Resident Evil 7'nin Xbox One boyutu belli oldu

Hürcan Köse 13.12.2016 - 09:37
Günümüze göre ortalama bir boyuta sahip
24 Ocak'ta PlayStation 4, PC ve Xbox One için çıkacak olan Resident Evil 7'nin Xbox One'da ve çok büyük ihtimalle diğer platformlarda da kaplayacağı alan belli oldu.

Resident Evil 7'nin Xbox One boyutu belli oldu
19.81 GB'lık boyutu ile karşımıza çıkan Resident Evil 7, aslında günümüz oyunlarına göre ortalama, hatta belki de az boyutu ile göz dolduruyor. Artık 40 GB'ın üstünde oyunları görmeye o kadar alıştık ki, bu tür oyunlar ilaç gibi geliyor. Hem kullandığı motorun güzelliği, hem de oyunun fazla büyük bir alanda geçmeyecek olması da bu boyutun sebebini açıklıyor.

Yıllardır farklı oyun türleri ile karşımıza çıkan ve serinin her yeni oyununda gerçekten farklı yollar izleyen Capcom, bu sefer korku türüne yeni bir soluk getirecek gibi görünüyor. Bazı Resident Evil hayranları yeni oyunun bu farklı yapısından hoşlanmadı ancak yine de Capcom gittiği yoldan gayet memnun ve biz de ortaya güzel bir iş çıkaracaklarını düşünüyoruz. Hep beraber göreceğiz.
Yorumlar 15
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2024 18:13
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.12.2016 04:51
şu oyunun story traileri izledim ve harikaydı o fragmanda çalan müzik zaten çok iydi doğrumu anlamışım bilmiyorum senin için geliyorum gibi bişey söyledi sevgilimizimi kurtarcaz fragmandaki kadın bu ev limitsiz dedi bide oyundaki silahlar anlaşılan yavaşlatmak için pek etkisi olmıcak gelsin bakem
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2016 21:10
Günümüz içi ; Oyunun grafiği , müziği ,seslendirmesi , sinematiği ,ara sahnesi , falanı filanı özellikle de oyun süresinden endişe ettim. Zaten pek umutlu değildim , düşük boyut tedirgin etti doğrusu.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 16:40
Resident Evil 7 özelinde sormuyorum ama, VR oyunların grafiklerinin nispeten daha düşük olmasının sebebi nedir sevgili Merlin ve okurları?
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2016 15:08
Açıklamalar için sağolun beyler. Fps ve baş dönme yahut mide bulantısı ilişkisi çok mantıklı. Lakin ne yaparlarsa yapsınlar, azaltsalar bile baş dönmesine bir çare bulabilceklerini düşünmüyorum. Ha umarım yanılırım da saatlerce oynarız.
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2016 02:06
Şöyle ki VR oyunlarını miden bulanmadan oynayabilmen için oyunun 60 fps hatta 128 fps altına düşmemesi lazım. Ve bu değerleri iki ekrana da aynı anda yansıtması lazım. İşte bu yüzden konsol sistemini de fazla zorlayamadıklarından ötürü oyunların teknik özellikleri kısılmak zorunda kalınıyor.
Arcade Fire
Arcade Fire 13.12.2016 17:53
Çok bilgim yok ama iki göze ayrı görüntü oluşturmak gerektiği için görüntü kalitesinden biraz ödün vermek gerekiyor sanırım.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 14:32
İnşallah oyun 6 saatte bitecek bir oyun olmaz çünkü boyut ona işaret ediyor.
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 22:23
sadece bir çiftlik evi ve birazda yeraltı mahzeni bölümü var.. eh 4-5 saat süreceğini tahmin ediyorum.. yoksa macera oyunu değil 12-13 saat sürsün..
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 16:16
bol puzzle ve labirent gibi odalarda koşuşturmalar filan vakit alıcağı için bence daha uzun sürer ama ona güvenerek kısa yaptılar gibime geliyo speedrun yapsan büyük ihtimal kısa sürer tabi önyargılı da olmamak lazım belli mi olur her türlü oynaması zevkli olucak
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 21:52
Warrior withinde Zaman kumlarından geçer iken zaman değişiyordu ama mekanın çok farklı zaman skalaları hakim oluyordu.Yeni eski ve yıkılmış harabe mekan,Mekanı 3 Şekilde işlemişlerdi.Bu oyunda ve modellemede kolaylık dı ve sıkmıyordu oynar iken konuya da uygundu
Kalan Karakter: 300 Gönder
Resident Evil 7'nin Xbox One boyutu belli oldu
İlginizi Çekebilir