• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Google'ı aslında Osmanlı padişahı Sultan Abdülhamid Han bulmuş Yorumları - (46) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 1.07.2025 23:37
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.06.2018 13:58
Abdulhamit ilk araba olan el nahus şerifinin prototipini çizmiştir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.02.2018 05:29
Payitaht Abdülhamit diye dizi başladı dimi herkes biliyor peki bu diziyi en çok kim seviyor onu da biliyorsunuz peki Abdülhamit'i övünce kime yalakalık yapmış oluyorsunuz bu diziyi seven kişiye peki her olay da kimin parmağı var Amerika, Amerika'nın arkasında kim var İsrail anladın sen onu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.02.2018 10:29
NE taraflı bir site yorumlarım yayınlanmıyor burayı takip etmeyin arkadaşlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.02.2018 03:38
Yav he he uzayada ilk abdülhamit çıktı HE HE HE
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 11:22
Spider_hio sen baya komikmişsin.. Aç az tarih okuda Abdülhamid han döneminde kaybedilen topraklar nasıl kaybedilmiş diye bir araştır. Ayroca hristiyan, vatan haini dediğin adam vatanını ilgilendiden hiç bir belgeye abdestsiz imza atmamıştır. Osmanlının yıkılmasını yaptığı siyasetle geciktirmiştir...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 23.02.2018 00:47
Osmanlıyı son döneminde, tüm padişahlar dirilse yine kurtaramazlardı. Avrupa reform rönesans yaptıığında Osmanlı uyuyordu , yüzyıllar boyunca uyudu, Başa döndük Mars’a koloni kuruyorlar inanılmaz buluşlar yapıyorlar. Biz yerli tank yaptık diye sevinmeye çalışıyoruz. Uyumaya devam ,sağol Reis
1903ersin
1903ersin 22.02.2018 23:24
Batı Abdülhamidi tahttan indirdi çünkü o tahttayken Osmanlıyı yıkamazlardı. Fakat öyle basitçe indiremeyeceklerini anlayıp karalayıp kendi milletini ona düşman ettiler, sende onlarsan birisin eyy uyan ecdadın senin dediğin gibi topraklarını satmış olsaydı o İsrail devleti Abdülhamid han zamanında kurulurdu o tahttan indirilince değil.
Ben bir karış toprak veremem çünkü her karışı milletime ağittir ve milletim onu kanıyla aldı ancak kanla verir! Bu söz hiç öyle zevk düşkünü bir padişahtan çıkacak sözlere benzemiyo bence sen biraz araştırm yap Atatürkün kendisi hakkındaki itirafları araştır belki aklın başına gelir.
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 23:18
@Spider_hip benim M. Kemal Atatürke düşmanlığım olduğunu nerden çıkardın, ayrıca saltanat gelsinde demiyorum anlatmaya çalıştığım Abdülhamid han devleti ve milleti için mücadele etti. Osmanlıyı bir arada tuttuğu için batı ismini karaladı ve bir sürü saçmalık yazdı, sorun senin bunlara inanman..
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 18:41
MK Okuru
22.02.2018 16:33

