Battlefield 2042 yaması oyunu baştan sona değiştiriyor

Merlin'in Kazanı
Merlin'in Kazanı 2.12.2021 - 16:46
EA bloğundaki yazıya göre yeni Battlefield 2042 yaması ile hem oyunun birçok sorunu düzeltiliyor hem de yenilikler geliyor.

Çıkışı ile birçok sorunu da beraberinde getiren Battlefield 2042, hatalarından ötürü bu sefer çok eleştirildi. Ancak dikkat ettiyseniz son dönemde çıkan oyunlar artık iyiden iyiye yarım yamalak piyasaya sürülüyor. Diablo 2'nin toparlanması aylar, Cyberpunk 2077'nin ise yıl aldı. Benzer durum BF 2042 için de geçerli olabilir. Çıkışından sonra birçok BF 2042 inceleme yazısında düşük puan almıştı. Ancak bugün yayınlanan EA bloğundaki yazıya göre yeni Battlefield 2042 yaması ile hem oyunun birçok sorunu düzeltiliyor hem de yenilikler geliyor. Lafı daha fazla uzatmadan BF 2042 yaması ile neler geliyor bir bakalım.

Battlefield 2042 yaması oyunu baştan sona değiştiriyor

Dice'ın Battlefield 2042 yaması tüm platformlar için bugün yayınlandı. Bu sebeple de platforma bağlı olarak 5,5 GB ile 7 GB arasında değişen indirme boyutu ve içeriği bulunuyor. Yama, bir dizi düzeltme, yeni özellikler, denge düzenlemeleri ve biraz da yeni içerik barındırıyor. Battlefield 2042 yaması için genel hatları açıkladıktan sonra, hemen altında Battlefield 2042 yaması ile gelen tüm özellikleriin açıklandığı blogdaki maddelerin tamamını yazacağız.

Battlefield 2042 yaması oyunu baştan sona değiştiriyor

Battlefield 2042 yaması 0.3.0 güncellemesinin öne çıkan özellikleri

Yeni içerik

  • Battlefield 2042 yaması ile Haftalık Görevler geliyor. Bunlardan üçü her hafta yayınlanacak ve her biri tamamlandıktan sonra XP verecek. Üçünü de herhangi bir haftada bitirirseniz, benzersiz bir kozmetik kazanacaksınız.
  • Battlefield Portalı artık oyunun tüm All-Out Warfare haritalarında Rush için yeni düzenlere sahip.

Oynanış

  • CommoRose için birçok düzeltme yapıldı. Artık daha duyarlı olacak ve Breakthrough'da etkin olmayan hedefleri göstermeyecek.
  • Game Plus Menü kişiselleştirme deneyimini iyileştirmek için güncellendi.
  • Oyun modları açısından, Breakthrough'da Capture süreleri, defans oyuncuları için geliştirilmiş algoritması ve maç ilerlemesini daha iyi takip etmenize yardımcı olacak yeni bir oyun modu Widget gibi uzun bir düzeltme listesi var.
  • Oyuna yeni katılan oyuncular için eksik efektleri ve oyunun haritalarındaki çeşitli senkronizasyon dışı durumları kapsayan güncellemeler yapıldı.
  • Yıkım seslerinde de iyileştirmeler yapıldı.
  • 50m içinde sizi diriltebilecek oyuncuları görecek ve içlerinden sizi biri diriltmek için geldiğini belirtmesi için sinyal verecek.
  • Cephaneniz veya canınız azaldığında, yakındaki takım arkadaşlarınızdan hangisinin size ikmal yapabileceğini size bildirecektir.
  • Dost oyuncu simgeleri ekrandaki dağınıklığı azaltmak için duvarların arkasındayken gizlenecek.
  • Güncelleme, silah, değişen ateş modlarını desteklemese bile, ateş modu simgesini her zaman görünür kılmak için bir seçenek ekliyor.

Ses

  • Ateş edilen silahı sesinden tanımak daha kolay olacak.

Yaşam kalitesi

  • Uzaktaki askerleri düşük kaliteli gösteren animasyonlarda düzenleme yapıldı.
  • Oyun menüleri arasındaki geçişlerin daha yumuşak hale getirtildi.

Haritalar

  • Oyunun haritalarında, geometri düzeltmelerinden, oyuncuların takıldığı noktaların ayarlanmasına, yeniden dirilme, görsel arızalara, duvarlar ve diğer nesneler için çarpışmayı içeren 150'den fazla düzeltmenin yapılmış.

Battlefield 2042 yaması maddeleri çok uzun ve fazla olduğu için herbirini tek tek tercüme etme şansımız ne yazık ki olamadı. Google aracılığı ile çevirip size sunuyoruz.

0.3.0 güncellemesi

Battlefield 2042 yaması ile gelen tüm düzeltmeler, değişiklikler ve iyileştirmeler

Genel

  • Son Oyuncular ekranı, daha kolay kullanıcı raporlamasına izin vermek için artık önceki maçlardaki herkesi içeriyor
  • Birden çok etkileşimde varsayılan "ETKİLEŞİM" metnini yapmak üzere olduğunuz eylemi yansıtacak şekilde değiştirerek "Etkileşim" sisteminde iyileştirmeler yapıldı, örneğin "AÇIK KONTEYNER", "ASANSÖRÜ ÇAĞIR"
  • Kaleydoskop sunucu odası aydınlatma sorunu çözüldü
  • Jetlerde ortaya çıkarken hız/yörünge ile ilgili bir sorun çözüldü
  • İyileştirilmiş helikopter animasyonu
  • Araçlarda öldürülen oyuncuların seviye geometrisinin altına düşmesi sorununa yönelik iyileştirmeler
  • Dağıtım ekranında iyileştirmeler
  • Oyuncu, bir halata veya ipe çok yakın girdikten sonra bir araçtan çıktıktan sonra bir çelik halata/ipte takılıp kalmıyor
  • Giriş animasyonunda açık bir koltuktan erken çıkmak artık nişan alma adımınızın kilitlenmesine neden olmuyor
  • Yerleştirme dizilerinin hemen ardından doğru görüş alanı uygulanır 

