En dandik pc de bile nerdeyse ps2 oyunlarını emulator ile oynamak mumkunken kimi kandırıyor bunlar?
"2014 yılının başlarında geliştiricilerden PSOne ve PS2 oyunlarını PS4 üzerinde emule edebilmeleri için yol aramalarını söylemişti."
Değil nasıl insanları soyarızı araştırın demiş... Zaten son zamanlarda çıkan ps4 oyunlarının geneli ps3 oyunu olunca millette aa negüzel oyun çıkartıyolar ps ye der oldu sanki...
@17:29 yaşın kadar yıl yaptım evladım. şimdi başlama sırası sende.
MK Okuru28.11.2015 17:29
17:46 araştırma yaparsan hayat daha güzel bi yer olabbilir
MK Okuru25.11.2015 17:46
@19:17 evet grafikleri yeni nesle uyarlanarak yapılacak. yani siz eskiboxcuların geri uyumluluğu gibi eski nesil oyunları pixel pixel grafiklerle oynamayacağız. dediğim gibi bu ps4cüler için kabul edilemezdi zaten. ama sizin için ha 720p ha 480p. alışıksınız.
MK Okuru24.11.2015 19:17
22:05 baştan mı yapılacak? cahillik bazen iyi bişeydir ne diyim...
MK Okuru23.11.2015 22:05
@12:31 1.si üvey babandan yaşlıyım evladım. 2.si ekisboxtaki geri uyumluluk: eski cdyi tak, 480p grafiklerle oyna" şeklinde olacak. amma ve lakin ps2 oyunları ps4 için baştan yapılacak. çünkü şüphesiz ki biz, 720p ve 480p oyun görmek istemeyiz yüce ps4ümüzde.
MK Okuru23.11.2015 18:54
gel de anlat bunu fangirllere
MK Okuru23.11.2015 12:31
Bu ne biçim gençliktir? Biraz birbirinize saygınız olsun. PS4 sahibiyim ve X1'deki geri uyumlulukla PS4'teki geri uyumluluk arasındaki farkları anlayabiliyorum. En azından söylenenlere göre X1'de esktra para vermek gerekmiyor geri uyumluluk için. Ama PS4'te PS2 oyunu için ekstra para vermek lazım.
MK Okuru22.11.2015 21:18
@19:05. meraklanma sen yiğenim. gittiği yere kadaaar ;))
MK Okuru22.11.2015 19:05
16:52 dede yakında ölcen yorma kendibi bu kadar fazla gecenin 3ü falan
MK Okuru22.11.2015 16:52
@14:19 hee sen saat 21'da mışıl mışıl uykuya dalıosun biliorum. babacık yakalarsa seni gece internette bacaklarını kırar. sütünü içmeyi de unutma yatmadan önce. ortaokullu velet senii.
MK Okuru22.11.2015 14:20
@11:35 hadi o zaman anlat bana evladım. neden xb1 ps4den daha iyi? grafikleri? exclusive fazlalığı? nedir yani olay. "anlatamadı"... "fıssss"....
MK Okuru22.11.2015 14:19
Olsa nolucak anca burda sidik yaristirirsin oyuna yeticek parasi yok. Ergen derken insanlara bi gitte aynaya bak once ben ne mallim diye @03.02 yedirememis gecenn korunde kalkıp laf yetistirmeye çalışmış
MK Okuru22.11.2015 11:35
Vermek istediğin mesaj şu:bende olan şey en iyisidir bende olmayan şeyler ölsün. Hadi şimdi git sütünü iç ödevlerini yap
MK Okuru22.11.2015 03:02
@21:02 evet x1im yok. Tetrisim de yok. Nintendo wiim de yok. Hem cay demleyip hem de radyo çalan çaydanlığım da yok. Sanırım ergen beynin mesajı almıştır yeterince. Şimdi sivilce kreminle kucaklaş.
MK Okuru21.11.2015 21:02
Ulan bu kadarda yobazini gormedik ... Ya senin ps4 un olsa nolur x1 . yok uvey babandn yasliym ps sana alan babana
kardeşlerim sony o kadar salakmı şu anda ps3 oyunları ps4 e geriye uyumluluk getirsin adamların eskisi kadar olmasada halen konsolu ve oyunları satılıyor tam olarak ps3 devri bitsin ileride mutlaka ps3 için ps4 e geri uyumluluk getirecektir ama biraz daha var merak etmeyin
bu ne olursa olsun güzel bir gelişme ancak şunu görün artık lütfen.
