• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Stephen Hawking uyardı! Uzaylılardan her an mesaj gelebilir Yorumları - (115) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 1.07.2025 23:52
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.12.2018 22:59
Bırakın bu yalanları önce kendini uzaylılarla düzeltsin boynu düşmüş garibin ona yardim etmiyen uzaylibizemi yardim eder. Sasarim bu dünyadaki aptal insanlara
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2017 15:42
bi kere uzaylılara göre biz uzaylı oluyoruz bizim niyetimiz kötü değilse onların niyeti niye kötü olsun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2017 17:09
Stephen bi yaşlanmadı gitti...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.08.2017 12:12
He ya bir sen kaldın.
Kalan Karakter: 300 Gönder
hemmen
hemmen 1.08.2017 12:37
bi kere bilimadamları diyoki, zaman sonsuzdan beri var olduğundan dolayı yokluk üzerinde o kadar zaman geçerki, rastlantısal olarak enerji ve kütlesel varlık oluşur. bu durumda stefın da sonsuz sayıda farklı fizik kurallarında evren vardır diyor. yani aklınca Allah olmadan da yokluğun kendi kendine var olabileceğini söylüyo. ben de ona derimki zaman nedir ulan dangalak, veya yokluk üzerinde uzun zaman geçince enerji ve kütle oluşum kuralını kim koymuş? zamanın olması ve bu enerji oluşum kuralını koyan biri lazım değil mi? ben de size sahih hadis söyliyim(sahih hadis=islam peygamberinin doğru olan sözleri)''Zamana sövmeyin, Zamanın kendisi Allahtır''. bu hadis islam alimleri tarafından hiçbir zaman anlaşılamamıştır ve sahih olmasına rağmen şüphe duyulmuştur bazılarınca da. fakat ben yukarıdaki bilgiye göre zamanın, yokluktan varlığı oluşturduğunu duyunca kafamdakiler, yapboz parçaları da birbirine oturdu:). İslamda hiç bir bilimsel açıklamaya karşıtlık bulamazsınız. ateistlerin müslüman olma vakti gelmedi mi, bunca mantıklı açıklamayı duyduktan sonra bahaneniz de kalmayacak.
Yanıtla
komikaze
komikaze 3.08.2017 15:05
AZMAN61
Ateistler ve deistler diye genelleme yapılmasına ben karşıyım.Deistim diye ortalarda dolaşmıyorum :) Literatürde deist diye inancımı tanımlıyorlar fakat ben senin dediğin zihniyette değilim.Yani Allah yarattı sonra bıraktı benim düşüncem bu değil.

Allah yarattı diye düşünmüyorum en başta fakat Allah diye bir kavramın olmadığınıda savunmuyorum.Sizin düşüncenizdeki Allah olgusu dışında bir düşünceye sahibim yani patlamadan önce yaratılan bir çekirdek var ve bu çekirdek patlatılıyor.Daha sonrasında o patlayan çekirdek gezegenlerin ve canlıların oluşmasına ışık tutuyor kaynak yani.Çekirdeğin oluşumunu sağlayan neydi yani esas soru işareti ve bulunması gereken nokta burası.Çünkü ortada 2 tane evren var hem düz hem de ters yönde bizim de içinde bulunduğumuz evren belli bir istikamet yönünde büyümeye devam ediyor.Olgular baştan sona gidiyor fakat diğer evrende ise patlamadan oluşan sondan başa doğru bir zincir söz konusu.

Her neyse tehlike mevzusuna gelirsekte insanların inançlarıyla tehlike derecesi örtüşmez.Bu tamamen zihniyet ile alakalı bir durum yani bir adam dindar olabilir fakat bu onun cani olmasını engellemez.Ya da bir adam ateist , deist olabilir bu o adamıda piskopat , pislik ya da herhangi bir başka kavramlar ile suçlamak için yeterli delil değildir.Dine inanırsın ya da inanmazsın benim inanmama durumum bilinçsizlik ya da araştırma yapmadan cahil olmam ile bir alakası yok.Sebep ve sonuçları tartınca elindeki verilerin neye inanıp inanmayacağını belirliyor , dolayısıyla da ben bu veriler ve yaşanmışlık ile birleşen deneyimlerim sonucunda bu inanca kavuştum.Tekrar söylüyorum dine inanan insanlara saygım sonsuz hiç bir lafım yok ama aynı tepkiyi de karşı taraftan bekliyorum.Herkes medeni bir şekilde neye inanıp neye inanmayacağını özgür bir şekilde seçebilir.Ben insanlarla oturupta inançlarını değiştirmek gibi bir çabam olmadı olamazda hatta olmamalıda.Sen veya başkaları dine inanıyorsunuz diye herkes inanmalı mı ya da ben inanmıyorum diye kimse inanmamalı mı ? Tabi ki de hayır.

