• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Banu Avar, oyunlara 'Diss' attı Yorumları - (79) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 7.07.2025 21:51
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2018 17:18
33 yaşındayım, Amiga ile oyun oynamaya başladım. 2000'lerden beri MMORPG'lerde geçti hayatım (UO, WoW etc.), yıllardırLoTRO'da Role Play server'ında tamamen RP üzerine kurulu bir grupta oynuyorum. Evet, video oyunları insanı salaklaştırıyor, bu bir gerçek, gerçeklerle yüzleşmek zor olsa da iyidir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 13:55
Ben 29 yasindayim evliyim cocugum var ve bu oyun hastaligindan kurtulamiyorum. Buna harcadigim zamani ve parami esimle ve cocugumla daha guzel vakit gecirebilirim banu avar hakli bu oyun isi iyice uyusturucu gibi bagimlilik yapiyo dozajinda oynayabilsek guzel ama bunu yapamiyoruz.
Yanıtla
Kutadgu bilig
Kutadgu bilig 19.10.2017 20:40
Pitadeniz bence oyunlar icin bukadar holiganlasma dogrulari inkar etsende gercegi degistiremessin....mesele sadece oyun degil telefon, televizyon vb. Teknolojik urunlerin bagimlisi olduk insanlar birbiriyle iletisim kurmuyor bunlarin yuzunden sorun bu...
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2017 21:22
sen zayıf iradelisin bu oyunların değil bünyenin suçu kaldırmıyorsa başlamicaktın
Pitadeniz
Pitadeniz 21.09.2017 08:24
ıyı barı uyusturucuya dusmemıssın onuda bırakamazdın bu zayıf ıradenle en azından oyun oynuyosun saga sola saldırmıyosun.
Pitadeniz
Pitadeniz 21.09.2017 08:24
ıyı barı uyusturucuya dusmemıssın onuda bırakamazdın bu zayıf ıradenle en azından oyun oynuyosun saga sola saldırmıyosun.
Kalan Karakter: 300 Gönder
serkankara
serkankara 21.09.2017 14:33
Bu ülkede maç seyretmek hobi, dizi seyretmek hobi, magazin peşinde koşmak hobi, dedikodu yapmak hobi, ancak Oyun oynamak bağımlılık. Bravo. Daha dar ve sığ görüşlü olunamaz sanırım. İnsanlar kendi işlerine gelmeyen ya da beğenmedikleri şeyleri kötülemeyi çok severler.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 22.09.2017 02:38
yahu maç 90 dakika bitiyor 3 saatte yorumlar ve tekrarlar izleniyor.5 saat televizyon başında oturuluyor.bu normal..ama ben 5 saat oyun oynayayım bir yanımıza gel deniyor.tamam dedim bir gün pederin yanına gittim onlarla tel izleyim dedim.adam tel izliyom ananla konuşma dedi.beni bir gülme aldı xD
agg1401
agg1401 21.09.2017 19:27
Çok doğru söyledin. Umarım seni de disslemezler.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 16:59
Siz yargısız infaz yapmak yerine önce Banu Avar gibi bir gazeteci ve yapımcı olan insanın belgesellerini izleyin sonra' rusyanın yapmış olduğu oyundan kaç kişi intihar etmiş onu araştırın ve oyunların sizi yönetmesine izin vermeyin.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2017 21:22
yargısız karar vermeden önce oyunu azcı karaştırsaydın banu davarın haksız olduğunu anlardın
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2017 17:56
Ya Rusların Yaptıkları İle Bizi Bir Tutma Bütün Dünyaya Kafa Tutmuş Mount Blade Yapımcısı Dünyaya Türklerinde Oyunlar Yapabileceğini Öğretti Allahın Cahilleride Oyunlara Laf Atsın Bağımlılık Desin O Ne Biliyorki Sizde Savunuyorsunuz
Pitadeniz
Pitadeniz 21.09.2017 08:20
ayrıca bu yorumuda oyun sıtesınde yapıyo olman cok yerınde olmus.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 20:10
o rus oyununun bizim oynadığımız gibi bilgisayara yüklenen tarzda bir oyun olmadığını biliyosundur umarım.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Firerose
Firerose 15.09.2017 19:14
israili ve yahudileri çok iyi tanıdığım için onların yapımına izin vermiş oldukları ne oyun nede film aklıma ve zekama zarar verebilir.