Kullanıcı arayüzü

  • Koleksiyon ekranları iyileştirildi, kullanımı daha kolay ve neyle etkileşimde bulunduğunuz konusunda netlik kazandılar
  • Yüklemelerinizi oluştururken sahip olmanız gereken etkileşimlerin sayısını azaltmak için Koleksiyon ekranı aracılığıyla eklerinizi yönetme yöntemleriniz iyileştirildi
  • Oyuncu Kartı ekranımıza ve Tur Sonu'na (EOR) ek cila sağlamak için geliştirmeler
  • Yeni kilidi açılan öğelerinizin daha kolay bulunmasını sağlamak için yeni işaretçiler eklendi
  • Ana Menüye girerken ve Ana Menüye dönerken iyileştirilmiş ekran geçişleri
  • İyileştirilmiş Rapor Oyuncu akışı, özellikle toksisite ve hile raporları hakkında
  • Oyun içi puan tablosu artık ekrandaki güvenli bölge ayarlarına uygun şekilde ölçekleniyor
  • Seçenekler ekranlarında kaydırma işlevinin çalışmadığı sabit durumlar
  • Ekranlara yeniden girildiğinde odaklanan düğmenin hatırlanması için ekranlar için Odak restorasyonu uygulandı
  • Tur Sonu sırasında sabit görsel efektler ekranda kalıyor
  • CommoGül
    • CommoRose açılışının iyileştirilmiş yanıtı
    • Rush & Breakthrough'da savunmacılar için CommoRose'da gösterilen etkin olmayan hedefler düzeltildi
    • Rush'ta saldırganlar için CommoRose'da görünmeyen sabit hedefler

Çöpçatanlık ve Arkadaşlar

  • EOR ve Ana Menü arasındaki deneyim iyileştirildi
  • İyileştirilmiş Çöpçatanlık güvenilirliği ve azaltılmış Çöpçatanlık örnekleri başarısız oldu
  • İyileştirilmiş Crossplay davet akışları
  • Arkadaşlarınızın Oyunda nerede olduğunuzu daha iyi takip edebilmelerini sağlayan Zengin varlık güncelleme sorunları düzeltildi
  • Adreslenen sunucular, yanıt vermeyen oyun durumlarında takılıp kalıyor, burada turlar düzgün bir şekilde başlayamıyor
  • PC'deki oyuncular için Arkadaş Davetiyelerinde Düzeltmeler
  • Arkadaş listesinin bazen tamamen güncel olmaması sorunu düzeltildi.

İlerleme ve Kilit Açmalar

  • Kozmetik kilit açmaları ödüllendiren belirli zorluklar sağlayan haftalık görevlerin tanıtımı
  • Hazard Zone için 1. maç bonusu 1000 Dark Market Kredisi eklendi
  • İyileştirilmiş genel XP/Sıralama izleme ve güvenilirlik
  • İyileştirilmiş Ustalık rütbe takibi
  • Oyuncu kartı takibinin geliştirilmiş güvenilirliği
  • Bir öğenin kilidini açmak için gereken seviye, öğenin kilidi açıldıktan sonra artık görünmez
  • Portal Koleksiyonu menüsünde Ustalık Rozetlerinin gösterilmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Angel ikmalleri için XP'yi düzgün bir şekilde ödüllendirmeyen bir sorun düzeltildi
  • Araçların 3D önizlemesi artık Koleksiyon menüsünde doğru özelleştirmeleri gösteriyor
  • Yeni bir Oyuncu Kartı Rozeti kademesine ulaşıldığında bir bildirim eklendi
  • Yeni bir Ustalık seviyesine ulaşıldığında bir bildirim eklendi

işleme

  • Çeşitli görsel titreme ve kekeme sorunlarına değinildi
  • Aşağı Görüş (ADS) Hedeflerken su işlemede iyileştirmeler
  • VCAR için doğru ADS'ye izin vermek için demir nişangahlar için görüş tanımı eklendi
  • ADS'den çıkmak artık Xbox One ve PlayStation 4 konsollarında eskisinden daha sorunsuz
  • Su yansımalarını etkileyen çoklu grafik sorunları ele alındı
  • Devam eden bir maça katılan oyuncular için karakter oluşturma ile ilgili bir sorunu ele aldı
  • DLSS uygulamasını etkileyen eserlerde iyileştirmeler yapıldı
  • El Alamein'de konuşlandırılırken vaha suyundaki titreme düzeltildi
  • Yerden bir silah alırken bazen hata veren animasyonlar düzeltildi
  • Uçakların bazen yanlış iniş takımı görselleriyle görünmesi düzeltildi
  • Suya yakın çekim yaparken yanlış mermi çarpma efektlerine neden olan sorun düzeltildi
  • Ju-87 Stuka Nişancı Koltuğu ateşleme görsel efektlerinin uçakla düzgün hizalanmaması düzeltildi
  • Boştayken ekrana kırpılmasını önlemek için AN94'te PSO-1 Kapsamı ileriye kaydırıldı
  • Birkaç PP-29 Silah Görünümü için dış görünüm sorunları düzeltildi

Haritalar

  • Tüm Haritalarımızda 150'den fazla bireysel düzeltme, küçük değişiklik ve iyileştirme
  • Oyuncuların takılma veya tuzağa düşmesi gibi sorunları ele alan tüm seviyelerde iyileştirilmiş seviye geometrisi sorunları
  • Birden çok yumurtlama sorunu çözüldü
  • Mercek parlaması, skydome'da görünür dikişler gibi çözülmüş görsel hatalar
  • Çok sayıda çarpışma ve yerleştirme sorunu çözüldü
  • Birden çok Haritada yerel ses yerleşimini etkileyen sorunlar giderildi

