Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
ön İnceleme

Merlin'in Kazanı > Ön İnceleme > Detroit: Become Human

Detroit: Become Human - Ön İnceleme

Droidlerin dünyasına dalmaya hazır mıyız?

Nurullah Karapınar, Murat Oktay - 14.07.2016 10:11
Nurullah Karapınar, Murat Oktay - 14.07.2016 10:10
Quantic Dream denince birçok oyun sever için akan sular duruyor. Heavy Rain, Beyond ve Fahrenheit gibi bizleri konsollarımızın başına bağlayan çılgın yapımların üreticisi. E3’te yeni oyunları Detroit: Become Human’ın videosunu yayınladı. Genelde videolara karşı –hele ki oyun içi ise- ön yargımız oluyor. “Nasıl olsa oyun çıkarken grafikler kısılır” diye düşünüyoruz. Ancak hemen belirtmek lazım ki, Detroit’in birazdan paylaşacağım tüm bilgiler, canlı oyun performansına ait olacak. Bu sebeple ilk aşamada oyuncu dili yazayım “Downgrade falan olmamış”.

Sony’nin E3 çerçevesinde gerçekleştirdiği PlayStation konferansında ilk videosu ile karşımıza çıkan Detroit, ister etkinlik alanında, isterse bilgisayarlarının başından izleyenler olsun birçok oyun severi hayran bıraktı. Bunun ana sebebine gelince yapımın çok sayıda farklı yönden ilerleyebilme şansına sahip olması bence. Oyun içinde bir sorunu çözüp ve ilerleyebilmeniz için birçok farklı alternatif bulunuyor. Vereceğiniz kararlar da ilerleyen safhaları direkt olarak etkiliyor. Videoyu seyretmediyseniz altta mutlaka izleyin.



Daha ilk sahnede bile verdiğiniz bir kararın kaç farklı sonuçta bittiğini görebiliyoruz. Buradan oyun, çok farklı seçeneklere dallanıp budaklanıyor. Ancak bundan önce biraz etkinlikten bahsetmem lazım ki nasıl bir ortasında oyunla tanıştık bilin. Kapalı kapılar ardında yapılan tanıtımdan bahsedeceğim. Detroit: Become Human, PlayStation 4’e özel olarak geliştirildiği için fuarda sadece davet edilen basın mensupları yapımın detaylarını görebildi. Biz de bu şanslı kitlenin içindeydim. Odaya 10 kişi kadar girdik. İçeri girdiğimizde bir sürpriz bekliyordu bizi. Quantic Dream’in CEO’su, usta yapımcı David Cage de orada bizi bekliyordu. Beni bir heyecan aldı. Zira ilk ağızdan oyunun ayrıntılarını öğrenme fırsatını hergün yakalayamıyorsunuz. Yapımcının heyecanını hissedebilmek, bakış açısını görmek, oyunun ne kadar başarılı ya da başarısız olacağını görmek açısından çok önemli. Cage, ağzından çıkan ilk kelimeler ile beni kontrolüne almaya başlamıştı bile. Ama işin ilginç yanı bize bilmediğimiz çok fazla bilgi vermiyordu. Sadece oyunda inanılmaz sayıda farklı alternatiflerin olacağının üzerini çize çize söyledi.


yorumlar (30)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 21.07.2016 20:44 (0)
Bu oyunda grafikleri optimize etmesi açık dünya bir oyundan kat be kat daha kolay, poligon sayılarını da sizin -bakış açınızın sabit/yarı oynar olmasından dolayı- gözükmeyen yerlerde sıfıra çekerler, doku çözünürlüklerini kısarlar, shaderlara da abandılar mı tamam, muhteşem grafikli bir oyun...
MK Okuru, 18.07.2016 11:57 (0)
Seviye: 5
ultrAslan, 16.07.2016 18:15 (+1)
Bu oyunu hani o çöp konsol var ya, hani 1.84 teraflop grafik performansı veren konsol, hani o 1080p 30fps zar zor veren makine var ya, işte o makine oynatacak. Ve sadece o makinede oynanabilecek. Hatırlatmak istedim bunu bazı platform düşmanlarına
MK Okuru, 14.07.2016 11:18 (0)
Msi Gt80 titan slı var şu grafik tadında oyun oynayamadım :( belki bu grafik modlarından biraz daha tat aldım ama oyun çok gerçekçi görünüyor.. Yeni nesil konsollar gerçekten çok iyi benim merak etttiğin 4k ve ps 5-6 :)
MK Okuru, 17.07.2016 23:57 (0)


Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.