Mafia 3 için onay geldi!

Alperen Yüksel Altuğ 28.07.2015 - 15:15
Gamescom 15'i bekleyin
Uzun zamandır dedikoduları yapılan, ünlü açık dünya oyunu efsanevi Mafia serisine katılacak olan Mafia 3 için beklenen resmi bir açıklama, biraz önce gerçekleşti!

Mafia 3 için onay geldi!
2K Games tarafından yapılan duyuru ile Mafia 3'ün, önümüzde ki hafta gerçekleşecek olan Gamescom 2015 etkiliğinde tanıtılacağı açıklandı. Oyun ile ilgili henüz detaylı bilgi verilmezken, gözlerimiz Gamescom için pür dikkat kesilmiş durumda.
Yorumlar 119
MK Okuru
MK Okuru 20.04.2024 14:46
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 28.07.2015 21:55
Hayırlı uğurlu olsun.
portakallılahmacun
portakallılahmacun 6.08.2015 21:56
Tamam Walter... Kimliğimi açığa çıkardın. Sonunda başardınız bunu... Ben Leonardo DiCaprio'yum. Şimdi gidip Titanik 2'de oynayacağım. Gemi batmamış aslında. Bütün bunlar rüyaymış...
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2015 16:32
bırak şakayı hatçe, doğruyu söyle... portakallı curcunaya
portakallılahmacun
portakallılahmacun 6.08.2015 13:52
Lan evimde oturup rastgele yorumlara bakıyordum, walter o dim tarafından Ultraslan'ın ikinci kişiliği ilan edilmişim. Diğer kişiliğim ultrAslan, naber, nasılsın? Bunca zamandır ben senmişim meğer. O zaman senden sana selam söylüyorum :D
ultrAslan
ultrAslan 5.08.2015 22:32
Gerara seninle tartışmayacağım. Nedenini biliyorsun. Son konuştuğumuz bir konu vardı hani. Ama hala anlamadığın nokta var. Ben hakaret etmem. Kişinin anlayacağı dilden ve kültür seviyesinden konuşabilirim. Umarım bu kısmı anlamışsındır. Aydinnesty sana ne diyebilirim ki söylediklerimin arkasındayım. Sen soyut işlemler donemine geçememiş klasik bir xbox fan'ısın. Her yorumunda buram buram hissedilebiliyor bu. Merak etme seninle görüsecegim şüphen olmasın. Ayrıca walter o dim. Seni seviyorum hayatım. Beni eğlendiriyorsun. Aynı saray soytarıları gibi. Ve ben sana bunu yaptığın için para bile vermiyorum. Ayrıca bu adamın yorumuna bir beğeni de benden gelsin.
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2015 15:36
portakallılahmacun, blueshadow ve system32 de ultraaslan nickli kişi.. aynı yani.. girip girip kendi yorumunun altına kendine destek mesajlar atıyor.. eee walter o dim olarak gözümden kaçar mı kaçmaz. ultraaslana PSN adresimi bile verdim ama hala karşıma çıkmaya cesaret edemedi. HARBI6534 bekliyorum
aydinnesty
aydinnesty 5.08.2015 13:24
Ultra bak hala davet bekliyorum. Öyle insan ilişkilerin zayıf, velet demekle filan olmuyor. Artık birazcık da olsa seçtiğin kelimelerde gelişme gösterdiğini fark ettim. Bu da senin bilişsel seviyen için büyük bir başarı. Burdaki son yorumum da budur. Neyse ileride görüşürüz.
Gerara
Gerara 5.08.2015 12:42
aydinnesty, Bende ultrAslan ile anlaşmazlıklara giriyorum ama sen konsol tartışmasına gireceğine UltrAslan ile laf dalaşına giriyorsun sanki.Ve bence de UltrAslanın olmadığı yerlerde bile laf atabiliyorsun. Ve ultrAslan seninle tartışmaktan değil ama portakallılahmacun'un dediği gibi biraz hakaretimsi laflar etmenden hoşnut olmuyorum. Bana geçen konuda art niyetli cahil gibi isimler ile hitap etmen gibi. Hani karşımdakinin anlayacağı dilden konuşuyorum diyorsun ya, ama burada seninle tartışmaya giren kişiler senin anlayacağın dilden değil saygı çerçevesinden konuşmaya çalışıyor. En azından kelimelerini doğru seçiyor. BAK TARTIŞMA ORTAMINA BENDE KATILMAK İSTEMEDİM SADECE İKİNİZİNDE YANLIŞLARINI KENDİMCE BELİRTMEK İSTEDİM. Lütfen bana sert bir şekilde cevap yazma. Zaten bu yorumu yazıp bu başlıktan ayrılmayı düşünüyorum :D Tekrar bir tartışmaya girecek havamda değilim vallahi :D
ultrAslan
ultrAslan 5.08.2015 12:23
Portakallılahmacun buna aslında hakaret denmez. Hakaret etmenin suç olduğunu biliyorum çünkü. Ben anlayacağı dilden laf anlatmaya çalışıyorum diyelim. Xbox id konusundan neden kaçayım. Ben hesabımı para karşılığında sattım. Alan vatandaşta 5$ mi kaç dolar bilmiyorum ama ismini değiştirmiş. Ama çok istiyorsan söyleyeyim işine yaramaz ama "Ghostracer13" buyur. Istedigin gibi takıl. Ne yapacaksın ayrı mevzu ama. Bilkent konusunda ise ne diyebilirim ki bana hiç üniversite okuyan insan izlenimi vermedin. Çünkü çocukça bir xbox fan'ı zihniyetin var. Ama çocuklukla çocuk ruhlu olmak arasında fark var. Aradaki ince çizgiyi geçiyorsun yapma bunu hoş değil. Yani önemli olan üniversite ismi falanda değil bence. Ònemli olan üniversitenin sana ne kattığıdır. Hatta