• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

MAFIA III Yorumları - (69) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 2.08.2025 11:11
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2016 23:35
Bence oyun fena damga vuracak
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2016 16:02
Oyun bok gibi beyler mafia 2 gta5 den güzel diyordum 3 allah bilir nasil olur dedim aldim hic zevkli degil
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 15.10.2016 08:13
Açıkcası benim için önemli olan hikaye ve grafiklerdi mafia 3 1. İsteğimi oyunun fragmanında sildi attı bu yüzden bu 3. Oyun şimdiden gözümde bir rezillik içinde
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Emirhan099
Emirhan099 28.09.2016 17:04
Mafya havasından uzak bir oyun olmuş ilk olarak kesinlikle. Yani illa İtalyan-Amerikan değil İrlandalı-Amerikan, Rus-Amerikan, Yahudi-Amerikan, İngiliz gibi birçok alternatif varken gitmişler mafya ile alakası olmayan yapılı bir abiyi koymuşlar. Irkçı değilim ancak adamın zenci olması da mafya havasını kapatan bir diğer özellik. Sanki yaratıcı ekip masaya oturup nasıl bir adamı daha az mafyaya benzetiriz diyerek bu elemanı yaratmışlar gibi. Hadi diyelim adam zenci, ee o zaman zenci mafyası göreceğiz? Hayır efendim. Oyundaki tayfamız 1 İtalyan, 1 İrlandalı, 1 Haitili ve bir de biz yani 1 zenciden oluşuyor. Bu da ayrı bir absürtlük bence.

Oynanışa gelirsek o dinamikleri beğenen yoktur zaten. Araba takla atıp patlıyor, kurşun yese patlıyor, araba arabaya çarpsa patlıyor... Bunu GTA bile yapsa fazla saçma diyeceğim dinamikleri Mafia gibi daha ağır bir oyun yapınca gözlerim dolacak gibi oldu üzüntüden. Yapay zeka deseniz ayrı kötü, sokakta yürüyen insanlar sanki etraftan habersizlermiş gibi.

Oyun çıkınca daha ayrıntılı değerlendirme yapılır ama şimdiye kadar Mafia 3 ile ilgili hiçbir şey güzel gitmiyor. Sırf Vito için alacağım oyunu sanırım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.01.2016 15:20
yıl olmus 70 tabi klasik mafyalar olmayacak ama... karakter biraz hantal gözüküyordu videolarda. karizma eksik ve oyun mekanikleri hakkında da cogu şeyi bilmiyoruz. 2. oyun kadar lineer olmadıgı surece cok sıkıntı olmaz
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.09.2016 16:52
Ne alaka hacı? Mafya 21. yüzyılın başlarında bitti. 70'lerde de gayet vardı mafya. Hatta Youtube'da "70'lerde Hayatta Kalmak" isimli bir Türkçe mafya belgeseli bile var.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.07.2016 17:02
boş boş konuşmayın en iyi mafi oyunu mafia 2 ydi o kadar bu yeni çıkan oyun ise gta çakması ve sistem düşmanı bişey mafia 2 de herşey güzeldi çatışmalar mekanlar araba sürüş şekli o kadar iydiki yani gerçek araba sürüyomuş gibi öle bi oyun gelmez bidaha
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.08.2016 01:01
Arkadaşlar biraz daha büyüyünce Mafia 1 ve Mafia 2'yi sağlam kafayla bir daha oynayın. O zaman Mafia 1'in açık ara daha kaliteli olduğunu görebilirsiniz. Size bunun daha ayrıntılı açıklamasınıda yapabilirim ama geri dönüş yaparsanız.
