• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

FIFA 17 Yorumları - (157) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 18.06.2025 08:42
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.08.2022 13:50
fifa 17
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.07.2017 14:20
Gerçekçiliği artırmak için oyuncu zekasıyla dalga geçmişler resmen. Ara pasları ve pas sistemi o kadar iğrenç ve rezil olmuş ki sorsan gerçekçilik ama mantık yok. Pas sistemini geliştirmesi gerek FIFA'nın. İnşallah 18'de böyle olmaz ve Frostbite'dan da vazgeçilse çok iyi olurmuş. Rezil bir motor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.03.2017 20:31
arkadaşlar coins autobuyer kullanan varmı, fifa17millionaire de günde yüzbin coins kazanıldığını söylemişler, üye olan kullanan varmı acil yorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tripliex
Tripliex 23.01.2017 20:58
Şu videoyu izleyin yeterli ne demek istediğimi anlamak için...

https://www.youtube.com/watch?v=yEX6K4mcwh0
Yanıtla
josh-smith
josh-smith 28.01.2017 22:34
Offline kariyerde bunlar olmuyor hocam. Tamam momentum ordadada varda en azından bu derece göze sokulacak seviyede değil. Zaten şikayetler büyük oranda FUT'tan geliyor. Açıkcası ergen saçmasından başka birşey olmayan FUT zerre ilgimi çekmiyor. Keşke kimsenin çekmesede ve ilgide azalsada offline menager kariyer daha çok cazip hale gelip gelişse.
Kalan Karakter: 300 Gönder
drctlga
drctlga 19.12.2016 11:18
tripliex dostum geç te olsa gerçeği görmüş olman güzel...simulasyon simulasyon diye diye şişirdikçe şişirdiler fifa yı....pes oyna zevk al... ahaha ;)
Yanıtla
Tripliex
Tripliex 20.01.2017 22:54
Kardeşim bu söylediklerim sadece FIFA 17 için geçerli... Yani gerçeği görmekle alakası yok :) Neticede 5 senedir aynı oyunu oynayıp bir gerçek keşfetmedik, bu oyun bu sene çıktı, daha evvelkiler güzeldi, bu sene oyun motoru değiştir (Ignite to Frostbite) vs. vs. Oyuna yenilik katacağım derken oturmuş olan oyunu bozdular hepsi bu. Yoksa önceki FIFA'lar için görüşüm hala aynı, FIFA serisi PES'i çoktan ezip geçti, sen hala PES'te misin? PES doğrusu! :D Ne kadar eleştirsem de PES'ten iyi, ya FIFA oynarım yada futbol oyunu oynamam bu sene... Ha seneye PES FIFA'dan iyi oyun yaparsa eyvallah, EA babamın şirketi değil, gider PES oynarım o zaman...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 20.01.2017 22:51
Üst üste üç lig maçında üç futbolcum sakatlandı, maşallah hepsi de 3 ay ve 7 ay sahalardan uzak kalacak.. Bu bir BUG mıdır? Düzeltme şansı var mıdır? Oyundan iyice soğudum!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.01.2017 21:39
Arkadaşlar en zor seviyede pes ayarlariyla oynuyorum rakipler çok kotu iki pas yapamiyolar çok kolay gol atiyorum oyunu nasil zor hale getirebilirim
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.01.2017 22:47
Yalana bak
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.01.2017 21:38
Arkadaşlar en zor seviyede pes ayarlariyla oynuyorum rakipler çok kotu iki pas yapamiyolar çok kolay gol atiyorum oyunu nasil zor hale getirebilirim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.01.2017 09:14
Arkadaşlar lütfen yardım... satın aldığım oyunları sildimm .. tekrar indiremiyorum yine ücret istiyorlar
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.01.2017 20:23
:D :D :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tripliex
Tripliex 13.12.2016 19:45
Anlatıyorum da kimse anlamıyor, FIFA 17 Script canavarı bir oyun. Öyle saçma sapan scriptler var ki oyunda, Real Madrid ile tek kale maç oynasanız bile, 20 şut karşılığında rakibinize maç boyu şut bile çektirmeseniz eğer momentumu CPU'ya vermişse yazılım sizin kazanmanıza asla müsaade etmiyor. Altıpas önünden çektiğiniz şutlar bile ya direğe takılıyor yada auta çıkıyor, önünüzü boşaltarak şut çekseniz bile rakip ayağını imkansız noktalara öyle bir uzatıyor ki, maşallah efsunlanmış gibi top rakibe çarpıp dönüyor.. Ha eğer diyorsanız ki ben zorluk seviyesini Profesyonel yaparım, çekişme olmadan en güçlü rakibi bile patatese çeviririm ve oyundan zevk alırım diye sizin bileceğiniz iş... Ama Dünya Klası ve Efsanevi zorluk modlarında bu scriptlere mahkum olmaktan başka şansınız yok. Yani EA Sports insanları kekliyor resmen 250TL üstüne bir de cebinizdeki parayı sömürerek. Benim buradaki futbol oyunu eski yorumlarımı okuyun, her zaman bir FIFAcı olduğumu ve FIFA'yı öve öve bitiremediğimi göreceksiniz. FIFA'da her daim script ve momemtum olayı vardı, ama makul ve mantıklı seviyede vardı ve oyuna çekişme katıyordu, oyunu rutinleşmekten kurtarıyordu... Ama FIFA 17'de kaş yapayım derken işin b.kunu çıkarmışlar afedersiniz ama gerçek bu... FIFA tarihimde en az süre oynadığım ve daha 1 ay dayanabilip rafa kaldırdığım FIFA oyunu oldu FIFA17... Oyunu cüzi bir miktara satmayı bile düşünüyorum, alıcısı varsa bana ulaşsın :D
Yanıtla
komikaze
komikaze 26.12.2016 19:53
Bence yanılıyorsun kardeşim.Ben efsane modunda oynuyorum senin söylediğin gibi bir problemle hiç karşılaşmadım.Bazen evet baya zorlu maçlar oluyor.Fakat yıllardır FIFA oynuyorsan bu maçların altından rahatlıkla kalkabiliyorsun . Tabii ki herkes profesyonel bir oyuncu gibi oynayamaz ama futbolun zorluğundan hoşlanan kişiler için FIFA çok eğlencelidir .
Tripliex
Tripliex 19.12.2016 00:30
PS4 ve PC arasında illaki oynanış farkları vardır, bu söylediklerim PC platformu için geçerli. Ki sadece kendi evhamlarım mı yoksa bunu yaşayan başkaları da var mı diye araştırdım baya, sırf youtube videolarından bile bu kanıya varabilirsin. Youtube'a "FIFA 17 Scripting" diye yaz yüzlerce eleştiri videosu göreceksin ve hepsi de aynı şeyden şikayetçiler hatta saç baş yoluyorlar benim gibi... Haddinden çok fazla momentum ve script var oyunda ve göze parmak misali bunları hissetmemeniz imkansız... Ha momemtumu size verdiği zaman hatalar yaparak ta oynasanız size oyunu kazandırıp zafer hissi yaşatıyor o ayrı konu, yani siz kazanırken de aslında sizi kandırıyor. Ama momentumu rakibe verdiği zaman en doğru oyunu bile sahaya koysan kazanmayı unut, 10 kere direkten döner mi top ya bunu bile yaşadım %100 gol pozisyonlarında. Maç boyu topa sahip olma oranım %70'e 30, 20 şutum var rakibin tek şutu var o da zaten gol! Tek kale oynamışım ama saçma sapan direğe takılmalar, rakipten son anda dönmeler, altıpasın önünden uzaya şut tuşuna sadece dokunduğum halde topu uzaya yollamalar vs. saçmalık üstüne saçmalık. Kanser olmak isteyene birebir...
josh-smith
josh-smith 15.12.2016 22:15
Hocam hangi platformda oynuyorsun ? Ben ps4 te oynuyorum dünya klası-yavaş-7dk devreden kariyer menajer mod ve gayet memnunum. Yani efsanede oynarken momentum diyebileceğim maçlara denk geldim ama dünya klasında pek yok gibi sanki. Yani senin yaşadıklarını yaşamadım ne yalan söylüyeyim. Acaba pc demi bu derece var acaba ? Yani bende yılların fifacısı olarak söylüyorum bence biraz daha şans ver :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
Lerc Bar
Lerc Bar 17.12.2016 20:01
Ignite Engine, güzel hava katmış!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 11:34
Ps3 Fifa 17de top değiştirme nasıl yapılıyor?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.10.2016 19:14
Lisans sorunu dışında PES 17 Fifa 17'den oynanıştakai kalite,gerçekçilik,paslar,şutlar,oyuncuların özel hareketleri ile yüz tasarımları konusunda daha başarılı.Birde Fifa'da oyuncular robotumsu hareket ediyor.Ancak tersini düşünenlerede saygı duyuyorum.
Yanıtla
josh-smith
josh-smith 11.12.2016 21:58
Evet yillarin fifacisi olarak bu düsüncelerinin coguna katiliyorum ve ekliyorum, fifa yapimcilarinin elindeki imkanlar pes yapimcilarinin elinde olsaydi ortaya cok daha harika seyler cikardi onda hic süphe yok ve keskede olsaydi. Konaminin lisans sorunu ve grafik ve atmosfer acisindan geride kalmasi fifanin elini güclendiriyor yani bir nevi el mahküm bir durum var ortada. Pes oyuncusunu fifa nin düsündügünden 5 kat daha fazla düsünüyor. Fifanin artik tek derdi reklamlarla av yakalamak ve o avini oyun ciktiktan sonra yüz üstü birakmak.. Oynanisi maskaraya cevirdiler gene güncellemelerle... Tek derdi coins, kart satmak...
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 17:59
pes 17 ezik bi lisans alüvyon a
birini kaybediyo
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 17:36
