Oyun oynamak bir hobidir, oyun oynayan adamı izlemek ise zaman kaybı ve küçük çocukların yaptığı bir şeydir.Hayranlarının çoğu çocuklar zaten. O her türlü köşeyi döner, siz kendi hayatınıza bakın.
Terbiyesizlik yapmanın anlamı yok. Çocukmuşun, koca adammışın(?) farketmez. Kafa yoksa yoktur. Tekrarlamak istiyorum şarkı söylemek ile bunun nasıl bir bağlantı kuruyorsun?? Desen bu da bir çesit stand-up hoşuma gidiyor onu anlarım bak. Mizah değişir kişiye göre..
MK Okuru10.11.2015 19:50
14.10 Mantığın süpermiş kardeş, böyle devam gelecek parlak.
MK Okuru10.11.2015 18:15
@21:13 birincisi üvey babandan daha yaşlıyım. ikincisi standup ve piyanoyu örnek olarak verdim. Tek nota bilmeden türkü çığıranları izleyenler, şarkı söyleyenleri izleyenler var. Eğer bu adamı izleyenler çocuksa, benim saydıklarımı izleyenler de çocuk. O yüzden argümanınız geçersiz.
MK Okuru9.11.2015 21:13
Olabilir, ama nette oyun oynayıp yorumlamayı stand-up ya da daha kötüsü piyano çalmakla kıyaslamak daha da saçma.Konsere gitmek, film izlemek, maç izlemek hepsi saçma sana göre. Benim tepkim PDP'ye değil yanlış anlaşılmasın senin gibi PC karşısında büyümüş, bu adamın hayran kitlesine.
MK Okuru9.11.2015 20:11
MK Okuru, 08.11.2015 14:10
Oyunlar bizlere bir deneyim sunar. Bu deneyimi başkasını izleyerek baltalamak çok saçma.
MK Okuru9.11.2015 19:05
14:10 Lafı düzgün yerinden anlasaydın bu yorumu yapmazdın.Lafı düzgün yerinden anlamakta bir hobidir.İster yaparsın ister yapmazsın.
MK Okuru9.11.2015 17:19
MK Okuru, 08.11.2015 14:10 (+1)
Piyano çalan adamı oturup izlemek bence zaman kaybı.Ne oluyor elinde Fransa'nın bağlarından kopup gelen beyaz şarabın ve olmazsa olmazın sevgili fuların ile dinleyince ?
MK Okuru8.11.2015 14:10
stand-up bir hobidir. stand-up yapan adamı oturup izlemek ise zaman kaybı ve küçük çocukların yaptığı bir şeydir. siz hayatınıza bakın. Piyano çalmak bir hobidir. Piyano çalan adamı oturup izlemek ise zaman kaybı ve küçük çocukların yaptığı bir şeydir. siz hayatınza bakın... saçma oluyormuş dmi?
MK Okuru8.11.2015 12:38
Aynen kardeş.Biride çıkıp benim kafadan oldu.Salak salak enes batur videolarını izliyor bizim millet.İşsizlik işte.Aynı şey bunun içinde geçerli.Sadece çocuklardan para kazanıyorlar.İnsan gibi emeklerinin karşılığını almıyorlar.Oyun oynamayı emek sananlar çok cahildir.
Oyun oynayarak para kazananların emek harcadığını söyleyen cahillerle dolmuş bu site.Emek demek oturduğun yerden iki tuşa basıp milyarlarca para kazanmak değildir.Emek dediğin yorularak ve zorluklara katlanarak olur.Bi bitmediniz...
18:32 Onlar en azından emek harcayarak işlerini yapıyorlar.Türkü çalmakta emektir.Bunun yaptığı ise sabahtan akşama kadar salak salak videolar çekip youtube'dan para kazanmak.Buna emek denmez kardeş.Buna ancak haksız yere para kazanmak denir.Ne ülkesine ne vatanına faydası var.Böyle meslekmi olurmuş
MK Okuru9.11.2015 18:32
2 nota bilmeden türkü çığırıp milyonları kazananlar varsa elbet bu adam da var olur. sen kendi işine ödevine bak hadi ergencim.
Reklam izlemek isteseydik tvde evlendirme programı izlerdik. Bilgisayar kullanıcısı internette reklam seyretmeyi sevmez ve istemez. Kaldı ki günümüzde vahşi kapitalizm anlayışı ile reklam yayınları yapılır oldu. Eğer böyle devam ederlerse youtube da yerini başka mecralara kaptırır!
