• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

İngiliz Hükümeti gizli uzaylı belgelerini yayınladı! Yorumları - (83) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 3.07.2025 14:50
Kalan Karakter: 300 Gönder
kuheylan44
kuheylan44 20.12.2017 13:08
Asıl gündemi oyalamak için yapmadıklarını bırakmıyolar rus-amerikan soğuk savaş döneminde ortaya atılan area51 ABD projesi gibi o dönemde ruslar ne ile karşılaşacağını kestiremeyip politikalarını değiştirmişlerdi ;
şimdidie böyle bir hazırlık söz konusu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:07
İlla ki vardır birşeyler de öyle gelişmiş ileri zekalı birşey beklememek lazım. Gelinebilecek son nokta biz insanlarız işte..canavarımsı yaratıkımsı birşeyler olabileceğini düşünüyorum ufo falan hikaye
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.10.2017 20:14
deneme olamaz mı kanka _
MK Okuru
MK Okuru 8.07.2017 13:18
Kendi türünü evrenin en gelişmiş varlığı olarak görüyorsun ya, bravo valla. Sen kendi hayal âleminde yaşamaya devam et.
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 5.07.2017 01:49
Neden Uzaylılar konusu açılınca hemen insanların inançlarını aşağılıyorsunuz ? Veya tartışmaya açıyorsunuz çok garip.

İnanmamak sizde kompleks ve takıntı haline gelmiş. Biz sizin inanmıyor olmanızı hiç umursamıyoruz. İnanç öznel bir kavramdır. İnanırsın veya inanmazsın. Bu kadar basit. Bu kadar faşize ve fetişize etmeniz garip.

Öyle bir takıntı ki sanki bilgili, kültürlü biri olmanın şartlarından birisi ateist olmak. Hep farklı düşünmeye çalışarak kendini toplumdan izole etme takıntınız var. Tamam herkes aptal farkında değil bir sen biliyorsun.

Hala uzaylıları net olarak görmediğimize göre yoktur. Belki öyle belki böyle falan filan. Amcamın da bıyığı olsa halam olurdu.

Gelsinler, görelim net olarak kanıtlansın tamam var deriz. İşinize gelince görmediğiniz Allah'a inanmıyorsunuz işinize gelince uzaylılar olabilir yalnız olma ihtimalimiz az diyorsunuz. E onu da görmedin neden uzaylı olabiliyor da yaratıcıya inanmak saçmalık ? Var mı kanıtın ? Eğer gözle görmekse kriterin Allah'a inanmıyorsan, uzaylılara da inanmayacaksın.

Bir yaratıcı olunca sanki onun kurgusunda yaşıyor olmanın hezeyanından başka birşey değil. Yaptığınız bilime inanmak değil felsefe yapmak. Cevabını bulduğunuz an bu bilimdir. Felsefe yaparak ben bilime inanıyorum demeniz yanlış.

Sözüm her benzer konu açıldığında dine, inançlara sallayanlar hakkında. Şüpheci olabilirsiniz olabilir de olmayabilir de diyebilirsiniz. Buna da itirazım yok zaten olamaz. Ama kesin bir şekilde yok demek yanlış. Bilim Allah'ın olmadığını veya olduğunu da ispatlasın, tamam derim sorun yok.
Yanıtla
CahilDüşmanı
CahilDüşmanı 18.07.2017 11:24
Bilinci de bilimsel olarak kanıtlayamıyorsun, ne yapalım, bilinci de mi inkar edelim?

