• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Bethesda, Elder Scrolls 6'nın neden geç geleceğini açıkladı Yorumları - (105) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 5.07.2025 08:49
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 12:00
Çünkü iktidarsızlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.06.2017 13:29
bak hele yalana, es ile fallout dışında oyununuz mu var, sizi siz yapan bu ikisi zaten. bunların amacı skyrim modlarından para götürmek.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.06.2017 12:16
Firma her zaman 2 Fallout, 2 Elder Scrolls diye gidiyor.
Şimdi sırada Fallout New Vegas 2 var.
Tamam, açıklama çok dürüst değil, dediğin doğru, biraz mevcur oyunlardan, modlardan kazanmak istiyorlar.
Ama bunun sebebi biraz da, Fallout 4 sonrası biraz tırstılar.
Riske girmek istemiyorlar.
Haklılar.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 14:00
Bethesdayı bu sebeplen seviyorum. Inanin oyunların da başka oyunlarda alamiyacaginiz tadi aliyorsunuz. Grafik filan yemisim banane. Sadece oyunlari karsilastirin tes 3 tes4 tes 5 arasindaki farklaea bakin. Tamam fallout 3 4 o kadarda degildi lakin yine iyiydi. Ayrica sizden surekli para koparmiyorla
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.06.2017 12:13
00:12, ama firmanın kalitesinde, gösterdiği özende ciddi bir düşüş yok doğru.
Bu bebeler fazla ağlıyor.
Bethesda hala oyuncuya en değer veren firmalardan biri.
MK Okuru
MK Okuru 26.06.2017 12:12
00:12, kardeşim DLC lerle sürekli para kazanıyorlar. Yakın zamanda Morrowind çıktı mesela. Sonra online oyun bu, silahı var cartı curtu var..
Ayrıca "Creatin Kit" ile modlardan da para kazanmayı amaçlıyorlar.
Oyunları uzuun aralıklarla çıktığı için, TES den daha sürekli bir gelir istiyorlar herhalde
MK Okuru
MK Okuru 26.06.2017 00:12
MK Okuru, 19.06.2017 22:31

Elder Scrolls Online bedava bir oyun, ESO da başta abonelik tarzıydı WoW gibi şimdi bi sefer ödemeli yaptılar, para için yaptıklarını düşünmüyorum. Elbette bi firmanın kendi çıkarları olacak fakat Bethesda nın burdaki çizgiyi iyi koruduğunu düşünüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 24.06.2017 23:46
Tes 3 Tes 4 Tes 5 arasında karşılaştıralamayacak kadar fark var her oyun daha da kötüye gitti Skyrim'de zaten loreyi mahvettiler.
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 22:31
Tam aksine tamamen para koparmak için yaptıkları şeyler. Elder scrolls temalı kart oyunu ondan sonra mmorpg oyunu yapmak bence yeterince bu emeli ortaya koyal oyunlar.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:08
madem öyle, bi tane daha dlc çıkarın.. başta planladıkları Thalmor lara karşı nihai savaş mesela..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 25.06.2017 22:37
lore u bozduklarını bilmiyordum. Dediğin kadarıyla çok da ciddi bozmuşlar gibi. Biraz hayal kırıklığına uğradım.

Ama, Thalmor ile savaşın ne gibi bir zararı olabilir ki? Yani sonuçta gelecek planlarını etkiler sadece, lore u nasıl bozabilir ki?
MK Okuru
MK Okuru 25.06.2017 15:59
Savaş neden mahvetsin ki?
Kaja
Kaja 24.06.2017 23:54
Thalmorla savaş oyunu tamamen mahveder zaten skyrim elder scrollsun utanç kaynağı olan lorenin mahvedildiği bir oyun thalmorla savaş olursa herşey çöker daha da beter olur
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.06.2017 16:39
adamlar hala skyrimden kamyon yükü kadar para kazanıyor ne diye yapsınki 6.yı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:58
Sen Elder Scrolls u beceremeyip devam ettiremezsen ,ki şimdi başlasalar bile öyle detaylı bir oyun kaç senede biter belli değil , witcher gibi oyunlar çıkar senin hayran kitleni elinden alır
Yanıtla
Kaja
Kaja 24.06.2017 23:56
Witcher asla Elder Scrolls kadar başarılı olamaz elder scrollsu biraz araştır evreni çok büyük witcher gibi bir oyun asla elder scrolls ile boy ölçüşemez
Kalan Karakter: 300 Gönder
Sandora
Sandora 19.06.2017 12:55
Yahu açıkça itiraf edin Fallout 4 tamam kötü oyun değildi ama beklentilerin altında ezildiniz.Aynı şekilde hikaye ve dünya konusunda skyrim'i geçebilecek bir oyun yapamıyoruz yaparsak alacağımız eleştirilerden korkuyoruz.Kısacası biz bu işi beceremedik yeni Elder Scrolls yapamıyoruz de.