PewDiePie hayranlarının YouTube Red’e abone olmasını istiyormuş.Duydunuz mu.Yani para vereceksiniz ayda 10 dolar mı ne.Şimdi de oradan köşeyi dönme peşinde.Allah gözünü doyursun senin vicdansız alçak.Sen ayda 10 dolar verirsin tabi şaklabanlıktan kazandın dünyanın parasını.Bu adamı izlemeyin artık.
20:25 burada 8:32 de yorum atan kimse yok önce elinin altındaki klavyeye hakim ol da ondan sonra klavye kullananlara laf at ezik.
DerinFrekans7.11.2015 10:17
MK Okuru, 06.11.2015 20:25
Adama ne ikide birde sanki onu tanıyormuş gibi şunu izlersin bunu yaparsın diyorsun? Herkes tek tip insan modeliyle yaşamıyor sizin gibi. Benim etrafımda hiç tv izlemeyen insanlar var, bu tercih meselesi. Kültür mantarı demenden yola çıkıyorum entelektüel oluşumdan uzaksın, kimse sana karşı bir aşağılama içerisinde değilken bile çıkmış kendi haline bakmadan saygısızlık yapıyorsun. Bahsi geçen kişiler, şovlar hakkında fikir sahibi olmak zor değil. En azından ben veya o arkadaş pewdiepie'ı güldür güldürü, recep ivedik'i bir 10 dakika izlemiş ki fikir sahibi olsun. Ama bundan sonra izlemeyip istediği eleştiriyi yapabilir. Sırf daha çok para kazanmak için üniversitesini bırakan, kendini zorla komik olmaya zorlayan bu adam isterse 500 milyon takipçiye sahip olsun yine de saygı duymayacağım, çünkü yapacağı şey bu hayatta yapmak istediğim ya da yapabileceğim birşey değil. Ayrıca o paraları götürürken burada çıkıp onu savunanlar bence o elemandan bir hayli daha komikler...
MK Okuru6.11.2015 20:25
@8:32 yani sen hiç tv showları, standup flan izlemiyorsun öyle mi? hahahaha klavye başındaki kültür mantarı seniii
MK Okuru5.11.2015 18:32
21:20 Belli zaten savunmandan o herifleri izlediğin.Seviyor olmalısın böyle ucuz şeyleri ki pewdiepie ve o saçma tv showlarını bana savunabiliyorsun.O adamlar stand up yapmıyor komedi tiyatro yaptığını sanıyor ama onu da beceremiyor hep cinsellik üzerine yapıp komik olduklarını sanıyorlar.
MK Okuru5.11.2015 17:16
@08:43 bu da modern stand up diye düşün. Bu adamın da işi bu. aralarında hiçbir fark yok. he tabi biri oturduğu yerden konuşuyor insanları eğlendiriyor vs, diğeri de ayakta durarak.
rapper2565.11.2015 08:45
@MK Okuru, 03.11.2015 14:36 Recep İvedik film yapıyor, hangi akılsız insan gidip de bir YouTuber'a abone olmak için 10$ verir, aklım almıyor. :D
rapper2565.11.2015 08:43
MK Okuru, 02.11.2015 21:44 O adamlar stand up yapıyor yalnız, adamların işleri bu, direkt olarak bu işi yapıyorlar. Bu adam kim ki ben ona "üstelik ücretsiz izleme seçeneğim varken" ona her ay 10$ ödeyeyim? Mantıklı düşün biraz.
rapper2565.11.2015 08:42
Ya yürüsün gitsin, ne yapıyor ki bu kadar ben adama 10 dolar vereyim her ay? Ya bitiyorum şöyle tiplere. :D Adam sanki stand up'çı anasını satayım.
MK Okuru4.11.2015 21:20
@23:44 espri ve eğlence anlayışı göreceli kavramlardır. senin güldüğün, izlediğin şovları başkaları şaklabanlık olarak görür, sen de başkalarınınkini aynı şekilde görürsün. Gelip de burda hiç şov dizi fil stand-up izlemem 24 saat genel kültür mantarı modundayımdır ayakları yapma.
MK Okuru3.11.2015 23:47
14:36 Sinir olacak bir durum yok ortada.Eğer bu herifi o kadar seviyorsan git ayaklarına kapan sana aşığım bak sana laf söyletmiyorum de sana para bayılsın.Emin ol recep ivedik,bkm mutfak,güldür güldür bunlarla senin işin olur.Benim işim olmaz.Ben gayet memnunum böyle şaklabanları izlemediğime.
