• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Korsan İçerik Üzerine Yorumları - (200) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 2.08.2025 10:02
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 21:02
ha şey bide türkçe dil desteği getirmelerine gerekte yok oyunlar çıktıktan 1-2 ay yada 1-2 hafta sonra zaten türkçe yamaları geliyor bunuda unutmayın
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.05.2020 21:16
Türkçe yamalar google translate gibi oluyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.12.2015 16:30
oyunu indiririm torrentten. update'lerinide çıktıkça indiririm torrentten online oynamak içinde patch'ını yükler yoluma bakarım. 1000 lira maaşa çalışıp 300 lira oyuna vermem. kişisel zevkim de olsa vermem. hakettiği kadarını alsınlar o zaman.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2015 15:01
ben öyle adamlar tanıyorumki cebinde 1tl ekmek parası yok ailesine bağlı yaşıyor şişman diye işde vermiyorlar. bu insanlar kimselerin umrunda değil bunlar tanrının bile unuttuğu ve yokluğa terk ettiği insanlar sen bu adama korsan oynamak iyi desen ne olacak kötü desen ne olacak. boş bu işler vazgeçi
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.11.2015 12:01
O insanları işe vermeyenler karşılarına suçlu olarak geri dönecek donerler
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2015 12:08
iş bulun bu adama iş yazık günah değilmi hani nerde türklerin ve müslümanların sözde yardım kültürü, işiniz gücünüz bıdı bıdı boş konuşmak nasıl olsa tuzunuz kuru ne olacak
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2015 19:14
@12:26 yani adamın ekmek alacak parası yok ama başkasının bilgisayarında başkasının kıyafetlerini giyerek 7/24 oyun oynuyor dmi?.. tedavi ücretin benden.
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2015 12:26
la ne adamlar yaw ula adamın ekmek alacak parası yok diyo adam diğerleride yorum atmış adamın bilgisayarı varsa ya ne güldüm beyin koşarak uzaklaşmış. adamın başkasının bilgisayarını kullandığını düşünememişler daha
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 19:01
O adamın oyun oynatacak bilgisayara vereceği para varsa oyun alacak parası da vardır.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 21:42
o adam da oyun oynamıyordur zaten.
Kalan Karakter: 300 Gönder
karincaanteni
karincaanteni 23.11.2015 00:43
yazının tamamını okudum, haklı ve haksız tarafları var. bu sorun anlatıldığından daha kompleks. sadece korsan indirenler değil, orijinal oyun alanlarda da suç aramak lazım. assassin's creed adlı içerikten yoksun seriyi bu kadar çok satın alan olmasaydı her sene çıkarmazlar, gta gibi uzun yıllar geliştirme aşamasından geçerdi.
sonuçta; denetimin çok sıkı olduğu, korsana izin verilmeyen bir dünyada yaşıyor olabilirdik. bu yüzden insanların korsan içeriği sırf denetlenemiyor diye oyuncak haline getirmemeleri gerekir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
aydinnesty
aydinnesty 27.10.2015 15:55
Yine bazıları gelmiş 200lü rakamları sallamış gitmiş. Yav he he. Al Fifa 16, vodiuda 115 lira mı ne? Paranız yoksa oynamayın. Bu kadar basit. Temel ihtiyaç değil ki bu. Ayda onlarca oyun oynamak yerine 3 ayda bir tane oyun al. Doya doya oyna. Bir çok bankanın steam vs. platformlarda onlarca kampanyası oluyor. Onlardan faydalan. Tabi bu da size zor gelir. Beleşçiliğinize kılıf aramayın lütfen. Film işine gelecek olursak adını veremediğim bir firmanın uygulamasında aylık 15-20 lira gibi bir ücretle binlerce film ve dizi izlenebiliyor. Ki yeni çıkan birçok film de uygun fiyata kiralanabiliyor. Hadi dizi kısmında biraz hoşgörülü davranılabilir ama yaptığınız düpedüz hırsızlık.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2015 14:30
Arkadaş örnek verdiğiniz oyunu 5 TL'ye oynamak için kaç yıl bekleyeceğim ?
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 19:25
@23:48 bak ne güzel demişsin kimse görmezse sıkıntı çıkmaz diye. e kimse görmediyse sen MS'un çaldığını nasıl gördün? Rakip firma söyledi dmi? sen de MS'un 1 numaralı rakibinin haberine inandın... biraz beyin pls.
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 13:24
Daha dinler hakkında zerre kadar bilgin yok, bulutlardan hurilerden bahsedip saçmalıyorsun. Müslüman insan haksızlığa karşıdır, adaletsizliğe karşıdır, egemenlerin hukukuna karşıdır. Adaletsizliği, sömürüyü dayatıp karşı çıkanlara hırsız diyenlere karşıdır. Ve senin gibi kulli cahillere karşıdır.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 23:48
Ms kaç sene önce çaldığı ve geliştirdiği işletim sistemini satıyor. İşi kuralına yani kılıfını nasıl yaptığınızında önemi var emeğide kuralına göre çalarsanız kimsede görmezse sıkıntı olmuyor.Çıkar birileri emeğe saygı der yada kılıf uyduruyor, hepsi aynı şey kaynağını bilmeniz lazım
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 21:36
@17:32 ha şöyle kafanı yerden kaldırma şekere tuzluya karışma. huşunla hikmetinle yaşa git işte. nasıl olsa başka boyutlarda dirilcen, bulutların üstünde 72 huri seni beklio falan feşmekan. devam et evladım.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 17:32
Parayı ilah edinen kişiler, senin gibi, huşudaki hikmeti asla anlayamazlar. Ki durumu iyi olan bir aileden geliyorum, ama maneviyatın ve hakkın değerini bilecek kadar insanım Allah'a şükür. Senin gibi paraya tapıp kula kul, mala yar olmaktansa huşu içinde insan olarak yere bakmayı tercih ederim.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 14:07
@10:49 sen huşu içinde kafanı yerden kaldırmazken aklı olan zengin olmanın yolunu buluyor. Senin gibilere de ağlamak düşüyor. sen boşver bırak bunları hadi... huşu çok bile sana.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 10:49
Bu dünyada icat eden mi zengin oluyor? Bu dünyada zenginlik piyasayı manipüle eden, haksız rekabet ve kar elde edenlerin elinde. Fakir ne kadarsa zengin o kadar zengin. Hayatında para görmediğin için eline üç kuruş geçince kendini zengin zannedip arkadan yediğin zamazingoları unutuveriyorsun birden.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 19:17
@15:55 zengin fakiri sömürerek mi zengin olur? he tabi adam hayatının 20 yılını birşey icat etmeye veriyor, fakir dediğin kesim boş beleş takılırken, sonra fakirin sırtından zengin oldu diye ağlıyorsunuz. bir bitin artık başka gezegene göç edin lütfen.
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 15:55
Aynen öyle oluyor dostlarım. Parası fazla olan olmayana birazını verir, olmayanın da parası olur. Sonra artık olan parasıyla alamadığı şeyleri alır. Bilmiyorum kaçınız müslümansınız ama Kuran aynen bunu söyler. Çünkü zengin zaten fakirin sırtından, hakkını bir şekilde sömürerek zengin olur.
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 14:57
@mk 20:33 arabanı fakir biri çalarsa hakkını arama o zaman. parası yok ondan çalmış dersin. zihniyete bak ergendeki....
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 14:55
20:33 yani sadece zengin olan para verip almıyorsa hırsızlık, ama fakir para verip almıyorsa adalet mi diyorsun? bırak bu kahrolsun burjuva ayaklarını.
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 20:33
Adamin Ac 1-2 yi zor kaldiran sistemi varsa maddi durumu da kotuyse korsan kullanmasinin bir mahzuru yok. Sonucta adam oynamasa da firma kazanamaz,oynasa da.Kredi karti olmayan oyuncu cocuk da cok.Oynama desen olmaz. Parasi vardir alabilecek imkanlari vardir gider korsan alir onun yaptigi hirsizlik
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 11:42
Bu ne biçim düşüncedir. Evet korsan kullananların yaptığı hırsızlık fakat bu vergi oranları ne? Geçen ay 6bin tlye ge72 bilgisayar aldım. Bu paraya amerikada 3 tane titan bilgisayar alıyorum. Başlarım bu ülkenin dövizine vergisine kdvsine. Sen kaç paralık insanki milletin parasına laf ediyorsun?
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 10:56
Dostum GTA 5'i kaldıracak bir makine için çok da bir şey yapman gerekmiyor, ya da her oyunu ultra da oynaman da gerekmiyor. 2-3 bin TL'ye zar zor makine toplayan adam en az 5-6 sene o makineyi kullanır, kıl-tüy hesabına makine değiştiremez. Biz durum olmamaktan bahsediyoruz, olup almayanlardan değil
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 10:21
aydinnesty, 27.10.2015 21:01 hocam Deus'uda korsan oynamışlardır.Şimdi alıp oynamazlar.Hırsızlık tatlıdır. Başladı mı bitmez. 5 tl değil bedavada olsa oynamazlar. MESELE çalmak.Sanki 10tlye kadar inen oyunları orjinal almışlarda :D yok efendim 200tlymiş fifa fln. 20 olsa da korsan indirirler...
aydinnesty
aydinnesty 27.10.2015 21:01
Paran yok ama ne bileyim GTAV'i kaldıracak sistemin var değil mi? Yapmayın yazık günahtır ya. Geçenlerde Deus Ex 5 lira mı neydi? Şu anda piyasada ondan iyi oyun yok neredeyse. Alıp oynasanız kötü mü olacak? Bunları artık kimse yemiyor kusura bakmayın.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 18:12
Paran varsa oynama kardeşim!... Nasıl, güzel mi böyle düşüncesizce konuşmak. İnsanlar parayı tek geçer değer yaptığı müddetçe senin gibilerden çok göreceğiz. Mali gücünü zorladığı için korsan kullanan insana kimsenin bir şey demeye hakkı yoktur, firmaya bir katkısı da yoktur bu akılsızlığın.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 16:33
paramız yok oynuyoruz sende takıl kafana göre hala... korsan firmaların işine gelmiyor olsaydı veya onları etkileseydi şimdiye 1500 kere ezerlerdi merak etme demek ki öyle değil...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2015 14:25
Eğlenmek hiç bir zaman lüks değildir tersine bir ihtiyaçtır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.11.2015 13:44
Oyunu boşverin spor yapın en iyisi...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 13:37
Batı tarafından öyle ya da böyle sömürülen ülkeler zaten bütün bunların parasını çoktan ödemiş olmuyor mu?