Ben vatanımın da, Atamında , Atatürk'ün de, Türk tarihiminde arkasındayım. Bana göre Türkiye düşmanlığı, saltanat sevdalılığı, Atatürk düşmanlığı ile sen bu güzel ülkeye karşı vatan hainisin. Türkiye'de yaşayıp saltanat sevdalılığı yapmak vatan hainliğidir. Türk tarihi, Osmanlı'nın da geçmişine kadar gider. Hatta kendini italyan, fransız, ingiliz sananların bile çoğu Türk çıkar. Çok belgeler var ama saklanıyor. Çinde Türk'lerin piramitleri bile bulundu, ama ortaya çıkmasın diye gömülüp saklandı. Eski tarihler, hadi cahillik vs bir yere kadar kabul, ama işin gerçekleri ne yazık ki Kanuni Sultan Süleyman'dan sonra değişiyor. Oraya kadar baştakiler, yiğit, ilerici, adaletliyken, sonra bir bir saltanat rahatlığı yerini alıyor. Şimdide sanırım akrabaları, torunları arsalar, tapular alacak diye bunca haberleri çıkıyor. Delikanlı olan, ar damarı olan, tapu derdine düşmez bu devirde. Sanki paraları yok. Bahsettikleri tapularda İstanbul'un 3'te1 i yapıyor.
1903ersin
1903ersin 22.02.2018 16:49
@Spider_hip ecdadına saldırırlerken o illede vatanım diyordu. Ülkenin hali üzücüydü evet ama bu Abdülhamid hanın suçu değil Osmanlı zaten yıkılma dönemindeydi. Birde ondan önceki sultanların ve İttihat ve Terakki Cemiyetinin yaptığı saçmalıklar yüzünden eli kolu iyice bağlanmıştır. Bu yüzden topraklarımızı isteksiz bir şekilde vermek zorunda kalmıştır (Misal: Kıbırıs İngilizlere sırf Ruslar Payitahta yürümesin diye geçici ÜS olarak verilmiştir fakat İngilizce buna uymayıp Kıbrıstan çıkmamıştır. Ha napsaydı Kıbrıs için İstanbulumu verseydik Ruslara?). Ondan önceki anlaşmaların zorluklarına rağmen ülkenin yıkılmasını ve 1. dünya savaşını yaptığı siyasetle geciktirmiştir. Bir sözü var bilirmisin şöyle- Kırk yıl şu devletlerin birbirine düşmesini bekledim. onlar birbirlerine düştü, şimdi ben tahtta değilim. Osmanlının kuşatılması o tahttan indiği an başlamıştır! Ayrıca o tahttayken ülke kötüye gitmesin diye savaştan sürekli kaçınmıştır, lakin o tahttan indirilditken sonra bir sürü gereksiz savaşa girilmiştir. Umarım bu ziyniyetten vazgeçerde tarihine saygı duyarsın. Elbette hiçkimse 4 4lük değil fakat tahtta olduğu süre yıkılma süresi bunuda unutma ona rağmen ülkesi milleti için yaptıkları takdir edilesi!
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 16:33
Batının yalanlarına güzel inanmışsın, aynı batu Abdülhamit han han'a kızıl diye bir lakap takmıştır halbuki o kendisine suikast düzenleyen kişiyi bile affetmiştie.. bugün senin gibi vatan hainleri onun gibi birinin hakkında böyle konuşması kanıma dokunuyor.. yazık çok yazık
hemmen
hemmen 22.02.2018 16:27
Ben inanıyorum ve Tarikatta da değilim.
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 16:21
Bu yazdıklarınıza inandığınıza göre hangi tarikattan olduğunuzu da belirtseymişsiniz.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 22:51
Elder Scrolls serisini de benim amca oğlu buldu da bakmayın adam mütevazi olduğundan hiç isim vs kullanılmasını istemedi oyun içinde.. O arena ismi nerden geldi sanıyorsunuz.. dıt dıt dıt dıırrrııııt o zamanlar modaydı o :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 20:18
Spider_hip
22.02.2018 10:36
Helal olsun gardaş!
Bundan sonra sıkı takipçinim.
Senin gibi adamların kıymetini bilemiyor bu ülke!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 20:05
Spider_hip tam bir gerici olduğun şu yazdıklarından belli. Yaşasın Cumhur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 14:07
benim atam abdülhamit han
Yanıtla
humblebee
humblebee 22.02.2018 19:15
"Boşver, kimse mükemmel değildir." hahahhahaha akşam akşam çok güldüm lan :DDDD
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 16:17
Boşver, kimse mükemmel değildir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 10:36
Vatan hainleri de iyice artıyor. Ulan adam ülkeyi satıyordu, dört bir yandan kuşatılmışız. Hanmış, hamamış, hanedanmış. Onlar da sıradan insanlardı, sadece *ötleri kaldırılmış, bir ton avantaj bahşedilmiş insanlar. Osmanlı 4 bir yandan kuşatılınca, günümüzdeki siyasilerinde yaptığı gibi, kendi popomu kurtarayım, paralarımı kurtarayım derdinde olan, ülkeymiş, Türk'lük müş, Osmanlıymış, umurlarında değil.

Ne yazık ki Kanunu Sultan Süleyman'dan sonra gelen padişahların hepsi tırt, yüz karası. Bu haberi çıkaran da baya malmış, zaten haberin saçmalığından da belli. Sırf maksat vatan haini biraz daha konuşulsun diye haber. Atatürk düşmanı belli. Ne hallere düştük. Zaten padişahların çoğu müslüman bile değildi, Türk zaten değillerdi, sürekli hristiyan annelerle büyüdüler, her ne kadar formaliteden din değiştirilse de, sürekli kan %50 kırıldı, Türklük kalmadı. Yani bazılarının tapındığı padişahların Türk'lükle, müslümanlıkla alakası kalmamıştı. Sefa derdindeydiler, o yüzden de diğer ülkeler gelişirken bizimki dibi boyladı.

10 yıl daha tahtta kalsaydı, İzmir'den Yunanlılar, güneyden fransızlar, italyanlar, kuzeyden ruslar, bölük pörçük yaparlardı. Bu hanedana da sus payı bir toprak bırakılır, ama asıl dış mihraklar tarafından yönetilen köpeklere dönüştürülürlerdi.

