• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

ATV'nin GTA IV cahilliği dünya oyun basınına yansıyor (Güncellendi) Yorumları - (213) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 20.06.2025 16:53
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.08.2016 10:21
İlber hocaya havale ediyoum sizi, pis cahiller!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 13:32
Oyunlardan Bi Haber olmak Cahillik değildir KEndimde oyun oynuyorum ama oyunlar çok gereksiz şeylerdir hepimiz biliyoruz İnsanları Cahillikle Suçlama Boyle bi konuda
Yanıtla
DerinFrekans
DerinFrekans 12.08.2016 13:49
Kendimde oyun oynuyorum'u kendimle oyun oynuyorum diye okudum xD... sanki birşey kullanıyormuşta onu açıklıyor bizzat kendim kuşlanıyorum der gibi...
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 13:03
Kadının yaptığı işle nedeniyle cahil olduğu söyleniyor zaten. Eline aldığın ilk kağıdı suç belgesi olarak haber yaparsan cahil spikerin önde gideni olursun. Kanal "a" bak spikeri al.
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 08:25
Bırakın şu beynini AKPKK ya kaptırmış adamı.Gereksiz olan kendisi farkında değil.
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 08:24
14:30 :))))))))) koptummmmmm...
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 01:09
Gerçekler Zorunuza Gitti Sanırım ARkadaşlarım Boş Boş Oyun oynuyacağınıza gidin Daha yararlı şeyler yapında benden öteye geçin
MK Okuru
MK Okuru 9.08.2016 15:49
gereksiz olduğunu biliyorsan oynama bebe...
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 20:15
bebe git yat sen oyunda oynama...
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 14:30
Oyun=eğlence=gereksiz?!? Are you hüloğğ? Are you makarna??
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 03:49
böyle durumlar olur gecende minecrafttı kapattırılıyordu :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.08.2016 21:58
bazıları da kendi ülkenin kanalını kötüledin diye kızmış kendi çapında..Kendi ülkesinin değil kendi desteklediği partinin yandaş kanalına laf söylendi diye delirdikleri herkes biliyor. chp yandaşı bir kanal olsa ve o bu haberi yapsa inan ki bu zihniyet bu başlık altında seni destekliyordu mk...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 01:15
Yok Bunun için yapmamda istiklal marşı bilmeyen Adamı Cumuhrbaşkanı Yapmaya çalıştınız ona Gulerim sadece
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 05:19
;Her zaman takip ettiğim siteydin merlininkazani.com fakat ''GTA IV cahilliği '' ile sıfırı hakettin . Sen Ülkenin Kanalını Kötülediğin Sürece Zaten Başta Sen Rezil Olmuş Oluyorsun :) Birdaha girmek nasip olmasın bu siteye vessalam
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.08.2016 01:13
Küfür Hoşunuza Gidiyo Heralde MK Adamlar Ana bacı saymış ohh
Ayrica Siz gidin oyun oynaıyın Yararlı şeyler yapmayın bu gune kadar ne yararlı şey yaptınızki zaten.Oyun hilesi bilmemek cahillik olmuş Salaklara bak ya
MK Okuru
MK Okuru 11.08.2016 15:24
ATV ülkenin kanalı değil özel bir kanaldır.Cebinde paran varsa sende bi kanal açarsın sana sahip çıkmak zorunda da değil kimse...
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 14:27
@05:19 S.G. Yaaaani selametle git... Anladın sen.
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 21:12
sen girme zaten yavrum
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 12:30
şimdi bu sana anlatılmaz senin ölmen gerek. bakış açına hayranım. sen canlı yayında darbe izlemiş adamsın. ülkenin rezilliğini bütün dünya gördü. ülkenin kanalı dediğin kanal darbe rezilliğini haber yaparken gta4 cahilliği ile rezil oldu. o niye örtbas edilmiyorda mk ekibi bu haberi örtbas etsin?
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 12:23
amk malı. geberin kurtulalım sizden. sen darbe rezilliğini canlı yayında izlemedinmi kardeşim niye ülkeyi kötüleyen haber demiyorsun. atv ülkemizdeki rezilliği haber yaparken gta4 cahilliğiyle rezil oldu. bakış açını siktiğimin malı. mkekibi bunu yayınlamayın dayanamadım sövdüm bari sizle paylaşayım
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2016 19:50
Ülkenin kanalını kötülemekmiş.Sanki çok zeka işi haberler ve diziler yayınlıyorlar.
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 22:10
ay kardeşim senin gibi kara koyunlara çok ihtiyacımız vardı sanki biz kadının bilmemesine bir şey diyoruz dediğimiz olay bu kadar büyük haber kanalının haberi ana bacı yardıra yardıra koymasına diyoruz tabi senin gibi medyayı tanımayan adam ne anlar o işten
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.08.2016 20:36
En azından insan haberi yapmadan önce kağıtta ne yazıyorsa internetten araştırır değil mi bilmiyorsa.Orada koskocaman gta ıv yazıyor yaz internete onu haber yapmadan önce.Bak bakalım neymiş o.Ama yok illa darbe haberi yapcaz diye yalan-doğru ayırt etmeden koyuyorlar.Darbe tv ye çıktı zaten adı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
NamelessKing
NamelessKing 11.08.2016 15:09
Oyun tartışma platformu değil mi burası, milletteki bu bi tartışma çıksada vatan millet üzerinden milleti kutuplaştırsak hevesi nedir anlamış değilim.Ayıp ya sen Fransız sen Arap sen kürt sen Türk diyerek bu gergin ortamdan kazandığınız nedir bakalım.
Herkesin işi gücü günlük rutin bir yaşamı var bu tip konulardan kimse kendisine prim kazandırmaya çalışmasın.
Şüphelendiğiniz bir durum varsa ihbar hattına yollayın...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.08.2016 17:54
bu adara faşist zihniyet demokrasi nutukları atarken ne kadar da iki yüzlü olduklarını göstermeye başladı.
aynı partiyi desteklemenin demokrasi , farklı partiyi desteklemenin devlet düşmanlığı olduğunu zanneden bir ''sürü'' yüzünden malesef toplumda bu algı yayılmış durumda.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.08.2016 17:51
mk ekibi bu haberi yapmanızı eleştiren zihniyetin ne mal olduğu belli zaten.
Bunlar beyaza siyah diyen , siyaha beyaz diyen siyasetçilerin , ağzından çıkan her kelimeyi papağan gibi tekrarlamayı siyaset yapmak olarak algılayan , bu adamlar kötü şeyler yapsa bile yalakalığından ses çıkarmayan zihniye
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.08.2016 15:54
deposits, scout, bilmeyen cahildir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
DerinFrekans
DerinFrekans 8.08.2016 21:45
Ersin ve MK'yı bu haberle eleştirenler bir daha siteye girmeyeceklermiş :) Ersin lütfen benzeri haberlerden bol bol yapın...

Arkadaş ne hale geldik... Atv'nin yaptığı gafı eleştirmiyor da gelmiş neden darbeyi kınamıyorsun diyor...

Arkadaş onu geçtim bize kimler milliyetçilik dersi vermeye başlamış... yok Fransız vatandaşı ol filan, neden? sen Arabistan'a Suriye'ye Afganistan'a gitsene? yer mi? yemez...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:06
Ersin bir kere bile darbeyi kınayan haber yapmadın Şimdi yaptığın habere bakılırsa tarafın belli oluyor.

-----------------------

Merhaba, burası bir oyun sitesi, siyasi haber sitesi değil. Bu haber GTA IV ile alakalı olmasa yine burada yer almazdı. Sapla samanı karıştırmayın.