Yanıtla
Kaja
Kaja 24.06.2017 23:53
Yeni oyun zaten Skyrim'i geçemezse bethesda batar arenadan sonra tüm elder scrolls oyunları kötüleşiypr en son oyun skyrimdede zaten tüm loreyi mahvederek yapılmış berbat bir oyun
Kaja
Kaja 24.06.2017 23:53
Yeni oyun zaten Skyrim'i geçemezse bethesda batar arenadan sonra tüm elder scrolls oyunları kötüleşiypr en son oyun skyrimdede zaten tüm loreyi mahvederek yapılmış berbat bir oyun
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:08
Bethesda Yapmadımı abi Skyrimi??? Ne b.k atıp duruyorsunuz Hala oynuyorum Hala kendi kendime tirbe girip agzımın suyu akarcasına kasıyorum.
E şimdi Siz oyun mu istiyorsunuz yoksa oyn mu arasındaki farkı söyleyeyim biri yapılır efsahane olur ( elderscroll skyrim) biri yapılır Gişe filmi olur (Prey)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 24.06.2017 23:50
Elder Scrolls Skyrim Elder Srolls'un en kötüoyunu 20 yıllık loreyi mahvettiler abuk subuk şeyler eklediler deep loreden bahsetmemek için oyunu değiştirdiler Alduin Akatoshun çocuğu Altmerlar 8 lere tapar bunların hepsi yalan
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.06.2017 23:44
Geç olacaksa en azından iyi olsun Skyrim'deki gibi loreyi mahvetmesinler doğru düzgün bir oyun olsun.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.06.2017 15:47
Skyrime devam edeyim o zaman
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
DeC
DeC 24.06.2017 15:04
Todd Howard reyize mi inanalım bu Hines düdüğüne mi inanalım? Oyunu geliştiren ekibin başındaki Howard geçen sene ES6'nın yapımına başladıklarını söylemişti.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
maxpayne59
maxpayne59 23.06.2017 17:42
Yani adamlar demişki, kardeş morrowind yeni çıktı alın oynayın. Daha eso nun kaymağını tam yiyemedik.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.06.2017 19:50
O yüzden yılda 3 kez yeni skyrim duyuruyorlar. Yıl 2020 , Skyrim:Ultra Master Legendary Edition for Ps5 :D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 23.06.2017 16:01
Daha fazla Skyrim görmek istemiyor millet. Daha fazla seriyle alakası olmayan TES oyunu görmek istemiyor millet. Online yaparlar DLC'den parayı kırarlar. Kart oyunu yaparlar ona da Skyrim DLC'si çıkartırlar. Bıktık artık Skyrimden.
Sadece TES ve FO istemiyoruz diyen adamın aynı oyunları ısıtması...
MK Okuru
MK Okuru 22.06.2017 00:35
Öfffff... bi bitmediniz..
Skyrim in VR ına ya da geliştirilmiş grafiklerine harcanan emekle, zamanla, bütçeyle, çalışan sayısıyla, yeni bir Elder Scrolls oyununa harcananları aynı mı zannediyorsun?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.06.2017 03:58
Valla Blizzard, mirasını unutup,oyunculara ilkkez ne istediklerini danışmadan, ben bilirim diye tam gaz diklemesine gittiler.Diablo 3 ve Warlords of Dreanor başarısızlığından sonra bu işin bütçe işi olmadığını zor yoldan öğrenip,neyseki hatalarını anlayıp yanlıştan geri döndü.Oyuncuyada güvensinler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
matrix
matrix 22.06.2017 14:45
Şimdi bu düşüncedelerse çok büyük takdir etmek gerekir adamlar piyasaya oynayıp, oyunlarla alakası olmayan pazarlamacının işteği doğrultusunda oyunlarını boktanlaştırmıyor, gibisinden.