Dostum düşüncene saygım sonsuz ama dediklerinin hiç birine katılmıyorum.PES 2012 den itibaren bitmiştir benim gözümde.
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 15:37
Dostum ben fanboyluk asla yapmam. İki oyunuda oynuyorum. Sen fifa 17 oynadınmı?
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2016 00:36
Fifa'Ya elini bile sürmeden yorum yaptığına o kadar eminim ki =)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 13:44
Fifa 17 fifa serisinin diğer oyunlarından kesinlikle farklı pesin yokluğunda oynuyordum yıllardır ama bu kez pesi aratmaksizin çok keyif alarak oynuyorum en büyük gelişme bana kalırsa sut çok keyifli
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.12.2016 16:44
ps4 pro da fifa 17 online de illaki playstaion plus üyesi olmayı zorunlu kılmışlar bu ne yaa oyuna para ver üyelik parası ver oooo işimiz var ps3 de bunlar yoktu cok moralim bozuldu valla :(
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.11.2016 10:51
ne güzel yazmış bütün oyunları okuyasım geldi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tripliex
Tripliex 15.10.2016 00:25
Son yazılarıma EDIT: FIFA Hakkında yazdığım olumlu düşüncelerin çoğunu KARİYER modu için geri alıyorum... Defalarca denediğim bir şey var ki artık saç baş yolduran, emin olmak için 10 kere üst üste denedim ama sonuç değişmedi ve sorun şu ki; Kariyer modunda ilk başta kazığın sivri ucu şeklinde başlayan oyun gayet mantıklı ilerlerken özellikle sezon ortasına doğru sapıtmaya başlıyor. Daha açık yazayım, oyun CPU'ya öyle bir momentum veriyor ki, eğer ki CPU'nun kazanmasına programlıysa ne yaparsanız yapın, ağzınızla kuş tutsanız yeniliyorsunuz, Hiç ama hiç şansınız yok. Eğer ki Amatör, Semi-Pro yada Profesyonel zorluk seviyelerinde oynamıyorsanız tabi. Bu söylediklerimi World Class ve Legendary için söylüyorum. Ha burada yanlış anlaşılmasın "oyun zorlaşıyor" demiyorum bakın burası çok önemli nokta; oyun zorlaşsa keşke amenna, ama oyun zorlaşmıyor, kesinlikle bir yazılım hilesi var burada, siz en doğru zamanlamayı ve en doğru oyunu bile sahaya koysanız, bir oyuncu olarak mükemmel zamanda tuş kombinasyonlarını kullansanız dahi eğer yenilmeye programlanmışsanız ka-za-na-maz-sı-nız. Hatta şut çekememeye programlıysanız ne yaparsanız yapın şut bile çekemezsiniz. Öyle saçma sapan şeylerle karşılaştım ki, örnek vereyim birkaç tane: Rakip atak yapmış, topu çevirmişim, 4'e 1 kontraatak ile saldırıyorum son rakibi de geçtim basıyorum kaleye doğru, ama ne mi oluyor dersiniz? Depar tuşuna bastığım halde adamım sanki rakip takımdan rüşvet almışcasına koşmamakta ısrar ediyor, 50 metre gerideki rakip de yetişiyor ve o daha 3 metre gerideyken ben şut tuşuna çoktan bastığım halde lapp diye ayağı 3 metre geriden topun önüne gelerek öyle mükemmel bir son saniye müdahalesi yapıyor ki(!!!) %100'lük pozisyonumu kesmekle kalmıyor, hasbelkader müdahale ettiği top ceza sahama kadar geliyor ve rakibin ayağına pas oluyor. Ben 4'e 1 pozisyonda bile golü atamazken ve hatta pozisyonum heyecan bile yaratacak şekilde gelişemezken rakip bir anda golle burun buruna kalıyor. Aynı şekilde rakip 2 kişiyle üstüme gelse, biz savunmada 4 adam olsak bile o rakibi dur-du-ra-mı-yor-su-nuz. İmkansız ya imkansız, adam kıçına jet motoru takılmış gibi gidiyor bizim adamlarımız ise 120 dakika maç yapmışcasına ölü gibi. Yok hayır kondüsyonları veya overall'lerinde sorun yok, gayet diri çıkıyorlar maça, bu anlattıklarım daha maçın 10'ncu dakikasında oluyor! Bu gibi durumlar maçın başından sonuna kadar belki 30 kere oluyor! ve ben inat ettim, bu bahsettiğim maçı tam 10 kere RESTART ederek farklı taktiklerle 10 kere inatla oynadım. Hayır arkadaş, hepsinde aynı dakikalarda gol yedim. Rakibime atak bile yapamadım. Adamlar imkansız toplara müdahale ediyorlar hem de çok rahat, ben ise önüme düşen topa bile müdahale edemeyip rakibe kaptırıyorum. Hayır amatör değilim, 1996 yılından beri bir FIFA oyuncusuyum ve FIFA16'ya kadar online'da dahi hep sezonlarda DIVISION-1'de rakiplerine kök söktüren bir FIFA oyuncusuyum emin olun. Abartıyorsam namerdim! Oyun online modlarda oynanası, Kick-OFF gibi tekli maçlarda mantıklı, yazdığım tüm olumlu övgüler aynen geçerli, ama KARİYER modu bildiğiniz yalandan senaryo ve kandırıkçılık... Hani oyun ilerledikçe rakibinize belli oranda momentum vermesini bile anlayabilir ve affedebilirim, Oyunun çekişmesi ve zevki artsın diye yapılabilir ve gözardı edilebilir. Ama arkadaş aklıma zekama mantığıma hakaret edecek seviyede de bariz şekilde saçmalayıp bana güya mücadele ettiğim halde başarısız olmuşum senaryosunu yedirmeye çalışma be EA Games! Senin karşında saç yolduracak seviyede insanın gamepadını kırdırtacak kadar mücadele ettirip yalandan zamanını çalıp kandıracak bir enayi mi var? Umarım kısa zamanda bir yama çıkar bu saçmalığa ve oyun eski haline döner! Umarım!
Yanıtla
Rangris01
Rangris01 15.11.2016 21:44
Mubarek ne yazmışın öyle ya ilk defa okumaya üşendim.
MK Okuru
MK Okuru 10.11.2016 08:50
Haklısın bu olay peste de fifa Dada var.
josh-smith
josh-smith 8.11.2016 21:04
Aynen kardeşim ya.. kariyer modda var bir gariplikler. Ben newcastle ile legendary-7dk-slow modda kariyer yaptım ki sarmadı kapatmak zorunda kaldım. Momentum beni adeta 0-0 ve 1-1 lik beraberliklere kilitledi. sezon öncesi hazırlık turnuvasıda dahil, kupa maçları vs. 14 maçımın 9u berabere bitti ki önemli oranda 0-0 istisna olarak 1-1 lik skorlarla geçti. yok arkadaş çözülmüyor oyun 1-0 öne geçiyorum bi bakıyorsun rakip hemen 1-1 i yakalıyor. rakip 1-0 öne geçiyor ardından savunmada vermediği boşlukları vermeye başlıyor 1-1 yapıyorum sonrasında pozisyon bulmama rağmen momentum gole bir şekilde izin vermiyor. yani 16dada vardı da bunda doğrudan maçın skorunu oynamadan tahin etme gibi bir anormal derece momentum yazılım hatası mevcut bence. 97 den beri fifa oynayan birisiyim ki fifa 17yide çok sevdim sevmedim değil, bence en zevklisimi emin değilim ama gelmiş geçmiş en gerçekçi futbol oyunu olduğu kesin. ama sıkı bir kariyer modcu olarak söylüyorum bu şekilde yürümesi mümkün değil. bugün,yarın yeni bir kariyere başlamayı düşünüyorum bakalım aynı şeyler olacak mı göreceğim ha devam ederse sağlam bir güncelleme yapılmadan bu işin yürümesi mümkün değil...
Midas
Midas 28.10.2016 00:37
Bu bahsettigin olay pes te de var, malesef. Arkadaslarimla veya online oynamak icin aliyorum futbol oyunlarini o yuzden kafam rahat. Lisans olayina gelince, umrumda degil. Ben topa vurunca top nereye gidiyo ona bakarim. Tabi bu tamamen benim gorusum, herkesin yorumuna saygi duyarim.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.11.2016 15:35
Bu EA denen sahtekar senelerdir bizi uyutuyor.Online saçmalıktan başka birşey değil.Nekadar gerzek oyuncu varsa kaçırmamak için bizleri onlara madara ediyor.Kesinlikle hileli yazılım var.online kupada ayrı bi saçmalık.Umarım en kısa zamanda beter olurlar bizde kurtuluruz.
Yanıtla
Rangris01
Rangris01 15.11.2016 21:43
İnşallah kardeşim bekliyoruz beter olmalarını şerefsizlerin.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2016 22:29
ulan bi insanın vurduğu her şut rakip savunmadan dönermi?
Yanıtla
Rangris01
Rangris01 15.11.2016 21:43
Döner.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.10.2016 12:40
Bu stad isimleri değiştirilemiyor daha doğrusu değiştiriyorum maçta yine orjinal stad ismi görünüyor bunu yapabilen var mı süper lig'teki takımların hepsinin stadlarının isimlerini yazdım oyuna girdim yine orjinal isim görünüyor yapan varsa aydınlatırsa sevinirim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Sanalsampiyon
Sanalsampiyon 15.10.2016 03:19
1-Pes lisansı alınca, Barcelona stadını kullanamadılar.Barcelona gibi takım libertodar diye bir stadda oynuyor.
2-Stad konusu büyük problem. Büyük takımların bile stadları yok. Monaco küçük takımmı ? O kadar türk müşteriniz var. 3 Büyüklerin stadlarını yapmak çok mu zor ?
3-Ptt ligi gelecek diye millet ankete oy kullandı. Ptt lig anketten açık ara 1.çıktı ama ptt lig yine yok.
Madem yapmayacaksınız niye anket yapıyorsunuz easports?
4-Oyun mekaniği hala gelişmemiş ve gerçekçi değil. Hala profesyonelde oynarsan akhisar belediye ile barçayı dağıtabilirsin. World class ta biraz zorlanırsın yine kazanırsın. Legendte ise barçayı al rakibin akhisar olsun kafa kafaya oynarsın yenilsende.

