• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

God of War Ragnarok ödülü neden kaybetti? Yorumları - (121) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 28.06.2025 07:30
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.12.2024 03:04
İkisinide alırım,kurarım,biraz gow biraz elden ring bitti gitti ikisininde yeri ayrı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 03:36
Kılıcı sallama ses efektini Cüneyt Arkın filmlerindeki sesi ile aynı olan oyuna en iyi oyun ödülü verdiler ilginç ????
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.01.2023 15:53
Bloodborne DS sekiro oynayanlar asıl elden ringin dlc olduğunu görürdü. Elden ring eski souls oyunlarının içeriğinden besleniyor. Aynı zindanlar aynı bosslar aynı mekanikler cilalanarak sunulmuş. Yoksa mümkün değildi 4 senede 150 saat oynanışı olan bir oyun yapmak.
MK Okuru
MK Okuru 20.12.2022 09:33
Zaten bu dediklerine katılıyorum oyun oynanış olarak sıkmıyor. Çeşitlilik sunuyor ve tekrar oynayabiliyoruz. İşte bilemiyorum belki Mafia, Silent Hill, Half-Life gibi bir kuşakta büyüdüğümüz için hikaye sunumu arıyorum. Teşekkür ederim ama açıklamaların için..
MK Okuru
MK Okuru 19.12.2022 14:56
Şöyle anlatiyim, oyunun beni asıl sarma nedeni sunduğu sonsuz build variety idi. Diğer bütün souls oyunlarının toplamından daha çok silah/spell var ve birçoğu oldukça viable. Bu yüzden tekrar tekrar oynayıp hiç sıkılmamak mümkün. Hikayesinin derinliğini görmek için youtube'a bakabilirsin istersen.
MK Okuru
MK Okuru 18.12.2022 23:57
Buda yeni moda galiba adam oyunu oynamiyor muabbeti. Yoo oynuyorum aşırı sarmadi sarmak zorunda mi? Ben önceki arkadaşın dediği gibi daha hikaye odakli oyunlari seviyorum. Ha pes etmedim suan o red wolf bossundayim. Baya zorluyor ama eğleniyorum oynarken. Sadece abartıldığı kadar sevmedim.
MK Okuru
MK Okuru 17.12.2022 09:30
15.09 boş ver kardeş, adam oyunu oynamıyor zaten. Burda oynuyorum yazmasına aldanma. Belli ki youtube dan izliyor üç kağıtçı. :))
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2022 15:09
@09:44 Hikayeyi önüne sermiyorlar diye elle tutulur olarak görmen ilginç. FromSoftware oyunları hikayeyi "show not tell" yoluyla anlatımıyla bilinir zaten. Hikayeyi anlamak istersen oyunu didik didik edip ya da videolar izleyip anlarsın, film gibi önüne sunulmasını bekliyosan çok beklersin :)
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2022 09:44
Şahsen ben oyunu oynuyorum şuan. Çok aşırı ilerlemedim doğruya doğru ancak şu ana kadar fikrimi değiştirebilecek birşey ile karşılaşmadım. Grafikler ortalama hikayeye dair elle tutulur birşey yok. Hala merakla bekliyorum insanlaın bukadar abarttığı ne göreceğim diye. Sabır bakalım devam edelim :)
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 13:45
Her alanda iyi, hatta mükemmel zaten. Oyunun mükemmel bir ses dizaynı olduğunun en büyük kanıtı gözü kapalı oyunu bitirenler. Oyunu oynamadan 1 dakikalık video izleyerek laf atmanız çok komik.