Ama Doom VR yapmak Fallout VR yapmak veya DLC çıkartmak geliştiricilerinin istekleri mi ? Çok merak ediyorum. Yani bu karar geliştiricinin isteğiyse bu adamlar çürümüş derim ben.
Ayrıca E3 te her firma gibi yeni İP den kaçınan ve en sıkıcı E3 ü bize yaşatan bu şirket diğer firmalardan farklı neyi amaçlıyor ?
Yeni oyun satmayı mı ? oyun yapmak yerine mod yapmayı mı ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.06.2017 00:39
Fallout 4 te ki "hayal kırıklığı" -ki ilk defa Bethesda nın başına geldi bu-, gösterdi ki, şirket günümüzün biraz gerisinde kalmış.
Onlar da, hazır TES Online dan iyi para gelirken, riske girmeyip, zaten 6-7 senede bir çıkardıkları seriyi, birkaç yıl daha ertelediler.
Abartmayın artık,amma ağladınız
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.06.2017 10:27
Erken gelmesinden iyidir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.06.2017 02:05
Sen şuna halihazırda olan bir oyunun suyunu sıkıp insanlara biraz daha satmak istiyoruz desene... Yakında hiçbir değişiklik olmadan skyrim ultra ultra edition çıkar, insanlar da alır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.06.2017 16:30
Rockstar games deki cesaret bethesda da yok galiba beklentiyi karşılayamayacaklarından korkuyolar. Ama parayı hak eden kazanır bundan bi kaç yıl sonra witcher 3 gibi bikaç tane daha sağlam oyun çıkarsa kimse dönüpte skyrimin neslin gerisinde kalmış grafiklerine katlanarak oynamaz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
hakande84
hakande84 18.06.2017 17:19
Elder Scrolls Online ile para kazanmak istiyorlar. 6. oyunu ondan istemiyorlar. Daha çok dolandıracaklar milleti.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.06.2017 15:58
Rahro Uth, yahu azıcık kafa yor be adam, aynı cümleyi kurup duracağına.
ZeniMax ın oyun yapım stüdyosu da var, dağıtımın yanında.
Bethesda nın dağıtımı da var, oyun yapımının yanında.
TES Online, Zenimax yaptı ama geliri Bethesda nın.
Ve Zenimax Bethesda nın sahibi olduğu için, Bethesda ya karışır.
Rahro Uth
Rahro Uth 20.06.2017 14:00
ONLINE TAMAMEN ZENIMAX TARAFINDAN PLANLANMIŞ VE GELİŞTİRİLMİŞTİR. GELİRLERİ DE ZENİMAX'A GİDER. BETHESDA'NIN BİR OLAYI YOK Bİ ÖĞRENEMEDİNİZ BE.
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 10:13
Kardes bethesdanın sahibi zenimax
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:23
Rahro Uth, Zenimax ta Bethesda nın sahibi. Yani TES konusunda sözü geçer.

Arkadaşın dediği doğru bence de, Online dan gelen garanti parayla idare edip, TES 6 yı normalden geç çıkarmak istiyorlar.
Gerçi bugün çıksa, erken çıkmış olur diğer TES çıkış tarihlerine bakarsak.
Muhtemelen 2020-23..
Rahro Uth
Rahro Uth 18.06.2017 20:08
ELDER SCROLLS ONLINE ZENIMAX'IN BETHESDA'NIN DEĞİL Bİ ÖĞRENEMEDİNİZ GİTTİ BE.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.06.2017 01:51
şu oyun işi bir türlü ciddiye alınmadı sinema sektörünü 10 20 kat gecmesine rağmen,yapanlarda aşırı para kazandılar sorunda bu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 23:09
Be kardeşim Ubisoft her sene 1 tane A.C çıkarıyordu onlardan daha mi hadi onu geçti COD.Batlefield PES FİFA her sene çıkıyor...
Hadi sana her sene demiyoruz bari iki 3 yılda bir çıkar...