Ersin
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 09:04
Sanane..İster haber yapar ister yapmaz. Oyun kanalı burası.Öküz geldiniz öküz gideceksiniz bu dünyadan.
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2016 19:53
tasnevzat sende iyice sallayıp tutmaya çalışmışsın.Çanakkale Savaşı ile bu son yaşadığımız olayların uzaktan yakından alakası olmamasıyla birlikte siyasete gireceğinide o fındık kadar aklın almıyor.
musaniye
musaniye 6.08.2016 04:01
YOU TUBE bunun benzerleri yok hemen savcılığa verecem diyor idiot onu fetöye taparken kendine sor
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 17:10
13:30 savaşlar siyasi olmayan sebeplerden çıkabiliyor mu ki? yani her şeyin zaten sebebi dünya üzerindeki kanlı siyaset değil mi? bir de anlayamadığım kurtuluş savaşı vs. ile bu olay arasındaki benzerliği nereden çıkardınız? o olaylarla bu olayları bir tutan zihniyet çürümüştür...
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 23:04
Hangi taraf oluyor acaba ??

bi açıklasana..
Paradise313
Paradise313 4.08.2016 22:44
merlinin kazanında sıradan bir gün
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 22:14
benim bu yorumdan anladığım adam ersine darbe yanlısı demiş. bu ağır bi söylem etiket takmadan önce iyice bi düşünmek lazım. ben olsam senle tartışamam. senin dövülmen icap eder sayın mk okuru. birine böyle kafasına göre taraf biçen kimselerden bıktım artık.
tasnevzat
tasnevzat 4.08.2016 13:30
siyasi olay mı? değerli merlinin kazanı ekibi sizler ierisinde bulunduğumuz bu olaylara siyasi gözle mi bakıyorsunuz,yani çanakkale destanı siyasi bir olay mıydı kurtullş savası siyasi miydi,aptal saptal cümleler kurmayın...
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:08
skulaksiz'a aynen katılıyorum. Yetmedi mi artık kutuplaştığımız? Biz burada birbirimizi kırarak br yere varamazken diğer ülkeler almış başını yürüyor ve biz ağlanacak halimize güler olmuşuz. Hala ülkenin iyi durumda olduğunu, geliştiğimizi düşünüp kendini kandıranlar var...
Blondemonk
Blondemonk 4.08.2016 11:32
Ersin bey burası oyun sitesi olabilir fakat bu darbe girişimini kınama sorumluluğunuz olmaması anlamına gelmez, Türkiyedeki tüm siyasi partiler, tüm medya kuruluşları darbe girişimini sert bir şekilde kınadı. Sizde Tc de bir site olarak tc vatandaşı olarak bu sorumluluğunuz var.

------------------------------------------

Merhaba, sitemizin sosyal medya hesaplarını takip edebilirsiniz. Söylediğiniz mantıkla T.C. vatandaşı sorumluluğu oluyorsa sadece darbe girişiminde değil şehitlerimiz olduğunda ya da her türlü bombalamalarda da mesaj yayınlamamız gerekiyor. Ama bu gibi mesajları zaten sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.

Darbe girişimi sırasında da sitemizin sosyal medya hesaplarından duyduğumuz kaygı ve üzüntüyü sık sık dile getirdik. Bu nedenle sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Ersin.
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 10:35
Oyun sitesi burası oyun sapıtmayın, oyunla ilgili olan şeyler çıkar. Cumhuriyet gazetesinin call of duty ile ilgili bir haberi çıkmıştı mesela. oyun bağlantısı olmadan yayınlanmıyor. Darbeyi kınayan demiş bir de, burasının tek konusu oyun.
skulaksiz
skulaksiz 3.08.2016 15:23
Arkadaş yeter şu ülkeyi kutuplaştırdığınız. yıllarca hükümet yanlısı olmayan kişilere takmadığınız sıfat kalmadı şimdi de yenileri eklendi darbeci, fetöcü. Darbenin savunulacak bir tarafı yok tartışılacak yeride değil.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 00:35
Millet rezilliği ifşa etti diye MK'ya kızıyor ama ülkenin haberciliği nereye gidiyor diye kimse kızmıyor. Ulan 'eşşek'(betimleme amaçlı) kadar GTA IV hileleri yazıyor. Sen ne biçim bir araştırmacısında doğruluğu teyit edilmeden sırf millet TV'nin başında yeni bilgi koyalım deyip bunu yapabiliyorsun?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 00:32
Sayın Türkiye vatandaşları Merlinin Kazanı'na kızıyorsunuz ama en basiti haberdeki 'kotaku'ya tıklayın İngilizceniz varsa yorumları okuyun. Dünya vatandaşlarının size gösterecekleri önyargının nasıl oluştuğunu şimdiden görün.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2016 12:36
Siz gibiler yayınlayıp durmasa rezil olmayız sayın MK ekibi.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.08.2016 00:29
MK ekibi olmasa sizin gibiler rezil olduklarını bile anlamazlar ;D capisco ?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 16:58
Arkadaşlar Diazepam hastası yeğenime oyun satın almak istiyorum. ama emin değilim. GTA 4 mü daha iyi yoksa GTA 5 mi?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 16:05
Diazepam hastalık değil, bir ilaçtır evlat. Hadi şimdi ödevini bitir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 14:01
dunyadan haberi olmayan salaklarin eline verirsen haberciligi olacagi budur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:54
Ersin rezil olduğunu düşünüyorsan git fransız vatandaşı ol. Rezil olduk ne yaa kimki onlar kendilerine baksınlar herşey oldunuz bi TÜRK olamadınız be

--------------------------

Yorumun için teşekkürler. Anlam karmaşası yaşıyorsun ama farkında değilsin. Ortada rezil bir haber var ve bu haber yabancı basına "şaka olabilir" denerek yansımış. Adamlar bile inanamıyor yani.

Artı olarak benim ya da bir başkasının Türklüğünü sorgulamak sana düşmesin! Alakasız durumlarda milletin inancını ya da ulusunu sorgulamaktan vazgeçin artık.

Ersin.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.08.2016 12:35
ersin bey sabrınıza hayranım. önce bi vatani görevini yap bi söv bi rahatlayalım. sonra bunun gibi etiketçilerle aynı kefede oluyoruz.