takdirindir universal bir yer olması gerekir insan ilişkilerini kuvvetlendirebileceğin bir yer olma özelliğine sahip. Sen bunları güçlendiremiyorsan git çemişkezek üniversitesinde oku hiç bir değeri yok. Ama iliskilerin zayıf. Önce benim görüşüme saygı göster. Makul şeyler söyle. Eyvallah diyelim geçelim anlatabiliyor muyum. Ayrıca sana şunu söylemek istiyorum. Sen, ben xbox'a en küçük bir şey söylemezken de bana sataşıyorsun. Hatta xbox patronu sony'i övdü başlıklı konuda yine bana sataştın. Dedin ki "ultrAslan bunu beğendi" gibi birşey söyledin. Bak sana bir şey demezken xbox'a laf atmazken. Ki benim sony'i yerdiğim çok durum olmuştur. Bu sitede herkes şahit. Tabi senin hesabın yokken biz vardık bu sitede sen belki bilmezsin. Bizi tanıyan tanır. Spiderh, warehouseman, walter o dim bunların hepsi bu sitenin eskilerinden ve beni tanır. Tabi sen yokken ben bu insanlarla konsolllar hakkında tartışmalar yapardım. Anlaşamazdık ama saygı çerçevesini geçmezdik ve bu insanlara saygı duyardım. Ama sen öyle değilsin. Bu sitede 4 seneye yakın üyelik sürecimde ki evveliyatını kast etmiyorum böyle senin kadar ergence cahilce olümüne xbox savunanını görmedim göreceğimi de zannetmiyorum. Dediğim gibi ilk benim dediğim gibi bu makine seni orgazm ediyor olmalı. Konsoluna laf etmediğim zamanda bile bana sataşıyorsan sen xbox fan'ı bir veletsin. Anlatabildim mi? Yani kimin geçmişi daha fazla tartışmayalım istersen. Hatta bak exc. Oyunların olmaması gerektiğini falan savunuyor. Niyeymiş bana makul bir neden söyle. Ki istemiyorsan pc platformu orada onunla oynayabilirsin. Bizim exc. Oyunlarımıza karışma. Ayrıca oynamadığım oyun olarak bloodborne var. Onu ps cafede denedim. Oyun harbiden kaliteli belli. Ben alıp oynamam ama tarzı bana uygun değil. Ama kaliteli olduğu her halinden belli. Ama order oyle değil mesela. O oyun dandik. Oyunlar sadece grafikten ibaret olsa o da kaliteli olurdu. Ama öyle değil işte. Tabi senin gibi kaliteli oyuna sıfır vermek mi yakışırdı veletciğim. Ama unutma ben velet değilim.
portakallılahmacun
portakallılahmacun 4.08.2015 17:20
Ultraslan, dediklerin ne kadar doğru olsa da yazdığın mesajda sürekli karşı tarafa hakaret etmen seni haksız duruma düşürüyor. Karşındaki sana hakaret mi ediyor mesajında? Sen düzgün ve hakaret içermeyen mesaj yazarsan karşındaki şok olur, ne yapacağını bilmez çünkü o dilden anlamıyordur :D O yüzden hakaret etme diyorum hani. Zaten bu tartışmanın çıkma sebebi de insanların senin hakaret etmenden rahatsız olmasıydı.

Ayrıca aydinnesty, ultraslan'ın her yazdığı şeye "Ya bi sus Bloodborne'a 100 verdin hala konuşuyorsun" diye cevap vererek abartmıyor musun? Hani adamın bir yemin etmediği kaldı Bloodborne'a 100 vermedim diye.
aydinnesty
aydinnesty 4.08.2015 17:06
Ah ultra ah. Senin kadar ağlayanı ilk kez görüyorum. Bak senden defalarca live idini istedim. Sen hala görmezden geliyorsun. Neden görmezden geldiğini de ikimiz de çok iyi biliyoruz. Bilkent'te okuma işine gelecek olursak, ister inan ister inanma. Bak ben ordayım. İstediğin zaman gelebilirsin. Sadece özel mesaj olarak geleceğin tarihi bana söylemen yeterli. Ha yok Ankaraya gelemem diyorsan, eylülün ilk haftası Bursa'da ikinci ve üçüncü haftada da İstanbul'da bulunacağım. Hem meslektaş hem de oyunsever olarak güzel sohbet edeceğimizi düşünüyorum. O zaman da bu suçlamalarına bu üslup ile devam edebilecek misin, çok merak ediyorum. Xbox'ı ölümüne savunma gibi bir durumum yok benim. Senin gibi aşağılık kompleksini yeni geçmiş veletlerin Xbox'ı gereksiz yere saçma beyanatlar ile suçlaması beni savunmaya itiyor. Ki kimin neyi ölümüne savunduğu da ortada. Her xbox haberi altına damlayan bendim sanki. Bir de kendini oyuncuyum diye gösteriyorsun. Tabi senin gibi yeni yetme veletler bilmez ama bundan çok değil bir, bir buçuk yıl önce exc oyunların kaldırılması gerektiğini filan savunurdum buralarda. Bunun yanında yaklaşık iki yıl PS3 kullandım ki bu kırılmış bir cihazdı. O zaman da GOW'dan tut TLOU'a kadar bütün excleri oynadım. Bundan dolayı ben istediğim oyuna istediğim eleştiriyi yapabilirim. Peki sen şu anda ne yapıyorsun oynamadığın oyunları efsane olarak niteliyorsun. Ondan sonra da ben oyuncuyum diye gez etraflarda. Bak davetim hala geçerli. Ha bir de şu orgazm kelimesini iyi hatırlattın. Senin DS4 ile düzenli bir ilişkin olduğunu düşünüyorum. Ay bir de merakımdan soruyorum, her inceleme altında ağlamaya devam edecek misin?