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 10:04
Game of the year kategorisi hepsini kapsıyor olmalı. Her alanda iyi olmalı grafikleri ve sesleri dünyayı kurtaran adam gibi :)
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 12:54
Ses efektleri ve müzik ile ilgili olan ödülü zaten Elden Ring değil, GoW aldı. Başka alakasız bir yorumun var mı acaba? :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.01.2023 15:46
Angrboda mitolojide sarışın mavi gözlü olarak geçiyorsa öyle yapılmalıydı. Oyun mısırda geçse ve orada da sarışın ya da çekik karakterler olsaydı ona da tepki gösterecektik sizin kafanızın almadığı nokta bu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.12.2022 15:30
Elden ringi bayila bayila 1500 saat oynadim ama god of war i bitiremeden biraktim. Yilin oyunu olamamasi bana gore cok yerinde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 12:58
btw elden ring zorlugunu gow ile kiyaslamislar souls yeni bi tur oldu zaten kitleyi ceken kisim old style zorlukta olması her oyun zor olmak zorunda değil her kitleye hitap edebilmeli bence ben bi bossu 5728 kez öldürmeyi denemekten gram zevk almiyorum mesela
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 20.12.2022 09:35
Boşa tartışıyoruz aynen bizler eski nesil oyuncular olduğumuzdan Goty bizim için herşeyi kapsıyor hikaye sunumu, görsellik, müzikler sadece gameplay değil.. Eskiden böyleydi en azından ama ne desem boş.. İyi oyunlar sizlere
MK Okuru
MK Okuru 19.12.2022 14:53
Kardeşim sana zaten anlatıyoruz ama olayı çarpıtan, sırf kendini haklı göstermek için karşısındakini anlamaya zerre çaba göstermeyen birisin, daha fazla uzatmaya gerek yok. Hayal dünyanda yaşamaya devam et sen belki bir gün anlarsın GotY olayını :)
MK Okuru
MK Okuru 19.12.2022 00:00
Anlamadim biladerim anlatsana bi. Neyin havasi bu oyunu sevmeyen bir suru insan var. Ben de onlardan biriyim ve fikrimi soluyorum sana mi sorcam fikrimi sorarken kufur etceksen de et mantikli bir aciklama bekliyorum sadece steam de begenildi vs vs den daha fazla. Herkes klavye basinda artist olmuş..
MK Okuru
MK Okuru 17.12.2022 09:25
12.58 la oğlum illa kendine hakaret falan mı ettirmeye çalışıyorsun? Adam sana düzgünce anlatıyor, sen hala steam 2d oyunlarda olumlu yorum alıyor diye saçma sapan konuşuyosun. 2 d oyunlar olumlu yorum alamaz mı? İnsanlara hitap ettiği sürece piksel tarzdaki oyunlarda olumlu yorum alır anladın?
MK Okuru
MK Okuru 16.12.2022 14:07
Olayı çarpıtmıyorum kardeşim, sen çoğunluğa hitap etmiyor diyorsun ben de ettiğini örneklendirerek gösteriyorum. Hitap etmediği birçok kişi var demiyosun, çoğunluğa hitap etmiyor diyorsun, arada büyük bir fark var :) Oyunu savunma amacıyla değil yanlışını düzeltme amacıyla yazıyorum, çarpıtma lütfen
MK Okuru
MK Okuru 16.12.2022 09:05
E sen de olayi carptiriyorsun ama ben sana bu tarzin hitap etmediği birsuru insan var diyorum sen gidip bana steam örneğini veriyorsun. E steamde cok basic 2d oyunlar da cok olumlu puani alabiliyor. Olabilir elden ring tutkunusundur ama bir seyi savunurken geneli de dusunmek lazim degil mi?
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2022 15:12
Kardeşim yazdığımdan "steam'da olumlu oyun GOTY seçiliyor" sonucunu nasıl çıkardığına dair hiçbir fikrim yok. Çoğunluğa hitap edilmiyor denilen bir oyunun belli ki oy verenlerin %98'ine hitap ettiğini açıklıyorum, GOTY seçilmesine dair hiçbir şey yazmadım. Lafları çarpıtmak yerine anlamaya çalışsan.
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2022 09:42
Steam yorumlarında monkey island da çok olumlu gözüküyor. Ama ödül almadı? Yani steamde çok olumlu bilmemne yazınca mı game of year oluyor? :) Bence senin yazdığın komik olmuş verdiğin örnek yani :))))
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 13:47
Senin tercih ettiğin oyun seçilmedi diye oylar işe yaramadı demen komik. Steam sayfasında %98 pozitif olan bir oyunun çoğunluğa hitap etmediğini savunmak da ayrı komik. Steam yorumları da mı şaibeli o zaman? :)
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 10:03
Gerçekten oylar işe yaradı mı bunu düşünüyor musun? Düşünüyorsan konuşmaya gerek yok pek bence. Yorumu yazan arkadaşa katılıyorum game of the year çoğunluğa hitap etmeli ve bir boss kesmek için 5593490930 kez ölmek bir çok kişiye keyif vermiyor.