----------------------------

Yorumuna bir nevi katılıyorum ama malesef bazı noktaları silmek zorunda kaldım. Teşekkürler
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 16:39
21:30 asıl rezillik o haber kanalı ve onları savunan sizin beyinleriniz çürümüşlüğüdür.
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 21:30
Alakasız durumlarda mı? Daha yeni olan hassasiyet barındıran durumlardan hala daha çıkamamışken nasıl olur da YİNE REZİL OLDUK dersiniz bir de habere(GÜNCELLENDİ) diye tekrardan yayınlıyorsun değiştirmiyorsun inat yapar gibi ülkeni savunacağına asıl rezillik senindir ve bunu yayınlayan sitenindir
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:46
Sevgili cahil kardeşim adamı ülkeden kovacağına sen bu siteye girme de biz rahat edelim. Sanırsın ülke bu densizlerin. Toplasan bas bas bağırdığınız %45 (%100-%45=%55) siniz. Kovma, dövme, sövme hakkını elinize aldınız.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 23:01
Bu rezilliğe üzüleceğinize MK editörlerine çatıyorsunuz hem de Türklükleri vs üzerinden. size mi düşmüş terbiyesizler
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 16:13
Özeleştiri yapmamak türklükmü cidden üçümsemiyorum hepimiz öz olmasada türküz diğer bütün ırklar gibi nedir bu biz daha iyiyiz çabası ülkede resmen her sektörde gerideyiz hala Biz Türk'üz diye övünüyorsunuz. Egonuzu bir yere koymayıp biz türküz deyip her şeyi yapabileceğimizi sanmak asıl cahilliktir
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:43
senin bu mesajınla daha da rezil oluyorsunuz TÜRK kardeşim. hata var kabul edemiyorsunuz, hatayı gösterene hakaret ediyorsunuz sonra biz TÜRK'üz dersiniz. görüyoruz cahiller. sen de demokrasi bekçisisin değil mi? sizin beklediğiniz demokrasi bu kadar olur zaten. işinize gelmeyince gidin değil mi?
Gunslinger
Gunslinger 3.08.2016 15:14
O kadar kolay olsa keşke fransız vatandaşı olmak.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:15
boşver bunları Ersin abi :D
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:11
Bunlar böyledir Ersin Abey. "He" diyip geç. Yıllarca her olaya "kandırıldık" denilerek inandılar. Bu olaylar da onların da suçu var, bunu düşünmek yerine seni suçlarlar. Böylesi daha kolay, işlerine geliyor.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 13:09
ersin bunların harcı bu kardesim. turk hatasını yanlısını kabul etmez diye bir kural mı var. bu habercinin ayıbı bunu görmek cok mu zor... allahtan splinter cell vs hilesi bulmamıslar suikast suphesi artardı
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2016 22:00
Bu haberi yapmadan önce 40 Tl'nin altında stok fazlası iphone reklamına bir baksanız daha iyi olur gibime geliyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.08.2016 12:28
Ne uzatıyorsunuz lan, Ersin'e laf yetiştirmeyin. Rezilliğin adı ne zamandan beri değişmiş. Ulan her şeye de milli yaklaşmayın. Burda Dünyaca tanına bir oyunun hilelerini darbe diye özel haber olarak veriyorlar. Bu rezillik değil de nedir. Sizin milliyetçiliğiniz ancak bu kadar Çin Malı gibi olur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Kuchiki Byakuya
Kuchiki Byakuya 5.08.2016 23:23
Tam olarak oyunla ilgili ve saçma sapan yapılmış bir haberi burada görünce kendini kaybedenleri anlayamıyorum. Millet uçmuş harbiden, Ersin kolay gele, ne tiplerle uğraşıyormuşsun yahu.

Ey ülkemin ergenleri, kimsenin sahip çıkmadığı ve herkesin karşısında durduğu darbe şerefsizliği için tüm siteler her an her haber altında bildiri mi yayınlayacak? Haber basbayağı saçmalık ve rezillik resmen. O kadar habercinin hiç biri mi bilmez bunu bu nasıl genel kültür arkadaş!

Sonra "kendini pikaçu sanıp camdan atladı" gibi haberleri çok görürüz. Pikaçu da uçmuyodu ama neyse :)

Ülkede oyunlar yasaklansın diyen kişiler aynı bunlar gibi oyundan bu kadar bihaber kişiler, bu rezilliktir başka bir şey değil.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 15:55
Sayın MK Ekibi yayınlamayın şu hemen "Türk"lüğe vurgu yapan aktrollerin yorumlarını ben gördükçe siteden uzaklaşıyorum. Siz haberinizi yapın işlerine gelirse ki ATV'nin kendisi bile özür diledi bu deliler hala laf yapıyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:00
Madem haberini yapıyorsun.. Delikanlıysan adam gibi yaz o zaman örgüt lideri Fethullah Gülenin yönettiği terör örgütünü sürekli yayınında haber olarak sunan ATV diye ? Terör ötgütü diye bahset en başta, bi hata olmuşsa neden oldugunu da bilsin bu okur ? Konusu açılmışken bir de kına bu teröristleri?

---------------------------

Haberde Fetö terör örgütü yazıyor zaten.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 14:47
her fetö kelimesi kullanılınca kınamak farzı ayn mı isterse kınar istemezse kınamaz
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 20:56
Fetö terör orgutü oldugunu atv yazmış sen değil sen birinci ağızdan kendin yazmaalısın
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 14:38
He terör örgütü he daha 3 sene önce hükümet öve öve bitiremediği cemaat, yolsuzluklar ortaya çıkınca darbeci terör örgütü ilan edildi zaten... Yolsuzluk operasyonu yapan polislerde şuan hapiste işkence görüyor... Uyuyun siz..!
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 13:05
ya ağza bak delikanlıysdan falan. Arkadaş 2 sene önceisne kadar heps el eleleydi vallahi cok komiksiniz. siz jhaber sitelerine gidin yazın oyun sitesine bulaşacağınıza.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 12:42
Klavye heroları iş başında.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 17:51
haçlı zihniyetiyle aynı ülkesinin kanalı hata yapmışsa üstünü kapatacağına aşağılık bir biçimde gittikçe kötülüyor ve attığı başlıklada seviniyor acınasılar sizler tanınıyorsunuz sizlerin bu ülkede yeri yok ve olmayacaktır ya bu ülkeye adam gibi sahip çıkarız hep birlikte yada çıkmaynları çıkartırız

------------------

Yalan, hirsizlik,ayıp ve hata gibi kavramlar ustu kapatılacak kavramlar değil, ders alinacak, daha çok çalışıp tekrar etmemeye çalışacağınız kavramlardır.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 12:28
en tehlikeside bu ortamdan etkilenip onu asarız bunu toplumdan cıkartırız auuuuuuuuu.. bebeleri yetisip yeni nesli olusturacak
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2016 00:35
cahilsiniz
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 22:04
esas senin gibi yobaz zihniyetleri çıkarmak lazım. sen düşmanımdan da tehlikelisin. örtbas edilmedi diye mi hainler dolu ülkemizde yoksa örtbas edildi diye mi? bugün yıllarca ülkesine sahip çıkan askeriyenin 3 ay askerine sahip çıkamayanlar tarafından gördüğü muamele senin gibi polyannalar yüzünden.
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 21:05
senin gibilerse her zaman etrafındakilerinin hatalarını kapatarak onlara yardım etmez ve sonunda daha beter hale getirirler
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 19:12
gel çıkart bekliyorum çıkartmazsan erkek değilsin bak.
Rafadamn
Rafadamn 4.08.2016 18:13
İngiltere, yönettiği Irak harekatı(!) sonrasında hata yaptıklarını masum insanların öldüğünü Tony Blair'a yükledi. Bu adamda ülkesinin üzerindeki bu lekeyi kendi namusu pahasına kabullendi. Iraktaki katliamın sebebi Tony Blair oalrak görülmektedir. O politikacı sayesinde belkide tüm avrupa ve amerika aklanmıştır. Yaptığı yanlış fakat ülkenin pristiji konusunda yaptığı hareket ayakta alkışlanır. Böyle olmak gerek, biraz büyük düşünün büyük adımlar atarsınız...
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 15:25
17:51 ustasından öğrendiklerini yazmış.
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 14:29
17:51 ulan medyanın geldiği durumu görmüyormusun hergün yalan dolan haberler, beyninizi yıkıyorlar sizin, o kalın kafanız hala anlamıyor bu ülkede özgürlük diye birşey kalmadı siz hala destekleyin o adamı...
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:08
üstünü kapatalım 16 kişiyi taciz edip 17. de tecavüz ile sonlandıran adamı hala tutuklamadığımız ve üstünü kapattığımız gibi, çalınan milyon dolarlarla ortalıkta gezenleri kapattığımız gibi, küçük kızları reşit olmadan evlendirdiğimizi kapattığımız gibi vs. değil mi? sahip çıkın hepsine siz cahiller
Blondemonk
Blondemonk 4.08.2016 11:06
editörleri objektifliğe davet ediyorum, sizin saydığınız kavramlar her kesim tarafından kabul edilen kavramlar değil örneğin ben ülkemizde rant olduğuna katılıyorum, hatalı şeyler yapıldığınada katılıyorum fakat diğer yazdıklarınıza katılmıyorum. Bir editör olarak daha tarafsız yorumlar atmalısınız.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 22:22
Yabanci basina degil heryere Malzeme oldu haber desek daha dogru
isin komik tarafi "Ülke" olarak hata yapis gözükmemis tam can daraltici nokta. Yanliz bu malzeme yabancilara degil bizdeki densizlerede yaradi...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 18:26
Atv hep rezil oluyor zaten..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 18:08
Burası iyice siyaset alanına dönmüş ben sizin yerinizde olsam merlin kazanı çoktan kaldırmıştım bu başlığı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
aydinnesty
aydinnesty 4.08.2016 16:58
Yalnız bizim kedi nerde ya gören oldu mu? Bu haberi kaçırmazdı normalde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
nerobianco
nerobianco 4.08.2016 16:17
23 nisanların 19 mayısların sebepsiz yere kutlanmadığı bir dönemde adam siteye Türk bayrağı asmadınız diyor. söylenecek o kadar çok şey var ki. en iyisi içine atıp oyuna girmek
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 4.08.2016 15:11
Dünya oyun basını entersan değil mi ? Aynı aleyhimize flu pozisyonlara penaltı verip, net kola çarpan topa penaltıları vermeyen Dünya hakemleri gibi. !! Bu guruptan ve habercilik anlayışından nefret ediyorum Hatta gazetecilik veya habercilik mesleğinin yüzkarası haberler yapacak potansiyelleri var.