Sony gerçekten çok cimri ve yolma peşinde sürekli, bakın XBox geriye uyumluluk getirdi ve oyunu satın almış olanlar için bir maddi kayıp yok konsola takıp oynayabilecek, ayrıca dijital platformdada satın alanlar oyunlarını Xbox one a indirebilecek.
Hadi tamam dijital platformda ps2 oyunu yok, tamam belki çok az kişinin elinde ps2 oyunu duruyor.
Ama diski takıp oynayabilimeliydi, hadi bunu yapmadılar, oyunlara ne kadar fiyat biçecekler ?
Ramestedlere biçtikleri fiyatlarıda biliyoruz, tam oyun fiyatına eski yapılmış oyunları yalandan cilalanmış diye sunuyorlar.
Retro oyunları bile fahiş fiyata satan bir konsol, ps2 oyunlarına ne kadar para ister şimdiden ürkütüyor.
Görün görün, xbox bukadar bonkörken, ps4 bu kadar cimri.
Satış rakamları bariz üstünlük ne kadar şımarttı ve rekabeti ne denli etkiledi görün.
Rekabet olmayınca, koy verdiler iyice.
Ama microsoftun yetişme çabası xboxı ne kadar iyi bir konsol yaptı adamlar tüm hatalarından sıyrılıp mükemmel işler başardılar.
Sony büyük bir düşüş yaşamadan akıllanmayacak. Bir denge olsa aralarında eskisi gibi özenip bözenilip yapılan oyunlar görürüz.
Şimdi çıkan oyunların konsolda nasıl çalışıp çalışmayacağını düşünüyoruz, ultraaslanın dediği gibi.
Konsol sahiplerinin kafaya takacağı son şey olan, kasıp kasmama sorunu pc den konsollara sıçradı.
512 mp ram ile çalışan eski nesil, neleri çalıştırdı stabil.
8 gb ram 8 çekirdek adamlar bir stabil oyun çıkartamadı gitti.
Neden çünkü oyunu çalıştırıyorlar, güncelleriz bi ara diyip satıyorlar. Zaten yeterince çalıştırıyor daha niye zaman ve para harcıyım diyor yapımcılar.
optimizasyon rezillikleri hat safhada konsollarda. oyuncular tepkilerini ortaya koymuyorlar çünkü lider belli, platform belli, herkesin bir acelesi var hemen çıksın ondan sonra pre order yapanlar ağlıyor oyun 5 ay sonra anca oda anca kendine geliyor.
Unity bir başlangıçtı piyasada çok unity var düzeltilmemiş hala ve bu gidişle piyasaya çok unityler gelicek.
Efenim x1'in işlemcisi, ps4'ün gpu'su daha iyi. Bunu inkar edebilecek kadar fanboyluk yapmayın.
MK Okuru23.11.2015 16:44
@12:36 neeey? Xb1in işlemcisi ps4den daha mı iyi?!? 720p başına mı vurdu senin ergencim??
MK Okuru23.11.2015 12:36
360 da pc mimarisi olduğunu kim nereden çıkardı ? İki eski nesil konsol da pc ile uzaktan yakından alakası olmayan mimarilere sahipti. MS yazilim ustunlugunu konusturdu o konuda. İslemcisi de ps4 den daha iyi oldugu icin emulasyonda da sorun yasamadilar.Sony yaptiklari ile piyasaya uymaya calisiyor.
Krisotil23.11.2015 03:25
ultrAslan bende para fln vermem eski oyunlara. Daha doğrusu ciddi para verilmez ama manyakları var bazı oyunların. Satar yani. 82 yapımı bile olsa alıyolar. Zaten Namco 80 yapımı oyunları Namco museum diye sata sata bitiremedi hala :D ps4e de gelir satarlar.
ultrAslan22.11.2015 12:42
Bir kez daha söylüyorum. Ps2 çıktığı zaman grafik anlamında güzeldi. Oyunlarda güzeldi. Ama sen bunu tavla mantığına oturtamazsın. Bir tavla sana görsellik anlamında çok bir şey zaten hiç bir zaman katamaz. Oynanış değişmez. Mekanikleri aynıdır. Sen bunu hangi akla hizmet oyuna benzetebildin çok merak ediyorum. Evet her şey grafik değildir evet başka faktörlerde etkilidir. Ama anlamadığın nokta zaten o zamanlar o grafikler yeterliydi. Kötü sayılmazdı. Daha iyisi yoktu. Ama artık öyle değil. Ps2'ye çıkmış kalitede oyunlar günümüzde daha iyi grafiklerle daha iyi konularla gelebilirken 15 sene öncesinin grafiğinde oyunu oynamak için ciddi paralar ödemek makul değil.
