• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Assassin's Creed yapımcısının yeni oyunundan video geldi Yorumları - (124) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 23.06.2025 12:57
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 27.04.2017 11:28
İnsanlar evrimleşebilir fakat fiziksel özellikleri değişebilir. Milattan önce yaşayan insanların elleri, günümüze göre daha büyük olabilir mesela.

Bir belgeselde izlemiştim. Okyanusya'da yaşayan bir topluluk var. Okyanus bölgesinde yaşadıkları için suyla çok haşır neşirler. Sualtı avcılığı ile geçim sağlıyorlar. Ve bu adamların ayak yapıları normal değildi. Keza ciğerleri de farklıdır.

Bu şekilde itirazım yok.

Ben İnsanların Maymun'dan, Fillerin Yunuslardan evrimleşeceğine de inanmıyorum. Mantıklı da değil. Zaten bu yüzden halen teori. Kesin olarak bilimsem olarak açıklanmış bir evrim gerçeği olsaydı, zaten evrim teorisi diye bir kelime olmazdı.

Bu düşüncemin dinle de hiç bir ilgisi yok. Neden insanlar ve maymunlar ayrı bir tür olamaz onu da anlamadım.

Yanıtla
Hickey
Hickey 2.05.2017 23:55
Evrim düz bir çizgi değil sayısız dala sahip olan bir aile ağacı gibidir. İnsanların ve günümüz insansı maymunların atası olan hominidler 10 milyon yıl önce ortaya çıktı 6 milyon yıl geçti, doğa koşulları zorlaşınca bazıları hayatta kalmaya çalıştı bazıları ise ağaçlarından 2 ayak üstünde yürümeye başlayınca beslenme alışkanlıkları ona göre şekillendi. Alet kullanmaya ve et yenilmeye başlayınca beyinleri gelişti vücutları ona göre şekillendi, gelecek nesillere aktarıldıkça kalıtsal yalıtım halini aldı ve insanlık böyle ortaya çıktı. Yani ilk insan hiç var olmadı.
En kısa şekilde anlattım.
Tarafsız bir şekilde araştırma yapmanı öneririm inan bana çok şey öğrenebilirsin.
Hickey
Hickey 2.05.2017 17:07
15:15Halk arasında yaygın olarak kullanılanın aksine 'teori' sözcüğü bilimde 'ispatlanmamış veya asılsız düşünce' anlamına gelmez. Tam tersine, uzun süreli, çok açılı, çok disiplinli gözlemler ve incelemeler sonucunda elde edilen verilerin 'neden' ve 'nasıl' o şekilde olduğunu açıklayabilen bilgi bütünleri anlamına gelir. Bilimde bir 'yasa/kanun', doğal bir olguya ve fenomene yönelik gözlemdir. Bir şeyin 'ne' olduğunu belirlememize yarar: örneğin 'bütün cisimler yere düşer', 'bütün canlılar farklılaşır' gibi. Bir önceki cümlemizdeki örneklerimizden ilki bilimde 'kütleçekim yasası' olarak bildiğimiz konuyu, ikincisi ise basitçe 'evrim yasası' olarak bildiğimiz konuyu basitçe izah eder. Bunlar yasalardır ve Evren'imizin yapısı ve dokusu değişmediği müddetçe bu şekilde var olurlar. Yani Teori geniş kapsamlı fikrin açıklama bütünüdür. İnsanlar gelişebilir diyorsunuz bu bile evrimin kanıtıdır. Dünyada hayat bir milyar yıl önce başladı, yani ilk canlı hücreler o zaman ortaya çıktı. Nasıl çıktığını merak ediyorsan miller deneyine bakabilirsin. İlk hayat uzaydan gelmiş olabilir ki hepimiz evrenin bir parçasıyız.
Her canlı isteyerek evrim geçirmez, yaşadığı doğa koşulları canlıyı evrime zorlar, karşı çıktığınız evrimin kesinliği yoktur ama kanıtları var. Her geçen gün evrimle ilgili çalışmalar devam ediyor.
İlk primatlar 500 milyon yıl önce ortaya çıktı, hominid'ler ise 10 milyon yıl önce. Aralarında dünya kadar fark var. Bilgi eksikliğiniz var, 6 milyar yıl önce dünya bile yoktu. 'Mantıklı değil' derken bir daha düşünün.






ozan86
ozan86 2.05.2017 15:15
Teoriyi kesin sonuç olarak kabul etmemek de bir hak değil mi ? Bakın bana yaratıcı var ama dinleri insanlar çıkarmıştır deseniz bile kendi içinde kabul ederim. İnsanlar gelişebilir, fiziksel içinde bulundukları ortama, kıtaya, iklime göre fiziksel özellikleri değişebilir. Bunu da kabul ediyorum.
Fakat insan türü evrimleşerek ortaya çıktı diyorsanız saçma. Mantıken saçma. 5.4 milyar yıl hominidler beklemiş beklemiş ee 6 milyon yıl önce evrimleşmeye başlamışlar.