MK Okuru3.11.2015 23:44
21:44 Asla şaklabanları izlemem.Emin olabilirsin.Ben daha çok genel kültür haberleri ve gelişmeleriyle ilgilenirim.Yoksa saçma salak bağırıp milleti güldürmeye çalışan şaklabanlarla işim olmaz.Mesela türkiyede güldür güldür gibi şaklabanlar(nefret ederim) çok seviliyor.Laf söyletmeyenler sizsiniz.
MK Okuru3.11.2015 14:36
boş muhbbet bu birader ya o adam kesinlikle beni seviyosanız gidin 10 dolar verin demez adamın videolarını izlemeden boş boş konuşma ayrıca senin şaklaban dediğin adamın kazadığı para için sen neler yaparsın allah bilir insanı zorla sinir ediyo recep ivedik e para verir iş pew e gelince şaklaban...
MK Okuru2.11.2015 21:44
şaklabanlıktan para kazanan bir bu adam mı var? kesinlikle bu adamdan başka takip ettiğin, izlediğin, 100lerce tl bayılarak şovlarına gittiğin 10larca şaklaban vardır hayatında. iyi düşün.
"Adblock kullanmak sizin zeki olduğunuzu ve sistemin üzerinde olduğunuz anlamına gelmez. Sistem her zaman bir yolunu bulur." Ne diyo bu değişik? AdBlock kullanınca zeki mi olunuyor. Ha akıllı olunur. Neden mi? Benim bilgisayarım belki takoz ve abuk subuk flash içerikli reklamlarda kasıyor? Düzgün reklam koysunlar rahatsız edip pencerede açılmayacak reklam koysunlar o zaman. Hiçbir şey yapmadan para kazanıyor. Bir de şikayet ediyor utanmaz!
Şu adamın ürettiği içerikleri gerçekten kaliteli bulan var mı?
Bu adamdan daha kaliteli video çeken Türkler tanıyorum.
Komedyenlik başka oyun tanıtmak başkadır.
Paranın Kolay Kazanılmadığını Bilemeyen elindekinin de kıymetini Bilemez Bu babadan zengin veledi ömründe Bir gün dahi olsa inşaatta çalıştırsalardı, anlardı
ne vardı bizimde Şöyle Hiç Karışmayanımız olsaydı saraydan bozma evimiz de Teknolojinin tüm nimetlerinin keyfini çıkaracak zamanımz
Bu söylediğine farklı olarak sonradan görme insanlardan korkacaksın diyorum. Paranın tadını sonradan alan insanın doymak bilmeyen bir açlığı oluyor çünkü. Hal ve tavırları da çabası. Bu adam da kendi halinde takılan, üniversite okumaya çalışan bir öğrenciyken böyle oldu işte.
@MK Okuru, 03.11.2015 20:36 Bunu sorana kadar aynısını sen de yapsana, madem PewDiePie'ın yaptığı hareketleri videoya çekmeyi kendine yakıştırıyorsun?
rapper2565.11.2015 08:46
Herkes yapabilir tabi ama herkes iyi seviyede yapamaz fakat hepsi o kadar. İzlersin, geçersin, bitti.
MK Okuru4.11.2015 18:52
20:36 Aç bir kanal video çek deyip savunmuşsun şu pewdiepie yı ama adam sana özel yetenek değil diyor ki haklı da.Video çekip oyun videosu yayınlasa ne olacak.İsterse dilediği kadar şaklabanlık yapsın fakat Türkiyede yaşadığımızı unutma.Video çekmek için dünyadan izleyici almak için ingilizce şart.
MK Okuru4.11.2015 17:37
Şaklabanlık yapmak istemiyor belki.
MK Okuru4.11.2015 16:33
arkadasım yap sende kazan o zaman bos yapma
MK Okuru3.11.2015 20:36
peki sen neden yapmıyosun aç bi kanal video çek hadi
arkadaş şu bizim milletin para kazanan adamlara kıskançlığı ne zaman bitecek?ulan ben de izlemiyorum ama adam namusu ile para kazanıyor, ortaya bir değer koyuyor.ben de başka türlü değer yaratıp para kazanıyorum.herkesim değerine kimse karışamaz.siz değersizler de anca konuşursunuz işte böyle
@MK Okuru, 03.11.2015 23:54 Ee, yani bu da adamın namusuyla para kazanmadığı anlamına mı geliyor? Mantığa gel. :D
MK Okuru4.11.2015 23:33
Eketrik, internet, donanım ve yazılıma sürekli para yatırıyor. Sürekli yüksek oranda elektrik ve internette çevreye zarar veriyor. Google'dan boşuna yaptığınız bir rama bile dünyaya zarar. Sende gelmiş ortaya değer koyuyor diyorsun. Hadi oradan.