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 12:57
Demek ki insanların büyük bir çoğunluğuna hitap ediyor ki oylamalarda o seçildi, değil mi?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 12:30
Çünkü aynı oyuna iki kez ödül veremezsin. GOW 2018'in dlc si gibi bişey bu oyun.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2022 15:13
Aynen kardeşim oynamadığın oyunlara beceremediğin için laf sallamaya devam et. Yıllardır yapılan en geniş ve büyük açık dünya oyunlarından birisine bölüm yapmaya gerek duymamışlar demen komik :)
MK Okuru
MK Okuru 15.12.2022 08:30
sekiro ile mantık aynı elder ringin ortak noktasıda ucuz zorluk sistemi zor yap aynı yeri tekrar tekrar oynasın ağır işsizler böylece yeni bölüm yapmaya gerek yok ne kadar kalitesizlik o kadar ödül temelde klon oyunlar
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 12:34
Bu oyuna Sekiro klonu diyosan Sekiroyu da Elden Ring i de oynamadığın o kadar belli ki
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 12:28
Salla salla, oyunun sekiroyla hiç alakası yok. Tek alaka bonfire sistemi. Aynısı god of war'da da var fast travel hatta tüm oyunlarda.
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 11:41
16:06 sekiro ile elden ring oynanış ve mekanik olarak alakası bile yok ayrıca elden ring i oynayabileceğin birçok varyasyon var istemediğn kadar silah büyü var ama gow un ilk oyundan hiç bir farkı kaybetmesindeki en büyük sebep bu
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 16:06
Sekironun klonuna verdiler ama
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 13:25
sadece atreus ve angrebodanın olduğu yeri oynamamak için tekrar oynama özelliği yok. merak öğresi ilki gibi yoktu. kıyamet yaklaşıyor güya, o kasvet yoktu oyunda, her yer güneşlişk sıcak
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 14:07
GOW u easy de oynayıp birde utanmadan şaibeli diye yorum yapanlarla dolu eminim %99 u bu şekilde. Aynı şeyler Elden Ring içinde geçerli. Kusura bakmayın ama ben GOW serilerini bitirmiş biri olarak Elden Ring sonuna kadar haketti diyorum. Saçma sapan neden bulmayın, adamlar haketti
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 12:34
Sekiro da çanı çalınca oyun daha zorlaşıyor.
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 01:20
Elden Ring de easy yok fakat türlü hileler ve buglar var, rakibini bug a sokup tekte bile alabiliyorsun. Benim asıl kızdığım GOW konusunda, çünkü bu oyunu hakkı ile oynayan sayısı yukarıda da yazdığım gibi malesef %1 lerde
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 13:49
Aksine, FromSoftware'in Elden Ring i yaparkenki en büyük amacı isteyen oyuncular için oyunu kolay hale getirebilmekti. Bu konuda onlarca röportajları var. Open world olması ve istediğin yere level kasıp dönebilmen, spirit summon'lar, her yere konulan checkpointler...
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 08:50
Elden Ring de zorluk seviyesi seçilmiyor ki. Yani easy mode falan yok. Hiçbir souls oyununda yok.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 16:08
Sebep belli oyuncuların oyun zevki berbatlaştı ekonomik krizler sonucu bir bossu 80 kerede geçebildikleri gereksiz uzatılmış zaman kaybı oyunlara kaydılar
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 12:33
GoW ve Elden Ring'in yurtdışı fiyatı aynı, neyin krizi kardeşim :)
Gereksiz uzatılmış zaman kaybı bir oyun olduğu için mi steam'de %98 pozitif oyu var?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2022 10:14
Irkci kesim degil artik kafayi yediler heryere siyahi siyahi sanki dunyada tek siyahiler var asyali koysunlar mogol koysunlar madem bu kadar acik gorusluler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 14:25
Bence çok eleştirmemek gerekiyor. Elden Ring evvelki sene yayınlansaydı şimdi GOW yılın oyunuydu. Elden Ring aynı tarz oyuna daha özgün bakış açısına sahip. GOW ise ilk oyunun devamı ve çoğu şey aynı. Bence her iki oyunda ödülü hakediyor ama bence GOW kazanmalıydı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 14:14
Nedeni aslında çok basit; Elden Ring ile aynı sene çıkması buna sebep oldu. Tüm oyuna; hikaye, mekanikler, atmosfer, dünya vs. olarak bakınca da zaten Elden Ring'in neden ödülü aldığı net bir şekilde görülüyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 13:47
Sevgili Merlin bu ağlama duvarını açtığınız için teşekkür ederim. Ühhühüühühhohahaha
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 11:56
OLİMPOSU TEK BAŞINA YIKAN ADAMI AİLE BABASINA ÇEVİRDİLER NEYMİŞ RAGNAROK BULACAKLARMIŞ HİÇ GEREK YOKTU TEK BAŞINA YETERDİ OYSAKİ ASGARDI DEVİRMEYE HEYBETİNİ KAYBETTİRDİLER ADAMA İYİ OLDU İYİ Kİ DE ALAMADI
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MasterChief
MasterChief 11.12.2022 10:25
Oyunu oynarken sanki ilk oyunu oynuyormuşum gibi hissiyat verdi.Acikcasi değisen kamera acisini bir türlü benimseyemedim.Eski oyunlarini tekrar tekrar oynarken yeni oyunlarini sirf bitsin diye oynuyorum.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 10:06
Gow un ilk oyunu kesinlikle fazla şişirilmişti. Hikaye çok akmıyordu boss dövüşleri yok gibiydi. Ragnarök daha iyi ilgi çekiciydi gerçekten.
