Splinter Cell: Conviction neden Unreal 2'yi kullanıyor?

Ağahan Çelik 3.06.2010 - 12:31
Splinter Cell: Conviction neden Unreal 2'yi kullanıyor?


Splinter Cell: Conviction neden Unreal 2'yi kullanıyor?


Ubisoft Montreal stüdyoları tarafından geliştirilen ve dağıtımcılığını yine Ubisoft'un yapacağı Splinter Cell serisinin son oyunu ''Splinter Cell: Conviction'' için Ubisoft bazı teknik bilgileri cevapladı. PC ve Xbox 360 platformları için geliştirilen ve Ekim 2009'da raflarda olması beklenen ''Splinter Cell: Conviction'' için sorulan birkaç soru ve cevapları:

Neden Unreal 3 motoru yerine Unreal 2 motorunu seçtiniz ?

Unreal 2 motoru bizim kendi motorumuzdur, Splinter Cell: Chaos Theory'de devrim açtığımız motordur.


Bu motorun güçlü yanları neler ?

- Büyüleyici ışık görselleri sunabiliyor, haritadaki ışıklar dinamik şekilde aktif ve deaktif edilebiliyor.

- Tamamen dinamilk çevre sunabiliyor.

- Çok sayıda objeyi aynı ekranda gösterebiliyor .

- Yeniden yapılabilir çevre, ambiyans

- Ekranda oluşabilecek kalabalık görüntülere verdiği tepki ve idare kuvvetli.

KAYNAK
Splinter Cell: Conviction neden Unreal 2'yi kullanıyor?
pcgameshardware.com

Yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 25.04.2024 23:34
Kalan Karakter: 300 Gönder
Splinter Cell: Conviction neden Unreal 2'yi kullanıyor?
İlginizi Çekebilir