Yorumunuz sisteme kaydediliyor.
Lütfen bekleyiniz...

Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
▲ Reklamı Kapat ▲
haber

Merlin'in Kazanı > Haberler > Watch Dogs

Watch Dogs'dan yeni video! (Video)

Oyun hakkında öğrendiğimiz her şeyle daha heyecanlanıyoruz

Yiğitcan Erdoğan - 31.05.2013 17:25
Yiğitcan Erdoğan - 31.05.2013 17:24
Ubisoft'un geliştirdiği Watch Dogs pek çok oyuncunun en heyecanla beklediği oyunlar arasında bulunuyor. Bu yüzden de Ubisoft bu heyecanı aktif tutmak istiyor ve gün aşırı yeni bir video yayınlıyor. Bu sefer oyunun atmosferien büyük katkıda bulunacak olan Motion Capture seanslarıyla ilgili bir video yayınladı Ubi. Videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz. İyi seyirler!


bunları kaçırma
yorumlar (10)
MK Okuru
 
 
 
MK Okuru, 29.06.2013 01:30 (0)
03.06.2013 16:47:00 - MK Okuru demiş ki:
02.06.2013 23:28:00 - MK Okuru demiş ki:
bence cok sacma bir oyun adamin elbisesi cok cirkin kiyafet
degistirme filan yokmu pardusonun uzerine sapka takmis
sacmaliga bak agbi su oyunlarda artik kiyafet degistirme
sistemi filan olsun ya ubsifot tan bekletim dusuk

kıyafet değiştirmeme sebebi basit emek harcamak istemiyorlar elemanı modelle kafaya geçir şapkayı aksiyon bölümlerinde kim uğraşıcak adamın saçıyla başıyla, eleman kosarken falan pardüsüyü dalgalandır oldu bitti al sana yeni nesil grafik anlayışı.

bugün ne giysem falan mı zannettiniz oyunu siz ya
MK Okuru, 03.06.2013 16:47 (0)
02.06.2013 23:28:00 - MK Okuru demiş ki:
bence cok sacma bir oyun adamin elbisesi cok cirkin kiyafet
degistirme filan yokmu pardusonun uzerine sapka takmis
sacmaliga bak agbi su oyunlarda artik kiyafet degistirme
sistemi filan olsun ya ubsifot tan bekletim dusuk

kıyafet değiştirmeme sebebi basit emek harcamak istemiyorlar elemanı modelle kafaya geçir şapkayı aksiyon bölümlerinde kim uğraşıcak adamın saçıyla başıyla, eleman kosarken falan pardüsüyü dalgalandır oldu bitti al sana yeni nesil grafik anlayışı.
MK Okuru, 02.06.2013 23:28 (0)
bence cok sacma bir oyun adamin elbisesi cok cirkin kiyafet
degistirme filan yokmu pardusonun uzerine sapka takmis
sacmaliga bak agbi su oyunlarda artik kiyafet degistirme
sistemi filan olsun ya ubsifot tan bekletim dusuk
MK Okuru, 01.06.2013 02:03 (0)
hehe, hala kimse bir yorum yazmadığı için, size bir dayanak
olayım dedim. Eleminizi, kederinizi, bu tür sahne arkası
görüntü paylaşımlarıyla aktarırsanız olacağı bu. Kimse
bakmaz. Açıklığa kavuşturdum. :))) Saygılar.

----

sevgili mk okuru,

haber 1200 tık almış zaten. bu akşamki gündem yüzünden yorum onaylayamadık sadece :)

sevgiler
yiğitcan
MK Okuru, 01.06.2013 01:10 (0)
hade ordan be yıllardır kullanılan teknoloji bir tek sizde var sanki
MK Okuru, 31.05.2013 22:30 (0)
eksiden 3d yazılımcıları animasyon yapmak için gece gündüz çalışırlardı. artık devir değişti giydir elemana kıyafeti tak sensörü artık adı neyse işte adam oynasın animasyon hazır. ona rağmen bu grafik motoru ile işin zor ubi. hiç olmazsa ps3 teki uncharted gibi bişi olsan ps4 te okey dicez. :)

Merlin'in Kazanı, Radore Servers sunucularında barındırılmaktadır.