1/2

Rotamız, Online Evrenler 17

Özgür Yıldız 1.07.2010 - 15:34
Bu dünyanın sınırları yok...
Yıllardır süren "oyun filmleri" furyasına, gelecekte de Warcraft dahil olacak. Baktığımızda çoğu uyarlama vasatı dahi aşamazken, Warcraft'ın tüm bunlardan ders alarak adına yakışır bir uyarlamayla karşımıza gelmesi gerekiyor. Umarız tüm yetkililer bu durumun farkında olduğu gibi, buna göre de hareket ederler.

Blizzard'ın beyni Chris Metzen'le yapılan röportaj, bakalım World of Warcraft, StarCraft ve gelecekteki planlarla ilgili ne tür ipuçları içeriyor.

Starcraft 2'nin ikinci ek paketine ne kadar yakınız?

-Çoğu tasarımcı hâlâ Wings of Liberty üzerinde çalışıyor, ancak konunun nasıl başladığını, nasıl bittiğini, birincil ve ikincil karakterleri biliyoruz. Sadece görev tasarımları henüz bitmiş durumda değil. Geliştirici ekip bitirmeye çok yakın, ancak hikâye takımı hâlâ yazmakla meşgul.

Warcraft film projesine yeterli zamanı ayırıyor musunuz?

Henüz "yeterli" diyemem. Hikâye için bazı toplantılar düzenledik ve hâlâ yönetmen Sam Raimi ve ekibiyle yaratmak istediğimiz temalar hakkında düşünce alışverişinde bulunuyoruz. Nasıl bir hikâye anlatmak istiyoruz, insanların nasıl hissetmelerini istiyoruz, bütün bu konuları konuşuyoruz.

Rotamız, Online Evrenler 17


Warcraft gibi bir yerde kamerayı yüzlerce farklı yöne çevirebilirsiniz. Bizim de yaptığımız doğru yönü bulmak gibi bir şey, ama zaman ayırmak açısından bakarsak o kadar da zamanımı almıyor. Stratejik telefon görüşmeleri ve toplantılar yapıyoruz.

Filmin hayranlar arasında hayal kırıklığı yaratmasıyla ilgili endişeniz var mı?

Şu an belli endişelerim yok. Ancak film yapmanın iyi bir fikir olduğunu düşündüğüm günden beri bir şekilde endişelerim var. Oyun tarafında endişeleniyorum.

Kimse bunu mahvetmek istemiyor. Hepimiz en iyisini ortaya çıkarmak ve bu çıkardığımızın da vurucu bir şey olmasını istiyoruz. Yine de bulabildiğimiz en iyi ortakları bulduk.