Sömürü sisteminde herkes sistemin açıklarından faydalanır, bunun önüne geçilemez, çünkü her durumda genel sömürücü kârlı çıkacaktır ve sistemi devam ettirir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2015 19:15
@10:14 ilkokul terkler anlamasın diye böyle bir uslub kullanıyorum evladım. hadi şimdi pizza teslimatına geri dön.
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2015 10:14
MK Okuru, 03.11.2015 21:06 (0)

değişik sen okuma yazma öğren önce dediğin anlaşılmıyor...
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 21:06
@15:00 OP'un yazdığı yorumu okumadan konuya devam edilmez. bunu öğren önce. kimin yorumunun altına ne yazıyorsun, konu ne ile ilgili... okuma yazmanın çok iyi olmadığını biliyorum ama pratik yapmış olursun en azından evladım.
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 15:00
21:34
kim sana yabancıları savunma, savun diyor. yabancı kim? sömüren ve sömürülen diyorum anlıyor musun acaba? sömüren sen isen sana diyorum, sömürülen sen isen yine sana diyorum. yabancı, onlar, sizden bizden demiyorum ki ergenciğim ? senin neyine tartışmak vs.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 21:34
@19:53 savunmayınşmışmış. sen adamın icat ettiği şeyleri piyasaya çıkar çıkmaz satın al, hatta çıkmadan 24 saat önce kuyruklarda bekle, sonra yabancılayı savunmayın onlayy sömüyüyo bizi.sen hayatında %99 yabancı malı kullanarak onları sonuna kadar savunmuş oluyorsun zaten ergencim. şşimdi ders çalış
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 19:53
MK Okuru, 02.11.2015 15:23 (0)

nerenizle okuyorsunuz ki anlamadım. kendi malınızı kullanın diğerlerinkini kullanmayın diyen var mı? sizi sömürenleri savunmayın diyoruz. sömürenlere daha fazla kendinizi vermeyin diyoruz. siz ne diyorsunuz kabahat size anlatmaya çalışanda. bu kafa ile bu hale geldik
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 15:23
Bu ergenler bu yorumları yabancıların icat ettiği internet, cep teli, pclerden yazdıklarının farkındalar mı acaba?.. Gel de anlat. hastag türkmalı kullanalım abiyyley yazıp starbucksda otururken tweet atan bu tayfa işte.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 13:45
Krisotil'e katılmamak elde değil, kullandığımız ne bize ait ki oyunların olmamasından şikayetçisin bu kadar, sen bahane arıyorsun hepsi bu. Param falan yok desen anlarımda kendini kandırma böyle. Takma da ayrıca millet olarak bakma, insan olarak bak. 08.38
Trol
Trol 1.11.2015 15:55
Hadi venus project takılalım,hepimiz zeitgeist olalım,kutsal gözün ışığıyla aydınlanalım.Ulan sistemi kuran masonlar yıkmak isteyen masonlar.Siz ne biçim sosyalistsiniz?

Sosyalizmin yüz karaları,komünist takılıp masonluğa çıkan anarşizm tayfası
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 19:14
@krisotil pisici olmana rağmen ilk defa katılıyorum sana. bu ergenler böyle. yedikleri yemekten giydikleri dona kadar yabancı malıdır ama klavye başına geçtiler mi bir anda değişirler. Durumları vahim.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 18:11
biz amerikalılar hakında istediğinizi düşünebilirsiniz biz kapitalizmi anlıyoruz bişey üretirsen bunun hakını alırsın gerçi birimiz sömürürken öbürlerimiz kız kardeşlerinizle yatıyorsa bende öfkelenirdim biz günah keçiniz değiliz ve olmıcazda
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 08:38
gördün mü söyleyecek sözleri bile olmadığı için sadece eksilemişler. gerçeğin farkındalar ama duvarı yıkıp etrafa bakamıyorlar kanlarına işlemiş sömürülmek, hayatlarını vermek. sistem sen çalış diyor çalışıyorlar, uyu diyor uyuyorlar, oyan diyor oynuyorlar. kuklalara ne anlatabilirsin ki?
Krisotil
Krisotil 30.10.2015 19:00
Marlboro içen kominist gelmiş :D batının yaptığı teli kullan, pcyi kullan, arabaya bin. otobüse bin uçağa bin vs. TV'yi izle.paraları ver herşeye... yabancıların hisselerini aldığı gsm şirketlerinden en az birine abone ol vs... oyuna gelince vıdı vıdı. Bush, obama fln oturup oyun mu yapıyo sanki. Kardeşim korsan oynarsanda oynarsın. Kendini haklı çıkartmak için saçmalamaya gerek yok. 500-600 korsan oynadım pentium bile yoktu ozamanlar... şimdi ucuzladı steam fln sağolsun orj alabiliyorum. korsan oynarsamda oynarım ama buraya gelip korsanı haklı çıkarmak için saçmalamam :D örnek scs var. et2'yi yapan. 13-14 kişilik çek firması. Kimi sömürmüş neyi sömürmüş adamlar? sen onuda oynuyosan 10 tl verip almazsın bu kafayla. Sömürücü dedikleriniz sizin gelişmiş versiyonunuz. Elinizde imkan olsa Batıdan daha da kötü sömürücü olursunuz. 10-20tlyi bile esirgiyen zihniyet en büyük sömürücüdür. Emeğe saygınız olsun biraz.
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 10:42
abi anlatma anlamayacaklar ve gelip burada saçma saçma çürütmeye çalışacaklar. köleler efendilerine her zaman sadıktırlar... onlar kazansın diye ölürler, ölüyorlar...
Kalan Karakter: 300 Gönder
nerobianco
nerobianco 27.10.2015 22:16
benim anlamadığım yabancı oyun firmalarının emeğine saygı isteyenler acaba ülkemizde işçinin, madencinin, çiftçinin emeğini ne kadar umursuyor?
korsan içerik ile alakalı bir makale yazacaksanız önce bir alman bulun ona ülkesindeki asgari ücreti sorun muhtemelen 3000 €uro diyecektir ardından bizim ülkemizde 1000 lira olan asgari ücretin 5 te 1 i fiyatına satılan fallout4 almanyada 600 €uro olsaydı satın alırmıydın diye sorun bakalım ne cevap alacaksınız.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.11.2015 15:58
21:03 dede sen yorulma ben senin yerine yazarım:
ailem beni huzur evine bıraktı yıllardır ne pc gördüm ne konsol burda canım sıkılıyo o yüzden sebepsizce insanlara sataşıyorum bana eğlence lazım birkaç yıl sonra ölcem zaten son anlarımı da eğlenerek yaşıyım ama keşke konsol ya da pc oynayabilseydim
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 21:03
@13:09işte çalışıyorum diyen adamın sadece fabrika işçisi olarak çalışabilecek kapasitede olduğunu vurgulayarak yazdım.senin de kapasiten eşit düzeyde anlaşılan.
@18:57kesinlikle üvey babandan yaşlıyımdır evladım. ayrıca bu yorumları dışarda telden yazmak 5dak sürüyor. babacığına söyle sana da alsın
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 18:57
bak bak evladım diyene bak büyük taklidi de yaparmış, meslek sahibiymiş:D 25 yıl sonra yaparsın bu yorumları hadi git ödevlerini yap asosyal gibi bütün gün bilgisayar başında oturup her habere elli bin tane yorum yapma kişiliğinden de utanma kaç yaşındaysan öyle konuş gerçi yaşın belli ama olsun
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 14:56
MK Okuru, 02.11.2015 21:40 (0)