Savaş Alanı Tehlike Bölgesi

  • Dark Market Kredilerinin görsel sunumunda iyileştirmeler yapıldı
  • Düşman kadro adlarını kaldırmak için Kadro ve Oyuncu Ekranı değiştirildi
  • Puan Tablosu artık bağlı düşman oyuncuları göstermeyecek şekilde değiştirildi
  • Çıkarma Bölgesine ek işaret fişekleri eklendi, böylece oyunculara çıkarma alanını daha iyi görebilir ve ek koruma sağlandı
  • İlk Veri Kapsülleri için yeni doğma konumları eklendi
  • İlk Veri Kapsüllerinin içerebileceği Veri Sürücülerinin miktarı artırıldı
  • Veri Sürücüsü Tarayıcısının doğruluğunda ve düşman tanımlamasında iyileştirmeler yapıldı
  • İki ekibin aynı anda çıkarabileceği bir sorun çözüldü
  • Taranan oyuncuları uyarmak için çözülmüş uyarılar bazen görünmüyor
  • Data Drive pick-up'ları ile etkileşimi kolaylaştırdı
  • Bir sonraki uygun Çıkarma Noktası için bir mesafe okuması eklendi
  • Tur sonu kamera yerleşimi iyileştirildi
  • Lobideki "Değiştir" düğmesi artık sizi Avantaj sekmesine geri götürüyor
  • İlk Veri Kapsülleri artık sadece maksimum 4-6 Rakip Kuvvet doğuruyor
  • Çıkarma Condor'un içindeki dronlar artık ayrıldıktan sonra yok edilecek
  • Bir düşman ekibini tamamen ortadan kaldırmak için XP eklendi
  • Yeniden konuşlandırma simgesi artık asker ve araç dünyası simgesinin bir parçası
  • Oyuncuların bazen maksimum Veri Sürücüsü kapasitelerinden fazlasını alabilmeleri düzeltildi
  • Tur Bonus DP'sinin hatalı olduğu ve Tur Sonunun doğru şekilde tetiklenmediği sabit durumlar
  • Oyuncu devre dışı bırakılırsa lobide geri sayımın başlamamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Lobi özet bilgilerinin azaltılmış genişliği
  • Lobide oyuncunun Kalan Bakiyesi değiştiğinde bir animasyon ve sesli ipucu eklendi
  • Lobide tek bir sekmede birleştirilmiş Taktik Öğeler sekmesi
  • Lobideyken kilit simgesi görselleri daha net hale getirildi
  • Oyuncuların katılmasını bekleme ve lobi öncesi tur menüsünden Çıkma seçeneği eklendi
  • Lobide hangi Taktik Öğelerin seçildiğini anlamayı zorlaştıran bir sorun düzeltildi
  • Tur sonunda seslendirmenin çok erken kesilmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Oyuncuları çıkarırken seslendirme ile ilgili sorunlar düzeltildi
  • Veri Sürücüsü Tarayıcısı için rastgele ses tetikleyicileriyle ilgili sorunlar düzeltildi
  • Takım elendiğinde kaybolan müzik düzeltildi

Savaş Alanı Portalı

  • Duraklatma Menüsü için Sunucu Bilgisi Eklendi
  • Duraklatma Menüsünden bir sunucuyu bildirmek için destek eklendi
  • Sunucu yöneticilerinin periyodik sunucu mesajları yazması için destek eklendi
  • Sunucu Ayarları ekran tasarımını basitleştirdi
  • Bazı Portal silahları için depar attıktan hemen sonra yakınlaştırılırken ateş etmeye çalışırken mermi yayılımının çok yüksek olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • FFA oyun modları için Değiştiriciler Sekmesinde yanlış görüntülenen maksimum insan oyuncu düzeltildi
  • Hangi Portal haritasının yüklendiğine bağlı olarak farklı yükleme müziği eklendi
  • Araçlar için düşük bir Maks. Sağlık çarpanı ayarlamak artık onların alevler içinde doğmasına neden olmayacak
  • Portal içindeki uçaklar artık donanımlı füzelerini ve bombalarını doğru şekilde gösteriyor
  • Bir sonraki sektörün ne zaman başlayacağını göstermek için Rush için bir kullanıcı arayüzü göstergesi eklendi
  • Birkaç Başlatıcı (RPG-7, SMAW, Bazuka, Panzerschreck) yeniden yüklenirken oluşan görsel bir sorun düzeltildi

Oluşturucu eklemeleri

  • Tüm 2042 All-Out Warfare haritaları için acele oyun modu düzenleri (Portal aracılığıyla)
  • Yeni resmi Araç Takımı Ölüm Maçı oyun modu
  • Yeni resmi Takım ve FFA Silah Ustası şablonları
  • Yeni resmi Enfeksiyon şablonu

Kural Düzenleyici

  • Ek Mantık uygulamak için oyuncuların neyle öldürüldüğünü tespit etme yeteneği eklendi
  • AI ile kullanılabilir olmak için portal SetTeamId bloğunu etkinleştirin

savaş alanı 1942

  • Dürbün için sabit tespit sorunları
  • M3 Halftrack ve Sd'ye neden olan bir sorun düzeltildi. Kfz 251 Halftrack bazen araziye dalmak için
  • 9K22 Tunguska-M'nin bazı araç MG'lerinden çok fazla hasar almasına neden olan bir sorun düzeltildi

Savaş alanı kötü şirket 2

  • M416 yeniden yükleme animasyonu iyileştirildi
  • Tracer Dart artık etiketli araca başarıyla kilitleniyor
  • Harç Saldırısı artık yakınlaştırılmamışken ateşlenemez
  • UAV-1'e ek ayar

