NetherRealm 8 yıllık çabayı onun için bir çırpıda kenara attı

Murat Halilbeyoğlu 13.11.2013 - 12:17
Çünkü daha kolay
Mortal Kombat ve Injustice: Gods Among Us'ın yapımcıları NetherRealm PS3 için verdikleri sekiz yıllık çabayı bir kalemde silip attı. Sebebi ise basit: Playstation 4.

Kıdemli yapımcı Adam Urbano konu hakkında şunları söyledi:

NetherRealm 8 yıllık çabayı onun için bir çırpıda kenara attı
"NetherRealm olarak PS3'ü seviyoruz. Bazı geliştiricilerin SPU'ları sevmediğini biliyorum lakin bizim PS3 için geliştirdiğimiz oyunları mükemmele ulaştırmak için üzerinde 8 senedir çalışan bir teknoloji ekibimiz mevcut. Bu şekilde Injustice için %100 kullanımına ulaşabildik."

"Fakat bunları PS4'ün rahatlığı için bir kenara bırakacağız. Araçlar harika, donanım harika, üzerinde çalışmak için oldukça zarif bir konsol. Dolayısı ile kodlama yapıp çalıştırmak eski nesillere göre gözle görülür bir fark yaratıyor."

Urbano geliştirme işleminin kolaylığının NetherRealm için doğru şekilde hazılnamış 60 FPS'li bir port yapma imkanını doğurduğunu belirtiyor.

Yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 19.04.2024 06:11
Kalan Karakter: 300 Gönder
NetherRealm 8 yıllık çabayı onun için bir çırpıda kenara attı
İlginizi Çekebilir