Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
▲ Reklamı Kapat ▲
haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > Mass Effect: Andromeda

Mass Effect: Andromeda uzay pornosu gibi olacak

Yazıp yöneten: Erşan Kuneri

Hürcan Köse - 27.02.2017 11:55
Hürcan Köse - 27.02.2017 12:54
BioWare'den çıkan RPG oyunları, zengin rol yapma içerikleri ve hikayelerinin yanı sıra cinsellik yönünden sahip olduğu içeriklerle de ön plana çıkan oyunlardır. İlk Mass Effect'ten beri, Dragon Age oyunlarında da karşılaştığımız bu cinsellik derecesi görünüşe göre serinin yeni oyunu olan Mass Effect: Andromeda'da birkaç tık birden artacak. Üstelik bunu biz değil, direkt olarak BioWare'in "esas çocuğu" Aaryn Flynn söylüyor.BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

Resmi Twitter hesabından serinin hayranları ile sohbet eden Flynn, konu cinselliğe gelince, Mass Effect: Andromeda'nın gerçekten de uzay pornosu niteliğinde sahnelere sahip olacağını söyledi. Aslında bu oldukça komik bir mesaja cevap olarak verildi.BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

Tam Wells adlı Twitter kullanıcısı: "...eşimin bana iğrenerek bakıp 'bu uzay pornosu mu?' dediğini hayal ediyorum..." dedi ve bunun üzerine Flynn de "evet, Andromeda tam bir uzay pornosu" cevabını verdi. Hatta daha sonra Twitter'daki hayranları onlarla dalga geçtiğini düşünüp Flynn'e ciddi olup olmadığı sorulunca kendisi gayet kesin bir dille ciddiyetini bildirdi. BU HABERİ www.merlininkazani.com dan ARAKLADIK

Mass Effect: Andromeda, 21 Mart 2017'de çıkacak. Şimdiden cinsellik düzeyi ve ahlaki tartışmaları ile ön planda olan oyunun nasıl bir başarıya sahip olacağı merak konusu.
bunları kaçırma
yorumlar (52)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 21.03.2017 20:32 (0)
Dünyada tamamen çıplak dolaşmaya izin veren şehirler artıyor filmlerde cinsellik resmen gösteriliyor namahrem diye bir şey yok oluyor oyunlarda zaten almış başını gitmiş alametler artıyor KIYAMET ALAMETLERİ (en az 7 eksi bekliyorum sevgili MK okurları)
Seviye: 2
Ottoman_Empire, 27.02.2017 17:56 (+6)
Dünyada tamamen çıplak dolaşmaya izin veren şehirler artıyor filmlerde cinsellik resmen gösteriliyor namahrem diye bir şey yok oluyor oyunlarda zaten almış başını gitmiş alametler artıyor KIYAMET ALAMETLERİ (en az 7 eksi bekliyorum sevgili MK okurları)
MK Okuru, 09.03.2017 00:29 (0)
bu oyunu alan porno için alıyorsa ahlak kavramı oyuncuyu ilgilendirir oyunu değil. sonuçta damacanaya anasına kızına hallenen insanımsılar da var. mass effect3 ü bir kere oynadım ve pornografik bir ögeyle karşılaşmadım. oynarken illa sevişeceksin diye bir zorlama yapmıyorsa sorun da yok o zaman.
MK Okuru, 08.03.2017 20:18 (0)
Hürcan porno lüteratürüne, uzay pornosunu eklediğin için sana plaket verilmeli. :D

------------------------------

Ben eklemedim yahu zaten varmış :P

Hürcan.
MK Okuru, 08.03.2017 14:16 (0)
Space porn basit bir tanım arkadaşlar. Oyunun görsel şölen olacağını tanımlayan basit bir tanım. Yazar yorumcular da gerçekten cinsellik yorumluyor, hayret eder bir şekilde okuyorum. :)

Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.


YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan alıntı yapılabilir.