MK Okuru4.11.2015 23:30
Bu adam değer katıyor demişsinde ne değeri katıyor merak ettim. Youtube'u çok fazla kullanmadığım için bu youtuber'ıda şimdi gördüm. Videolarına bir göz attım adam oyun oynuyor. Yani herhangi bir üretim sürecine katkı sağlamıyor sadece tüketiyor ve zevk alıyor. Elektrik, internet,(devamı diğer mesaj
MK Okuru4.11.2015 19:18
@23:54 senin için de aynısı denebilir evladım. kaza geçirip bulaşık yıkama kabiliyetini kaybedersen senin de çalışacağın bir meslek kalmaz mesela.
MK Okuru3.11.2015 23:54
Namusu ile kazanıyormuş bak sen.Emin ol şu herifin ödü kopuyor biliyor musun sen.Eğer para kaynağı kesilirse,youtube ile işi biterse(ki sizler sayesinde bitmeyeceği aşikar) açık ve net BU ADAMIN YAPACAĞI BAŞKA BİR MESLEK YOK.Çünkü bir halt bilmiyor oyundan başka.
He anasını satayım, beyefendinin keyfi için reklam seyredecekti millet. Sanki adamın yaptığı bir meslekmiş de iş bulamamaktan yakınıyormuş gibi bir durum olmuş. Bir de adam AdBlock kullananlara ayar vermeye çalışmış. Kimse AdBlock'u zekâsını göstermek için kullanmıyor, zaten ben sanmıyorum ki kimse "bakın beyler AdBlock kullanıyorum, hiç reklâm seyretmiyorum" diye kendisini kanıtlamaya çalışsın. Öte yandan AdBlock kullanarak zeki olmuş olmuyoruz fakat zekâmızı kullanmış ve sistemin üzerinde olmuş oluyoruz. Sistem bir yolunu bulursa o sistemi bozmanın yolu da bulunur kardeş, sen rahat ol. Sistem bir yolunu bulmadığına göre biz, sistemin üzerinde olmuş oluyoruz, nokta.
Video izlerken araya giren reklamlar olmassa dediği doğru olabilir ama ben bir sayfaya girince heryerde reklam bunalıma giriyorum ama beğendiğim sitelerde devre dışı bırakıyorum özellikle popuplar sitesine giriyorsun zıt adblock uyarısı çıkıyor bu şekilde yaparsan o kişi senin sitene bir dahagelirmi
Dünyanın geldiği noktaya bak,ciddi bir faydası olmayan işlerden milyon dolarları götürüp birde hala doymayanalar;öbür yandada fakirlikten kırılan ciddi meslek sahipleri..Kullanmıyordum ama şimdi kullanasım geldi sırf bu zihniyet için !
Resimdeki o şapşal,itici,avanak bakışı gördüm ya yetti.Bu adamı tanımıyorum ama adblock kullanmakla ne kadar doğru bir şey yaptığımı anladım.Şu sırıtışa bak.Parayı bulan çakal gibi poz vermiş.Paranızı alıcam der gibi bakıyor.Gerçi alamaz orası ayrı da :D.
Bu herifi hala savunanlar var ya daha ne diyeyim.Sizler hayatınız boyunca böyle hadsiz,açgözlü,gözünü para bürümüş yaratıkların kanallarını izleyerek geçireceksiniz.Yazık size.Beyniniz o kadar çalışıyor.Sömürüldüğünüzün farkına varamamışsınız.Bu adama harcadığınız adil kullanım kotanıza bile yazık.
şaka mı lan bu herif ? Sistemi kendisi zannediyor. Doğrudur sistem bir yolunu bulurda, sen kimsin ki ? yaptığın ürettiğin şey ne ki ? Ne kadar vaz geçilmezsin ? Hadi seni bir kenara koydum, o reklam şirketlerini bi ayrıştırırsak, viegra ve kumar reklamlarını bir kenara koyarsak, aklı başında, süt satan, kazak satan ismini internette duymadığımız bilindik markalar direk reklamlarını videoyu çekenle sponsor olarak içerikte bulunmasını sağlıyor.