Size göre Dünya da, ağaçlar da, böcekler de herşey bir atadan gelmişse o atalar nasıl ortaya çıktı ? Dünya magma örtüsü iken soğumadan önce bakteriler vardı. O bakterilerden mi evrildik ? Bu mu yani mantıklı dediğiniz tez ?
MK Okuru
MK Okuru 28.04.2017 17:39
sen kimsin bilgi düzeyin neyde insan evrimleşemicek bi tür bence diyebiliyosun bende onu anlamadım ya:D oldu olacak şimdiki insanlar maymundan geldiyse şimdiki maymunlar neden insan olmuyor yea de tam olsun
Hickey
Hickey 28.04.2017 14:50
Şuradan okuyabilirsiniz(www.evrimagaci.org/makale/396)
Hickey
Hickey 28.04.2017 14:16
13:10 Evrim hakkında bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak iyi bir fikir değil. Senin evrimi kabul edip etmemen evrimin gerçekleştiği gerçeğini değiştirmeyecek. Tarafsız araştırma yapan kaynaklardan araştırmanızı tavsiye ederim, hiçbir dayanağı olmayan sözde bilimci kaynaklar hiçbir bilimsel dayanağı olmayan safsatalardan ibaret. Evrim hala devam etmektedir ve izlerini taşımaktayız.
ozan86
ozan86 28.04.2017 13:10
Hickey söylediklerin kendi içinde mantıklı da bu cevabınız da İslamcı takılanların "Gerçek islam böyle değil" veya Komünist takılanların "Gerçek Komunizm bu değil" demesi gibi geldi. Yani kuzeni olsa ne olacak ? İnsan evrimleşemeyecek bir tür bence.
MK Okuru
MK Okuru 27.04.2017 23:04
Bilimsel teorinin ne demek olduğunu lise 1 biyoloji dersinde anlatmadılar mı? Einstein'ın meşhur genel ve özel görelilik kuramları da "teori"dir, tıpkı doğal seçilim yoluyla evrim teorisi gibi. Biri 100, diğeri 150 yıldır yanlışlanmak bir yana gittikçe güçlendi. Konuya dair bilgin tamamen yanlış.
Hickey
Hickey 27.04.2017 17:23
Evrim ilkel canlıların modern canlı türüne geçişidir. İnsan maymundan yada filler yunuslardan gelmemiştir, onlarla aynı atadan gelmiştir. Yani bugünün primatları bizim atamız değil kuzenlerimiz oluyor.

Evrimle ilgili teori kısmına gelecek olursan şu linke bakabilirsin(www.evrimagaci.org/soru-cevap/45)
MK Okuru
MK Okuru 27.04.2017 16:45
İnsanlar maymunlardan evrilmedi, ataları ortak.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.04.2017 02:22
Evrim teorisini kanıtlayayım.

Adem ve Havvadan gelindiğine inanılıyor.O zaman kardeş kardeşe yaptık demektir.Öyleyse çocuklarının %ce çoğunluğunun özürlü olması gerekir.O da yok.O zmn ya evrim gerçekten var,bilim adamları haklı; ya da insanlar sonradan kardeşi yapamayacak şekilde yine evrimleşmiş:D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.05.2017 01:13
12:05 Sence bu mantıklı mı yani,kardeşlerin birbiri ile ilişkiye girmesi.İnsanlık sakat doğuma sebep olacak şekilde türedi öyle mi.Ya geç git bilader.He ay 2 ye yarılıyor,yılan asaya dönüşüyor ve kadının kaburga kemiğinden gelmesi mantıklı.He canım he.
MK Okuru
MK Okuru 1.05.2017 12:05
MK Okuru, 30.04.2017 02:22 kardeş sen bazı şeyleri yanlış biliyon, bireylerin kendisinde genetik hastalık yoksa çocuklarında hiçbir hastalık çıkmaz, en ufak bir hastalıkta akraba evliliklerinde bunun ortaya çıkması daha yatkındır, kesin çıkacak diye birşey yok sadece yatkın bir durum vardır
MK Okuru
MK Okuru 30.04.2017 05:41
adem ve havvadan geldik diye nerde okudun? Kuran'da biz sizi kabileler halinde dilleri ve renkleri faklı şekilde yarattık der. Hem cahilsin hem fikrin var. yazık
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.05.2017 13:58
hiç birinizden bi şeyim olmaz ulan oyun bu neyin kafasını yaşıyonuz ne alaka maydonoz yaptığınız muhabbetlere bakın
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.04.2017 02:13
Sayın "Otto ve klonları"...

Haydi yaşayın hayatınızı. Sizin devriniz. Ama gelen gideni aratıyor. Bu kafayla giderseniz çok dayanmaz bu ülke. Sizlere YoreKok'ten şöyle bir alıntı yapmak isterim.