MK Okuru22.11.2015 11:39
20.59 elinin altında internet var kullan biraz şunu kafandan uydurma
MK Okuru22.11.2015 11:32
Ben seni çok merak ediyorum birader, butün gün burayı kovalıyorsun herhalde?
Krisotil22.11.2015 00:57
eski oyunların çoğu grafik yüzünden fln beğenilmedi.Oyundan oyuna fark var. Her iyi oyun grafikten ibaret değil =D FIFA'nın grafikleri daha iyidi, wining elevenlarda robot gibydi futbolcular topla dönme kabiliyetleri bile yoktu ama maç yapmak keyifliydi, beğenildi. Resident evil 2 flnda grafik yüzünden satmış bir oyun değil.İçerik çok iyidi siyah-beyaz çıksaydı da çok satılırdı o oyun.2001de Namco Museum 2 milyona yakın sattı ps2de. 80 yapımı oyunlar var içinde.call ofdan Guitar Herodan nfsden DMC'den vs daha fazla sattı... grafikle olmuyo iyi oyunlar... sen almazsın ben almam ama satıyo yani zaten satma ihtimali yüzünden sonyde böyle bi hamle yapmaya çalışmıştır... İyi bir oyun her zaman iyidir. tavla gibi. biriyle bi cafede tavla atıcaksan ahşabı eskimiş pulları soyulmuş bunlar oyunu kötü yapmaz, başlarsın oynamaya umrunda olmaz...
MK Okuru21.11.2015 20:59
@15:11 işte bu ergen eski nesil oyun diskini yeni nesil konsola takınca birden bire grafiklerin kendi kendine mükemmelleşeceğini sanan tayfadan. oyun oynamayı bırakmana gerek yok evladım. f2p oynamadığım için sen istediğin kadar oyna, senin gibi düşük zihniyetliler f2p oynar anca.
MK Okuru21.11.2015 20:07
Arkadaş sizin aklınız kıtmı? Sen ve senin gibi düşünenlere söylüyorum algılama sorununuzmu var? Bin kere dedik Sony bile isteye değil mecburiyetten getiremiyor geriye uyumluluğu.Ps3te cell mimarisi varken 360da pc mimarisi vardı.Adamlar celle göre yazılmış oyunu amdye uyarlayamazlar.Anlayın artıkk
ultrAslan21.11.2015 16:16
Dostum eski oyunlar tabi ki güzel grafiklerle anıldı. Anılmadı ne demek. Çünkü onlar o zamanın uç nokta grafikleriydi. Ama ben bu gün bir ps2 oyununu çok oynamak istemem. Çünkü zamanla çok daha iyi grafikli ve hikayeli oyunlar gördüm. Ben böyle düşünüyorum.
makaleLe21.11.2015 15:17
Arkadaşlar beklentilerinizi biraz sorgularmısınız lütfen. PS2 grafiklerini otomatik ramested eden bir geriye uyumluluk mu hayal ediyorsunuz ? Bu güzel bir gelişme, çünkü, konsolumda underground oyunları eski gta oyunlarının bulunması hoş olur kendi açımdan. Herkesin eskiden efsane bulduğu oyunlar vardır o efsaneler eski nesilde kaldı ps4 e taşımak hoş olur.
Ayrıca bu kadar grafiksel bakmayalım oyunlara. eski oyunlar o zamanın iyi grafikleriyle anılmadı sadece sağlam tam oyunlardı o oyunlar. DLC ve güncellemelerle yamalarla düzeltilen şimdiki oyunlar gibi değillerdi.
Hiç yoktan iyidir, ama sony bu hiç yok muhabbetinden bile yolma peşinde olacak ona yanıyorum.