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 21:19
Mekanik anlamında ilk oyunun combatını nasıl en iyi yapabiliriz kafasıyla hazırlanmış bir oyun aynı gelmesi elbette normal ve ilk oyunda bende bazı yerlerde baya sıkılmıştım. Ragnarök de hiç öyle birşey olmadı. Tabi bu kişisel birşey.
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 11:23
Aynı düşünceleri paylaşıyoruz gerçektende tam bu duygu
Kalan Karakter: 300 Gönder
f8r7t
f8r7t 13.12.2022 00:01
Açık dünya olmaması. Sürekli belli çizgiler doğrultusunda hareket… Ve birçok eksiği var hala…
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2022 00:24
Knk belli çizgide ilerlerken sana çeşitlilikte sunuyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 11:18
Yahu thor bugüne kadar dünyadaki en iyi thor karakteriydi. Bu kadar gerçekçi (grafik anlamda değil) bir thor görmemiştik. Ben katılmıyorum thor yorumuna ve yılın oyunu neden olmadığı konusuna. Irkçılık tarafındakilerde sadece haklı olabilirsiniz.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 12:41
lşjlkşjldsf Thor yaşayan bir karakter gibi gösterilmiş daha ne olsun. Piskolojik veriler ve bot bağlamışlığımız da var :D
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 22:03
Thor yorumuna katılıyorum.Thoru çok iyi yapmışlar ama oyunun ilk oyundan pek bi farkı yok malesef
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 17:30
sanki gerçek thoru gördü adamda birlikte bot bağladılar da en gerçekçisi bu olmuşmuş. adam hakkında ki mitler bile farklı farklı sen nasıl bir kişilik analizi koydun o kadar hikaye içinden ve en gerçekçisi bunun olduğuna karar verdin? hangi psikolojik sonuçlarla ve verilerle?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 09:28
bu oyunun sonu kötüydü yalnızca, o kadar savaş mavaş komutanım kenan komutanım, 2 sahnede anlatamazsın koca savaşı biraz aceleciydi oralar. Ki dizi olsun film olsun tiyatro olsun oyun olsun sonu en önemli kısmıdır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 09:09
ben atreus ile oynarken çok sıkılmıştım hele angrboda ile olan bir bölüm vardı atreus ile oynuyorduk gene hiç bir gow oyununda oyundan bu kadar soğuduğumu hatırlamıyorum. İlk gow oyunu daha iyiydi kanaatimce gow oyununa iki karakterle oynamak bence yakışmıyor gow sadece kratos la oynanancak bir oyun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2022 08:21
Elden ring nere god of war nere
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 23:14
Kaybetti çünkü Bill Clinton abi yardım attı.