"Gidişat bu kadar kötüyse, eğlenip dans etmekten başka çaremiz de yok..."
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.04.2017 22:05
bu oyun tümüyle evrim propogandası evrimciler milyonlarca fosil içinden yalnızca 5 yada 6 fosil öne sürebiliyolar ara fosil diye bu demek oluyor EVRİM BİR YALANDIR ÇÜNKÜ FOSİLLERE GÖRE CANLILAR TÜMÜYLE SABİTTİR HİÇ DEĞİŞMEMİŞLERDİR MİLYONLARCA YILDIR
Yanıtla
Hickey
Hickey 29.04.2017 22:48
Dostum bu işin propaganda ile ilgisi yok, bu bir doğa kanunu. Bilim insanları kanıtlara göre konuşuyor, bulunan kanıtları yalanlamanız doğru değil. Eğer evrim yalanlanabilseydi ilk kişi Nobel ödülünü alırdı. Evrimin kesinliği yoktur ki bilim yanılabilir ama kanıtları var her geçen gün üzerinde çalışılmaktadır. Evrime karşı neredeyse 0(yazıyla sıfır) makale yoktur. Evrim hala devam ediyor ve etmektedir bunu yanlışlamaz gerçeği değiştirmiyor. Tarafsız olsanız keşke.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.04.2017 10:17
kurba varsa oynarım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.04.2017 21:34
ooooo evrim kelimesini duyan araplar nasılda çıldırmış hemen ahahahha.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.04.2017 14:57
Ohooo :D Desenize Cehennemde cümbüş var :D yorumlara bak asdasdasdasdsadadad
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.04.2017 10:17
Bilim adamları, sanatçılar vs. en ilginç, eğlenceli karakterler de cehennemde olacak senin inancına göre. Sen de ışidvari cani ve cahillerle cennette takılacaksın. İnanırken lütfen insanlığımızı yitirmeyelim.
Hickey
Hickey 25.04.2017 20:46
Eğer bu cehenneme gitmek için bir sebep ise onurumla yanmayı tercih ederim.
Hickey
Hickey 25.04.2017 20:46
Eğer bu cehenneme gitmek için bir sebep ise onurumla yanmayı tercih ederim.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.04.2017 07:57
Bu ilke Din adı altında satıldı, satılmaya devam ediyor.Aranızki Evetçileri tahmine edebiliyorum.
Din sömürüsünün son 100-150 yılını yaşıyorsunuz.Keyfini sürün ;)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.04.2017 23:02
ahahahah ulan adım kadar emindim bilimden yana atesitlerin ve deistlerin burada bir gerçek olan evrim'i savunacaklarını ve araplaşmış vatandaşlarımızın karşılarına dikilip "omo nökodor möşrök vormoş bo sotodo yoooo" diye mitlerini savunacaklarını.neyse yanılmamışım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
matrix
matrix 25.04.2017 22:27
Arkadaşlar, "Survival" oyunu.. Şunu bilelim de beklentilerimizi ona göre şekillendirelim. Derinlik beklemeyin, kıllı zamanlarımızda avlanıp mağaraya et götürcez. Ateşi bulup ısıtıp yiyecez, Tarımı bulmaya çalışacaz.
Evrene bakıp varlığımızı sorgulatacak bir türde oyun değil. Popüler tür şuanda "Survival" ve olay sadece tematik, aynı takımın mavi cinsi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 23.04.2017 22:16
Ne kadar çok ateist(müşrik) varmış burada :D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 25.04.2017 22:18
bence karşı olduğumuz şeyleride bilmeliyiz yoksa aşağıladığımız inanlar bizden üstün çıkarlar
Hickey
Hickey 25.04.2017 17:37
15:41 Bununla ilgili sayısız belgesel ve kaynak mevcut oradan bakabilirsin.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 25.04.2017 15:41
Hickey peki nasıl evrimleşiyor tam ? o atomlar hücreleri kontrol eden yok mu ? kendi kendine mi her şey ?
Hickey
Hickey 25.04.2017 05:02
22:48 Çünkü evrim modern canlı türünün birbirine geçişi değil, ilken canlıların modern canlı türüne geçişidir. Evrim düz bir çizgi değil sayısız dala sahip olan aile ağacı gibidir. Yani bugünün canlılarıve bize en yakın olan maymunlar bizim atamız değil ortak ata paylaştığımız kuzenlerimizdir. Onun dışında bir türden başka bir türe geçiş, farklı doğa koşullarının sonucunda gerçekleşir. Bir türün yaşadığı doğa koşulları zorlaşınca o tür ya hayatta kalmaya çalışacak yada evrim geçirecektir türler böyle ortaya çıkmıştır.

