1/3

Lord of the Rings: Return of the King

Koray Koraç 3.06.2010 - 12:31
Lord Of The Rings üçlemesinin sonuna geldik

Yüzük kardeşliğinin son yolculuğuna çıkıyoruz. Yüzüğü yok etmeye, Mordor’un derinliklerine gidiyoruz. Hadi ne duruyorsunuz....

Helm’s Deep

Yolculuğa ak Gandalf ile başlıyoruz. Başladığınız anda biraz Orc katledin. Ardından Legolas kalenin üzerinden bağırıp yardım isteyecek, hemen merdiven ile yukarıya çıkın ve değneğinizi kullanarak sağ tarafta ok atan Orc’ları öldürün. Ardından Aragorn aşağıdan yardım isteyecek, hemen atılan halattan aşağıya inin. Yapmanız gereken, mancınıkları kullanrak kalenin köprüsünde ilerleyen Orc’ları havaya uçurmak. En son mancınığı da kullanınca körüdeki patlayıcı havaya uçacak ve bölüm bitecek

The Road To Isengard

Koşmaya başlayın, yoldaki tekerlekli, taşıma araçlarında bulunan uzaktan ateş ederek patlatın (shift+sol mouse). Böylece etraftaki Orc’lar havaya uçacak. Chekpoint’in olduğu yerde 60-70 Orc öldürdükten sonra, açılan yoldan devam edin. Diğer Chekpoint’e geldiğiniz zaman ise, sağdaki kulelerin altındaki patlayıcıları patlatın. Hepsini yok edince köprüden geçip sağa doğru ilerleyin. Aşağıya inip ağaca yardım edin. Karşıdaki okcuları vururkrn biryandan da arkanızdan gelen Orc’ları temizleyin. Sonunda baraj yıkılacak.

The Path Of Dead

Patikayı takip edin, canlanan iskeletlere hiç fırsat vermeyin. Yere düştükleri zaman kılıcı saplayın (space). Karşınıza bir köprü çıkacak. Sağ taraftaki kolu kullanarak köprüyü indirip karşıya geçin (karşıdaki okculara “shift+sol mouse” ile ok atın). Patikayı takip edin. Merdivenden yıkarıya çıkar çıkmaz yolunuz kapanacak. Bütün iskeletleri ve kaptan iskeleti öldürdükten sonra yol açılacak. Koşamay devam edin. Bu sefer karşınıza kalkanlı iskletler çıkacak. Önce mouse’un sağ tuşu ile kalkanlarını kırın, ardından öldürün ve heykeli kullanarak köprü oluşturun. Kapı kapalı telaşa gerek yok, soldaki patikayı takip edip sağ tarafa geçin. Kolu kullanarak kapıyı açın. Son köprüye geleceksiniz. Hızla ilerleyin, köprünün ortasına geldiğniz zaman, arkanız ve önünüz kapanacak. Bütü iskeletleri öldürünce yolunuz açılacak.

Not: Okluların çıktığı ekranda, soldan giderseniz karşınıza 6 kalkanlı iskelet çıkacak. Bunların dördünü hemen sağ tarafta yukarda bulanan bir kayayı aşağıya iterek temizleyebilirsiniz.

Escape From Osgilath

Şimdi Hobbit’leri kontrol edeceğiz. Filmden sahneler izledikten sonra, koşarak olay yerinden uzaklaşın. Merdivenleri çıkınca Nazgul gelecek, olabildiğince duraksamadan koşarak merdivenden aşağıya inin. İnebildiğiniz kadar inin. Meydanlığa geleceksiniz. Sağa devam edin. Duraksamadan merdivenleri çıkın ve odaya girin. Burdan soldaki çıkıntılardan yukarıya çıkın (eğer elf pelerinin datın almışsanız burada görünmez olmak işinine yarayacak). Sola devam edip balkondaki merdivenden tırmanın. Nazgul yine gelecek. Hızlı bir şekilde ilerleyip merdivenden inin. Koşarak üst kata çıkın ve gong’u aşağıya itin. Gon yuvarlanıp tahtaları kıracak. Açılan geçitten ilerleyin. Yien Nazgul gelecek, hızlı bir şekilde ilerleyip merdivenden aşağıya inin. İkinci merdivenden de indikten sonra kendinizi kanalizasyonda bulacaksınız. Devam durmak yok, birazdan kapalı bir demir kapı ile karşılacaksınız. Sağdaki kolu kullanarak kapıyı açın.