MK Okuru
MK Okuru 22.08.2016 00:48
TAMAMEN katılıyorum. Vito scaletta sonlarda kız kardeşinin dediği gibi biraz işin ayarını kaçırıyo ama çook güzeldi oyun. Tek mantıksız yönü sonda joe yi başka yere götürdüklerinde vitonun hafif tepkisi. Ulan heval o senin çocukluk dostun :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 10:08
Boş bir oyun daha geliyor hazır olun.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 18.08.2016 20:34
Oynadınmı?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.01.2016 10:18
Bence Mafia 3 tam bir rezalet.Oyun kendine özgü mafia havasını tamamiyle yitirmiş ve GTA ya benzemeye çalışan saçma sapan bir oyun havasına bürünmüş.Mafi 3 çıktığında ilk iki oyunu çok arayacağız.Özellikle mafia 2 oyunun kendine özgü mafia havasını en iyi yansıtan oyundu.Bence bence mafia 2 en iyisi
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2016 23:33
Senin dediğine bakılırsa o zaman bütün açık dünya oyunları GTA özentisi . Sırf açık dünya oyunu ve grafiği iyi diye bir oyuna kötü demek emeğe saygısızlık demektir.
MK Okuru
MK Okuru 6.03.2016 16:52
Çok Haklısın Kardeşim
MK Okuru
MK Okuru 12.01.2016 18:45
Mafia 1'de ise Mafia konseptini inanılmaz güzel anlatmıştı.Sıkmadan sürükleyici bir şekilde harika bir hikayeyi, son derece etkileyici bir atmosferde oldukça ciddi anlatmıştı.Mafia 2 gibi saçma sapan ciddiyetsiz, boş konuşmalar yoktu.Ve Mafia 1'in karakterleri o kadar gerçekçi ve konsepte uygunduki.
MK Okuru
MK Okuru 12.01.2016 18:42
Arkadaş Mafia 2'de biz oyunu oynarken daha Mafia olduğumuzu hissedemiyorduk sen ne en iyi Mafia oyunu olmasından bahsediyorsun :D Açık ara Mafia konseptini en iyi işleyen oyun Mafia 1'di. Saçmalama lütfen. Mafia 2 resmen Vito ve Joe'nun maceraları gibiydi. Mafia'nın ayak işlerini yapıyorduk.
MK Okuru
MK Okuru 12.01.2016 17:37
bu oyunda ise tarih görüldüğü üzere 1968. yani o dönemlerdeki olaylar ve atmosfer üzerinden gelişen bir yapım olacak. yani elbette oyun daha bir açık dünya olacak ve bir takım geliştirmeler ortaya çıkacaktır. yani mafia olayı sadece italyan-amerikalı düşüncesinde olmamalıdır. yenilikler olmalıdır..
MK Okuru
MK Okuru 12.01.2016 17:31
ikinci oyunda ise tarih 2. dünya savaşını takip eden yıllarda geçtiği için o dönemin mafyalarını yansıtıyordu ve gene her ne kadar eski sicilya dönemlerini çok söyleyemesekte gene o dönemdeki italyan kökenli mafyaların alışkanlıklarıyla, tarzlarıyla, vs. farklı bir dünya vardı.
MK Okuru
MK Okuru 12.01.2016 17:28
iyide oyunun kendine özgü mafya havası diye birşey yokki. senin bahsettiğin olay mafyalığın hangi dönemde geçtiği ile akakalı nitelendirilebilir. mesela ilk oyunda italyan kökenli sicilya mafyası dönemleri işleniyordu ve o döneme uygun tarzlar ve olaylar, raconlar hakimdi.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 16:22
ilk oyun şaheser,2.oyun çöplüktü
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.06.2016 13:23
Lutfen oynamadimiz oyunlar hakkinda yorum yapmayalim
MK Okuru
MK Okuru 22.02.2016 04:42
2 oyun çöplük mü ? kaç yaşındasın acaba ?
MK Okuru
MK Okuru 31.01.2016 22:10
bak kardeş ilk oyunnun hikayesi muhteşemdi ama 2002 yılında çıktıgı için görüntü kalitesi kötüydü ama mafia 2 ye çöp deme hakkın yok hikayesi çogu filime 5 çeker
MK Okuru
MK Okuru 20.01.2016 15:02
Son olarak Salieri ile Morello savaşı dediğin olay hikayeye bakabileceğin bir açı oysa Mafia 1'de hikaye ve kurgu o kadar çeşitli,akıcı ve sürükleyici ki asla senin dediğin gibi sıradan özetlenemez kelimenin tam anlamıyla Mafia ruhunu taşıyan, duygu yüklü bir oyundu. Mafia 2 tam bir hayal kırıklığı.
