Heavy Rain PC'de çalıştırıldı

Furkan Sakoğlu 18.04.2017 - 13:54
Gerçi pek çalıştı denilemez...
Çıkışı üzeriden yıllar yıllar geçmiş olmasına rağmen hala daha doğru düzgün çalışan bir emülatörü bulunmayan PlayStation 3, kendisine çıkan özel yapımlar ile özellikle PC oyuncularını bir hayli kıskandırıyordu. PlayStation 3 emülatörleri içerisinde belki de tek düzgün çalışan emülatör olan RPCS 3 ise, çok nadir de olsa bazı PlayStation 3 yapımlarını oynanabilir şekilde karşımıza çıkarıyordu.

Bugün ise RPCS 3 yapımcıları, PlayStation 3'ün özel oyunlarından Heavy Rain'i PC üzerinde çalıştırmayı başardı. Tabii ki performans anlamında oldukça kötü bir performans çizen Heavy Rain, yine de geleceğe umutla bakmamıza yol açıyor

İşte PC üzerinde RPCS 3 emülatörü ile oynanan Heavy Rain'in oynanış videosu:

Yorumlar 119
MK Okuru
MK Okuru 29.03.2024 04:09
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 16:11
ultrAslan, senin problemin nedir biliyor musun dostum ''insanların düşüncelerine ve fikirlerine saygı gösterememek'' devamlı ben haklıyım hesabı, yer yer hiddetlenerek bunu daha da ileri götürmek. Takip ediyorum günlerdir hala bu ağız dalaşını bırakmıyor ve ısrarla sürdürüyorsun, üzücü!
ultrAslan
ultrAslan 9.05.2017 18:17
Hahahahahah hacım çok girmiş herhalde sana ki hakaret etmeye devam ediyorsun. Neyse yavrum hadi içindekiyle sana bir ömür boyu mutluluklar :)
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 20:20
yazdıklarınla geliyorum zaten mal adam. ama sen benim yazdıklarımı anlamayıp bir de beni anlamamakla suçluyorsun o yüzden sana yazıp vakit harcamamın manası yok. dedim ama yine yazdırdın bak bana yine vaktimi çaldın.
ultrAslan
ultrAslan 8.05.2017 15:08
Bana yazdıklarımla cevap ver boş laf yapma. Hadi yavrum ne halin varsa gör.
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2017 12:50
bende ciddi algılama sorunu var demişsin ama senin algıların da baya baya problemli ne dediğimi anlayamamışsın boş yapıyorsun yine o yüzden yav he he senin dışında herkesde sorun var sen haklısın deyip geçiyorum
ultrAslan
ultrAslan 5.05.2017 17:54
Arkadaşım sende herhalde ciddi bir algılama sorunu var. Sen bana saçma sapan konuları uzatma diyorsun, ben de o saçma sapan dediğin konuların her aşamasında ben varım dediklerin direk bana geliyor diyorum, sen de bana konunun içinde sen varsın diye yorum mu atmayalım diyorsun. Yok arkadaş gerçekten sende bir sıkıntı var. Problem konuya yorum atman değil. Benim başlangıcında ve gelişmesinde içinde bulunduğum konuya saçma sapan deyip bana yüklenmen. Hala mı anlayamadın? Ona artık ben bir şey yapamam über zekalı yerli Einstein. Ha bu arada tövbe haşa ben ilah mıyım da senin aynı kişi olduğunu anlayacağım. Kusura bakma ben o kadar mükemmel değilim ama sen benim bunu anlayabileceğimi düşünebilecek kadar ileri zekalısın.
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 21:21
ee konunun içindesin diye konu hakkında da mı yorum yapamıyoruz hayırdır?sana saldıran bir grup olabilir ama sana her katılmayanı o gruba dahil etme beyni aşırı gelişmiş süper zeki insan.yanıtların tamamı bana ait ayrıca merak etme aynı kişiyle konuşuyorsun.süper zekanla çözmüş olman gerekirdi gerçi
ultrAslan
ultrAslan 4.05.2017 16:59
MK Okuru, 02.05.2017 20:07
O saçmasapan dediğin konuların başlangıç, gelişme ve sonuç safhalarında yer aldığım için üzerime alınmış olmayayım sakın zeka küpü arkadaşım. Senin bana saldırmadığını "iddia" etmen asıl bana saldırmaktan keyif alan bir güruh olduğu gerçeğini değiştirmiyor maalesef. Ayrıca sen kimsin ya hangi mk okurusun. Nerede ne yorumu attığın belli değil kim olduğun belli değil. Adam gibi bir kullanıcı ismi alıp gel kiminle konuştuğumu bileyim. Yoksa her taraftan mk okuru adı altında mesaj atıyorlar kimin konuştumu anlayamıyorum.
MK Okuru
MK Okuru 2.05.2017 20:07
sen kimsin? ben sana neden saldırayım? saldırıp elime ne geçecek benim? ben kendi görüşümü söyledim sana saldırmadım ama sen "haklısın kardeş" denilmediği sürece herkese atarlanıyorsun.saçma sapan konuları uzatıyorsun diyorum saldırdı oluyor.lan konu saçma sapan sen niye üzerine alınıyorsun?
ultrAslan
ultrAslan 2.05.2017 15:51
Sen bana kendini zeki zannediyorsun demişsin ama benim öyle bir iddiam hiç bir zaman olmadı. Bir tarafından bir şeyler uydurma. Bu senin kendi görüşündür ve tüm insanların böyle düşünmesini bekleyemezsin. Tüm bunların yanında bana, her zaman dediğim şekilde insan evladı gibi yorum yazana bende düzgün cevap veririm. Senin gibi amacı sadece bana saldırmak isteyen kişilere cevaplarım sert olur. Bunu idrak edemiyor musun hala?
MK Okuru
MK Okuru 30.04.2017 14:27
saçma sapan kouları uzatıp kibirli tavırlarınla milleti uyuz etmen söyleyecek bir şey bulamayınca konuyu çevirmen(laf salatası) ve narsist olman yalan olmadığı gibi hakaret de değil.ileri zekayı sen bana hakaret ettikten sonra söyledim ki hala aynı fikirdeyim.olduğundan zeki sanıyorsun kendini
ultrAslan
ultrAslan 28.04.2017 13:12
Saçma sapan konuları uzattığımı, milleti uyuz ettiğimi, narsist olduğumu, laf salatası yaptıpımı, ileri zeka olduğum gibi çeşitli ironileri yapan biri bana ana avrat sövmesede hakaret etmiş oluyor. Ama ilk bu şahıs başlattı. Düzgünce cevap veremeyen herkesin başvurduğu yönteme başvurdu.
MK Okuru
MK Okuru 27.04.2017 16:59
19:04 adam sana nerde hakaret etmiş gösterir misin
ultrAslan
ultrAslan 26.04.2017 19:04
MK Okuru, 26.04.2017 09:46
Sen bana hakafet ettiğin için, sen başlattığın için sana sözlerim daha sert oluyor. Bu gayet normal. İnsan evladı gibi yorum yapsaydın bana bende sana düzgünce cevap verirdim ama sen bunu hak etmiyorsun. Bana saldırmaya gelmişsin buraya. Ayrıca benim kıytırık da olsa bir kimliğim bir kişiliğim var. Hala lafımın arkasındayım sen mk okuru ismi arkasına saklanan korkak, kimliksiz ve kişiliksiz birisin...
MK Okuru
MK Okuru 26.04.2017 09:46
"hasta mısın"daki ironiye gel ya :) MK okuru arkasına saklanıyormuşmuşum.Sen ultraslan nickini alıp kıytırık darth vader avatarı alınca bütün kişiliğini sergilemiş oluyorsun değilmi ileri zeka? ayrıca kimse hakaret edemez bana diye yırtıyorsun kendini ama birkaç seferdir bana ediyorsun. 2. ironi?
ultrAslan
ultrAslan 26.04.2017 01:09
Yahu arkadaşım hasta mısın sen? Ben oraya "her yerde hatalı ultrAslan imajı yaratmaya çalışmanız hoş değil" diye bir cümle yazıyorum sen içinden "ultrAslan imajı" kısmını çekip çıkarıyorsun. Yani bu A kişisi de olabilir B kişisi de olabilir. Ben burada bana yapılan haksızlığı dile getiriyorum sen ne anlıyorsun. Senin anlamaya çapın yetmediği için uzunca anlatıyorum yine anlamıyorsun arkadaş. Sen okuduğunu anlayamayacak kadar zavallı bir kişiliksin. Hatta kişiliksizsin. Ben ortada kişiliğiyle yorum atan birini göremiyorum. Mk okuru isminin arkasına saklanmış bir korkak görüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 25.04.2017 15:25
ultraslan imajı dediğinde gayet o anlam çıkıyor narcissus. eğer yanılıyorsam ne demek istediğini açıklayabilirsin.ama diyecek bir şey olmayınca ya "kale almıyorum seni yea" diye çıkacaksın işin içinden ya da her zaman yaptığın gibi laf salatası yapıp konuyu değiştireceksin. neyse acil şifalar sana
ultrAslan
ultrAslan 25.04.2017 13:28
MK Okuru, 24.04.2017 18:48
Mesela bak seni ve senin gibileri ciddiye almıyorum :) Çünkü okuduğunu anlayamayacak kadar zavallısın. Hala ultrAslan imajı nedir diyor hahsjahahahshsha. Yazdığım cümleyi hala idrak edememiş bu arkadaş
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 18:48
nolur şu bildiğin şeyi yap klavye delikanlısı.ne yapacağımı biliyorummuş :) çocuk çocuk laflar. ultraslan imajı dediğin şey ne ayrıca sen justin timberlake misin tarkan mısın? halka malolmuş, çok önemli biriymiş gibi triplerden çık artık be.oyun sitesi burası çok ciddiye alma kendini de burayı da
ultrAslan
ultrAslan 24.04.2017 18:27
MK Okuru, 24.04.2017 13:11
Yazdığım şu basit yorumu bile anlamıyorsun sonra ben hatalı oluyorum ve size lafanlatmaya çalışıyorum. Ben, bana saygı göstereceksiniz gibi bir şey mi söyledim size? Ben sadece bana hakaret edemezsiniz dedim. Beni sevmesende olur, saygı göstermesende olur ama hakaret edemezsin onu o kafanın içine sok sen sokamazsan ben ne yapacağımı iyi biliyorum. Ha bu arada ultrAslan imajı derken neyi kast ettiğini anlamadım. Ben orada "her yerde hatalı ultrAslan imajı yaratmaya çalışmanız hoş değil" diye bir cümle kullandım. Sen ne anlıyorsun nu cümleden hadi bakalım otur düşün belki anlarsın...
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 13:11
saçma sapan konuları günlerce uzatıp herşeyi ben bilirim edasıyla konuşup milleti uyuz ediyorsun ondan sonra kimse bana hakaret edemez. eder canım kardeşim.saygı doğuştan gelen bir hak değildir saygı hakedilir.kibir,küçümseme karşıda saygı uyandırmaz.ayrıca ultraslan imajı nedir ya? :D
ultrAslan
ultrAslan 24.04.2017 13:01
Anlamadığınız nokta şu: benim hiç kimsenin sevgisine ihtiyacım yok. Benden nefret edebilir insanlar burada da sorun yok. Ama bana karşı hakaret edemez abi kimse. Bu onların karaktersizliği. Siz beni eleştireceğinize bana hakaret edenleri de eleştirseniz keşke biraz. Çünkü sanki her yerde hatalı ultrAslan imajı yaratmaya çalışmanız hoş değil.
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 16:49
kimse durduk yere başkasından nefret etmez burdaki insanların senin sevmemesinin de bir sebebi var o da senin tavırların haksız olduğun yerlerde özür dilemesini bilsen ve başkalarının fikirlerini de objektif bir şekilde değerlendirsen kimsenin seninle sorunu olmayacak
ultrAslan
ultrAslan 22.04.2017 20:07
Abi ben saygı gösteririm. O konuda en küçük bir soru işareti olmasın kafanda. Ama cehalete, haksızlığa ve ukalalığa tahammül edemiyorum. Bana düzgünce cevap yazan hiç kimseye en küçük saygısızlığım olmadı. Ama editör beyefendiyle olan ufak tartışmamız sebebiyle fırsat bu fırsat diyerek beni sevmeyen ne kadar adam varsa bana yüklenmeye hatta daha ileri gidip hakaret etmeye başladı. Ama hep suçlu ultrAslan oluyor değil mi? Ona sallayanların en küçük hatası veya yanşışı olmuyor. Geçeceksiniz abi bu işleri geçeceksiniz...
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 15:05
"Tabii ki performans anlamında oldukça kötü bir performans çizen Heavy Rain, yine de geleceğe umutla bakmamıza yol açıyor"