ultrAslan
ultrAslan 4.08.2015 13:42
Yahu sen dlc ile bir oyunun Remastered sürümünü aynı tutarsan ben zaten ne senin oyun görüşünü ne de bilgini ciddiye alırım. Yazık sana bu kadar bilgisizsin. Ayrıca bloodborne oyununa sırf şu an vermediğim halde sana gıcıklık olsun diye 100 verdim. Bu oyunu alacak insanların fikirlerinde bir algı yaratmadım. Çünkü oyunun zaten inceleme puanı ortada. Yüksek puanlı bir oyuna yüksek puan verdim. Senin gibi god of war gibi bir Efsaneye algı yaratmak için sıfır vermedim. Çünkü sen xbox aşığısın gözünü bürümüş makine senin. Resmen makine seni orgazm ediyormuşçasına savunuyorsun. Ne yapıyorsan makineyle artık bu kadar manyağı olduysan. Ve eğer sen belli bir akıl mantık eğitim seviyesine erişmiş olsaydın piyasada sadece xbox'ın ölümüne güçlü olmasını istemezdin. Rekabetsiz bir ortamda yaşanabilecekleri dahi idrak edemiyorsun. Gerçek oyuncu rekabetin kendisine fayda sağlayacağını bilir. Ben şimdi senin iyi bir oyuncu olduğuna gerçek bir oyuncu olduğuna inanayım mı. Bu koşullarda mümkün değil. Ayrıca ne foyasını ortaya çıkardın. Söyle bana bunu. Ayrıca bilkent hukukta okuduğun şüpheli çünkü yaşın ve söylemlerin son derece ergen zihniyeti ve fanboyluğuyla ortada duruyor. varsayalım ki okuyorsun o okulun tam burslu mevzusundan bahsediyorum kaç senede kazandığın şüphelidir. Sende 1 senede o okulu kazanacak ne tahsil ne kültür olduğuna da inanmıyorum. Çünkü kurduğun cümlelerin kalitesi o kadar vasat ki. Bende doğal olarak sana karşı anlayacağın dilde konuşuyorum. Yüzyüze daha farklıyımdır emin ol. Ve şu sitede bana yüklenmeye çalışmadığın laf sokmaya çalışmadığın o kadar az konu başlığı var ki sen art niyetlisin. Art niyetli olduğun için zerre kıymetin yok. Sonuçta ergen olmayan birisi fanboy olmaz olmamalı. Rekabetin olmasını istemeli ve oyunculara bunun yarayacağının farkına varmalı. Senin yaş grubun için denklemini kurması zor bir durum biliyorum ama mümkün olduğunca basite indirgeyerek anlattım. Anlamaya çalış lütfen. Ve ben ne yazdım yorumumda bir daha benim görüşümden faydalanmak istemeyen bilgime güvenmeyen veya ciddiye almayan rica ediyorum benimle muhattap olmasın. Tartışma kültürü yok çünkü ne sende ne de öbür ergenlerle. Somut işlemler dönemini atlattıktan sonra olaylara farklı objektiflerden bakmayı öğrendiğin zaman tartışma kültürünü oturttuğun zaman gel seninle o zaman tartışırız. Ama şu an sitenin geri kalanını oluşturan ergenlerden hiç bir farkın yok...
aydinnesty
aydinnesty 4.08.2015 10:05
He canım he. Benim de sıfır verdiklerim remastered diye savunma yapıyor muyum?Bloodborne'a 100'ü vermişsin işte. Profilinde bangır bangır gözüküyor.Neden hala kabullenemiyorsun . Yüz yüze buluşalım demişsinde senin gibi bir veletle neden buluşayım. Seninle buluşmam için bana mantıklı nedenler sunsana. Ki kullandığın her üç kelimeden biri hakaret içerirken kim seninle yüz yüze konuşur. Hala da buluşmak istiyorsan Bilkent Hukukta okuyorum, gel misafir ederim seni. Hem kimin oyuncu olduğunu daha iyi görürsün. Foyanı ortaya çıkardım ama nafile hala sıyırmaya çalışıyorsun kendini. Bir de ilerizeka dediğin için teşekkürler. Senden daha zeki olduğum kat ve kat ortada. Bir de Ps'nın bütün oyunlarına sıfır veriyormuşum gibi konuşmayın. Şimdi baktım uncharted 1 ve Journey'e 100 vermişim. Hadi ultra terk et şu başlığı. Ergen zihniyetine daha fazla tahammül edemeyeceğim. Öptüm by.
ultrAslan
ultrAslan 3.08.2015 18:25
Allahın ilerizekalısı ben bloodborne oyununa puan vermedim. Bu 1.'si. Ve eğer verseydim 100 verirdim. Videolarını inceledim genel olarak aldığı puanlara baktım oyun son derece başarılı. Ama bana ithamda bulunduğun destiny ve adwanced warfare oyunları eğer ki fark ettiysen dlc. Ben çünkü oyunların kendisine ki gerçekten iyi oyun her ikisi de sıfır verecek kadar ŞEREFSİZ değilim. Umarım mesajı almışsındır. Çünkü ps oyunlarına sıfır vermek zevkli olsa gerek. Bunların içerisinde god of war 3 remastered bile var. Bu kadar da velet birisi kendisi. Ve sen eğer fanboysan veya allahın ne cesasıysan bana ne. Kendin fanboy olabilirsin ama ben değilim evladım. Ben oyuncuyum anlatabildim mi. Ben sadece oyun oynarım ve bunu o an hangi platformda istersem oynarım. Ben oynamadığım oyuna sıfır veren bir kalleşte değilim senin gibi. Ha bu arada bana yüklendiğin 2. Oyun olan destiny dlc'sine sende sıfır vermişsin. Aynı dlc. Anladın mı ilerizekalı. Söylemek istediklerimi. Hala diyorum senden bu cesaretini yüzyüze de görmek isterim. Bana mesaj atman yeterli. Tabi cesaretin varsa.
aydinnesty
aydinnesty 3.08.2015 17:37
Ultraslan yaw he he. Yorumlarında ne zaman samimiyet unsurlarını göreceğiz biz. Senin kadar ağlayanı da ilk kez görüyorum. Yaw sen şu eski Live idini bi söylesene bak kaçtır istiyorum senden. Hala tık yok. Ultra şuna cevap ver sadece başkasının verdiği puan sana neden batıyor? Hayır hiç bi oyuna sıfır vermesen anlayacağım da, bi açıklasana lütfen. Ya da açıklama zihniyetine uygun bebelerin olduğu Gta'ya geri dön.
portakallılahmacun
portakallılahmacun 3.08.2015 16:49
aydinnesty,
The Crew, Legend of Korra ve AC'ye bilerek 0 verdim çünkü üçünü de hiç sevmemiştim. Ama Game of Thrones ve Minecraft'a neden 0 verdiğime dair hiçbir fikrim yok. Hatta 0 verdiğimi bile hatırlamıyordum. Şimdi baktım 0 vermişim. Uyardığın için teşekkürler, hemen kaldırayım puanları.