Kısa ve öz bir şekilde yazdım bununla ilgili sayısız makale ve argüman mevcut istiyorsan kendin bakabilirsin tabi tabularınız yoksa. İyi oyunlar.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 24.04.2017 22:48
Hickey bana şunun cevabını ver eğer biz maymundan geliyorsak neden şuan ki maymunlar insan değil ? veya şöyle diyeyim bir tür başka bir türe dönüşüyor ise o türdeki canlılar neden aynen kalıyor ?
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 19:42
1000 yıl önce Yunanca felsefe metinlerini okuyan, bilim üreten Ortadoğu coğrafyasında ne olduysa oldu, bilimin adı şirk koşma oldu. Farabiler, İbni Sinalar, Hayyamlar bir yana, X=X denecek kadar kesin sayılabilecek doğal seçilim yoluyla evrimi reddeden cahiller bir yana...
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 19:27
İran bile lise biyoloji kitabında evrime yer ayırmışken bizim kitaptan çıkarmamız ne kadar geriye gittiğimizin göstergesi. Papa bile kabul etmek zorunda kaldı. Orta çağda cadı avına çıkan adamların torunları bile kabul ettiler. Bir siz kaldınız kabul etmeyen, bir de Suudiler.
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 19:20
Müşrik Allaha şirk koşan demektir. Hıristiyan, yahudi, putperestler vs. örnektir. Ateistlerde bir yaratıcı inancı olmadığı ve tapınmadıkları için müşrik değildir. Kurana göre ateistlerin tanımı yapılmamıştır. Çünkü o zaman ateist yoktu. Hem yorum yazdığın cihazı yapanların bile çoğunluğu ateisttir.
Hickey
Hickey 24.04.2017 17:32
22:16 Evrim bilimsel bir gerçektir, inanç değil bir doğa kanunudur. Ateistler yada herhangi bir dini inanç gözetmeksizin birçok aydın insan tarafından kabul görülmüştür.

Evrime inanan Müslümanlar da vardır bence müşrik demeden önce 2 kez düşünün!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.04.2017 21:42
pozitif bilimden uzaklaşmayın. açın iki kitap okuyun. bilimsel makaleleri takip edin. islamın ilk emri okudur. okumak peşinden sorgulamayı getirir. aşırı muhafazakar olmayın, çarpılmazsınız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 22:04
Yorumlara bakınca ülkeye dair ümitlerim tükeniyor. Biri de doktormuş...
Yanıtla
Hickey
Hickey 25.04.2017 19:43
18:13 Tamam.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 25.04.2017 18:13
Hickey peki sende her şeyin 65 milyar önce başladığını cinselliği ilk suda ki canlıların bulduğunu bilmem nelere inanıyorsun asıl bunlara diyecek söz yok körü körüne bunlardır
Hickey
Hickey 25.04.2017 17:14
15:49 Ayın 2 ye yarılması, yılanın asaya dönüşmesi, ol dedi oldu ya ve insanın çamurdan geldiğine inanıyorsan sana verecek cevap yok. Körü körüne inanç sizlere mahsus olmalı yorumunuzdan anladığım kadarıyla.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 25.04.2017 15:49
Hickey o dediğin yalanlara inanarak mı evrime inandın ? Klasik solcu yalanlarından biri.Yüzyıldır o yalanlar var bu ülkede.Neyse benim arkadaşlarımdan da ateist olanlar var ama onlarla tartışmaya girince iyice saçmalıyorlar ne dediklerini kendileri bilse hadi tartışalım diyeceğim de yok
Hickey
Hickey 25.04.2017 05:15
22:42Pardon ama hangi dinde? Hristiyanlık, Musevilik, İslam? Benim amacım din tartışmak değil, sadece bilgi sahibi olmadan bir konuda saçmalamanız. Dinde ahlaktan bahsediyorsunuz ama ahlaksızlık en çok dinin baskın olduğu yerlerde görülmesi sizce bir tesadüf mü? Ben bale kurslarında tecavüze uğrayanını duymadım ama kuran kursları gibi dindar yerlerde bu vakaları sık sık duyuyor ve görüyoruz.
Ben tanrıya yada dinlere karşı değilim sadece zorla dayatılan inançlara karşıyım.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 24.04.2017 22:42
Hickey Dinde ahlak ve doğa sevgisini bilmeyen bir insansın senle tartışmak isterdim ancak bunu bile bilmeyen bir insanla tartışacak insan yoktur herhalde ...
Hickey
Hickey 24.04.2017 17:28
22:21 Dinsiz değil sorgulayan, düşünen, empati yapan insanların azalması ümitleri tüketir. Bu ülkeye dinden çok ahlak ve doğa sevgisi aşılanmalı insanlara sorgulamanın önemi anlatılmalı, baskıcı din ile toplum ilerlemez.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 23.04.2017 22:21
Eğer ülke dinsiz olacaksa ilerleyecek yani ??? benimde şimdi sana dair ümitlerim tükendi :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 25.04.2017 15:57
Hickey şu sorumu cevaplarmısın ? yada kaynak gösterirmisin ? Bitkiler hayvana hayvanlar insana arada hava su toprak ve atomlar hücreler moleküller ve hepsi nasıl oluştu yani çok farklı bir canlıdan nasıl oluyor da çok daha farklı canlı "kendi kendine" oluşabiliyor ? (bende evrimi çok araştırdım şuan bu soruyu soruyorum çünkü bu sorunun doğru düzgün bir cevabı yok)
Yanıtla
Hickey
Hickey 25.04.2017 18:03
Kaynak 2:www.evrimagaci.org/fotograf/111/6616

