1/2

Snow

Aykut Göker 3.06.2010 - 12:31
Mafyanın kol gezdiği yıllardı...
Mafyanın kol gezdiği yıllardı. Karanlık adamlar, daha çok para için daha çok bölgeye hakim olmak için hiç düşünmeden insanları öldürüyor, şehre büyük zararlar veriyorlardı. Ancak ne kadar çok paraya da sahip olsalar, ne kadar çok bölgeyi de ele geçirseler, açlıkları son bulmuyordu. Onların istediği yegane şey şöhret kazanmaktı! İsimleri duyulsun, duyuldukça insanlar korksun istiyorlardı. Bunu sağlamak için türlü kirli işlere girip, kan akıtıyorlardı...

Uyuşturucu sektörü karaklık adamlar için son derece kârlı bir sahaydı. Önce ufak işlerle başlanıp, yeteri kâr sağlanınca kolaylıkla işleri büyütüyorlardı. Böyle bir iş için şüphesiz Güney Amerika’dan başka bir yer düşünülemezdi. Öyle ki Meksika ve Kolombiya, uyuşturucu krallarının yatağı olarak anılır olmuştu. Tüm büyük mafya liderleri, bu bölgede barınıyor ve aynı sofranın yiyeceklerini tüketiyorlardı. Artık o sofraya yeni birilerinin de oturma zamanı gelmişti...

İmparatorluklar yıkılır ve mutlaka yerlerine yenileri gelir

Frog City Software’in şu sıralar üzerinde çalıştığı Snow, bize hayatın karanlık yüzünü, sokak aralarını, yer altını göstermeyi amaçlıyor. Öyle ki oyunda yöneteceğimiz karakter, ufak bir çetenin liderliğinden, uyuşturucu ticareti imparatorluğuna uzanan kanlı yolda, kendini var etmek istiyor. Bunu da 1975 yılının Güney Amerika bölgesinde, Meksika ve Kolombiya’da gerçekleştiriyor. Uyuşturucunun günlük hayatla beraber anılır olduğu, sokak aralarında kanlı çatışmalara sahne olan bir kaos ortamında, Snow ile kendi imparatorluğumuzu kurmaya çalışacağız

Başlangıçta bize ait küçük bir bölge bulunacak. Burada ufak işlerle karanlık hayatımıza ilk adımı atacağız. Çevredeki ufak işletmeler ilk durağımız olacak. Yaptığımız uyuşturucu satışlarının ücretlerini de biz ayarlayacağız. Böylelikle diğer çetelerle ticari açıdan sıkı bir rekabete gireceğiz. Bu rekabeti sonuçlandırmak için ticari kabiliyetimiz yeterli olmayacak, zira kanlı çatışmalar da sıklıkla sonucu belirleyen öğeler olacak.