MK Okuru
MK Okuru 20.01.2016 14:57
Mesela Mafia 2'de karakterlerde bile bir tutarsızlık vardı yada bunların dışında kim diyebilir Mafia 2'nin görevlerinin kaliteli olduğunu ? Mafia 2 çöp olmasada Mafia 1'in yanında hiçbir derinliği olmayan bir oyundur.
MK Okuru
MK Okuru 20.01.2016 14:54
Konu ve karakterler daha mı iyiydi gerçekten ? :( Mafia 1'in konusu tam bir Mafia konusu idi. Mafia 2 resmen Vito ve Joe'nun Maceralarını konu alıyordu nasıl daha iyi olsun ? Ayrıca Mafia 1'i dikkatli oynasaydın Mafia 2'den daha derin karakter analizleri yapardın Mafia 2 gibi basit anlatmıyor olayı.
MK Okuru
MK Okuru 17.01.2016 19:35
Yav arkadaş senin çöplük dediğin oyun konu olarak ve karakterler olarak Mafia 1 den açık ara daha iyi.Çünkü Mafia 1 de karakterlerin geçmişi üzerine hiç bilgi yoktu daha İtalyan kökenli olup olmadıkları bile belirsizdi.ayrıca 1.oyunda Salieri ile morello savaşı vardı yalnızca
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.06.2016 13:22
Mafia 1 've 2 hide bitirdim. Mafia1 in Daha Akici oldugu dogridur ama mafia 2 de iyi idi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.03.2016 16:51
Aga Vito Olaydı keşke ! Mafıa II yi 20 30 kere bitirince Vito Scaletta ailemden bir gibi oldu :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.02.2016 01:20
Mafia 2 de tek eksik bence hikayeden o kadar kısmaları üstüne de daha fazla para kazanmak için ekler çıkarmaları sinir bozucuydu çünkü Mafia 1 hem doyurucu bölümleriyle üstelik oyun bittikten sonra da bedava ekstraları ile tam bir başyapıttı. 3'se 'Mafia'lığını kaybetmiş bence. Çok umutlu değilim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 6.01.2016 11:38
Ben bazı şeyleri anlamıyorum. Yıllar sonra üçüncü oyunu çıkartıyorsun. Kendi mafya ailen neden yok ? Kendi bölgen, kendi restoranların, kendi adamların yok mu ? ne bileyim Oyunun adı GTA "The Mafia" değil ki haksız mıyım ?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.02.2016 00:50
ayn
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 17:44
Bu yüzden en iyisi Mafia 1 gibi oldukça etkileyici bir atmosferde muhteşem bir hikayeyi bağlayıcı karakterle son derece ciddi bir şekilde sunmak işte o zaman Mafia dünyası adam gibi yaşanır. Mafia 1 bunu muhteşem yapmıştı ama Mafia 2 bunu pek başaramamıştı. Bakalım bu oyun nasıl olucak ?
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 17:40
Don olursak oyunun konsepti bozulur.Oyun kendini tekrarlar ve neredeyse hiç aksiyona giremezsin.Bir diğer ihtimal Godfather oyunlarındaki gibi Don olmana rağmen hala gangster gibi çalışırsın buda çok saçma olur.
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 17:04
kardeşim yemın ederım bende bunu anlamıyorum...Don olalım ailemizi kuralım ıstedıgımız adamı alalım aılemıze...onlara görevler rütbeler verelım...ekıplerını olusturalım...detay olsun adam gıbı yasatsınlar bıze bu mafya dunyasını !