İnançsız insanların toplumda var olmaları sosyal-kültürel trajedileri tetiklemez.Asıl trajedi nedir biliyor musunuz zorla ve yobazca diretmelerdir.Bana göre toplum için en önemli husus aile ve ailelerden çocuklarımıza aktardığımız saygı ve sevgidir.Daha sonrasında toplumun gelişmesini sağlayan diğer element ise bilimdir , araştırmadır.Din toplumları düşünmemeye ve kaderciliğe iten bir husustur.İnsanlar sürekli bir şeyler bekliyor ve üretmiyorlar.Biz diyoruz ya toplumumuz tüketici diye bunun sebebi nedir tamamen devleti yöneten kişilerin dini hususları topluma dayatmaları ve bir kural gibi işletmeleridir.Ben demiyorum ki din olmasın olsun fakat medeniyeti dine sokmak zorundayız eğer sokamaz isek bu şekilde devam etmeyecektir bunu hala savunuyorum.

Bir tehlike arıyorsanız gençler o tehlike zaten ülkemizin geldiği durumdur.Eğer gerçektende yaşadığımız ülke için birşeyler yapmak istiyorsanız o deistmiş bu ateistmiş o şöyleymiş bırakın bu işleri bunların hepsi palavra insanları sömürmek için uydurulan kavramlar.
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2017 08:35
01:04 deistler çok yaygınlaşıyorsa önlem almalı bence ne yapabiliriz bro. Ateistlerin sayısıda fazla ama bunada bir set çekmeli birde satan lar var bunları direk postalamalı dimi

MK Okuru
MK Okuru 3.08.2017 05:00
güzel sözlerin var araya uygunsuz yorumlar koymuşsun ama gene de iyidir. Şöyle bir eklenti yapalım evren sonsuz değildir. Bilim adamları (adam olanlar) evren de var olan yıldızların yakıtının en sonunda tükeneceğini genişlemekte olan evrenin küçülerek en sonunda içine çökerek yok olacağını söyledi..
azman61
azman61 3.08.2017 01:04
deistler ateislerden daha tehlikelidir ve yaygınlaşma
eğilimi göstermektedir.deistlere göre ALLAH yaratır sonrada kendi haline bırakır karışmaz..
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 23:22
19:00 düşünmek ve sorgulamak, kuşku bırakmamayı sağlar. kuşku her insanda mevcuttur ama beyin ilaç gibidir, ihtiyaç anında bedenin yaptıkları inanılmazdır, örneğin bir insanın kolu kırılsa vücut önlem olarak acıyı demore edecek yolları kendiliğinden bulur engelleyemezsin çünkü henüz kontrol edilmiyo
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 19:00
mutluluk bu dünyada bir boka yaramaz ancak benimseyemediğin gerçekliği cazip kılarsın. cennet yalanı dünyadaki cehennemi benimsememize sebep oldu. düşün ki dünya cennetin ta kendisiydi. ne yaptık ona ?
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 14:36
14:26 yorumuna katılıyorum ama şunuda anlarsın ortalıkta müslümanlara karşı büyük bir oyun oynanıyor sen müslüman oluyor diyorsun bende diyorum sen öyle zannettmen için elinden geleni yapıyorlar yani aramıza sızıyorlar. tamam biraz kurgu gibi görünebilir ama dünyayı ajanların yönettiği bir gerçek
hemmen
hemmen 2.08.2017 14:26
ben savaşarak dünyayı ele geçireceğiz demedim. insanlar islamın hak din olduğunu anlıyorlar, islam giderek yayılıyor. youtubeda müslüman olan hristiyanları, papazları bulabilirsiniz. müslümanlar da başka dinlere geçiyorlar fakat onlar cahilliklerinden ve çevresindeki müslümanların veya anne babalarının islamı yanlış öğretmesi, düzgün açıklamaması yüzünden oluyor. müslüman olanlar ise gerçeklere ve mantığa dayalı olarak müslüman oluyor.