Savaş alanı 3

  • M3A3 Bradley birincil ve APFSDS-T Mermilerinin kesintisiz ateş etmeye devam etmesine neden olabilecek bir hata düzeltildi
  • Bir oyuncu yeniden girdiğinde SOFLAM ve MAV gadget'larının önceki hedef yönünü korumasını engelleyen bir hata düzeltildi
  • MAV, EOD Bot ve SOFLAM gadget'larının zaten yerleştirildikten sonra bir önizleme modeli göstermesine neden olan bir hata düzeltildi
  • BF3 Assault karakterlerini kullanarak Defibrilatör ile düşmana hasar vermek/öldürmek için yeni ve klasik seslendirme hatları eklendi
  • Mi-28 Havoc ve AH-64 Apache Rocket Pod'ları artık aynı yeniden yükleme süresine sahip
  • EOD Bot'un artık sürücü yönlendirmesine yardımcı olmak için bir Araç Durumu Simgesi var
  • Su-35BM Flanker-E'yi diğer jetlerin sağlığına uyacak şekilde yeniden dengeledi
  • FGM-148 Cirit artık iki farklı ateşleme tipine sahip
  • C-RAM ve Pantsir sabit üzerinde dengeleme geçişi
  • Güdümlü Roket için yeniden yükleme süresi artırıldı
  • MAV için sabit pasif tespit sorunları

UX İyileştirmeleri

  • Silahlarda, araçlarda ve cihazlarda bir dizi görsel, işitsel ve oynanış geliştirmeleri yapıldı
  • Artı Menüsü özelleştirme deneyimi iyileştirildi
  • Oyuncu Kartı Koleksiyonu ekranındaki gezinme sorunları düzeltildi
  • Askerler ve araçlar için hasar göstergesi rengini seçmek için yeni bir Seçenek eklendi
  • Hasar göstergesi şekli kalınlığını şu şekilde değiştirmek için yeni bir artı seçeneği eklendi: İnce - Orta - Kalın'
  • Deneyim Seçimindeki "Erişilebilirlik" düğmesi "Erişilebilirlik ve Seçenekler" ile değiştirildi
  • Seçenekler menüsündeki renk seçici önizlemesinin gerçek renk yerine genellikle siyah görünmesi düzeltildi
  • Pinglenmiş nesneler artık kapatıldıklarında görünür durumda kalıyor

fetih

  • Conquest'te ayarlanan bilgi spam'ı, dünya günlüğünde görünen mesajların miktarını azalttı. Özellikle bayrak durumu değişiklikleriyle ilgili mesajları, dikkat dağıtıcı olmaması için azalttık.

atılım

  • Breakthrough için ayarlanmış yakalama süreleri
  • Daha kolay güvenli yumurtlamayı sağlamak için Breakthrough'da sınır dışı savunucu yumurtlaması geliştirildi
  • Oyun Modu Widget'ı biçiminde tur ilerlemesini daha iyi takip edebilmeniz için Atılım Arayüzünde iyileştirmeler yapıldı
  • Skor Tablosundaki Oyun Modu Widget'ı sektörlere ve saldırganların takviyelerine vurgu yapmak için güncellendi. Yalnızca Breakthrough ve Rush oynarken görüntülendiğini unutmayın.
  • Geçen süre artık hem Skor Tablosu hem de Dağıtım Ekranında ekleniyor ve izlenebilir.
  • Takım 1 (saldırgan) puanına ve biletleri başlangıç ??biletlerinin < %25'i olduğunda ilerleme çubuğuna titreşimli bir etki eklendi. Bu aynı zamanda GMW'de HUD, Scoreboard ve Deploy Screen'de hem Rush hem de Breakthrough için mevcuttur.
  • Saldıran takımın son sektöre ne zaman ulaştığını belirtmek için kullanıcı arayüzü iyileştirmeleri yapıldı
  • Savunan takımın bir sektör kaybettiğini belirtmek için kullanıcı arayüzü iyileştirmeleri yapıldı
  • Tur Sonu ekranının saldıran takım için yanlış puanlar göstermesine neden olabilen bir sorun düzeltildi

Dinamik Dünya İyileştirmeleri

  • Geç katılanları etkileyen VFX sorunları giderildi
  • Geç katılanlar için Kaleidoscope'taki köprü davranışını maça doğru şekilde hizalamak için iyileştirmeler yapıldı
  • Yenileme ve Orbital'de geç katılanlar için yıkıcı silo durumunu doğru bir şekilde hizalamak için iyileştirmeler yapıldı
  • SG-36 Taret ve asansörlerin etkileşimi iyileştirildi
  • Etkileşim istemleri için Yaşam Kalitesi düzeltmeleri ve iyileştirmeler
  • Tornado ve duman görsel efekt iyileştirmeleri
  • Büyük ölçekli animasyon olaylarıyla ilgili çok sayıda çarpışma sorunu çözüldü
  • İyileştirilmiş konum tabanlı kum fırtınası ses deneyimi
  • Yok etme sesinde iyileştirmeler
  • Otomatik kapıların zamanlaması ayarlandı

