Yorumunuz sisteme kaydediliyor.
Lütfen bekleyiniz...

Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Oyun   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > God of War 3

God of War 3'ün seks sahneleri az daha çıkarılıyordu

God of War 3'ün seks sahneleri az daha çıkarılıyordu

Emre Günen - 03.06.2010 12:31
Emre Günen - 02.03.2010 17:43
Artık hepimizin sabırsızlıkla beklediği God of War 3 ile ilgili sürekli yeni bir haber ve son dakika güncellemesi geliyor. Şimdi de oyun yapımcılarının bir itirafına ortak olduk. Söylenilene göre yapım aşamasında iken God of War 3'ün içerisinde bulunacak olan mini-seks oyunları az daha oyundan çıkarılıyormuş.

God of War 3 yapımcılarından Stig Asmussen oyundaki üssüz bayanların çıkarılmasını önermiş. Her ne kadar ilgi çekiyor olsa da oyunda bu bayanların bulunmasının bir sebebi olmasını düşünmüş. Hal böyle olunca senaryo yazarları ikiye ayrılmış. Bir grup senarist oyun içindeki erotik görüntülerin bulunmasını desteklerken, diğer grup ise bu ayrıntının gereksiz olduğunu ve oyundan çıkarılmasını öne sürmüş.


Bilindiği üzere God of War serisinin önceki bölümlerinde bu küçük seks oyunları bulunuyordu ve kullanıcıların pek de şikayeti olmamıştı. Bu sahnelerin oyunda bulunması bir artı mı, yoksa gereksiz mi hala tartışma konusu...

yorumlar
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 03.03.2010 14:58 (0)
1 de yatak taydı 2 de kaplıca gibi bir yerde yapıyorduk hele o sesler:D
MK Okuru, 03.03.2010 14:00 (0)
MK Okuru / 02.03.2010 21:16:09

hahahaha cok güldüm bu yoruma yaww :D:D dogru soyluyosun..bisürü psikopat olymposa girmiş biz karı kız davasına bakıyoruz..bence gereksiz ama cok fazla etiği bozmadığı sürece olsada olur..örn;ilk oyun gibi..
MK Okuru, 03.03.2010 12:21 (0)
ilk oyunda kadınların kıkırdamaları fiskosun felan sallanması çok komikti +18 lik bişey yok arada makara olsun diye koydukları sahneler işte..
MK Okuru, 03.03.2010 11:50 (0)
ya koptum ya yorumlara bak :D şu tartışmaların olmadığı yorumları okumak insanı epey eğlendiriyor :D
MK Okuru, 03.03.2010 11:04 (0)
zaten azgın boğaya bi kadın yetmiyoki en az 2 kadın oluyo o sahnelerde yine öyle olcak
MK Okuru, 03.03.2010 09:45 (0)
Eğer sizde bir spartalı olsaydınız sizde bu hatunları böyle kütletirdiniz diyorlar :D bence bunda bi yanlış yok :D
MK Okuru, 03.03.2010 00:20 (0)

Merlin'in Kazanı, Radore Servers sunucularında barındırılmaktadır.