Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
▲ Reklamı Kapat ▲
haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > Call of Duty: Infinite Warfare

CoD: Infinite Warfare E3 2016'da derinlemesine tanıtılacak!

Yeni haberler gelmeye devam ediyor

Deniz Aslan - 06.06.2016 17:32
Deniz Aslan - 06.06.2016 17:31
E3 2016'da tanıtılacak oyunlar arasında yer alan, Call of Duty: Infinite Warfare hakkında yeni detaylar gelmeye devam ediyor. Bir önceki haberimde sizlere Infinite Warfare'nin ön sipariş rakamlarını açıklamıştım. Açıklanan rakamlarda yeni çıkacak oyuna olan ilginin bir hayli az olduğuna tanık olmuştuk.BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

Bu durumu düzeltmek için çalışmalar yapan, Activison Twitter üzerinden haftaya  E3 2016' da tanıtılacak olan Infinite Warfare hakkında oyunculara bilgi verdi. Activision bu yıl sadece oyun içi görüntüleri için beklememiz gerektiğini belirtti. Activison, 13 Haziran'da E3 2016'da tanıtacağı Infinite Warfare'in tek kişilik oyuncu moduna derinlemesine bir bakış atacaklarını belirtti.BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

Kaptan Reyes'in hikayesine konuk olacağımız Infinite Warfare, 4 Kasım 2016'da PC, Xbox One ve PS4 platformları için çıkışını gerçekleştirecek.
bunları kaçırma
yorumlar (16)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 07.06.2016 17:04 (0)
Şu cod fanboylarını anlayamıyorum. Bana göre cod modern warfareden sonra bitmiştir. Hep kendini tekrar eden oyunlar yapmaları, grafiklerin hiç değişmemesi vs vs. EA benim çocukluğumun firması tamam para göz olabilirler ama yaptıkları işinde hakkını veriyorlar.
MK Okuru, 11.06.2016 03:20 (0)
Möwö üç ten sonra böttüğööööö demeyi bırakın artık modern warfare serisi yerinde bitti uzay çağına girdik artık kafanıza sokun abi disslike olayı tam anlamıyla sürü piskolojisi ortada oyun yok lan oyun :D
Seviye: 0
Horasan Baba, 08.06.2016 06:10 (0)
Cod bakış acısı değişmeli. Activison yollar ayrılmalı bence. lagdan oyun oynanmıyor. Serverları tarih öncesinden kalma Destiny bile boka sardı artık. Halo oynayan vardır aranızda hiç lagla karşılaştınızmı ? Burda önemli olan bence multiplayer bölümünün düzgün şekilde işlemesi ama işin içide activison varken düzelmez.
MK Okuru, 08.06.2016 01:00 (0)
Yine birileri aklınca bana cod fanboyu falan gibi akla mantıga sıgmayacak sacma sapan seyler yazmıs o ulu zekasıyla artık neyin pesindeyse bende ona sunu soyliyim madem öyleyse sen burda EA yada Activision'u savununca veya yerin dibine sokunca madalya vermiyorlar bil istedim biraz objektiflik lütfen
MK Okuru, 07.06.2016 17:05 (0)
Burda sorun gelecek temasına gitmelerinde değil.O temayı başarılı uygulayamamalarında.1 sene sonra 2.Dünya Savaşında geçen bi oyun yapsınlar o da kötü olur
MK Okuru, 07.06.2016 15:58 (0)
Yahu millet gelecek temalı oyunlardan bıkmış, bunlar derinlikten bahsediyor. Halbuki geçen sene şöyle eski yıllara ait bir savaş oyunu patlatsalardı, eski ihtişamına yeniden kavuşacaktı ama EA akıllılık yapıp erken davrandı! Eh, bunlar da artık seneye BF'yi kopya ederler.
MK Okuru, 07.06.2016 15:33 (0)
İlkokullu bebeler gelmis cod elestiriyolar yok batar firma 20 30 tl satılır nerde yaşıyon sen arkadas adamlar daha ne kadar eski oyun yapacaksa artık yok bugünkü teknolojiye göre uyarlasınlar falan tamam bizde seviyoruzda herseyin zamanı geciyo bıktık yeter da ileriye dönük seyler lazım artık biraz

Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.


YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan alıntı yapılabilir.