Bill Clinton abi olmasa da aynı oyuna iki kez goty vermek zırvalık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 20:35
elden ring karsisinda sansi yoktu zaten. God belki hor efsane ama bir klişe tıpkı assassin gibi...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 19:11
Thor cok iyiyidi bikere marvel dan cakma thor alistiniz GERÇEK thor a kotu derseniz tabi zaten god of war hikaye tabanli bir oyun bide hikaye giriyor diye elersirimi yapiyorsunuz ? Unutmadan kratos artik eskisi kadar setr olmamasi cok guzel eskiden yaptigi onca sey sonucu kendini gelisirdi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 19:08
cevap: haketmediği için
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 19:02
RDR2 karşısında ödül kazanırken hak yemişti. Eeee şimdi de hakettiğini buldu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 17:12
ilk oyununda zaten ödülü almıştı.. 2.ci oyununda eskiye nazaran bir değişiklik olmadığı ve kendini tekrar ettiği için game over oldu
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 18:30
Sekiro ile diğer Dark Souls oyunlarını /Elden Ring'i kıyaslıyorsan hiçbirini oynamadığın o kadar belli oluyor ki :)
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 15:56
Sekiro dedigin oyunun oyun dünyasında bu kadar iyi yapilmis benzerini bulursan seve seve oynarim
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 21:10
Sekiroda aynı şeyin lacivertiydi yine ödül aldı seninki boş arguman belkide bu yılki gow o kadarda iyi değildir zaten yapımcılar son 3 ay kala bu oyun kötü oldu demişler
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 18:21
IRKCI KESİM HA? Dostlar siz hastasınız Hasta! Bir gün Mike Tyson, Muhammed Ali, Michael Jordan gibi adamların filmi çekildiği zaman "BEYAZ" birisi oynadığında bu nasıl iş diye konuşacak varlıklar şimdi kalkmış Ulu Norse mitholojisinde teni Kara birisini normal karşılayarak ikiyüzlülük yapabiliyor!!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 18:13
Oyun değil çünkü, interaktif bir film.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 15:29
Bu seneki ödüller şaibelidir!!! Bunun baska izahı yok.Herkese hitap etmeyen,checkpoint bile vermeyen bir oyun game of the year olamaz,olmamali!!!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 17:27
sadece nors değil tüm mitolojileri seven ve özel ilgi duyan, bu tarz aksiyon oyunlarını 15 yıldan fazladır oynayan, ilk 3 oyunun videolarını hala izleyen bir pc oyuncusu olarak ben bunun ilk oyununa 1 saat dayanamadım 2.sini hiç düşünmek istemiyorum
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 13:09
Kargoculuk bile death strandingden daha rahat. Çayır çimen gezme simulatörü death stranding. Birde oyundaki herkes ağlıyor ne varsa.
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 08:52
16.38 Elden Ring hep aynı oynanışa mı sahip?? Aç bi oynamayı dene bakalım, daha ilk dakikada geberirsin eminim. Oynamadığınız oyun hakkında boş yapmayın komik duruma düşüyorsunuz. Ayrıca Death Stranding kargoculuk oyunudur. :) Oynadım. Ama sen onu bile oynamamışsındır kesin.
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 21:21
Elden ring en çok checkpoint veren souls oyunudur, oyunu oynamadığın çok belli
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:38
Souls türü oyunlar sıktı artık zaten.Oyun türü hep birbirine benzer.Karakterler canavarlar farklı ama hep aynı oynanış.Sonra bunlara eriyenler kalkıpta yenilikçi death stranding gibi oyuna kargoculuk diyor :)
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:08
Kardeşim ciddi misin, herkese hitap eden bir oyun seçilecek olsaydı her sene Mario tarzı jenerik oyunlar yılın oyunu olurdu. Checkpoint vermeyen derken ne demek istediğini anlamadım bile. Sırf sen oynamayı başaramıyosun diye sonuçlara şaibeli demen komik.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 17:10
Kratos'un yumuşaması için yazılan şey umarım ironi olsun diye yazılmıştır çünkü iyi güldürdü. Eğer ironi değilse durum çok vahim çünkü sizler olayı hiç anlamamış olursunuz aksi halde. Kratos artık bir baba, bir örnek. Ona öfke ile rol model olup kendi izinden gitmesini istemiyor olabilir mi acaba?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 16:56
Eğerki bir oyunu bitirdiğim zaman tekrar baştan oynama hissi veriyorsa bu benim için en güzel oyunlardan biri demektir. Bunu Elden ring’de defalarca yaşadım. Her class farklı bir heyecan. God of War mükemmel ötesi hikaye ağırlıklı bir oyun. Ama kesinlikle tekrar tekrar oynayabileceğim bir oyun değil
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 15:11
Ülkemizde 500k'dan fazla oynanan Rpg'ler parmakla sayılabilecek sayıda zaten.
Wow,Starcraft 2,Diablo 3,Fallout NV-4,Skyrim,Witcher 3,Sekiro,Bloodborne,Dark Souls 3 ve Elden Ring.
Malum sitelerdeki ve steam incelemesine göre en fazla bu kadar.
Merlinin kitle İnşallah ER'yi seçer.Gow görüp basmazlar d
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 14:54
Merlinin kitlesini bilmem ama şunu gayet iyi biliyorum ki Rpg oyunları hele ki soulslike oyunlar ülkemizde dünya genelinde olduğu kadar popüler değil ve değer görmüyor.Tabi ki kemik kitlesi ve azımsanamayacak düzeyde kitlesi var.Ama Türkiyede Gow'un kitlesi çok daha fazla.