Kalan Karakter: 300 Gönder
mafiakoray
mafiakoray 23.01.2016 19:24
mafıa 2'nin devamı olsaydı biraz daha iyi olabirdi ama oyunda vito var yani muhtemelen vito başından geçenleri bize anlatır o kadar 2'nci oyunu oynadık öğrenmek hakkımız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.01.2016 16:21
ya şu yavşaklar mafya 1 gibi oyun yapamadılar hani mafıa 2 yibe iyiydi ama mafıa 3 rezalet bir gta özentisi gibi görünüyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.01.2016 23:17
Oyun Amerika'da ki ırkçılığa değineceğine göre karakterin zenci olması normal
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.01.2016 21:34
Üçüncü oyunun geçtiği tarih 1968’li yıllar.

Kaç tane 1968li yıl bir söylermisiniz :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Blaze_04
Blaze_04 5.01.2016 16:55
Mafia 1 ve sonrada Mafia 2 Steamden kalktı..Ben zamanında 2 oyunuda almıştım sorun yok fakat neden böyle bir hamle yapıldı?Sonuçta 3. oyunu oynamadan önce ilk oyunu oynamak isteyenler olacaktır.
3. oyun biraz GTA kokusu taşıyor ama genede ruhundan bir şey kopmamış gibi.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.01.2016 12:23
Bedava kötüdür saplantısına kapılmışsınız siz. Firma oyundan desteğini çektiyse eğer daha neyin derdine düşüyorsunuz? Firma oyundan desteğini çekti ise, o oyundan artık bir beklentisi yok demektir. Bu kadar kapitalist olmayın. Kraldan çok kralcılık ancak faşizmi getirir.
MK Okuru
MK Okuru 7.01.2016 12:19
Blaze_04, pazarlama senin zannettiğin gibi işlemiyor. Veriler senin elinde değil. Hangi oyun ne kadar satıyor, hangi oyun yeni sistemlerde teknik sorun çıkarıyor bilemezsin. Senin oyunun yeni sistemelrde sorun çıkarsa bile marketten çekersin. Ayrıca o siteler legal iş yapıyorlar, illegal değil.
Blaze_04
Blaze_04 7.01.2016 01:01
Kardeş ben ilk 2 Mafia oyunu dahil istediğim tüm eski oyunlara dürüst yollardan yani orijinal olarak sahibim zaten..Steamde yoksa Gog tan alırım ordada yoksa ucuz ve adi yollara girmem.
Satmayan oyun markette ne arasın demişsinde..
Bad Rats gibi bir oyun o yüzdenmi 7 senedir Steamde.
Firmalar istedeigi oyunu çekiyor..
Örnegin Battlefield Bad Company 2 nin hala milyonlarca seveni var Steamde hala ama Origin Steamden çekti oyunu..Onlarca örneği var dediğim şeyin..
Satmaması en son nedendir.
MK Okuru
MK Okuru 7.01.2016 00:40
Oyunu markette tutmanın bir maliyeti vardır. Satmayan bir şeyi neden markette tutasın? Steam de satmayan bir oyunun serverlarında yer işgal etmesini istemeyecektir. O sitelerde işin yoksa eski oyun isteme. Karaborsadan fahiş fiyata bulsan bile çalışmazlar zaten.
Blaze_04
Blaze_04 5.01.2016 19:39
Oyunlara zaten sahibim ben.Ayrıca o dediğin mecralarla işim olmaz..
Bence oyunu çekmelerinin sebebi yayıncıyla alakalı.2K ya zaten bir haller oldu..Oyunları pahalı.İndirim desen zar zor yapıyorlar..Activision olma yolunda.
Oyunları markette tutmanın ne zararı olabilirki..İsteyen istediği zaman alır.
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 18:29
Bir oyun marketten çekilmişse "Abandonware" olmuş demektir. 50 bin tane mecra var oyunu ücretsiz indirebileceğin. İndir ve oyna. Demek ki adamlar artık oyunu markette tutmanın bir manasını görmemişler.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Blaze_04
Blaze_04 6.01.2016 17:07
İlk oyunların yeri ayrıdır tabi ama bütün oyunlar için söylenemez..Mesela Half-Life..Mükemmel bir ilk oyunun ardından ikinci oyundan beklentiler o kadar yüksektiki ilki kadar sarmaz dedik..Ama gel gör ki atmosfer ve getirdiği o muhteşem Source tam anlamıyla muhteşemdi..Hele ki Citadel ve oyunun sonu..Hala unutulmaz.