hemmen
hemmen 2.08.2017 13:48
gmail adresim: ahmeterkangm@gmail.com
sorusu olan herkes mesaj atabilir,
komikaze
komikaze 2.08.2017 08:50
Gönül doymasını mecazi söyledim zaten amacı birşeyin ispatı değildi.Siteden Mesaj gönder banaaa mail adresini.
komikaze
komikaze 2.08.2017 08:31
Ben ateist değilim deistim.Tabi Allah diye bahsettiğiniz olgu için daha farklı düşünüyorum .Her neyse ben cennete gitmek ya da cehenneme gitmemek gibi kaygılarım yok ki tabi gerçek dışı birşey olduğunu çok net biliyorum.Nasıl biliyorsun bu kadar net dersende gözlerimin gördüğü bir takım şeyler var ve zaten bu şekilde olan olaylarla kim karşılaşsa tüm dinleri anında bırakır emin ol :)
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 08:27
İslam dünyaya hakim olacak(?) nasıl olacak o iş bilader? Filistin in etrafı komple müslüman varken bir İsrail'e laf söylememek nasıl bir şey? İran Afganistan Suriye müslüman değildi de ben mi yanlış biliyorum yoksa sen hayal dünyasına altın biletlemi gidiyorsun?
hemmen
hemmen 2.08.2017 04:08
Ben bilimsel gerçekleri konuşuyorum. O hadisi şerif yüzlerce yıllık kaynaklarda var. Yani zamanın yokluğu yaratması bilimsel olarak kanıtlanmadan önce de vardı. Bilim geliştikçe islami gerçekler bilimsel olarak kanıtlanıyor ve daha iyi anlaşılıyor. bi de işin şu tarafından bakın: siz haklıysanız eğer siz de biz de yok olup gidecez, biz halıysak siz cehenneme biz cennete gitcez. yani müslüman olmak her halükarda daha faydalı daha mantıklı. hem dünyada da öldükten sonra cennete gideceğimiz umudunu taşıdığımız için sizden daha mutluyuz. Avrupada amerikada insanlar mutluluk için tekrar dinlere dönüyorlar. türkiye olarak onlardan yarım yüzyıl geriden geldiğimiz için buradan anlaşılmıyor pek. 20 yıl sonra olur mu bilmem ama islam dünyaya hakim olacak.:)
Şurda araştırmalar yapmış saygın bir adam var diyosun . ben de o adamın araştırmasının doğru olduğunu ve islamla birebir örtüştüğünü söylüyorum. gönlüm doymuyor diyorsun, önemli olan aklının doyması değil midir? gmailden konuşalım, aklını doyurmayan hiçbişey bırakmam, burada tartışmak zor oluyor. her zaman kayıptasınız ateistler.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.08.2017 00:29
ilimle doğru anlamda bağı olanlar neden uzaylı olamayacağını bilir. Ha bu arkadaş zamanında maddesel bütünlük yeterli yoğunluğa ulaştığında evren kendi kendine oluşmuş Allah yoktur demiş ve sonrasında bilimsel zekasının itirazıyla bütün bu evreni yaratan güç kendi kanunlarını da koymuştur demiştir..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.08.2017 04:52
söylediklerimi anlamamışsın, inançsızlığın ilmi olmaz ama ilimle uğraşmak için inanmak şart değil. Yaratıcı zenginliği istediğime ilmi isteyene veririm der. İlimle alakalı konularda taraf olunmaz. İnanç ilimle tamamlanır. Bulana değil sonuç ve doğruluğa bakılır. İlimde doğru inançsızlıkla örtüşmez..
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 19:10
ben size söyleyim ikinizde de iş yok. inancınızı destekleyecek bilgiyi bile inancı olmayan bir adam sayesinde destekleyebiliyorsunuz.
hemmen
hemmen 1.08.2017 12:19
sende iş var:)
Kalan Karakter: 300 Gönder
CRX
CRX 27.07.2017 22:24
DÜNYA DÜZzzzz !!!!!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 18:44
dünya madem düz, düz olmayan güneşinetrafında dönerken bir tarafta sabahken nasıl diğer tarafta akşam oluyor ? güneş nereye batıyor ?
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2017 21:53
Bla bla değilde "falan filan falan" yazsan daha iyi olurmuş. Ama bak bir parça karizma göstermiş seni tamam.