Yanıtla
Pitadeniz
Pitadeniz 21.09.2017 08:17
inanılmaz.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 11:29
İşte aradığım yorum.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2017 11:39
İstediğiniz kadar kızsanız da kadın haklı.
Aptal adam zaten oyun oynayamaz, zeki adamı meşgul etki sana karışmasın. İşini gücünü halletmiş kişilerin oyun oynaması çok sıkıntı değil, mesele saatlerce oyun oynaması. Çalışan ve işi gücü olan adam da ya para kazanmak zorunda ya da zamanı yok zaten.
Yanıtla
Pitadeniz
Pitadeniz 21.09.2017 08:12
ne alaka zekı olup ısıne gucune gıdıp yapması gerekenlerı yaptıktan sonra kendıne vakıt ayırıp aksamları oyun oynayamaz mı bı kac saat? bu arada "ıstedıgınız kadar kızsanız da kadın haklı" denmez turkceden haberın yok ama kadını haklı bulacak kadar fıkrın var
Kalan Karakter: 300 Gönder
omer724
omer724 19.09.2017 17:18
olum millet banu avar gibi cahil bir gazeteciyi savunmuş lan çıldırıyorum öncelikle banu avarın paylaşımının yorumlar kısmını okuduysanız oyunlar kaldırılsın diyor nasıl yapacaksa artık :D onun dışında onca genç sigara alkol gibi kötü alışkanlıklar edilirken buna tepki verilmiyor onun yerine beyin gelişimine katkıda bulunan çeşitli hastalıkları önleyen psikolojik sıkıntılara çare bulan oyunlara laf atılıyor ahhh ahhh cahil ülke benim 1-2 yıl önce psikolojik sıkıntılarım vardı oynadığım oyunlar sayesinde üstesinden geldim cahil olmayın abartılmayacak şekilde oyun oynayın her şeyin fazlası zarar ama yerinde oynadığın sürece gelişiminizi göreceksiniz oyunların tek kötü yanı eğer online oyun oynamıyorsanız asosyal olabilirsiniz eğer oyunları en fazla 4 saat oynarsanız böyle bir sıkıntı yaşamazsınız diyeceklerim bu kadar evlenme programlarına bakıpda mal olacağınıza oyun oynayın oyun :D (aklınız varsa türk tv programlarından uzak durun)
Yanıtla
omer724
omer724 21.09.2017 06:45
17:34 oyunları abarttım mı? git araştır kardeş çok oyun oynayan biri bilir zaten ne kadar faydası olduğunu oyunlar kaldırılsın diyen biri benim gözümde cahildir istediğim kişiyede laf söylerim gelip bana kimseyi savunma burada hadi eyvallah. (oyunların düşmanıysan burada ne işin var diye sorarlar insana)
MK Okuru
MK Okuru 19.09.2017 17:34
Banu Avar da cahilse ... Sana söz yok, oyunu abarttığın burdan belli.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2017 19:46
çocuğun birine demişler büyüyünce ne olmak istiyorsun o da mutlu olmak istiyorum demiş.adam da demiş ki sen yanlış anladın soruyu o da demiş ki sen HAYATI yanlış anladın.eğer mutlu oluyorsan oyna.zaten mutlu olmadığımız bir yığın şeyi yapmak zorunda olduğumuz bir dünya da yaşıyoruz.boş ver mutlu ol.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.09.2017 19:39
dünyanın en çok televizyon izleyen ülkelerinden biri olarak 5-6 saat televizyon izleyen insanların olduğu ülkede oyun oynayanlara laf edilmesini garip buluyorum.televizyonun içeriğine hiç girmeyeceğim zaten rezalet ortada.ama biri 5-6 saat oyun oynayınca cinayet işlenmiş gibi davranılması çok komik
