Killzone 3'ün ilk yamasının detayları

Merlinin Kazanı 25.02.2011 - 11:04
Başarılı FPS'nin güncel kaldıkça güzelleşiyor
Killzone®3 için planlanan yamaların ilkine hoş geldiniz!

Çoklu oyuncu güncellemelerinin yanı sıra geleceğin yamaları arasında, PlayStation® Move desteği gibi oyunun diğer kısımlarına ilişkin kampanya ve gelişmelere yönelik yamalar da bulmayı bekleyebilirsiniz. En iyi Killzone®3 deneyimini yaşamak için oyunu offline oynamayı planlasanız bile Killzone®3’ü güncel tuttuğunuzdan emin olun.

Çoklu oyuncu

Killzone®3 çoklu oyunculu açık betasına katılanlar için indirdiğiniz pakette sunulduğu gibi çeşitli Gameplay değişiklikleri ile oynama fırsatına hala sahipsiniz. Açık beta boyunca aldığımız önemli önerilere dayanarak gerçekleştirilen daha fazla güncelleme ve yenilikler de yolda!    

Killzone 3'ün ilk yamasının detayları

Gameplay
•    Increased Accuracy’nin kilidini açmak için gerekli olan meydan kavgasında öldürmelerin sayısı arttı
•    StA3 LMG’nin sapması arttı ve genel hassaslığı azaldı
•    LS-57 SMG’nin menzili ve geri tepmesi azaldı
•    Sessiz Adımlar bir bant olarak kaldırıldı ve şimdi kilidi açılamayan bir yetenek halinde
•    Operasyonlarda bir Capture ve Hold alanını yakalamak, Warzone’da olduğu gibi aynı miktarda puanla ödüllendirilecek (daha önce değeri daha azdı)
•    Bir Yetenek açıldığında oyuncuları bilgilendirmek için özel bir ekran eklendi
•    Doktor: LS-57 SMG, daha önce donanım olarak kullanılan StA11 SMG’nin yerini aldı
•    Doktor: M224-1A LMG, daha önce donanım olarak kullanılan LS-13 Shotgun’ın yerini aldı
•    Mühendis: Sta11 SMG, daha önce donanım olarak kullanılan LS-57 SMG’nin yerini aldı
•    Taktikçi: LS-13 Shotgun, daha önce donanım olarak kullanılan M224-1A LMG’nin yerini aldı
•    Taktikçi: Taktik Üretme Alanlarını tarafsızlaştırma ve ele geçirme şimdi iki farklı saate sahip, düşman gruplaşmasından daha hızlı olarak sahipliği tarafsızlaştırmaya izin veriyor
•    Taktikçi: Spot & Mark yeniden dengelendi – şimdi süre boyunca sürekli aktif kalmaktansa, 30 saniye için bir radar gibi çalışıyor
•    Ajan: Her bir seviye için kimlik değiştirme mesafesi belirlenmiştir. Seviye 1’de herhangi biri, ajan hedeflendiğinde kimlik değiştireni görebilir. Seviye 2’de bir oyuncu 30 m mesafede olmalıdır. Seviye 3’te bir oyuncu 15 m mesafede olmalı. Ayrıca seviye 2’de kimlik değiştirmenin belirsiz bir zamanı vardır ve artık saate bağlı değildir.
•    Ajan: Survivalist’den kazanılan koşucu hızı değiştiricisi azaltıldı
•    Yeni online ganimetler, Retro Pack DLC’den açılabilir
•    Online maçlara tekme oylaması eklendi
•    Görev hedeflerinin tamamlanması için kazanılan deneyim puanları artırıldı

Kabileler ve Ekipler
•    Yeni bitmiş bir kabile maçına artık katılamazsınız
•    Şu anki kabile puanlaması, maçın başında daha doğru olarak yansıtılıyor
•    Oyuncular artık oyunu bir grup olarak kendileri başlatamıyor
•    Bir kabile, öteki kabile Guerilla Walfare’de skor puanı yapmadan önce çıkarsa  (bu nedenle ceza alır), artık kabile maçı berabere bitmez
•    Bölge seçim ekranında bir kabilenin davetini kabul ettikten ve Start (Başlat) düğmesine de bastıktan sonra  artık geri çekilemezsiniz

Killzone 3'ün ilk yamasının detayları
Ağ Sorunları
•    Açık beta sırasında ortaya çıkan 20002 ve 8001 gibi ağ hataları artık görünmeyecek
•    Çok oyunculu “katılım” ekranına eklenen 30 saniyelik bir ara, bağlantınızda bir kesinti yaşamanıza yol açabilir
•    Bir Retro Pack haritasında, o anda oynayan bir arkadaşına katılmaya çalışan, ancak Retro Pack’e sahip olmayan oyuncular artık bir ağ hatası kodu alacak

Genel Hatalar
•    Artık sonraki maçlara sarkan “Your Faction Has Won/Lost” (Grubunuz Kazandı/Kaybetti) görüntüsüne sahip olmayacaksınız
•    Sunucu senkronizasyon dışındayken artık birden fazla kilit açma puanı almayacaksınız
•    Her şeyin kilidi açıldıktan sonra artık ek kilit açma puanlarınız toplanmayacak
•    Kariyer kilidini açma ekranı ile çoklu oyuncu ana ekranı arasında hızla geçiş yaptıktan sonra menünün yanıt vermesinin durmasına yol açan sorun düzeltildi
•    Kurşun Zararı şeridi ödülü, şimdi kurşun atan tüm ana ve ikincil silahlara uygulanıyor
•    Taktikçi: Oyuncuların, aktif olması ile öldükten sonra 60 saniyede Spot & Mark’ı yeniden aktive etmelerini engelleyen sorun giderildi

Mücadele

Cutscenes
•    Menüden yüklenen cutscene’ler nedeniyle oluşan tekleme sorunları çözümlendi
•    Buzda saldırı: Providence Station’a akılırken, oynanan cutscene boyunca ses şimdi senkronize durumda

Gameplay
•    Akıcı bir gameplay deneyimi için akış performansı iyileştirildi

Killzone 3'ün ilk yamasının detayları

Genel

Keskin nişancı
•    Kare tuşu, keskin nişancı kullanıldığında Sıçrama için ayrıldı
•    Keskin nişancı kullanıldığında ölü bölge değiştiricisi ayarlandı

Hareket
•    Hareket kontrolü kullanılırken mücadele edildikten sonra oluşabilen mümkün bir çökme giderildi

Teknik
•    Killzone®3 şimdi PlayStation®Network üzerinden indirilebiliyor
•    Elbette, Sony’nin korsana karşı gelişmiş güvenlik önlemleri kapsamında, korsan cihaz ya da yazılım kullananların, PlayStation®3 üzerinden PlayStation®Network servisine erişimi engellemiş durumda

-Basın Bülteni
Yorumlar 3
MK Okuru
MK Okuru 26.04.2024 09:21
Kalan Karakter: 300 Gönder
Killzone 3'ün ilk yamasının detayları
İlginizi Çekebilir