Ha ayrıca XBOX fanboyuysan XBOX'u savunursun. Oynamadığın PS4 oyunlarına 0 vermenin ve PS4 sahiplerine bebe falan demenin ne anlamı var ki? O zaman ben de Wii U hayranıyım hadi. Sana küfretmeye hakkım var. Olur mu öyle şey?

EDİT: Puanlar kaldırılamıyormuş. Ayıp oldu Game of Thrones'a. Bu nasıl bir sistem lan!
ultrAslan
ultrAslan 3.08.2015 00:32
Bana bu lafları god of war 3'e, minecraft ps vita edition'a, Destiny dlc'sine, Singstar Ultimate Party PS4 İncelemesine sıfır veren sözde fanboy olmayan ilkokul çocuğu mu söylüyor. Hadi aslanım hadi evladım işine bak. Git bir psikoloğa görün. Sağa sola sataşma lütfen canımı sıkma. Xbox veleti seni. Düşmanlığı ps4'e bu çakalın. Playstation derdi olmuş bunun Demek ki zamanında bir şey yapmış buna playstation :) anlayana.
aydinnesty
aydinnesty 2.08.2015 13:34
Şimdi portakallılahmacun "Bu birçok kişinin bulunduğu bir ortamsa en azından diğer insanlara saygılı olmak için mantık çerçevesinde puan verirsin." bu ifadeyi kullandıktan sonra nasıl oluyor da sen Ac, Crew, MC'a sıfır verebiliyorsun. Kardeşim çelişmeyin kendinizle bu kadar. Ha sen de çıkıp ultraslan gibi sistem hatası mı diyeceksin. Kabullenin artık ya. Ayriyeten evet Xbox fanboyuyum. Beni de her Ps4 haberinin altında görebilirsiniz. Ki ben bunda bi sakınca görmüyorum. Eleştirmek de en doğal hakkımız değil mi? Ultraslan, artık muhattabım değilsin. Foyanı ortaya çıkardım hala konuşuyorsun.
aydinnesty
aydinnesty 1.08.2015 15:15
Bir iki yorumuna eksi verdik hemen ağlamaya başladın. Bir de üstüne mağdur edebiyatı yapıyorsun. Bak hem yakında meslektaş olacağız. Ki umarım o çürük vakıf üniversitelerinden birinde okumuyorsundur. He bak en iyisini yapıyorsun takma bizi. Ama gelip gidip sıfır verenlere de şerefsiz diyemezsin. Ha dersen samimiyetsizlikte master yapmış olursun. Bak sana da bir sürprizim var. COD AW'e, Destiny'e sıfır veren de şerefsizdir. Mutlu musun? Hani sen Bloodborne'a 100 vermemiştin? Anca arı vız vız, arı vız vız.
ultrAslan
ultrAslan 1.08.2015 13:18
Aydinnesty kimin fanboy olduğu lafları kullanış biçiminden ortada. Sen benim kadar xbox'ı yerin dibine sokmamışsındır. Ama ben senden çok daha fazla playstation'u yerin dibine soktum. Her yorumum ortada. Aç bak. Ayrıca şu puan verdiğimiz oyunlar gözüküyor ya orada hayatımda adını duymadığım oyunlara puan verdiğim gözüküyor. Incelemesine gittiğimdeyse oy kullanmadığımı görüyorum. O kısımda bazı hatalar var sitede. Ve ben bloodborne oynamadım oynamayacağım ve almayacağım. Ama o tarzı seven insanların çok beğendiğini ve kaliteli bir exclusive oyun olduğunu biliyorum. Ama benim tarzım değil ve ben puan vermedim. Anlıyor musun ergenciğim. Ben senin gibi fanboy değilim ve nedenleri apaçık ortada işine geldiği gibi konuşmak kolay tabi. Ayrıca senin gibi boş beleş bir veletle muhattap olmak istemiyorum. Bir daha bana bulaşma üzerim seni.
ultrAslan
ultrAslan 1.08.2015 13:11
Ayrıca konumuz bana sürekli her yorumda - verilmesiydi. Şu en başa attığım hayırlı uğurlu olsun yorumuma bile. Ve bunun gibi onlarcasına. Hiç bir makul sebebi olmamasına rağmen. Sırf alçaklığına. Ama gel gör ki mağdur olan ben şu an haksız konuma düştüm. Eyvallah gençler. Hiç biriniz umrumda değilsiniz. Hepiniz benden uzak olun bir daha denk gelmeyelim. Birbirimizi daha fazla kırıp incitmeyelim. Artık uğraşmayın. Yoruldum artık. Bu sitede çoluk çocukla uğraşmaktan yoruldum usandım. Rahat bırakın beni. Gòrüşlerimede saygı duymayın beni de ciddiye almayın. Zaten benim bilgimden faydalanmak isyeyen görüşlerimden faydalanmak isteyen faydalanır. Istemeyen yorumlarımdan uzak dursun. Bana ne olumlu ne de olumsuz oy versin. Anladınız umarım. Allaha emanet olun gençler.
portakallılahmacun
portakallılahmacun 1.08.2015 12:41
Aydinnesty, dediğim gibi kimsenin kime küfrettiği veya ne söylediği beni ilgilendirmez. ultrAslan sana küfür ettiyse bu konuyu onunla konuşman daha doğru olur diyorum. Ve herkes istediği oyuna istediği puanı veremez. Bu birçok kişinin bulunduğu bir ortamsa en azından diğer insanlara saygılı olmak için mantık çerçevesinde puan verirsin. Mesela baktım profiline, hiç oynamadığın God of War III Remastered'a 0 puan vermişsin. Neden? PS4'den nefret ettiğin için mi?
