Nvidia: Konsollar stabil ama yerinde sayıyor

Emre Günen 23.03.2011 - 11:06
Nvidia'dan konsol teknolojileri hakkında değerlendirme
GamesIndustry.biz'e röportaj veren Nvidia Tegra PR Müdürü Bea Longworth, konsolların en büyük avantajının stabil çalışma sistemine sahip olmasını gösterdi ve PC altyapısı ile kıyasladı.

"Konsol ve PC arasında çok az fark var. Aralarındaki en büyük farklılık stabil çalışmada meydana geliyor. Konsollar her zaman stabil oyun sistemi sunarken, PC'de sistem konfigürasyonlarına göre farklı sonuçlar elde ediliyor. Konsola çıkan her oyunun aynı stabil performansı sunması en büyük artısı."

Nvidia: Konsollar stabil ama yerinde sayıyor
"Konsolların en büyük eksisi ise, gelişim kaydedemiyor oluşları" diyen Longworth, konsolların donanımsal olarak gelişim gösteremediklerinden, PC'deki gelişimin gerisinde kaldıklarını belirtti. "Aynı olay mobil oyun platformlarında da geçerli." diye konuştu.

Donanımsal olarak sürekli gelişim gösteren PC platformunun konsolu geride bırakmasını en güzel örnekleyen oyunun da Crysis 2 olduğunu belirtti.

Yorumlar 48
MK Okuru
MK Okuru 28.03.2024 18:14
Kalan Karakter: 300 Gönder
Nvidia: Konsollar stabil ama yerinde sayıyor
İlginizi Çekebilir