Kasım ayında PSN üzerinden Amerika'da en çok satılanlar belli oldu

Onur Güner
Onur Güner 12.12.2016 - 19:34
Call of Duty: Infinite Warfare listede lider
Sony tarafından resmi Blog üzerinden yapılan açıklamada  Playstation Network üzerinden Kasım ayında Amerika'da en çok satılan 20 oyun listesini paylaştı. Listeye bakıldığında ise Activision firmasının kötü eleştirilere maruz kalan oyunu Call of Duty: Infinite Warfare, listede birinci sırada iken en büyük rakibi EA Games'in oyunu Battlefield 1 ise listede 2. sırada. Genel olarak bakıldığında benim gibi şaşırabilir ve diyebilirsiniz nasıl olur da CoD şampiyon olur diye ama her ne kadar satışlarda beklenileni verememiş olsa da Amerika genelinde Playstation Network üzerinden en çok satın alınan oyun olmuş. Listenin 3. sırasında Final Fantasy XV bulunuyor iken 4. sırasında The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition ve 5. sırada da Star Wars Battlefront takip ediyor.

Kasım ayında PSN üzerinden Amerika'da en çok satılanlar belli oldu
Kasım ayında Amerika'da en çok satılan Playstation 4 oyunları;

1. Call of Duty: Infinite Warfare
2. Battlefield 1
3. Final Fantasy XV
4. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
5. Star Wars Battlefront
6. Grand Theft Auto V
7. Watch Dogs 2
8. Overwatch
9. FIFA 17
10. Far Cry Primal
11. Titanfall 2
12. Rocket League
13. Darksiders 2 Deathinitive Edition
14. Rainbow Six Siege
15. The Witcher 3: Wild Hunt
16. Need For Speed
17. Middle-Earth: Shadow of Mordor
18. Mad Max
19. Just Cause 3
20. Terraria

Siz geçtiğimiz ay içerisinde bu oyunlardan birini aldınız mı?
Yorumlar 14
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2022 22:51
Kalan Karakter : 300 Gönder
warehouseman
warehouseman 14.12.2016 07:56
Oyunu bu kadar çok eleştirip en çok satılan oyun listesinde birinci sıraya yerleştirmek.Kim lan bunlar,heme eleştirip hemde satın alanlar.Nasıl bi dengesiz bu kişiler,bu seneki oyunu en çok eleştirenlerden biride benim.Ve adam gibi bir COD çıkana kadar almayacağım bu serinin oyununu.Eleştiryorsan alma,yok alacak isen niye eleştiriyorsun.Eleştirinin karşılık bulması için firmaya vereceğin en iyi cevap eleştirdiğin ürünü almamak olacaktır.
Kalan Karakter : 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 12.12.2016 21:54
Vallahi ben Call Of Duty'i seviyorum. Gerçekten hoşuma gidiyor yani. Bunun için bile eleştiriliyorum ama. Yani bir oyunu sevdiğimi söyleyince bile bana sallıyor millet. Olamaz mı yani? Ben Call Of Duty'i tüm fps'ler içinde en çok seviyorum...
ultrAslan
ultrAslan 13.12.2016 13:47
Seviye 3'ten sonra ilerleme aşırı yavaşlıyor. Yani ben mesela nerdeyse 1 senedir seviye 5'im. Çok yavaş ilerliyor. Ve hergün aktif kullanmama rağmen.
Arcade Fire
Arcade Fire 13.12.2016 12:07
Zamanla olur, ben daha seviye 2'yim. :)
ultrAslan
ultrAslan 13.12.2016 11:43
Arcade Fire, 12.12.2016 23:30
Tekniğin iyi ama geliştirmen lazım ;)
makaleLe
makaleLe 13.12.2016 10:55
Sonunda call of duty'i seven biri ultra bu konuda yalnızım zannediyordum, bu oyunu seviyorum diyince, queenden we are the champions oldum :=) hatta plattersten only you da olmuş olabilirim :)
Hızlı oynanış konusunda CoD 'un eline su dökebilen tek bir oyun çıkabildi, oda titanfall 2 dir. Ne yazıkki mech oyunu diye adlandırılıp, hızlı oynanış türünde CoD'un üzerine katıldığı arka planda kaldı. CoD'u CoD yapan adamlar Titanfall'da bence yılın oyununu yaptı.
Gönül isterdiki aralar bozulmayıp şu titanfall'ı Call of Dutty Titanfall adı altında oynamak. CoD 'da hala hiç fena değil ikiside birleşince fena olurdu.
Arcade Fire
Arcade Fire 12.12.2016 23:30
O zaman bu sefer ultAslan'lığı ben yapayım, ya sıkmadı mı bu COD insanlar hep aynı oyunu alıp duruyor, ben hiç beğenmiyorum benim beğenmediğim oyun oyun olamaz, bütün turnuva ve e-spor olaylarında benim beğendiğim onay verdiğim oyunlar olmalı, en iyisini bildiğim için en doğrusu bu, Allah'tan ben varım, hepinizi doğru yola ulaştıracağım. :D
Rahro Uth
Rahro Uth 12.12.2016 22:31
Sen gözümün üstünde kaşım var desen gene eksilerler.

İnanmıyorsan dene :D
Rahro Uth
Rahro Uth 12.12.2016 22:31
Sen gözümün üstünde kaşım var desen gene eksilerler.

İnanmıyorsan dene :D
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2016 22:25
Zevkler tartisilmaz.iyi oyunlar
Kalan Karakter : 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 10:47
Tercih meselesi.. Modern warfare serisi çok iyidi ama bu uzay tabanlı oyunu pek sevemedim. Bilmiyorum uzayda olsa bile şöyle görsel bir kurtuluş günü şöleni yaşatması lazım bence çok basit kaldı oyun o kadar puan o kadar nasıl tuttu anlamadım bende bitirdim bu arada .. bir bf1 etmez :D
Kalan Karakter : 300 Gönder
skypeultra
skypeultra 13.12.2016 10:19
Final Fantasy XV almıştım. GTA V den sonra en güzel oyun zaten oyun kasım ın sonlarına doğru çıkmıştı.

Alacağınız oyun varsa Final Fantasy XV alın parasının hakkını kuruşuna kadar veren bir oyun yapmışlar.
Kalan Karakter : 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.12.2016 08:19
Final Fantasy XV almıştım.
Kalan Karakter : 300 Gönder
Kasım ayında PSN üzerinden Amerika'da en çok satılanlar belli oldu

İlginizi Çekebilir
Adblocker bulundu! Lütfen mesajımızı okuyun.

Sayfanın tam olarak yüklenmesini engelleyen AdBlock Plus veya başka bir reklam engelleme yazılımı kullandığınızı tespit ettik.

Flash, animasyon, iğrenç ses veya pop-up reklamımız yok. Bu can sıkıcı reklam türlerini uygulamıyoruz!

Siteyi işletmek için bizim de gelire ihtiyacımız bulunuyor ve neredeyse tamamı çevrimiçi reklamcılığımızdan geliyor.

Lütfen merlininkazani.com adresini reklam engelleme beyaz listenize ekleyin veya reklam engelleme yazılımınızı devre dışı bırakın.

×