Ort.10 gamerdan 2'si souls
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 14:45
Kim yazdıysa aşırı saçma sapan bir yazı olmuş kratos'un öfkesi tanrılara karşı olmuştur yoksa Pandora ile olaylarda bile başka bir yol buluruz diye intikamını geri planda tutmayı düşünmüş tü hikayesinin sonunda umudu tüm insanlığa bıraktığı gibi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 14:37
Abi ne bekliyordunuz thor mcu deki thormu olmasınî bekliyordunuz ben thorunbaya beğendim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 12:55
ben bu yorumlara katılamadım ya sadece thorun ölümü gereksizdi onun dışında iyiydi oyun karakterimizin gercekten yaslandigini ve intikam tanriligini birakip insanlara hizmet eden bir tanri olarak bitmesi yerinde bi harekketi gow 3 deki butun hepsini olurup geriye felaket biraktiktan sonra ozellike
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 11:20
Bence asıl sebebi, Elden ring gibi türe yabancı kişileri bile oyuna kazandıran bir rakibi olması. God of war’ı kratos’u bilmeyen adamların Elden ring’den haberi var. Ayrıca oyun sadece ps’de oynandı. Türkiye’de nintendo oyunlarına oy verilmemesi gibi birşey bu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 09:39
Lgbt nerede vardı ya
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 15:56
Başlıktaki sorunun cevabı Elden Ring. 2 oyunu da bitirdim kesinlikle muhteşem oyunlar. Sadece Elden Ring'in tecrübesini daha önce başka bir oyun yaşatamadı. Ragnarök'e büyük DLC diyen cahillerin aslında anlatmak istediği şey bu. Önceki oyundan çok da farklı bir tecrübe yaşamamaları.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 08:47
15.56 sensin cahi. Gow ragnarok bildiğin dlc neyi inkar ediyosun? Oyun herşeyi ile 2018 deki oyun ile neredeyse aynı oyun.
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:37
Cahil diyene bak hele ya.Böyle bir ithamda bulunmadım ama herşeyi biliyormuşum zannetmeyin be kardeşim araştırın bi.
Uncharted kayıp miras uncharted 4 için ek dlc olatak yapıldığını biliyormuydun peki ? Tabiki hayır.
Gow ragnarok da önceki oyundan çokta büyük bi farkı yok.
Kalan Karakter: 300 Gönder
sarmisak
sarmisak 11.12.2022 01:04
en iyi hikaye anlatımı ödülü aldı oyun. hikaye anlatımının oyuna eksi kattığını nasıl yorumlarsınız. Kaldı ki 2018de de aynı şey vardı ve bir çok insana göre yılın falan değil tüm zamanların en iyi oyunu rdr2den ödülü aldı ki benim de kişisel fikrim rdr2 ile gow dahil hiç bir oyunun kıyaslanmayacağı yönünde. ödül töreni sonrası 7.9 a geriledi elden ring 7.7 de tezini destekleyen bir şey değil. Tepkiye rağmen daha yüksek yani.
Çok basit aslında iki oyunda çok iyi, çok sağlam ben gowdan daha fazla zevk aldım ama gow bize yeni bir şey göstermedi. İlk oyunun geliştirilmiş versiyonu. elden ring ile daha heyecan verici ve yeni bir şey oynuyormuş hissine kapılmıştım. Yani gow daha iyi oyun bence ama ben de yılın oyunu ödülü versem daha önce yapılmış ve zaten ödül verdiğim bir şeyin yenisine vermek yerine oyun dünyasına yeni bir anlayış ve yön verme potansiyeli olan oyuna verirdim.