Ben bu tarz bir cümleyi böyle bir platformda dile getiren bir editöre saygı duyamam. Yanlış olan ve etik olmayan bir şeyi güzel ve doğru bir şeymiş gibi lanse etmesini kabul edemem. Bunu benim gibi bir yorumcu söyleyebilir veya daha farklı kişiler söyleyebilir. Ama siz bu işin içerisindeyken, bu işten para kazanırken böyle bir cümle kuramazsınız. Bu sizi mutlu etse bile bunu bu şekilde dile getirmeniz son derece yanlış.

--------------------------------

Öncelikle emülatörlerin herhangi bir şekilde illegal olmadığının altını çizeyim. Eğer kullandığın oyun orjinal ise, kısacası oyunu satın alıp, dosyalarını farklı bir makineye atıp, emüle ediyorsan, illegal bir iş yapmıyorsun demektir. Bu da yaptığım haberin herhangi bir şekilde illegal bir durumu övmediğini gösterir. Kısacası orjinal bir oyunu farklı bir platformda emüle etmenin etik olmayan veya yanlış olan bir durumu yok. Ve daha önemlisi eğer bana saygı duymuyorsan, haberlerimi okumak zorunda değilsin. Hatta siteye girmek zorunda bile değilsin. Hiç kimse seni ne bana saygı duymaya, ne haberimi okumaya, ne de siteye girmeye zorlamıyor. Bütün bunları yapıp da, fikirlerime değil, bana saygı duymadığını söylersen, ben de sana ekranın sağ üst köşesinde bulunan çarpı işaretini kullanmanı tavsiye edebilirim.

