Bloodstained'in hangi shader'ı kullanacağı belli oldu

Hürcan Köse 2.03.2016 - 09:01
Castlevania'nın ruhani devamı gümbür gümbür geliyor
Efsane oyun serisi Castlevania'nın yapımcısı olan Koji Igarashi, Castlevania'nın 'dönüştürüldüğü' oyun tarzını sevmediğinden dolayı Bloodstained adında bir oyun yapmaya karar verip gereken yardımı Kickstarter'dan toplamıştı.

Ocak ayında başlattığı oylama ile oyunda hangi 'shader' modelini kullanmaları gerektiğini oyunculara sormuştu. Toplamda dört tane shader modeli vardı. Bu arada shader'ın ne olduğunu bilmeyenler için kısaca özetlemem gerekirse; oyunun genel renk ve ışık paleti olduğunu söyleyebilirim. Yani görsel açıdan birçok şeyi değiştiriyor shader dediğimiz element. Kullandıkları son shader modelinin oyunun ana karakteri Miriam'ın 3 boyutlu modeli üzerinde nasıl göründüğünü aşağıdaki video yardımı ile görebilirsiniz:

Castlevania öyle değil, böyle olur diyerek gelen Bloodstained: Ritual of the Night, henüz bir çıkış tarihine sahip değil. Oyun PlayStation 4, Xbox One, Wii U, PC ve PS Vita platformlarına çıkacak.
Yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2024 23:29
Kalan Karakter: 300 Gönder
Bloodstained'in hangi shader'ı kullanacağı belli oldu
İlginizi Çekebilir