sen yanlış savaşı veriyormuşsun demek ki senin hatalı olman başkasının da aynı hatayı yapıyor olduğu anlamına gelmez. sen savaşının ne olduğunu kavrayamamışsın sonrada bakmışsın yok şimdi çekilmişsen kenara kal orada...
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 13:09
Benim hırt kardeşim. Ustabaşı ne kadar alıyor senin haberin var mı? Ülkemiz cahil dolmuş bir de yaşım büyük diye bizi yiyor. Ustabaşının dünyaları kazandığını sanıyor. Ustabaşına sor, kazandığı parayla ailesini kıt kanaat anca geçindiriyordur. O da o parayı emin ol oyuna veriyordur.
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 21:40
@16:01 @20:37 yaw ben de sizin yaşınızdayken sizin gibi hippydim evlatlarım. sistemin kölesi olma! yıkılma! çek bi fırt! kazanacaz!! flan feşmekan. sonra ortada bir savaş olmadığını görüyorsun büyüyünce. @20:37 çalıştığın fabrikadaki ustabaşı kesin torpillidir dmiii? ah zavallı evladım benim...
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2015 20:37
Öylemi dersin. Senden büyüğüm, mesleğimin dibine kadar eriyim. Ama öyle fazla umutlanma evladım. Bir ülkede emeğe en başta da insana değer verilecek ki adam gibi kazanabilesin. İyi kazanan 3-5 torpilliyi örnek gösterip de milleti galyana getirme. Çalışanda suç var ama 10 katı sistemde var.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 16:01
MK Okuru, 30.10.2015 19:11 (0)

bana büyü diyene bak sen sistemin kölesi politikacıların yalan istatislikler oluşturmak için söylediği ağızlar ile gelmiş. kendi fikrin olabilecek bir şey var mı acaba merak ediyorum o ufak beyninde. "herkes hakkettiğini alıyormuş" sen şimdi aldın evet...
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 19:11
@10:25 4yıllık üniversiteyi 9 yılda bitiren bi zahmet öyle şıp diye iş bulamasın evladım. Tabi bi de su ürünleri,çok çok güzel sanatlar bölümleri var.ha bi de yapay üniversite bitirip başlama ücretini beğenmeyen kesim de var.bunlar çıkarıldığında herkes hakettiği ücreti alıyor evladım. Büyü anlarsın
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 10:25
MK Okuru, 29.10.2015 02:46 (0)

sen acaba hangi ülkede yaşıyorsun? bu ülkede işssiz, asgari ücret ile çalışan, başka işte çalışmak zorunda olan ne kadar üniversiteli var biliyor musun? aptal aptal konuşmada önce sen liseyi derslerine çalışıp bitir...
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 02:46
Asgari ücret alan da 3 ayda 1 oyun alsın bir zahmet. Lisede çalışmamanın, boş beleş gezmenin kötü bir fikir olduğunu 1000 kişi söylemiştir en az. Dinleseymiş.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 09:03
helal kardeşim be... bu anket yapılsa herhalde anlarsınız ne olduğunu. Avrupa da şu an ki oyun fiyatları bile protesto ediliyor gerisini siz düşünün... bundle siteleri türklerden coşmuyor herhalde Avrupalıda ucuz oyun görünce alıyor eee korsan tüm sitelerde onlara ait... ama türkler korsancı sadece
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 21:34
30 yaşındayım yıllardır oyun oynarım ve takip ederim türkiyede zaten evlendinmi oyun hayatın bitiyor geçim derdinden oysaki avrupada bir baba oğluyla oyun oynayabiliyor burda babanın karşısında hazırolda dur kork hep..oyun oynarsan çoçuksun bebesin beynin basmaz zannediyorlar..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 21:18
Aral game i bende sevmem ama bu bazı konsol oyunları ucuza aldığınız stokçulara oyunları getirende aral
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 20:54
yani kısacası oyun denemek istiyorsanız torrent indirin yada indirmeyin incelemelerini yada gameplaylerini izleyin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 20:53
arkadaş şu 300 kelime sınırı kaldırılsa çok güzel olur ha sitenin yöneticisi kim onlan iletişime geçmek istiyorum çok kötü oluyor flood atmak zorunda kalıyorum neyse mesele para değil oyun daha güzel optimazyonlu ve daha iyi grafikli çıktı oyunu süper ötesi yaptılar yeni ekosistem falan fian
______________________________________

300 kelime sıkıntıysa kolayca sitemize üye olabilirsin. Ayrıca Season Pass'e 19.99 TL ödeyerek... Bu olmadı.

Sonuç olarak: Üye olun :)

Emin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 20:52
bi önceki yorumum sığmadı tam olarak neyse torrent-orjinal arasındayım batman dediğimde batman arkham knight oyunu bedavaya verseler almam konsolda sorunsuzken neden pcde sorunlu pcnin daha geniş bir kitlesi var çok büyük hata yapıyolar mesela gta 5 gecikti ama para meselesi değil
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 20:50
aslında güncellemelerden ve çevrimiçi moddan falan uzak kalmıyoruz oyunun çıkışından 1-2 hafta sonra hemen bir mp crack geliyor :D oda benim sinirimi bozuyor torrent indirsem bile ben hep torrentçı değilim arada bi orjinal oyunda alırım tabi abartılmadığı mesela ben gidipte batmani satın almam
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 20:27
asalaklar yine mazeret üretiyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
akuma022
akuma022 26.10.2015 19:53
Boş konuşuyorsun hocam. 50 liralık oyun 5 liraya düşünce dahi "bedava varken neden para vereyim" zihniyeti varken bu adamlara silah dayasan bile akıllanmazlar.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 18:49
sonradan verildi hepsi
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 02:46
5/10 tl ye birton oyun aldım cıkar cıkmaz almak gerekmiyr indirim beklenebilir ama milletin bahane bol en son alan wake aldım 8 tl ye 1 ve ek pakete benzer devam oyunu böle bir cok kaliteli oyun var 15 tl ye bioshock serisi var max payne 3 7 tl lere düştü bunlar oynanacak oyun değil ? baska bahane?
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 13:06
15:52
Alan çoğu kişiye de vermediler cd-key'i hatırlatırım.
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 15:52
voibuda borderlans 2 1 liraydı hatırlatırım
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 10:29
5 liraya düştü de biz mi almadık kardeşim.ki 5 liralık oyunlarda oynancak gibi değil yani
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.11.2015 12:45
almanyada asgari ücret €3000 demiş helal olsun diyorum sadece ona :D vereyim benim oturma iznini de gelsin çalışsın :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 18:02
Ya bu Merlin'in korsan yazıları bana tamamen " Olm biz para verip alıyoruz sizde verin lan. Bedava indirmeyin bizi keriz yerine koymayın sadece biz para vermeyelim " muhabbetine benziyor. Yani tamamen bi biz para verip aldık siz vermediniz sızlaması :/

---------

Merak etme, firmalar bize inceleme ürünlerini ulaştırıyor ;)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2015 14:36
tüm firmalar mgs 5 ve mad max gibi korumalı oyun çıkartırlarsa korsan işi zaten kendiliğinden çözülecek, parası olan adam beklemiyececktir ve satın almak zorunda kalacaktır. parası olmayanda bekleyecektir parası olduğu zaman yada indirime girdiği zaman alacaktır çok basit değimi?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 12:47
he virüs o yüzden binlerce indirme ile torrentte... ben bir kere makinamda denemek için oynadım mgs yi çıktığı gibi hiçte virüs değildi bildiğinde oynadım...
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 11:48
o kırılanlar virüs milletin pcsini hep çökertiyor asıl sen ne diyorsun
MK Okuru
MK Okuru 2.11.2015 11:14
ne diyorsun ya ikisi de ilk çıktığında kırıldı...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 22:16
merlinin kazani toplumdan uzaklasmadik de mi?cunku ben soyle anlaim: Kardesim durumun yoksa AAA oyun senin neyine?Git free to play takıl.Kimsenin dönüp bakmadığı oyunları oyna.sen gunde 10 saat çalısıp askeri ücret almışsın onun dortte birini oyuna veremiyorsan oyun senin neyine.hava almak yeter!!!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2015 14:40
fakir ve bakir adamlar evlenemiyor bile 940tl ücret ile yaşanmıyor, oyun oynamak neyine hava alabiliyorsa ne kadarda şanşlı dimi lanet olsun böyle dünyaya
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 08:41
Trol, 28.10.2015 22:39 (+1)
lan bi bit ya...
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 15:47
Askeri ücret. Hakkari'de terör tazminatı mı neydi ismi, çavuşlara 100 TL veriyorlardı ayda. Al sana ASKERİ ÜCRET :)
Trol
Trol 28.10.2015 22:39
sen bi ASGARİ ÜCRET demeyi öğren.Askeri ücret dediğin askeri personel maaşlarına bir gözat sadece sözleşmeli er bile 2800 lira + ekstra görev parası alıyor.ASGARİ ve ASKERİ farklı kavramlar yazmayı öğren önce.Anlam karmaşası yaşama
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 13:18
Aynen öyle. Paran yoksa birçok şeyin olmayacağı gibi oyunun da olmaz. F2p takıl veya 6 ay sonra ucuza al. Çalmak çözüm değil.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 09:40
Okuduğunu anlamayan bir liselim atar yapıyor.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 08:57
MK Okuru, 27.10.2015 21:57 (0)

