Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
▲ Reklamı Kapat ▲
haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > FIFA 17

FIFA 17'de Momentum'un delili bulundu!

Oyuncular EA Sports'dan açıklama bekliyor

Furkan Sakoğlu - 28.12.2016 12:33
Furkan Sakoğlu - 28.12.2016 12:32
Futbol oyunlarının son yıllardaki lideri FIFA, özellikle çevirimiçi Ultimate Team, kısaca FUT mod'u ile oyuncuları başından kaldırmıyor. Ancak birçok oyuncunun da şikayetini sıklıkla dile getirdiği gizemli "momentum" durumu, oyuncuların performansları doğrultusunda yavaşlatıyor, birçok oyuncunun maçları haksız yere kaybetmelerine neden oluyor. Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

EA Sports tarafından sürekli olarak reddedilen bu durum, Reddit kullanıcısının girlfriend_pregnant'ın FIFA 17'nin PC dosyaları içinde bulduğu kod'lar ile kanıtlanmış olabilir. Reddit kullanıcısı oyunun dosyaları içerisinde şöyle bir kod ile karşılaştı "//— team chemistry (0-100) (used in momentum)" Kodun reddit üzerinden paylaşılmasından sonra araştırmaya devam eden diğer reddit kullanıcılarından CatalystFCP'nin bulduğu kod'lar ise olayı tamamen kesinleştirmiş oldu. Öyle ki EA Sports, eğer ilk 5 dakika içerisinde gol atabilirseniz oyunun zorluğu arttırıyor veya iki fark ile öndeyseniz de, hatta ve hatta şut sayınız fazlaysa momentum aleyhinize işlemeye başlıyor. Yeteneğin ön planda olduğu FIFA 17 gibi rekabetçi bir yapımda böylesine bir yolu seçen EA Sports, bizim gibi sıkı FIFA oyuncularına döktürdüğü saçların hesabını nasıl verecek bilemiyoruz. Ancak biz de dahil olmak üzere EA Sports'tan acil açıklama bekliyoruz. Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

FIFA 17 içerisinde bulunan Momentum kod'ların tamamını aşağıdan inceleyebilirsiniz:Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz.

[ADAPTIVE_DIFFICULTY] ENABLED = 1
[ADAPTIVE_DIFFICULTY_INCREASE_DIFFICULTY]
// Description: "User scores in first 5 minutes"
// WHEN <GoalEvaluation> IF <user score is greater than opponent score and before 5 minutes> DO <increase difficulty by 0.25> RULE1_PARAM1 = 5
// Minutes RULE1_OUTPUT = 0.25 // Description: "User scores in first 20 minutes"
// WHEN <GoalEvaluation> IF <user score is greater than opponent score and before 20 minutes> DO <increase difficulty by 0.25> RULE2_PARAM1 = 20
// Minutes RULE2_OUTPUT = 0.25
// Description: "Score >= 2 goal lead"
// WHEN <GoalEvaluation> IF <user has greater than 2 goal lead> DO <increase difficulty by 0.25> RULE3_PARAM1 = 2
// Goal lead RULE3_OUTPUT = 0.25 // Description: ">70% possession after at least 20 minutes"
// WHEN <BallOOP> IF <user has greater than 70% of possession and after 20 minutes> DO <increase difficulty by 0.25> RULE4_PARAM1 = 70
// Possession percentage RULE4_PARAM2 = 20
// Minutes RULE4_OUTPUT = 0.25
// Description: "More than 5 shots in first 30 minutes"
// WHEN <BallOOP> IF <user has more than 5 shots in the first 30 minutes> DO <increase difficulty by 0.15> RULE5_PARAM1 = 5
// Shots RULE5_PARAM2 = 30 // Minutes RULE5_OUTPUT = 0.15
// Description: "More than 10 shots on target at any point"
// WHEN <BallOOP> IF <user has more than 10 shots on target> DO <increase difficulty by 0.1> RULE6_PARAM1 = 10 // Shots on target RULE6_PARAM2 = 10
// Increments on PARAM1 RULE6_OUTPUT = 0.1 [ADAPTIVE_DIFFICULTY_DECREASE_DIFFICULTY]
// Description: "Losing at any point"
// WHEN <GoalEvaluation> DO <decrease difficulty by 0.1> RULE1_PARAM1 = 0
// Minutes RULE1_OUTPUT = -0.1
// Description: "No shot on target within 30 minutes of play"
// WHEN <BallOOP> IF <after 30 minutes> DO <decrease difficulty by 0.2> RULE2_PARAM1 = 30
// Minutes RULE2_OUTPUT = -0.2
// Description: "<30% possession any time after 30 minutes"
// WHEN <BallOOP> IF <possession less than 30% and after 30 minutes> DO <decrease difficulty by 0.2> RULE3_PARAM1 = 30
// Possession RULE3_PARAM2 = 30
// Minutes RULE3_OUTPUT = -0.2
// Description: "<2 shots by 60th minute"
// WHEN <BallOOP> IF <number of shots less than 2 and after 60 minutes> DO <decrease difficulty by 0.2> RULE4_PARAM1 = 2
// Shots RULE4_PARAM2 = 60
// Minutes RULE4_OUTPUT = -0.2
// Description: "<4 shots on target 80th minute"
// WHEN <BallOOP> IF <number of shots less than 4 and after 80 minutes> DO <decrease difficulty by 0.3> RULE5_PARAM1 = 4
// Shots RULE5_PARAM2 = 80
// Minutes RULE5_OUTPUT = -0.3
// Description: "Losing by 2 goals"
// WHEN <GoalEvaluation> IF <losing by 2 goals> DO <decrease difficulty by 0.1> RULE6_PARAM1 = -2
// Goals RULE6_OUTPUT = -0.15
yorumlar (49)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 13.04.2017 17:57 (0)
Momentum olayının suyu çıktı artık yeter kaldırsınlar şunu ya.
MK Okuru, 30.03.2017 16:14 (0)
Benim playstation kafem var, insanlar 17 oynamayi birakti. Dunya para harcadik bir suru fifa 17 aldik oynnamaz oldu tahammul edilmiyo artik. Ayrica bugune kadarki gozlemlerimden momentum hakkinda kitap bile yazarim. Bu kadar ahmaklik olmaz bezdirdi artik.
MK Okuru, 15.03.2017 13:21 (0)
MK Okuru, 13.02.2017 06:19 (0)
Şu oyunu satın almasın kimse. Momentumu kaldırsınlar öyle alsın herkes. Tamamen kaldırsınlar düşürme falan yapmasınlar. Bir oyunda iyi oynayan kaybetsin diye bir kural olabilir mi be!
MK Okuru, 13.02.2017 06:18 (0)
Momentumu bilmeyenler konuşmasın abartısız yirmiden fazla şut çekersin ama rakip bir sutla bir sıfır yener. Üstelik o şutu da fifa zorla çektirir adama. O çekemezse senin oyuncuna bile attırır. Böyle adı bir oyun işte. Kalenin dibinde boş kale disarı vurursun ama adam hiçbir şey bilmez bebe gol atar
Seviye: 3
ozan86, 05.01.2017 12:24 (0)
Bunun sebebi ne yazık ki yıllardır Fifa'da oyuncuların yüzde 70'inin birbirine benzemesi. Yani hızları şutları rakamsal olarak farklı ama çok fark etmiyor. 2017'de bu değişti mi bilmiyorum.

Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.


YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan alıntı yapılabilir.