Üye Girişi
Beni Hatırla
Üye ol! Şifremi unuttum!
  Haber   Oyun Galerileri   e-Spor   Teknoloji   Sinema/TV   Forum
 
   
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
   
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
 
Youtube içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
 
Google+ içeriği buraya gelecek, dertler bitecek.
favori oyunlar

Favori oyunu bulunmamaktadır.
reklam
oyun sistemi

Oyun sistemi belirtilmemiştir.
reklam

kişisel bilgiler

Üyelik Tarihi: 13.01.2015

Mesaj Sayısı: 28

son yorumlar

Mount & Blade II: Bannerlord'un yapımı pürüzsüz bir şekilde sürüyor

05.01.2017 18:49

mount and blade 2 nin yapımında görev alan arkadaşımdan size güncel bilgiler vereyim. habire error veriyor, sorunları çözmekle uğraşıyoruz. aynı zamanda birilerinin aklına bir şey geliyor aaa oyuna şunu da ekleyelim ya diyorlar, o şeyi eklemek 1 ayla 3 ay arası sürüyor yani çıkmasına daha var dedi. Çıkış tarihi verilmesi şu an imkansız çünkü ne zaman hazır olur bilmiyor kimse. ben de dedim ki acele etmeyin, geç olsun güzel olsun. daha fazla içerden bilgi için merlin ekibi bana ulaşsın

Mount & Blade II: Bannerlord'un yapımı pürüzsüz bir şekilde sürüyor

05.01.2017 18:49

mount and blade 2 nin yapımında görev alan arkadaşımdan size güncel bilgiler vereyim. habire error veriyor, sorunları çözmekle uğraşıyoruz. aynı zamanda birilerinin aklına bir şey geliyor aaa oyuna şunu da ekleyelim ya diyorlar, o şeyi eklemek 1 ayla 3 ay arası sürüyor yani çıkmasına daha var dedi. Çıkış tarihi verilmesi şu an imkansız çünkü ne zaman hazır olur bilmiyor kimse. ben de dedim ki acele etmeyin, geç olsun güzel olsun. daha fazla içerden bilgi için merlin ekibi bana ulaşsın

Red Dead Redemption, bilgisayarlara geliyor!

27.10.2016 14:06

bilgisayar oyuncuları torrente çöküyorlar, korsan indiriyorlar emeğe saygı falan diyen insanlar görüyorum; aynı insanları korsan film sitelerinde görüyorum, tüm şarkılarını ezberlediği sanatçının bile albümünü almadığını internetten indirdiğini görüyorum sonra ulan biz 200 lira bayıldık herifler bedava oynuyor dur şunları bi bozayım diyenleri görüyorum. eee ne demişler, beleş sirke baldan tatlıtuğ, her fırsatta korsana çöken insanların crack bekleyen insanları eleştirmesi çok saçma

"Red Dead Redemption PC sürümü hiç düşünülmedi!"

03.10.2015 13:49

internetten film indirip, dizi izleyip, hiç bir sanatçının cdsini almayıp şarkıları internetten edinip korsanın dibine vuran birisinin torrentten oyun indirenlere emek hırsızı demesi kadar saçma ne var bu hayatta zaten.

Dota 2 tarihindeki en büyük gerilemeyi yaşadı!

01.10.2015 20:52

yok, adil kullanım kotası sadece türkiyede olan birşey, türk telekom çok fazla müsteri kaybettiği için
puan verdiği oyunlar
en beğenilen yorumlar

Savaşta Barışta'nın ilk bölümü yarın geliyor!

22.08.2015 00:32

şöyle oyunları "call of duty ek hikaye paketi" şeklinde yapsalar daha başarılı olacaklar. firmada, türk yapımcılarda böyle bir ek paketten gelen parayı paylaşmaya hayır diyeceklerini sanmıyorum. seslendirmeler yazılar hikaye ilerleyiş tamamen türkler tarafından yapılmış olur buda bize yeter. kalitesiz bir iş yapmak yerine, türklerin oyun piyasasına bu şekilde giriş yapması gerektiğini düşünüyorum. yani resmi türk yapımcı elinden çıkmış %100 türkçe ek hikaye paketleriyle. kendilerini ispatladıkları taktirde ve oyunculara kendilerini sevdirdiklerinde, hem kaliteli iş yapacak desteği bulacaklar hemde oyuncusu hazır olarak piyasaya girecekler.

Heroes of the Storm'da Ördek Avlayarak Stres Atın

22.08.2015 18:07

heroes of the storm şimdiye kadar oynadığım en kaliteli oyuncu kitlesine sahip oyun. oyunların neredeyse tamamı kavgasız hatta espiri şakalarla geçiyor. dota 1= küfür küfüre dota 2= ruslar ve her oyun bitmeyen kavga LoL = 14 yaşında çocukların triplerini çekecek yaşta mıyım HoN = kavga ve küfürsüz bir oyun asla ve asla oynayamazsınız cs:go = beni kanser edecekler yakında

Guild Wars 2 artık ücretsiz!

30.08.2015 20:57

BEN 130 LİRA SAYDIM BU OYUNA HESABI SATAMADAN ÜCRETSİZ OLDU NE AYAKSINIZ AGACIM

Pro Evolution Soccer 2016

27.09.2015 21:23

pesin çizgisini hiç bozmadı, 2014 te 2015 te 2016da aralarında hiç bir fark olmadan geldi bi iyi bi kötü diyip duruyorsunuz. bahsettiğiniz "GELİŞİM GELİŞİM" nedir ? hala pas atılan oyuncunun arasındaki adam topun yanından geçip gitmesine izin verip 1 adım atıp kesmiyor kesemiyor, pas attığın kişinin hemen önünü kapatacak şekilde bir oyuncu varsa arkasındaki oyuncunun pası karşılamasına izin veriyor o topa temas ettikten sonra almaya çalışıyor, atılan pası karşı takım oyuncusu daha önce karşılayacak gibi olursa pas atılan oyuncu kesinlikle hareket etmeyip çivi gibi çakılıyor 2 adım atıp koşan rakipten önce topa dokunmuyor. şimdiye kadar çıkmış tüm peslerde böyleydi halada böyle. ve her sene olduğu gibi yine fifadan daha iyi. geçen yıllarda da daha iyiydi sadece birileri fifayla ilgili kuyuya taş attı tüm akıllılar aaa evet fifa fifa bu sene daha iyi evet dedi bu kadar. özeti şudur, pes kendini hiç geliştirmedi, fifaysa pesi hiç geçemedi. fifayla ilgilide uzun uzun yazamayacağım için pesle kıyaslamasıyla ilgili ufak bir benzetme yapayım; pese kıyasla fifa: trambolinden yapılmış bir sahada zeytin yağlanmış güreşçiler top oynuyormuş gibi kalıyor.

Dota 2 tarihindeki en büyük gerilemeyi yaşadı!

01.10.2015 20:52

yok, adil kullanım kotası sadece türkiyede olan birşey, türk telekom çok fazla müsteri kaybettiği için

Merlin'in Kazanı, Radore'de barındırılmaktadır.