Şu mekanik olayını slider ayarlarını rakibe göre ayarlamak imkansız mı ?
Her maç için yapıyorum tek tek.

Olumlu şeyleride yazayım ;
1-Yolculuk modu fena değil ama devamı gelmeli. Güncelleme olmalı.
2-Kariyerde finans ayarları güzel olmuş ama daha da geliştirilmeli.
3-Online ultimate team şampiyonalarıda güzel sistem geliştirmişler. Haftasonu şampiyonalarına katılmak için hafta içi turnuva kazanman lazım. 3 deneme hakkı tanımışlar günlük. Bu da güzel olmuş.

Genel anlamda 100 üzerinden 68 veriyorum.
Merlinin kazanı çok cömert davranmış.

Yanıtla
komikaze
komikaze 16.10.2016 17:15
Profesyonel oynuyor dağıtıyorum diyorsun o zaman zorlaştıracaksın ben efsanede oynuyorum kıran kırana dişediş geçiyor.Herşeyin lisansını alacak diye birşey

yok.Zaten yeteri kadar lisanslı stadı lig takım söz konusu.2. Hatta 3. Liglere kadar birebir oyuncular.Oyun içi çok değişti ve gelişti animasyonlar çok farklı.Katılmıyorum sana bu oyun 68 alırsa çoğu oyun 50 lere düşer bence merlininkazanı abartmamış sen abartmışsın.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Sanalsampiyon
Sanalsampiyon 15.10.2016 03:19
1-Pes lisansı alınca, Barcelona stadını kullanamadılar.Barcelona gibi takım libertodar diye bir stadda oynuyor.
2-Stad konusu büyük problem. Büyük takımların bile stadları yok. Monaco küçük takımmı ? O kadar türk müşteriniz var. 3 Büyüklerin stadlarını yapmak çok mu zor ?
3-Ptt ligi gelecek diye millet ankete oy kullandı. Ptt lig anketten açık ara 1.çıktı ama ptt lig yine yok.
Madem yapmayacaksınız niye anket yapıyorsunuz easports?
4-Oyun mekaniği hala gelişmemiş ve gerçekçi değil. Hala profesyonelde oynarsan akhisar belediye ile barçayı dağıtabilirsin. World class ta biraz zorlanırsın yine kazanırsın. Legendte ise barçayı al rakibin akhisar olsun kafa kafaya oynarsın yenilsende.

Şu mekanik olayını slider ayarlarını rakibe göre ayarlamak imkansız mı ?
Her maç için yapıyorum tek tek.

Olumlu şeyleride yazayım ;
1-Yolculuk modu fena değil ama devamı gelmeli. Güncelleme olmalı.
2-Kariyerde finans ayarları güzel olmuş ama daha da geliştirilmeli.
3-Online ultimate team şampiyonalarıda güzel sistem geliştirmişler. Haftasonu şampiyonalarına katılmak için hafta içi turnuva kazanman lazım. 3 deneme hakkı tanımışlar günlük. Bu da güzel olmuş.

Genel anlamda 100 üzerinden 68 veriyorum.
Merlinin kazanı çok cömert davranmış.

Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.10.2016 01:03
Fıfa ile pesi birleştir ortaya adam gibi bir futbol oyunu çıkmaz. Yıl oldu 2016 hala oyun yapmayı beceremediler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tripliex
Tripliex 12.10.2016 14:45
Tamam zevkler ve renkler tartışılmaz dedik, ben de üstüne basa basa bunu dedim de abartı derecede de bariz kötü olan şeyleri de sırf "zevk" diye nitelemeyin :D Porsche ve Ferrari arasında kıyas yapmayı anlayabilirim bir bakıma ama Ferrari ile Doğan arasında kıyas yapıp "abi Doğan daha iyi" zevkler ve renkler derseniz, psikopat olmanız lazım :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 12:21
Şu oyunda savunmayı yapmak zor olabilir, ama rica ediyorum x ile sürekli pres yapmanın kaldırılmasını da eleştirmeyin, her pozisyonda topu kapmaya çalışmak yerine savunmayı blok halinde kademeli kurduğunuzda gayet alışıyor ve iyi savunuyorsunuz.

İyi bri savunmacı asla gol de yemiyor oyunda.
Yanıtla
istanbulldozer81
istanbulldozer81 11.10.2016 19:02
Aynen öyle dostum ben son zamanlarda çok az gol yiyorum.
Kalan Karakter: 300 Gönder
federer_fb
federer_fb 8.10.2016 22:31
Online modda savunma eski tip savunma anlayışı seçilmiyor hep taktiksel olarak gozukuyor pasif durumda bunun neden oldugunu bilen var mı ? Teşekkürler
Yanıtla
istanbulldozer81
istanbulldozer81 11.10.2016 19:00
Dostum tactical defence çıktığından beri durum böyle online'da
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.10.2016 22:28
Selamlar online modda savunma seçimi yapılmıyor mu ? eski tip savunma pasif şekilde geliyor taktikselde kalıyor değiştiremiyorum bilgisi olan var mı savunma yapamıyorum o yuzden yanımdan transit geçiyor her oyuncu online da
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
istanbulldozer81
istanbulldozer81 7.10.2016 19:27
Birde herkes savunma zor atak kolay falan diyor. İlk gunler bende hiç savunma yapamıyordum ama 4-5 sonra alıştım. Genelde x ile basılı tutup gerekli yerlerde O tuşuna basarak oynuyorum. Özellikle çift mdo ile oynayım rakip ataklarda savunmayı onlar ile yapıyorum. Bu şekilde zaten defans dörtlüsü hattı bozmayıp topu alıyor. Böyle oydgımdan beri yükselişteyim 2.lige çıktım season da
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
istanbulldozer81
istanbulldozer81 7.10.2016 19:18
Ya tam komedi. Ben peside oynuyorum fifayıda. Pes 16 da nasıl bir oynanıs üstünlüğü var anlayamadım. Grafik olaraktan fifa daha iyi. Oynanıs olarak ya iki oyunda birbirinden artı ve eksileri var. Ama fifa genel olarak daha iyi. O yüzden bırakın bu kıyaslamaları artık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
AliAkX
AliAkX 7.10.2016 16:51
Oyunun TR fiyatları cidden fahiş. En uygun fiyatı G2A gibi sitelerde var. Almak isteyen incelesin derim.