Furkan
hakande84
hakande84 1.05.2017 01:10
Ben o kadar karamsar değilim bu konuda. Yakın bir süreçte yeni bir site tasarımı geleceğini düşünüyorum. Toplu ve tek bir değişiklik daha iyi olacaktır. Yama yapmaktansa böylesi daha iyi.
hakande84
hakande84 1.05.2017 01:10
Ben o kadar karamsar değilim bu konuda. Yakın bir süreçte yeni bir site tasarımı geleceğini düşünüyorum. Toplu ve tek bir değişiklik daha iyi olacaktır. Yama yapmaktansa böylesi daha iyi.
ultrAslan
ultrAslan 26.04.2017 19:15
Hakande sana çok kısa yazacağım. Ben bu sitede değişmesi gereken şeyleri en az 2 veya 3 defa ilgili kişilerle konuşarak belirttim. Kendi fikirlerimi paylaştım. Ben elimden geleni yaptım. Ama değişmiyor işte ben ne yapayım?
hakande84
hakande84 26.04.2017 05:16
5.000.000 tane yorumu okumak yorucu olduğu için tartışmanın ana konusunu anlayarak kendimce yorumumu getireceğim.

Öncelikle emulator eğer kişi, kendi satın aldığı bir oyunu emulator vasıtasıyla çalıştırıyorsa suç değildir. Bunun tartışmaya açık bir yanı yok.

Fakat Nintendo'nun da takibe başlamasına neden olan şey emulator ile çevrilen oyunların açık kaynak kodu vb. yollarla üçüncü şahıslarla paylaşıma açık hale gelmesiydi ki bu apaçık suçtur.

Kişilerin yazışmalarına karışmayı çok sevmem ve bunu doğru da bulmam ama buradaki temel sorun herkesin birbirini suçlaması. Evet 32 yorumun en azından okuduğum kadarında hepsi suçlama içeriyordu. Bir insanın idrak edemediğini söylemek bir hakarettir, beğenmiyorsan s.ktir git demeye getirmek bir hakarettir, sen bu işi bilmiyorsun demek ekmeğini kazanan insana bir hakarettir. İlla her konuda %100 haklı olunacak diye bir kaide yok. Mükemmelliyetçi kişiliklerde gördüğüm temel sorun hataları kabul etmemek oluyor. Kendim de bazen bunu yapıyorum ve bunun yanlış olduğunun farkına varan biri olarak demek istediğim şey burada ne yazarsak yazalım karşımızdakine üstünlük kuramayız. Sadece, karşımızdakilere fikirlerimizi anlatırız. Ancak iki taraflı olarak hakaret, küfür gibi alçaltıcı söylemlerden bence uzak durmalıyız.

Merlin'in Kazanı'nı 2007 yılından beri takip ediyorum ve büyük keyif alıyorum. Sitenin eksik kalan yanları olduğunu söylemişsiniz. Bu tür eleştirileri de yazmak gerekir. Yani burada neyi beğenmiyoruz da bu eleştiriyi yaptık? Bu tür sorgulamaları yapmamız için sorunu net yerine oturtmamız gerekir. Geçmişte çalıştığım şirketlerde defalarca sunum yaptım ve öğrendiğim yegane şey temel bir probleme cevap vermeyen sunumların çöp niteliğinde olduğu. Dolayısıyla bunu eleştiriye de yayabilirsiniz.

Uzun oldu, kusura bakmayın ama 32 yorumluk bir tartışmayı anlamak ve fikirlerimi paylaşmak istedim. Cevap yazmaz isem bilin ki bu haberi bir daha açmamışım.
ultrAslan
ultrAslan 24.04.2017 13:11
MK Okuru, 23.04.2017 19:16
Güzel görüşün için teşekkür ederim ;) Ama inan bende yoruldum artık. Bu sitede düzeltilmesi gereken çok şey var ama yapılmıyor. Ama elimden geldiğince buralarda olmaya devam edeceğim merak etme :)

MK Okuru, 24.04.2017 08:51
Bak sen dediklerimi anlamışsın. Herkes olaya çok düz bakıyor bense olaya geniş bakıyorum. Kimse emulatör çıkarmak yasal değil demiyor. Ama ben daha düzgün çalışıp da dünya ile paylaşılmayan bir emulatör hatırlamıyorum. E bu yüzden yasal olmayan amaca hizmet etmiş oluyor. Aksi bir örmeği yok bu durumun. Bunu hepsi de çok güzel biliyor ama bir kere bana saldırma fırsatı bulmuşlar bunu değerlendirmezlerse olmaz değil mi? Çünkü bunlar kendi görüşü ve kişiliği olmayan insanlar...
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 08:51
furkan bey adam fazla tepki vermiş ama haklı bir yere kadar.sonuçta özel oyunlar söz konusu platformların anlaşmaları ile özel olarak yapılıyor.oyun tarafından bakınca emülatörün bir sakıncası yok gibi dursa da platform tarafından bakınca ultra haklı bence de.
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 19:16
ultraaslan sana katılıyorum her konuda. bazı çok bilmişler seni haksız göstermeye çalışmış onları takma. bu sitede kaliteli yorum yazan tek kişisin seviyorum seni. umarım siteyi bu troller yüzünden bırakmassın şunu bil sen bırakırsan bende bırakacağım. çekemiyorlar seni.
omer724
omer724 23.04.2017 15:22
ultrAslan ile editör arasında küçük bir tartışma geçmiş tmm da size ne oluyor acaba adam sizlemi tartışıyor tartışmayı yapar anlaşırlar sizene size ne oluyor
ultrAslan
ultrAslan 21.04.2017 16:41
Abi sizlerle sizin yaptığınız gibi ergen ağzıyla konuşmayacağım. İnsan evladı gibi cevap yazacaksanız yazın yazmayacaksanız ben cevap vermeyeceğim. Önce insan olun adam olun efendi gibi laflarınızı seçerek konuşun. Hiçbirinizin bana hakaret etmeye hakkı yok. Ama çoğunuzun yaşı küçük herhalde İnşallah öyledir çünkü bu ağızları yetişkin bir yaşta yapıyorsanız hayatta işiniz çok zor benden size söylemesi.
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 10:18
O zaman vay sana tedavi için gelenlerin haline, NOKTA. Akıllı geleni de delirtirsin sen...
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 02:34
19:59, editör arkadaş da dahil buradaki herkes ''neyin ne olduğunu bilmediğini'' söylüyor ama. Herkes hemfikir bu konuda. Bilmediğin gibi sallamayı çok iyi biliyorsun. Boş bir insanımsısın! Saçmalığı doruklarda yaşıyorsun ve bize de yaşatmaya çalışıyorsun malesef. Sanırım noktayı biz koymuşuz zaten.
ultrAslan
ultrAslan 20.04.2017 19:59
Bunu senden öğrenecek değilim çünkü bizzat ben işin içindeyim neyin ne olduğunu biliyorum NOKTA...
MK Okuru
MK Okuru 20.04.2017 19:55
10.09 hatanı kabullenip sesini kesmeni bekliyoruz
Odoakr
Odoakr 20.04.2017 18:34
Bu ultra mıdır ne halttır iyi yapmamışın kaale almakla editör bey!!! Böylelerine cevap yetişmez. Yenilen pehlivan güreşe doymaz!!!
MK Okuru
MK Okuru 20.04.2017 18:22
12:09, senin psikolojik desteğe ihtiyacın var. NOKTA .....
ultrAslan
ultrAslan 19.04.2017 12:09
MK Okuru, 19.04.2017 00:12
Sana göre haksız olmam doğtuları söylediğim gerçeğini değiştirmiyor. Zaten biliyor musun sen mk okurusun ve bana sallayan "NE HİKMETSE" hep mk okurları oluyor...