Yanıtla
Phoenixboy
Phoenixboy 11.12.2022 02:13
Katılıyorum. Sony, oyunları genelde hikayeleri ve sinematikleri ile ön plana çıkıyor. Bu artı birşey. Hikayeleri genelde ödüllü filmler kadar ilginç ve güzel oluyor. Ama dünya tasarımları, karakter level sistemi sınırlı ve hikaye için tasarlanmış bir dünyanın ötesine çıkamadığı oluyor. GOW Ragnarok ta, Last of us,Uncharted gibi. Yarı açık bir dünya sunuyor ve bazen o limitten dolayı zarar görüyor. Aralarında sadece Horizon Zero hem hikaye ve hem açık dünya açısından bence iyi iş çıkardı ama bence çok yanlış zamanda piyasaya çıktı :) Bence GOW Ragnarok; Horizon Zero Forbidden West, Zelda BOW ya da Elden Ring gibi bizim o dünyanın mitolojisini ve maceralarını keşfedeceğimiz bir açık dünya oyun olsaydı bu ödülü alırdı ve bu oyuna kattıkları yenilik olurdu. Ha oyun bunu yapıyor fakat limitli yapıyor. GOW Ragnarokta bu canlı, vahşi açık dünya hissini tek bana tek veren kısım; Valheim de krater bölgesi idi. Yanlış anlaşılmasın genel olarak GOW'da tüm realm tasarımları harika fakat hepsi hikaye odaklı dizaynlar olduğunda belirli bir sınırları vardı. Bir Elden Ring, Zelda veya Horizon'daki gibi ya "Şu uzaktaki kule de veya dağda ne var?"tarafa gidemeyeceğimiz kadar limitliydi.Bunun dışında Bende Amerika'nın WOKE politikalarını pek seven biri değilim ama bu oyunda gözüme çarptığını söylüyemem Bence problem o değil, dünyasının getirdiği limit ve az yenilik idi.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:02
Grafikleri üst düzey olduğu için kaybetti elden ring çöpü gibi 13.yy dan kalma grafikleri yapsaydı kazanacaktı
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 02:02
Ödülün ismi Yılın En İyi Grafikli Oyunu değil farkındasın değil mi :)
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 19:48
Sen elden ring in hic gameplayyine baktın mı? Grafikleri hiç de kötü degil hic bakmadigina ve bazi sevdigin yayincilarin, youtuberlerin yorumlarina koyunluk ettigine yemin edebilirim
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 01:48
Thor ne işti ya! Bu duygusal erkek olayını da abartıyorlar artık. Thor gibi bir karakter duygusal çöküntü içinde mi olur? Duyguları üzerinde kontrol sahibi olmayan bir thor mu olur? LGBT diye eril enerjiyi dişilleştirdiler. Erkek güçlü olmalıdır. Duygusal patlama, çöküntü vs yaşarsa ohoo...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 01:43
Abicim oyunda siyah olmaması ya da başka bir ırk olmaması ya da gay karakter olmaması bu oyunu ya da bir filmi ırkçı yapmaz. Belki de o evrende şartlar farklıdı belki de sert bir evrendir. Belki de o evrende siyahlar beyazlardan kendini üstün görüyordur. Bu lgbt görüşü ile yapılan sol faşistliktir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 01:31
bence iyi oldu kaybettiği, böylece yeni bir gow görme olasılığı artmış oldu. Abi mısır mitolojisinde geçen gow gelsin. Artık bıkdım şimsek tanrılarından .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 01:22
thor algımızı marvel filmleri bozdu, mitolojide ki gerçek thor göbekli falandır, çok iyi içer ve devlere kafa atar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 20:17
Bu lgbt nereye girse bozuyor, gerçekten de ilk 3 oyunla bir alakası kalmamış yazık etmişler oyuna
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 01:20
Lgbt ne demek bildiğine emin misin ya? sağdan soldan duyup ta anlamını bilmediğiniz kelimeleri kullanmayın belli bir yaşa kadar. Oyunu sevmezsin anlarım da, lgbt girdiği için bozdu ne demek.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 20:20
GOD OF WAR RAGNARÖK NEDEN KAYBETTİ ?

CEVAP: ÇÜNKÜ DÜNYA TARİHİNİN EN İYİ OYUNU OLAN ELDEN RİNG İLE YARIŞTIĞI İÇİN
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 01:19
Elden Ring FromSoft'un en iyi oyunu bile değil, ki daha dünya tarihine gelmedik bak. Bloodborne > DS3 > Elden Ring
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 00:22
İskandinav mitolojisindeki bir kadın karakteri alıp zenci yaparsan değil yılın ödülünü almak ödül adı altında yapılan hiçbir törene kabul edilmemesi bile gerekiyor. Düşünsenize Battal Gazi karakterini zenci yaptıklarını. Siz ne düşünürsünüz acaba? Kimse kimsenin kültürünü bu şekilde yozlaştıramaz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 21:13
Oyundaki tek iyi şey kratos gerisi leş ayrıca hikayeyi kafalarına göre yontmalarıda ayrı bir sebep, oyunu yarıda bıraktım sabrım yetmedi, video olarak izledim bitirdim ama önceki süperdi
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2022 00:19
O da iyi değil, koskoca tanrı killeri kılıbık light erkek yapmışlar. Woke kültürüne kapılmanın sonucu. Lotr markasını batırdılar şimdi yetmezmiş gibi last of us ve god of war'ı mahvettiler. İyi oldu bundan sonra eski usüle dönerler akıllanırlarsa.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 18:32
Zenci angrboda olmaz. Zencilere yaranılacak diye eserleri katletmekten vazgeçsinler. Oyundaki tüm kadınlar karen feminist. Erkeklere fırça çekiyorlar. Kazanması skandal olurdu. Sjw saçmalığı bitsin artık mahvetti oyunları ve filmleri.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 22:56
üretimi onlar yapınca kendi kültürlerini ve politikalarını enjekte ediyorlar..halbuki bizene zencilerden..zencileri sömürenler batılılar..batılılarda kendince günah çıkarıyor ama bizi zerre kadar alakadar etmeyen olayların ceremesini bizde çekiliyoruz..çara biz üreteceğiz yoksa daha çok sjw görürüz.