https://www.g2a.com/r/fifa17_tr
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
drctlga
drctlga 30.09.2016 11:05
fifacilar,ambiyans-seyirci-lisans-forma-stadyum yani ''icerik''ten bahsediyolar ve seviyolar.gayet normal.pes te bicok sey eksik ama pes cilerde oynanistan muthis zevk aliyolar.
birinin odak noktasi icerik digerinin ise oynanis.aslinda horoz dovusune de gerek yok.bir futbol oyunundan insanin ne bekledigiyle alakali bir durum bu.sonucta oyun.kim neyden zevk aliyo ise onu oynar...bu kadar basit !
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.10.2016 09:10
bi dakka bi dakka iyide oynanıştada fifa daha iyi :)
komikaze
komikaze 4.10.2016 21:30
Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ya hikaye.Bizim ülkede bu lafı yutarsın birinin mükemmel dediğine diğeri kötü diyorsa burda kötü diyen kötülediği şey için nefret duygusu besliyordur.Pes ile fifada bundan ibaret.Sonuca gelecek olursam ne pesçi ne fifacıyım.Yıllarca hangisi iyiyse onu oynadım.2011 yılına kadar fifayı ilk gün silerdim.Fakat 2011 den sonrada tam tersi oldu.Sebebi bir oyunun diğerinden iyi olması.Uzak ara dediğim noktalarıda olsa oyun geneli itibariyle fifa pesten üstün.Yarın pes daha iyi yapar o zaman fifa satın alır 2. Gün silerim.Bu sefer pes öyle oldu...
Rangris01
Rangris01 1.10.2016 23:59
Çok haklısın ben ne Fifacıyım ne Pes ciyim ama Fifa oynarken vuruş hissini asla hissedemedim. grafik açısından Pes Fifanın çok ama çok gerisinde kalıyor malesef.
Tripliex
Tripliex 30.09.2016 15:20
biz sadece atmosfer stadyum demiyoruz ki, oynanış ta diyoruz :) indir o eli.. indir bak.. indir dedim :D öfskdjb
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.10.2016 01:12
frikik ve penaltılara journey oynarken alıştım. günün antrenmanlarında frikik ve penaltılar kullandım. neredeyse (boş kaleye) uzak mesafeden her frikiğim istediğim noktayı bulmakta. kalecili şekilde de frikik golleri atıyorum. bu arada penaltı okunu görmek istemiyorsan yukarı ok tuşuna basıyorsun.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
crewsing
crewsing 5.10.2016 21:21
Para yok para !
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.10.2016 00:48
allah versin...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 20:33
oyunda defans yapılmıyor.. bi de nedense köşe vuruşlarından devamlı gol atıyorum.. adam penaltı noktasında olmasına rağmen oradan kafa golü atıyorum.. ne biçim oynanış anlamadım.. hem defans yapılmıyor ama buna karşın karşı kalede kolay kafa golleri.. olmamış fifa..
Yanıtla
Tripliex
Tripliex 6.10.2016 22:48
Online'da kaç maç 0-0 bitti biliyor musun sen? :D
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 23:04
bende yeni aldım 20 maç falan yaptım kornerden 1 gol attım sadece Dünya klası zorluğunda oynuyorum kaleye 5-6 defa gidebiliyorum ondan 2 tanesini gole çevirebilirsen ne ala genelde orta alan mücadelesi defans yapmak gerçekten zor ayrı bir konsantrasyon gerekiyor.
MK Okuru
MK Okuru 2.10.2016 12:34
adamım sen beceremiyorsan biz napalım :D oyun güzel yapılabilir alışırsın merak etme
komikaze
komikaze 2.10.2016 11:42
Abi oyunu zorlaştıracaksın.Efsane modda oyna böyle kaleye gidemezsin pres yapıyorlar alan daraltıyorlar imkansız bu söylediğin şey.
Rangris01
Rangris01 1.10.2016 23:51
Köşe vuruşlarından golmü atıyorsunuz ? bi 2 3 kere aklıma gelip denedim ama başarılı olamadım bi ara oynarken kesinlikle denerim.
omer724
omer724 1.10.2016 20:48
21:27 oyunu en kolayda oynadığından olmasın o
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 21:27
Ben fifa 17 kesinlikle guncelleme gelmesini idtiyorum defans hakem kaleciler berbat çok kolay kaleye gidiyorsun yoksa oyunu geri verecem lutfen yapay zeka duzelsin
komikaze
komikaze 30.09.2016 20:29
Böyle bir sorun yok hacı gol atmak baya zor oyunda..
Tripliex
Tripliex 30.09.2016 11:05
Demo oynamışsın sen o sorun demoda var sadece, Tam sürüm oynamadan bence eleştiri yapma...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.10.2016 13:42
FIFA 2017 içeriği ve süper oyun modlarıyla açık ara farkla PES'i ezdi geçti; ancak PES 2017 de futbolcuların hareketleri daha estetik ve çekilen şutlar daha çok göze hoş geliyor; FIFA bu konuda ezik derecesinde kötü olmasa da biraz daha kötü kalıyor PES'in yanında...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
crewsing
crewsing 5.10.2016 21:51
gelsin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.10.2016 08:19
arkdadaşlar fifa 17 de yardımcı tuşlar nasıl kapanıyor sürekli çıkıyor sadece kırmızı ve mavi yanmasını istiyorum nasıl olacak teşekkürler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2016 13:20
bu kadar incele hepsi boş yazı işin aslı oynanışta hiç bir değişiklik yok kopyala yapıştır nasıl olsa alacak akıllılar vardır ama grafikler güzelleşmiş bu kadar bir şey yazacağınız
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 22:32
oynanışta değişiklik yok derken neyi kastediyosun acaba hayır adamlar amuda kalkarakmı oynasın topu gameplayi yeniliyolar saha içinde neyi değiştiricekler sırf eleştiri olsun diye boş boş yorum yapıyosunuz
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 19:33
Kardes sana bir şey diyemiyorum oynanis nasıl degismemis mobil modunu oynuyorsunuz sen :) ne kor insanlar var yav
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 14:51
He arkadaşım he. Sen boş torbadan salla. Belki attıklarını görecek kişiler vardır. -_- Oynanışta hiçbir değişiklik yokmuş. Futbol oyununda oynanışta nasıl değişiklik bekliyorsun acaba. Tabi ki de öncekiyle benzer yanları olacaktır. Oyun yapmayı ne sanıyorsunuz anlamıyorum.
Tripliex
Tripliex 3.10.2016 17:19
Daha oyunu bile oynamadan ne boş yorumlar yapan var bizim ülkemizde.. Bi bitmediniz!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 21:25
FIFA 17, PES 2017’den 40 kat daha fazla sattı.FIFA17 ilk haftasında İngiltere’de 1.1 milyon satarken; PES17 ne yazık ki 50 bin satışı bile göremedi gibi haberler görebilirsiniz ki bunlar normal zaten. Her yıl olan şeyler =D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.10.2016 19:31
Oyanista çok degisiklik mevcut 10 yıldır konsol serisini alırım bu oyunun ve bence bu yılki oyun devasa olması ilgi çekici ve o mod hunter mutlaka o modu oynayun saatlerce kalkamassiniz başından eğer başarılı olamaz isen kiralık başka klübü gidersin :) harika bir mod ve bu mod daha gelisicektirde
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
serkanseko
serkanseko 4.10.2016 09:20
Bu oyunu beğenmeyen gitsin leş gibi pes 17'de north london ile oynasın kardeşim. Fifa'ya laf etmeden bir kere düşünmek lazım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2016 11:07
yahu benim anlamadığım su oyunu neden pc olarak değerlendiriyorsunuz. kaç kişi pcden fifa oynuyor arkadaş?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2016 10:35
PES lisans sorununa bir çözüm bulmalı. özellikle steamde ki yorumlar içler acısı. herkes şikayetçi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 13:32
Ben bir Fifa oyuncusuyum.Artilariyla,eksikleriyle Fifayi severim.Fifanin tek begenmedigim noktasi;Takimlarin gercek guv dengesini sahaya baski olarak yansitamamizi! Efsane modda bile konsola karsi oynarken,Orn;Rakip FCB veya B.Muchen.Paok ile bile bu takimlari sahada pas delesi edebiliyorsun!!!
Yanıtla
komikaze
komikaze 3.10.2016 08:34
Tam sürümde çok rahat hissediyorsun.Yine tabiki iyi bir oyuncuysan baskıları aşarak paslaşıyorsun.Ama baskı ve pres çok hoş özellikle iyi takımlarla oynarken çok zevk alıyorsun maçtan.
MK Okuru
MK Okuru 2.10.2016 14:00
Ustadlar.Zaten ben en zor efsane modda sadece oynarim.Orn;Galatasaray ile Barcelonayi 10 mactan 5 i ni kazaniyorum,3 u berabere,2 si kayip.Esasinda bu oranlar tersi olmasi lazim.Ben yinede Fifa17 alacam ama insallah tam surumde bu sene buyukler saha baskisini hissettirir.
komikaze
komikaze 1.10.2016 09:59
Kolay olduğunu düşünürsen efsane mod yapacaksın.Rakipler sana izin vermiyorlar.Bir denemende fayda var.
Tripliex
Tripliex 30.09.2016 15:23
Efsanevi modda bu dediğin imkansız kardeş, hele Barça'ya karşı(!) Defansında 2 top yapmana izin vermiyorlar o kadar baskı kuruyorlar..
Kalan Karakter: 300 Gönder
Genesis79
Genesis79 2.10.2016 13:09
Oyun güzel ama fiyatlar çok uçmaya başladı. :) Ayrı bi sorun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
istanbulldozer81
istanbulldozer81 30.09.2016 19:00
Bir sey sorucam pesi yapan ekip ile fifayi yapan ekip yer degistirse ve oyunlarin alisila gelmis dinamiklerine kismen bagli kalarak oyunlari gelistirseler, sizce 2018 in krali kim olur
Yanıtla
Rangris01
Rangris01 1.10.2016 23:57
Bu 2 ekip birbirinden üstün deyildir. ha grafik yüz modellemeleri açısından tabikide FİFA 17 ama Vuruş hissi veren oyunda PES Her 2 firmanında kendine has şeyleri var yani 2 sininde başarılı olucağını zannetmiyorum.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rangris01
Rangris01 1.10.2016 23:29
Oyundaki Şutlar paslar frikikler gerçekten çok garip geldi bana bilmiyom sizede öyle geldimi ama önmeli olan bu deyil oyuncuların yüzleri gerçekten okadar çok gerçeçiki şaştım kaldım Pes sanki geçen seneki oyundan copy paste yapıp bide 2 3 tane düzeltmeler yapmış ama fifada vuruş hissi deyilde çok garip geliyor insana daha onceki fifa oyunlarında bunu hissetmemiştim. bi yana hikaye modu gerçekten çok etkiliyici olmuş sizi bilmem ama beni gerçekten çok etkiledi pes hayla aynı konsept ten devam ediyor oyuna birkaç yeni mekanik ekleyerek bunu farkettim. Pes te vuruş hissi ve frekick ten gerçekten gol attğını hissedebiliyorsun ama bu sene fifada göremedim onu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.10.2016 20:45
bazı takımlarda savunma sırıtıyor ama hepsinde değil bu bilerek mi yapıldı bilmeyerek mi bilmiyorum ama bazı takımlarda oluyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.10.2016 08:57
Ps4 üzerinden konuşyorum Fifayı tek sevmedigi konu online yaparken kol ayarı yapamiyosun bu fifa 15 ve 16 da öyleydi umarim 17 de bunu kaldırmışlardır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozzythejuggler
ozzythejuggler 30.09.2016 16:29
91 yılından beri video oyunları oynarım. Bir pc oyuncusuydum lakin pc de her gün yeni bir cihaz çıkmasından ve bitmeyen upgrade sorunu sebebiyle konsola ağırlık verdim.

