Killzone 2 ayrıntı konusunda iddialı

Killzone 2 ayrıntı konusunda iddialı

Soner Ulaş Dalgıç
Soner Ulaş Dalgıç 3.06.2010 - 12:31
Killzone 2 ayrıntı konusunda iddialı
Killzone 2 ayrıntı konusunda iddialı


Guerrilla Games’in Killzone 2’si ve Bungee’nin Halo: Reach’inin görsel karşılaştırması yapıldı ve hangisi daha iyi anlaşıldı.

Killzone 2 deki karakterlerden Rico’ya kafa yapısı açısından bakıldığında 4600 poligona sahip, Killzone 1 de bu sayı 1800 poligona ulaşmıştı.

Bungee’nin gelecek olan Halo: Reach için gelen bilgilere ve yapılan yüksek çözünürlükteki testlere göre yine kafa yapısı baz alındığında model 1300 poligona sahip.

Bu iki oyun karşılaştırıldığında Killzone 2’nin Halo: Reach’e göre %72 daha fazla poligon sayısına sahip olduğu gözükmekte. Bu oran sadece kafa yapısı baz alındığında elde edilen sonuç, ancak vücut yapısı modellemesi olarak bakıldığında da bu oranın Killzone açısından yine yüksek çıkacağı belirtiliyor.

Bunların karakter modellemesi üzerine yapılan karşılaştırmalar olduğunu unutmamak da lazım. Killzone’da bildiğiniz gibi karakterler, gerçek kişiler temel alınarak tasarlandı ve bu yüzden aşırı ayrıntılı olması doğal. Ancak Halo sisteminde böyle bir tasarım olmayışı nedeniyle karakterlerde fazla ayrıntıya gereksinim duyulmuyor.

Yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 26.09.2020 09:08
Kalan Karakter : 300 Gönder
İlginizi Çekebilir

Adblocker bulundu! Lütfen mesajımızı okuyun.

Sayfanın tam olarak yüklenmesini engelleyen AdBlock Plus veya başka bir reklam engelleme yazılımı kullandığınızı tespit ettik.

Flash, animasyon, iğrenç ses veya pop-up reklamımız yok. Bu can sıkıcı reklam türlerini uygulamıyoruz!

Siteyi işletmek için bizim de gelire ihtiyacımız bulunuyor ve neredeyse tamamı çevrimiçi reklamcılığımızdan geliyor.

Lütfen merlininkazani.com adresini reklam engelleme beyaz listenize ekleyin veya reklam engelleme yazılımınızı devre dışı bırakın.

×