Mount & Blade II: Bannerlord mod yapımcılarını sevindirecek

Ahmet Özçilingir 20.01.2019 - 12:19
Bannerlord mod geliştirmeye yatkın bir oyun olacak

Mount & Blade II: Bannerlord'un geliştiricisi Taleworlds, her hafta düzenli olarak resmi internet siteleri üzerinden ve Bannerlord'un Steam sayfası üzerinden geliştirici blogları yayımlıyor. Bu bloglarda oyun ile ilgili  yeni bilgilere yer veriliyor. geçtiğimi haftanın bloguna konuk olan oynanış programcısı, Bahar Şevket, Mount & Blade II: Bannerlord'un proglamlama dilinini mod geliştiricilerinin işlerini kolaylaştıracağını belirtti.

Mount & Blade II: Bannerlord ne zaman çıkacak?

Mount & Blade II: Bannerlord için henüz bir resmi çıkış tarihi verilmemiş olsa da oyunun çıkışına az bir zaman kaldığı belirtiliyor. Mount & Blade: Warband'de olduğu gibi Bannerlord da mod severlerin çok seveceği oyunlardan olacak. Bahar Şevket bu konuda şu ifadeleri kullanıyor; "Çoğunlukla oyunun tek oyunculu modu üzerinde çalışıyorum ve topluluğumuzun tek oyunculu mod için harika ve çeşitli modlar yaratmanın ne kadar hoşuna gittiğinin farkındayız. Bu nedenle Bannerlord'u modlanabilirlik açısından daha iyi hale getirmek için çok çaba sarf ediyoruz. Bannerlord'da C # kodlama dili olarak kullanıyoruz. Ümit ediyorum ki, bu seçim bizim "modding" topluluğumuza fayda sağlayacaktır. Çünkü  C # kullanıcı dostu ve nesne yönelimli bir dildir. 

Yorumlar 16
MK Okuru
MK Okuru 30.04.2024 08:54
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.01.2019 10:25
Eeey Merlin, neden yorumlarımı onaylamıyorsunuz, küfür yok, hakaret yok, kavga yok, nedennn?
MK Okuru
MK Okuru 26.01.2019 02:03
Kanka çok gerginsin, ne çemkirmesinden bahsediyorsun :) Göndermeyi anlamaman benim suçum değil.
Karcemackers
Karcemackers 25.01.2019 23:41
üye ol otomatik yayınlansın niye çemkiriyorsun?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.01.2019 21:10
C# mi? Nayır nolamaz. Oyun dediğin C++ la kodlanır ki hızlı çalışsın. Yetiştirmek için C# tercih ettiler diye düşünüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 25.01.2019 18:09
E tamam, Python modlama için "DE" bir dert idi. Bilgisayarda, geçerli sürümün modül sistemini kurana kadar ve oyuna bir nesne veya animasyon ekleyene kadar canımız çıkıyordu :)
MK Okuru
MK Okuru 25.01.2019 00:17
oyunu değil modlanabilir kısmı c# forumlara girersen orda anlatıyolar
MK Okuru
MK Okuru 22.01.2019 20:47
Başkan ne yaptın yav, C++ nedir? C# bence gayet yerinde bi şeçim. Zaten Python olayı da başlı başına dertti modcular için.
etemelkuran
etemelkuran 21.01.2019 12:47
.net framework 'ün vm'si performansı kökledi çoktan artık o eski .net framework yok. açık kaynak cross-platform'a geçti tamamen .net core olarak. microsoft'un tüm katkıları ücretsiz zaten. visual studio mükemmel bir ortam oldu. tek problem dışarıdan geliştirme yapanlar katkı verenlerin projeleri ücretli oluyor sinir bozuyor o yüzden bir türlü el atamadım.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.01.2019 21:14
Yeter yeter çıkarmayın istemiyoruz
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.01.2019 12:17
Aahhahaaa.. Gene Bannerlord haberi var :D:D
Karcemackers
Karcemackers 23.01.2019 15:43
imzamı atarım.
MK Okuru
MK Okuru 22.01.2019 15:25
Gülünç olmaya başladılar artık o derece...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.01.2019 10:22
Yarım yamalak çıkarın modderlar halleder gerisini sizden çabuk
Kalan Karakter: 300 Gönder
Mount & Blade II: Bannerlord mod yapımcılarını sevindirecek
İlginizi Çekebilir