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.09.2017 11:40
Oyun oynamak ile oyun geliştirmek apayrı şeyler bizim zaten hali hazırda bir oyuncu kitlemiz var bunun gibi etkinliklerin oyun geliştirmek ile alakalı olduğunu pek düşünmüyorum gerçekçi olmak gerek tüketici toplum olduğumuzu kabul etmemiz gerek bu sektörde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2017 19:20
arkadaşlar biz üreten bir toplum değil tüketen bir toplumuz bu fuarlara katılanların çoğunluğu şu oyun çıksada oynasak zihniyetindeki oyun bağımlıları. tıpkı tarım hayvancılık ve başka şeylerde oldugu gibi dışa bağımlıyız. Üretene can feda aksi takdirde tehlike büyük.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2017 14:29
şimdi demişsiniz ki oyun oynamasa yerine kitap okusa falan filan aynı şey sigara için de geçerli '' sigaraya vereceğin parayı birikterseydin şimdi neler alırdın...'' pc oyunlarını savunmuyorum çünkü sen 10 saat oyun oyna bir de 10 saat evde bomboş dur bence boş dursan daha iyi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2017 11:56
Asıl ironik olan şey bu paylaşımı facebookdan yapıyor olmasi tamamen zihni donduran insanları sokakta yürüyemez hale getiren şey değil mi facebook anlamsız oyun oynamanın aşırıya kacmadigi zaman zararlı olmadığını dusunuyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2017 08:20
birde demişsiniz oyunculardan tepki geldi. kaç tane oyuncu okudu acaba oyun oynamaktan oyundan başını kaldırıp birşeylermi okuyorlar. yazıktır ki saatler boşa harcanıyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2017 08:19
neden kızıyorsunuz ki çok da güzel bir başlıkla olayı açıklamış. bende yıllarca oynadım ne zamanlar harcadım. geriye dönüp baktığımda ne zamanlarım boşa gitmiş. sektöre yönelik yanlı davranıyorsunuz. sektör büyüsün sektör yaratıcıları para bassın milyonlar saatlerini öldürsün
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2017 03:10
bu ülkede askerden başka hiç bir şey olmaz ülkenin en iyi olduğu alan vatanı koruyan askerler onun dışında çok cahil bir ülkede yaşam sürüyoruz tamamen reşit olunca ilk işim yurt dışına çıkmak olacak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
B777
B777 15.09.2017 11:21
Banu Avar son derece haklı. 27 yaşındayım. Hala oyun oynuyorum. Bir yandan hala oynadığım için kendime kızıyorum bir yandan da seviyorum. Oyunların çoğu el-göz koordinasyonunu geliştirmek dışında bir faydası yok. Hatta zararı var. Harcanan o kadar zamana bir sürü faydalı şey yapılır.

" maalesef bizi dünyaya kıyasla daha da geri götürüyor." Yok öyle birşey söz konusu oyunsa.

"Sinema ve müzik piyasasını ikiye katlayan gelir hacmiyle..." Sinema ve müzüik sanattır. Kapitalist sistemin tüketim çılgınlığı olsa ne yazar?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 19:02
Ben 39 yaşındayım ve sen benim yanımda daha çocuksun.
Hala oyun oynuyorum,bi beni kötü yönde hiç etkilemiyor.
Bence sen bir deli doktoruna görün,durum vahim.