"Ateist" demek kelime manası olarak "tanrı tezine karşı" demektir, "inanca karşı" demek değildir. Yani "Ateizm" de bir inançtır. Zaten insanın doğasında vardır inanmak, ona ya da buna, illa inanmak zorundasın. Sizin yaptığınız "tanrının olmadığına inanmak" hepsi bu. Ama en nihayetinde bir şeye inanıyorsunuz...
MK Okuru
MK Okuru 11.07.2017 20:30
gerçek ateistler zaten bir yaratıcının varlığının olup ya da olmadığını bilimsel olarak kanıtlanabilir olmadığı için ateist olmayı seçenlerdir.geri kalan ukala tayfa.anca konuşurlar.sanki herşeyi biliyorlarmış gibi davranırlar.ateist ben kanıtlayamam olmadığını diyor bizim ki ise atıp duruyor xD
MK Okuru
MK Okuru 9.07.2017 11:27
Merlinde geçirdiğim bunca yıllık süreçte tek mantıklı yorum yapan adamsın!.. ADAMSIN!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.07.2017 10:06
Geminin üstünde KA-FA 1500 yazıyormuş.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.07.2017 14:03
ulan :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
bortozol
bortozol 8.07.2017 00:39
kanka simdi hehe . ya allam ya . hahaha .. bak simdi birincisi hali hazirda boyle bi temas yok . hepsi fasa fiso . tamam mi ...

hani diyolar ya " oowww insanlik hazir diil boyle biseyi duymaya aciklarsak insanlar delirir kendilerini kopruden atar teyzemin gozleri bortler" falan ... yok oyle bisey olmaz . iki uc tane dangalak hap icer o kadar ...

ama gercek senaryo bu degil . evet kisi kendinden bilsin isi , doganin bir kanunu vardir ....

baskin türler her zaman alt türleri sömürür ... bu bu kadar nettir . bak hayvanciliga . inekler tavuklar ve insanlari kiyasla ... kacc tane inek tavuk var o ciftliklerde ? bunu kim yapti ? biz.. neden ? kaynak .. ihtiyacimiz var cünkü . ve yapabiliyoruz ...

şimdi şunu da biliniz ki , bu dünyaya gelebilen bir akilli yasam türü ile insan arasindaki zeka ve teknoloji farki , insan ile inek arasindaki teknoloji ve zeka farkinin milyon misli olacaktir ...

ya gelirler bakarlar , ahahah der gülüp gecerler işlerine yaramazsak ... yararsak vay halimize ... o yüzden bence takilmayin ...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.07.2017 18:52
uzaylılar varsa bile kaçık gibi neden gizlensinler anlamadım. uzaylılar bizi bilseydi böyle gizlenmezlerdi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
kots
kots 7.07.2017 15:06
Bu teknolojinin (varsa) uzayın derinliklerinde olması şart değil. Daha gezegenimizin derinliklerinde ne var onu bilmiyoruz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.07.2017 22:29
uzaylılar var gizleyor ingilizler amerikalılar ve ruslar 51 yaşındayım 4 kere gözlemledim ikisi yüksek irtifada 2side alçak irtifada 3 tanesi denizli biri tefennide
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
GTO
GTO 5.07.2017 17:11
Bu haberi ciddiye almamakla birlikte yine de Arthur Clarke'ın şu sözünü paylaşmayı isterim:
"İki ihtimal var. Ya evrende yalnızız ya da değiliz. Her ikisi de eşit derecede korkunç."
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:54
benim uzaylıyla birebir sevişen arkadaşım var
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.07.2017 07:33
travestidir o :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:44
Bizim gibi kompleks zeki yaşam formlarının oluşması için karbon (C) elementi yeterlidir. Çünkü insanoğluda karbon bazlıdır. Karbon ise evrende en çok bulunan 4. elementtir. Ancak uzaylılar varsa bile ben onların bizim gibi zeki yaşam formları bulunduğu zannetmiyorum.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.07.2017 05:36
Mk okuru 12.21 ilkokul seviyesi fen bilgisiyle herşeyi açığa vurdu tebrikler
CahilDüşmanı
CahilDüşmanı 4.07.2017 15:19
O bahsettiğin elementler ara element olarak zincirde yer bulabiliyorlar ya da katalizör görevi görüyorlar.