HUD

  • Düştüğünüzde sizi 50m içinde diriltebilecek yakındaki oyuncuları gösteren bir UI öğesi eklendi
  • Sizi diriltmek isteyen bir oyuncu tarafından düşürüldüğünde ve ping yapıldığında gelen canlanmaları gösteren bir UI öğesi eklendi
  • Cephane veya can düşük olduğunda, 50m içindeki yakındaki dost oyuncular artık başlarının üzerinde size can veya cephane sağlayabileceklerini gösteren bir kaynak simgesi gösterecek.
  • Gelişmiş navigasyon için artırılmış Büyük Harita Çözünürlüğü
  • Düşman araçlarına (200m'ye kadar) ve bakıldığında düşman askerlerine (50m'ye kadar) sağlık çubukları eklendi
  • Tüm oyuncu dünyası simgeleri artık mesafeye göre ölçekleniyor ve ekrandaki dağınıklığı azaltmak için uzaktayken onları küçültüyor
  • Canlandırmanın tamamlanmasından önceki süre, artık diriltilirken düşen oyuncu için görülebilir
  • Dost oyuncu simgelerinin bazen duvarların arkasına gizlenmemesine neden olan ve ekran dağınıklığına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Bir oyuncu düşmüş durumdayken dost askerlerin mavi UI simgelerini gözden kaçırmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Birden fazla askere veya araca yan yana bakarken bazı oyuncu adlarının görünmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • HUD'daki ateş modu simgesinin görünürlük davranışı değiştirildi. Varsayılan olarak, yangın modunu değiştirmek şu anda mümkünse, yangın modu simgesi artık görünür. Davranış, ateşleme modu simgesinin her zaman görünür olmasına (ateş modunu değiştirmek mümkün olmasa bile) veya kapatılmasına izin verecek şekilde değiştirilebilir. Seçenek, “HUD” Seçenekleri altında “Yangın Modu Göstergesi” olarak adlandırılır.
  • HUD'da görünen düğme istemlerinin devre dışı bırakılmasına izin veren bir seçenek eklendi
  • Diğer oyuncular tarafından iyileştirildiğinde hangi oyuncunun sizi iyileştirdiği hakkında mesaj eklendi
  • Diğer oyunculardan cephane alırken hangi oyuncunun cephane paylaştığı hakkında mesaj eklendi
  • Takım üyelerindeki IFF işaretlerinin renk körü seçeneğiyle değişmemesi sorunu düzeltildi
  • IFF işaretlerinin mesafelerde iyileştirilmiş görünürlüğü
  • Düşük video ayarları kullanılırken IFF işaretçilerinin görünmemesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Önceki Portal maçından çıktıktan sonra bir Portal oyununa katılırken HUD/UI'nin bazen görünmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • UI ipuçlarını yeniden yükle artık 4 saniye sonra titreşmeyi bırakıyor
  • HUD'da düğme istemlerini gösterme veya gizleme seçeneği eklendi
  • HUD'da Reaktif ipuçlarını gösterme veya gizleme seçeneği eklendi (yeniden yükleme, cephane az vb...)
  • HUD'da yangın modu göstergesi isteminin ve simgesinin görünürlüğünü özelleştirmek için bir seçenek eklendi (Mümkün olduğunda, Her Zaman AÇIK, Yalnızca ADS)

Botlar

  • Botların bazen oyuncuları canlandırmaması sorunu düzeltildi
  • Geliştirilmiş Botlar helikopter kullanımı
  • Geliştirilmiş Botlar savaş davranışları
  • Geliştirilmiş Botlar oyun modu davranışları

Ses

  • Canlandırma, SOB-8 Balistik Kalkan, işaret fişekleri, kanat takımı, paraşüt, araç duman deşarjları ve sistem onarımları gibi ekran dışındayken çeşitli yetenek seslerinin geliştirilmiş güvenilirliği
  • Uzaktan da dahil olmak üzere oyuncuya ateş eden düşmanlar için iyileştirilmiş silah sesi
  • Gelen füze uyarı sesiyle birlikte kilitlenme uyarı sesi
  • Tur Sonu sırasında ince ayarlanan ses
  • Konumunuzu işaretlemenize yardımcı olması için "Canlandırma İsteği" için bir ping sesi eklendi
  • Düşen bir dost oyuncuya ping atarken sesi değiştirdi
  • Kara aracı vites geçişlerinde ve süspansiyon seslerinde iyileştirmeler yapıldı
  • Uyarı ve Şanzıman sesleri artık araç sağlığı düşük olduğunda tekrarlanmayacak
  • Gelen füze uyarı sesi ile uyarı sesine kilitlendi
  • Araçlardaki hasarlı motor yangınları için ses eklendi
  • Oyuncuların arkasındayken LCAA Hovercraft'ı duymak artık daha kolay

uzmanlar

Melek

  • Yükleme Sandığı
    • Zırh gerektiren ve onu alabilen oyuncuların artık etraflarında, manyetizmanın zırhı belirtilen oyuncuya fırlatacağını belirtmek için beyaz bir çerçeve var.
    • Dizilim Sandığını kullanırken, oyuncular artık 4'ten fazla dizilim mevcutsa kaydırabilir
    • Loadout Crate'in yok edilmesi ve umutsuzluğa düşmesi üzerine görsel efektler ve cila
    • Dolum Kutusundaki ikmal eyleminin bekleme süresi artık Dolum Kasaları arasında paylaşılıyor
    • Zırh alırken benzersiz bir ses eklendi
    • Angel's Supply Bag ile kendi kendine zırh uygulama yeteneği eklendi
    • Loadout Crate artık yüksek binaların altındayken çağrılamaz.
    • Yükleme Sandığını yerleştirirken bir el hareketi animasyonu eklendi
    • Angels zırh ve cephane tedarik çantası artık sadece düşük zırhlı değil, düşük cephaneli dostlukları da otomatik olarak hedefliyor

İrlandalı

  • Portals SetPlayersSoldier komutuyla İrlanda diline geçişin, Açılır Kapak yeteneğinin herhangi bir animasyon oynatmamasına neden olması sorunu düzeltildi.
  • İrlanda'nın gadget önizleme videosu "Daha Fazla Bilgi" ekranında bulundu
  • DCS Açılır Kapak
    • DCS Deployable Cover Minimap Simgesinin doğru şekilde görüntülenmemesine neden olan bir sorun düzeltildi
    • DCS Deployable Cover'ın daha açılı yüzeylere yerleştirmeye izin veren konuşlandırılabilir yerleşiminin geliştirilmiş güvenilirliği

Dozer

  • SOB-8 Balistik Kalkan
    • SOB-8 Balistik Kalkan'ın bir asansörün içindeyken mermileri engellememesi sorunu düzeltildi.
    • Dozer'in, SOB-8 Balistik Kalkan kuşanırken kullanıcıyı yok sayarak Boris'in SG-36 Taret ve AI tarafından hedef alınmayacağı bir sorun düzeltildi.
    • SOB-8 Balistik Kalkan takılıyken oyuncuların araçlara girememesi sorunu düzeltildi
    • SOB-8 Balistik Kalkan takılıyken diriltmenin zor olduğu bir sorun düzeltildi
    • SOB-8 Balistik Kalkanı olan bir oyuncuyu öldürmenin kurbanın tasmasını da almasına neden olan sorun çözüldü.
    • Kalkanı takılıyken Dozerler tarafından yakın dövüşe alınan oyuncuların havaya savrulmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
    • Dozer'in, kalkan darbesi kullanarak dostluklardan gelen bir öldürmeyi çalmasına neden olan bir hata düzeltildi.
    • Dozer'in kalkanından sapma hasarı azaltıldı
    • Dozer'in sapma hasarından kafadan vuruş çarpanı kaldırıldı