B777
B777 16.09.2017 15:07
Ahhahah... Birşeyleri başaramadığımı ya da asosyal olduğumu nereden çıkardınız? :D
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 16:47
Cehaletinle beni epey guldurdun. Oyunlarda ki ses sanatcilari, cizerler ve senaristler, muziklerini kurgulayan insanlar sanat yapmis olmuyor. Ama ayni halti yapip film veya muzik adini verdiginde sanat mi oluyor?
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:49
İnsanlar hatalarını kabul etmek istemezler. Başka şeyleri suçlamak kolaydır bilgisayar,tv vb. Oyun oynamasa yine hayal ettikleri faydalı şeyleri yapamayacaklar çünkü tembeliz. Oyun oynamasa futbol izleyecek, tv'ye bakcak ama faydalı iş yapmayacak. Abartılan her şey zararlıdır. Suçlu kendidir insanın
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:44
kesinlikle katılıyorum bende 17 yaşındayım, oyun oynama yaşım geçmemiş olabilir ve oyunda oynuyorum bence oyun oynamak insanı iyi yönde etkilemiyor , gereksiz, ve verimsiz harcanan bi zaman , günde 10 saat zamanını oyun karşısında geçiren insanlar var 10 saat kitap okusalar ne olurdu bi düşünsene ?
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:41
alakası yok sen bağımlısı olmuşsun kadın direk oyun oynamaktan bahsedio ve günde 5 saat tv izlemek yerine zihni açık tutmak için oyun oynanır
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:03
Bende karşıtını dile getireyim, burada kadının dile getirdiği kişiler irade zayıflığı yaşayan, hayatta da bağımlılık yaşayabilecek insanlardır.Oyunun yararları oyun türüne bağlıdır. Virtual reality, roman, yetenek, strateji, müzik kulağı oluşturabilir. Ayrıca şaheser diyebileceğim müziklerde duydum.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 13:24
Sen sosyak hayatını bir yana bırakıp oyun oynuyorsan o senin problemindir ben 18 yaşımdayım param olduğu sürece dışarı da çıkarım oyun da alırım oyun da oynarım ama sosyal hayatımı bir kenara bırakmam eğer bırakıyorsak bir sıkıntı var demektir evet daha küçükken yaşadım ama düzelttim sende düzelt :)
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 13:07
Adam haklı beyler
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 12:09
ala oynadığım için kendime kızıyorum kısmına kadar okudum. Yaşıtız, kendime kızmıyorum niye kızayım? Oynuyorum çünkü eğlenceli. Gidip orda burda süreteceğime oynuyorum. Ve mutluyum. İş-aile-birkaç arkadaş-kız arkadaş ve oyun. Benim hayatım bu kadar ve mutluyum :)
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:57
kaldıki müzik, resime yıllarını harcayıp hiç bir şey öğrenmedenyada yaptıkları çakıl taşı kadar değer görmeyen insanlarda var neye göre biri diğerinden iyi ki. zaman meselesi 100 yıl sonra oyun hayatın bir parçası olacak oyun oynamayanlara camış diyeceksiniz.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:53
ismi oyun oldupu için mi sanat olmktan çıkıyor sanat dediğin neredeyse herşey oyunlarda kullanılırken oyun temalı işlerde tek tek sanat dallarına konu oluyor. oyunlara vakit harcamak hiç bir şey öğrenememek senin suçun.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:52
Katılıyorum, güzel yamışsın, zaten genellikle 10-25 yaş arası gençler de oyun benim dünyam diyor, yoksa çoğu insan senin gibi düşünüyor, oyun amaç değil araçtır, hayatında oyun amaç değil, sadece hobi olabilir en fazla, bunu görmek istemezler...