MK Okuru, 19.04.2017 05:51
Kendim zaten psikoloji eğitimi aldım. Karşımdaki insanın tavırlarının ve kendi tavırlarımın farkındayım. Ben olması gerekeni söylüyorum. Ve evet öğleden sonra uzunca boş bir vaktim vardı oturdum editör beye gerekçelerimle uzun uzun cevap yazdım. Keza bana "bu siteyi ve haberlerimi beğenmiyorsan siteye de girmezsin haberlerimizi de okumazsın" diyor. Alaycı bir tavırla cevap veriyor. Ne yapayım oturup bu lafları mı sindireyim yani? Ne yapmamı bekliyordunuz?
MK Okuru
MK Okuru 19.04.2017 05:51
Sana bütün iyi niyetimle ve sadece bu yorumuna değil gerçekten sitedeki genel yorumlarına dayanarak söylüyorum senin gerçektenden psikolojik desteğe ihtiyacın var.Aksi halde bunu işsizlik yada trollükle açıklayamıyorum.Ciddi ciddi sayfalarca yorum yazmışsın takıldığın herşey ne kadar boş farkına var
MK Okuru
MK Okuru 19.04.2017 00:12
ultrAslan sus bitti haksızsın işte kabul et. Editör sana güzel laflar hediye ediyor fakat beynin anlamıyor. Bir şeyi de anla konsol kullanıcısı.
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 23:38
Son zamanlarda şu sitede okuduğum en komik şey, editör beyin ultraslana cevaplarıydı. Konumuz "emülatörler illegal mi değil mi den" birden. Konsol alamayan oyuncuların sıkıntılarına bağlandı.
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 22:00
Taurrnil Stormael, 18.04.2017 21:38
O tavrı benimde hiç hoşuma gitmedi zaten. Zaten söyledim ben; onun yüzünden sevmediğim bu siteyi, sırf o var diye bırakmam. Bırakacak olsam şu sitede uğraştığım onlarca troll yüzünden bırakırdım...
asterix
asterix 18.04.2017 21:47
Savunmanız ilginç.
1-Nintendo ne kadar fan yapımı pokemon oyunu varsa tek tek telif attı sildirdi.Yetmedi youtube videolarına bile telif attı ve atmaya devam ediyor TEK TEK.Yapabilseler yani legal yönden bir hakları olsa o dakika kapatırlar ama böyle bir hakları yok.
2-Oyunun hakları yapımcının elinde denuvo da koyar free drm de yapar.
Taurrnil Stormael
Taurrnil Stormael 18.04.2017 21:38
Kim haklı kim değil çok karışmamakla birlikte nacizane X işaretini hatırlatan Furkan'ın bunu dememesi gerekirdi.

Örnek;
Ya abi hamburgerde kıl var galiba, yeme kardeşim gelme buraya banane bizde kıl çıkıyosa yiyeceksin.

Hmm peki abi.
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 21:36
MK Okuru, 18.04.2017 20:57
Peki bunun tüm dünya ile paylaşılması legal midir? Senin şu an Nintendo Switch oyunlarını bilgisayarında oynuyor olman veya yarın öbür gün PS3 oyunlarını bilgisayarında oynayabilecek olman o emulatörün belki kağıt üzerinde legal ama her zaman uygulamada illegal olmasına sebep olmayacak mı? Ben bunu bir milyon kez belirttim neden hala anlaşılamıyor bu çok garip bir durum. Ben emulatöre direk illegal demiyorum zaten. Ama bu emulatörler her zaman dünya ile paylaşılıyor ve bu sayede platformda satışı olmayan, yasal olarak bulunmayan oyunları sen ve diğer insanlar oynamış oluyor. Kağıt üzerindeki legallik her zaman illegale dönüyor...

MK Okuru, 18.04.2017 20:29
Bana saygı duymak zorunda değilsin. Buradaki hiç kimse bana saygı duymak zorunda değil. Yeter ki hakaret etme düzgünce bana neden katılmadığını yaz o yeter.