MK Okuru21.11.2015 15:11
14:29 teknoloji konusunda gram bilgin varsa bırakırım oyun oynamayı
ultrAslan21.11.2015 14:58
Mk okuru cok doğru söylemiş. Bende eski nesil grafiklerle oynamak istemiyorum. Adam akıllı remastered olmayacaksa ps2 grafiğinden hallice olacaksa varsın olmasın ihtiyacımız yok.
MK Okuru21.11.2015 14:31
(devamı) hani tamam grafik çok önemli değil flan diyoruz da bu devirde dikdörtgen kafalı adamlarla da oynamayalım bir zahmet.
MK Okuru21.11.2015 14:29
yaw peki sen ps2 oyununu ps4e takıp kare kare pixelleri sayarak oynamak ister miydin? ps2 oyun diskini ps4e takınca senin sandığın gibi büyülü bir şekilde 1080p olmayacak evladım. varsın ekisboxcılar taksın eski diski 360p 480p oyunlar oynasınlar. onlar alışık.
Ps4 aldığıma pişman değilim aslında. Etinden sütünden herşeyinden yararlandım. Bayada oyun oynadım. 10-15 arkadaşım var bi yıldır gta online da haftada 3-4 gün aktifim hepside nerdeyse genellikle aktif. Kötü olan tek şey bizi ENAYİ YERİNE KOYUYO OLMALARI. Ellerinde mükemmel bi teknoloji var ama bunu seneyede giyeriz mantığıyla tutam tutam kullanıyolar. 4k televizyon çıkalı 3 sene yayılalı 2 sene oldu yani ps4 çıktığında 4k yayılmışdı ama bunlar bu teknolojiyi ps5 e sakladılar resmen bile bile şimdi küçüçük telefonlar bile 4k uyumluyken konsollar hala 1080p
Kötü olansa 4k televizyon almış olmam youtube dan 4k video aratıp sadece denizaltı balık görüntüleri çiçek böcek ve newyorkdaki gökdelen ışıklandırmalarını izliyo olabilmek....
Anlamadığınız birşey var. Teknoloji şirketleri 5-10 yıl planlı çalışıyor. Şuanda almanyada çatır çatır 4k tv satılıyo buradaki 4k tvler 40 zoll lükler 500 den başlıyo. Benim tv im bozulduğunda bende 100 euro fazla veririm 800 euroya 55 zoll 4k tv alırım nasılsa yakında yayılır mantığıyla aldım. Ama şuanda 4k nın tek işe yaradığı yer netflix oda 2-3 dizi. Onun haricinde 4k nın işe yaradığı tek bi yer yok. Ps5 e bile gelmesi zor. Sene olmuş 2015 hala ps2 oyunlarıyla zaman harcıyolar.o oyunları yaşı yetenler oynadı genç nesilde pek ilgi göstereceğine inanmıyorum. Yani şimdi tutupda gta 5 varken hiç bi genç san andreası vice city başdan sona oynamaz 1000 oyuncudan 10 oyuncu alır... Ki hali hazırda ios android platformlarına bile çıkmış durumda ps2 oyunlarının yeri artık 2015 de akıllı telefon platformu yeni nesil konsollar değil bununla uğraşacaklarına gitsinler yeni nesil oyunlarla uğraşsınlar. 4k ile uğraşsınlar. Her sene 50 euro aldıkları psplus hesabının gösterdiği hataları düzeltsinler. Ya allah aşkına ps5 4k olmuyacak diyenler 3 konsol hd ilemi geçirecekler o zaman hayatta almam ben ps5. Bu ne saçmalıkdır. Zaten micro alımlar dlc ler oyun sisteminin içine ettiler. Bide hd de kalsın oyun oynamıyalım
MK Okuru21.11.2015 18:52
Daha bizim Türk kanalları bile ancak HD yayına geçti Türkiye'de 4k TV almanın mantığı nedir.
PS3'de bile 1080p çalıştıran oyun neredeyse yoktu (PS fanıyım) olanlarda Exc. oyunlardı zaten. Ayrıca diğer okurların dediği gibi PS4, 4k çalıştırsaydı oyunlarda PS4'de iki kat fiyata satılırdı TR'de
MK Okuru21.11.2015 10:34
PS5 te bile 4K olmayacak sen boşuna bekleme, 1440p olursa şükret. PS6 ya kısmet artık. O da kimbilir ne zaman gelir.