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:51
go home boy
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:50
Tamam bıraktın diyelim oyun oynamayı, o artırdığın zamanla faydalı bir şey yapacak mısın peki
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:49
Kardeşim orası tamamen aileyle alakalı günde 1 saat oynatsalar zaten 18 yaşına kadar sonrasında deli gibi oynamazlar arkadaşları hayatları kişilikleri ona göre kurulmuş olur oyunların varlığının bi zararı yok
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:30
Kardeşim oyunlar görselliğiyle hikayesiyle olsun başlıbaşına sanattır.Oyun yapmanın kolay olduğu sanıyorsanda yanılıyorsun.27 yaşına gelipte başaramadığın yapamadığın şeyleri oyunlar yüzünden yapamadığını düşünüyorsan o kendi başarısızlığındadır.İnsanın kendi iradesi vardır.Bırakmak istiyorsan bırak
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 15:25
Kadın doğru söylüyor da körpe zihinler bunu anlayacak ayarda değil. Oyun oynamanın kötü bir yanı yok , oynadığın oyun sonrası gerçek hayatı unutursan balinayla da yüzersin , pikaçuyla da uçarsın.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 13:03
banu avar gayet güzel, anlamlı ve mantıklı bir yazı yazmış bunda yanlış ne var anlamadım doğrusu? gerçekler biraz canınızı sıkmış galiba :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 02:36
İstedikleri kadar oyunlarımıza Türkiye'deki oyun sektörüne saldırsınlar. Türk oyun sektörü hızla gelişmeye devam edecek.Banu avar gibi gazeteciler ne yaparsa yapsın boş.çünkü.Göklerden gelen bir karar vardır ve o karara saygı duymak zorunda sayın Avar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 17:25
doğru söylemiş.. herşeyin aşırısı zarar.. "Oyuncu" diye bir kavram çıktı.. napıyorsun? oyun oynuyorum.. insanın dünyaya geliş amacı bu değil.. ayrıca oyunların beyni uyuşturmanın yanı sıra öldürmeye teşvik eden bir yönüde var.. ister kabul edin ister etmeyin..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 00:45
insanın dünyaya geliş nedeni nedir hocam? açıklarsanız sevinirim
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 23:01
Aynı etkileri kitap okumak, matematikle uğraşmak, müzik dinlemek, film/dizi/tiyatro izlemek de yapıyor eğer çok abartırsanız. Don Quixote gibi klasik bir eser var bunu anlatan. Abartmanın zarar verdiği tek şey oyunlar değil.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 18:04
İnsanın dünyaya geliş amacı nedir peki? Ha bu arada oyunlar insanın refleks,ani karar verebilme,karşılaştığı olumsuz olaylarda soğukkanlı davranabilme ve olaylara birden fazla bakış açısıyla değerlendirip en doğru kararı uygulamaya sürükler.Buraya daha fazla şey yazardım ama kalan karakter sayısı...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 00:36
İnsan anlamadığından korkar bu normaldir. Kendisine kendi nesli ne yapıyorsa onu yapmaya devam etmesini sağlık veririz. Bu yaştan sonra bilmediği şeye karışmak sadece kendisini komik duruma düşüyor...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:40
32 yaşındayım oyun oynamak benim için vazgeçilmez. İlk oyunumu 6 yaşında IBM486 da oynamaya başladım. Sığ düğünceleri bırakın oyunlarda sanat bir witcher 3 ü ele alın hayal gücü var müzik var sinematik var. Hem işime gücüme bakıyorum hem oyunlarıma... Pc games candır canandır ??