Yalnız aynı Dünya oyun basını, İstanbul'dan Kapadokya'ya Gemiyle giden hatta gemi ile Kapadokya'ya yanaşan bir oyunu nedense haber yapmıyor. Assasin's Creed Revelation'un bu hatasının haber yapıldığını görmedim.

Kısacası bu çifte standartlarını bizle ilgili her konuda aleyhimize devam ettiriyorlar. Biz ise hep kendi rezilliklerimizi görüyoruz. Rezillik mi evet rezillik ama Tabloid basınının icadı da İngilizlerdir :)

Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 10:52
Ayıp ayıp siz tc. Vatandasisiniz nasil olurda yine rezil olduk die baslik acarsiniz ayıp !!!

----------------

TC vatandaşıyız, bununla gurur duyuyoruz ama TC vatandaşı olmamızla ne alakası var acaba? Bu durum haberin içeriğini değiştirmez.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 14:17
pardon ama o T.C. yi siz kaldırtmadınız mı her yerden? şimdi T.C. vatandaşıyız mı oldu? hayretle izliyorum dönüşümünüzü...
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:57
haberi yapanlarda suç yok yayınlayanlarda suç yok ama bu saçmalığın farkında olanlar mı suçlu? bir sen haklısız herkes haksız zaten. Güzel vatanımız bu kara cahillik yüzünden gün yüzü görmüyor ayıptır. MK yanındayız
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:25
14:21 muhteşemsin abi:)
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 19:32
Olmadık mı?
Paradise313
Paradise313 3.08.2016 16:10
coh ayıp !!!!
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:19
Ne diyeceklerdi peki "T.C. vatandaşıyız GTA IV şifresini terör şifresi, sanıyoruz ne zekiyiz" mi? Sen önce git T.C. nasıl yazılır onu öğren. cahilliğinizle bir de burada tafra yapabiliyorsunuz utanmadan. Asıl ayıp sizin yaptığınızdır ama siz demokrasiyi bilmediğiniz gibi ayıp nedir de bilmezsiniz.
Gunslinger
Gunslinger 3.08.2016 15:13
Dedi daha türkçe yazamayan velet.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:04
"tc." diyip "vatandaş" sözcüğüne büyük harfle başlı yorsunuz.Önce gidip biraz dil bilgisi öğrenin sonra burada kafa tutun
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:21
haberi yapanda araştırmadan yapanda suç yok. haberi araştırmadan yayınlayanda suç yok. farklı yabancı sitelerde bu haberi yapanlar yerine ülke ile dalga gecenlerde suc yok başlığa rezil olduk yazan suclu yok lan yok şaka kesin muhalefet partilerinin sucludur gene :)
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:44
Ahahahah ne alakası var cidden cahil basını rezillik diye yazmayacaksında ne diye yazıcaksın? bizede söylesene :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
darkforce
darkforce 4.08.2016 13:31
İşte bu bize yine gösterdi ki ülkedeki habercilik anlayışı yerlerde sürünüyor yani demekki bu insanlar içeriği araştırmadıkları yayımlanma aşamasında bile hala bilmedikleri durumları bile haber yapabilecek kadar taraf olan habercilik altında faaliyet gösteren insanlarmış demekki. Yazık habercilik anlayışı bu olmamalı zaten malum kanalın darbe girişiminden sonra bile hala aralıksız darbe haberleri yapması bile ne denli vahim bir anlayış içerisinde olduklarını gösteriyor.Ha bu arada atv de darbe haberleri arasında gün içinde kazara da olsa reklamları denk getirene ps4 kapmanyası yapılması lazım :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 13:30
AK Partili olarak sesleniyorum.SAÇMALAMAYIN.Naptığını bilmeyen bir kız saçmasapan haber yapmış.SAHİP çıkmaya çalışıyosunuz.FETÖcülerede gözgöre göre sahip çıkıldı durum ortada.YANLIŞA yanlış diyemeyen adam, ADAM değildir.Bu haber Halk TV'de olsa yerden yere vurmuştuk.Aynısı ATV içinde geçerli olmalı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 13:01
haberciliklerini yandaşlık bilgisizlik üzerine insanlara kuru gürültü vermek üzerine koyanların düştüğü durumdur bu..ders alsınlar.. burada boş yorumlarda bulunanlarda bunların kurbanlarıdır zaten.. yazık
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 13:00
haha pilajda çocuklar ölüyordu.. ne oldu da israil ile ilişkiler normalleşti ? soran yok..hala siyonizm diyen avareller var :hihi:
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:59
haha ülkenin trajikomik durumuna yine yandaşlar büyük hassasiyet göstermiş. vatan evlatları vs diye duygusal mesajlar var..ne alakası varsa.. :hihi:
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:44
yine rezil olduk ne demek yani herzaman rezil olan bi ülkemiyiz biz yine rezil olduk diyosunuz 1 tane salak haber kanalının yaptığı haberi neden tüm ülkeye maal ediyosunuz ?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:11
çünkü o kanal kendine inanacak bir güruh olduğunu bilerek bu haberi yapıyor ne acı değil mi kardeşim?
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rafadamn
Rafadamn 3.08.2016 15:13
5 Haziran 2013'te aynı site KOTAKU, Gezi olaylarını haber yaptı diye bir haber yayınladınız."Tayyip S*çtı" "6 Yıldız oldu tanklar gelecek" yazılı bir görsel de paylaştınız. Direnişçi diye bahsettiğiniz bu yürekli gençler ve dahası 15 Temmuz'da ülkesini dış mihrakların işgalinden kurtardı ve 300'e yakın da can verdi. Bu konu Gezi Direnişinden daha ehemmiyetli bir konuydu, kundaktaki bebeğin bile geleceğini değiştirecekti. 20 gün oldu ve içten içe bu okur sizden bir tepki kınama en azından logonun yanına bir bayrak beklerdi sayın Merlin. Detay sonra haber olur önce yapmanız gereken bir sorumluluğunuz var kanaatindeyim...