Muhtemelen okumaya tenezzül etmeyeceksin ama işine geleni kabul ediyor ve o kabul ettiğini yanlışlayacak kanıtları görmezden geliyorsan sana kaynak vermenin anlamı yok nasıl olsa görmezden gelen biz değil sizsiniz.
Hickey
Hickey 25.04.2017 17:27
Derhal

Kaynak:www.evrimagaci.org/makale/367

www.evrimagaci.org/makale/396

National Academy of Science Institute of Medicine (2008). Science, Evolution, and Creationism. National Academy Press. ISBN 0-309-10586-2

www.evrimagaci.org/soru-cevap/45
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 21:35
Evrim bir 'teori' değildir yalnız sayın Merlin. Yerçekimi nasıl bilimsel bir gerçekse, evrimde aynı şekilde bütün dünya tarafından kabul edilmiş bilimsel bir gerçektir, biraz araştırmanızı yapın.
Yanıtla
Hickey
Hickey 25.04.2017 17:05
15:46 Dediğim gibi seninle din konusunda tartışmayacağım, o zaman senin mantığına göre peter pan, unicorn gibi hayali varlıkların gerçek olduğunu kabul edebiliriz. O zaman senin unicornu, Zeusu, osirisi, yehovayı uçan ejderhaları reddetmende onların gerçek olduğu gerçeğini değiştirmez diyebilirim o zaman.

Sanırım yazdıklarımı okumadınız, yada iyice saçmalamayı tercih ettiniz. Evrim bir inanç değil bir bilim dalıdır, doğanın işleyişidir. Evrim yoktur diyerek fosilleri, ara formları, körelmiş organları görmezden gelemezsin. Bununla ilgili kaynak verebilirim.

Kaynak:www.evrimagaci.org/makale/396

Bu kaynak okumak için fazla uzunsa vikipedia' dan bak.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 25.04.2017 15:46
Hickey senin evrime inanıp inanmamanda İslamın hatta ondan önce hristiyanlığın gerçek olduğunu değiştirmez.Evrim ispatlanıyor diyorsun ya bir tane bile ispatın yok senin ama bizim tarihten ve maneviyatımızdan sayısız ispatlarımız var.Körü körüne inanmak tam sizin işiniz çünkü bir kere evrime inanınca bir daha büyük çoğunluğu inanmakta ısrar ediyor başka dinleri araştırmıyor tam tersi kendi bildiğini durmadan söylüyor.bunun nedeni ise artık imansız olmanızdır.
Hickey
Hickey 25.04.2017 04:49
22:45 Bilim bilgi ve cehaletin sınırında ilerler. Bilmediklerimizi itiraf etmekten korkmuyoruz ve bundan utanmıyoruz, asıl utanılacak şey tüm cevapları biliyormuş gibi yapmanız. Evrim senin inanıp inanmaman yada reddetmen gerçeği değiştirmeyecek. Körü körüne inanmak dindarların işidir. Evrim deney, düşünce ve gözlemler ile doğruluğu kanıtlandı bununla ilgili sayısız argüman mevcut.

Eğer evrim yanlışlığı kanıtlanabilseydi o kişi nobeli havada kapardı. O son cümlende iyi saçmalamışsın hiçbir bilim insanı sağlam kanıtları olan bir bilim dalını reddetmez, muhtemelen kafadan atmışsın.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 24.04.2017 22:45
Hickey Bilim asla ve asla kesin değildir.NOKTA.100 yıl önce kesin olarak bilinen şeyler bugün aslında öyle olmadığı görüldü.Şimdi bizim kesin olarak gördüğümüz şeyler de belki farklı yanlış olabilir.Bu düşünceleri şu anda size aktaranlardan biri de dawkins ama adamı biraz daha dinlemelisiniz.Kendi söylüyor aslında evrim teorisinin saçmalık olduğunu biraz daha araştır bence :D
Hickey
Hickey 24.04.2017 17:24
22:22 Bende senin gibi süpercahil'i hiç görmedim. Bilimin en güzel tarafı da siz inansanız da inanmasanız da gerçek olmasıdır.