bunca zamandır futbol oyunlarının teknolojik gelişmelerini yıllar içerisinde bizzat tecrübe etmiş biriyim. 2000li yıllarda PES'in varlığı ve FIFA'yı geçmesi biz oyunculara yaradı. Zira rekabet, EA gibi yattığı yerden para kazanmayı seven bir firmayı ürün geliştirmeye zorladı.

gelelim 2017 sürümlerine bugün iki oyunu da kıyasladığımda 3 gündür FIFA oynamaktan PES'in yüzüne bakmaz oldum. Konu oyun olunca evet PES daha iyi çünkü oyun konseptinden uzaklaşmayan bir oynanışı var ve bir oyunun size vermesi gerek şey olan "eğlence"yi fazlasıyla veriyor. FIFA ise size saç baş yoldurur. Fakat bugün dünyadaki tüm teknoloji gelişmeleri gerçekliği simule etmek üzerine yoğunlaşmışken PES'in arkasında durmak ayıp olur.

FIFA'da (özellikle ingiltere ligi) bir maç yaparken gerçekten de TV'de futbol izliyormuş gibisiniz. Pasların bazen istediğiniz yere gitmemesi bile güzel. sonuçta gerçek bir maç izlerken bile "yahu sen messi'sin o pas ne?!!" şeklinde sinirlenmeler yaşıyoruz. PES'te ise işler genelde istediğimiz gibi gidiyor. Para vermişim kontrol tabi ki bende olacak diyenler oynanış konusunda PES'i tercih etmekte sonuna kadar haklı.

Grafikler konusuna gelince yüz modellemeleri PES'te daha iyi. zira saç gibi saç yapmışlar. yüzdeki terleme yansımaları bile var fakat o kadar. Diğer tüm unsurlar (stadyum, atmosfer, sesler, çimler vs) FIFA'da çok daha iyi.

İçerik konusunda ise FIFA. Journey modu gerçekten güzel yer yer rutine bağlasa da oldukça keyifli. FUT olayının konusunu bile açmıyorum zaten. Fakat teknolojiyi yaptıktan sonra içerik işin kolay kısmıyken PES niye geride kalıyor anlayabilmiş değilim. FIFA'yı tek başınıza bir sene boyunca dolu dolu oynarsınız. PES'ten sıkılmamak için kankalarınızı eve çağırmanız gerekebilir.

Online oynanışa geldiğimizde ise tercihim yine FIFA çünkü PES'te online oynayınca tekleme gibi bir sıkıntı var. İki kişi yanyana oynuyormuş gibi değil sanki. FIFA bu işi daha iyi kotarıyor bunun sebebi de arkasında EA gibi bir devin hayvani sunucuları olması muhtemel.

Özetle, ben maksimum faydaya ve gerçekçiliğe bakarım diyenlerdenseniz. tercihiniz FIFA olmalı. çünkü gerçekten maç izler gibisiniz. bazen ne kadar çabalasanız da rakip güzelse skor 0-0 bitiyor. Tıpkı takımınızın maçlarını izlerken "ulan tek kale oynadık bir gol atamadık" demeniz gibi. PES'te bu yok. İyi bir PES oyuncusuysanız ve planınız işlerse o golü atarsınız. Bu sebeple tüm kapsamıyla gerçeklik peşinde olanlar FIFA oynasın. Ama benim için lisanstı atmosferdi içerikti mühim değil, tepkime süresi oyuncuya verdiğim komutun yerine gelmesi kesin gol dediğim pozisyonun kesin gol olması sadece gameplay gerçekçiliği önemli diyorsanız PES oynamayı seçin.

Bir de PC kullanıcılarına tavsiyem ben PC'ciyim bana ne konsol versiyonlarından demeyin bir de konsolda deneyin farklılıkları hissedeceksiniz. Her iki oyunda da.