Yani tık başına gelen reklam sisteminin geleceğini nerede görüyor ki bu beyinsiz ? Sponsorluklar zaten videocuya kazandırıyor, youtube desen hertürlü kazanır, o "tık" reklamlarıyla size verdiği paraları amorti ediyordur. Ayrıca addblock kullanmayanların varlığı her zaman olacağı için büyük sitelere reklam verecek şirket mutlaka bulunur.
Bu özürlü aç gözlülüğünü ortaya koymuş.
MK Okuru 19.02, Pewdiepie 500 tıkta bir dolar mı kazanıyor sanıyorsun? Adam yılda net 10M$ civarı kazanıyor(araştır) bu durumda yılda yaklaşık 5 milyar tık alması lazım semce o kadar alıyor mu?Kullandığın kelimelere dikkat et ayrıca, bende senin yaşın hakkında iddaalarda bulunabilirim,ama gerek yok.
MK Okuru2.11.2015 19:02
Sayın; @MK Okuru, 02.11.2015 13:18 siz sarhoşmusunuz ? 500 izlenmede 1 dolar anca çıkar zaten. YouTube'nin politikalarını bilmeyip konuşan bir aptal daha. Cümle aleme hayırlı olsun. Cahillik mutluluktur.
MK Okuru2.11.2015 13:23
Tipik ezik türk. Anca sen kimsin deyip kendi ezikliğini bastırmaya çalışır. Kimsin dediğin adamın yıllık kazancına bir bak istersen seni orta doğu malı.
MK Okuru2.11.2015 13:18
Bağış yapıyor diyen çocuklar ; adam her 500 izlemede 1 dolar vereceğini söyledi. Yani siz bana 500 kazandırın 1 ini veririm diyor belki. Kampanyanın alası bu. Şu adama hayran arkadaşlar max 16 yaşındadır net.
MK Okuru2.11.2015 01:21
Ayakları baş yaparsan böyle olur işte.
MK Okuru1.11.2015 23:03
0-14 yaş arasına hitap ediyor adam zaten bir şey üretmesine gerek yok. 3 kuruş az kazanacak diye yaygara yapıyor. Bu saçma sektörün sonu gelmeli artık.
MK Okuru1.11.2015 22:58
Ne salak insanlar var. Kıskançlığını bari kendine sakla :D Aç gözlülük diyorsun da, bu adam kazandığını bağışlıyor, ne iş ? Cahillik mutluluktur diye boşuna dememişler...
ChibiRune1.11.2015 22:29
Bu site bile ADBlock kullanmamanı söylüyor, onlara lafın yok mu?
ChibiRune1.11.2015 22:28
Emeğe saygısızlık, reklamlar tık başı değil görüntülenme başı para veriyor ve adamın ne kadar vazgeçilmez olduğu fanbase'inden belli oluyor.
MK Okuru1.11.2015 22:23
Haber dogru ise katiliyorum, fakat boyle aptal bir sey soylememistir diye umuyorum, cok dikkat cekerdi.
MK Okuru1.11.2015 22:10
Youtubeda para kazanmak için reklamları açman gerekiyor reklamsız videon isterse milyon izlenmeye ulaşsın hiç bir şey kazanamazsın
MK Okuru1.11.2015 21:32
Youtube parasını adblockla engellediğimiz reklamlardan kazanır. Youtuberlar da parasını Youtube'dan alır. Özürlü dediğin kişi de dünyanın en büyük youtuber'ıdır. 3 sülalesine yetecek kadar da para kazanmıştır. Bu adamın emek verip para kazandığı platformu savunması kadar da normal bir şey yoktur.
MK Okuru1.11.2015 20:47
Sen 40 milyon abonesi olan birisi değilsin adama karışma :D
MK Okuru1.11.2015 20:31
tabi canım bunu izleyen de akıl var mı ki bunda olsun :D tabi rahatsız olur sonuçta reklamda para kazanıyor gözünden dizinden gelmesin 5 milyon parası olmuş hala neyin derdinde
MK Okuru1.11.2015 20:10
o açgözlü dediğin adam gelirinin büyük kısmını ihtiyaç sahiplerine bağışlayan gözü tok bi adam. sistem her zaman bir yolunu bulur diyo ve bence haklı fanatik sitesinde video izlemek için adblock uygulamasını devre dışı bırakmak gerekli bende video açılmıyo başka türlü youtube da da olabilir aynısı
MK Okuru1.11.2015 20:10
Sen kimsin dediğin adam hayatında senin hiç olamıycağın kadar başarılı olabilen bi adam
Sen kim poğh
zeknoss1.11.2015 20:07
ağzına sağlık kardeşim! hani komik videoları var adamın ama yaptığı işin 95% kendisi gibi içi boş bir şey olan birinin çıkıp da bilgisayarımda enlarge your penis reklamlarını engelleme isteğimi hakaretamiz şekilde eleştirmesi çok komik...