Bizde evrim karşıtıydık, tarafsız araştırma yapıp sorgularsan 3 aya bişeyciğin kalmaz.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 23.04.2017 22:22
OHA OHA BU KADARDA CAHİLİ GÖRMEDİM BU HABERDE YUH !!!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 11:30
Ne kadar çok ateist (Cahil-Cühela adam varmış la :D
Maymundan geldim ben diyen adamdan ne beklersin gerçi :D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 17:27
10:55 Millet uçan araba yaparken senin gibiler açlıktan ya da amerikan bombası yüzünden ölmekle meşguller. Bilim yoksa gelecek yok.
Hickey
Hickey 24.04.2017 17:14
10:55 İnsanlığın 2 kişi tarafından geldiğine ve çocuklarının ensest ilişki ile çoğaldığına inanıyorsan bence sorunu olan sensin. Siz nasıl yaşıyorsanız bizde öyle yaşıyoruz bunun fikirlerle,düşüncelerle ve inançlarla bağdaşırmanız hiç mantıklı değil.
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 16:07
Maymundan geldik diyen senin gibi cahillerdir hiçbir ateist kalkıp maymundan geldik demez.Önce karşı olduğun fikrin ne olduğunu doğru düzgün araştır öğren.Uçan atlara inanmadık diye biz mi cahil olduk şimdi?Bilimin kanıtladığı birşeyi inkar eden tipler gelip bize cahil diyor, asıl cahillik budur.
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 14:41
Yoksa topraktan, kaburgadan mı geldin sanıyorsun? Bu ülkenin insanlarını hapis tutuyorsunuz saçmalığınızla.
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 10:55
Biri wikipedia linki vermiş biri ispatla demiş diğeri maymunsu insan :D asdada biride enseste falan girmiş nasıl bir bilinç altı varsa.. Hakettiğini yaşıyorsunuz zaten diyecek birşey yok
Hickey
Hickey 22.04.2017 18:03
Bu durumda siz ensest ilişki sonucu geldiğinize inanıyorsunuz, ben maymunu tercih ederim açıkçası.
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 13:36
Maymun değil maymunsu insan... Çok cahilsin keşke bi şeyler okusan :(
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 13:29
Maymundan geldik diyen hiçbir ateist tanımadım. Maymunlarla ortak atadan geldik derler. İkisinin farkını bilmeyen kara cahilsin. Biliyorum okumak sana zulüm geliyor ama şu kadarını okursan biyoloji alanında bu konuda birlik olduğunu öğrenirsin. https://tr.wikipedia.org/wiki/Evrim#Bilimsel_stat.C3.BCs.C3.BC
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 12:05
O zaman ispatla bizler de inanalım tutan yok seni sen inanınca biz sana cahil diyormuyuz üstelik sana söylenecek o kadar çok şey var iken
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.04.2017 13:54
İlginç bir oyun. ve direk olarak evrim ile ilgili. maymun ayağa kalkar vs..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
spideus
spideus 24.04.2017 01:13
İlginç bir oyun olacak gibi. Yorumlarda evrim teorisinin "insanlar maymundan gelmiştir" den ibaret olduğunu sananlar var. Bilginiz yoksa okuyun araştırın, bilimde her bilgi elbette çürütülebilir ancak evrim sandığınız kadar basit bir mekanizma değil. Bunu araştırmak dini inancınızı etkilemez, istediğinize inanın ancak karşı çıktığınız konu hakkında bilgi sahibi olduktan sonra konuşun.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 13:13
Evrimi inkar etmek kendini inkar etmektir. evrim olmadan biyoloji olmaz, Evrim olmasa grip aşısı gibi aşışlaların etkisi kalıcı olurdu vya çok daha büyük bir yüzde ile patojenler önlenirdi. evrim yok demek oksijen yok demek kadar saçma
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 12:24
Valla arkadaşlar insan ne isterse ona inanır. Sıkıntı yapmaya gerek yok. Ben yaratıcının olduğuna inananlardanım . İnanmayanlara bir şey ispatlama gibi bir derdim de yok. Saygı duyarım isteyen istediğine inanır. Bi zahmet inanmayanlarda benim inancıma saygı göstersin tek istediğim bu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 13:27
Hala maymundan geldiğini zanneden cahiller var ahahah
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 10:58
Sen ciddi misin bütün bilim dünyası kabul etti bu görüşü sen cahil değilsinde onlar mı cahil oturup klavye filozofluğu yapacağına oku biraz.
Hickey
Hickey 22.04.2017 18:02
Şimdiki topraklar neden insan olmuyor.

Aynen evrim yalan hepimiz 2 kişiden geldik.
Hickey
Hickey 22.04.2017 18:02
Şimdiki topraklar neden insan olmuyor.

Aynen evrim yalan hepimiz 2 kişiden geldik.
Hickey
Hickey 22.04.2017 18:02
Şimdiki topraklar neden insan olmuyor.

