Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
▲ Reklamı Kapat ▲

haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > Call of Duty: Infinite Warfare

Call of Duty: Infinite Warfare'de hile kullanırsanız ne olur?

Üzülürsünüz, yapmayın...

Hürcan Köse - 11.01.2017 09:24
Hürcan Köse - 11.01.2017 09:24
Serinin yeni oyunu Infinite Warfare'in geçtiğimiz haftalarda düzenlenen etkinliği aracılığıyla oyuncular 12 günlüğüne çeşitli hediyeler kazanmıştı. Ortaya çıkan bir hata sayesinde oyuncular sınırsız hediye kutusu ve eşyaya erişim sağlayıp bu açığı kötüye kullandı ve bunun sonucunda birçok oyuncunun hesabı geçici bir süreliğine kullanılmaz hale getirildi.Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Yaklaşık 48 saat süren banlarının ardından oyuna giriş yapabilen oyuncular aşağıdaki mesaj ile karşılaştı:Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Yani bu tür açıklarla veya hile yollarıyla oyun içi eşyaları ele geçirdiğiniz takdirde hem hesabınızdaki anahtar ve salvage sayıları sıfıra çekilecek hem de hesabınız geçici veya kalıcı süreliğine banlanacak. Anlaşılan Infinity Ward ve Activision hile konusunda katı tutumunu sürdürmeye devam edecek. Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Oyunda ortaya çıkan çeşitli açıkları kendilerince haklı olarak kullanan oyuncuların bu şekilde cezalandırılması hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce bu doğru bir şey mi, oyuncular bu tür açıkları bulunca kullanmalı mı yoksa kullanmaktan kaçınmalı mı?
yorumlar (6)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 12.01.2017 13:56 (0)
Böyle masum glitchleri kullananları banlamadan önce pcde wallhack aimbot health boost vs vs gibi gerçek anlamda hack kullananları banlasınlar. Gerçi banlasalar ne olcak? Adam malum siteden 20-25 dolara alıp yine hack kullancak. Mustardrace
MK Okuru, 12.01.2017 10:16 (0)
Mk bence saçma bir görüş paylaşmışsın.en ağır cezalar verilmeli , yoksa diğer cod oyunları gibi hileciler yüzünden buda batar
MK Okuru, 11.01.2017 11:21 (0)
activision acımıyor hileye 1 kere kullandıysan perma banı çakıyor iyi de yapıyor
MK Okuru, 11.01.2017 09:42 (0)
Para karsiliginda ise bu yaptiklari dogru yani yaptiklarini normalde para ile alabiliyosak cunku zaten oyuna bi ton para veriyisun icindeki seye neden bi daha para veresin ki sacma bi kere ben oyuncularin yanindayim mesela rockstar hack yapmadigin surece glitch yaparsan ban atmiyo yada mudahale yok

Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.


YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan alıntı yapılabilir.