MK Okuru21.11.2015 02:52
Adam ne anlatıyor sen nediyorsun 19:22 ne değişik adamlarsınız ya.
MK Okuru21.11.2015 01:14
4k tv alman hata iken bir de ps4 almissin. Cari açık şenlendiniz valla
MK Okuru21.11.2015 01:02
Konsollar yapılırken sadece son teknoloji kullanılsın diye yapılmıyor. Maliyeti düşük tutup bununla en iyi performansı yakalayıp her eve girmek hesaplanıyor. Yüksek donanım koymak iş değil önemli olan maliyet. 4k oynatan bir ekran kartı bile ps4 fiyatında satılırken sen neyin kafasını yaşıyorsun.
envaryt20.11.2015 22:22
Sen o parayla pc toplarsın. Seri üretimde 200-300 dolar maliyeti olur. Pc ile konsolu karıştırma.
MK Okuru20.11.2015 21:25
Youtube'dan sadece çiçek böcek, new york gökdelen videolarını izlediğine göre 4k yaygınlaşmamış demektir..Merak ediyorum ve sana soruyorum dünyada ve avrupada 4k yayın yapan canlı da dahil kaç tane tv kanalı var? Sen bence 4k'nın yayılma olayını tekrar düşün.
MK Okuru20.11.2015 20:50
İnternete ne kadar oduyorsun?
MK Okuru20.11.2015 20:27
dostum bilgisayarlada bile 4k oyun oynamak için en az 8000tl'lık bir sistemin olması lazım. konsollar 8000tl'den çıksa kim alır az düşün yani. konsolun konsol yapan zaten düşük bütçeli oyuncuları mutlu etmek.
MK Okuru20.11.2015 19:50
4 k çalıştırmasını mı bekliyordun konsolun 4 k ne kadar masraflı olurdu 2013de bi bilsen adı üstüne konsol 4 k açan bilgisayarlar bile 4000 5000 tl civarı
MK Okuru20.11.2015 19:22
4K'da 60 FPS stabil çalışacak bir sistem nereden baksan 8000 TL civarı tutar. Konsol zaten ucuz diye satıyor, kaç kişi verebilir sence o parayı bir konsola -sadece kendini düşünme birader. Bu kadar takıyorsan eğer git PC topla.
PS2 oyunları tıpkı XboxOne'da olduğu gibi elinizde orijinal kopya varsa direkt takıp oynanabilir olacak. Ayrıca dijital olarak da indirmeye sunulacak.
Çoluk çocuk gelip ya troller ya konsol kaka-pc olley muhabbeti yapar, haberin içine eder.
Ps3 neyse de ps2 çok eski be. Yani grafikler kesinlikle tatmin etmez. Ayrıca bu tarz bir geri uyumluluğa da gerek yok bence. Geri uyumluluk olsa ne olur olmasa ne olur bence boşuna uğraşıyor sony. Önemli bir şey değil uyumluluk. Ama ps3 efsanelerini falan getirdiler ya remastered ona açığım. O tarz fikirler güzel. Ama ben şimdi ps4'te başka ps3 oyunları oynasam ne oynamasam ne. Önemli değil.
Arkadaşlar. Haklısınız çok ama çok güzel ps2 oyunları var. Ama grafikleri gerçekten sırıtır yani. Hani oyun ne kadar güzel olsa da grafikleri kötü olunca gerçekten can sıkıyor. Ben bunu belirtmeye çalıştım.
Nyiragongo20.11.2015 23:52
Ben de katılıyorum açıkçası. Sanki çok oynayacak zaman varmış gibi bir de eski oyunlarla zaman geçirmek bana gereksiz geliyor. Yeni çıkan o kadar çok ve güzel oyun var ki onlara bile yetişemiyorum ben açıkçası.
MK Okuru20.11.2015 23:35
ps2 de cok efsane oyunlar vardır hocam. Herkes senin gibi bir ps2 si olupta oynamadı sonucta. Adam yaş geregi ps3 ile basladı belki ? ps2 nin oynanması gereken cok oyunu var.
ultrAslan20.11.2015 22:57
Görüşlerinize saygı duyuyorum. Bu benim fikrim.