Bizim en azından gözlemleyebildiğimiz kadarıyla zincir oluşturabilecek atomlardan Karbon atomu bu ara elementleri zincire katarak canlılığı meydana getiriyorlar. Meydana getiriyorlar dememe bakmayın, daha canlılığın tarifi bile adam gibi yapılabilmiş değil.

Başka ortamlarda başka zincir kurabilecek elementlerden meydana gelmiş olan canlılar var mıdır dersen, olabilir.

İlla canlılık için element gerekli midir dersen, bilmiyoruz.

Eğer müslüman isen, Kuran'da insan dışı varlıkların (melekler ve diğer varlıklar: cin yerel olmayan, dışarıda olan, sınırda olan manasına gelir ve insanın (yerel olan) zıddıdır, yani insan dışı tüm canlıları ifade eder) kararsız ışıktan (kararsız ateşten) yaratıldığından bahsedilir. Bugün bilimin radyasyona verdiği isimdir bu. Eğer orada bahsedilen radyasyon ise, demek ki maddeye gerek duymayan canlı formlarının meydana gelmesi de mümkün demektir.

Dine inanmayan birisi dahi bu metni referans alarak çalışmalarında bu olasılığı göz önünde bulundurmalıdır ki ufku açılsın, kendini sığ fikirlere ve ön yargılara hapsetmesin. Bu sayede gerçeği arayış yolunda bir engel daha ortadan kalkmış olur.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 12:21
11:44, tabii canım! Sanki vücudumuzda hiç oksijen yokmuş gibi, hidrojen yokmuş gibi, kalsiyum, fosfor, potasyum vs... yokmuş gibi. Sanki insan vücudunun tamamı karbondan oluşuyor! İnsan beyni işlevini sürdürebilmek için oksijene muhtaç her şeyden önce. %18'lik karbon her şeyimiz değil anlayacağın!
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 3.07.2017 11:13
Bu kadar büyük bir evrende tek yaşam formunun sadece kendimiz olduğunu düşünmek bence çok iyimser olacaktır. Ha belki bu durum paralel evren muhabbetiyle de açıklanabilir orasını elbette bilemem ama bu da bir ihtimal. Ama uzun lafın kısası yine de ben bizden daha gelişmiş bir yaşam formunun evrenin bir yerlerinde olduğuna inanıyorum. Bu kadar gezegen boşuna değildir...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 15:25
11:13, senin gereksiz konuşma tarzın hep böyle: Örnek: ''Ha ....... dır, orası ayrı.'' veya ''Ha ....... olabilir, orasını bilemem ama......'' (gerçi, sadece sen de değilsin. Konuşmayı bilmeyen, bu nedenle cümlelerini ''ha.....'' şeklinde yazarak tamamlayan pek çoğu burada zaten, rahat ol.)
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:44
fermi paradoksu
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 18:44
Bütün evren dünya için.Bunu anlamak çokta zor değil biraz araştır.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:39
O kadar evren boşuna elbet değildir ama bizim için de olabilir.Sonuçta trilyonlarca hücre var bedenimizde bunların hepsi bizim için olabiliyor. Evrenin bu kadar büyük olmasının sebebi olayların akışıyla ve olasılıklarla anlık ve geniş zamanlı olayların bağlantısıyla ilgili olabilir.Geniş düşünmek la
Kalan Karakter: 300 Gönder
_giray_
_giray_ 4.07.2017 09:28
Dolar 3,55 iken uzaylılar bizi istila etse bana ne
Yanıtla
CahilDüşmanı
CahilDüşmanı 4.07.2017 14:53
Evet, o gün gelirse Dolar 5.55 olsaydı da bu günleri görmeseydim diyeceksindir, emin ol buna. Bakınız İstanbul'un İşgali...
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 11:20
Aynen PC toplayamıyoruz :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 13:16
Uzaylı 👽 falan kafanızı yormayın,kendilerini göstermekten,anlatmaktan aciz değiller
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 12:28
+hak etmiyoruz bu insan ırkı olarak nankörüz yaradan a karşı topalarlamak gerekirse mutlaka iyi saygılı birbirlerini katletmeyn ırklar vardır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 12:26
Din ırk farketmeksizin dünyada yaşayan insanların bir birlerine neler yaptığını hepimiz gerek sosyal gerek tv internet den görüyoruz. Yaradan biz nankör ve hain kulları için bütün galaksiyi bizim için yarattığını düşünmüyorum zira o kadar pis ki insanlar ''tabi ki iyi insanlarda var'' biz bu güzel+
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 16:07