Gittim ben bu oyunu orjinal aldım sattım zarar etmedim alıcısı satıcısına her türlü ekmek yedirmiş bir oyun..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 22:07
Aslında güzel bir tavır. İşi zevkle yapmazsan geleli bu işlerde oyuna pek birşeyler katamazsın yıllardır aynı konu üzerinde kafa yoruyorsun resmen bir hücrenin içinde hapis olmuş gibi olursun..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 22:06
yani şimdi tüm ekip bunca yıldır kart oyunumu yapmayı bekliyordu büyük bir hevesle ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 21:41
Eso ya birde oblivion paketi yapsalar tadından yenmez vallahi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 21:09
Burada naçizane görüşüm yapılacak en güzel hamle, yeni bir oyundansa, ESO'nun eski oyunlarının çok kaliteli şekilde tekrardan yapılması. Bu da kolay bir iş değil elbette ama hiç olmazsa beklediğimiz sürede konuya uzak arkadaşlar olayın sadece skyrimden ibaret olmadığını anlarlar. Skyrim 2 nedir la?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 17:26
Nintendo mario'dan sıkılmadı bunlar EOS'dan sıkılıyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Masterlee
Masterlee 18.06.2017 22:33
Ne biçim laf bu ? "Sıkıldık ondan yapmıyoruz". Git başka iş yap ozaman hey Allahım.. O zaman her sıkılan yapmasın işini ne biçim kafa bu ? Sıkılıp yapmıyorsan hadi güle güle demezler mi adama ?
Ben işimi yaparken bazen çok sıkılıyorum hadi gidip patrona ben çok sıkıldım yapmıyorum diyeyim bakalım nolacak ?
Yanıtla
Rahro Uth
Rahro Uth 19.06.2017 16:10
Sen olayı hiç anlamamışsın...
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 13:20
Ulan adamlar yapmak istemediği bir oyunu yaparlarsa ortaya nasıl birşey çıkar biliyormusun ? Eğer Ubisoft gibi olsalardı çoktan elder scrolls 6 çıkmıştı zaten.
Masterlee
Masterlee 19.06.2017 11:15
Ben gerçekleri yazdım fakat ne yazık ki seviye yine yerlerde..(Sananeler falan) Gerçek hayatta keyfe göre iş yapılmaz, şirketlerin bir takvimi vardır ve çalışanlarda ona uymak zorundadır. Yaratıcılık işi böyle değil, yaratamıyosan yaratacak dünya kadar adam çıkar.Neden mi çünkü bende web ve grafik tasarımcıyım denileni çok iyi anlıyorum merak etmeyin. Fakat bu açıklamayı çalışanlar yerine şirket yapsaydı anlardım. Tabii bu arada şirket sahibide çalışanlarını düşünmek ve onların yaratıcılıklarını en iyi kullanabilecekleri ortamı yaratmak zorunda. İşler böyle karşılıklı yürüyor. Yoksa kimse "Ay kıyamam sana sıkıldın mı sen ? Yapma o zaman şekerim. Bizim yapacağımız anlaşmaları atalım çöpe olsun bitsin demez'
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:37
Yaratıcı ve kaliteli iş çıkarmak isteyen insanlar, gerçekten inandıklarında ve hazır olduklarında iş yaparlar. Kendi patronunla kıyaslaman komik bence.
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:20
Kardeş adamların işi senin isteklerini yerine getirmek değil. Adamların oyunu o isterlerse tüm seriyi kaldırırlar. Ayrıca tek bir çalışan demiyor bunu, genel olarak 2 seri arasında dönmekten şirket sıkılmış. Sanane
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:20
Yaratıcılığa dayalı işlerde zorlama olursa, Fallout 4 vakası gibi olur.
Bir yanı gelişir, bir yanı sıkıntılı olur. Gereksiz olur, üzer.

Tabi, firma sahibinin sözlerinin dürüstçe olduğunu kabul edersek böyle.. ki bence TES Online dan iyi kazandıkları için, TES 6 ya acele etmiyorlar.
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:05
Yürü be
Kalan Karakter: 300 Gönder
youkiboy
youkiboy 19.06.2017 13:47
Senin yalanını seveyim ben..Desene daha Skyrim ile Fallout un yeterince ekmeğini yiyemedik diye.Yeterince yedik ama yetmez aksırana tıksırana kadar yiyeceğiz.Yakın zamanda Skyrim için VR versiyonu ile ilgili bir haber vardı. "Ekibisi kariyerini sadece Fallout ve Elder Scroll serisi ile sürdürmek istemiyormuş." Skyrim ı ısıtıp ısıtıp otuz kere piyasaya babam mı sürdü la..Hı hı kardeş kalben geliştirmek istemiyorlar hı hı..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 15:32
(2) Yani, ticari olduğu doğru ama, yeni birşey değil. Bethesda hep uzun aralıklarla oyun çıkarıyor zaten.