düzgün reklam yapsınlar whitelist'e alırım ben zaten sevdiğim siteleri (örn: merlinin kazanı şu an whitelist te ve reklamların hepsi görünür vaziyette)
MK Okuru1.11.2015 20:06
Aynen öyle kazanacağını zaten kazanmış herif hala para sayıklıyor resmen.Boş beleş oyun oynayarak internet fenomeni bir nevi ünlü olarak oturduğun yerden keyif o biçim senede milyonları cukka yapıyorsun çıkmış adblock diyorsun ayıptır be...Adblock iyidir kötüdür demiyorum şu açgözlülüğü kötü...
MK Okuru1.11.2015 19:49
Kardeşim sistemin kendisi olduğunu kasıt etmiyor.
MK Okuru1.11.2015 19:46
haklsın sitem üstün diyorsunda her sistemde bir açık bulunur.
Bu adam youtube'u aşalı çok oldu. Televizyon programı falan yapacak diye konuşuluyordu, kitap yazdı( beklendiği üzere abuk-subuk bir şey).Ve başta ABD olmak üzere dünyanın pek çok yerinde oldukça ünlü adam. Reklamlardan yiyeceği darbe ona koymaz artık.
kotaku linkini verdim ama karakter sınırından tamamını çeviremedim. kısaca reklamlar sinir bozucu o yüzden benim kanalımda kullanıp kullanmamanız önemli değil demiş. ama küçük kanallar için reklamlar önemli demiş.
Pewdiepie hakkında daha önce de bu herif saçma videolarla para kazanıyor millet de sazan gibi izleyip bu herife para kazandırıyor derdik de Türklerden dahil savunan çıkardı.Görün o yücelttiğiniz açgözlü şaklabanı.Bir de kendi takipçilerine zeki değilsiniz mesajı veriyor.Açgözlü şaklaban.
Altta biri demiş ''para kazanamazsa video çekmez'' diye. Ben dahil birçok kişinin de asabını bozan birinin bu işi bırakması demek oyun sektörünün bir nebze düzelmesi demek. Bu adam ve bunun özentileri yüzünden oyun oynayan insan kavramı altüst oldu. Bir de bunun ağzından çıkanı benimseyen kitle var.
Youtubeda sayfası olan bi kişi olarak çoğu videom bin kişiyi aşmasına rağmen adblock yüzünden çoğu izlenme para kazandırmıyor!!
Bu sorunu Adblock ile youtube aralarında çözüp youtube'a girer girmez hemen adblockun kapanması lazım
Merlin madem birisinin sözlerini aktarıyorsun bari tam aktar. Pewdiepie yazısında kendi videolarını izlerken adblock kullanılmasından rahatsız olmadığını, çünkü adlerin sinir bozucu olduğunu bildiğini (ayrıca adblocka rağmen yeterince para kazandığını) ama Adblock' un daha küçük kanallara çok zarar verdiğini söyledi. Kullandığı kelimeler de burada aktarıldığı kadar itici değildi.
Eğer öyle dediyse adama boşuna aç gözlü demişim. O zaman dediği doğru. Ufak kanallara zarar verir elbet. Ama o zaten götürdü götüreceğini :). O zaman adama boşuna aç gözlü diye küfür ettirdi
Sen çok zekisin demi? Seni hiçken zengin yapan insanlara gerizekalı diyorsun bir de. Büyük iş yapıyorsun evelallah hakkını yemeyeyim, bu kadar veledi kendine aşık etmek kolay iş değil. Bieber 1, PDP 2 ...
Bieber fanı olursun anlarım One Direction da öyle adamlar müzisyen neticede. Ama şu adamın hayranı olup da şurada savunanların akıl yaşından şüphe ederim.
oturup saatlerce video izliyorsunuz ya youtubeda. Reklamdan para kazanamazsa artık video göremeyeceksiniz bunu da bilin. Harbiden zeki değilsiiniz. Adam para kazanmazsa video da çekmez.
Çekmesin, oyun oynamak neyse, oynayan adamı izlemek kadar vakit kaybı bir şey olamaz. 11 yaşındaki kardeşim akşama kadar bunu izliyor, üzülüyorum yazık ediyor güzel zamanalarına.. Salonda da PS4 var o kadar yani..
