Neighbours From Hell

Erdinç Yılmaz
Erdinç Yılmaz 3.06.2010 - 12:31
Peki olayı nedir bu komşunun?
Platformlar PC
Neighbours From Hell
  • Yapımcı - Yayıncı JoWooD Productions - Encore Software
  • Çoklu Oyuncu: Yok
  • Oyun Türü: Strateji
  • Sistem Gereksinimleri
Merlin Puanı 90
Artılar -
Eksiler -

Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin, grafikler ne kadar gerçeğe yakın yapılmaya başlansa bile insan geçmişi unutamıyor. Şahsen grafiksel olarak ciddi şekilde devrim yaratmış oyunların çoğundan eski zamanlarda oynadığım oyunlardan aldığım tadı alamıyorum. Warcraft 3 çok iyi bir oyun olabilir ama ben Warcraft 1’den aldığım tadın yarısını bile alamadım. Bu sadece ufak bir örnek. Oyunlar ne kadar gelişse de artık çoğu kriter kendine göre standartlara oturdu. Yani şu zamanda çıkan onlarca FPS oyununu birbirinden ayıran pek bir farkları yok. Durum böyle olunca insan değişik tatlar arıyor. Hele hele oyun oynamayı hobiden çıkartıp çok daha farklı yerlere oturttuysanız sizler de böyle düşünüyorsunuzdur. Neighbours from Hell bana eski günleri hatırlatan, şu sıcak yaz aylarında nadiren pc başına geçen beni saatlerce başında tutmayı başaran nadir oyunlardan biri.

Peki olayı nedir bu komşunun?

Olay gayet basit. Zaten çok popüler oyunlar genelde basit fikirlerden yola çıkılarak hazırlanır. Neighbours from Hell bir tür platform oyunu. Amacınız komşunuza gözükmeden onu sinir etmek. Gayet basit bir konu. Asıl olay ise bu işlemleri yaparken ki görüntüler ve atmosfer. Tam olarak eski platformlara benziyor. Ufak bir alanda, tamamen zekaya dayalı bir oyun. Üstüne bir de tatlı grafikler, güzel sesler ekleyin alın size harika bir oyun. Her bölümde amacınız komşunuza yakalanmadan yaptığı işleri bozarak sinir etmek. İsterseniz bu aksiyonları süre sınırlaması içinde yapıp daha da eğlenceli hale getirebilmek mümkün. Yapmanız gereken şeyler ise gayet basit. Tıraş losyonu yerine kıl çıkartan ilaç koymak yada pasta üzerine konulan mum yerine dinamit koymak gibi basit şeyler. Kısaca oyun tamamen eğlenceye dayalı. Şimdi size oradan oyun 0-6 yaş grubuna hitap ediyormuş gibi gözükebilir. Bende dıştan bakınca öyle düşünmüştüm ama gayet zevk alarak oynadım ki 0-6 yaş grubundan olmadığıma eminim.

Tatlı grafikler, sağlam müzikler

Oynanış olarak cidden hoşuma giden oyunda dikkat ettiğim ikinci husus daima grafikler ve müziklerdir. Müzik yönünden oyun fazla zengin değil. Her bölümde aynı müziği dinliyorsunuz fakat o müzik de öyle güzel hazırlanmış ki dinle dinle bıkmıyor insan. Grafikler ise çizgi film vari biraz da 3D ile karıştırılmış ve gayet kaliteli olmuş. Oynarken insan kendini sanki bir animasyon izler gibi hissediyor. Bu konuda ciddi şekilde başarılı olmuşlar. Oyun sizi eğlendirirken gerçekten film izliyormuşsunuz havası yaşatıyor. Özellikle kapıların bir yandan açılıp öteki yandan kapanması çok şirin olmuş. Ayrıca yakalandığınızda yediğiniz dayaklar da öyle.

Son Sözler :

Eğer yüksek sistem isteyen oyunlardan, iyice gerçekçilik ile kafayı sıyırmış bunaldıysanız Neighbours from Hell, şiddetle tavsiye edilir
 

Yorumlar 11
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2021 19:44
Kalan Karakter : 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.01.2016 17:27
şey ben oyunu kuramadım indirdim kurdum başlat yazısı çıkmıyo lütfeen yardım edin
MK Okuru
MK Okuru 23.01.2016 12:02
https://www.youtube.com/watch?v=qx42RiVnBsM
kesin çözüm
Kalan Karakter : 300 Gönder
fatihatas
fatihatas 21.01.2016 07:15
harbi kopmalık oyun :D
Kalan Karakter : 300 Gönder
Neighbours From Hell

İlginizi Çekebilir

Adblocker bulundu! Lütfen mesajımızı okuyun.

Sayfanın tam olarak yüklenmesini engelleyen AdBlock Plus veya başka bir reklam engelleme yazılımı kullandığınızı tespit ettik.

Flash, animasyon, iğrenç ses veya pop-up reklamımız yok. Bu can sıkıcı reklam türlerini uygulamıyoruz!

Siteyi işletmek için bizim de gelire ihtiyacımız bulunuyor ve neredeyse tamamı çevrimiçi reklamcılığımızdan geliyor.

Lütfen merlininkazani.com adresini reklam engelleme beyaz listenize ekleyin veya reklam engelleme yazılımınızı devre dışı bırakın.

×