Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
▲ Reklamı Kapat ▲
haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > FIFA 17

FIFA 17'de Nou Camp yok!

Konami vurdu gol oldu!

Furkan Sakoğlu - 27.07.2016 12:34
Furkan Sakoğlu - 27.07.2016 12:34
Futbol denilince şüphesiz akla ilk gelen iki oyun olan Fifa ve PES serileri, uzun yıllardır yalnızca oynanış ve grafiksel olarak değil, lisans anlaşmaları ile de büyük bir rekabet ve savaş içerisinde. Geçtiğimiz gün ortaya çıkan PES 2017'nin Barcelona ile özel antlaşmasının artçısı bugün Fifa 17'nin kara sularında hissedildi.BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

Bugün ortaya çıkan yeni bir detaya göre Barcelona'nın dünyaca ünlü stadı Nou Camp, bu yıl yalnızca Pro Evolution Soccer 2017'de resmi adı ile var olabilecek. Lisans konusunda şimdiye kadar elini bir hayli güçlü tutmayı başaran Fifa 17, bakalım Barcelona'nın bu atağına nasıl bir karşılık verecek.
bunları kaçırma
yorumlar (49)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 18.10.2016 13:52 (0)
Arkadaşlar boşuna güzel nefeslerinizi yormayı. Şahsen bir FIFA sever biri olarak diyorum ki PES directx 9 dan directx 11'e geçmeyene kadar çöp. Arsenalinde lisansını almışlar diyen arkadaşlar var + olarak ne kattı hiçbir şey 16 da da m. united lisanslıydı.Keşke UEFA lisansı pesda değilde FIFAda olsa
Seviye: 1
ROMANTİKOTAKU, 27.07.2016 20:56 (0)
Bana göre Takım lisansı her şeyin önünde gelir. Ha söz konusu oynanabilirlik ise PES fantastik hissiyatı ile FİFA ise gerçekçi ve cidden yorucu bir iş(miş) edasıyla kendilerini oynatılır buluyor.Tabi Fifa da ki Kariyer ve detaylara asla toz kondurulamaz.
MK Okuru, 27.07.2016 15:06 (0)
Kaybeden FIFA değil Barcelona olur valla. Çokta umrumda olmaz Camp Nou'nun olması. Leş PES'i bu yüzden oynayacak değilim.
Seviye: 2
ozan86, 01.08.2016 17:36 (0)
Çok rezil ve mide bulandırıcı bir durum. İnsanlar zevkine göre PES veya FİFA alıyor para ödüyor bunun için fakat takımların veya liglerin lisansı yok. İmkanım olsa iki şirketi de uluslar arası mahkemeye verir dava açarım.

Neyin kafası anlamıyorum. Şimdi Fifa 16 oynayan bir oyuncu, Fifa 17'de Nou Camp yok diye merak edip Pes 17'mi oynayacak ?
MK Okuru, 27.07.2016 18:19 (0)
Lisans konusunda PES her zaman ezik kalmıştır. Öyle bir anlatıyorsunuzki duyanda PES'in lisansları FIFA'dan iyi zannedecek! Lisans hususunda Barcelona bile kurtaramaz onları.. oynanış olarak bence PES, FIFA'dan daha zevkli ve estetiktir; ancak lisanslarda eziktir.
Seviye: 1
Spider_hip, 27.07.2016 20:29 (0)
Ya şu lisansları iki tarafa da verseler ücret karşılığında. Böylece lisans savaşı yerine kalite savaşı, oynanabilirlik savaşı, gerçekçilik savaşı falan olsa.

Adam gibi iki oyunda da tüm stadlar, oyuncular, şampiyonlar/uefa ligleri olmalı.

Böyle bana sat ama başkasına satma mantığıyla dandik oluyor.

O zaman ultra zenginin biri gıcıklığına tüm lisansları alsın, fifa da pes de north london a dönsün. Yani saçmalık.

Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.


YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan alıntı yapılabilir.