Hickey
Hickey 28.07.2017 04:05
Aslında dünya dönmüyor hepsi yalan(!), illuminatinin oyunları bunlar istediğiniz kadar inkar edin bla bla bla bla bla gerçekler(!) değişmeyecek dünya düzdür pis inkarcılar bla bla bla bla

Uzaylı peri masalı evrende tek başımızayız(!) hepsi yalan bizi kandırmışlar bla bla bla bla bla

Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 16:14
Ne güzel, oturduğun yerden; zaten o hadiste vardı, kitapta yazıyordu, eskiler söylerdi diye sallayan arkadaşlar: hiçbir bilimsel buluş din kitapları takip edilerek bulunmamştır, ancak pek çok bilimsel buluş sonrası hemen her dinde "Eee N'olmuş yani, biz zaten bunu biliyoduk" ukalalığı yapılmıştır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
hemmen
hemmen 26.07.2017 23:43
Uzaylıların olmadığına her iddiaya girerim. çünkü çook saçma
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.08.2017 10:14
Onlarda diyordur "İnsan olamaz, çünkü çok saçma!" ama sen varsın işte!?!
hemmen
hemmen 1.08.2017 12:17
enayiler, ben de o yüzden diyorum zaten. insanın olması ihtimali trilyonda bir diyelim. evrende de trilyon tane gezegen var diyelim atıyorum. trilyonu ile 1 bölü trilyonu çarp= 1 yapar. yani insanın olması ihtimali 1'dir. yani yüzde yüz, anlamayanlar için :). Allah herşeye gücü yetse de, evrende herşeyi fiziki kurallara göre yaratmıştır. yani elbette insanın olması için de fiziki kuralların o şartları oluşturması lazım. Bilimsel çalışmaları takip ediyorum ve islamla çatışan hiçbirşey yok. gerçi islama göre uzaylılar kesin yoktur diye bişey de yok, bu benim kendi görüşüm, yukarıda da açıkladım neden diye.
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 12:10
fermi paradoksunu araştır. insanların olması daha saçma
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 15:20
Uzaylı denilince sacma geliyor zaten ama insan ve hayvan sekline benzer ve oldukça kalabalık olduklatını düşünüyorum
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 14:12
Sende saçmasın ama varsın
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 04:29
Varlığı ya da yokluğu ıspat edilmemiş hiçbir şey üzerine iddiaya girilmez.Zaten aklı biraz çalışan bir adam: Ne senin ne de kendisinin ıspat edemeyeceği x bir şeyi tartışmaz. Bazı şeyler kitaplardan öğrenilmez , beyin gelişir ya da 0-2 yaş ötesine geçemez. Olabilir , insanlık halidir..Hor görmeyin.
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 03:23
Ahahah neden kardeşim bu kadar büyük bi evrende neden sadece sen yaşıyor olasın ? Bu nasıl bencil bir düşünce yapısı ??
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 02:19
Sonsuz bir evrende yaşayan tek canlılık formunun bizim Dünya'mızda olduğunu düşünmek daha korkutucu değil mi?
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 01:24
Neden saçma ki ?
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 00:12
kardeşim koskoca evrende o kdr gezegen içinden sadece dünyada canlı olduğu fikri çokmu mantıklı geliyor?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.08.2017 21:25
insandan daha teklikelisi var mı abi uzaylılardan korkuyoruz abi şu gündemdeki ünlüler partililer sahilde mangal yakan insanları havayı zehirleyen ormanları kesip beton binalar diken araplara satan insanlar daha tehlikeli ve dünyanın sonu bu insanlardan olur uzaylılar zararsız çıkacak söyliyim ben..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
hakande84
hakande84 1.08.2017 11:40
Aradığınız dünyalıya şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
curse
curse 31.07.2017 13:14
zaten buraya gelebilirlerse çok ama çok gelişmiş bir teknolojileri vardır demek.(şu ana kadar hiç görülmediler.)ayrıca geliş amaçları Hawking in dediği gibi kötü ise bittik zaten.çok düşünmeye gerek o zaman.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.07.2017 12:06
Bahsedilen gezegende madem ki bu kadar yüksek bir teknoloji var biz onları tespit edebiliyoruz da onlar bizi tespit edemiyor mu? Çok saçma sakın cevap vermeyin :D. Bu arada dünya dışı varlıkların olduğuna inanıyorum yanlış anlamayın. Sadece Hawkingin rüyasında gördüğü bir şeyi gerçek sanması saçma.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.07.2017 11:26
eyyy marslı sen kimsin ya ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.07.2017 22:56
Bilim adamları yerli Amerikalılara yapılanları cehalet olarak görüyor ama gezegenler arası yolculuk yapabilen , zekalarını ve gelişmişliklerini öve öve bitiremedikleri bu uzaylılar gelip bize aynı muameleyi yapacak diyorlar. Onların da sonu bizim ve Amerikalılrnki gibi olur öyleyse.Da bundan bizene.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 21:18
Gelsinler, belki medeniyet falan da getirirler. O kadar gelişmiş ırkın kültürü de gelişmiş olur, acırlar bize, kıymazlar bence.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 17:19
Mesaj atmak nedir ya arasın ( kezban yazdı )
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 14:37
Cevap verelim tabii, biz saldırmak için geldiklerin de hazırız, onca uzaylı oyununu boşuna mı oynadık?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 14:58
Arkadaşlar benim yorumum sadece bir şakaydı, onlar gelmeden de gezegenin altını üstüne getirip birbirimizi yiyoruz, peki gelseler ne farkeder? Belki de iyi niyetlidirler ve bu insanlık için güzel bir gelişme olur, kötü niyetli olurlarsa zaten aynısını biz birbirimize yapıyoruz, kaybımız olmaz.