Bir de petrol demiş, sözde prof. muş. İşte ülkemizdeki profluğun bile değeri kalmamış, elalemin lise denkliğinde ne yazık ki. Haaa teknoloji olmadan petrolün çok faydası olur bize. Petrol sahibi yemenler, araplar, suriye, ırak ne halde şuanda? Petrol kurtardı mı onları? Yoksa petrol sevdalısı diğer güçlü ülkeler tarafından bir bir işgal mi edildiler? Araplarda sözde özgürlük mü var ya da müslümanlık mı var? Bildiğin İngilizlerin, Amerikalıların köpeği, sömürgesi halindeler aslında. Mekke nin, medinenin etrafı sadece İngiliz otelleri ile kaplı. Yani hacca gittiğinde İngilizlere para veriyorsun. Bu mu Müslümanlığını korumak?

Ha zaten 20-30 seneye petrolün hiç bir değeri de kalmayacak.
Yanıtla
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 18:44
Manhunt Two
22.02.2018 16:22

İstediğine ver. Benim dedemde Atatürk'çüydü, anam babam da Atatürk'çü. Yani oğlumuda bu görüşlerle yetiştireceğim. Buyur al sana her yaştan var. 76, 50, 30, 5, tüm yaşlara verebilirsin. Bakışa bak ya :) Ben direk bu yazını cahilliğine veriyorum zira cahilliğin yaşla alakası yoktur.
Manhunt Two
Manhunt Two 22.02.2018 16:22
Bu söylediklerini yaşına veriyorum spider...
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 16:16
MK Okuru
22.02.2018 15:59

Ne dediğini anlayamadım. Bana mı yazıyorsun başkasına mı onu da anlayamadım? Zira Atamıza İngiliz diyenler ile eğer benim aynı kafada olduğumu düşünüyorsan bence senin dünyada kesinlikle olmaman gerekir.
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 16:00
Yaşım 30 , Profesör haliyle adam b*k atıp, hikaye uydurabiliyorsa, ben de bildiklerimi yazarım. Kaba tarafından hikaye uyduran profesörün haksız olduğunu kanıtlamak için ben niye uğraşayım. Yok abdülmecit foto çekin demiş, googlemış. Bu saçma hikayeye inanmayı tercih ediyorsanız o sizin görüşünüzdür. İçimde Osmanlıyı bitiren padişahlara karşı tabi ki düşmanlık var. Günlerini gün edeceklerine, içkiyi yasaklayıp, kendileri lıkır lıkır takılacaklarına ülkeye sahip çıksalardı, yobazları öne çıkarıp teknoloji de geri kalmamızı sağlayacaklarına, cemiyetler dolayısıyla icat edilen matbaanın bile ülkeye çok geç sokulmasına sebep olacaklarına biraz pozisyonlarının hakkını verselerdi.