Size ne yandaki 2 tane reklamdan adam doğru demiş. adblock yapıp kendine hacker diyen arkadaşlar var aramızda yorumlardan belli. Bizim zamanımızda da boş cd dolduran dj oluyodu siz de haklısınız.
Adblock programı bizlere nefes aldırdı o kadar güzel bir rahatlıkki sitelere rahatlıkla bakabiliyoruz eskiden o saçma reklamlara maruz kalıyordukki mesela ayak mantarı reklamı mide ilacı bağırsak temizleyici yok cinsel haplar vs vs youtubeda ise bir video yada dizi izlicez 5 dakkada bir reklam olurmu arkadaş 5 dakka ya yani insan zevki kaçıyor izlerken bunaltıyorlar mesela izleyeceiğin dizinin tam en heyecanlı saniyesi pat yüksek sesle başka bir reklam sonrada ağlarsınız
Youtube benden paramı kazanıyormuş ? Sen ben addblock kullaniyorum diye gelirin mi azaldı ? Youtube Red mi geliyormuş ? Umrumda değil ben yine gidip addblock kullanacağım bişey merak ediyorum ben kim durduracak ? Şaka mı bunlar ?
Sistem bir yolunu bulursa, hacker abilerimiz de bulur. Şu an için sanal alemde kırılmayacak şey yoktur. Kırılması imkansız denilen her program, oyun vs kırıldı, böyle de devam edecek. Fazla konuşmasa iyi olur sanki...
Tipe bak.Tabi paraları reklamdan kazanınca gelirde düşüş yaşamıştır.Bu herife inat saçma sapan reklamlar da görmemek adına adblock eklentimi kapatmıyorum.Zaten ürettiği bir şey yok adamın.Saçma sapan videolarla köşeyi döndüm daha nasıl milleti sömürürüm diye bakıyor.Açgözlü hasta avanak.
bu isveçli ergene inat adblock kuruyorum şimdi bu isveçli ergen yüzünden öbür sitelere yazık olcak ama olsun kuruyorum lan inat değilmi yaprak kafalıya bak sen kimsin lan yapmacık hareketler aaaaaa diye saçma sapan hareketler saçma sapan şeyler
Herkesin kendine ait emeği var. Burda fazla iddaalı konuşmuş fakat bir yere kadar doğru. Adblock'u engelleyecek bir sistem yapılabilir.Reklamları videolara entegre ederler bu kadar. Ama orda insanlar sadece 10sn beklemekten aciz oldukları için bu tarz şeyler yapıyorlar. Hepsi meslek değil mi?
Yapma kardeşim zorla mı yaptırıyoruz?
Uyanığa bak, millet eşek gibi çalışsın ter döksün sen oturduğun yerde eknomiye kuruş faydası olmayan reklamlardan gelir kazan.
"Adblock kullanmak sizin zeki olduğunuzu ve sistemin üzerinde olduğunuz anlamına gelmez. Sistem her zaman bir yolunu bulur."
Sistem reklamları abarttı kullanıcı yolunu buldu. Sistem yolu bulur ama kullanıcıda yine yolunu bulur.
adblock kadar güzel ve yararlı başka bir eklenti daha görmedim ben seni izliyorsam zaten sana değer verdiğim için izliyorumdur yoksa reklamlar için değil...
tabii merlinin kazanı gibi bazı desteklemek için adblock dışı bıraktığım bazı siteler var yalan yok ama maddi endişe içeren bir site ile milyonların takip ettiği birini asla bir tutmam kaldı ki izlemiyorum bile...
Gerçekten takip edenleri hayretler ile bakıyorum lan adam kendi kendine duck duck diyip gülüyor lan şaka mısınız abi :D Bırakın bunları ne kanallar var.
Sistemin her zaman "yol"undan şaşmasını sağlayan bir şeylerin de olduğunu göstermez mi bu durum? Kendilerini ne sanıyorlar? Hakkaniyetin yegane temsilcisi mi?
Adblock kullanmamız değil, seni " oyuncu " sanıp izlemememiz zeki olduğumuzu kanıtlıyor. Yayın yaparken maymun gibi bağıran bir adam nasıl bu kadar tuttu anlamıyorum
İbrahim Tatlıses'ten alıntı yaparak ''Kimsin! Nesin!'' demek istiyorum. O son cümle insanın sinirlerini zıplatmaya yetiyor gerçekten. Yahu bugüne kadar kendin ne üretmişsin de çıkıp böyle yüzsüzlükle geveleyip duruyorsun. Cebe indirdiğin paraları zıkkımlanacağına bir de kalkmış yetmiyor diyor.