-----------------------

Merhaba, eleştirmiş için tesekkurler.Sitemizin sosyal medya hesaplarını takip edebilirsiniz.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:05
allah allah bu konu hangi kundaktaki bebeğin geleceğini değiştirdi. zaten kendi elleri ile koydukları insanları kendi elleri ile alıp yerine yenilerini koyuyorlar değişen nedir? rejim değişti de haberimiz mi yok? daha üst seviye bir insanlık anlayışı geldi de biz mi anlayamadık? kandırılıyorsunuz!!!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:02
bu haberin tepki gosterilecek bir tarafi yok rezillik fakat abartmaninda alemi yok.mk nin yaptigi daha rezil haberler gordum onlar bu kadar tepki almadi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
esquire
esquire 3.08.2016 16:40
15 temmuz gecesi ile ilgili Merlinin Kazanı sitesinde ilk defa bu konuyu ilgilendiren bir haber görüyorum. bekli ilk kez bir oyunu ilgilendiren haber bulduk diyebilirsiniz tabii. O sizin kendi müdafaanız.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:02
"bizi kandırmışlar" da sizin müdafaanız. ne yapalım bazısı böyle bazısı öyle...
Kalan Karakter: 300 Gönder
mescut
mescut 3.08.2016 16:20
Ek olarak, rezil olduğumuz konu bu değil, rezil olduğumuz konu şu, tüm dünyada 5 dakika bile önemsenmeyen Avrupa ve Amerika dışındaki ölümler (Ortadoğu, Afrika ve darbede şehiy olanlar), aynı şekilde önemsemeyen bizim birçok ünlü dediğimiz medya ve medya sektöründeki insan ve sitelerin hâlâ ve hâlâ açık olmasına izin verilmesidir...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 12:01
ek olarak filistin, çeçenistan vs. milyon dolarlar bağışla ülkende açlık, sefalet içinde insanlar ölüyor, asgari ücret yaşam sınırının altında, herkes kredi borcu içinde, 1 tane ev almak hayal vs. sonra Müslümanım, İslam, Kur'an diye ağla... boş konuşmakla olmuyor bu işler düşünmek gerek biraz.
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:57
siz önemseye önemseye bittiniz zaten başkaları kaldı siz dünyadaki ölümleri önemsiyor olabilirsiniz ama yanı başınızda komşunuzun ne halde olduğu umurunuzda değil. neden? çünkü ona olurda yardım edebilirsiniz ama dünyanın öbür ucuna ulaşamazsınız. ama sakın kendi halkınıza yardım etmeyin olur mu?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:58
Rezil bir haber anlayışı ve rezillik. Haberciliğin ne olduğunu bilmeyen haber kanalı ve onu savunan cahillerde cabası.

Yinede kanal hatasını anladı ve bu haber için özür diledi ama burdaki cahiller hala haberciliği anlayamadı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mescut
mescut 3.08.2016 16:14
Bir tane bile şehit için baş sağlığı olmayan siteden ne beklenirdi ki... Cahillik hakarettir, herkes 7/24 oyunları takip etmez, bilmek zorunda değil, makro ya da ekonomiden anlamayan o kadar insana nedir diye sormakla aynı durum... Hata denir, yanlışlık denir, bilmemek denir, cahil demek ne kadar vatana sahip çıktığınız, ülkeyi sevdiğiniz belli oldu, tabi ben size ekonomi, siyasi, moda ya da müzik ile ilgili terimleri anlat desem, bilmezsen, cahil olmazsın, bilmiyorsundur, o haber de bile sadece 2 saniyelik ekrandaki hata için koskoca Kur'an çöpe atıldığını atlamanız da, İslam'a olan yakınlığınızı da göstermektedir...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:51
He siz çöpe atılan Kur'an olduğunu fark edince benden daha İslam'a yakın oldunuz öyle mi? Yazınca daha da yakın değil m? Peki Altınızda yatlar, son model arabalar, yalılar varken millet aç, sefil gezerken, insanlar sizin politikalarınız yüzünden katledilirken de İslam'a benden daha yakınsın dimi?
Kalan Karakter: 300 Gönder
nerobianco
nerobianco 3.08.2016 16:02
zeka seviyesine bak şu haberin altına "sen rezil olduğunu düşünüyosan git Fransız vatandaşı ol" yazmış.
sen video oyununun hile şifrelerini, ülkeni tehdit eden terör örgütlerinin şifreli yazışmaları diye haber yapıyorsan ve bu haber hükümetin 1 numaralı yandaş medyasında yer alıyorsa, emin ol fransa isteyeni vatandaş yapıyorum diye kampanya başlatsa ben dahil 10 milyon TC vatandaşı başvurur.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:42
gidip bu haberi gösterip başvursan sadece adamlar seni bunların elinden kurtarmak için alırlar Fransaya. hala laga luga yapıyor densizler... hayır madem bu kadar sevmiyorsun merlini düşüncene de karşı niye hala burada ötüyorsun sen ülkeden kovmasını bildiğin gibi çek git bu siteden..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 18:28
Adamlar nerden bilsin GTA IV ü herkes sizin gibi sanal alemde mi yaşıyo sanıyonuz. Gençliğin haline bak ya GTA oynadı diye kendini kültürlü sanan var.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:39
Dimi ama dostum. Fakat GTA da bir sevişme sahnesi olsa, dengesiz bir pedagog çıksa GTA çocuklarımızı zehirliyor, GTA yüzünden cinayet işleniyor denilse, GTA insanları suça teşvik ediyor vs. bilirlerdi halbuki ama daha önce onlarda bu tarz haberleri hiç yapmadığından nereden bilsinler? cahil kerdeşim
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:14
"Google var bir araştır" derler adama. Sen daha ne olduğunu araştırmadan haber yapabiliyorsan araştırmadan alı astarı olmayan ne haberler yapmışsındır daha bir düşün bakalım. Asıl senin gibi görüşünü her uğurda savunup kendini kültürlü görenler var bu memlekette en vahimi o.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 17:35
Ciddi ciddi atv izleyen birisi icin gayet makul bir haber bence
Yanıtla
Blondemonk
Blondemonk 4.08.2016 11:10
atv izleyen birisiyim ve benim için makul bir haber değil, komik bir durum. Ha ama insanlıktır, gta yı bilmiyor olabilirler diye düşünüyorum, hatasız kul olmaz. Bunu yazmam atv yi savunduğum anlamına gelmez birdaha böyle haber yapmamalarını umuyorum, sadece biraz hoşgörü, empati
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 11:07
Şu haberi milli bir davaya dönüştürdünüz ya hll olsun gerçekten. Bu haberi(GTA haberi) yapan kişide onaylayan kişide başka bir ülkede olsa anında kovulur bunu niye siyasete bağlıyosunuz anlamak mümkün değil. Saçma sapan haberi yapana laf söyleyeceğinize bu siteye laf söylüyorsunuz yazık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
tasnevzat
tasnevzat 3.08.2016 14:02
YANİ YORUM YAZSAM MI YAZMASAM MI ARASINDA KALDIM BİR ANLIĞINA VE YAZDIM,EVET REZİL OLMAK YANİ UTANILACAK BİR İŞ YAPMAK MANASI DURUMU KARŞILIYOR MU OLABİLİR,PEKİ KİME KARŞI ? FİLİSTİNDE SURİYEDE ÇİN DE IRAKTA DÜNYANIN HERYERİNDE ÇOCUKLARI SİVİLLERİ KİTLESEL OLARAK VE PROGRAMLI BİR ŞEKİLDE KATLEDEN SİYONİZİM VE ONUN KÖPEKLERİNE KARŞI REZİL OLDUK,KUSURUMUZ BUYSA....
Yanıtla
Blondemonk
Blondemonk 4.08.2016 11:00
tasnevzat
katılıyorum kardeşim
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 10:33
arkadaş kafalara bak ya
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:47
lan bi git sen kendi memleketinde hiç çocuk katletmedin sanki? tecavüz yok, bilmem ne yok. 2 Suriyeliyi memlekete alıp besledin diye tüm günahların af oldu değil mi? ki o Suriyeliler kendi halkına eziyet ediyor şu an. birde artist Siyonizm ve köpekleri demişte Siyonizm ne bilse bari.
Gunslinger
Gunslinger 3.08.2016 15:16
Yanlış gelmişin kardeş burası merlinin kazanı sabah com tr ye yazcaktın galiba. (bide capslock u açık unutmuşsun)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 10:42
Atv özür dilemiş hala savunanlar var haberi yani yuh olsun size sizlere, memleketi kutuplaştımaya meraklılar sizi. Bir de ersine çatmışlar, ayıptır yani. Ersin yanındayız
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 10:41
Kanal özür diledi. Utanmadan savunanlara gelsin
https://www.youtube.com/watch?v=tTVrx8WuCqg
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Blondemonk
Blondemonk 4.08.2016 10:02
İlk olarak şunu belirtmem gerekirki olay gerçekten komik,güldüm. Peki bir rezillik mi? Bence değil, haber ekibindeki insanlar gta 4 ü bilmiyor olabilir, bu onları oyun cahili yapar mı? Yapar, peki burdan yola çıkarak ATV her konuda cahildir onu takip edenlerde cahildir bu yüzden bu durumdayız gibi bir şey söylenebilir mi? Bunu söyleyenler daha komik bir durumda bunlari bir kenara koyalim. Asıl rezil olanlar darbeye darbe diyemeyen, teroristlerle kol kola olan onlara hertürlü hakkı ve desteği veren, mültecilere şınav çektirip dalga geçen, onların ziynetlerine el koyan, onları istemeyen ülkelerine almayan, sözde yeri gelince gelişmiş ileri seviye medeniyet ve insan hakları savunucusu olduklarını iddia eden Batı dır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 09:03
Dikkat edin kanalın ismi Atv, Ahaber.. :)) Artık ne demek istediğimi anlamışınızdır..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 03:10
Olur böyle şeyler Türkiye de yaşıyoruz arkadaşlar Avrupa ülkesinde değilsiniz sağdan soldan gelen sıcak paralarla ekonomisi suni bir şekilde büyüyen ve nihayetinde herşeyin yapaylaştığı bir ülkedesiniz he diyiceksin ki şikayetçiysen defol git haklısınız bunada katılıyorum saygılarımla iyi oyunlar...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ysfafyn
ysfafyn 4.08.2016 01:53
Sayın Merlin'in kazanı buradaki seviyesiz "çomar" yorumlarına bakıp sakın ve lütfen "neyi yanlış yaptık" demeyin ve çizginizi bozmayın. Çizginizi bozduğunuz an gelir sonunuz ve sonunuzun gelmesini istemiyoruz. Lütfen olduğunuz gibi devam edin. Böyle seviyoruz sizi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 01:31
Bu kadar b*ktan bir kontrol sistemi olan ülkemde bir sorum var askeri alan yerine önce ülkeyi geliştirsek ? Minecarft'a şiddet içeriyor diyen bir basından anca bu beklenir tekzipi bekleriz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 01:06
hillelleri
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 00:58
Tamam muhabir yanlış anlamış olabilir ama muhabire ve kanala niye suç atıyorsunuz ki.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2016 00:16
Gün itibariyle 4 dakikalık bir özür metni okundu atv den.konu benim için kapandı.peki minecraft karısını kesen oyun olarak yasaklanmıştı.onla ilgili bi gelişme var mı? Özür filan?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 13:55
Meydanlara inip havaalanlarına inip kışlalara inipte bu habere "olur öyle belki de gerçekten örgüt içi şifredir" diye sesini çıkarmayan Vatan evlatları konuşmuyorken.. Sitesinde bir tane kınama olmayan Merlin'in ne haddine bu haberi yapmak ?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 23:06
işine gelen vatan evladı işine gelmeyen terörist fetöcü. bu zihniyetle bu kadar saçma şekilde haber yapanlar aynı kafada işte. sıfır zeka
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 23:04
yahu ne kadar seviyorsunuz çarpıtmayı oraya inen buraya giden diye. çöpten kağıt çıkmış şifre diye haber yapmışlar böyle haber mi yapılır, yapılırsa sonuç bu olur. gelmiş bir de merlinin haddine mi diyorsun. Haddine tabii senin yorumunu bile yayınlamışlar daha merline ne diyeceksiniz yuh olsun
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:52
merlin'in kazanı yılları var ve yıllardır sadece sitenin içeriğini ilgilendiren haberler yapıyorlar. insanlar fişlemek için yer arayan senin gibiler anlamaz bunu, yayın politikası böyledir. Asıl Merline laf etmek senin ne haddine
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:50
olay rezillik sen de gelmiş merlin'e laf ediyorsun, o haberi yapanlardan farkın yok anlaşılan
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 19:37
Kınayınca bitiyor. Lanet olsun teröre. Yaşasın! Bak her şey ne güzel ^^
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 18:34
senelerce o teröriste toz kondurmuyordun ama ne oldu?zoruna mı gitti..sorular calınırken kul hakkı yenilirken sesin neden cıkmadı hic
Gunslinger
Gunslinger 3.08.2016 15:12
sakin ol. oyunla ilgili haberleri koyuyorlar siteye her zaman söyledikleri gibi.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:30
Makarna yiye yiye beynin de makarna olmuş senin
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:20
Az ötede gta oyna da az rezil olduğumuzun farkına var. Kanal cahil dolu sen ayrı cahillikle dolusun.