ImpoliteKD
ImpoliteKD 10.12.2022 22:03
Oyundaki devlerin hepsi birbirinden farklıyken nasıl oldu da siyahi olan birisine takıldın. Aşağılık komplekslerinizden arının artık siyah, beyaz, sarı, farketmez
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 22:11
Oyunu eleştirmek için bahane arıyorsunuz bildiğin anlattıklarınızın çoğu gow 4 tede vardı ve oyunun user score u 9.1 ayrıca dövüşün ortalarındaki ara sahneler fight ı dahada epik yapıyor ve sadece önemli boss fightlarında oluyor. Thoruda gayet iyi benzetmişler mcu thor gibi bir thor mu bekliyordunuz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 22:09
God of war bitti, dandik oyun oldu diyenlerin yorumunu yayınlamaması lazım merlinin. Bu düşünce özgürlüğü değil gericiliktir :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 21:45
Game of the Year'ın belirlenmesinde %10 oyuncuların oyları %90 jürinin etkisi var. Yani jüri de Elden Ring'i kabul etmiş gibi. Ragnarok sanki standalone tabir edilen bir oyundan ziyade DLC gibi duruyor. Elden Ring'e haksızlık olurdu zaten ödülü GOW alsa bence.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 18:31
Gow özünden koptu ve yeni oyunları dandik bir seri oldu,bu seri Hack n Slash tir ve özüne dönmelidir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 21:22
tamam bro sen emret
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 19:44
karşısında devrimsel muazzam bir Elden Ring vardı ve doğal olarak kaybetti.
Olmasa kesin birinci olacaktı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 18:00
çünkü miladi doldu ..nası uncharted bitti buda bitecekti ve bitti,,souls oyunları harika oyun dediğin zor ve keyifli hissettirecek souls tarzı oyunlar insanı geriyor zorluyor inat ettiriyor buda büyük keyif yaşatıyor,,god of war gunümüzde eskidi artık yavan kalıyor basit kaçıyor yaşasın souls
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:16
Arkadaşlar bu ödüllerin oyuncu beğenileri, zevkler konusunda kıstas olarak bir değeri yok. Etmeyin eylemeyin.
Herifin biri sistem kurmuş ve temel amacı da PR. Oscar ne kadar film, sanat içinse bu da o kadar oyunlar için.

Sen hangi oyunu sevmişsen, seviyorsan o oyun yılın oyunudur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:14
GoW Ragnarök, Gow 2018'in üstüne bir şey koymadı. Hikaye anlatımı görece daha zayıftı, savaş mekanikleri görece daha gelişmişti ama temelde aynı oyundu. Elden Ring ise geçmiş oyunlardaki sevilen her şeyi birleştirdi, sevilmeyen mekanikleri iyileştirdi ve eşsiz bir başyapıt ortaya çıkardı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:07
GoW neden mi GotY seçilemedi? Cevabı çok basit, piyasada onlarca aksiyon/hikaye oyunu var ve GoW bunların en iyilerinden birisi olsa da çığır açıcı, gelmiş geçmiş en mükemmel aksiyon oyunu değil. Öte yandan Elden Ring souls-like ve RPG türünün açık ara en başarılı, büyük, derin ve güzel oyunu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:05
Bazı çok bilmiş, aile terbiyeleri meçhul tipler şunu idrak etsinler önce: Bir oyun isterse, sırf "X kuşağı" arasında en popüler oyun diye, alınmadık övgü de, ödül de bırakmasın, eyvallah! Ancak, kendi taptıkları her oyunu ille de herkesin beğenme zorunluluğu, beğenmeyenleri de aşağılama hakları yok!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.12.2022 16:05
DLC Olduğu için.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Crysis Sessizce Stea...
  • PS Plus Temmuz 2025 ...
  • Resident Evil Requie...
  • Playstation Fiyatlan...
  • House Of The Dead 2:...
  • Xbox Oyun Kütüphanel...
  • Blood of Dawnwalker ...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.