Adblock koyan bedavacılar.bedavanın bile cılkını çıkardınız.adamlar lütfen koymayın biz aç kalırız diyorlar.en miniciğinden en baba toriğine kadar hepsi reklamla besleniyor,rızık kazanıyorlar.bir sn.lik reklama bile tahamülünüz yok.yazıklar olsun yapana.
Babam 30 küsür yıllık öğretmen,2 yıllık maaşını çığlık atıp,saçma hareketler yapıp,oyun oynayarak birinin 1 ayda kazanması içime oturuyor.Hobi için çekeceklerse çeksin meslek haline getirmeleri iğrenç.Mağdur olmuş bir de garibim :(
Ooh mis gibi ADblock kullanıyorum. Şu adama ve youtube'daki binlerce şaklabana para kazandırmadıgım için mutlu oldum şimdi. Kullanmaya da devam edicem. Paragöz herifler sizi. Gidin adam gibi çalışın , para öyle kazanılmaz.
Lanet olsun kapitalist düzenin sembolü reklamlar,eskiden böylemiydi youtube ilk açıldığında reklamlımıydı.HAYIR
Biz sadece eskiden bize sunulan ZATEN sahip olduğumuz özgürlüğümüzü geri istiyoruz özgürlükler parayla satın alınamayacak kadar paha biçilemez olgulardır.
AdBlock a 50 dolar bağışta bulundum ama asla youtube a ayda 34 dolar veremem.
hadi ya sen oturduğun yerden para kazanacaksın diye biz saçma salak açılan pop-uplarla uğraşmak zorundamıyız . Sistem yolunu bulana kadar adblocka devam hem istediğimiz sitede kullanabiliyoruz mesela mk için adblock kapalı bende
Bu adamdan daha kaliteli video çeken Türkler tanıyorum.
Komedyenlik başka oyun tanıtmak başkadır.
ne vardı bizimde Şöyle Hiç Karışmayanımız olsaydı saraydan bozma evimiz de Teknolojinin tüm nimetlerinin keyfini çıkaracak zamanımz
HEH ! AYNISI NI SİZDE YAPABİLİRSİNİZ . TABİ BU ÖZEL YETENEK DEĞİL :)
Bu ne böyle magazin gibi be.
Yani tık başına gelen reklam sisteminin geleceğini nerede görüyor ki bu beyinsiz ? Sponsorluklar zaten videocuya kazandırıyor, youtube desen hertürlü kazanır, o "tık" reklamlarıyla size verdiği paraları amorti ediyordur. Ayrıca addblock kullanmayanların varlığı her zaman olacağı için büyük sitelere reklam verecek şirket mutlaka bulunur.
Bu özürlü aç gözlülüğünü ortaya koymuş.
Bu sorunu Adblock ile youtube aralarında çözüp youtube'a girer girmez hemen adblockun kapanması lazım
INADINA AD BLOCK INADINA GOZTEPE!
GOOOOOOZ GOOOOOOOZ GOOOOOOOOOOOOOZTEPE!!!
daha fazla para kazanmak istiyorum
Uyanığa bak, millet eşek gibi çalışsın ter döksün sen oturduğun yerde eknomiye kuruş faydası olmayan reklamlardan gelir kazan.
Sistem reklamları abarttı kullanıcı yolunu buldu. Sistem yolu bulur ama kullanıcıda yine yolunu bulur.
tabii merlinin kazanı gibi bazı desteklemek için adblock dışı bıraktığım bazı siteler var yalan yok ama maddi endişe içeren bir site ile milyonların takip ettiği birini asla bir tutmam kaldı ki izlemiyorum bile...
Ölümüne AdBlock
İnadına AdBlock
Alayına AdBlock
Herzaman AdBlock
Daima AdBlock
Öncede AdBlock
Sonrada AdBlock
Lanet olsun kapitalist düzenin sembolü reklamlar,eskiden böylemiydi youtube ilk açıldığında reklamlımıydı.HAYIR
Biz sadece eskiden bize sunulan ZATEN sahip olduğumuz özgürlüğümüzü geri istiyoruz özgürlükler parayla satın alınamayacak kadar paha biçilemez olgulardır.
AdBlock a 50 dolar bağışta bulundum ama asla youtube a ayda 34 dolar veremem.