Son olarak da herkesin bir oyundan beklentileri değişebilir. Last Of Us oyununu beğenmeyen de çıkabilir. birisi sizle karşıt görüşte diye onunla dalga geçmeyin. baştan dinlememezlik etmeyin. ön yargılı olmayın. insanlar kendi gibi düşünmeyenleri yok saydığı için bugun dünya bu halde.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 1.10.2016 01:23
bende yıllardır pes oynarım anlatımınla fifaya da bi göz atıcam güzel yorumlamışssın
istanbulldozer81
istanbulldozer81 30.09.2016 18:50
Aynen dostum sans katiliyorum her kelimesi ile
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 17:38
çok güzel yorumlamışsın her iki oyunun arasındaki farkı bu kadar detaylı anlatana az rastlanır tebrik ederim.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 16:31
xbox one s de denedim muhteşem grafiklerine hayran kaldım
Yanıtla
istanbulldozer81
istanbulldozer81 30.09.2016 18:56
Yani ben tvyi falan savunmuyorum dostum. Bu monitorun keskinligi falan tv yanina yaklasamaz diyorlar. Zaten belli 0.1 ms falan cok ucuk harbiden. Benim merak ettigim tv gibi renkler ve ayrintilar monitorde dahami iyi yani iyi bir monitoru kast ediyorum. Eyer oyleyse monitore gecerim ben direkt
Talisca
Talisca 30.09.2016 12:48
istanbulldozer81, 29.09.2016 21:30 monitör işi aynı tv gibi işte..iyi görüntüyü iyi para bayılınca alıyosun... LG 22M38A LED Monitör 400tl fln. Alsana LED =D iyi mi bence değil gerçi fiyata göre iyi tabi de sonuçta kötü.PHILIPS 28" 288P6LJEB/00 4K ultra hd mönitör de var 550dolar. gayet iyi alet. Kısaca monitörlerde artık led. ama led fln olması yeterli bir özellik değil. tv-monitör geçiriyolar hepsinde. Cidden pahalılaştı bu işler. küçük tüplü tvye ps one bağlar mutlu mutlu oynardım. Şimdi hem pc hem konsolda b.ku çıktı bu işin neyse... sorunun cevabı bahsettin tv ve kıyasladığın monitore bağlı. tvin daha iyi olabilir yada monitor daha iyidir hem pc hem konsolu bağlarsın...
istanbulldozer81
istanbulldozer81 29.09.2016 21:30
Aynen 4kdegil tabii ama ben merak ediyorum. Siz pc de monitorde iyi grafik nasil aliyorsunuz. Led tv lerin canliligi yok sanki monitorlerde.pc yi led tvye baglasaniz daha iyi grafik almazmisiniz
Spider_hip
Spider_hip 28.09.2016 22:48
Xbox One S'de hdr desteği gibi özelliklerle Pc'ya biraz yaklaşılıyor doğru. Lakin bazılarının sandığı gibi 4K değil makine oyunlarda. 4K ya upscale yapıyor. Yani oyun 1080p ise zoom yapıyor gibi, 720p ise de zoom yapıyor. Project Scorpio'da gerçek 4K gelecek. Bazıları Xbox One S'im de 4K keyfi falan diye yorum atmaya başladı :) Ama yok öyle bir şey yani. O donanım 4K yı açmaya kalksa yanar patlar. Ama eh işte az biraz güçlendi. Hdr ile gerçek 1080p yi gerçek 60fps de açsa zaten ultra süper olur. Ama onu da göreceğiz.
istanbulldozer81
istanbulldozer81 28.09.2016 18:30
Dostum xbox one s grafikl olarak normal one dan.daha iyi zaten. Eyer tvin hdr ise zaten harikadir
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 17:29
pesin yıllar yılı bizi isyan ettiren eksikleri olsada pesden vazgeçilmiyor arkadaş
Yanıtla
Tripliex
Tripliex 30.09.2016 15:19
pes dedirten yorum! :Dd asşlfkg
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 13:29
Iste en guzel yorum bu olmus.Yani hangi oyunu sevip oynuyorsaniz ve alismissaniz,eksikleriyle,artilariyla oynarsiniz.Bende Fifa11 e kadar cok iyi bir PES hayrani olarak,Fifa11 ile Fifaya basladim ve bir Fifaciyim;) Fifa nin eksikleri varmi??? Hemde cok var!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 11:39
Bence armutla elma yı kıyaslıyoruz tek cumleyle ozetlersek pes bır arcade futbol oyunudur fifa ise simulasyon bu kadar basit
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 10:59
Demosunu oynadım şuan iniyor full sürümü. Alex Hunter la oynamayı o atmosferi çok beğendim. Fifanın ölüsü yeter eğer Pes ile kıyaslayacaksanız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
_yigittotalwar_
_yigittotalwar_ 28.09.2016 19:07
fifa fanları ne kadar kabul etmesede oynanış olarak pes 2017 ile fifa 2017 arasında çağ kadar fark var , fifa 17 oynadım adamlar pas atarken şut çekerken yada kaleci topu çıkarmaya çalışırken insan cidden oynanışın kötü olduğunu anlıyor gerçekçilik 0 . Ha diğer konudan bakarsak grafik ve journey modu güzel olmuş fifa 17 de iki oyununda güçlü ve zayıf yönleri var elbette . Size önerim karar vermeniz (PC için geçerli bu önerim ) oynanış diyorsanız alırsınız pes 2017 yüklersiniz lisans modu çok güzel oyun olur fakat journey modu falan iyi olmuş hiç lisansla falan uğraşamam ama yapay olduğunu çok belli eden şekilde şut çekeceğim fifa 17 ye vereceksiniz 220 tl yi . Ha şimdi diyecekler pes 160 tl vereceğime buna 220 tl veririm onlara cevabım ver lan o zaman banane para senin paran , herkesin eğlence tarzı farklıdır adam gerçekçi şekilde oynamak istiyor pes alır saygı duyacaksın lan adamın kararına .
Yanıtla
Talisca
Talisca 30.09.2016 10:52
PES 17 (PC) gerçekciyse biz yalan bir dünyadayız. Aslında yokuz bir rüyayı yaşıyor insanoğlu yada dünya gerçek herşey normal sen rüyadasın =D Uyanman dileğiyle...
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 00:38
Pesi sevmeyin demiyoruz, hobi olarak yine sevin ama fifadan daha iyi demeyin. Göz var nizam var "lan".
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 16:49
Pes ve gerçekçilik mi.PEs 2016 demosuna 2dk dayanabilmiştim. Bari gerçekçilik üzerinden eleştirme pesi. Fifa 10'a katlar gerçekçilik bakımından pesi. Pes daha eğlenceli de, daha kolay de ama daha gerçekçi deme bari.
komikaze
komikaze 29.09.2016 16:32
Herhalde gözlerinin yüzdesi çoğalmış.Bir gözlükçüye git.Oynanış olarak milyar yıl fark varken kalkıp bu konuda pesi övmen tam bir skandal..Fifadaki yüz mimikleri dışında fifa her yönden ağır geliyor..Merlinkazani ekibinden rica ediyorum skandal diye bir oy ibaresi çıkarın bu sitede çok ihtiyaç var 😀
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 15:17
Tamam da lan, bu lan noluyo
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 10:03
Gerçekçilik! Güldürdün gerçekten. Pes gibi oyuncuların yontma heykellerden oluşan putlara topu çarptırarak oynadığın oyun mu gerçekçi? Oyuncuların hareket çeşitliliği yok. Hareket animasyonları bile özensizce yapılmış. İyiden kastın pes 2006'dan iyi diyorsan ona lafım yok. :D

Gerçekçilikmiş!!!
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 21:31
Yorumunda haklı yönlerin olabilir fakat her defasında önemli bir noktayı unutuyorsunuz; Fifa Ultimate Team.
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 21:16
kandırmayın kendinizi oynanabilirlikmiş. Robot gibi bütün oyuncular peste
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 21:15
güldürdün ya:) pes de oyuncular robot gibi haraket ederken fifada insan olmanın engeline takılıosun.Şutların gerçekliliği demişsin.Siz bence hiç yorum yapmayın.Bi fifa hayranı değilim yıllar boyunca winnig eleven ile pes oynadım taki fifa 10 gelene kadar ondan sonra fifa baska boyuta geçti
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tripliex
Tripliex 30.09.2016 10:49
PES ve FIFA kavgaları, kahve yudumlarken okunası tartışmalar :D

Ama bir de bir GERÇEK var ki o da FIFA! Burada özellikle bir şeyin altını çizmek istiyorum, herhangi bir oyun türünde (Örneğin FPS) oyunun fiyatı da tartışmalara dahil edilebilir, ama burada oyun fiyatı üzerinden polemik yaratanların şunu bilmesi gerekir ki; senede bir kez çıkan futbol oyunu 10 saatlik bir senaryo oynanışının ardından rafa konulmuyor, bir dahaki sene yenisi çıkana kadar (1 yıl boyunca) oynanıyor. Dolayısıyla bunu aylık bir şifreli spor tv kanalına uyarlasak, her hafta 1 kere maç izleme zevkini yaşamak için yılda 350-400TL ödemek gibi varsayabiliriz. Dolayısıyla bu bağlamda FIFA'nın 250TL fiyatla piyasaya sürülmesini anlayabilirim, zira onlarca ligin lisansını bir kenara bıraktım, ülkeme pazarladıkları oyuna Türkiye Süper Ligi'ni ve Türkçe dil desteğini sunmaları zaten başlı başına bir haklılık payı bunun için. Ancak değil ülkemin ligini, ülkemden sadece 1 takımı oyuna koyacak kadar (o da yarım yamalak eksik kadro ile) pervasız olan bir oyunun FIFA'nın çeyrek fiyatında olması dahi umrum olmaz, 5 kuruş bile hak etmiyor ülkemde pazarlanmak için. Eğer ki paradan dem vuruyorsanız alın size dem! Ha burada "ooolum Bayeer Münühh bile yok lisanslı olarak" avuntusuyla savunma yapacak biri olursa ona da cevap verme gereği bile duymuyorum..