MK Okuru20.11.2015 21:31
Destroy All Humans oynamak icin herseyi yapardim :3 Yasasin Remaster lar, yasasin GERİYE UYUMLULUK
ultrAslan20.11.2015 19:31
Tabi bana katılmıyor olabilirsin sonuçta bu benim kişisel fikrimdir ve sana saygı duyarım.
MK Okuru20.11.2015 19:30
Senden bu yorumu beklemezdim.PS2 oyunculuk tarihinin altın çağıdır bana kalırsa.Lakin neden fiziksel olarak getirmiyorlar,neden kutulu oyunları oynayamıyoruz ?
MK Okuru20.11.2015 18:55
ultrAslan yaşın kaç kardeşim? Tabi bi Shadow Of The Colossus oynamamışsındır ya da bi ICO ya da bi Football Kingdom ve diğer efsaneleri oynamamışsan bu yorumu yapman çok doğal
MK Okuru20.11.2015 16:12
Boşuna mu uğraşıyor ? Çok yanılıyorsun bilader gayet iyi bir fikir haberi duyunca oh be dedim sayılamayacak kadar çok iyi oyunlar var grafikler çöp deyipde kenara atmak çok yanlış bu konuda sana katılmıyorum.Saygılar
gelsin gelsin psoneda 2de gelsin...dynamite soccer şart. benim psone zor okuyo artık 17-18 yılı geride bıraktı cırt cırt patlıcak alet. tekken 3 cdsi de zaman aşımına uğradı. Test Drive 5... küçükken yüzlerce oyunu korsan oynamıştım zaten çipliydi psoneda 2de.. bişeyler satın almak lazım. AYIP =D iyi oyunlar 15 yıl önce çıkıyodu parada kazanmıyolardı şimdiki gibi. şuanda çeyrek oyun çıkartıp dlc iteleyip parayı götürüyolar. firmaların kötü oyun yapıp para kazanma döneminden geçiyoruz...
Allah Allah Until Dawn, Arkham Knight, Mad Max, Fallout 4, Yeni Need for Speed, Battlefront, Bloodborne bunlar eski nesil oyunu mu? Farkındamısın bilmem konsola PCden daha fazla oyun çıkıyor.
xbox 360 için kinect çıktı sony durmadı hemen move çıkardı x1 için 360 oyunları için geri uyumluluk çıkardı sony yine durmadı ps2 oyunlarını ps4 de çıkardı emülatör olarak bari emülatör uygulaması nasıl olacak orası ayrı bir konu pcdekinden daha iyi olursa oturur sistem.
Hayırdır birader niye? Hangi yeni çıkan oyun PS4ü es geçti? Mad Max, Need for Speed, Fallout 4, Battlefront, Wild Run, MKX vs hangisini oynayamadık? Esas sana yazık Arkham Knight, Bloodborne, Until Dawn, The Last of Us oynayamadın oynayamazsın.
portakallılahmacun20.11.2015 20:02
Yep. PS4 kullanıcıları PS2 oyunlarını oynama fırsatına sahip olacak. Gerçekten çok kötü, çok üzücü bir haber bu.
Pc sahipleri ps1 ps2 oyunlarının hepsini emulator üzerinden 1080p oynayabiliyor. Yani demek istedigim düşük bir sisteminiz olsa dahi emulator üzerinden hepsini oynayabilirsiniz konsolcu arkadaşlar. Bilmeyenler için sölüyorum.
Valla 1 yılı aşkın bir süredir PS4 sahibiyim. PC'imi satıp aldım. Şu ana kadar genel olarak konsoldan memnunum. Elbette sevmediğim daha doğrusu Sony'nin sevmediğim noktaları var. 1.si çok para göz bir firma. Elinden gelse x'e basmak için mikro ödeme yapın diyecek. Genel olarak konsollarda oyunlar çok pahalı 250 lira nedir ya hadi normal mağazalardan al 200 lira ülkemizin şartlarında iyi para. Sonra PSn Plus oyunları kesinlikle PS4'e hakaret sebebi. Bir ara 8 bit oyun verdi nerdeyse :) 8 çekirdek işlemci, 8gb gddr5 ram buna yetiyormuş sadece gibi dalga geçer gibi :) Ama bu PS2 oyunlarına hiç bir itirazım yok gelsin uygun fiyatlı olsun alır oynarım. ilk DMC'yi PS4'de oynamak süper olur valla. Daha bi dünya oyun var. Valla PSN Plus'a psone, ps2 oyunlarını versinler daha iyi. Böyle 8 bit flash oyunlar vereceklerine ben Resident Evil 3 Nemesis'i tercih ederim. Sonuç olarak PS4 iyi bir konsol sağlam bir konsol ama Sony bazen gerçekten ipin ucunu kaçırıyor.