Bir olay araştırıp haber yapılır. Direkt bulduğunu haber objesi olarak yayınlarsan olacağı bu
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:22
Gta 4 bilmemek cahillik değildir ama bilinmesi gerekmeyen bir şeyi bilinmesi gerekiyormuş gibi göstermek cahillik olabilir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:54
gta bilmemek cahillik değil ama bu haberi aklamaya çalışmak kara cahillik. arkadaş çöpten çıkan bir kağıdı araştırmadan terör örgütü belgesi diye vermek gazetecilik mi habercilik mi? tabii ki alay konusu olacak ayrıca bahsi geçen yayın kuruluşu benzer hatalarıyla meşhur son dönemde
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:37
Cahillik nedir biliyor musun? Üzerinde GTA IV yazıp bunu Google'a yazarak acaba nedir diye sorgulamadan haber yapan habercilerin yaptığıdır. Bilmemek cahillik değildir ama araştırıp öğrenmemek cahilliktir. "Hadi bilmiyorsun bilmediğin bir şeyi nasıl terör vs. ile ilişkilendiriyorsun" demezler mi?
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:16
bence bunu cahillik olmadını düşünmek cahillik. ulusal bir kanalda özel haber olarak verilen bir haberde üstünde gta 4 yazan bir kağıdı o kadar kişinin elinden gecip ya birinin dur bu neymiş diğe sormadan haber yapması cahilliktir.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 12:54
akıllı üsluplu bir yorum sonunda. çok teşekkürler
skulaksiz
skulaksiz 3.08.2016 12:38
Burada mesele gta bilinirliği falan değil GTA yı kadının bilmemesi gayet normal ama bir haber kanalının araştırmadan, sağlam temelleri olmadan işkembeden haber sallaması kabul edilemez.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:52
gta 4 bilmemek cahillik olmuyor olabilir ama bilmediğin bir şey hakkında yorum yapmak(gtaiv şifrelerinin feto ile ilgisi olduğunu söylemek) kara cahilliktir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Spider_hip
Spider_hip 3.08.2016 22:49
Yalnız bazılarında hiç utanma arlanma da yok. MK'ya haber için laf atıyorlar. Ortada bayağı rezil bir durum var, bunu görüp kabullenmek yerine, parti sevdalılığından neyi savunup neye saldıracaklarını şaşırdılar.

Onlarla ilgili hiç yanlış göstermeyeceksiniz. Gösterirseniz yanlışı bir kere hiç görmezden gelip direk sizi darbeci, hain vs falan diye yaftalarlar.