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2017 00:18
Git burdan OYUN oynadığın kadar kitap okusaydın filozof olurdun
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 20:36
Banu yine takmış tinfoili, yorumlar da ayrı kanser yok efendim "oyuncu diye şey mi olurmuş" adam bu siteyi okuyor ve bu soruyu soruyor. Alayı mı aptal olur bir kitlenin ya. He Banu he oyun oynadık da uyuduk haberimiz yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Ghost86
Ghost86 15.09.2017 14:10
Bazı eleştiriler zaman zaman haksız olsa da bu eleştirilerin bir kısmına ben de katılıyorum. Dünyada hemen hemen hiçbir şey için tamamen masumdur diyemeyeceğimiz gibi böyle büyük paraların, hedeflerin ve propagandaların döndüğü bir piyasa için tamamen zararsızdır demek de fazla iyimserce kaçıyor. En basitinden bir oyun çok zararsız dahi olsa fazlasıyla zaman emen bir uğraş ve bu uğraştan profesyonel olarak geri dönüş almıyorsanız neticede fuzuli zaman kaybına dönüşüyor. Sağlık sorunları, bedensel ve zihinsel sorunlar da cabası. Kötü emelli insanların amaçları ve oyunları kendi emellerine adına birer silah olarak kullanması da ihmal edilemeyecek bir boyutta. Kalkıp da kimse ailelere tamamen sorumluluk yüklememeli çocuklarına sahip çıksınlar diye. O aileler karın tokluğuna günde 10 ila 12 saat özel sektörde köle gibi çalıştırılıyorken kimse kalkıp da kalan zamanında kolay kolay çocuğunun hobileri ile ilgilenemez. İlgilense de yüzde yüz hakim olamaz. Benim yaşım 30. Şu yaşıma kadar oyun oynadım, oynamayı da seviyorum ve uzun bir süre de oynamaya devam edeceğim diye düşünüyorum. Fakat oyun oynama kavramından para veya paraya dönüştürülecek bilgi elde edemediğim sürece oyun oynamanın şimdiye kadar bana kazandırdığı tek şey; bunaldığımda kötü alışkanlıklarla zihnimi ve bedenimi oyalamak yerine oyunlarla oyalamak. O kötü alışkanlık boşluğunu doldurmak. Benim adıma tek yararlı tarafı bu oldu. Bu hobi meslek haline dönüştürülmediği sürece gerçekten bağımlısı olmamak lazım. Hobilerimizin hayatlarımızı yönetmesi değil, hayatlarımıza renk katabilmesi asıl mesele. Burada ince bir ayrım var. Bir insan hobileri için günlerce fuar fuar gezebilir, onlarca yüzlerce oyun için saatlerini harcayabilir ama tüm bu hobileri, hayatlarını gaspetmeye başladığı an zararsızdır, sorun yoktur diyemeyiz.

Bana göre kısacası; üretim yapamadığın her uğraş zararlıdır.
Yanıtla
Ghost86
Ghost86 15.09.2017 18:27
MK 16:50......

Hayır değildir, hatta hobinin kendisi zarardan ziyade faydalıdır. Bir cümlem gözünden kaçmış; "Hobilerimizin hayatlarımızı yönetmesi değil, hayatlarımıza renk katabilmesi asıl mesele "demiştim. İnsansan, hayatının bir köşesinde hobi elbette olmalı ama hayatının büyük bir kısmını, sağlığını ve diğer ihtiyaçlarını ihmal edecek şekilde bu hobiyle doldurursan işte o zaman o hobi yarardan ziyade zarara dönüşür. Ayrıca tam aksine hobileri ile yaptığı işi birleştiren insanların daha üretken olduğunu düşünüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 16:50
O zaman mesleginle alakali olmayan tum hobiler zararlidir. Cunku bir sey uretmene katkisi 0'a yakindir.
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:49
ben oyun oynuyorum , ama zamanımızı çöpe atıyoruz merlinde oyunlara destek vermiş dünyadan geri kalıyoruz demişler D iyi tamam merlin..., biz tükler olarak dünyadan geri kalmamak için oyun oynamalıyız , oynamayanlarada oynatmalıyız , ve milletçe pc nin karşısında kütük gibi saatlerce vakit geçirelim
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 16:53
Editör kardeşim konu ülkemizden oyun yapımcısı, geliştirici çıkıp çıkmaması değil. Konu çocukların kendilerini geliştirmek yerine ekrana kilitlenmeleri ki haklı bi tepki bence de. Sorumsuz ebeveynlere sahip çocuklar ellerine tablet ver kendi kendine büyüsün tekniğiyle ilkokullara başladı bile.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 16:28
Oyun oynayan biri olarak kendisine katılıyorum. Oyunlara olması gerekenden fazla zaman harcanıyor, Bir müzik aleti çalmak, kitap okumak, dil öğrenmek, spor yapmak gibi etkinliklere yönelmiyor gençler. 30 yaşında biri olarak söylüyorum henüz boş olan vakitlerinizin kıymetini bilin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 15:04
Zaytungun haberini gerçek sansın o, ne işi var oyunla ki eleştiriyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:38
Haklı değil diyen var mı abi eve kapıyolar :D

da

Köyünden çıkmayan çiftçilik yapan adamla
Spor yapanlarla

bizim farkımız yok. Devlete dünyaya yararı yok iki türün de.

