Journey yapımcısı: "Estetik önce gelir"

Journey yapımcısı: "Estetik önce gelir"

Mert Günhan
Mert Günhan 31.10.2013 - 09:43
Efsanevi oyunun yapımcısı Robin Hunicke'den açıklamalar
Journey'in yapımcısı ve Funomena'nın kurucularından Robin Hunicke, oyun yapımcılarının, önce bir oyunun oyuncuda uyandıracağı hislerle ilgili düşünmesi gerektiğini savunuyor.

"Mekanikleri tasarlamadan önce estetikleri tasarlamak gerekiyor" diyen Hunicke, Minecraft'ı bu konuda başarılı bir örnek olarak gösterirken, "Minecraft'ın her tarafı sizi o paylaşım hissi ile sarıyor" dedi.

Hunicke, oyun yapım sürecinde, farklı ekiplerin birbiri ile daha sık iletişim içinde olması gerektiğini söylerken, "projenin başında ekibin birbiri ile hislerini paylaşması, farklı fikirlerin ortaya çıkmasına neden olabilir" diye ekledi.

Hunicke bu bağlamda co-op oyunculuğu "güçlü" bir tecrübe olarak değerlendiriyor.


Journey yapımcısı: "Estetik önce gelir"
Yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 2.12.2020 03:52
Kalan Karakter : 300 Gönder
İlginizi Çekebilir

Adblocker bulundu! Lütfen mesajımızı okuyun.

Sayfanın tam olarak yüklenmesini engelleyen AdBlock Plus veya başka bir reklam engelleme yazılımı kullandığınızı tespit ettik.

Flash, animasyon, iğrenç ses veya pop-up reklamımız yok. Bu can sıkıcı reklam türlerini uygulamıyoruz!

Siteyi işletmek için bizim de gelire ihtiyacımız bulunuyor ve neredeyse tamamı çevrimiçi reklamcılığımızdan geliyor.

Lütfen merlininkazani.com adresini reklam engelleme beyaz listenize ekleyin veya reklam engelleme yazılımınızı devre dışı bırakın.

×