Ha fanboyluk meselesine gelince, senin profilinde en beğenilen yorumlarına bakayım dedim:
"Xboxı önüne koysak amele gibi bakacaksın bir de laf atıyorsun. Sony amcan mama veriyor değil mi sana?"
"Ps bebeleri gelmiş yine."

PS kullanıcılarına her türlü hakareti edip de burada "Siz PS fanboyusunuz" demek pek mantıklı gelmiyor. Yargılamak istemiyordum ama buradan çok XBOX fanboyu gibi görünüyorsun. Ayrıca fanboy ne ya, süperkahraman ismi gibi. Hayran desek olmuyor mu?

ultrAslan
ultrAslan 31.07.2015 23:13
Ayrıca konumuz bana sürekli her yorumda - verilmesiydi. Şu en başa attığım hayırlı uğurlu olsun yorumuma bile. Ve bunun gibi onlarcasına. Hiç bir makul sebebi olmamasına rağmen. Sırf alçaklığına. Ama gel gör ki mağdur olan ben şu an haksız konuma düştüm. Eyvallah gençler. Hiç biriniz umrumda değilsiniz. Hepiniz benden uzak olun bir daha denk gelmeyelim. Birbirimizi daha fazla kırıp incitmeyelim. Artık uğraşmayın. Yoruldum artık. Bu sitede çoluk çocukla uğraşmaktan yoruldum usandım. Rahat bırakın beni. Gòrüşlerimede saygı duymayın beni de ciddiye almayın. Zaten benim bilgimden faydalanmak isyeyen görüşlerimden faydalanmak isteyen faydalanır. Istemeyen yorumlarımdan uzak dursun. Bana ne olumlu ne de olumsuz oy versin. Anladınız umarım. Allaha emanet olun gençler.
ultrAslan
ultrAslan 31.07.2015 23:02
Hiç uzatmayacağım. Portakallılahmacun ve blueshadow hayatım boyunca ne gördüm ne tanıdım. Beni haklı görmüşler beni savunmuşlar. Bu insanları yargılayamazsın. Ve bu insanları mağdur etmeye hakkın yok. Derdin benimleyse benimle çözeceksin. Bu insanlarla değil. Sana gelince aydinnesty sen tam bir ergensin. Klavye delikanlılığına iyi alıştın paso bana bir laf sokmaya çalışmalar beni bitirmeye çalışmalar. Şu delikanlılığını yüzyüze de bir görelim ha ne dersin. Ben varım sonuna kadar. UltrAslan neymiş kimmiş kimlerdenmiş bir tanışırsın. Merak etme hemde öyle bir tanışırsın ki hayatın boyunca unutamazsın. Unutturmam.... ayrıca bana nasıl davranmam gerektiğini de öğretirsin bu vesileyle. Bakalım yüzyüze gelirsek öğretirsin bana bir şeyler. Ama ben de sana bir şeyler öğretirim. Artık sen laftan anlamıyorsun. Sana bundan sonra böyle davranacağım. Işine gelirse aslanım. Ayrıca incelemelerde okur puanı platforma göre değismiyor demişsin. Bu kadar mı bilgisiz ve cahilsin. Sürekli bana yüklendiğiniz arkham knight tan örnek vereyim. Ps4 incelemesi okur puanıyla pc incelemesi okur puanı farklı. Yani platforma göre değişiyor anlayacağın. Ve az önce baktım arkham knight'ın ps4 incelemesine 55 kişi oy atmış 64 puan almış. Pc incelesine ise yine 55 kişi oy atmış ve yine 64 puan almış. Kimse bana adaletten dem vurmasın. Hiç biriniz. Her şey ortada. Hatalı pc'de bile ps4 sürümyle aynı puanı almış. Bu sitede lanet olsun neden olduğunu bilmiyorum ama konsol düşmanlığı var. Bu konsollar ne ettiyse bunlara. Tekrar ediyorum bu oyunun ps4 sürümüne sıfır veren şerefsizdir. Pc sürümüne de sıfır veren şerefsizdir. Çünkü eğer ben bunu böyle söylemezsem vay efendim sen ps4 savunuyorsun sen fayboysun sen pc düşmanısın. Eminim böyle laflar edecektiniz. Ben bu yüzden pc sürümünü de dahil ettim ve yine suçlu oldum. Tamam eyvallah ne yapsak olmayacak hep siz haklısınız bir hiç bir şey bilmiyoruz zaten. Oyundan da anlamayız. Bunca sene boşa geçirmişim afedersiniz. Şimdi mutlu musunuz. Işinize geliyorsa öyle düşünün beni hiç biriniz umrumda değilsiniz. Ama portakallılahmacun ve bir kaç kişi dışında. Bu insanlar benim ne demek istediğimi ne yapmaya çalıştığımı idrak edebilmiş ender insanlar. Bunları kaybetmek istemem. Laflarımı anlayabilen belli bir eğitim seviyesinde olan insanlar belli ki. MK Okuru, beni dava etmezsen adam değilsin açık ve net. Et bakalım beni dava. Karşında hukukçu duruyor. Allahın kırosu. Bana ceza kanunu öğretecek aklı sıra. Bu sitede bir milyon tane mk okuru var. Bu lafımda herhangi birine. Et bakalım beni dava. Sonucu hep birlikte görelim ne olacak. Bu arada kardeşim de avukat. Yani merak etme çocuğa laf anlatır gibi bana bir şeyler anlatmaya çalışma. Senden daha hakimim allah bilir bu konulara. Ama gel gör ki yine bana akıl vermeye kalkıyor. Baksanıza dava sebebi bir sitede bir kısım grubu kast ederek hakaret etmek. Ve hakaret ettiği kesim bile tam belli değil ve belki de gerçkten hakaret etmediğim biri sırf alçaklık olsun diye dava açıyor. Sen bunu hiç kimseye ispatlayamazsın. Ama yapacağım diyorsan yargı yolu açık hay hay bekliyorum sonucunu. Seni ciddiye alırlarsa ben de bir şey bilmiyorum. Bunca sene boşuna okudum. Sıra sana geldik pagan min. Seninle en küçük sorunum yok. Yorumuna yorum atmam sende bana atmazdın ta ki bu güne kadar. Hakaret etmek dediği oyuna sıfır verenlere şerefsiz demem. Ve ben bunu fanboy olduğum için yapıyormuşum. Zaten ben bu yüzden pc yi dahil etmedim zaten fanboyum ya ben. Pc umrumda değildi benim bir derdim vardı onu savundum konsolla birlikte çünkü ben fanboyum. Sana cevap verebildiysem ne mutlu pagan. Şimdi son kez diyorum portakalllahmacun ve birkaç kişi dışında hiçbiriniz umrumda değilsiniz. Bir daha bana bulaşmayın yorumlarıma cevap yazmayın bende size bulaşmayacağım. Herkes ne biliyorsa kendi seviyesindekilerle muhattap olsun. Kendi doğrusunu savunsun ölümüne değişmezcesine....