Rao

  • Siber Savaş Paketi
    • Saldırıya uğrayan hedef bir şey tarafından kapatıldığında Rao'nun Siber Savaş Paketi için kısa bir ek süre eklendi. Bu, ağaçların önünden geçen araçları hacklemeye çalışırken en sık yardımcı olacaktır.
    • Cyber ??Warfare Suite'in, uygun düşmanlar olmadan "Düşman Hacklendi" sesini tetiklemesi sorunu düzeltildi

Paik

  • EMG-X Tarayıcı
    • EMG-X Tarayıcı tarafından taranan kurbanlar için bir ses efekti eklendi
    • Yeteneğin sahibi görüş alanı dışındayken AR-Scanner'ın eksik sesi düzeltildi
    • EMG-X Tarayıcı artık Paik'in üstündeki veya altındaki hedefleri tespit edebilmelidir.
    • Araç içindeyken EMG-X Tarayıcı kullanımı devre dışı bırakıldı
    • EMG-X Tarayıcının "hedef bulundu" ses efektinin 20 metreden uzun hedefler için çalışmaması düzeltildi

Casper

  • OV-P Keşif Uçağı
    • Kullanıcının yüzüstü pozisyondayken OV-P Recon Drone'u konuşlandıramaması sorunu düzeltildi
    • Enemy Recon Drone'larının görünürlüğü iyileştirildi; artık onları görmelerini kolaylaştıran ışıklara sahipler
    • Oyuncular artık OV-P Recon Drone'dan çıktıktan sonra önceki silahlarına geri dönüyorlar.
    • OV-P Recon Drone EMP ipucu mesajı, ateşlemenin bir kilitleme gerektirdiğini netleştirmek için güncellendi
    • OV-P Recon Drone'daki EMP'nin menzili artırıldı
    • Casper'ın OV-P Recon Drone'unun bazen düşman hedeflerine kilitlenememesine neden olan bir sorun düzeltildi
    • OV-P Recon Drone'un hareket hızını arttırdı
    • Vurmayı kolaylaştırmak için OV-P Recon Drone'un isabet kutusu boyutu artırıldı.
    • "Yakın drone" tespit mesafesi ayarlandı
    • Drone'nun kamera görüntüsünü kontrol ederken tespit alanının boyutu ayarlandı.

Boris

  • SG-36 Taret
    • SG-36 Taret artık sahibi düştüğünde değil, sahibi öldüğünde yok edilecek
    • Boris'in SG-36 Taretinin bir aracın yakınındaki hedefleri alamamasına neden olan bir sorun düzeltildi.

Sundance

  • Sundance'in saçılma bombası, kurbanlara düşük irtifaya atılırlarsa uzaklaşma şansı vermek için ilk sıçramadan sonra infilak edecek şekilde taşındı
  • kanat takımı
    • Onarım aracı takılıyken wingsuit'e girdiğinizde wingsuit'te onarım aracı artı işaretinin görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi
    • Wingsuit'i dağıtırken ve ardından dağıtırken, uçuş sırasında 1p görünümüne neden olabilen bir sorun düzeltildi
  • El bombası kemeri
    • Sundance'in Zırh Önleyici bombasının, hedeflenen araç karşı önlemleri devreye soktuktan veya bunun yerine başka bir aracı hedef almaya çalıştıktan sonra havada dönerek takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
    • Sundance'in ayırıcı parça bombalarının davranışı, patlamadan önce bir kez sekecek şekilde ayarlandı

Falck

  • S21 Siretli Tabanca
    • S21 Syrette Pistol'un manyetizması tarafından bir hedef belirlendiğinde S21 Syrette Pistol için Lock On ve Lock Off sesleri eklendi
    • Sağlığa ihtiyacı olan ve onu alabilen oyuncuların çevresinde artık manyetizmanın belirtilen hedefe ateş edeceğini belirtmek için beyaz bir çerçeve var.
    • S21 Syrette Pistol tarafından iyileştirildiğiniz zaman için iyileştirme görsel efektleri eklendi
    • S21 Syrette Pistol tarafından iyileştirildiğinde sesli geri bildirim eklendi

Mackay

  • Kanca
    • FOV ayarlarını değiştirdikten sonra Grappling Hook ipinin gadget'ın önünde yanlış hizalanması sorunu düzeltildi
    • Grappling Hook animasyonundan sonra kameranın sarsılmasına veya hiç animasyon sağlamamasına neden olan kasa düzeltildi.
    • Grapple Gun'ın hasarı azaltıldı