Sanki firmaya hesap sorma hakkınız varmış gibi davranmayın.
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 15:31
Kardeş, bir oyunun grafiklerini güncellemek ya da VR ını hazırlamak, yeni bir TES geliştirmek gibi zor, uzun, tüm ekibin özverili çalışmasını gerektirecek birşey değil.
Fallout 4 ile biraz gözden düştükleri için, tıpkı "DAHA ÖNCEKİ OYUNLARDA OLDUĞU GİBİ", TES 6 için sabırla çalışıyorlar.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 14:33
Sevgili Onur Güner, umarım bol bol kitap okur, daha fazla yazı yazar ve Türkçeni düzeltirsin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
129912994
129912994 19.06.2017 13:23
hah ya agzını yiyim pete hines!

şirketlerin zorlama yoluyla , para için , ot için , bok için zorlama projeler yapmamalari ne kadar güzel ya sırf bu sebeplerden dolayı ne oyunlar heba oldu ama tutkuyla sevgiyle yapilan oyunlar her zaman kalbimizde yerini korudu umarim ileride güzel bi ateşle 6. oyunu görürüz :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 13:03
Burda olacak ekip böyle cümleler kuracaklar. Kalbine sokarlar o adamların :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 12:48
Todd howard ekibi oyunu yapması konusunda ikna etmez ise şuan lise 1 e geçecek olan oğlunu vururuz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 03:34
Bu firma yeni nesile ayak uyduramadı ve kabul etmek istemiyorlar.Çıkardıkları bütün oyunlar eski nesil ve eski kafa oyunlar.Fallout 4 faciası ortada.Zaten gerek yok bize Cd Projekt Red yeter.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 12:07
yetmez ikisinin yeri ayrı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
komikaze
komikaze 19.06.2017 12:03
Aslında çoğu arkadaşta belirtmiş durumu.Böyle söylemeleri normal aslında çünkü günümüz oyunlarında gelinen nokta çok farklı ve bu şekilde açık dünya rpg oyunu yapabilmek yıllar gerektirir.Aksi taktirde oyuncu kitlesinde kayıplar yaşarlar.Gerçektende tüm zamanlarını verebilecekleri bir ortamda yapılması gereken bir oyun diye düşünüyorum.

Bu sefer fizik ve animasyonlarda büyük yeniliklere gideceklerini düşünüyorum açıkcası.Çünkü fizik motoru artık kaldırmıyor çok sırıtıyor keza animasyonlar ve çevre grafiğide cabası.Elbette ki Fallout 4 ve Skyrim'i defalarca bitirdim.Oldukçada keyif aldığım iki oyundu fakat ne olursa olsun kabul edilmesi gereken oyunun grafik ve fizik motoru çok ilkel görünüyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 11:18
Paramı alamazsınız o zaman.

CD Project Red aç bakayim ağzını...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 10:18
Arkadaş, sizler de bıkmadınız aynı oyunu sonsuza dek oynamaya..cok normal ''6'' nedir ya. Kaldı ki ortada ESO var , birçok insan orada vakit geçirmeyi daha çok seviyor. Ayrıca Singleplayer oyun dönemi yavaş yavaş bitiyor. Hedeflenen : her şeyin online olması ve milleti daha çok soymak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
D3adMan
D3adMan 19.06.2017 01:20
Bana masal anlatma Bethesda . Dürüstçe diyin ki biz 47477 platforma daha çıkarır Skyrim den hayvan gibi para kaldırırız . Online da tıkırında gidiyor zaten . E ne yaparsak yapalım Tes 6 beklentiler altında kalacak ( hype yüksek ) . Yani kısacası Half life 3 neden gelmiyorsa Tes 6 da ondan gelmiyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
GamerMaster
GamerMaster 18.06.2017 16:01
Kalben mi istemiyorlarmış ? Kim mi verdi 5 milyonu ? Masal bunlar..kısaca yemiyor; bizim dötüşümüz yeni nesil grafiklerle,onca müzik besteleyerek,destansi hikaye yazarak devasa bir rpg oyunu yapmaya yemiyor,beceremiyoruz deyin canımı yeyin bethesda...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 19.06.2017 00:37
gamermaster sana katılıyorum ama gönülle yapılsa daha iyi olmaz mı?hem nicelik hem de nitelik bakımından
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:08
Resident evil 7 bir aaa oyunudur.