aydinnesty
aydinnesty 31.07.2015 20:22
Portakallılahmacun şuradaki yanlış olan tek şey ultraslanın kullandığı üslup. Hani yanlış anlaşılma olmasın. Seni hedef aldığım filan yok. Dışarıdan bakılınca tabiki de ultraslan haklı gözüküyor. Ama, şundan çok değil Minecraft'ın yasaklanma tarihine gelecek olursak o zaman yine ultraslanı kullandığı üslup dolayısıyla uyarmıştım. Peki ne oldu dersin, bizimki yine ortalardan kayboldu. Ha şimdi tatildedir, değildir bilemem. Ama gelip yine cevap vermiyor. Hani bir de bu adam üniversite öğrencisi. Üni okuduğunu bilmesem ergen derim geçerim. İşte bu beni rahatsız ediyor. Bunun yanında isteyen istediği oyuna sıfır verir, bu kimseyi ilgilendirmez ki. Bak sana bir de şunu anlatayım. Bloodborne incelemesi zamanında ultraslan sıfır veriyorlar diye yine millete laf atıyordu, oynamadığınız oyuna neden puan veriyorsunuz diye. Ben de ona peki sen nasıl oluyor da oynamadığın oyuna 100 verebiliyorsun diye sordum. O ise 100 vermedim dedi. Sonradan profil sistemi değiştiği zaman baktım bir de ne göreyim bizim ultra bloodborne'a 100 vermiş. Ha bu adamın sıfır verenlerden ne farkı kaldı acaba. Bir de etrafa gerizekalısınız demesine rağmen. Bu sana hiç samimi geliyor mu? Dediklerin arasında ultraslan fanboy değil önermene kesinlikle katılmıyorum. Son bir ayı dışarıda bırak ve bütün xbox haberlerine bak, dediğimi anlayacaksın.
portakallılahmacun
portakallılahmacun 31.07.2015 18:13
Yok yok, bende bir gariplik var. Her dediğim yanlış anlaşılıyor ya...
Öncelikle okur puanının platforma göre değişmemesi insanların PC'ye olan öfkeleri yüzünden PS4'e 0 verdiği gerçeğini değiştirmiyor. Ha sen vermemişsen özür dilerim MK Okuru, yanlış anlamışım. Ayıp ettim :(
Sonra, ultrAslan'ın neden PC'ye 0 verenler de dahil dediğini anlayamadım. Cidden ya, buradaysan cevapla, niye böyle bir şey dedin ki? Anlayamadım...
Bir de neden "ultrAslan yorumlarında sürekli hakaret ediyor, bana defol git dedi, bize hakaret edeceğine onu uyar." dediğini anlamadım aydinnesty. Ben ultrAslan'ı tanımıyorum. Kendisinin hayranı falan değilim. Bazı durumlarda haksız olduğu da oluyor. Dolayısıyla ultrAslan size küfretse de bu beni ilgilendiren bir durum değil. Ama burada haksızlığa uğramıştı, ben de mağduru savundum sadece. Ayrıca size hakaret ettiğimi de nereden çıkardınız ki? Ben sadece "Bana küfrettin, yorumlarını eksileyeceğim, seni dava ederim" diyen MK Okurunu uyarmıştım. Ve hakaret de etmemiştim. Şimdi o yorumu okudum da hakarete yakın olma ihtimali olabilecek olan tek söz "Haksız tarafın sen olabileceğini de düşünmelisin."miş. Bu hakaret mi ya? Kimseye hakaret etmemek için uğraşıyorum ve bana "Bize hakaret ettin!" diyorsunuz...
Ayrıca ultrAslan'ın fanboy olduğunu da düşünmüyorum. Kendisinin kaç kere Sony'e hakaret ettiğini gördüm. Ve tekrar ediyorum, bunu ultrAslan'ı savunmak için değil, sadece yanlış anlaşılmaları düzeltmek için yazıyorum. Ve dediğim gibi, kendisini tanımıyorum. Tanımadığım kişiyi niye savunayım burada?
Son olarak, lahmacun değil. Portakallı Lahmacun. İkisi farklı. Lütfen dikkat edin.
Pagan Min
Pagan Min 31.07.2015 12:20
Adam Fanboyluk yapıp millete hakaret ediyor. Özür falan da dilemiyor ama hala onu savunuyorsunuz. Az objektif olun, olayları iyice yorumlayın. Yancı olmayın, doğruyu savunun her zaman. İnsanları oyun oynadığı platforma göre değerlendirmek gerçekten çok saçma bir olay. Bunun da farkına varın lütfen.
aydinnesty
aydinnesty 31.07.2015 11:50
Lahmacun bak şimdi, incelemelerde okur puanı platforma göre değişmiyor. Hepsinde aynı puanlama var. İsteyen sıfır verir isteyen 100 verir. Gidip de aaa sıfır veriyorlar diye orda burda ağlayamazsınız. Senin savunduğun ultra oynamadığı bloodborne'a 100 verdi. Ee bu şimdi samimiyetsizlik olmuyor mu? Yalnız buradaki sorun ultraslanın kullandığı dil. Sürekli bir hakaret dili kullanıyor. Ben onu Minecraft yasaklandığı zaman da uyarmıştım. Ama o saldırgan dili kullanmaya devam etti. Geçenki yorumlarından birinde de defol git dedi. Bize laf atacağına ultrayı uyar. Bıktık artık özellikle ben bıktım, şu ergen zihniyeti ile uğraşmaktan.