Yüksek varlıklar-uzaylılar Sarışın kadına insana benziyor. insanları uzaylılar Dünyaya yerleştirdi

Negatif uzaylılar reptilian dinazora benziyor. Dinazorları uzaylılar yaratıp Dünyaya yerleştirdi.


Uzaylılar arasında savaşlar oldu. Mars yok oldu, Venus yamuldu, Dünya kıtası parçalandı kanıt işte
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 09:49
Sende mi dün gece Alien Covenant ı izledin loo.
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 01:37
Ahah..şaka maka adam doğruyu söylüyor lan resmen agşalkşsdasd. çok daha detaylı olay ama şaka yollu da olsa olanı yazmış aynen. :D film izlemek mi? şaka mısın birader? olan biten aynen bu..ne sandın sen topraktan yaratıldığımızı falan mı? agagag. eline sağlık bro. ;)
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 18:47
Çok film izlemişsin...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 12:27
Uzaylılar olabilir ama gelip giden yok. Hayal edildiği gibi super teknolojiye sahip olup sonrada tarlalardan kabak çalıp, kaçıcak kadar gerizekalı olucaklarına inanmıyorum...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 08:21
Milyar dolarlik cihazlarla tas topladigimizi unutmayalim bize biraz benziyorlarsa normal
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:47
sen insan zekasıyla uzaylı zekasını ölçmeye çalışırsan sonuca varamazsın. köperklere görede biz çok salak olabiliriz. Canlıların gezdindiği bir gezegen keşfetsek ve mesela kaynaklarımız bitse bizimde ilk yapacağımız bitki ve hasat çalmak olurdu.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 18:52
mantıklı
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 12:58
Aynen ne hikmetse tarlalara iniyorlar bi avm veya halk pilaj buralarda görülmüyor bu uzaylılar bağ bahçe işi seviyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
Faustt
Faustt 4.07.2017 02:12
hackerlar amerikanın uzaylılarla ilgili bilgilerine ulaştıklarını iddaa ettiler şimdi de ingiltere bu tarz belgeler açıkladı. Dünyayı yavaş yavaş uzaylılar var fikrine alıştırmaya çalışıyorlar. bilmem ne kadar zaman sonra bu uzaylılar dünyamızı işgal etmek istiyorlar böyle küresel bir tehlikeye karşı birleşmeliyiz yoksa onların kölesi olacağız fikri insanlara dayatılacak.. kısaca yeni dünya düzeni , tek devlet dünya , tek lider.. uzaylı diye bir şey yoktur bu amaca hizmet için yaratılan hayali düşman olarak kullanılacak bir olgu. sayfalarca yazarım da yeri burası değil
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ibrahimAvci
ibrahimAvci 4.07.2017 01:54
dingiltere ve yamağı abd arka bahçesi kanada halk hiakyelerinden yola çıhmışşlar x-files dizisine bile giremez bu belgeler tabi gerçek değiller varsa bile ingilik aristokreasisi ölür ama yayınlamaz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 23:48
"Binlerce dansöööz var!"
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 23:07
Uzaylılar bilindiği gibi dünya dışı varlıklar değildir. Biraz araştırırsanız düz dünya, oyun dünya, iç dünya gibi konularda ufo dediklerinin aslında ne olduğunu öğrenirsiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 22:18
Bi çay içeriz artık. Ben aptalım öyle uçan şey falan anlamam abi gel kültür tartışalım...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 22:06
lütfen beni kaçırın
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 21:16
Geçmişte uzaylılar Dünya'ya defalarca geldiler. Taş devri uygarlıklarında bile uzaylı çizimleri var

Piramitleri de uzaylılar yaptı ve önemli bilgiler vermişler. Bu bilgiler çarptırılıp kötüye kullanılmış.