MK Okuru, 18.04.2017 21:12
Sen daha CEMU'nun fişinin Nintendo yüzünden çekilemediğine inanmaya devam et. Kimse bunun önüne geçemez. İşte gün geliyor adamlar o platformun emulatörünü yapıp koyuyor önümüze. Veya adamlar oyununa denuvo koruması koyuyor. Önüne geçebiliyorlar mı? Fişini çekebiliyorlar mı?
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 21:19
babayaro, 18.04.2017 20:37
İyi o zaman nasıl olsa editör istediğini istediği şekilde yazsın o zaman. Ki zaten yazıyor dur diyen biri mi var? Her şey ortada yani. Ayrıca sende bu editör beyefendi gibi benim söylediklerimden haberlere fikirlerini katmaması gerektiği anlamını mı çıkardın? Aç yazdıklarımı teker teker bir daha oku. Benim kimsenin düşüncelerini kısıtladığım yok. Benim haddimde değil ama ben sadece yanlışa yanlış diyebilirim. Bunu da sonuna kadar yaparım.
Bu arada problem ne biliyor musunuz; hepinizin bu tarz programların illegal olduğunu kabullenmemeniz. Ama kağıt üzerinde legal tabi. Sadece uygulamaya döküldüğünde illegal, ki bu uygulamalar her zaman uygulamaya dökülmüştür. Ben en azından illegale illegal, legal'e de legal diyebiliyorum. Sizin sorununuz bunu kabul etmemek....
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 21:12
Neyin legal neyin illegal olduğuna biz karar vermiyoruz.Yasal olmayan bir durum olsa Nintendo pokemon oyunlarına yaptığı gibi çoktan cemunun ipini çekerdi.
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 21:10
Tamam o zaman bende son defa cevap yazayım size. Siz benim yazdığım şeyleri çarpıtıyorsunuz. Yazdığım şeyleri kendi anlamak istediğiniz gibi yorumluyorsunuz maalesef. Yazdığım metinlerdeki çoğu şeye değinmeden yüzeysel cevap veriyorsunuz ve ben çamur at izi kalsın yapmış oluyorum... Oldukça ironik olduğunu belirtmem gerekir.
Benim kafamda haber yapmaya kalkarsanız nasıl bir haber olacağına dair bir örnek vermişsiniz. Ama hala yazdığım şeyleri anlayamamışsınız. Ben size haberlerinize yorum katmanız yanlış bir durum gibi bir şey yazmadım.
ultrAslan, 18.04.2017 19:06 " Mesela siz editörsünüz, bu site için içerik hazırlıyorsunuz, haber paylaşıyorsunuz, görüşlerinizi ve fikirlerinizi katıyorsunuz. Problem bu değil. Problem sizin tutumunuz. Siz kalkıp kağıt üzerinde legal ama uygulamada her zaman illegal (Sebebini çok uzun bir şekilde yazdım tekrar bakabilirsiniz) olmuş bir şeyi daha fazla ilerlemesi için savunamazsınız."
Ben tam olarak böyle bir cümle kullandım ve bunu bir kaç defa dile getirdim. Eğer siz bu cümlelerden "YORUMLARINIZI VE FİKİRLERİNİZİ HABERLERE KATAMAZSINIZ" gibi bir şey anlayıp, bana bunun üzerinden cevap verirseniz ve mağdur edebiyatı yapmaya devam ederseniz bu sizin kaybınız olur benim değil. Çünkü yazdıklarımın anlaşılamayacak bir tarafı yok ve çekmeye çalıştığınız taraf çok açık.
Tüm bunlara ek olarak benim mantığımla haber yapsaydınız "umarız adil kullanım kotası kalkar" demenizin de yanlış olacağını söylemişsiniz. Şu yazdığınıza sadece gülebilirim, çünkü konudan bir haber cevap yazmaya devam ediyorsunuz. Sap ile samanı birbirine karıştırıyorsunuz. Siz bunu yazdığınızda benim mantığımda yanlış bir şey yapmış olmazsınız, siz "umarım wifi şifresi kırma programları daha da gelişir" derseniz benim mantığıma ters hareket etmiş olursunuz. Neticede internete erişmek herkesin hakkı ve biz oyuncuların arkasındayız değil mi? Para verip interneti alanlar keriz oluyor o zaman. Çünkü internete erişmek herkesin hakkı. Ama "İLLEGAL" yollardan olup olmamasının bir önemi yok nasıl olsa. Birinde insanın cebinden çalıyorsun, diğerinde firmaların. Ha firmalar da insanların cebinden çalıyor ama bu bizimde bunu meşrulaştırmamız veya normal bir şeymiş gibi göstermemizi mi gerektiriyor? En azından diğer editörler bunu böyle söylediğinde kendinizi de bu yanlışın içine atmak size niye mantıklı geliyor bu da tuhaf.
Son kez söyleyeceğim; ben yorumsuz veya görüşlerinizi katmadan haber yapmanız gerektiğini falan söylemedim. Ama siz bunu çarpıttınız ve bana bunun üzerinden yüklenmeye devam ettiniz. Ben sadece bazı gerçeklerden ve kağıt üzerinde legal ama her zaman illegal olan bir şeyi yorumunuza katamayacağınızı gerekçeleriyle bir milyon kere yazdım. Anlayıp anlamamak sizin sorununuz elbette bu kısmı daha fazla uzatmayacağım bu yüzden.
Ayrıca bana "Amatör ruh bilmem ne" yazmamdan ötürü çamur atmaya çalışmışsınız. Aslında onun doğrusu "amatör içerik bilmem ne" olacaktı. Canınız sağolsun. Ama buradan nasıl bir art niyet çıkardınız onu da anlayamadım açıkçası. Gerçi genel tavrınızdan amatör olduğunuz açık ama amatör olmak kötü bir şey değil. Burada atomu parçalamıyoruz neticede. Ama siz bu sitede içerik hazırlayan, haber hazırlayan biriyseniz eğer, katacağınız yorumlarda bile kullandığınız dile, söylediklerinizin gidebileceği noktaya dikkat etmelisiniz. Ne yani insanlar zamanında PS3 almış, bu oyunlara para vermiş, ama birisi çıkıp (o da ciddi bir takipçi kitlesi olan bir sitenin editörü!!!) inşallah emulatörler daha da gelişir de, oyunların yapımcıları izin vermediği halde bilgisayarlarında bu oyunları insanlar oynayabilir diyor. E bunu bende diyorum sokaktaki adam da diyor. Senin misyonun bunu mu söylemek? Diğer editörler yapıyor diye bunu normal mi karşılamamız bekleniyor... Tuhaf gerçekten çok tuhaf.

MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 20:57
ultrAslan dediğin cahilin önde gidenidir, Yazılım uzmanlığının yanından bile geçemez. Emülatörler aletin orjinal BIOS'unu ve orjinal CD image'lerini kullanırlar. Bunların hepsi yasaldır, dağıtımı illegaldir. Adam PS3 BIOS'unu makinesinden DUMP edip oyununu oynar cahil arkadaşım. Ve tamamen legaldir.
babayaro
babayaro 18.04.2017 20:37
İllegal olsa bile desteklenebilir. Her yasal olan şey doğru olmadığı gibi her yasadışı şeyde doğrudur demek yanlış. Düşünce özgürlüğü her alanda ve yerde sağlanmalıdır. Sırf adam burda editör diye düşündüğünü yazamayacak mı ? saçma. eski kafalı birşey bu dediğin. Kaldıki editör burda sadece ima etmiş. ha direk destekliyorum dese ve emülatörde illegal birşey olsa - ki değil - genede bunu yazmaya hakkı var. Tarafsızlığın yeri dğeil ki burası. Herkes ne istiyorsa onu yazabilir.
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 20:29
ultra bir kere de haksız olduğunu kabul et konuyu uzatınca burdaki kimsenin sana olan saygısı artmıyo
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 19:06
Galiba sizinle ortak bir paydada buluşmamız oldukça zor gözüküyor. Ayrıca yazdığım koskoca yorumun belli başlı kısımlarını lehinize çevirme çabanızı da anlayamıyorum. Ben zaten sizi şahsi olarak tanımadığım için fikirlerinizle ve görüşlerinizle değerlendirmekten başka yolumun olmadığını söylemiştim. Ben bunu zaten belirttim yani uzunca. Ayrıca ben bir insanın görüşlerine, fikirlerine ve düşüncelerine öyle keyfiyen çamur da atmam. Her fikre her görüşe saygım var ama bu sonsuz değil... Mesela siz editörsünüz, bu site için içerik hazırlıyorsunuz, haber paylaşıyorsunuz, görüşlerinizi ve fikirlerinizi katıyorsunuz. Problem bu değil. Problem sizin tutumunuz. Siz kalkıp kağıt üzerinde legal ama uygulamada her zaman illegal (Sebebini çok uzun bir şekilde yazdım tekrar bakabilirsiniz) olmuş bir şeyi daha fazla ilerlemesi için savunamazsınız. Bunu ben savunurum, Mk okuru savunur veya buraya yorum atan başka bir adam daha savunur ama siz bu işin içerisinde biri olarak böyle bir şeyi savunamazsınız. Sizin bir limitiniz, bir sınırınız olmalı. Çünkü bilinen ve takip edilen bir platform burası. Amatör içerik bilmem ne yıllardır anladık ama bu kadar değil bu kadar olmaz. Ayrıca beni bu sitede yıllardır görüyorsunuz. Bir kez olsun bir tane editöre olumsuz bir şey yazdığımı gördünüz mü? Bana bir tane bulun çıkarın daha da bir şey demeyeceğim. Ama artık bu kadarı fazla. Sizin beğendiğim içerikleriniz de olmuştur elbette ama bu yanlışa yanlış demeyeceğim anlamına gelmiyor. Ayrıca bu sitede belki 10 tane haber giriliyorsa en az 4 tanesini siz giriyorsunuz. Nasıl girmeyeyim haberlerinizi, nasıl görmeyeyim. Bazısı ilgimi çekiyor girip okuyorum. Bu haberde de olduğu gibi.
Şimdi bir şey daha söylemek istiyorum. Şu son attığınız yorumda çok ciddi ajitasyon yapmışsınız. "Bizler için önce gelen, milyonlarca dolar kazanan firmalar değil, işinden aşından arttırıp, biraz da olsa eğlenmek için emek gösteren oyunculardır. Bu tip oyunları konsolu olmadığı için oynamayan bir oyuncu topluluğunun da var olduğu aşikar olduğuna göre, adam gidip oyunu satın alıp, emüle ediyorsa, ben buna sevinirim de, destek de olurum."
Şurada ölümüne ajitasyon yapmışsınız. Ne yani biz insanların oyunlara ulaşmasını istemiyor muyuz? Biz sadece bende olsun diye mi uğraşıyoruz? Amacınız beni insanların önüne falan mı atmak yani ;) Bence de korsan olsun. Evet bence de herkes oyun oynasın. Hatta bir şey söyleyeyim mi ben korsanın karşısında falanda değilim. Bunu da bilin. Ama bunu ben bu şekilde söyleyebilirim ama siz bundan haz aldığınızı belli etmemelisiniz (Alenen korsanı desteklemediğinizi söylesenizde Ps3 emulatörüyle bilgisayarda olmayan bir Ps3 oyununu bilgisayarda oynamak korsan oyun oynamaktır ve siz bunun ilerlemesini isteyerek burada kendinizle çok ciddi bir şekilde çelişiyorsunuz). Bu olmaz yani ben bunu size nedense anlatamıyorum. Burada kitlelere hitap eden ben değilim sizsiniz çünkü. Ben burada naçizane görüşümü yazarım korsanı da desteklerim. Ama sizin pozisyonunuzda olursam bunu yapmam ve yapamam bu hoş olmaz bu etik olmaz. Bilmiyorum bilir misiniz her mesleğin belli bir etik kuralı vardır. Bunlar yazılı olabileceği gibi ahlaki normlarla da korunabilir. Derseniz ki ben kimseyi ciddiye almam, bu site muz cumhuriyeti gibi kuralsız ve ilkesiz, benim yaptığım iş bile meslekten sayılmaz o yüzden ben bazı toplumsal ilke ve doğrularımı bir kenara bırakıp ölümüne taraflı yazılar yazarım o zaman size hak veririm. Ama derseniz ki, konsola para verenlerde akıl yok, ne güzel korsanı çıksında millet para verdiğiyle kalsın, isteyen emulatörle para ödemeden ücretsiz bir şekilde aynı oyunu deneyimleyebilsin. Hatta bir defa satın aldıysa konsolda şimdi ücretsiz bir şekilde oynamasında sakınca yok o zaman size hak veremem. Aslında hak veririm. Bu şahsi düşüncenizdir der geçerim. Ama buraya yazmanıza, hele hele içerik hazırlayan kişi olarak bunu alenen ifade etmenizi hoş karşılayamam. Benim sizi anlamamı beklediğiniz gibi sizin de beni anlamanızı temenni ediyorum.

--------------------------------------

ultrAslan sana son cevabım bu, seninle saatlerce tartışabilirim ancak ne yazık ki bu kadar boş vaktim yok. Öncelikle benim ajitasyona ihtiyacım olmadığı belirteyim. Senin eleştirilerini de dikkate alır ve bunun için teşekkür de ederdim (ki yıllardır defalarca yapmışımdır) ama ne yazık ki eleştiri ile çamur at izi kalsın arasındaki ince çizgiyi kaçırdığını düşünüyorum. Daha önce yaptığım incelemeleri de takip ediyorsan, hiçbir ürünün ne önünde, ne de arkasında durmaya çalışmak gibi bir amacım olmadığını biliyorsundur. Senin kafanla haber yazmaya çalışırsak, örnek veriyorum adil kullanım kotası ile ilgili bir haber yaptığımızda, "umarız adil kullanım kotası kalkar" dememiz de yanlış oluyor. Editörlük yaptığım süre boyunca her zaman haberlerimde minimum yorum, maksimum bilgi olmasına özen gösteririm, ancak bazı haber veya durumlarda kendi fikirlerimizi belirtmemizin yalnış bir şey olduğunu düşünmüyorum. Burası bir siyasi haber sitesi değil, bir bilim sitesi değil, burası bir sosyo kültür sitesi. Ve değil Türkiye'de, dünyada dahi hiçbir oyun, sosyo kültür sitesinin, klasik haber sitesi mantığı ile sıfır yorumlu haber yaptığını görmüş değilim. Hatta yeri geldiğinde kaynak olarak kullandığımız sitelerin editörlerinin, bu tip veya benzer konular için haberlerinde yaptıkları yorumları görsen, sen de şaşarsın. Zaten yorumunda "amatör ruh bilmem ne" diyerek az çok rengini belli ediyorsun, bundan dolayı da eleştirini ne yazık ki yapıcı olarak görmüyoruz. Daha önceden de belirttiğim gibi, ne yazık ki seninle aynı fikirde değilim, ve eleştirini de haklı bulmuyorum. Bu konuda da yapacak başka bişey yok. Sana iyi oyunlar dilerim :)