Aynen evrim yalan hepimiz 2 kişiden geldik.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 13:05
Elhamdülillah Müslümanım ve evrim teorisinin İslam ile çelişmediğini görebiliyorum.Sadece canlılığın tesadüfen başladığı tezine katılmıyorum.Herşey süreçler içerisinde başladı.Kur'an buna tekamül diyor, bilim ise evrim.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 03:10
kardeş kaburga olayını kimin indirdiği kutsal kitapta gördüysen onunlar çelişiyordur muhtemelen.
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 13:37
Kuranda Adem vardır ilk insan. Sonra da Havva onun kaburga kemiğinden yaratılmıştır yazar. Yani evrimle uyuşmaz. Ama uyuştuğuna inanmakta serbestsin :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.04.2017 00:26
Yorumlardan belli zaten iq seviyeleri.Vakit kaybı aslında ama yinede yazayım.
Ola ki maymundan geldik ben inanıyorum öldüğümde kaybedeceğim hiç bir şey yok.
Ama ya bu işin birde öbür tarafı varsa o zaman ne halt yiecen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 23:28
onca aşağılama içeren yorum yayınlanırken benimki neden yayınlanmadı acaba?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 20:23
Atmosferi sevdim hadi bakalım umutluyum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 18:44
Evrimi savunmuyorum ama inandığı dinin kitabını açıp okumamış, islamiyeti cuma namazlarını kaçırmamak dan ibaret sanan tatlı su müslümanlarının ateizm veya evrim hakkında atıp tutması baya komik.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 19:03
Evrime hala inanan kaldı mı ya. Ben bir doktor olarak insan vücudunun bu kadar mükemmel olmasını ancak yaratıcıya bağlayabilirim.
Yanıtla
Stnq3r
Stnq3r 22.04.2017 12:40
Ben de diyorum bizim doktorlar neden apandisit gibi kolay teşhis edilen bir hastalığı gaz diye geçiştirip mide ilacı yazacak kadar cahiller diye. Ben cevabımı aldım teşekkürler önüne gelen her ineği doktor yaparlarsa böyle oluyormuş işte.
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 12:07
Ne doktorusun kırık çıkıkçı falan mı hani şu duvarlara numarasını yazdıranlardan heuehdejehe
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 11:32
Kimse buna (Hickey) bişe yazmasın la. Krem peynire tapmaya devam etsin bırakın bu :D,
Bulmuş bulacağını zaten asdasdsadssadas
Hickey
Hickey 22.04.2017 06:35
Sağlam kanıtları olan ve saygın üniversitelerce kabul edilen, profesörlük ünvanı almış bilim adamlarınca doğruluğu kanıtlanmıştır. Evrim yalan demek' Dünya güneşin etrafında dönmüyor yalandır' 'Dünya düzdür' demekle aynı. Eğer bilimle ilgileniyorsanız bunu bilmeniz gerekirdi. Doğada hiç bir şey mükemmel değildir 20 yaş dişi ve kuyruk sokumu, körelmiş organlar bunlar biz insanlarda işe yaramıyor fakat maymunlarda işe yarıyor.
Evrim hakkında bilgi sahibi olmadan evrimi yalanlamanızı doğru bulmuyorum.

İnsan çamurdan geldiyse bana çamurdan geldiğine dair kanıt gösterin yada asanın yılana dönüşmesi olayını kanıtlayın bay mükemmelci kardeş.
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 04:41
Bence sen doktor değilsin çünkü doktor olsan insan vücudunun kusursuz olmadığını bilir, gelip burda boş yapmazdın
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 01:33
önüne gelen doktor oluyor zaten
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 01:23
İnan öyle kale alınacak bi açıklama değil bu.
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 00:02
Evrimin ya da genel olarak bilimin halk tarafından anlaşılması için çabalayan dünyaca ünlü ve saygı duyulan bilim adamları var. Onların kitaplarını okuyabilirsin. Stephen Jay Gould ya da Richard Dawkins gibi...
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 23:53
İnanan kalmadı ama bu bilimsel teoriyi "bilenler" çoğaldı. Bkz: https://tr.wikipedia.org/wiki/Evrim#Bilimsel_stat.C3.BCs.C3.BC
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 23:51
Doktor olmak, analitik ve objektif düşünmekle eş anlamlı değildir. Öyle olsaydı binlerce çeşit hastalığa sahip olabilen vücutların mükemmel olmadığını idrak edebilmen ya da genetik ve fosil kanıtların evrimle uyuştuğunu bilmen gerekirdi. Evrim yok demek 4,5 milyar yıldır dünya hep aynıydı demektir.
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 23:41
doktor olup tıbbı reddettiğin için tebrik ediyorum :)
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 23:18
Yaratıcıyı kabul etmemek, vicdanını rahatlatıp sorumsuzca istediğini yapmak, ya da özenti olmak ya da BEN'in üstümde sınırlamayı kabul etmemek için insanlara bir yol açılmış,ihtiyacı olan da alıyor.Halbuki en ufak canlının bile olması için birbirinden bağımsız sayısız şeyin bir araya gelmesi lazım..
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 22:08
Senden taşra doktoru olur
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 21:50
Peki bu kadar mükemmel vücudu yaratabilecek mükemmel yaratıcının kendi kendine var olduğunu nasil düsunebiliyorsun?
Kalan Karakter: 300 Gönder
linecraft
linecraft 22.04.2017 12:23
Maymundan evrildiğini, aslen maymun olduğunu düşünenlere neden bir şeyler deme ihtiyacı duyuyorsunuz ki; bırakın öyle kalsınlar, onlar da dağınık seviyor demek ki. :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 18:04
Anlamadığım nokta her zaman şu olmuştur maymunlarla veya şempanzelerle aynı biyomda yaşayan bir yırtıcı hayvan türü neden evrim geçirmedi de dört ayağa mahkum kaldı doğa ana neden maymunu seçti ayrıca hepsi sudan çıkmadı mı aklım bu konuda karışık
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 12:05
Ayrıca insan ırkının evrimi şuan için oldukça yavaşlamış durumdadır,çünkü doğadan gittikçe uzaklaşıyoruz.
Hickey
Hickey 22.04.2017 06:58
Yanlış yere yazdım galiba kusura bakmayın GamerMaster soruya cevap vermiş.
Hickey
Hickey 22.04.2017 06:44
Çünkü evrim ilkel canlıların modern canlı türüne geçişidir. Hiçbir canlı isteyerek evrim geçirmez doğa koşulları canlıları evrime zorlar. Bazı canlıların izole koşullarda yaşaması sonrası farklı türlere dönüşmüştür, buda çeşitliliği arttırdı haliyle. Bugünün canlıları bizim aramız değil, ortak ata paylaştığımız kuzenlerimizdir.
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 23:23
Buna takıldın yani!Bir kere bu iddia edilen olayların olması için yine bir güç lazım,o nerden geliyor?2.si bir canlının oluşabilmesi için birbirinden bağımsız sayısız şeyin aynı anda gerçekleşmesi lazım, durduk yere böyle bir şey neden olsun, olsa da milyar değil trevigintilyon yıl yetmez!
GamerMaster
GamerMaster 21.04.2017 22:35
Onun sebebi doğanın bir döngü içerisinde çeşitlenerek evrilmesinden kaynaklı..besin zinciri gibi düşün ; milyar yıldan uzun süredir suda yaşayan bizim atalarımız olan tek hücreli canlılar bugün halen suda oluşmaya devam ediyor..bize ve bizden öncekilere yaşam kaynağı olabilmek için.temel yaşam ihtiyacı olan suyu tüketmeden hiçbir canlı varolamaz..çaktın ? Yani su içerken sadece su içtiğini düşünüyorsan bir kez daha düşün derim :) bundan milyonlarca yıl sonra insanoğlu galaksi çağında evrilmeye devam ederken eğer dünyada ekosistem bozulmaya uğramadan devam ederse bugün maymun dediğimiz primatlar insan olma sürecine kadar evrilmeye devam edecekler bizim nesillerimizin onlarca milenyum yıl sonra ki tanımı belki insan bile olmayacak..
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 20:25
kafanın karışmasına gerek yok baştan aşağı çürük bir teori. fosil kanıtı istiyorsun bir tane bile gösteremiyorlar kiminle konuşsam bana hep uydurma çizimleri gösterdiler.fosil müzesinde var diyor bir bakıyorsun hepsi şimdiki canlıların aynısı yani evrim bilim değil bir pagan inancı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 18:16
Bunu oynamayacak mümin çıkar :D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 12:03
Dinozor kurbağadan :p :D :D :D
Evrim düşündüğün gibi değil;her canlının değişimi farklı primatlara bağlı :)
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 09:38
06:46

