Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun

Merlinin Kazanı 3.06.2010 - 12:31
Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun
Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun adlı kitap çalışması, Mutlu Binark ve Günseli Bayraktutan-Sütcü tarafından kaleme alındı. Kitap, Tübitak-Sobag tarafından desteklenen, "Dijital Oyun Kültürü Ve Türkiye'de Gençliğin İnternet Kafe Kullanım Pratikleri: Çevrim İçi ve Çevrim Dışı Kimlik Egzersizleri, Hareketsiz Toplumsallaşma ve Sanal Kariyer Yapma-Ankara'da Etnografik Alan Çalışması" projesinin sonucunda ortaya çıktı. Dijital Oyun, Türkiye'deki oyun stüdyolarının üretimlerini kısa tarihçe olarak görsel malzemeler ile birlikte sunuyor. Böyle bir çalışma, Türkiye'de ilk kez yapılıyor, üstelik oyun geliştiricilerin konuyla ilgili sözlü tanıklıklarına da yer veriyor. 226 sayfa olan Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun, 16 YTL etiket fiyatıyla satışa sunuldu.
Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun
Yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 13.07.2024 19:54
Kalan Karakter: 300 Gönder
Kültür Endüstrisi Olarak Dijital Oyun
İlginizi Çekebilir