Tabi b*k atacaklar ya atsınlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 14:20
Aynen hadi oyunları da yasaklayalım...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 13:56
Ben açıkçası boşa harcanan kısma katılmıyorum.5 yaşımdan beri oyunlarla büyüdüm ve oyunların bana kattığı bilgi oldukça fazla.Oyun sektöründe sanat eseri değerin kaliteli oyunlar çıkıyor.bu oyunlara zaman kaybı demek bence çok cahillik ve saygısızlıktır.Araştırmadan edilmeden verilmiş bir beyandır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 12:42
komploculukta bir nomerodur kendisi.

diğer ilginç komplosu da break dance'in insanları uyuşturduğu.

ağa alkol, esrar, bonzai gırla gidiyor, millet birbirini kesiyor, bu kadıncağızın derdi oyun fuarları.

teallam...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 12:17
Kadın haklı bizim ülkemizde oyunlardan önce vakit harcanması gereken çok daha önemli meseleler var
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 12:08
Teyze öl git kendi işine bak ya. Umreye falan git bulaşma bizlere..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:55
doğru söylemiş.oyun piyasasının ülkeye gelir sağladığını söyleyip söylemin yanlış olduğunu düşünenler,bence eleştiri oyun üretene değil tüketene.oyun oynayıp çizgiyi aşmayan kıvamında bırakan çok az kişi vardır.vakit öldüren bir gençlik kim ister? o gencin düşmanı olanlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Sercans
Sercans 15.09.2017 11:50
Bana Avar bu konuda haklı. Biz ülkemizde her şeyi tadında yapamıyoruz. Bununla birlikte oyunlara harcanan vakit arttığında büyük zaman kayıpları ortaya çıkıyor. 23 Yaşındayım, oyun oynamayı bıraktığımdan beri ne kadar çok zamanı kendimi geliştirmeye ayırabildiğimi gördüm. Aslına bakarsanız insanlara tamamen oyunu bırakmaları gerektiğini söyleyemem fakat başta da belirttiğim gibi her şeyi tadında yapabilsek daha çok verim alabiliriz.

Oyun dünyasına kendini kaptıran genç beyinler zamanla kitap okumuyor kendilerini geliştirmek için herhangi başka aktivitelere yönelmiyor. İş böyle olunca gelen yeni nesil kendini genç yaşta yetiştirmek için bir daha belli bir zaman kayıp gitmesi gerekiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:44
Haklı.Çalışan adam değilse eğer 1 saate oyun başından kalkan adam var mı doğru düzgün? Hipnoz olmaktan farkı yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:21
Bu kadin herseyden komplo teorisi cikariyor :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.09.2017 11:13
Yine Bir Gazeteci dediğiniz kişi Banu Avar dikkatinizi çekerim , az çok kim olduğunu ve neden bu denli bir tepki verdiğini bu zamana kadar yazdığı tüm yazılarını takip ederek anlayabileceğinizi tahmin ediyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Popüler MMORPG Steam...
  • Epic Games’in 10 Tem...
  • GTA 7, GTA 6'dan Dah...
  • Solo Leveling: KARMA...
  • Xbox Game Pass Temmu...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.