GamerMaster
GamerMaster 18.06.2017 19:26
Resident evil 7 ye bak bakalım hiç AAA sınıfı bir oyun gibi duruyor mu ? Yer mi acaba Capcom sürünürken tutupta baştan bir racoon city tasarlayıp,karakter derinliği yaratıp,müzik bestecisi bulupta yeni oynanış dinamiğiyle devrimsel ciddi bir Re yaratmaya ? Res 6 daki baştan sağma tasarımlar,kaplamalar ve dinamiklerden belli oluyordu artık grafik,oynanış ve başka etmenlerde yenilik getiremedikleri..
GamerMaster
GamerMaster 18.06.2017 19:19
Yeni nesilde bir çok firmanın engeli ; yeni nesil kaplamalar ve fizik dinamikleri ile gelen devasa boyutlar ve tasarım surecinde karşılaşılan zaman kaybı.farkındaysan eskiden 2-3 senede yeni serisi çıkan yapımlar artık 6-7 senede geliyor..hele isim TES ve Fallout olunca bu iş daha da zor..oyun dünyasında sıkılma diye bir durum yoktur..Naugthy Dog bile risk almamak için bir şekilde Uncharted serisini devam ettirmek zorunda olduğunu belirtti..gönül usulüyle yapılmıyor bu işler..ticari faktör en önemlisi..sıkılma durumu dedikleri şeyde ; kadro değişmesi ,bütçe sorunları,rakipler,üzerinde yoğun çaba gerektiren yapımların zaman aşaması gibi nedenlerin toplamı..öyle kolay değil kardeşim ben sıkıldım diye daldan dala atlamak..
grimm
grimm 18.06.2017 17:03
Ben hiç sanmımyorum. Adamlar sürekli aynı iki seride dolaşmaktan artık soğumuş olabilirler ve bu çok normal bir şey. Şu an dedikodular da dahil eminim ki çalıştıkları özel bir projeleri var. Bence bu sıkılma durumu Fallout 4'te de vardı ve pek çok oyuncuyu tatmin etmedi. Şu an iyi ki Witcher, Zelda gibi atmosfer bakımından çıtayı öteye taşıyan oyunlar çıktı da kendilerini zorlayacakları yeni kulvarlar meydana geldi. Skyrim 2'yi yapacaklarsa hiç yapmasınlar zaten.
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:04
Daha önceki oyunlarıda zaten destansı hikaye filan değildi.
Open World rpg'de liderler ona lafım yok.
Kalan Karakter: 300 Gönder
AZRAILXX
AZRAILXX 19.06.2017 00:22
Sen bi bölüm olarak aç bak geliştirmek isteyen binlerce kişi nasıl başvuru yapıyor. Şaka gibi yaa
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 23:20
Skyrim 2 yazanları görünce kafayı yiyorum ben, öyle bir oyun olmayacak TES 6 (oyunun geçeceği yer) olacak sıradaki oyunun ismi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 21:35
Yıktın bizi merlin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Trial
Trial 18.06.2017 16:19
Skyrim'i eski dandik laptopumda bile rahatça oynayabilmiştim ve şu an farkediyorum da grafikleri berbat, yapay zekası kötü, dil desteği olmayan, multiplayer'ı olsaydı çok daha iyi tutacak bir oyundu. Aşağıdaki yoruma katılıyorum koca bir dünya, binbir çeşit hikaye, görevler, grafikler ve özellikle iyi bir optimizasyon yapmak yemiyor olsa gerek çünkü Skyrim'in çıkış tarihi 2011. Yani 6 yıl bitmiş 7. seneye girerken kimse 7 yıllık bir oyunu oynamak istemeyecektir. Fallout 4 iniyor şu an inşallah Skyrim'deki gibi özürlü bir yapay zekayla, ultra'da bile kötü grafiklere rastlamam. Türkçe yaması da yokmuş yine eziyet çekecez ya ne diyim işini layıkıyla yapan bir CDProjeckt var herhalde benim bildiğim.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 20:26
Kardeş bu GTA değil TES oyunu sen çok yanlış gelmişin.
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 19:18
Kardeşim modsuz Skyrim oynayıp veled gibi grafikler kötü diye laf etmezsen ne güzel gta 5 indirime girince al bence hem grafikler de iyi
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:30
skyrim'in multiplayer'i mi olsaydı?