Burası oyun sitesi olduğu için hiç;

*Diyoruz ki bu sıla hasreti artık bitmelidir. Bitsin istiyoruz. Hoca efendi dönsün

*Biz Amerika'nın BOP projesinin eş başkanıyız

*Ne istediler de vermedik ki

gibi daha onlarca değişik konulara hiç girmek istemiyorum. Bunu diyen normal insan olsa şuan ne haldeydi acaba. Ama sıradan insan olmayınca cevaplar hazır;

*Öyle dedi ama aslında öyle demek istemedi, aslında taktik yapıyordu, aslında demedi bile, biz yanlış anladık falan filan.

-MK da aslında böyle bir haber yapmadı, siz yanlış görmüşsünüz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:33
Dünya oyun basını haber yapmış diyorsunuz hiçbirini eklememişsiniz bu da ayrı bir şaka gibilik durum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 22:10
Cehalet!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 21:59
Hiç 'bazı' insanlara aptal demeyin arkadaşlar. Asıl aptal benim gibi insanlar. Her gelen hükümete yalakalık yapmayı,kaypak olmayı,rüzgara göre yön değiştirmeyi,kim güçlüyse ona itaat etmeyi,para kimdeyse ona biat etmeyi,her devrin adamı olmayı beceremeyen ben gibi insanlar asıl aptallardır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 21:56
Ülkede bir yanlışı görüp de ülkesini sevdiği için bunu dile getiren ve bunun gibi şeyleri ülkesine yakıştıramadığı için rahatsız olan vatandaşları Türk olmamakla suçlayanlar, düne kadar Türklüğe hakaret eden Atatürk'e hakaret eden ve her türlü milli değeri tahrip edenlere neden ses çıkarmadınız???
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 21:53
sırf ideolojik görüşü dolayısıyla gördüğü bildiği yanlışı dahi savunan insanlarımız ve vatana ihaneti gördüğü duyduğu halde ses çıkarmayan dilsiz şeytanlarımız varken, düne kadar her türlü milli değeri ayaklar altına alıp bunu itiraf edenlere ses çıkarmayan milyonlarımız varken bu rezillik sayılmaz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 21:09
Herkes senin, benim gibi hayatı toz pembe yaşamıyor ersin bey, insan ilgi duyduğu şeyleri araştırır. Kimse oyun piyasasını veya bilgisayar parçalarını öğrenmek zorunda değil. Rezil olacak bir şey göremiyorum. Öyle düşünüyorsan başka ülkede yaşayabilirsin, zorla tutan yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 20:40
Yorumların yarısı artık troll olmaya başladı, öğrendiler tabi sitenin trollere pek bir şey yapamadığını, hepside zaten 13 yaş altı bu kendini troll zanneden veletlerin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Flipflop
Flipflop 3.08.2016 20:32
MK bir oyun sitesidir,hiçbir şekilde siyasi haber yer almaz burada.vay efendim darbeyi kınamamışlar haber yapmamışlar da bilmem ne.haber okucaksan git haber sitesine. 3. Dünya savaşıda da çıksa burada skyrim modlarını,yeni oyunları falan okursun çünkü burası oyun sitesi. Hadi ikile
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 20:12
OMG hayatımda bu kadar gülmedim :d
bravo atv ne diyeyim neyse ülkece güldük eğlendik atv sayesinde
ama darbeden 20 gündür prim yapan bir atv var kim bilir bu zamana kadar bize neler okuttular.neyse basın bu hale geldi ya vatan meselesi olan darbeden prim yapacak hale geldi ya çok üzülüyorum basına
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 20:05
Rezil olsun diye yazmasaydı da dünyaya gücümüzü gösterdik veya van minute mü deseydi arkadaşım..çatır çatır rezil olduk.. not:ağır laik bir tc vatandaşıyım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 19:58
Cahil medyayı başımıza musallat edenleri,musallat ettiniz. Evet rezil ettiniz bizi, Dünya kamuoyu da bütün ülkenin tamamen sizlerden ibaret olduğunu sanıyor. Rezil olduğunuz için bizi de rezil ettiniz.Kendiniz gibi sanıp beslediğiniz karga gözünüzü oymaya çalıştı.Kandırılmadık,siz kandırıldınız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 19:54
Olay tam anlamıyla komedi..bunun tr vatandaşı olmakla alakası yok..o haberi yapıyorsa eğer bilmek zorunda..sonuçta yaptığı iş habercilik. Doğru bilgileri vermek zorunda
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 19:04
Yanlı bir kanalın, eline geçen her fırsatı değerlendime çabasından başka birşey değil. Ölümüne cahilliktir GTA bilmemek. Sen Araştırma yapmadan, teyit etmeden, o yayını yaparsan bununda adı REZİLLİKTİR !
Nuttertools...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 18:44
REZİLLİK...Merline boşuna sallamayın.Gidin ATV'ye yorum atın.Yahu bizim trollerde şaşkın artık.10 yıl FETÖ'yü savundular terörist çıktı. 5 yıl çözüm sürecini savundular 3 ayda yalan oldu.Ama vazgeçmiyolar takdir ediyorum.Şimdi de bu komik rezaleti savunuyolar :D Devam koçlarım devam..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 18:44
Cahiller BIGBANG yazında kurtulalım sizden :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 18:33
Sabah sizlere Gönderdiğim yorumun sitenizde ne için yayınlanmadığını bana açıklayabilir misiniz ? Bu mu sizin insanların düşüncelerine saygı duyma anlayışınız. Tek bir kelimesinde dahi kötü bir anlam içermeyen yorum ne için paylaşılmadı ?

