1/4

Brothers in Arms: Hell's Highway

Merlinin Kazanı 3.06.2010 - 12:31
İkinci Dünya Savaşı en trajik yönüyle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.

Gearbox başkanı Randy Pitchford, yeni oyunları Brothers in Arms: Hell’s Highway’in artık son demlerine geldikleri şu günlerde, hayli mutlu biçimde karşımıza çıktı. Özellikle yılın bu aylarında FPS oyunlarında yaşanan yoğunluğun hemen ardından başarılı biçimde piyasaya çıkacağını umduğumuz Hell’s Highway, hayli gelişmiş durumda. Yapımcılığını daha evvel Half Life: Opposing Force ve Blue Shift gibi ek paketleri başarıyla çıkaran bir firma üstlendiği için bundan farklı bir şey beklenmiyor zaten.

TARİHTEN BİR PARÇA
Yapımcıları, tasarım işinin son demlerine geldikleri şu günlerde yaptığımız ziyarette epey yoğun gördük. Ekrana getirdikleri tamamlanmamış oyun içi görüntülerine bakacak olursak, dramatik sahnelere sıklıkla denk geleceğimizi garanti edebiliriz. Yapımcılardan Jeramy Cooke oldukça detaylı olan bir karakteri ekrana getiriyor. Grafik motorunun gücünü anlayabilmemiz için karakterin sağa sola bakışını izliyoruz. Gerçekten de göz bebeğine kadar detaylı biçimde tasarladıkları asker oldukça gerçekçi görünüyor. Cooke, tüm ekibin var gücüyle oyunu tamamlamak için çalıştığını ve önümüzdeki sene piyasaya sürülmesi için ellerinden geleni yapacaklarını belirtiyor. Serinin önceki bölümleri olan Road to Hill 30 ve Earned in Blood’a baktığımızda, her zaman grafiklerinin başarısı ile gündeme gelen oyunun yeni bölümünün de görsel açıdan, adından söz ettireceği kesin.

Takım çalışanlarının yoğun emeklerine rağmen halen son oynanabilir haline gelmedi Hell’s Highway. Hatta yapılan oyun içi sunumda hatalara da rastlamadık değil. “Lütfen ellerde oluşan hataları görmezden gelin. Bu el tasarımları henüz son hallerinde değiller. Şu 20 saniyelik görüntüde hatalara rastlamanız hatta ‘Niye ses çıkmıyor?’ diye serzenişte bulunmanız bile olası” diye yanıtlıyor Cooke. Gösterdikleri oyun içi görüntüde, askerler savaş meydanının içinde birbirleri ile omuz omuza savaşırken son derece gerçekçi hareket ediyorlar ve yapımcılar da bu kısma dikkat etmemizi istedi. Çünkü hâlâ grafiksel olarak gelişim sürmekte ve bizlerin de hata olarak gördüğü el animasyonları tamamlanmış sürümde düzeltilmiş olacak.