yanlış anlamışsın. merlin siz böyle diyorsunuz demiş orada adam...
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 21:57
Sıkıntın mı var senin dostum. İnsanların neyi yapıp yapamaycaklarını söylemek sana mı kaldı? Hiç maddi sıkıntı çekmemiş olabilirsin bu yüzden bilmezsin ama parası olmayan adama her şey yasak. Gezip tozamaz,lüks şeyler alamaz belki evlenemez bile, oyun tek eğlencesi belkide. İnsan ol biraz
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.11.2015 09:50
STEAM AİLE GÖRÜNÜMÜ ve Battlefield 4...
Çok uzmansın kardeş...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 19:20
Baya da bi dilenciye bağlayıp duygu sömürüsünün dibine vuran yorumlar var. payamız yoh abi fakiyiz biz. yoksa almıcaksın evladım. büyük firmaların kapısının önüne git bakalım param yok abi bana son çıkan ayakkabıları ver bedavaya diye ne alıyosun gör....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 31.10.2015 18:52
dolar olmuş 3 lira adamın veledi oyun çıkmadan 2 hafta önce başlıyo para biriktirmeye ve collectors edition alıyo ben 18 yaşında hayatımı zor sürdürüyorum şimdi bana bu ülkede emek edebiyatımı yapcaksın kazanamazsın dostum boşa uğraşma çünkü şu durumda ne sen haklısın ne ben böylebi ülkede yaşıyoruz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
şeytanla dans etmek
şeytanla dans etmek 31.10.2015 18:33
merlinde klasik geleneksel korsan tartışmaları yine başladı bu tartışmaların aşağı yukarı sürekli aynı olduğunu bildiğiniz halde inatla yapmanızın tek sebebi siteye daha fazla tık almakmı anlamıyorum bilmiyormusunuz birisi dicek ben alamıyorum öbürü dicek ohhh pis fakir korsancı senin nefes alman bile haram sen fakirsin ne işin var senin oyunlarla git nefes alman bile hata senin dicek
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Trol
Trol 27.10.2015 04:08
Fatih dediğin çoğu şey doğru,özellikle virüs kısmı komplike bir olay başka bir dünya.Bir çok dediğine katıldım.Yazının da 5 sayfanın 5 ini de satır atlamadan okudum.

Ama bir başlık tamamiyle yalan dolan.ORJİNAL OYUN ALDIKÇA TÜRKÇE DİL DESTEĞİ GELİR.Hayır fatih öyle bir dünya yok güzel kardeşim.Türk oyuncularını oyun sitesinin editörüsünüz diye kandırmaya da hakkınız yok.

Orjinal oyun satın aldıkça dil desteği gelseydi şu an çinçe,rusça,arapça yerine Türkçe olurdu.Sizin gibi elitisyen-entelektüel takılan kesimde şu oyun alın da Türkçe olsun yalanı çok revaçta.O ruslar çinliler ve araplar özellikle de araplar korsanın dibini geçtim köküne değil molekülüne indiler KULLANICI olarak.Ruslar ve çinlilerde ÜRETİCİ CRACKER KORSANLIĞIN molekülüne indiler.

Şu Türkçe dil desteği olayı sektörün gelişmesiyle olur.Bilgisayar mühendisi arkadaşım inşaat mühendisi olarak bana üniversite yıllarımda GERÇEKTEN BİLMEDİĞİNDEN ÖTÜRÜ format attırıyorsa sen rüyanda görürsün sektör gelişimini.Eğitim berbat yer de İstanbul Üniversitesi.

Şimdi O dediğin TÜRKÇE OLAYI hem sektöre ADAM GİBİ MÜHENDİS YETİŞMESİYLE ve ÜLKENİN YURTDIŞINDAKİ ÜLKELERE SİYASAL VE ASKERİ ANLAMDA KÖK SÖKTÜRMESİYLE EKSTRADAN DA PARASAL KAYNAK SAĞLAMASIYLA yani güçlü devlet olmakla olur.Bunun korsan kullanımla alakası yok yalan konuşmayın.

Sözü geçen bir devlette yaşasaydınız oyunlar Türkçe olurdu.Bu kadar basit aslında.O yüzden sadece o başlığa karşı çıkıyor diğer tüm söylediklerine katılıyorum.

Ben bugüne kadar 6 defa 2 si konsol olmak üzere korsan oyun kullandım.Yaklaşık 10 yıldır da korsan oyun kullanmadım.O 6 oyunumu saymazsak hep orjinal aldım.

Korsan kötü bir şey tamam da bunu YALAN beyanatlarla millete empoze etmeye çalışmayın.Fatih Türkçe olur kısmı tekrar söylüyorum beyin asimilasyonudur ve buna hakkınız yok ayıptır.

Son olarak bu yorumuda tamamiyle nikimden çıkarak tüm samimiyetimle yaptım belki de sitede attığım tek samimi mesajdır.Trollemek için söylemedim bilginiz olsun.
Yanıtla
Trol
Trol 30.10.2015 16:39
@ExorcisttoHQ