Furkan
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 17:43
ultra adam haklı. emülatörlerin illegal bir durumu yok orijinal aldıysa oyunu istediği gibi oynar haberde bi yanlışlık görmüyorum ben
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 17:32
lan ne boş adamlar var ya
omrkcmn
omrkcmn 18.04.2017 17:11
Editörün haklı isyanı.
ultrAslan
ultrAslan 18.04.2017 17:11
Öncelikle sizi "saygınlık" kavramının ölçütlerini öğrenmeye davet ediyorum. Keza bir insanı saygın yapan onun davranışları, hal ve hareketleri, dünya görüşü, fikir ve düşünceleridir. Bunlar çok boyutludur ama her biri insanlar hakkında küçük ipuçları verir. Sizi gerçek hayatta tanımadığım için buradaki çoğu kriterleri rahatlıkla eleyebiliriz fakat şuraya yazdığınız fikir ve görüşleriniz üzerinden de yorum yapabiliriz. En azından size saygı duyamamamın sebebinin şahsi değil de fikirleriniz sebebiyle olduğunu görememeniz, bunun böyle olabileceğini düşünememeniz çok acı. Çünkü dediğim gibi sizi tanımışlığım veya bilmişliğim yok. Sadece fikirleriniz üzerinden konuştuğumu anlayamamanızı, bunu fark edememenizi, sanki başka bir sebepten size saygı duymadığımı düşünmenizi hiç bir şekilde anlayamam, benden anlamamı beklemeyin.
İkinci olarak; Nintendo için üretilmiş olan CEMU'yu ele alalım. Belki başlı başına illegal değil. Ama illegal yollara hizmet ediyor. Bunu inkar edemezsiniz... Sen eğer yasal yollarla bilgisayara gelmemiş olan bir oyunu, belli başlı programlarla, o oyunun yapımcılarına para kazandırmadan oynuyorsan (yapımcı buna izin vermediği halde) bu İLLEGAL bir durumdur. O kullandığın emulatörü'de süs niyetine bilgisayarına kurup masaüstünde seyretmek amacıyla kullanmıyorsan, onun üzerinden KAÇAK yollarla oyun oynuyorsan, emulatörü bu amaca hizmet ettiriyorsan o zaman illegaldir.
Mesela bu konu başlığında Heavy Rain var. Bu oyun şu an resmi olarak bilgisayar platformuna sunuldu mu? Bana önce bu konu hakkında cevap verin. Eğer sunulmadıysa, şu an bu oyunu bilgisayar platformunda oynamak yasal değilse, yapımcı buna izin vermediyse, sen o "LEGAL" olan emulatörünü bu oyunla "illegal" amaca hizmet ettirirsen, sende bir editör olarak bunu sevinçle karşılarsan ben sana saygı duymam... Senin sokaktaki adamdan ne farkın kalır. Bunun hoş olmadığının sizde farkındasınız ama niyeyse kabullenmiyorsunuz.
Bunlara ek olarak, emulatörler zaten bilgisayarlara neden çıkar ve nasıl çıkar bunun sebeplerini de iyi biliyorsunuz. Madem yapımcı bunu bilgisayara port etmiyor bir sebebi var da yapmıyor bunu. O adam sen oyunu satın al, dosyalarını da farklı bir makineye at, emule et ve tüm dünya ile paylaş diye çıkarmıyor bu oyunları. Bu insanlarda siz bunu övün ve doğru bir şeymiş gibi paylaşın diye takip etmiyor bu siteyi.
Evet katılıyorum emule etmenin illegal bir durumu yok. Ama ben hayatımda düzgünce emule edilipte tüm dünya ile paylaşılmayan bir tane bile oyun hatırlamıyorum. O yüzden şeklen "legal" ama sonuç olarak her zaman "illegal" olmuş ve olacak olan bir şeyi düzgün bir şeymiş gibi göstermenizi anlayamam. Kendinizi de böyle ucuz gerekçelerle savunmaya çalışmanızı ise hiç bir şekilde kabul edemem.
Nintendo Switch'in belki şu an tek satış yapmasını sağlayacak olan Zelda oyunu CEMU üzerinden rahatlıkla bilgisayarda oynanabiliyor. Ne oldu bizim legal olan emulatöre sayın editör bey? Yalan olmuş değil mi?
Google'a "Microsoft Pc Emulatörlerini Yasakladı" yazın ve bu sitede yayınlanan haberi okuyun. Daha 10 gün anca olmuş bu haber yayınlanalı. Diğer editör arkadaşla aranızdaki farka bakın. Birisi "Düşünsenize, yeni bir konsol yapıyor, ardından da en güvendiğiniz oyun markalarından birini oyunculara sunuyorsunuz. Birkaç gün geçiyor ve birçok oyuncu için hem konsola hem de oyunun orijinaline gerek kalmıyor. Firmalar için oldukça üzücü bir durum" şeklinde bir haber yapıyor, diğeri ise "umarım emulatörler daha çok gelişir de daha çok illegal şekilde oyun oynarız" minvalinde bir haber yapıyor.
Bu arada siz bu sitede haber yapmazken de ben girip bu sitedeki haberleri okurdum, görüşlerimi yazardım. Yani sizinle sevmediğim bir siteyi sizin yüzünüzden de bırakmam... Bunu da böyle bilin....

-----------------------------------------

Senin de söylediğin gibi, beni şahsi olarak tanımıyorsun. Şahsi olarak tanımadığın birinin, yaptığı bir haber ve içerisinde milyarca doların döndüğü ticari bir sektör içerisinde ki bir durum hakkındaki düşünceleri için, ona saygı duymadığını söylersen, kusura bakma benim de, senin yaptığın yoruma saygı duymamı bekleyemezsin. Senin yıllardır takip ettiğin bu siteyi, ben de yıllardır takip ediyor, üzerine de yıllardır emek vererek geliştirmeye çalışıyorum. Benim için değil, kimse için siteyi okumaktan vazgeçmeni istemem, ancak benim haberlerimi, hatta siteyi okumak "ZORUNDA" olmadığın hakkında fikrim sabit. Eğer benim veya bizim yorumlarımızı beğenmiyorsan, hiçbir şekilde takip etmek gibi bir zorunluluğun yok. Bu siteyi yıllardır takip ettiğini bilen biri olarak, Merlin'in Kazanı'nın ve de editörlerinin daima oyuncuları koruyan bir tutum sergilediğini de bilirsin. Bizler için önce gelen, milyonlarca dolar kazanan firmalar değil, işinden aşından arttırıp, biraz da olsa eğlenmek için emek gösteren oyunculardır. Bu tip oyunları konsolu olmadığı için oynamayan bir oyuncu topluluğunun da var olduğu aşikar olduğuna göre, adam gidip oyunu satın alıp, emüle ediyorsa, ben buna sevinirim de, destek de olurum. Ama altını on kere çizerek söylüyorum ki, "Oyunu satın alırsa". Kısacası benim hiçbir incelememde de, haberimde de büyük firmaları koruyan bir tutum göremeyeceksin. Korsanın daima karşısında olduğumun altını tekrar çizerek, daima oyuncuların tarafında olmaya devam edeceğim. Bu konuda sorunun varsa, ne yazık ki bir çözüm önerim yok :)