--------------

Merhaba yorumlar onaydan geçiyor ve yoğunluk durumunuza Gore bu onay süreci gecikebiliyor. Hakaret vs yoksa zaten yayınlanmıştır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
durates
durates 3.08.2016 18:22
Haberi yapan muhtemelen şifre diye internette aratıp bulduğu resmi temsilen koymuştur. Hani bunu Merlin'de yapıyor bazen alakasız resimler de olabiliyor. Bunu bilinçli, bilinçsiz yabancı medyada yapıyor. Benim takıldığım 3 şey var daha doğrusu sezdiğim; 1. si eziklik, sürekli kendini ayıplama küçük görme her şeyde rezil olduk psikolojisi 2. si bir ön yargı atv ye karşı 3.sü de bazılarının yanlışı direkt savunması. Bu önyargılar olmasa veriliş biçim farklı olsa haber değeri olabilecek bir şey. Bunun yanında doğruya doğru yanlışa yanlış demezsek ancak kendimize kötülük ederiz...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 17:49
Gercekten YINE Rrezil olduk.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 16:58
Malesef bir utanç daha.Nasıl bir habercilik anlamıyorum herhalde haberi onaylayan kişi başkasıyla konuşurken imzalıyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 16:51
Tüm Avrupa'nın Amerika'nın Türkiye'deki bu girişime sessiz kalması daha büyük bir rezillik olsa gerek. Buradaki habere "rezil" kelimesi yerine "aptalca" dahi dense kabul edebilirdim. Bırakın artık diğer ülkelerin ne düşüneceğini!! çünkü Milletimiz ölse dahi biz onların umurlarında olmuyoruz...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 16:25
Haberin içeriğini incelemeden her gördüğünü haber diye yayınlarsan böyle olur. Ahaber gerçekten kaliteli bir haber kanalıdır ama bu hataya nasıl düştüler şaşırdım. Ayrıca bugünde rezil olduk elhamdülillah
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 16:12
Arkadaş rezil olan millet değil ATV yayın kuruluşu. Adamların haber yapma stratejileri gün yüzüne çıktı. Araştırmadan her gördüğünü haber yapan adamlar rezil oldu biz değil :D Ülkede her gün tecavüz var kadına şiddet var bu bizi oç mu yapıyor tabiki hayır ama o.ç olanların varlıgınıda inkar edemeyiz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:57
Kotaku'da daha çok salağın teki Türkiye'yi hala 3. dünya ülkesi sanıyor haber ağı geniş olmasa boş beleş bir site.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 12:48
bence ortada bir rezillik yok sadece büyük bir hata ve dikkatsizlik var bence haberin başlılğının rezil olduk olması yanlış olmuş tabi herkesin kendi görüşüdür. REZİL olduğunu düşünen varsa bu kişinin kendi düşüncesidir ama dediğim gibi BENCE ortada bir rezillik yok
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:50
nasıl yani? koskaca haber merkezi aslı astarı olup olmadığına bile bakmadan ulusal kanalda haber yapacak ve onların üzerinde dana gibi GTA 4 HİLELERİ yazacak ve rezil olmayacaksın? tabii siz suçsuz insanları da hapse tıkıp sonra utanmadan göreve alıp bir özür bile dilemeyenlersiniz. rezil olmazsınız
omer724
omer724 3.08.2016 12:54
kotaku nun siteye baksana adamlar bize söylemedik şey bırakmamış
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:39
Niye rezil olucaksın ? bildiğin meme işte,imgur takip ettiğini varsayıyorum bunun 1500 katı saçma olaylar dönüyor gavur memleketlerinde,senin tarihine geçmişine saygısı olmayan ve seni bir pislikten farksız gören insanlara karşı rezil olma endişesi duyuyorsan,kendine gelmelisin kardeşim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:22
Rezil olmadık diyenler 9gag'e bi baksınlar
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:09
9gag ne la çöp site :D anca copy pasta neckbeard şeyleri var.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 15:01
sana katılıyorum ersın bu haberi yaparken hiçmi araştirmadilar aga bu nedir die Gta IV yazio ama neyse yaz ..google yazsan cıkar lan ne sorumsuz haberciler :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:52
Gta 4 oynamadım ama o rakamlarla hile oluyorsa durum komik olabilir ama olmuyorsa...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:49
Oyun oynarken ülkemi sorduklarında Türküm deyince şaşırıp gülüyorlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
System32
System32 3.08.2016 13:39
Gerçekten çok küçük düşürücü bir durum.Sitede yazılan yorumları okudum gerçekten dalga geçilmiş ve sadece haberle değil ülkemizle de dalga geçilmiş.At gözlüğünü çıkartıp olaylara daha objektif bakmamız gerekir.Unutmayın gençler fanatizm her yönden zararlıdır.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:44
böyle haber yaparlarsa dalga geçer adamlar haklılarda
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:40
rockstar gameme kayyum atanmış
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:23
gerçekten doğru...yıllardır beraber yerken içerken kul hakkı yerken iyidi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 12:41
kodlaşmak için yöntem olabilir şifreyi çözmek için şu görevi bitrir,oynamayı bilmiyorsan al sana hile zaten başka bir şey bilmiyorlar.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:23
Al işte ;D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:13
Ne hale geldik doğru yanlış herşeyi savunur olmuşsunuz bunun arkasına biz Türküz diğesığınızyoz bence bunu diğenler kendilerini bir daha sorgulamalılar. Bizim görevimiz bu ülkeyi daha medeni,ahlaklı,gelişmiş bir ülke yapmakken üstüne hic bir şey sormadan araştırmadan haber yapanı destekliyonuz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:08
rezil olduk tabi başka ne olduk? yakında zaten türkiye diye birşey kalmayacak. bunlar daha komik olaylar bizim için. sorun muhabirin cahilliği değil. milletimizin cahilliği.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
carlito08
carlito08 3.08.2016 14:08
Başka hiçbir haltı sorgulamayıp öküz gibi yaşayan halkımızın ``belki de gta şifresi kullandılar, neden gerçek olmasın ki'' demesi de ayrı bir aptallık olarak dış basında yer almalı bence.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 14:03
ya arkadaş internete giren herkesin hemen hemen her gün karşısına gta ile ilgili haberler çıkıyor. hiç oyun oynamasan bunun ne olduğunu az çok bilirsin. bir de böyle kanallarda çalışma şartı olarak sosyal medyaya hakim insan arıyorlar. ne kadar hakim oldukları ortada
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 13:32
Yorumlar içler acısı ama anlayışla karşılıyorum çünkü "bir iş erbabının işini sorumlulukla yapması ve sorumsuzluğunun eleştiriden kanuni yaptırıma kadar uzanan bir karşılığının olacağı" temel prensibi o kadar uzun zamandır vatan millet boyasıyla kapatılıyor ki! Milletin buna tepki göstermesi normal.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 3.08.2016 13:20
Şaşırdık mı? Nasıl olsa ne versen ver yiyen bir millet olduğumuz için bunları çok yadırgamamak lazım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 13:17
Tayyipin havuz medyası ne beklersin her haberi yalan, halkı aptal yerine koyup beynini yıkıyorlar...Sorgulamaktan yoksun halkta inanıyor ne yazık ki
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 13:14
rezil kanalın rezil haberi.Propaganda yapmaktan bıkmadıkları gibi atv yi darbe tv ye çevirdiler.Yapacak haber konusu bulamıyorlar ve bu da yetmezmiş gibi kendilerini darbe haberi yapmak zorunda hissediyorlar.Bu yüzden Allah ne verdiyse haber yapıyorlar :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 12:57
GTA hilelerini haber yapan bir haber bülteni bütün dünyaya rezil oldu ve bu haber bülteni bizim ülkenin kanalına ait.Habercilik bu değil duyumlarla kafadan uydurmalarla haber yapılmaz ama bu kadar herzaman aynı anlayışla yalan yanlış uydurma haberler yaparken bu sefer büyük bir hata rezil durumda:D.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 12:53
bizim oyun dünyasıda cahil demokrasi demos kratos tan gelir kültürümüzde olan bi sözü kreytos diye okuyorsunuz öyleyse dimokreysi diyelim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:40
Atv de yalan sacma haber çok
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:27
SAP'ye casus yazılım diyenlerin GTA 4 hilelerine bunu demesi pek garip değil. Zaten bu kanalları izleyenlerin çoğu SAP ve GTA nedir bilmedikleri için bilerek yapıldığına inanıyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
kots
kots 3.08.2016 11:19
atv cahil cühelanın takip ettiği bir kanal, onlara koymamıştır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:18
Artik okumak bile istemiyorum.

Bir de gelmis nasil olur da rezil olduk diye baslik atarksiniz diye hala cemkiriyorlar nasil bir at gozlugudur arkadasim bu . Nasil bir akil tutulmasidir. Nasil bir dusuncedir aklim almiyor artik.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:18
Zaten rockstar feto'ya bağlı ,bilakis gta4 sırf ülkemiz de darbe girişiminde kullanılması için geliştirildi.Hatta rockstar ın sınav soruları falan sızdırılmış,cevap anahtarları dağıtılmış ,mülakatlar da adam kayırılmış....hatta android ve ios.....Böyle haberler de görebilirdik bu yine iyi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 11:10
Feto da leavemealone yazmış aldığımız duyumlara göre.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 10:55
ATV haber konusunda biraz salak bir kanal. Geçende de kapatılan bir okulda yerden önceki senelerde çıkmış soru bankası kitabını alıyor ve işte soruları çaldıkları iddia ediliyordu, bu da onlarla ilgili olabilir diyor afedersiniz ama salak muhabir. Böyle bir kanal işte.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2016 10:51
komedi ya ben utandım yemin ederim insan bir araştırır ne diye çok yazık
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Epic Games 999 TL De...
  • GTA 6 İçin İlk Senar...
  • 2018 Metroidvania Oy...
  • Red Dead Redemption’...
  • Sony’den PC Oyuncula...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.