Yeni nesilde iş yok bizim zamanımızda böylemiydi.Ps4 te yalan oldu.Napcaz şimdi yatcaz şimdi.Premature konsol doğurusan böyle ölü doğar.Zaten capcom da oyun yapmıyor
Playstation serilerinin hepsine sahibim inanin ps2 deki kalite hicbirinde yok tabi oyunlara sadece grafik acisindan bakanlari bu sozlerimden tenzih ederim
"2014 yılının başlarında geliştiricilerden PSOne ve PS2 oyunlarını PS4 üzerinde emule edebilmeleri için yol aramalarını söylemişti."
Değil nasıl insanları soyarızı araştırın demiş... Zaten son zamanlarda çıkan ps4 oyunlarının geneli ps3 oyunu olunca millette aa negüzel oyun çıkartıyolar ps ye der oldu sanki...
Sony gerçekten çok cimri ve yolma peşinde sürekli, bakın XBox geriye uyumluluk getirdi ve oyunu satın almış olanlar için bir maddi kayıp yok konsola takıp oynayabilecek, ayrıca dijital platformdada satın alanlar oyunlarını Xbox one a indirebilecek.
Hadi tamam dijital platformda ps2 oyunu yok, tamam belki çok az kişinin elinde ps2 oyunu duruyor.
Ama diski takıp oynayabilimeliydi, hadi bunu yapmadılar, oyunlara ne kadar fiyat biçecekler ?
Ramestedlere biçtikleri fiyatlarıda biliyoruz, tam oyun fiyatına eski yapılmış oyunları yalandan cilalanmış diye sunuyorlar.
Retro oyunları bile fahiş fiyata satan bir konsol, ps2 oyunlarına ne kadar para ister şimdiden ürkütüyor.
Görün görün, xbox bukadar bonkörken, ps4 bu kadar cimri.
Satış rakamları bariz üstünlük ne kadar şımarttı ve rekabeti ne denli etkiledi görün.
Rekabet olmayınca, koy verdiler iyice.
Ama microsoftun yetişme çabası xboxı ne kadar iyi bir konsol yaptı adamlar tüm hatalarından sıyrılıp mükemmel işler başardılar.
Sony büyük bir düşüş yaşamadan akıllanmayacak. Bir denge olsa aralarında eskisi gibi özenip bözenilip yapılan oyunlar görürüz.
Şimdi çıkan oyunların konsolda nasıl çalışıp çalışmayacağını düşünüyoruz, ultraaslanın dediği gibi.
Konsol sahiplerinin kafaya takacağı son şey olan, kasıp kasmama sorunu pc den konsollara sıçradı.
512 mp ram ile çalışan eski nesil, neleri çalıştırdı stabil.
8 gb ram 8 çekirdek adamlar bir stabil oyun çıkartamadı gitti.
Neden çünkü oyunu çalıştırıyorlar, güncelleriz bi ara diyip satıyorlar. Zaten yeterince çalıştırıyor daha niye zaman ve para harcıyım diyor yapımcılar.
optimizasyon rezillikleri hat safhada konsollarda. oyuncular tepkilerini ortaya koymuyorlar çünkü lider belli, platform belli, herkesin bir acelesi var hemen çıksın ondan sonra pre order yapanlar ağlıyor oyun 5 ay sonra anca oda anca kendine geliyor.
Unity bir başlangıçtı piyasada çok unity var düzeltilmemiş hala ve bu gidişle piyasaya çok unityler gelicek.
Kötü olansa 4k televizyon almış olmam youtube dan 4k video aratıp sadece denizaltı balık görüntüleri çiçek böcek ve newyorkdaki gökdelen ışıklandırmalarını izliyo olabilmek....
Çoluk çocuk gelip ya troller ya konsol kaka-pc olley muhabbeti yapar, haberin içine eder.
ps3 içinde elimizde var olanları dijital olarak hesaba işleyebilmeliyiz.