Alakaya maydonoz insanlar şempanze türünden evrildi her maymunun insan evrimi yok ki zaten ayrıca timsahlar var dinozorlar çağından kalma bir de hamam böcekleri en azından ben böyle biliyorum yanlışım varsa düzeltsin birileri :)
Hickey
Hickey 22.04.2017 06:46
Evrim demek bütün canlılar maymundan geldi demek, dinazordamı maymundan geliyor yani:D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 19:56
Evrim deyince neden illaki maymun insan ilişkisi düşünülür anlamıyorum. Evrim doğada var. hayvanlarda var. Taşta toprakta var. Ve milyonlarca yıl süren bir durum olduğu için gözlemlenmesi zor. labaratuvar ortamında virüslerin evrimi gözlemlenebiliyor ama inanan çok az.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 11:34
Evrimi protestanlardan öğrenen zihniyetten insanın maymundan veya tek hücreli canlıdan komplex varlıklar oluştuğunu iddia etmelerine şaşmamak gereklidir. Evrim hipotezi doğrusu yanlışu bulunan bir görüştür. Bu hipotezin geliştirmesine muhattap olan bilim insanlarıdır.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Kuchiki Byakuya
Kuchiki Byakuya 22.04.2017 00:50
Oyunda bir maymunu yönetiyoruz falan demeyin kusarım.
Yanıtla
Hickey
Hickey 22.04.2017 06:36
Şimdiki maymunlar neden toprak olmuyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 02:36
İnsanlığın maymundan geldiğini düşüncelerini yayiyorlar herkesin dini farklı onlara kalsa
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2017 01:18
far cry primal yetmedi la maymunmu yönetcez
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 23:51
Umarım yakın zamanda EA'den gerçekçi bir Spore oyunu görebiliriz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 22:23
Kafir admin! :D :D :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 20:32
Evrimin olması tanrıyı yok saymaz.Allah evrimle yaratmış olabilir.https://www.youtube.com/watch?v=s79aeGWLInA&t=1s buyrun izleyin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 19:56
Çağlar önce ortaya atılmış bilimin bile önemsemediği teoriyi tut, gel oyun yap sonra oldu canım ^^
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 18:51
Assassin's creed:primal
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2017 17:45
Bir anlık inanmak imanı götürebilir tehlikeli
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rahro Uth
Rahro Uth 21.04.2017 17:06
Çabuk yorumlar dolmadan...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • GTA 6 İçin İlk Senar...
  • Epic Games 206 TL De...
  • Ulukayın Ertuğrul St...
  • Sony’den PC Oyuncula...
  • God of War Prequel E...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.