Bozuk saat bile günde 2 defa doğruyu gösterir. :D
ExorcisttoHQ
ExorcisttoHQ 29.10.2015 18:32
ilk kez doğru bişey demişsin
Trol
Trol 29.10.2015 03:06
Bundada trollemiş iplemeyin dedi mk okuru 09:12
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 18:17
beyin asimilasyonu flan feşmekan... bu ergenin durum vahim. evladım dışarı çık şu googledan uzaklaş biraz hadi.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 09:12
Bundada trollemiş iplemeyin
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 20:51
Alacak maddi durumum yok ve cubase ve reason kullanıyorum o halde bu 2 programın özgür halini veya fiyatı çok çok makul halini bulur musunuz ? Sonuçta öyle milyarlar kaldırmıyorum bu programlardan ki genelde hatır için yapıyorum :) Konuşması kolay icraat görelim hadi ? Korsan oyun oynamıyorum ...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 11:35
Orjinal program kullanan stüdyolar, korsan kullanan rakip stüdyoları siber birimlerine şikayet edip bastırıyorlar. Haliyle iflas ve borç tabi. İyi de oluyor.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 11:06
Örneğin Autodesk Maya'nın 3 yıllık üyelik fiyatı 4.450$, yaklaşık 13.000 lira. Ben bu yüzden Blender kullanıyorum. Ama çalıştığı yerler yüzünden bu programları kullanmak zorunda olanlar var ve plugin fiyatları dahil değil buna. Hadi versin tek lisansa 13.000 TL + ek masrafları. Hele küçük bir stüdyo
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.10.2015 11:31
Boşverin herkes korsan kullanaın piside. Neden firmalar optimizasyonu beceremio diye ağladıklarında mutlulukla izliyorum. F2PC olacak yakında tamamen
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
fas1
fas1 29.10.2015 19:16
bu tartışma bitmez arkadaş bi tarafta biz oyuna 200 tl verdik ama size küfür edemiyoruz çünkü yorumlarımız onaylanmıyor diyenler bi tarafta ben korsan indiriyorum ama bahnelerim hazır diyenler bi tarafta ben eskiden kulandırıdım sonra bıraktım diyenler sigara bağımlısı muhabetigibi eskiden içerdim sonra az içmeye başladım hadi diyelim oyunlar kosan ama izlediğiniz filmler bayıla bayıla izlediğinğiniz diziler onlarda orjinalmi hayır bide şu türkçe çıkmaması sebebi korsan muhabeti arkadaş ruslar ve bu çinliler korsanı aştığı halde onların dilinde çıkıyorsa burda bi sorun yokmudur artık sıkıldım abi neden türkçe çıkmıyor çünkü korsan yüzünden abi muhabetlerini ve sayfalarca yazılmış aynı şeyler zaman ayırıp okuyanlara teşekürler 2 3 günlük ömürlü bu dünyada birbirinizi kırmayın kimse ailesini doğarken seçmiyor senin baban çöpçü tabi alamıyorsun ohh pis korsancı yada senin babanın tuzu kuru tabi baba parası yiyorsun muhabetlerinden sıkıldım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 19:10
aman tanrım yüce isa aşada yine aynı tartışmalar ve bitmicek bi kısır döngü birisi demiş gevura para kazandırmam öbürü demiş korsan korsan öbürü demiş ben eskiden korsan kulanıyordum sonra orjinal almaya başladım en büyük yalan oyunlara 200 tl verip küfürlü yorumlar yolanmadığı için içini dökemiyenl
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 18:27
Oyun oynamak günümüz eğlencesinin temeli haline gelmiştir. Firmalar bu fahiş fiyatlarla satış yapmaya devam ettikçe halkın alım gücü artmadıkça oyunlar korsan oynanmaya devam edecektir. Hiç bilmiyormuş gibi davranıp böyle makaleler hazırlamayın.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 13:42
Dijital kopya teknik olarak sonsuzdur, istediği kadar lüks olsun, bunu deneyimlemeyi canı çeken ama gerçekten parası yetmeyen birinin korsan oynaması, kurabiye fabrikasından bir adet kurabiye çalmaktan dahi daha zararsızdır, çünkü bu bir üretim azalması veya ekonomik daralma gerçekleştirmez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 13:30
olmasından kaynaklı senaryoya gelirsek ki bazıları için bu grafikten oynanıştanda önemli ingilizcesi olmayan biri ne güzel grafik ne güzel oynanış diyip oyundan bi b*k anlayamayacak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 13:28
Korsana teşvik eden distribütörler utansın kitleyide düşününce normal gta v oynatıcak sistemi var demiş 1.500 liralık bilgisayar dahi oynatıyor ozaman bilgisayardamı alması korsan kullananlar kafaya bak ki bilgisayar alan adam taksitle alıyor.Bu grafik oynanış düşkünlüğü tamamen oyunların ingilizce
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 08:04
59 euro aaa game, oyunu oynayacakların büyük çoğunluğunun gelir ort. 300 euro ile 900 euro. 500 euro altında kazanan ayda 1 oyun alsa yalnızca kenara koyacağı parayı gömmüş olur. Oyun almak için serseri mayın olmak lazım; kira falan veriyorsanız, evlilik varsa, sosyal hayat vs. Babayı alır anca.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.10.2015 01:06
Korsana desteğimiz tamdır, yabancı kur bize pahalı olduğundan yazılımlar pahalı gelmekte. Bize gerekli her yazılımı satın alsaydık inanın altından kalkamazdık. Yazılım şirketleri hiç kendilerini acındırmasınlar sizlerde acımayın, sanala para dökerek ülke dışına ödemelerle ekonomimize zarar vermeyin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 21:09
durum filan boşverin. evet siz oyunu incelemede yazıyorsunuz... peki bu oyun sistemimde çalışacak mı ben nerden bileyim? her pc her donanım için tek tek inceleyen bir site varsa söyle bakalım. ancak torrentten indirip beğenip oyununu satın almanın 1 kişiye bile zararı yok. 1 saat oynadım diye yani
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 18:47
Korsancılara kızanlara sesleniyorum.Günahı bizim başımıza kardeşim.Size ne oluyor.Allah'ın işine karışarak daha çok günaha giriyorsunuz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Borden
Borden 27.10.2015 14:06
Türkiye ekonomisiyle alıma güç yetmiyor bu kadar basit. 1 dolar 1.5 türk lirasına tekabül etsin hadi madem öyleyse orjinal alalım. mümkün mü? tabikide hayır
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 18:19
neden etsin? sen 1.5 dersin başkası çıkar 5 kuruşa tekabül etsin der. hayal aleminde yaşamayı bırakın evladım. merkez bankası kuru neyse odur.
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 09:08
Dostum torrentte belese satıyor biliyonmu torrent>steam
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 21:47
Çoğu oyun değil dostum bazı oyunlar. Ki onlara lafım yok Witcher ve MGS'yi aldım mesela. Ama Fallout4 e yetecek gücümüz yok. Her oyunda aynısı olmuyor ne yazıkki firmaya bağlı.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 19:24
Aralın dişlerini geçirmediği oyunlar o kurdan satılıyor :D
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 15:18
dostum steam de zaten çoğu oyun dediğin kurdan satılıyor bilgilerinize :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 16:53
Bu reklam için Aral'dan kaç para aldınız.Yazık Aral'a böyle boş bir reklam için para vermişlerdir birde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 16:20
Hayvan gibi şi yapiyirsin MK 5 yıl hapis cezasıymış :D Binlerce dolarmış :D Lan adam öldürsen 5 yıl yatarsın olm :D :D :D :D TR dil desteği gelmezmiş :D :D O zaman Cracklar Diyarı Rusyaya nasıl oluyo da her oyunda yer veriliyo :D :D Silah zoruylamı oluyo kardeşimm benim?Beyler torrentedevam
YAYINLA
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 12:56
Ne kadar bu yazıları yazsanız da korsanı engelleyemezsiniz. Bence şirketler buna göre şekil almalı. Yani oyun çıksın, f2p olsun, şirkette skin satışları, reklamlar vs. gibi şeylerden para kazansın. Riot bunu yıllardır yapıyor ve blizzarddan bile daha fazla cirosu var.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 10:17
MK Okuru, 27.10.2015 21:31 yılın çılgın fanboyu olmuşsun. dünya nufusu 11 milyar değil.Yaz yaz 34 milyar kişi oynuyo 4 trilyon dolar geliri var asdfghsfdsdfasfd 7 milyon oyuncu kaldı wowda.Oyun oynamak iyidir.48 saat uyumadan da oyna.ayrı keyiftir ama arada camı açıp hava al.Beynine oksijen gitsin!
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 21:31
Ya he he. Gelmiş burada daha Blizzard'ı tam bilmeden konuşuyor.P2P oyunlar neredeyse her zaman F2P oyunlardan fazla para getirir.Sadece WOW 11 milyar AKTİF oyuncuya sahip.Aylık 15 dolardan toplam 165 MİLYAR dolar kazanıyor sadece aylık ücretten.LOL ise sadece 123 MİLYON dolar.Git kendini avut sen.
Kalan Karakter: 300 Gönder
OsanU
OsanU 28.10.2015 00:15
bundan 1 sene öncesine kadar korsan oyun oynayan bi asalaktım (evet asalak) sonra bi ara nerden estiyse artık steam'e girdim ve ilk aldığım oyun Game Dev Tycoon idi o günden sonra bende bişeyler oldu (orjinal oyunun tadını aldım yani) ve o gün bu gündür orjinal oyun alıyorum ha bazı oyunlar çok pahalı oluyor haklısınız ama alternatifi cidden çok (fifa 15 i 23 liraya aldıydım) yani orjinal oyun almaya karar verirseniz eğer bi tarafınız eksilmez hatta bi çok artısını görebilirsiniz bu durumun ki o orjinal oyunun tadını aldıktan sonra gerisi fasa fiso :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 22:46
Makul bir fiyata satılsa oyunlar o zaman korsana rağbet azalır ama o da olucak gibi gözükmüyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 19:26
Korsana zaten firmalar oyun çıktıktan 6 ay sonra izin veriyor çünkü zaten satışlar bitmiş oluyor
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 21:45
Yanlışın var bro, bazı oyunlar çıktığı gün kırılıp düşüyor torrente ya da birkaç gün içinde. GTA 'da öyle oldu mesela. Yok DRMsi var kırılmaz cart curt dediler ertesi gün düştü :(
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 19:23
oyunun orjinali çıkmadan korsanı hatta hacki bile çıkıyor. sen hangi devirde yaşıyon evladım?
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 19:09
Bunu zaten firmalar onaylıyor
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 15:40
he he kesin öyledir
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 10:23
Haklısın kardeş
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 01:59
beleş abi beleş niye dolandırıyorsunuzki lafı? dünyadaki en dandik interneti kullanıp en fazla parayı ödeyerek keriz yerine konuluyoruz bide bedavası varken oyunamı para verelim? batarsa batsın 300 pinglerde mmorporg mu oynayalım? yazcaksan milleti internet ücretlerinde nasıl kerizliyorlar onu yaz
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 19:24
@10:10 seni avrupa yerine ortadoğuda bir yere götürmüş olmasınlar evladım? ukraynada 50 mbit kotasız (adil kullanım kotası da yok) internet aylık 20 dolar.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 15:19
ben 50mbit internete aylık 90 tl veriyorum be. 6 ayla çarpsan 540 tl yapar. Senin kaç yılın çıkar buradan :)
etemelkuran
etemelkuran 27.10.2015 14:30
@shrksz salla babam salla 70 Mbit'i 6 aylığına 160 liraya alıyorum + vpn ve dnsye gerek kalmadan her yere ulaşım var kota yok. 70 Mbit tam 70 Mbit. 9.8 Mb downloadlarıda gördüğüm oldu.
shrksz
shrksz 27.10.2015 10:10
Aslında avrupaya göre internet fiyatları bizde daha iyi
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 17:40
Korsandan kurtulmak istiyorsak önce araldan kurtulmalıyız.Steamde mad max 60 dolar 90 tlye satılıyor.Gel gör ki aralın anlaştığı oyun firmalarının oyunları 60 dolar iken 180 tl ye satılıyor.Şimdi bu adamlar zarar mı ediyor ?.Yoksa aral bize tarihi bir kazık mı atıyor ?.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 19:09
MK Okuru, 26.10.2015 22:58
Witcher 3'ün orijinal fiyatı şu an 60 dolar.Kutulu halinin d ve r de satış fiyatı şu an 60 tl(pc).Peki vergiye noldu şimdi yani d ve r vergi mi kaçırıyor ?.Hala insanları keriz yerine koymaya devam ediyorlar.
yusufulas
yusufulas 27.10.2015 11:10
MK Okuru, 26.10.2015 22:58 (0)

adam biz size geçiriyoruz demez herhalde?
dedi diyelim sende geçir abi o zaman demezsin?

yani ne o doğru diyor ne sen kendi söylediğine inanıyorsun bence...
çok pahalı ise yapmasın bu işi kar etmediği işi benim senin kara kaşına gözüne yapmıyorlar herhalde...