Araçlar

  • Füze karşı önlemlerinin bazen çalışmamasına ve füzelerin patlamamasına ve bunun yerine aynı hedefi yeniden ele geçirmesine neden olan sorun düzeltildi
  • Araçlardan çıkış pozisyonu daha tutarlı hale getirildi
  • Araçlar için kontrolör titreşiminde iyileştirmeler yapıldı
  • Yere düşen MD540 Nightbird Monteli 20mm Topların donmuş görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Dengeli MD540 Nightbird Monteli Minigunlar, birikim ve yakınsama yayıyor
  • AH-64GX Apache Warchief ve KA-520 Super Hokum 127mm Anti-Vehicle Rocket Pack'ler artık ateşlendiğinde patlama dürtüsüne sahip olmayacak
  • LCAA Hovercraft kullanan bir oyuncunun ön pencereden vurulamaması sorunu düzeltildi.
  • F-35E Panther onarım sistemi yeteneğinin özelleştirmede eksik olması düzeltildi
  • Geçiş veya bekletme olarak araç güçlendirme seçeneği eklendi
  • Araçların camdan çarptığında çifte hasar almasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • İyileştirilmiş TOW Füze Mermilerinin uçuş davranışı
  • Saldırıda araçların dürtülmesine neden olan Saldırı Helikopterleri Araç Karşıtı Roket üzerindeki patlama dürtüsü kaldırıldı
  • Araçların bazen dünya geometrisine takılıp kaldığı sabit durumlar
  • Ranger'ın yok edildiğinde bir bez bebeğe dönüşmesini engelleyen bir sorun düzeltildi. Ranger'ı yok etmek artık çok daha doğal görünecek.
  • Ranger'ın düşürüldükten sonra kendisini arayan oyuncuyla bağlantısını kaybetmesine neden olan bir hata düzeltildi.
  • Geri vites serbest bırakıldığında bazı tekerlekli araçların geriye doğru yuvarlanmaya devam etmesi düzeltildi
  • Araçlar üzerinde ayarlanmış FOV hız etkisi etkisi
  • Kara araçları bazen tekerleklerin tamamının veya çoğunun zeminle temasını kaybetmesine neden olan bir şeyin üzerinde sürerken "sıkışabilir". Normal gaz kelebeği ve direksiyon girişi vererek bu durumlardan kurtulmak artık daha kolay olmalı
  • Bir araçta öldürüldüğünde öldürme kamerasının yerin altına girmesi düzeltildi

Silahlar

  • Bir düşman hedefine ateş ederken görsel isabetlerin kaydedilmesini engelleyen bazı sorunlar düzeltildi. Not: daha fazla iyileştirme hala araştırılmaktadır
  • 8X Scope'un diğerlerinden daha hızlı ADS süresine sahip olması düzeltildi
  • M44 revolver'in fazladan bir mermi bölmesi düzeltildi; şimdi 6 yerine 5 mermiyi doğru şekilde yeniden yükleyecek.
  • Bir askerin araçtayken saldırıya uğradıktan sonra ateş edememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • El bombası attıktan sonra silah gecikmesine geri dönüş azaltıldı
  • 40 mm Namlu Altı Eklentilerinden sınırsız cephane ve hızlı ateş eden el bombalarına izin veren bir istismar düzeltildi
  • 40 mm AP mermisi artık yanlış bir şekilde yakınlık göstergesi göstermiyor
  • Mühimmat artık 40mm Namlu Altı Ataşmanlarına ve bunların farklı mühimmat türlerine tedarik edilebiliyor.
  • PK-A ve Kobra'da dürbün konumu ve parlaklığı ayarlanarak bu optiklerin kullanımı daha kolay hale getirildi

NTW-50

  • NTW-50'nin araçlara karşı azaltılmış etkinliği
  • Anti Materiel Rounds şarjör boyutu 5'e yükseltildi
  • Düşük Malzeme Karşıtı Yuvarlamalar, ağır araçlara karşı hasar çarpanı
  • Düşürülmüş Anti Malzeme Ağır Mermiler, tüm araçlara karşı hasar çarpanı

gadget'lar

  • Oyuncu bir araca girdiğinde gadget'lar artık bekleme sürelerini duraklatmıyor
  • Gadget'lar yok edilmek yerine asansörlerle hareket edecek
  • Carl Gustaf, RPG, Wildcat AA füzeleri, Bolte füze barajı, alevlendiyse araçlara yeniden kilitlenmeyecek
  • El bombalarının oyunculara geri sıçramak yerine pencerelerden geçmesine izin vermek için Orbital'deki ayarlanmış cam

CG Geri Tepmesiz M5

  • CG Recoilless M5'in SOFLAM Tanımlayıcı ve hedef konuşlandırılan karşı önlemler aracılığıyla kilitlendiğinde düşman hava araçlarına olan kilidini kaybetmemesine neden olan bir hata düzeltildi
  • Uygun oyun yeteneklerini / zamanlamasını daha iyi yansıtmak için Recoilless M5'teki menzil bulucu ve uçuş süresi bilgileri ayarlandı

C5 Patlayıcı

  • Hareket halindeki bir araçta C5 Patlayıcıyı patlatmaya çalışırken C5 Patlayıcı patlama hasarının bazen tutarsız olmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • C5 Patlayıcı sunucu ve istemci konumlarının doğru şekilde senkronize edilmemesi sorunu düzeltildi
  • C5 Patlayıcı'nın konuşlanma süresi ayarlandı ve tepki kabiliyetini artırmak için patlatılmasına izin vermeden önceki gecikmeyi azalttı.

SOFLAM Tanımlayıcı

  • Yakınlaştırılırken diğer gadget'lara geçilirken görsel SOFLAM Tanımlayıcı UI öğelerinin ekranda hala mevcut olmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • SOFLAM İşaretçisinin araç ipucu metninin yanlış hizalanması düzeltildi

Tanksavar Mayını

  • Mayınların ve diğer konuşlandırılabilirlerin bir aracın içinden konuşlandırıldığında ses efektlerini tetiklememesine neden olan bir sorun düzeltildi

Tıbbi Sandık ve Cephane Sandığı

  • Tam HP'deyken Medical Crate iyileştirme bekleme süresinin tetiklenmesi sorunu düzeltildi.
  • Medikal ve Cephane sandıklarının yörüngesi, fırlatma ve adres titreşiminin animasyonuyla hizalanacak şekilde ayarlandı
  • Medikal ve Cephane sandıkları dağıtımının yanıt verme hızı iyileştirildi. Onları seçtikten sonra çok daha hızlı atmak artık mümkün
  • Cephane Kutusundan gadget'ları yeniden tedarik ederken ikmal animasyonunun oynamamasına neden olan bir sorun düzeltildi

Sis bombası

  • Duman Bombası'nın patlama davranışı değiştirildi; şimdi patlamadan önce bir kez sıçrayacak
  • Duman Bombalarının mermiler veya patlamalar tarafından yok edilebilmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Bir düşman Uzmanın Sis Bombası atıldığında VO'nun tetiklenmemesi sorunu düzeltildi