MK Okuru
MK Okuru 31.07.2015 11:38
Portakallılahmacun
Bu arada Türk Ceza Kanunu'nun 125. maddesini oku sonra yap yorumunu. Bu bana ve tüm 0 verenlere yapılmış bir hakarettir. Hakaret davasında mantık aranmaz, hakaret her zaman hakarettir.
MK Okuru
MK Okuru 31.07.2015 11:26
Portakallılahmacun,
Kardeşim yorumu okumadın mı? Pc sürümüne 0 verenler için de geçerli dedi. Ve ben de zaten pc sürümüne 0 vermiştim. Sen kimsin de benim bir oyuna verdiğim puan ile benim karakterimi belirleyip bana hakaret edebiliyorsun ya? Ayrıca tüm mk okurları ben değilim.
portakallılahmacun
portakallılahmacun 31.07.2015 00:24
ultrAslan "Bu oyuna 0 verenler şerefsizdir" dediğinde konsol sürümüne 0 verenlerden bahsetmişti. O bozuk PC sürümüne ben de 0 verebilirdim olay o değildi. Olay PS4 sürümüne haksız yere 0 yağdırılmasıydı. Bunu üzerine alındığın için sen de konsol sürümüne 0 verdin, haksız mıyım sayın MK Okuru? Peki bunu neden yaptın? Bozuk PC sürümüne istediğini yap ama konsol incelemesine neden karışıyorsun? Madem konsol kullanıcılarına hakaret eder gibi konsol oyunlarına 0 veriyorsun, o zaman haksız olan tarafın kendin olduğunu biraz düşünme gereği de duymuyor musun?

Bu arada, kimseye dava açamazsın. Tamam, açamayacağını zaten hepimiz biliyoruz, ama "Bu şahıs "Batman'e 0 veren şerefsizdir." dedi. Ben de 0 vermiştim. Kendisine tazminat davası açıyorum." mantıklı bir dava sebebi değil. Öyle olsaydı hepimiz Batman'e 0 verir, öyle bir dava açar, köşeyi dönerdik. Ha öyle bir niyetin varsa Türk YouTube kanallarının yorumlarına (örneğin kanalın adı OsmanGaming olsun) "OsmanGaming, senden nefret ediyorum." yaz, onlarca "Sen kimden nefret ediyorsun bakayım! Biz onun hayranıyız. Ben senin *********!" gibi küfürler alabilirsin. Bu daha mantıklı sebep. Sonuçta gerçekten hakaret var ortada. Öyle ultrAslan'ın dediği gibi ortaya atılmış bir söz değil.
aydinnesty
aydinnesty 30.07.2015 13:49
Sen önce şu sokak ağzını kullanmayı bırak. Bir de medeni medeni yancılarına teşekkür ediyor. Merak etme istesen de istemesen de sana nasıl davranman gerektiğini öğreteceğim.
ultrAslan
ultrAslan 30.07.2015 12:55
System32 sağolasın. Doğrunun yanında ve haklının yanında olduğun için. Sana gelirsek mk okuru ben sana şerefsiz demedim ben bu oyunlara sıfır verenler şerefsizdir dedim. Özür dileyeceğim en son kişi de sensin. Ayrıca yargı yolu açık beni istediğin şekilde dava edebilirsin.
MK Okuru
MK Okuru 30.07.2015 09:43
System32 kardeş baştan oku istersen, fanboyluk yapan kendisi. Batman'e sıfır verdik diye şerefsiz dedi bize. Tamam Ps4'te güzel ama biz zaten PC sürümüne 0 verdik. Hakaret edilecek bir şey mi bu?
MK Okuru
MK Okuru 30.07.2015 08:58
Dediğinin hatalı olduğunun farkındaysan özür dile. Canımı sıkma falan da deme bak ciddi söylüyorum bununla uğraşıp seni dava ederim. Sen kim oluyorsun da bana hakaret ediyorsun?
ultrAslan
ultrAslan 29.07.2015 23:33
Mk okuru sana laf anlatmaya değecek kadar seni ciddiye alsaydım bu sitede bu kullanıcı ismiyle yorum atmazdım. Hadi akıllı ol efendi ol laflarını bilerek konuş. Laflarını tek bir şahısa hitaben konustuğunu bilerek söyle. Yani çok ta erkeksen al bir kullanıcı adı konuşalım.
System32
System32 29.07.2015 22:40
sıkı bir pc oyuncusuyum yenilenen ve gün geçtikçe gelişen pc donanımlarına ve uçuk fiyatlarına daha fazla bütçem yetmediği için gittim ps4 aldım 32 ay taksitle. peki o halde pcde sotunlu olan oyunu konsolumda sorunsuz şekilde oynuyorsam ve pcdeki hatayı belirtip geliştiricileri eleştriyorsam bunda eksilencek ne var ? fanbpyluk yapıyorlar ultrAslan kardeşim tartışma belki bunu söyledikten sonra çok farklı bir boyut kazanabilir Galatasaray'lı olduğum için değil haklı olduğum için oyum sana kaptın +'yı benden :))
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2015 19:02
Şerefsiz dediyse şerefsizliğin önde gidenliğini kendi yapmış.
ultrAslan
ultrAslan 29.07.2015 18:57
Mk okuru allahını seversen benim canımı sıkma zaten sinirlerim tepemde bak rica ediyorum. Benim ne dediğimi anlamadan cevap vermeye çalışmışsın. Ben bu oyunun pc ve konsol sürümlerine sıfır veren şerefsizdir dedim. Dediğimin hatalı olduğunun farkındayım. Ama benim yorumumu yanlış gösteren sende benim kadar hatalısın.