bizi çok düşünüyorlarsa piyasadan çekilirler biz steam den ucuza alırız oyunları. ya da sadece steam den bir ellerini çeksinler bakalım ne oluyor kaç ay dayanıyorlar piyasada?
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 22:58
Aral'ın CEO'su bizim üniversitedeki konuşmasında oyun maliyetinin çok büyük bir kısmı elektroniklerde kullanılan bir vergiden kaynaklandığını söyledi. Oyunları da bu vergi sistemine sokuyormuş, telefonlar&bilgisayar parçaları ile aynı miktarı alıyormuş, oyunun ithal ücretinden bile daha fazla imiş.
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 20:00
Haklısınız beyfendi/hanımefendi. Ülkemizde insanları salak,gerizekalı yerine koymaya çalışan it,köpek dolu. Öncelikle insanları korsan eşya vb. almaktan kaçındırmanın bir yolunu bulmak gerekli. İnsanlar zaten korsancılığın ne halt olduğunu öğrenirse eminim bırakacaklardır.
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 18:49
Ben kinguin den 61 TL ye aldım hatta o derece yani...
Kalan Karakter: 300 Gönder
TheMichalHB
TheMichalHB 27.10.2015 10:03
Korsan oyun almayın diyenlerin hepsi internetten bedava yabancı dizi/film izlemektedir. Bu da suç, ee onu izliyorsun. Onların ki emek değil midir? Bırakın bu korsan oyun almayın saçmalıklarını. Fifa 16 Polonya'da 150 zl(güncel döviz kuruyla 112 TL yapıyor.) Türkiye'de ise 216 TL(Aral). Aradaki farka bak. Yabancı keylere bakın diyorsunuz ee bu sefer de Türk distribütor firmaları neden kazanamıyor diye ağlayacak bazıları. İnsanlarımızın geliri/gideri ortada. Üstelik bence her sene çıkan özellikle futbol oyunlarına para vermek anlamsız. Hadi bekledik 6 ay sonra aldık Fifa 16'yı yarı fiyatına. Eee 2-3 ay sonra Fifa 17 çıkıyor biz hep 1 sene geriden mi takip edeceğiz güncel takip edilmesi gereken bazı oyunları. Futbol türü oyunlarda her sene farklı oyun çıkarmak yerine 1 defa sağlam oyun çıkart sonraki senelerde kadro güncellemeleri ile takviye et. Her sene aynı oyunun biraz rötüşlenmiş haline 200 liralar vermek çok zor. Battlefield Call of Duty tarzı oyunlarda ise multiplayerde olan bir çok hackli pro mevcut. Oyuna girer girmez headshot atıyor oynayamıyorsun. 1-2 saat süren hikaye modu için zaten niye para versin insanlar. DLC çıkartsalar onlar da ayrı bi masraf. Her türlü çamur olur bu iş. Onun haricinde bazı arkadaşların da belirttiği gibi kimse 800x600 çözünürlükte oynayabileceğini bildiği bir oyuna bu paraları vermez. PS4 alsan hadi diyelim 1500 lira yine Fifa'dan örnek vereyim Aral'da PS4 Fifa 16 261 lira eee gerçekten de PES yahu ! Yoksa biz de istemez miyiz orjinal oyun alalım.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 18:29
Hepsi demek biraz saçma aslında. Şahsen korsan oyunda oynamıyorum şuana kadar korsan filmde izlemedim. İzlediğim korsan filmler sadece şuan internet üzerinden satın alamayacağım yada sinemada yayımlanmayan filmler.
Krisotil
Krisotil 27.10.2015 15:52
MK Okuru, 27.10.2015 14:29 hocam 1 paket sigara fiyatına bin tane film var derken, bin çeşit anlamında...bin film 7-8tl değil tabiki. Yanlış ifade etmişim. Sinemayı pek sevmesemde sevdiğini iddia eden korsancılardan daha fazla katkım var o sektöre.50den fazla orj. dvd, ayda 1-2 de filme gidiyorum. örnek hitman ve marslı çıktıgında gittim izledim."tabii ki çıkanı zamanında izlemek ister insanlar saçmalamayı kes" saçmalama yok ortada.Saçmalayan sensin. Sinemayı çok sevdiğini iddia eden korsancılar 10tlyi 20tlyi de esirgemesinler. Dizi işlerinden anlamıyorum. Sopranos aldım sadece 6 sezon 8 taksit ayda 14tl... Alınabiliyor kısaca. Filmde alırsın dizi de alırsın. Bunun içinde petrol milyarderi olmaya gerek yok. İsteyen adam alır, zaten alıyo da. Yok efendim x oyun 250tlmiş de. Başka oyun mu yok koca sektörde? her filmde oyunda korsan kullanırsan, eskisini korsan olarak oynamış yada izlemiş olup, yeni çıkana mecbur kalırsın. Çünkü eskisini beleşe getirmişsin.İş bitmiş. Sonra da yeni çıkan çok pahalı gelir. Burda mağduru oynarsın. zırlarsın. Yok efendim yenisi 200de falan filan. Ferrari 1.5trilyon. Eee otomobil sektörü çok kazık :D ozaman gidip fiat uno çalalım biryerden yapcak bişey yok =D sizin kafa bu kafa. Hea çalın istediğinizi. Çalında kendinizi haklı çıkarmaya çalışmanın bir anlamı yok kardeşim. ilk yazıda da dedim, 500-600 korsan oyun oynamışımdır. ama şimdi steamdi, kredi kartı taksitti gittigidiyor vs vs daha kolay orj. ürün almak.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 14:52
Yurtdışındaki sitelerden dolar-euro olarak da sipariş verebilirsin bro fiyatlar daha makul. Çok sayıda oyun alırsan tabiki.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 14:29
Krisotil, 27.10.2015 13:13 (0)