Atlantis zamanında da uzaylılar varmış sulara gömüldü..

insan bilinci gelişmeden gelmezler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 21:06
Ben askerde nöbet tutarken gece yıldız gibi parlar bir şey yanlış hatırlamıyorsam yavaşça aynı hızda gidip yavaşça kayboldu,belkide yıldızdı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 20:19
Youtubeda her b♡k var uzayli cin yaratik peri. Hele bi grup eleman var cektikleri her videoda banko cin goruyorlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 20:12
ufo gören masum köylü
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:27
Ortadoğu da ve Osmanlı da çevirdikleri numaraları açıklasınlar insanların bilgi özgürlüğüne saygı duyuyorlarsa
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:49
yıkılan hanedanlığa karşı yapılan stratejileri talep edeceğine kendi ülkenin bize çektiği hareketleri talp et önce.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:09
Uzayda kaç desilyon yıldız,gezegen,güneş sistemi var bir zahmet uzaylı da olsun,ayrıca insan gibi salak bir ırk olmasın diye tartışmamız daha sağlıklı olur
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:43
sen kimsin de sana zararı olacak. insanın insana daha çok zararı var. sen ülke, din ve günlük dertlerinin uykusundayken adamlar bizi koyun gibi güdüp para ve güç kazanıyorlar. dua et uzaylılar olsunda bitsin bu saçma dünya düzeni. fazla zekilerse savaş,ülke,para,açlık gibi sorunları çoktan çözerler.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 12:58
Fazla zeki olmaları bize zararlı.
Kalan Karakter: 300 Gönder
burnas
burnas 3.07.2017 19:42
Traş bu belgeler. Dezenformasyon. Gerçekleri saklamak için orijinal belge kılıfında insanları kandırıyorlar. Bu elemanlar kendilerini ayan beyan gösterene kadarda böyle gidecek herhalde bu iş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:57
İngiltere hükümeti herhalde insanları gerizekalı yerine koyuyor
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:41
bizim hükümetimiz kadar değil merak etme sen Johnny
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:30
Long live Maitre!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
burak_55
burak_55 3.07.2017 17:45
Uzaylılar nedenmi dünyaya gelmiyor? Çünkü sen araştırma yapmak için maymunu gönderiyorsun. Daha niye gelsinki dünyaya. Tabi gerçekten varsalar 😁
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:34
BEN BU UFOLARDAN BİRİNİ GÖRDÜM HEMDE BİR DEFA DEĞİL ONLARCA KEZ EĞER GECE İNSANSIZ HAVA ARACI VEYA HELİKOPTERLER SARIMSI YEŞİL KIRMIZI RENKTE TIPKI OCAK ATEŞİ GİBİ IŞIK ÇIKARMIYOR VE HAVADA HAREKETSİZ DURMUYORSA BUNDAN 4/5 SENE ÖNCESİNE KADAR HER YAZ BATMAN HAVAALNI ETRAFINDA BU ARACI GÖRDÜM
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 17:16
MK Okuru, 03.07.2017 15:46

