Yorumunuz sisteme kaydediliyor.
Lütfen bekleyiniz...

Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Oyun   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
İnceleme

Merlin'in Kazanı > İnceleme > LEGO Marvel Super Heroes (PS4)

LEGO Marvel Super Heroes (PS4) (İnceleme) - İnceleme

Marvel karakterleri artık daha parlak

Hakan Bozdemir - 30.01.2014 15:21
Hakan Bozdemir - 30.12.2013 16:43
LEGO oyunları kuşağına giren yeni oyunumuz LEGO Marvel Super Heroes’in bildiğiniz gibi incelemesini sitemizde yapmıştık ve değerlendirme notunu koymuştuk. Şimdi ise oyunun PlayStation 4 sürümünü yani yeni nesil versiyonunu inceleyeceğiz. Yeni nesil ile gelen grafiksel geliştirmeler ve oynanış bakımından düzeltmeler dikkatli bir şekilde bakınca görülebilir nitelikte.



Çok fark yok ama güzel bir gelişim var

LEGO Marvel Super Heroes’in hikayesini bilmeyenler için şöyle kısaca bahsedebilirim: Oyuncuları Marvel karakterlerinin (Spider-Man, Hulk, Captain America ve Iron Man gibi) kontrolüne bırakan oyunumuzda Loki ve diğer birçok kötü karakter ile baş etmeye çalışıyoruz. Düşmanlarımızın dünyayı yok edebilecek kadar güçlü bir silah yapmasına fırsat vermemek ile birlikte dünyayı korumaya çalışıyoruz. Tabii işlerin başında bulunan karakter herkesin tahmin edebileceği gibi Dr. Doom.

Bu hikaye eşliğinde alışık olduğumuz LEGO tarzındaki oynanış biçimi ile baş başa kalıyoruz. Önceki LEGO oyunları ile büyük bir benzerlik taşıyan oyunumuzun PlayStation 4 sürümü için söylenecek pek fazla kelime bulunmuyor diyebilmek mümkün. Sonuç olarak oyun içerisinde değişen tek şey grafikler. Bir de grafiklerin haricinde yeni yeni alıştığımız Dualshock 4 bulunuyor. Oynanış açısından pek bir farklılık içermediğinden dolayı o konuya değinmenin biraz saçma olduğunu düşünüyorum.

Öncelikle oyunun PlayStation 3 sürümünü oynadım, ardından ise aynı sahneleri PlayStation 4 üzerinde yaşayarak grafiksel gelişmeleri kafamda belirledim. Genel olarak bir oyuncu gözüyle bakıldığında o kadar da büyük bir gelişme yapılmamış olduğu göze görünebilir. Fakat detaya girdiğimizde ve her iki sürümü yan yana koyduğumuzda bu geliştirmelerin oyundan alınan keyfi ne kadar etkilediğini görmek mümkün.



PlayStation 4'ün asıl meyvelerini önümüzdeki yıllar içerisinde göreceğiz

Dualshock 4’ün gelişi ile birlikte gelen yenilikleri bu oyun ile birlikte pek bir erişim sağlandığını söylemek mümkün değil. Özellikle touchpad kısmı çok geride kalmış durumda. Gerçi bu durum Marvel ve LEGO hayranlarını pek etkilemeyecektir ama yine de diğer oyuncular için belirtmek gerekiyor.

Yani söylediklerimden anlayacağınız, oyunun PlayStation 4 sürümü daha iyi grafiklere ve ışıklandırmalara sahip. Bu sayede oyunu oynarken daha fazla zevk alıyoruz ve Dualshock 4 ile daha rahat bir oyun keyfi sürüyoruz. Zaten şu an PlayStation 4 için pek fazla oyun bulunmuyorken, LEGO Marvel Super Heroes ile vaktinizi geçirebilirsiniz. Yeni neslin performansını önümüzdeki yıllarda çıkacak olan oyunlarda göreceğiz. Şimdilik böyle oyunlar ile idare etmemiz gerekiyor.
86
86
Okur Puanı: (7Kişi)
Puanın:
                                         
Yapımcı-Yayıncı: TT Games - Warner Bros. Entertainment
Çoklu Oyuncu:Var Türü: Aksiyon, Macera

-Daha iyi ışıklandırmalar ve doku detayları
-PlayStation 4'ün yeniliklerinden pek fazla yararlanamaması
yorumlar (6)
MK Okuru
 
 
 
Seviye: 1
wilco395, 13.02.2014 23:04 (0)
Oyun güze kardeşime doğum günü hediyesi olarak almıştım.Pc
sürümüydü öneriririm eğlenceli :D
Seviye: 1
Yedek Kahraman, 11.02.2014 21:13 (0)
Evimizdeki Legolar ne hallere geldi. Bu firma tam hız gidiyor. Hobbit'te çıksın bakalım asıl o nasıl olacak. Bunların mizahına bayılıyorum. :D
Seviye: 0
HaydarGaddar, 24.01.2014 01:54 (0)
Böyle lego oyunları oynamak için mi 1549 tl saydım konsola ? Gider 30 liraya lego alırdım
oyuncakçıdan ... The orders ve watch dogs u bekliyorum artık şuan tek tesellim bu
MK Okuru, 02.01.2014 12:21 (0)
Oyun bence bu yıl çıkan en iyi aksiyon oyunlarından
birtanesi. Açık dünyası çoğu oyundan iyi.Karakterler
animasyonlar çoğu oyuna bin basar. Tek başına zevkli değil
ama 2 kişi oynayınca acayip zevkli. Saatlerce sıkılmadan
oynayabilirim.
Seviye: 4
Çizmeci, 01.01.2014 19:02 (0)
30.12.2013 23:29:00 - LIFPitbull06 demiş ki:
güzel oyunda keşke dc için olsa bu tarz bir oyun tüm
karakterler olan co-op lu falan lego tarzı dc universe online
20 lvden sonra aşırı sıkıyor

İyi de Lego Batman 2 : Dc Super Heroes yok mu
zaten?
Seviye: 1
LIFPitbull06, 30.12.2013 23:29 (0)
güzel oyunda keşke dc için olsa bu tarz bir oyun tüm
karakterler olan co-op lu falan lego tarzı dc universe online
20 lvden sonra aşırı sıkıyor

Merlin'in Kazanı, Radore Servers sunucularında barındırılmaktadır.