ultrAslan
ultrAslan 29.07.2015 18:54
Portakallılahmacun ve blueshadow. Sizlere çok teşekkür ederim. Ortada bir saçmalığın ve haksızlığın olduğunu fark etmişsiniz. Bu duruma ayrıca çok sevindim. Ama benim sitemim benim her yorumuma istisnasız - veren karaktersize değil benim sitemim birazda buna göz yuman mk editörlerine. Ben burada en az 2 defa belirttim ve 2 yorumumda yayınlanmadı. Yorumum sadece bu durumdan duyduğum rahatsızlıkla ilgiliydi. Açsınlar kendileri baksınlar yorumlarıma. Gerçekten - alması imkansız olan yorumlarım bile - aldı. Örneklerden bir tanesi de bu yorum. Ben bunu belirtmeme rağmen bu mesajları artık kim onaylıyorsa bırak bana cevap vermeyi yorumumu dahi ciddiye alıp yayınlamadılar. Tamam hadi beni adam yerine koymuyorsunuz ama bu sitede böyle saçmalıklara da engel olmuyorsunuz. Gerçekten kırıldım ve üzüldüm. Ama sanki çok umrunuzda....
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2015 17:42
Eksileyin beniiii, eksilemenizi istiyorum sizdennn...
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2015 17:38
Batman Arkham Knight'ı beğenmeyenlere şerefsiz demeyecekti. Hatta pc sürümünü beğenmeyenlere de aynı şeyi söyledi. Birisine hakaret etmek bu kadar kolay mı?
blueshadov
blueshadov 29.07.2015 17:24
hayırlı olsun bile eksi almış.Bunda kötü olan ne
portakallılahmacun
portakallılahmacun 29.07.2015 13:02
Bu sitede sana düşman olan bir grup var herhalde. Herhangi kötü bir anlamı olmayan yorumlarını bile eksiliyorlar :D Dur ben destek olayım da artılayım. Bu haksızlığa göz yummayacağız! :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
portakallılahmacun
portakallılahmacun 31.07.2015 00:28
Yalnız cidden bu oyunu Türkiye'ye "********GF" kanalı tanıttı ha (tam kanal ismi vermem MK için sorun çıkarabilir diye düşündüm, bu haliyle anlamışsınzıdır herhalde kanalın ismini). İyi bir iş başardı adam. O kanaldan izleyip de MAFIA hayranı olan bir ton insan var. Gerçi bu yaptığı "MAFIA İKİ EN İİ OYUN ÇÜNKÜ JOO DİYE Bİ ADAM VAR ********GF ONA KÜFÜR EDİYO ÇOK GÜLÜYOM ÖÖLE OLUNCA" diye dolanan 8 yaşında bir kitlenin oluşmasına da sebep oldu ama...
ExorcisttoHQ
ExorcisttoHQ 6.08.2015 16:13
neyse muratı tanıyorum ben en azından samimi adam onun gibi samimi olmayan gözlüklü bi arkadaşda da varda
ExorcisttoHQ
ExorcisttoHQ 6.08.2015 16:12
kesinlikle haklısın ülkeden tuna akşen, oğuz sasi gibi samimi adamlar ya da dost kayaoğlu gibi enis kirazoğlu gibi oyundan anlayan adamlar varken bunun gibi küfürbazlar 1 milyon botu geçiyo ya ona yanarım
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2015 00:50
Shjssj olum bi yürü git murat pc yi bilmezken biz mafya oynuyorduk
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2015 00:47
sana bu konuda kesinlikle katılıyorum şahsen ben iyi bilgisayarım olmadığı için o oyunu oynayamamıştım ama o kanaldan izleyince oynamış kadar oldum.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.07.2015 14:40
playstation 2 ye çıkar mı acaba ya?
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2015 03:14
oldu olcak atariye flnda cıksın
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2015 20:46
kardeş ps 3 çıkarmıyolar oyunu ps 2ye nasıl çıksın
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2015 21:53
Mafia III'te karakterlerimiz Vito, Joe ve Capo olacakmış. Mafia III'te istediğin yere gidebilirsin, dolaşabilirsin ve bekleyebilirsin. Oyun zaten Mafia II gibi olacakmış. Oyun, 1950'lerden 1990'lara kadar yaklaşık 3 farklı şehirde geçecekmiş; ve yaklaşık 3 farklı karakter gelecekmiş Mafia III'te.
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2015 00:49
yarın belli olacak oyun hakkında bilgiler video gelecek eğer dediğin gibi değilse ...
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2015 16:49
Aynı GTA 5 3 Karakter :D
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2015 15:21
bak bunu alın burdan
Çürük Patates
Çürük Patates 3.08.2015 14:37
GTA V ile karıştırmış olabilirsin.
MK Okuru
MK Okuru 1.08.2015 22:44
Tekrar söylüyorum: Mafia III'ün ana karakteri zaten Vito olacakmış. Oyun, 1950'lerden 1970'lere kadar 3 farklı şehirde geçecek. Oyunun kesitleri Mafia II olabilir. Ve yaklaşık 3 farklı karakter gelecek. Oyun genellikle Empire Bay'i ve Lost Heaven'ı anlatan bir oyun olacak, Mafia III...
MK Okuru
MK Okuru 31.07.2015 14:08
olacakmış yerine olabilir felan de sen ne ayaksında böyle kesin net bilgi verion resmi kanallarında adamlar böyle bi bilgi vermezsen
MK Okuru
MK Okuru 30.07.2015 19:08
Üstüne oturduğun yerden sallamak bu olsa gerek :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2015 21:56
Oyun ps4 200 tl beyler bilginiz olsun :D Türkçe olursa alırım olmazsada alırım ama daha geç alırım para ağaçta yetişmiyor kardeş :D Uncharted 4 var daha :D
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2015 20:49
nerden biyosun 200 tln oldugunu
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2015 01:42
hm ok
Kalan Karakter: 300 Gönder
Mafia 3 için onay geldi!
İlginizi Çekebilir