bir paket fiyatına 1000 film nerde acaba? d&r 5 TL ye film alman normal ama bu senin sinemayı sevmemen ve takip etmiyor olmanla alakalı. tabii ki çıkanı zamanında izlemek ister insanlar saçmalamayı kes. dizi olayı ? merak ettim çünkü tv de olmayanlarda torrent mecbur
Krisotil
Krisotil 27.10.2015 13:13
Fifa 13 al 17tlye oyna. Yeni aldım g2a'dan... 'Her sene aynı oyunun biraz rötüşlenmiş haline 200 liralar vermek çok zor'. Zaten dediğin gibi rötüşlenmiş oyun ise korsanına da gerek yok orjinalinede. Yani oyunlar pahalıdır vsvs. Ama korsan oynama zorunluluğu da yok. "Korsan oyun almayın diyenlerin hepsi internetten bedava yabancı dizi/film izlemektedir" Hepsi değil. ben hariç en azından. hatta müzikleri de ekliyelim... mp3ler 1 dolar. al istediğini dinle. grupess gibi yerle bundlelarda daha da ucuz 2 dolara 100-200 mp3 alıyosun... dizi/film işi de ucuz. En azından bana ucuz. alıyorum 7-8TL dr'dan dvd. hea film 2 yıl önce çıkmıştır çıkmamıştır. Film uzmanı değilim =D ama 1 paket sigara fiyatıda bin tane film var heryerde. İzlemediğim binlerce de film vardır. Oyüzden yeni çıktı izlemedim kaygım yok çünkü eskisini de izlemedim. Korsan izlemezsen eskisini de izlemediğin için PROBLEM yok.. Korsan almak istemezsen almazsın istersende alırsın. Çok basit bir hadise. Hikaye yazmaya mağdur edebiyatlarına gerek yok. Hiç 200TLlik hesap ödeyerek yemek yemedim lüks bir yerde. Eksikliğini de hissetmiyorum =D korsan böyle. İstersen herşeyin ucuzu da mevcut. Çalıcaksan da çalarsın. filmde oyunda çalarsın yetenekliysen banka da soyarsın. Benim hayatımda korsanla geçti. 95te pc aldığımda zaten korsanı bile zor buluyoduk.ne bilgisayarcı vardı sağda solda ne de oyun satan ne internet :D derken psone ps2 vs vs. Filmden çok anlamasamda oyun konusunda 500-600 korsan oynamışımdır ama devir değişti. 3-5tlye bile steamde call of juarezdi bilmem neydi. Dünya kadar oyun alınabiliyo. Bana eski olsada keyif veriyo o oyun. Çünkü korsan oynamadım çıktığı zaman. Korsancılara 100 oyun şimdi orjinal hediye et. Oynamaz bile. Çünkü zaten korsan indirmiş bitirmiş çıktığı gün... Gözü hep 200Tllik yeni oyunlarda =D 2-3 yıl korsana ara verince sıfır sıkıntı! eski oyunu bile yeniymiş gibi keyifle oynuyosun 5tlye alıp.
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 11:12
Ps4de oyunları kardeşlikle endonezya psn üzerinden alırsan kat kat ucuza geliyor. Kişi başı 80 tlye fifa 2016 oynayabiliyorsun. Hem de cod, bfda hack sıfır. Konsolu da 2. El alırsan 800-1000 arası bulursun. Kolay gelsin.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 17:18
Bu yazının yazarı arkadaşım. Bu işin içinde olan biriyim ve PC'ye geç çıkmasının nedeni firmalar arası gizli anlaşmalardır, korsan hikayedir asıl. İkinci olarak, korsanı engellemenin bir yolu var, tek bir yolu var: Alıcıya saygı, kalite ve makul fiyat politikası. Bunlar oldu mu korsan biter.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 15:48
Hırsız ben çaldım benden çalınmasın diyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
_LisbethSalander_
_LisbethSalander_ 27.10.2015 14:39
Bu Makale Milli Gelir Seviyesi yüksek bir ülkede yazılırsa doğrudur Bizim ülkemizde değil !1!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 15:13
sen şimdi bizim milli gelir seviyemiz düşük olduğunu mu söylüyorsun yani?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 14:48
gta 5 gibi 200 tl den dayarsalar çatır çatır torrentten çekerim ama adam gibi 80 89 tl den çıkarsa verir parayı steamden çekerim benim düşüncen bu şekilde değişeceğini de sanmıyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
etemelkuran
etemelkuran 27.10.2015 14:34
Türkiyede orjinal oyun satışları Polonya, Çek Cumhuriyeti, Macaristan, Romanya, Bulgaristan, Yunanistan, İsveç, Finlandiya, Norveç, Avusturya, Danimarka, Estonya, İrlanda, Slovakya, Slovenya, Litvanya, Letonya, Latvia, İsviçre, Lihtenştayn, Hollanda'dan kat kat kat kat kat kat yüksek. Ona rağmen bunların dilleri oyunlarda demirbaş Almanca,Fransızca hariç.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 14:17
korsan candır...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 08:46
sanki birşey üretiyormuşuzda orjinal kullanmaya teşvik ediyorsunuz, gavurların sözcüsümüsünüz size ne, paramı alıyorsunuz gavurlardan, bedava verselerde inadına korsan
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 13:28
sonra niye türkçe dil desteği yok bu oyunun diye sızlanma
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 11:13
İşte büyüyünce araba çalacak olan bir ergenimiz daha.
shrksz
shrksz 27.10.2015 09:45
hak yemeye devam diyorsun
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 12:06
demo sürüm önemli.
yapılan incelemelerin çoğu taraflı.
velev ki tarafsız olsun herkesin beğendiğini sen beğenmezsin ya da tam tersi yani oynamadan bilemezsin.
dolar ve kur fiyatlarındaki artış bizim ülkemizi etkiledi.
oyunların artık eğlenceden çok gösteriş olmaya başlaması da işin diğer boyutu.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 05:24
Ve unutmayın ki korsan dediğiniz kişiler crysis den tut da birçok oyun için kampanyalar yapıp ilk gün stokların tükenmesini sağladı. Ancak karşılığında talep var zam yapalım karşılığını aldı. stoklar bittikten sonra 3 aydan önce yeniler gelmez diyip yenileri fahiş fiyatlara geldi. bunları unutmadık.
Yanıtla
yusufulas
yusufulas 27.10.2015 11:15
bizde hep öyle değil mi bir şey tuttu mu geçir fiyatı... hep kullanıcı hatalı bir türlü haklı çıkamıyoruz arkadaş. verginin en çoğunu öde, bilmediğin bir dili öğrenmek zorunda ol, 2-3 katı para öde al, koleksiyon içerikleri kötü olsun, DVD bluray filmler için ek özelliklere altyazı bile yapmaya üşensinler vs. sonra "sen haksızsın, kapat çeneni, orijinal almak zorundasın... bizde para kazanıp seni daha da kazıklayıp boktan içerikleri sana dayayalım"... olur tabii...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 10:49
az once yazdigim cryptolocler postuna istinaden bir arastirma yaparak arkadaslarla paylasirsaniz iyi olur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 10:48
cryptolocker in version 3 u .ccc uzantili dosyalar olusturuyor pc nizde. admin kullanicisiyla kullaniyorsaniz kurtarma dosyalarini ve sistem geri alma dosyalarini da siliyor. EN ONEMLISI VE BUNU BURAYA YAZMA SEBEBIM ISE virusun oyunlardan da bulasmaya basliyor olmasi. korsan oyunlara dikkat edin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
andelix
andelix 27.10.2015 09:44
Yıllardı sitelerde tartışılan konu ve yıllarca daha tartışılacak.Korsan sadece ülkemizde yok ek olarak bunuda bilmek gerekir.Ve sadece oyunlardada yok.Tüm digital medyalarda mevcut.Torrent sitelerinin tamamı yabancı kaynaklı.Hal böyleyken ülkemizi sürekli korsan sevdalısı bir ülke gibi gösteren haberleri artık lütfen yapmayınız.Bunun çaresi vergi indirimi ise gerekli mercilere site olarak gidin konuşun.İthalatçılarla gidin konuşun.Sürekli alıcıları hırsız gibi göstermekten artık vazgeçin.Bende korsana karşıyım ve almıyorumda ama bu makaleler artık sıktı.Son yıllarda artan orjinal oyun alımlarınıda arada bir haber yapmanızı isteriz ayrıca.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 05:27
Eğerki artık oyuncuları korsan kötü orjinal al yada lüks bu paran yoksa alma gibi şeyler yeri birkerede olsun dinleseniz emin olun ki korsan kullanım dibe iner.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 05:20
Yerli firmalar yüzünden steam bile belli fiyatların altına inemiyor, basit ve başarısız bir imza kampanyası yapıldı sonrada sanki başarılıymış gibi işte sonuç aldık dendi ve insanlar dağıtıldı. göstermelik şeyler dışında icraat görmek istiyoruz, yoksa böyle siteler sadece pazarlama sitesi olur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 05:14
Yazıda hallı 1-2 yer var ama gerisi yazarın bahanesi olmuş. Steam den beri korsan içerik kullanmam. Ancak hiç kimse dolar 1,5 tl iken 40-60 dolar arası olan bir oyuna 250 tl vermez. 3 tl ye dayandı Ancak zam cüzi kaldı. Siz zamanında hakkımızı güçlü savunsaydınızda sonra korsan kötüdür deseydiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 02:05
İyi gidiyordu yazı da "...Elbet ucuzlayacak. Steam, Humble Bundle, ARAL vb. birçok şirketin yaptığı indirimler..." kısmından sonra okumayı bırakıp bu yorumu girdim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.10.2015 00:57
kim yazmjssa bu yaziyi bastan asagi agir sacmalamis satmicagini bildikleri icin turkce eklemiyolarsa pazara hic girmesinler o zaman
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ibrahimAvci
ibrahimAvci 26.10.2015 23:54
asgari ücretliyim soru zaten orjinal ürün diye millete gagaladıkları şeylere ulaşamıyoruz hata payımı çok düşük olmalı ki alayım kim bilir nelerden feragat ediyoruz çoğu zaman zaten ek iş yapıp orjinal yazılım almaya çalışan arkadaşlarım var hatta bazı donanımları çin menşeli getirenlenden veya 2 el almaya uğraşıyoruz gelelim MK ya bazı ürün incelemelerinde 2500 tl gibi rakamlara monitör gagalayan firma ürünlerine PRO oyuncular için vb kelimeler kullanılıyor acaba kodoman oyuncular için olmasın o tabir için MK yı kınıyorum 250 tl oyuna veriyor vatandaş oyun ingilizce kusura bakmayın bizi ciddiye almayıp türkçe içerik vermeyenler korsanı hak ederler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 23:47
Ben gidip Fallout 4'ü, CS'yi, Hitman'i tereddütsüz satın alıyor bazı oyunları da korsan kullanıyorsam (Assassins Creed, Aliens, Dark Souls) suçu biraz bende değil de kendilerinde arasınlar

Ayrıca kim ne derse desin:Ben korsan indirsem de indirmesem de o adama giren çıkan olmayacak.Çünkü almam aga
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 22:36
Etik - ahlak bakımından düşününce denilenler doğru ama yapımcıdan gerçeğini almana rağmen sürekli sorunlarla karşılaşılıyor. Mesela Ubisoft şu anda neredeyse çoğu oyunu kırılmış halde Uplay'deki halinden daha sağlam çalışmaktadır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 22:09
Kendi adıma ps4 alacak durumdayım ama hala ps3 ile devam ediyorum.Begendigim oyunları 15-30 tl arası alıyorum.Demişsiniz ya oyun lüks diye, e o zaman kardeşim durumu olmayan napsın?Askeri ücret belli.Bu adam hayattan hiç bir şekilde pay alamasın mı?Et,süt,iyi bir daire,oyun vb. yassak lüsk cunku!!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 26.10.2015 21:54
Yok abi yok. Bir kere bizim insanımız alışmış bu korsan işine. Daha da iflah olmazlar. Ama her ne kadar korsan içerik kullanılmasına karşı çıksam bile olaya bir de şu açıdan bakıyorum. Benim şu an ps4 oyun konsolum var. Bunun yanında i7 4720 boost ile 3.6 ghz olan 16gb ram'a ve r9 m265x bir laptop'a sahibim. Ben mesela aslında bir konsol oyuncusuyum ve oyunun asıl konsolda oynanmasına inanan biriyim. Ama bu yeni laptop sayesinde arada bir pc üzerinden de oyun oynuyorum. Şimdi benim laptop genel olarak iyi ama ekran kartı ultra için uygun değil. Genelde High ve medium. Yani ps4 grafiklerinden daha iyi değil. Neyse burada anlatmaya çalıştığım şey; ben eğer bir oyunu uzay grafiklerde oynayamayacaksam zar zor ıkına ıkına oynayacaksam verdiğim 60$ dandik grafiklere gidecekse benim o bilgisayardan daha iyisini almaya durumum da yoksa benim o param 800×600'ye gidecekse ben de o oyuna para vermem. Bu durumdaki insanları bir nebze anlayabilirim. Yani adam o oyuna çok kötü grafiklerde oynayacağını bile bile gidip 60$ vermez. Ha etik midir? Kesinlikle değil. Ama olaya da biraz realist bakmalıyız. Ülkenin durumu gidişatı iyi değil. Yarın havaya uçmayacağımızın garantisi yok. Bu kadar iktidarsızlık arasında ben o insana anlayışla yaklaşırım. Bakın etik değil ama gerçekçi bir bakış açısı en azından....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 21:35
Bu ağır vergi yüküyle Türkiye'de orjinal oyun almak lüks. PS4 sahibiyim bi oyun almak için 40 takla atıyorum bütçeme uygun nerden bulurum.
Artık usandım ne zmn PS4 kırılacak diye bekliyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 20:50
Uzun zamandır Steam kullanıyorum. Korsan oyun oynamam.