GÖRDÜĞÜM ŞEY AKŞAM BULUTSUZ HAVADA BELİRGİN BİR ŞEKİLDE SABİT DURAN SARI RENKTE HAFİFTEN DİĞER RENKLERE ÇALAN BİR IŞIK HÜZMESİ EVET SABİT DURUYOR SONRADA SANKİ BİRİ ELİYLE İTTİRE İTTİRE SÜRÜKLÜYOR 5 SENE ÖNCESİNE KADAR DEFALARCA ŞAHİT OLDUM BUNA HERHALDE İHA DIR DEDİM
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 15:46
Havaalanı etrafında bu tarz olayların yaşanması muhtemeldir. Uçakların kalkış iniş şekli ve rotasına göre değişen görüş yanılması. Çünkü devamlı ufo gördüğünü söyleyen insanlar, genelde havaalanlarına yakın yaşayan insanlardır.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 15:45
Anlat qanqa dinliyorum
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 13:34
Taş atsaydın.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 12:05
Uzaylılarım yaz tatillerini batmanda geçirmeyi sevme ihtimalini dışlarsak her yaz görünen bir şey ufo değildir muhtemelen :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 16:27
Uzaylılar var hemde milyarlarca çünkü dünyada uzayda ve biz hepimiz dünya olduğumuza göre hepimiz uzayliyiz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 16:18
aa ingilizler yayınladıysa kesin doğrudur,ulan bu ülkenin ilk kuralıdır ASLA BİR İNGİLİZE VE ARAPLARA GÜVENME
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 15:44
Ruh, duygu, düşünce nedir çizin gösterin kanıtlayın bana :D

Bundan 1000 yıl önce mikropun olduğuna kimse inanmıyordu.

İşte uzaylılarda böyle birşey -_-
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:47
Uzaylılar vardır ama biz onlarla karşılaşacak teknolojiye veya imkanlara sahip deyiliz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:28
Bence uzaylı diye bişey olamaz bunlar cinleri görüyorlar uzaylı sanıyorlar .eğer öyle bişey olsaydı Kuran'da yazardi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:27
Hala bu dünyayı işgal etmeyen uzaylıların ben taaa.....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 14:07
zor olan olduklarına değil olmadıklarına inanmak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 13:50
Bence sorulması gereken açıklanan belgeler gerçekten gizli mi yoksa pek de önemi olmayan belgeler mi açıklandı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 13:47
evrende en az 2 trilyon galaksi olduğu kabul ediliyor, her bir galakside de ortalama 200 milyar yıldız olduğu düşünülüyor bu durumda 2.000.000.000.000 X 200.000.000.000 olasılıkta yaşamın sadece bizim güneşimizde olması matematiksel olarak imkansız...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 13:37
Belgelerin gerçek olup olmadığını bürokrasi dışında bilen olmayacağı için UFO her zaman asparagas bir olaydır benim için. Başka gezegenlerde yaşam formu var ya da yok orası ayrı bir muamma. Ama Hollywood ve kitaplar bu işten iyi para kazandılar. Turistik bölge gezilerini de unutmamalı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 13:20
var abi muhtar hasan mesala uzaylı bence adam kavede oyun oynayacam diye ahirdaki ineği avradı dogurtuyor. adam uzayli abi vurdum duymaz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:54
Eğer uzayda bizim dışımızda en az bizim kadar zeki yaşam formları bulunursa, tüm semavi dinler çöpe gider
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:53
Palavra palavra palavra. Belgelenemediğinden dolayı tüm araştırmalar palavra.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 10:49
yani herşey olabilir uzaylı demekte yanlıs aslında dünya dışı yaşam demek daha doğru olabilir belki şekli şemali bozukta olsa bizde onlara öle yaratık gibi görünüyor olabiliriz belkide biz onların gözünde uzaylıyız bizden daha güçsüz olmazlar umarım amerika ve ingiltere sömürüsü olmazlar işallah
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 11:08
Ahahahahah
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 10:59
Başka gezegeni sömürcek kadar güçlü değil henüz insanlık

---

Peki sence ne zaman başka gezegenleri sömürecek duruma geliriz sevgili okur?

-Onur
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • PS Plus Temmuz 2025 ...
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Battlefield 6 İle Ef...
  • Hiç Kimse FBC: Fireb...
  • Death Stranding 2 PS...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.