Şimdi gelelim oyuna ve oynanışa; (gerçi daha evvel demo için izlenimlerimi yazmıştım ama) oyunun ana sürümü demodan oldukça farklı olduğu için tekrar yazmakta fayda var. Oyunu dün akşam satın alabildim, daha ekstrem derecede her özelliğini keşfettim diyemiyorum oldukça fazla mod var, sırf Journey modu için 2 sayfa yazı yazılır.. ama 10'a yakın maç yaptım ve ilk görüşlerimi paylaşmak istiyorum: "Oyun şöyle gelişmiş, böyle gelişmiş" demeyeceğim, çünkü oyun gelişmemiş "değişmiş" arkadaşlar. Peki iyi bir değişim mi yaşamış kötü mü? Çok iyi yönde değişen şeyler de var, 1-2 ufak prüz de var. Evvela oyun çok daha tok olmuş, oyuncuların fiziklerinden ve hareketlerinden topun ağırlığına kadar oyunun tokluğunu daha ilk paslarınızda ve şutlarınızda hemen fark ediyorsunuz. Pas ve şutlar 16'ya göre çok daha farklı ve daha gerçekçi. Özellikle 16'da bazen çileden çıkartan ara paslar artık 17'de tam oturmuş. Oyuncuların hantallığı ve fiziksel güçlerine göre tepkimeleri zaten 2010 yılından beri her yıl daha da iyi oluyordu, ki 17'de bu da tam oturmuş. Aynı zamanda hızlı koşan kazanır mantığı da gitmiş ki, en çok sevindiğim şeylerden biri bu. Tamam Cristiano Ronaldo elbette fiziği, hızı ve tekniğiyle yine ön plana çıkıyor ama orta sahadan topu alıp depar ve çalım ata ata gole gidemiyorsunuz, özellikle online maçlarda delirten bu durum sonunda düzelmiş. Ha online ve PC'de iki konsol ile çoklu oyuncu oynarken beni sıkacak prüzüne gelelim şimdi; Ki daha henüz bu fırsatı yakalayamadım dün server'larda mı problem vardı kimse mi FIFA oynamıyordu gece ama online tecrübe edemedim; sorun şu ki "duran toplar". Evet, duran topların, özellikle korner ve penaltı vuruşlarında topun gideceği yönü imleç ve ok ile göstere göstere belirlemek çoklu oyuncu modunda nasıl sonuçlar verecek merak ediyorum... Penaltı kullanırken biz genelde gamepad'ı bile gizleyerek atardık arkadaşımla, çakallık yapıp hangi yöne vuracağımı görmesin diye.. Eee şimdi EA imleç ve ok ile rakibimin gözüne sokuyor vuracağım yönü!? Hadi singleplayer'de sorun yaratmaz da multiplayer'de umarım kafayı yedirtmez =) Neyse sinirimi fazla deşmeyeyim :) Oyunun diğer artılarına gelecek olursak, Atmosfer dememe gerek var mı? FIFA severlere atmosferi anlatmama zaten gerek yok, onlar yıllardır biliyorlar FIFA'nın muhteşem atmosferini. Ama bu yıl atmosfer daha güzel hale gelmiş, hele oyunu kurduktan sonra ilk açışınızda Manchester United - Chelsea FA Cup Finali ile açılışı yapıyorsunuz ki, maç öncesi, maç boyu ve maç sonu seromonileri gerçekten bugüne kadar yapılanın en iyisi olmuş. Atmosfer demişken, oyundaki en tatlı atmosferin İngiltere Premier liginde olacağını düşünüyorum yine, çünkü neredeyse kenardaki top toplayıcısına kadar lisansını satın aldığı için EA Premier Lig'i çok çok daha özel yapmış geçen seneki gibi. Ki Journey modu da zaten sadece Premier Lig için geçerli. Görsel olarak 2010'dan beri hep yeterli bulduğum FIFA 17 ile beraber özellikle yüz modellemelerinde PES'in belki de FIFA'dan nadir üstün yanlarından biri olan bu "daha iyi ünvanını da PES'in elinden alacağım" hırsıyla çalışmışcasına Frostbite engine'in tüm avantajlarından faydalanmış ve ortaya gerçekten enfes bir görsel kalite çıkmış. Oynanış dedik, atmosfer dedik, görsellik dedik, ne kaldı? Ha işitsellik, Atmosferi tamamlayan bir diğer etken olan işitsellik te yine kulak doldurucu (göz doldurucu'dan devşirme k.çmdan kelime ürettim :D ) Özellikle stadyum ambiyansı ve tabiki Martin Tyler ve Alan Smith! Maç anlatımları ve yorumlarıyla oyunun güzelliğini arttırıyorlar. Aynı zamanda işitsellik demişken FIFA'nın her yıl aşina olduğumuz TRAX / Soundtrack'ları da yine kalitesini koruyor. İşitselliği de geçtik, oyun modlarına da değinerek bitirelim; Tek kişilik maç, turnuva, teknik direktör ve oyuncu kariyer modu ki FIFA'da en sevdiğim modlardan biridir kariyer modu, bunların yanında Journey modu ve FUT, yine bir seneye sığmayacak kadar dolu dolu modlar. Online modlar da yine tüm çeşitleriyle hizmetimize sunulmuş, online sezonlar, arkadaşlarınızla oynayabileceğiniz ortak sezonlar vs. güzelliğini anlatmaya ve yazıyı çok çok daha uzun bir yazı haline getirmeye gerek yok, alın oynayın yaşayarak tecrübe edin derim :)

Gelelim PES'e, gelelim mi? Bence uzun uzun gelmeyelim. Ha yanlış anlamayın PES'i havadan eleştirmiyorum, onu da umutla ve başını okşayarak tecrübe ettim gel kardeşim bu sene belki adam olmuşsundur diye, ama uzuun uzun yukarıda saydığım her maddeye teker teker cevap yazarak eleştiri yapmayacağım, şu kadarını desem yeterli olur sanırım: "Yukarıda FIFA için yazdığım iyi şeyleri ve negatif yönleri tersine çevirin, ortaya PES çıkıyor.. FIFA'nın iyi yöleri PES'in eksi yönleri, FIFA'nın prüzleri de PES'in daha iyi olduğu yönler". Bu kadar söylüyor ve lafı daha da uzatmadan sizlere iyi oyunlar diyorum :)

NOT: Ver Origin adını yiyısa ver alıym paçanı Manchester'la.. ver hadi yiyısa ver :D:D:D