Furkan
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 17:02
ultraaslan ney olum sen neyin karın ağrısını yaşıyosun bıdı bıdı yapma emulation illegal değil işte.
MK Okuru
MK Okuru 18.04.2017 15:09
Kesinlikle katılıyorum.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.04.2017 16:41
ultrAslan, seni eleştiren tüm insanlara ''asalak, yalaka'' gibi yorumlar yapıyorsun, oysa sana gelen yorumların ''çoğu'' yapıcı ve
hakaret içermiyor. Belki biraz ileri giden arkadaşlar olmuş olabilir ama senin bir genelleme yapıpta bu sözleri insanlara (seni eleştirenlere) söylemeye hakkın yok!!!!
MK Okuru
MK Okuru 28.04.2017 22:13
Ben sana saldırmadım ve en ufak bir kötü söz söylemedim. Sadece yaptığın yorumu adam gibi eleştirdim. Sen hangi hakla bana (seni eleştirenlere genelleme yaparak konuştuğun için)''asalak, yalaka'' vb. sözleri söyleme hakkının kendinde buluyorsun?!!! Söylemlerine biraz dikkat etmelisin!
ultrAslan
ultrAslan 28.04.2017 20:38
Bana saldırmayana ben hiç bir şekilde saldırmam. Bunu sende çok iyi biliyorsun. Daha fazla bir şey söylemek istemiyorum.
Kalan Karakter: 300 Gönder
yuemef
yuemef 28.04.2017 10:43
Hem editörün hem ultrAslan'ın yorumlarını okudum. Haklı noktalar var ancak bence ultrAslan arkadaşımız daha haklı. Çünkü yorumların örnek alınması ile yazıların örnek alınması farklı bir durum. Yorumları kişilerin yazıları editörün yazdığı biliniyor, bu konuda fikir oluşan bir insanda editörün yazıları fikir belirleyicidir.
Ancak şöyle de bir durum var, PS3 oyunları emulatöre çıksa da kimsenin kaybı yok, yıl sonu üretimi duracak bir cihaz.
Size bir diğer ip ucu vereyim, hiçbir emulatör-rom-xkey gibi cihaz, üreticinin desteği olmadan çıkamaz (bana göre). Yok "ROM'u okudum", yok "işlemciden ters mühendislikle sonuç çıkardım" gibi bayat mevzularla gelmesin kimse o işler o kadar kolay değil. C#'ta Refactor yapmıyorsunuz. Ne zaman PS3 satışları düştü CFW çıktı, ne zaman xbox 360 satışları düştü önce JTAG ardından efsanevi bir hamle ile XKEY çıktı ve online oyunlar dahi illegal oynanabilmeye başladı. Peki kim kaybetti?
Sony online oynatmayacağım dedi ve katı politika uyguladı, oyun yapımcıları ses çıkartmadı. Sonuçta Microsoft da lisanssız ev Windows'larını hiçbir zaman kilitlemez, çünkü insan o işletim sistemini öğrenirse işte kullanır ve orda lisans almak durumunda.
XBOX xkey'i engelle ısrarlarına karşın firmalara "DLC'lere yönelin" dedi. Böylece 50 dolarlık oyuna tanesi 25 dolardan 6 DLC çıkınca el mahkum alındı. Oyun firmaları yine sessiz kaldı.
Sonuç: Konsollar inanılmaz bir satış ivmesi yaşadı tekrardan.

Şimdi Sony ve Microsoft'un destek vermediğini düşünen arkadaşlar neden 2 seneyi devirmiş PS4'ün kırılamadığı veya neslini tamamlamak üzere olan Xbox One'ın hala orjinal kaldığını söylesin? Firmalar bir önceki nesildeki açıklarını mı kapattı?

Herşey ARZ-TALEP arkadaşlar. Eğer firmalar istemezse ne CFW'ler JTAG'ler olur, ne de emulatörler. Firma gerekirse o kişiyi işe alır yine çıkarttırmaz. Örnekleri var, CIA'i hackleyen kişinin önce hapis yatması sonra CIA'de çalışması gibi.

Ayık olun, o kadar kolay mevzular değil.
yuemef
yuemef 28.04.2017 16:00
@fat2019 düşüncelerinde haklısın, emülatör yapmak zor ve sıkıntılı bir iş. Zaten var olan bir işletim sistemine başka bir sistem yapmaya çalışıyorsun. Ancak emin ol o emülatörlerin yavaş çalışması bu işi yapana kısıtlı kaynak vermelerinden dolayı.
Yoksa PS5'in emulatörleri şu an Sony geliştiricilerinin elinde ve ortalama bir sistemde çalışır ancak Japon'lar özellikle birbirlerinden çok teknoloji çaldıkları için sistemlerini çok katı korurlar. Bilgisayarları birkaç şifre ile açılır, çalsan bile hiç birşey yapamazsın (Japonya'nın en büyük elektronik şirketlerinin birinde çalıştım emin ol çok katılar.)
Sonuç olarak ne Bios ne ROM bu iş firma istemezse YAPILAMAZ diyorum.
fat2019
fat2019 28.04.2017 13:37
yuemef, yorumlarına katılmıyorum. PS3 emulatörü için neden bu kadar beklendi demişsin. Emülatör yapmak çok zor iş ve bunu çalıştıracak bilgisayarın çok yüksek sistem özelliklerine sahip olması gerekiyor. pcsx2 adında bir ps2 emülatörü var, ancak bugünün bilgisayarlarıyla bile birçok oyunu aşırı yavaş oynatıyor, birçoğunu da açmıyor bile. Hem dediğin gibiyse bu emülatörler neden bios’la gelmiyor? Bios’u illegal sitelerden bulmanız gerekiyor. Ha şunu da diyebilirsin: “bios bulmak çok kolay”. Ona bakarsan korsan oyun bulmak da çok kolay.
ultrAslan
ultrAslan 28.04.2017 13:14
Bende senin ilk paragrafında söylediğin şeyleri söyledim ama benden ne kadar nefret eden yalaka varsa üzerime geldi. Ama senin gibi benim yazdıklarımı anlayanları görmek sevindirici.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.04.2017 03:16
ultrAslan her yazıya tek tek cevap verecek kadar vaktinin olması çok ilginç, anlaşılan boş vaktin fazlasıyla mevcut. Nerden nereye getirdin mevzuyu, keşke o çok lazım yorumunu hiç yapmasaymışsın. Bir hafta sonra dönüp bakıyorum hala yazıyorsun, artık yorulman ve sıkılman dileğiyle...
ultrAslan
ultrAslan 28.04.2017 14:21
İyi bakalım. Umarım benim harcadığım (sözde) 30 dk veya 1 saatlik boş işlerde sen atomu parçalıyorsundur veya insanlık adına yeni bir çığır açıyorsundur...
MK Okuru
MK Okuru 28.04.2017 00:16
O halde devam et güzel kardeşim, ben bu yorumla finish yapıyorum çünkü senin kadar boş vaktim yok. Tamam sen kazandın, hadi bana eyvallah.
ultrAslan
ultrAslan 27.04.2017 20:30
Gün içerisinde en az 3 defa siteye giriyorum. Bana yapışan yorumları ve yeni eklenen haberleri inceliyorum. Girmişken de bana cevap yazanlara geri dönüş yapıyorum. Benim gün içinde yarım saatimi alıyor. Yarım saatlik bir şeyle uğraşmak işsizlik oluyorsa eğer evet işsizim. Bir sakıncası mı vardı?
Kalan Karakter: 300 Gönder
Heavy Rain PC'de çalıştırıldı
İlginizi Çekebilir