Mafia ilki gerçekten iyiydi..Eğer 3. oyun grafik ve piksel manyaklıgına değilde senaryoya ağırlık verirse yine zevkli bir oyun olur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 16:25
grafikler çok iyiymiş
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 6.01.2016 13:33
Hiçbirşeyin neden 2. veya 3. yada 8.oyunu ilki gibi olmuyor :) İstisnalar hariç tabi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tr_ß@r10
Tr_ß@r10 6.01.2016 11:29
Ben ilk iki oyunu çok beğenmiştim. Umarım eleştirildiği gibi oyunda mafya havası olmaması gibi bir durum olmaz da şahane bir oyun oynarız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 06:18
Mafia'nın açık dünya olmasında bir sıkıntı yok. Ne yani, tek açık dünya oyunu GTA mıdır veya açık dünya modu GTA'ya mı hastır? Hayır, arkadaşım. Açık dünya bir oyun modudur; tıpkı rpg, frp, fps gibi ve her oyun da bu modu kullanabilir. Benim için oyundaki tek sıkıntı arabaların anında patlaması...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 12:24
Bakın son kez yazıyorum daha da yazmam.eğer oyun ilk ikisi gibi olsa derdiniz ki kendini tekrar etti hep aynı şey. Şimdi böyle oldu yine tantana. Önemli olan senaryosu eğer cıdden hakiki uzun bir senaryo varsa hiç problem değil siz asıl bunu düşünün. Oynanışda önemli eğer bu eksikse yine olmaz
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.01.2016 03:42
Ben şahsen razı filan değilim.Tamam biliyorum Mafia 3 Mafia 1 kadar iyi olamayacak ama Mafia 2'den kesinlikle daha iyi olmalı.Ayrıca Mafia ruhu gitmiş filan demişler ama bunu diyen arkadaşların çoğu bu ruhun aslında Mafia 2'de gittiğini bilmiyorlar.En çok gerçekçi oyun yapısının bozulmasına üzüldüm.
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 21:01
Yok canım kim razıymış 2 oyun gibi olmasına. İlk oyunu oynamayanlardır onlar. Ben şahsen 1. oyun kadar güzel olmayacağını biliyorum ama en azından 2. oyundan daha güzel şeyler bekliyorum.
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 17:19
ama işte mafia'nın oynanışı gerçekçiydi,arcade değil sorun zaten orda,insanlar ilk oyun gibi bir oyun bekliyor ama bu ikinci gibi bile olsa yine razılar:)
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 6.01.2016 01:47
ya birde GTA benzetmesi yapılıp duruluyor şu oyuna deli olucam. Bana sorarsanız Mafia 2 daha çok GTA ımsıydı.
Ama bu oyun Sleeping Dogs Edasında ilerliyor ve ben rahatsız olduğum nokta bu. Araba sürüş dağılma patlama kovalamacalara bakarsanız oyun neredeyse sleeping dogs ve bu mekanik asla bir oyunu efsane yapmaz sadece çerez yapar. Mafia oyunu ise çerez olamıyacak kadar İSMİ olan bir oyun.
GTA mafia 2 ye neden benziyor derseniz, GTA mekanikleri hep similasyon havasındadır. Karakterlerin duvara toslamasından tutun GTA 4 deki sürüş hissiyatına arabanın süspansiyonuna uçak helikopter sürüşüne kadar hep içinde similasyon tadı barındıran şeyler oyun similasyonu aksiyona öyle bir yediriyorki fark ettirmeden tavşan çıkartıyo şapkadan.
Mafia 2 de araba sürüşü, çatışmalar, yakın dövüş(kıtta olsa) daha çok gta gibiydi.