oldu tamam.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:59
Fallout cikti da ne oldu. Onca sene sonra cikardiklari oyun tam bir hayal kirikligi. Sanki bir gunde karar alip ertesi gun tamamlamislar gibi ruhsuz,gelisimden uzak gereksiz bir oyun olmus.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:44
ee 5 paralık şeye 10 ödersen olacağı bu döner ağzına çar işte ağlayın şimdi skayrm skayrim diye
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:42
"Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz." Ahahsahdahsfdf süper :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:39
Obsidian'a ver o zaman yapsınlar. Nasıl fallout new vegas'ı,kotor 2'yi yaptılar, bunun da altından kalkarlar.
Daha iyi bile yapma ihtimalleri var.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 18:20
Adamlar haklı, ben de çalışıyor olsam bu tarz bir firmada ben de sürekli bi seri de tıkanmak istemem. Biz ne kadar hayranı olsak da o serinin sonuçta yapan biz değiliz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:57
Adamlara bak Restoranda müşteriye diyor musun ki şef bunu istedi bugün bunu yiceksiniz , müşteri ne istiyorsa onu geliştireceksin,keşke efsane seriyi başka devler satın alsada adam gibi oyunlar görsek
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:53
''çalışanlarımız geliştirecekleri yeni oyunu kendileri belirlemek istiyorlar ve biz de saygı duyuyoruz ''

yalanınızı...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:29
Zorlama ve özgünlükten uzak bir proje gerceklestirmektense böyle bir karar almalari ve sirket yönetiminin bunu desteklemesi gayet makul ve bu alandaki diger firmalara örnek olusturmali. Bunun yaninda firma hala Skyrim'in ekmegini yiyor mu? Tabii ki.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:23
Gerek yok zaten ısıtıp ısıtıp veriyoz ne gerek var zaten yeni oyuna ediyorlardır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:00
Çalışmak istemiyorum değil, isteseler de yapamayacaklarını biliyolar. Fallout 4'ü gördük, çağ dışı leş grafikler vardı. GamerMaster adlı arkadaşın yorumuna katılıyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 17:00
Devasa Rpg denilince akla gelen ilk firma olan bethesda mı yemiyormuş . Komik .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:50
2020 Haziran 15.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:48
Ben hedef şaşırtma olduğunu düşünüyorum muhtemelen E3 2018'de duyurulacaktır . Şaşırtmış gibi yapacaklar. Bu adamlar aptal değil kim ne derse desin para paradır. Şuan oyun rezalet dahi olsa yeni bir TES oyunu milyonlar satacaktır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:23
yalandan kim ölmüş. sen milyar dolar kazandıran oyunu canı gönülden istemiyorlar diyerek cevap veriyorsun. kim bilir ne tilkiler dönüyor kafalarda.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:21
Oyun geliştirmeye başlamadan önce Creation Engine'i bir geliştirsinler gözünüzü seveyim.Optimizasyon ve görsellik konusunda rezalet bir grafik motoru yok daha dünyada
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:21
oyuncular bethesdanın yeni ürünlerine aç köpek gibi saldırmazlarsa seneye e3 de 6.oyunun demosunu görürler,burda herşey oyuncuların elinde,ellerine gelen herşeyi hemen satın alıp tüketirlerse,adam nasıl olsa ne verirsek yiyorlar diyor,dayar tabi et yerine kırmızı havucu,herşeyi hakediyor bu mecra
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 16:18
Eninde sonunda yapacaklar. Altın yumurtlayan tavuğu kesmezler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 15:52
Biz de inandık
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 15:49
yeni bi fikir üzerinde çalışmak varken para için art arda tutan oyunları daha kötü olur zaten hem bu oyunlar modlarla ayakta kalan oyunlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 15:47
yav he he
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 15:35
arkadaş kariyerlerinde elder scrolls dışında bir oyun olmasına gerek yok çıkmış en iyi rpg serisi zaten daha ne istiyorsunuz dünyanın tapusunu mu yapın işte
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 15:31
Babayı alırsınız o zaman:D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.06.2017 15:31
Kıytırık beş para etmeyen oyunlar geliştirsinler o halde. Belki Elder Scrools: Skyrim kadar satarlar..... (*** satarlar.)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Battlefield 6 İle Ef...
  • Xbox Game Pass Temmu...
  • Death Stranding 2 PS...
  • Resident Evil Re:Ver...
  • Ghost Recon Serisi G...
  • The Alters Yapay Zek...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.