memici
22.02.2018 13:10
Mustafa Kemal Atatürk evet bir Osmanlı paşasıydı. Bunun ülkeyi satan siyasetçilerle ne alakası var anlayamadım? Çok zeki ve cesur bir paşaydı, böylece tepede dönen oyunları gördü ve bir çözüm üretti. Hangi kafadasınız anlayamadım? Yazıdan ergen döneminizde olduğunuzu düşünüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 15:59
şunu bil mustafa kemal atatürke ingiliz diyenler ile senin aranda bir fark yok,hepinizin ideoljileri farklı sadece yoksa hepiniz aynı kafadasınız ve dünyada olmaması gereken insanlarsınız
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 13:33
Aragorn61; ister İlber Ortay'lının ister Celal Şengör gibi Profesörlerin tamamını dinle yazdıklarını oku. Ortada atılan bir bok yok. Osmanlı'nın çöküşü yüz yıllar önce ön görülüyordu. Osmanlı Imp. asla 17. yüzyıla kadar Türklük üzerinden yürümemiştir.
memici
memici 22.02.2018 13:10
Bilmem farkında mısın Mustafa kemal bir Osmanlı paşasıydı .Cahil çocuk
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 13:00
aynı vatan hainleri halen var ne yazıkki....
aragorn61
aragorn61 22.02.2018 12:13
arkadaş, haklısın veya değilsin tartışsın senle ''bilen biri'' fakat tarihimizi yoğuran tüm olayların ana sebepleri olan padişahların kanuniden sonra gelenlerini TÜRKLÜK ve MÜSLÜMANLIKtan addetmen akıl alır gibi değil..yaşın kaç bilmiyorum ama içinde büyük düşmanlık olduğu açık.. Profesörün haksız olduğunu ifade edebilmek için bütün saçmalıkları yazmışsın...elinde belge kanıt vs varsa gel paylaş bizde bilelim..yoksa b*k atması kolay..
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 11:29
kardeşim iyi anlatmıssında kim takarki söylediklerini ? şuanki devir onların devri şahıs öbür dünyaya göçtükten sonra birbirlerini yiyecekler para için bırak boşver anlatmaya değmez delinin izinden gitsinler
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 11:09
tarihin ve mantigin zirvesindesin belli .sağdan soldan duyduğun kırıntı bilgilerle burda tarih dersi de veriyorsun.Atalarına dil uzatacak kadar da ileri gitmişsin. Kanuni sevginde muhteşem suleymani izlemenle başlamıştır.geçmişe hakimiyetin yetmemiş gelecegide tahmin etmişsin. Sen ulaşılmaz birisin
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 10:55
Hocam ya siz neden türk tarih kurumunun başında değilsiniz bunca yıl kandırılmışız keşke daha evvelden aydınlatsaydınız bizi(!)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 16:43
Artık bir önemi yok!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Manhunt Two
Manhunt Two 22.02.2018 16:23
Acaba bunları yapan ingiliz kraliçesi olsaydı medyaya nasıl düşerdi bu haber ?!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 13:36
benim anlamadığım neden sürekli Abdülhamid han 'ın haberi oluyor? çünkü ilk tapu olayını çıkaran kendisi hatta o derece ki bazı ülkelerin bile tapusu var ve yurt dışında yaşayan sürü ile mirasçısının açtığı davalar var burada bir oyun var ama çözemedim bakalım ileride ne gösterecek durumlar
Yanıtla
Spider_hip
Spider_hip 22.02.2018 16:18
Haklısınız. Herkes para, toprak peşinde, ülkeyi ne kadar soysak kardır mantığındalar. Yazık.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 15:37
benim atam abdülhamid han
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 15:16
Prof. denilen kişi işi süsleyeceğim diye saçmalamış, sormak lazım dünya da bir Abdülhamid mi yapıyormuş fotoğraf çekmek vs. tüm dünya bazında bir araştırma yapıp mı bu sonuca varmış ? Yanında oturan sultan torununu da bir an tanıyamadım, iyice tesettüre girmiş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 13:12
Uçan Spagetti Canavarı gibi mi ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
etemelkuran
etemelkuran 22.02.2018 10:56
Spider_hip olayı çok güzel özetlemiş, bazı kısımlarına tam katılmasam da örneğin etnik kimlik benim için önemli değil niyet önemli, ama o dönemde tehdit varsa vatan teferruat önemli olan yönetimin istikbalidir. Osmanlının eski dönemlerindeki gibi ne eğitim ne sağlık ne devlet hiç bir şey kalmamış. Saman gibi bir halk. Bugün bize o dönemlerden miras kalan tek şey acı hatıra, entrika. Sorunca tüm Dünya sana düşmanmış, peki sen ne yaptın güçlü olmak için hangi bilimsel konuda ileriydin hangi ekonomik konuda ileriydin veya askeri? Bkz. Osmanlı donanmasının içler acısı durumu
Yanıtla
memici
memici 22.02.2018 13:12
Osmanlı donanmasının halinde ne varmış ajn. çocuk
Kalan Karakter: 300 Gönder
humblebee
humblebee 22.02.2018 12:48
Yuğtubu asıl bulan kişi de aslında Fatih Sultan Mehmet Han'dır. İstanbulu fethetmeden önce kendi kurduğu bu siteden çok yardım almıştır. Bkz. kendisi yuğtubda izlediği "İstanbul nasıl fethedilir" ve "İstanbul fethetme challenge" videolarını izleyerek stratejisini oluşturmuştur. Hatta resmi kaynaklara göre fethettikten sonra kendi kanalından yuğtuba "İstanbulu fethettim çok riskli oldu" isimli videoyu yüklemiştir... (yalan yok arkadaşlar hepsi resmi kaynaklara dayanıyor, "mısır püskülleri official" sayfasından alıntıdır...)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 12:41
Hayaller Abdül gerçekler Teodor :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 12:40
Abdulhamit döneminde ki Osmanlı nın eğitim ve kültürel seviyesini araştırın. Halk özellikle de köylü nün ödediği vergileri araştırın. İnsanların özelikle de köylülerin gelirlerini araştırın. Osmanlı içler acısı durumdaydı ama Prof müsveddesi boş boş konuşabiliyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2018 11:05
Geçmişe takılanlar geleceğe ilerleyemez. Geçmişi kabullenmek gerekiyor saçma sapan komplo teorileri üretmek çok gereksiz ve saçma. Padışahlığı süresinde Çırağan Sarayından dışarı çıkamayan bir padişah sadece yemek yapmayı ve resim çizmeyi öğrenebilir. Gerisi emrinde ki casusların işi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Crysis Sessizce Stea...
  • PS Plus Temmuz 2025 ...
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Resident Evil Requie...
  • Playstation Fiyatlan...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.