Ana Sayfa   PC   PS3   PS4   X360   Wii   iOS   PSP   PS Vita   DS   3DS   Röportaj   Teknoloji   Makale   Anket       MK TV      
 

Haberler > Watch Dogs > Watch Dogs, Xbox One'da daha dinamik olacak

Muhammed Ademoğlu - 07.07.2013 14:23:00

Watch Dogs, Xbox One'da daha dinamik olacak

Suyun gerçek gücünü anlayacaksınız mesela

Ubisoft'un yeni oyunu, Watch Dogs'un dinamiği hakkında, yapımcısı Dominic Guay açıklamalarda bulundu. Bu açıklamada şunları belirtti;

 "Örneğin, biz tam olarak suyu 3D'ye simule(benzetme) edebildik, eğer siz tekne ile gitmeyi tercih ederseniz, diğer tekneler dalgadan etkilenecektir. "



Guay ayrıca Xbox One ve Playstation 4'ü bekleyenler için de şunları belirtti. Açıklamalara göre,dinamiklik açısından Xbox One, Playtation 4'e göre daha iyi olacak. Yani, oyunda daha güzel bir şehir dinamiğini görmek isteyenler için, Xbox One'ın bir adım önde olduğunu da bu şekilde belirtmiş oluyor.

Watch Dogs'un yeni nesin konsollara geleceği önceden açıklanan bir durumdu. Xbox One da Playstation 4 gibi yeni çıkacak konsollardan. Bu haberden de Xbox kullanıcıların yüzü daha çok güleceğe benziyor.


watch dogs pc playstation 4 aksiyon ubisoft ubisoft

MK Okuru
 
 
 
#9 MK Okuru, 01.08.2013 04:14 (0) - Alıntı yap
Sırf bu oyun PCye çıkacak diye bile rockstarın GTA 5i PC ve
yeni nesillere çıkartmaya elleri mahkum yoksa fena altta
kalırlar. hatta rockstar gerçek bir rekabete girerse ki belli
olmaz ketum bir firmadır, watch dogsun çıkış tarihinden hemen
önce PC ve yeni nesillere çıkaracağını duyurur..
#8 MK Okuru, 09.07.2013 15:25 (0) - Alıntı yap
Ubisoft harika bi yapım şirketi bence kimse laf atmasın bi
oyun duyuruyo dünyayı sarsıyo
#7 MK Okuru, 07.07.2013 17:44 (0) - Alıntı yap
ulan ubisoft sen ne yanar döner firmasın.daha on gün önce ps4
sürümü daha iyi olacak diyordun şimdi xbox one sürümü daha
dinamik olacak demişşin...nabza göre şerbet vermek bu olsa
gerek
#6 MK Okuru, 07.07.2013 17:24 (0) - Alıntı yap
hani aylar önce en iyisi PS4 tü en güzel PS4te çalışıyordu ne
oldu ubiiii
#5 MK Okuru, 07.07.2013 16:28 (0) - Alıntı yap
Fanlar ve canlar yedirememiş yine güldürüyorsunuz bizi
yorumlarınızla. =) "Ne, nasıl, ne demek?!?!?! HAYIR :SSSS"
hahahaa komiksiniz ya :D
#4 MK Okuru, 07.07.2013 15:40 (0) - Alıntı yap
Bunlar xbox one duyurulmadan önce ps4 ü övmüyolarmıydı noldu
birden unutuverdiler ubisoft işte para nerde oyun orda :(