Saygılar...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.09.2016 00:40
Fifa bey diyeceksiniz!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 22:29
Herkesin görüşüne saygım sonsuz ancak bence Pes 17 Fifa 17'den oynanıştaki gerçekçilik,şutlar,paslar,oyuncu yüz tasarımı birde oyuncuların özel hareketleri konusunda çok daha başarılı.Birde Fifa'da oyuncular robot gibi duruyor. Bence Fifa 17'nin tek artısı Pes'e karşı tüm takımların lisanslı oluşu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 17:08
Fifa 17 de sürekli pas yapabilirim. Yapay zeka bana bu izini veriyor :) Fifa işte ne olacak. Ne zaman ki ceza sahasına yaklaşırım o vakit gol yiyeceğini anlayıp pres yapıyor böyle bir yapay zeka varmı. O senin ceza sahana gelsin sen onun ceza sahana git orda top kaybı olsun. Orta saha yol geçen hanı
Yanıtla
komikaze
komikaze 29.09.2016 22:21
Haha kafası güzel..Bu pesçiler ne eksiği varsa fifaya kakalıyor..Zamanında yunanistana kakalananlar gibi 😊
Kalan Karakter: 300 Gönder
istanbulldozer81
istanbulldozer81 29.09.2016 21:23
17:08 sen fifa 17 yi kesinlikle oynamamissin yada amator seviyedinde oynamissin prof. Yada dunya klasina alda orta sahayi gecde gorelim. Camur at izi kalsin 5 gundur tam surum oynuyorum. Arada pes 17 demoyu oynuyorum valla cizgi film gibi geliyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 20:17
Dünyada pes daha iyi diyen bi steamde oyuna sahip 5,358 kişinin yarısı bi de bizim troller kaldı :D heaa pes dehşet. okadar iyiki oynamaya kıyamıyolar asdasdasd
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 19:17
Pes teki Cıntlesir spordan okeçuvkumu yoksa fifadan bayern münih lewandowskimi. Her bakımdan aradaki farkı böyle;)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 16:47
FİFA FOREVER ZORUNA MI GİTTİ PES Cİ MUHAHAHAHA
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 15:04
bayern münchenin olmadığı şu pesten ne olurki :)))
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 15:00
Pes 17yi oynadım.Pes fanları bu oyunu nasıl eleştiriyor anlayabilmiş değilim.Her maç mahalle maçı gibi bol gollü.Kaleciler teke tekte iptal.Şutlar saçma sapan gidiyor.Kaleciler superman gibi uçuyor.Oyun kurmayı,gerçek anlamda futbol oynamayı beceremeyenler pes e devam etsin ama Fifa ya dil uzatmayın
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ouz1905
ouz1905 29.09.2016 14:47
Fifa 17 nin PS4 incelemesini bekliyoruz sayın Merlin...

----------------------------------------------

Oyunun PC ve PlayStation 4 sürümü bire bir aynı, PES 2017'deki gibi bir durum söz konusu olmadığı için PC incelemesini PlayStation 4 için de değerlendirebilirsiniz. PlayStation 4 sürümü için ayrı bir inceleme yapılmayacak.

-Furkan
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 14:25
Sene 2016 hala pes diyen var.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 11:23
Pes 17 oynanış olarak fifa 17 den başarılı atmosferde ise fifa bu işi daha iyi biliyor.o yüzden pes bir adım önde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
drctlga
drctlga 28.09.2016 21:49
fifacılar mutlu olmuştur hadi bakalım 86,beklenildiği gibi..bence 106 olmalıydı,tüm lisanslar var :))) eksiler kısmındakiler pes'te olsaydı puanı heralde 34 olurdu !!! fifa olunca normal :) pes'in oynanışı bundan çok daha iyi.ah şu önyargılar yok mu!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 11:12
Fifa'nın teknolojisi çok daha üstün. PES'in yapmak istediği güzel şeyler var ama teknolojileri yetmiyor. Fifa'nın kusursuz bir oynanışı yok ama PES'le kıyaslanamayacak kadar üstün olduğu taraflar var.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 10:25
Fifa da defans yapmak kolay; iki tane defansif orta saha ile oynayın ve rakip atakları hep bu iki oyuncu ile karşılamaya çalışın. 4 lü defansı mecbur olmadıkça rakibe basmada kullanmayın. bunu yaptığınızda defans oyuncularınız topu rakibinden otomatik olarak alacaktır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 10:17
Pes te joystick i kırmak istedim.Arkadaş bildiğin kör dövüşü.Sürekli top kaybı tilt gibi gidip gelio.Hele birde adam ayağındaki topa müdahele edince,topu kaptıran 2 saniye salaklıyor.orta sahada bi karsı takım kapıyo bi ben kapıyom. Öyle saçma bir top kapma mücadelesi olmus oyun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 07:39
Pesin
altıpasın bir çizgisinden diğerine uçan kalecileri, hala kafa topuna odun gibi çıkan adamları, 10 metre kayarak yapılan yerden müdahaleleri , bir türlü alamadığı lisansları... evet Fifa10 a kadar deli gibi pes oynayan biri olarak söylüyorum bunları... pes yıldızsa fifa galaksi şu an...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.09.2016 00:38
dünyanın en iyi takımı yeni malatyaspor neden yok?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 21:00
Pes gibi bir oyuna 74 bu robotları yönettiğimiz çöplüğe 86 vay be..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 23:18
yazmış ya zaten. 10 puan sadece journey yüzünden eklemiş puanda. yani 10 puanı çıkar pes ile aynı puana düşüyor zaten.
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 22:05
Pes gibi çöpe 74 fazla bile. Takım yok. Müzik yok. Antreman modları rezalet. Tek kişinin bir başına pesle zaman geçireceği hiçbir şey yok. Fifa ile sadece antreman modlarında 2 saat zaman harcadığımı bilirim. Oyuna para veriyorsam ikinci bir kişi olmadan zaman geçirebileceğim bir şeyleri olmalı. Çöp
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 22:45
Benim pc kaldırmıyor diye pes oynuyorum,kızarmış tavuğa camdan ekmek banan kemal sunal gibi izliyorum fifacıları
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 21:38
Bu turkiyedeki pes sevdasi ne arkadas fifa pesten birkac gomlek daha ustun bi oyun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 21:34
fifada oyuncu suratları berbat pes gerçek suratları yapıyor :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 18:02
Fifa yı da pes i de oynadım.fifanın grafikleri sesler ambiyans çok güzel olmuş. Oynanış güzel olmamış. Pes oyuncu grafikleri iyi.sahasının zemini sulu boya ile yapılmış gibi.ambiyans idare eder. (Fifa nın saha zeminleri harika)ama pes in oynanış ı daha güzel.lisans ı da çözmeyi basarsalar iyi olurdu
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 20:16
gülürdük
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 18:17
o sulu boya olayı televizyondan kaynaklanıyor oyna bakim hdr destekli bir oled tv de gör grafiği
Kalan Karakter: 300 Gönder
istanbulldozer81
istanbulldozer81 28.09.2016 18:27
Bende ikisini.oynadim nasil su oyunu pes ile kiyasliyorsunuz anlamadim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
istanbulldozer81
istanbulldozer81 28.09.2016 18:26
Arkadaslar.ben 3 gundur full versiyonunu oynuyorum ps4 de ve oyun 16 dan cok farkli her anlamda. Grafikleri oynadikca ne kadar gelistirdiklerini anlayabiliyorsunuz. Ben cok zevk alarak oynuyordum 16 dan alamadigim.zevki aldim.guncellemeler ile 4.4 luk olacaktir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 18:19
Fifa'nın en güzel yanı PES kadar basit olmayışı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 17:51
"Atan alır olm!"
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 28.09.2016 17:10
Bazı oyuncuların oyunu domine etmeleri kaldırılmışsa oyunun en zevksiz kısmı bu olacaktır.

Zaten günümüz futbolunda göze hoş gelen hareketler yapan futbolcu kalmdı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 17:02
yıllardır fifa oynarım şutlar iyi güzel eyvallah ama fifa 16 da ki vuruş hissi bunda yok maalesef fifa 16 da şut çektiğimi hissediyordum fifa 17 şut konusunda daha basit geldi gözüme birde frikiklerde şut gücünü ben ayarlayamıyorum basıyosun belli biyere gelip kendisi duruyo
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ouz1905
ouz1905 28.09.2016 17:00
Ps4 incelemesi ne zaman gelir acaba onu bekliyorum zaten alicam fifa 17 yi ama değerli görüşleriniz bizler için önemli tabi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 16:48
yıllardır fifa oynarım şutlar iyi güzel eyvallah ama fifa 16 da ki vuruş hissi bunda yok maalesef fifa 16 da şut çektiğimi hissediyordum fifa 17 şut konusunda daha basit geldi gözüme birde frikiklerde şut gücünü ben ayarlayamıyorum basıyosun belli biyere gelip kendisi duruyo
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 16:45
Ben demo da en zorda yapay zekanın maçlarını izledim hiç keyif vermedi rahat adam geçmeler ve gereksiz negatif paslarla dolu ve pozisyonda çok fazla olmuyordu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 16:39
FIFA her zaman seriye ve türe yakın olmayan oyuncuların zorlandığı bir oyun oldu zaten. millet neden PES oynuyor sanıyorsunuz?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Epic Games 999 TL De...
  • 2018 Metroidvania Oy...
  • GTA 6 İçin İlk Senar...
  • PS Plus Extra ve Pre...
  • Red Dead Redemption’...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.