Ama mafia 3 izlediğim kadarıyla yakın dövüşede asılıyor, silahlar aşırı güçlü aynı sleeping dogs. malesef gidişat bunu gösteriyor belki hikaye paklar, belki başka şeyler ama bu oynanış beni rahatsız eden şey.
Oyuna kötü demiyorum, serinin ruhuyla ilgili yorumda bulunmuyorum sadece adam gibi kaçamak yapılmayan bir mekanik kullanılmıyor buda cidden en rahatsız edici şey.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
EmreKLC
EmreKLC 5.01.2016 22:48
Steam de mafia 2 nin satışı durmuş nedenini bilen biri yazabilirmi oyunu alamıyorum içime dert oldu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
System32
System32 5.01.2016 22:19
bu oyunda boney m ma baker havası var gangstalık var mafya çatışmalarından ziyade çete kavgaları var bu artık belli jilet gibi canti abileri ruhumuza gömelim en iyisi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 21:43
umarım mafia 1 kadar güzel olur
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 5.01.2016 13:52
öncelikle tek beklentim oyun konsollarda kasmasın.
Oyunda hoşuma gitmeyen tek yön, arabaların patlama sahnesi kovalamaca okadar arcade aksiyon havasındaki, böyle bir mekaniği uygun görmeleri çok şaşırtıcı. Yani hiç kimsenin istemediği şeyi vererek neyi amaçlıyorlar ?
Oyun çıkınca yok mafya silahı, yok vitonun paltosu, yok kıl yok tüy diye dlc bombalaması fazla olmaz umarım.
Diğer yandan oyunda bölge ele geçirme mantığı varmış gibi geliyor outpost misali olmasada olur olursada biter çok çabuk ve bi havası kalmaz.
Ben düşmanların bittiği oyunları pek sevmem.
En nihayetinde bu oyunu çıkar çıkmaz alıcam. çıkar çıkmaz o oyunu almak benim bile bile yaptığım enayiliğimdir. çok nadir kendimi enayi konumuna düşürürüm. yeterki alacağım oyuna değsin bunu istiyorum.
Hatasız bugsız kasmayan doğru düzgün bir oyun ve arcade değil şehir içi mekaniklerin daha gerçekçi havada olması dileğiyle.
Yanıtla
Mandal
Mandal 5.01.2016 20:26
MK Okuru, 05.01.2016 18:22
Aferin sanaaa alkışşşş ...
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 18:22
Çıkar çıkmaz alma önce korsan dene
Ben almayacagım korsan gömecem
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 15:29
Ne diyin la?
Kalan Karakter: 300 Gönder
nerobianco
nerobianco 5.01.2016 20:23
Amerikan tarihini pek bilmem ama 1930 lardaki mafya yapılanması ile 1968 deki yapılanma aynı değildir diye düşünüyorum. yani oyun bize ısrarla 1968 senesini yaşatıyorsa o zamanın şartlarını sunmuş demektir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 18:41
Ana karakteri gördükçe sinirleniyorum. Oyun çıkmadan önce değişmeli. Oyun Saints Row'a kaymış gibi ama onda bile daha iyi karakterler var.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 17:37
nisanda çıkacağını sanmıyorum,kesin ertelenir ekim gibi falan çıkar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 17:26
Oyunu oynamadan önyargı yapmak hoş bir şey değil fakat şu an görünen tablo bana eski oyunların havasını yansıtamıyor gibime geliyor. Elbette şans verip oynayacağım ama beklentim düşük olacak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
KARTALIZMA
KARTALIZMA 5.01.2016 12:43
Umarım Türkçe altyazı desteğiyle çıkar...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.01.2016 12:29
++ Mafıa2 emperor of lıberty mesela böyle bir oyun olsaydı dediginiz gibi olurdu ama bu mafya 3 zaten başka oyun ve önemli olan senaryo
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Steam 178 TL'lik Yar...
  • GTA 6 Paketleri ve F...
  • Black Myth: Wukong D...
  • PlayStation Plus Ağu...
  • Phantom Blade Zero’d...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.