El bombası

  • El bombası uyarı simgesinin, mini harita gibi HUD'nin belirli öğelerinin altına çizilmemesi sağlandı

Tamir aleti

  • Onarım Aracının, araca bakmadan araçları tamir edebilmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Onarım Aracı iyileştirildi, böylece daha hızlı donatılıp uzaklaştırıldı

Ekleme İşareti

  • Bir Ekleme İşareti almanın herhangi bir ses çıkarmaması sorunu düzeltildi.
  • EMP artık Ekleme İşaretlerinde yumurtlamayı engelliyor
  • Fırlattıktan sonra Yerleştirme İşaretinin yerleştirilmesinden önceki gecikme azaltıldı

FXM-33 AA Füzesi

  • FXM-33 AA Füze yeniden yükleme ses efekti artık yeniden yükleme animasyonuna uygun şekilde uyacak
  • FXM-33 AA Füze yeniden yüklemesinin animasyonu genişletildi

Asker

  • Tek elle ve iki elle kullanılan gadget'lar için yerinde dönüş animasyonları eklendi
  • Bacaklarınızı havada sallayarak yatmak sizi o nesneden uzaklaştıracak, ancak kendinizi düzeltmeniz için zaman tanıyacaktır.
  • Uzaktan düşük kaliteli animasyonlarla Uzmanların görülebildiği azaltılmış oluşumlar
  • Bacakların görüşü engellememesi için düşerken bacakların pozu ayarlandı
  • Yüzerken asker animasyonları düzenlendi.
  • Uzmanlar için çeşitli görsel ayarlamalar ve düzeltmeler
  • İnce yüzeylere eğilimli oyuncuların havada yüzerken görülebileceği sorunlar ele alındı. Yüzey yeterince büyük değilse şimdi düşme eğiliminde olacaklar.
  • Oyuncuların yerde yüzerken takılıp kalmasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Sudan karaya geçerken eksik silah yerleştirme animasyonu düzeltildi.
  • Askerin kayarken bazen yeri gerektiği gibi takip etmemesine neden olan sorunlar düzeltildi.
  • Çömelerek veya yatarak ayağa kalkmaya çalışırken zıplamayı tutarken zıplamanın önbelleğe alınmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Bir yokuşta yüzüstü yatarken yeterince yukarı ve aşağı bakmanın mümkün olmadığı bir sorun düzeltildi
  • FOV varsayılandan daha yüksek olduğunda karakter ellerinin merdivenlerle temas etmemesi sorunu düzeltildi
  • Merdivenlerde dönerek kendi başsız birinci şahıs bedeninizi görebilmenize neden olan bir sorun düzeltildi
  • "Her Zaman Çapraz Sürat" Seçeneğinin ayarlanmasının bazen oyuncunun istenen hızda çapraz koşu yapmasına izin vermemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yüzerken depar atmaya çalışmanın yanlış bir yüzme animasyonuyla sonuçlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Birinci şahıs askerinizin bazen doğru sürat animasyonunu oynatmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bazı araç silahlarının paraşüte zarar vererek askerlere zarar vermesine neden olan sorun çözüldü.
  • Dönmeyi bırakmış olsanız bile, üçüncü şahıs animasyonunuzun eğilimli bir yerinde dönüş döngüsünde takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi

yakın dövüş

  • Eğilimli düşmanlar üzerindeki yayından kaldırma seslerinin zamanlaması ayarlandı
  • Başka bir oyuncunun yakın dövüş saldırısını izlerken silahın değişme hızı iyileştirildi
  • Bir oyuncuyla yakın dövüş yapabileceğiniz menzil azaltıldı
  • Artık merdivene tırmanan bir askeri alt edemezsiniz
  • Boş hafif araçlarla yakın dövüş yapmak artık aracı hafifçe itmenize izin veriyor, bu da araçlar sıkıştığında yardımcı olabilir.
  • Oyuncuların yakın dövüş kullanırken bazen havaya savrulmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yüzüstü yatan düşmanların tüm açılardan çalışmaması düzeltildi
  • Merdivenlere eğilimli bir düşmanı indirirken oluşan bir animasyon sorunu düzeltildi.
  • Hareketli bir platformda dururken yakın dövüş oyuncuları için bir kamera hatası düzeltildi
  • Sudaki yakın dövüş saldırılarının oyuncuyu kırık bir duruma getirebileceği bir hata düzeltildi
  • Oyuncuların bir merdivene atlayıp inerek hız kazanabilmeleri ve yakın dövüş vuruşu yapabilmelerine neden olan bir sorun düzeltildi.
Yorumlar 3
MK Okuru
MK Okuru 29.01.2022 00:50
Kalan Karakter : 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.12.2021 00:27
Battlefield gibi bir oyunda TDM oyun modu yok,inanabiliyormusunuz?Sadece Conquest ve Breaktrough modları var,infantry oynamayı sevenleri adam yerine koymuyoruz demişler açık açık.
Kalan Karakter : 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.12.2021 23:47
Beta testini iyi yapamamışlar
Kalan Karakter : 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.12.2021 16:57
Okumaya üşendim.. oyunu çıkarmamışlar yani
Kalan Karakter : 300 Gönder
Battlefield 2042 yaması oyunu baştan sona değiştiriyor

İlginizi Çekebilir

Adblocker bulundu! Lütfen mesajımızı okuyun.

Sayfanın tam olarak yüklenmesini engelleyen AdBlock Plus veya başka bir reklam engelleme yazılımı kullandığınızı tespit ettik.

Flash, animasyon, iğrenç ses veya pop-up reklamımız yok. Bu can sıkıcı reklam türlerini uygulamıyoruz!

Siteyi işletmek için bizim de gelire ihtiyacımız bulunuyor ve neredeyse tamamı çevrimiçi reklamcılığımızdan geliyor.

Lütfen merlininkazani.com adresini reklam engelleme beyaz listenize ekleyin veya reklam engelleme yazılımınızı devre dışı bırakın.

×