Kojima 'Erotik' lafını geri aldı

Mert Günhan 6.09.2013 - 17:34
Aslında öyle demek istememiş

Hideo Kojima, bu hafta Metal Gear Solid V: The Phantom Pain'in karakterlerinin çok daha erotik tasarlandığını söylemişti. Bunu yapmasının altında "İnsanları karakterlerinin cosplayini yapmaya özendirmek" düşüncesinin yattığını açıklayan Kojima, Polygon ile yaptığı soru cevap seansında "erotik" kelimesinin doğru olmadığını söyledi.

"Belki erotik kelimesi doğru bir seçim değildi, ben özel karakterler yapmak istediğimi söylemiştim. Örnek vermek gerekirse Quiet. Quiet oldukça benzersiz ve seksi bir karakter ve ben bu seksiliği vermek istiyorum. Oynarken farkedeceksiniz, oyunda sınırlı diyalog var, bu sebeple her karakterin kendine özgü noktalarını iyice oyuncuya verebilmemiz gerekiyor." diyen Kojima, daha önce Twitter'dan Quiet'ın kalçasının görselini paylaşıp tepki çekmişti.

>

Kojima 'Erotik' lafını geri aldı

Yorumlar 14
MK Okuru
MK Okuru 29.03.2024 17:13
Kalan Karakter: 300 Gönder
Kojima 'Erotik' lafını geri aldı
İlginizi Çekebilir