Ama istisnai durumlar hariç filmlere para vermem.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mmemphistoo
mmemphistoo 26.10.2015 20:45
Makalede söylendiği gibi biraz araştırma yaparak çok uygun fiyatlara orjinal alabilirsiniz hatta bazen ücretsiz. origin'in on the house projesini de takip etmenizi öneririm eskiden oynayamdığınız oyunları ücretsiz bulabilirsiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 19:47
Evet... Korsan Kötü Bir Şeydir... Fakat Korsandanda Kötü Olan Şey Fakir Olduğu İçin Korsan Kullananlara Hakaret Edenler Oyun Lükstür Fakirler Oynamasın Gibi Şeyler Söylemek Gelmiş Geçmiş En Şerefsizce Davranıştır. Bunların Yanı Sıra Bir Gün Korsan'ın Son Bulucağını Biliyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 19:39
Çocuk ve lisedeyken yıllarca korsan oynadım. Bu şekilde oyun kültürüne alıştım şimdi para var orjinal alıyorum artık.Ps4 te kardeşlik sistemi falan var oldukça ucuz oluyor. Korsan sektörü olmasa şuan ki gamer sayısı çok az olurdu çünkü bizler hiç oyun kültürü edilmezdik. Korsan da bir nevi reklamdır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 19:03
korsana hayır torrente evet o derece tutarsızız biz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 17:21
bir şeyi unutmuşsunuz. Orijinal alıp korsancılar tarafından "mal" ve "keriz" olarak nitelendirilmek var. Korsan indirmeyi ciddi anlamda akıllılık olarak görenler var.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 19:01
Eee? Gerizekalı insanlardan bize ne? Gerizekalı insanlara arkadaşlık yapanlarda değil mi suç?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 18:45
yani bunların çoğu bahane ama gidip gta gibi oyunu 150 tl ye alıp. saçma sapan oyunlara 100-200 tl fiyat çekersen tabiki gidip orjinal almam. Başlarım dövizinize verginize kar oranınıza
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:51
Ben orjinalden yanayım herzaman fakat bu ülke beni korsana sürüklüyor mesela örnek almanyada istdiğniz filmi bulabilirsiniz en kötü bir videoworlda gider ordan sipariş vrisiniz ama bu lanet olası ülkede ne aradığın filmi bulabiliyorsun nede yapılan bir bluray filme özen gstrbiyorsun 2chnl ses mi olr
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 17:29
bir de o bluray e normalin 3 katı para döküyorsun... hepsini sonuna kadar hakkediyorlar resmen...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 17:12
bebeğim artık sıkıldım sürekli aynı şeylerden bahsediyoruz bide bebeğim kibarca yazmaya gerek yok içinden korsan kulananlara küfürler etiğini biliyoruz hepinizin biz enayimiz kardeş demek için sayfalarca yazı yazmaya gerek yok
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MKY
MKY 26.10.2015 16:54
Yazı çok güzel ama şirketlerde ülkemize göre fiyat uygulaması yapmalı Watch Dogs'u ön siparişteyken Aral'dan almıştım 60 TL idi 1-2 hafta sonra bir anda 169 TL oldu neden oldu ? Bu konuda bir tek CD Projekt RED bizleri düşünüyor son zamanlarda ama fiyetlar böyle asgari ücretin 4'te 1'i iken ne yazık ki bu ülkede oyun alınmaz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:04
Multisi olmadıktan sonra orjinal oyuna para verilmez ruslar bizden daha çok korsan oyun indiriyor bütün oyunlardada rusça dil desteği var
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:50
ileride işin olunca falan olunca anlarsın emeğinin çalınmasının ne demek olduğunu
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:15
Kardeşim yazıyı okumadınmı
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:48
brezilya rusya polonya da çok mu satıyor acaba sürekli onların dillerinde geliyor oyunlar?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:45
çocuk kandırıolar durmak yok yola devam merlin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:42
oyun single da olsa sanki multideymiş gibi internetten lobi bularak oyuna girilmesi lazım. steam psn xb1 vs gibi tanınmış serverlar üzerinden çalışmalı tüm oyunlar. yoksa bu korsan yenilmez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:38
yazıyı dikkatle okudum emeğinize sağlık iyi tespitler var ama yaşadığımız yer türkiye,

korsan indiren arkadaşlar evet suç işliyorlar ama korsanı keserlerse, satış rakamları arttığından vergiler arttar veya yenileri yasalaşır.
ozamn kim suç işlemiş olur ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.10.2015 16:26
aral mı şaka mısınız. çok güzel giden yazıda aralı görünce kafayı yedim.Arkadaş bu şirket değil mi türk oyun sektörünün içine eden.Adamlar yüzünden tekrar korsana yöneliş başladı. Ayrıca kullanıcı açısı dediğiniz gibi peki bozuk oyun yapan şirketlere oyun boyutundaki ilk gün güncellemelerine nedice
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
bumerang
bumerang 26.10.2015 16:26
Tebrik ederim gayet başarılı bir yazı olmus ama tüm bunların yanında kurunda etkisi olduğunu düsünuyorum zaten yurtdisinda bir cok oyun ucuz bizim milletin icine sinmeyen 1 e 5 vermek oluyor ozellikle konsol kullanicilari icin durum boyle.yinede sikilmadan okudum gayet iyiydi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
BrotherTwo
BrotherTwo 26.10.2015 16:23
Her şeyi iyi güzel düşünmüşsün ancak şöyle bir olay var. Ben üniversite öğrencisiyim. Hem çalışıyor hem okuyorum hemde ailemden gelen belli miktar para var. Kira yemek ulaşım derken ay sonu taş catlasa 300 400 lira elimde para kalıyor. Konsol kullanan bir insanın elinde bu kadar kaldığını düşünelim, polyanna cılığı bırakın ve yaşadığınız ülkenin türkiye olduğunu hatırlayıp 200 tl den başlayan oyunlar olduğunu unutmayın. Hadi pc için alternetif çok g2a steam indirimleri vs vs bir çok farklı alternetif mevcut ki onlar bile zaman zaman bir anlamı olmayan fiyatlardan satıyor. Aral gibi distribütör bir firma başımızda varken burda korsan almayın bilmem ne yapmayın demeye hakkınız var mı cidden ? Hadi konsollarda fiziksel olarak bluray pahalı o yüzden satılıyor anlarımda aralın dijital keyleri bile 200 tl buluyor ? Ülkemizde her ne kadar korsan alım fazla olsada orjinal kullanan kitlede bir o kadar fazla. Bu kitlenin grafiklere yansımamasının tek sebebi ingiltere veya başka ülkerin global keyleri kullanıldığı için türkiye satışlarına yansımıyor. Bir de burdan düşünün bu olayı. O yüzden oyun konunda kessinlikle katılmıyorum. Kullanıcının düzelmeye ihtiyacı yok satıcının düzelmeye ihtiyacı var. Yargılarken bizleri değil bu fiyattan satan şirketleri yargılamak zorundasınız. Ben hem konsol hemde pc kullanıyorum. Yeri geldiğinde pc oynanmıyacak oyunları konsol da oynamam gerekiyor. Aynı oyun pc de 70 lira iken konsol da 200 lira. Avrupa ülkerinde ve diğer ülkelerde ise 2 platform da da aynı fiyattan satılıyor. Bağımsız geliştiricilerin oyunları konusuna ise tamamen katılıyorum. Zaten sattıkları fiyat 20 30 yada taş catlasa 50 tl ancak buluyor. Bu oyunları korsanan kullanan insanlar zaten milyar dolarları da olsa korsan kullanacak kişiler. Film konusunda kessinlikle sözüm yok. Ha sinemada izlerim bir daha izlemek istersem gidip de dvd sini alamam çok üzgünüm. Yazılım gibi ürünlere de sözüm yok. Ancak parayla android uygulaması satıp birde üstüne reklam koyan insanlar var.

Türkçe dil desteği olayına ise tamamen katılmıyorum. Biz tüketiciyiz müşteri olan biziz onlar değil. İlk önce laf yapmadan önce ortalama kişi gelirlerine baksınlar sonra oyunun ülkemizdeki satış fiyatlarına baksınlar alınmıyacağını zaten anlarlar. O yüzden sizin ülkenizde oyun satamıyoruz palavrasını bırakıp adam akıllı uygun fiyattan distribütör lük yapan birisini bulsunlar bakın bakalım nasıl satılıyor. Biz ingilizce oyun oynamak zorunda değiliz. Ben bir ürüne para veriyorsam ondan sonuna kadar kendi dilimde kullanmak isterim.

"Yabancı dilde oyun oynamak yabancı dilinizi geiştirir"

Bu cümleye hele hiç katılmıyorum nasıl bir fikirle bunu yazdın onuda anlamıyorum.
O zaman fransızca, ispanyolca gibi dillere destek verilmesin sadece ingilizce oyun çıksın. Onlarda yabancı dilini geliştirir hem. Sadece yazmak için yazılmış ve dolu görünsün diye yazılmış bir yazıdan farkı yok. Film, yazılım gibi olaylara katılıyorum ancak diğer konularda kesinlikle doğru bulmuyorum. Bizlere değil distribütör ve baş belası olan bir firmaya çağrı yapmalısınız. Burası bir oyuncu ve oyun haber sitesi satış ve pazarlama sitesi DEĞİL !

---------

Değerli yorumunuz için teşekkür ediyoruz. Ancak son cümlede ne yazık ki ağır yazmışsınız. Burası bir satış ya da pazarlama sitesi değil, doğru. Ancak hazırlayacağımız içeriklerin ne olduğu hakkını size vermiyoruz.

- Oktay1
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Steam 178 TL'lik Yar...
  • GTA 6 Paketleri ve F...
  • Black Myth: Wukong D...
  • PlayStation Plus Ağu...
  • Phantom Blade Zero’d...
  • GTA 6 Oyuncuları 60 ...
  • Mafia: The Old Count...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.