Selanikli
Selanikli 28.07.2017 13:43
Sadece oyunları oynamadık ki hollywood filmlerini de çok izledik yok 4 temmuz yok bilmem ne istilası bu uzaylı form'ları gelecekse buyursun gelsinler Türkler olarak onlara eti form ikram ederiz
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 21:46
yav he he
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 12:19
stephan hawking uzaylıları insan gibi görüo ama onlarında psikolojisi düşünme şekli insanlar gibi olmayabilir mesela uzaylılar barış içinde yaşıyo olabilir savaşsız kendileriyle iyi anlaşabilen varlık olabilirler
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
commodore 64
commodore 64 26.07.2017 19:26
Bence felaket olmaz. Zaten buraya kadar gelebilecek bir medeniyetleri varsa,hukuk,mütevazılıkları da emin olun insanoğlundan ileridir. Belki gelip 80bin ton 7-8 çeşit kaya,2 bin bitki toğumu, 600 civciv alıp gideceklerdir, hemen vikinglerle kıyaslanması hawking reise yakışmamış.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 12:12
NASA el öpmek için mi bütün gezegenleri keşfetmeye çalışıyor ? keşif diye birşey yok mu ? egonuzu önce başkalarına artık uzaylılara bile yansıtıyorsunuz. artık anlayın insan başkasını nasıl görüyorsa kendi bin beteridir, içinde aynı potansiyel vardır diye öyle görür.
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 10:01
he teknoloji gelişince barışçıl oluyorlar değil mi?dünya da 5000 yıl öncesinden çok da barışçık bir yer zaten.kardeşim kendi mekanında barış ve huzur içinde yaşayan adam farklı arayışlara girmez.zibil gibi kaynak harcayıp buraya geleceklerse emin ol senin elini öpmeye gelmeyecekler.
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 04:37
Peki ; Yaratıcı onları daha hızlı gelişmeye müsait bir fromda , materyal çeşitliliği bol bir ortamda , sadece gelişim ve ele geçirme donanımıyla var ettiyse ? İnsan gibi düşündüğümüz için her şeye duygusal bakıyoruz. Objektif düşün ki yelpazen genişlesin.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 09:19
biz birbirimizle savaşalım uzaylılar asıl planlarını bu dünya üzerinde uygulasın biz de böm böm bakalım. Ben uzaylıların var olduğuna inanıyorum . uzaylılar geldiğinde kıyamet kopacak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 15:47
Bence de cevap verilmemeli. mantığı çok doğru, daima doğada zeki olan zayıfı sömürür öldürür her türlü kullanır tabi bu ihtiyaçtan kaynaklı bir şey yoksa da ihtiyaç ne olur bilemeyiz ama şundan iyi eminim dünya buna hala hazır değil ne güçlü olmaya nede tam potansiyel insan olduğumuza inanmıyorum
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 02:38
6.07.2017 15:47

Kısmen katılıyorum. İnsan yok etmeye programlı bir yazılım gibidir. Geçmişine bakarsan ; tarihini bilirsen anlamsız, komik soruları sormayı bırakır ve durumu idrak edersin. 3.bir yol yok mu diye sormuşsun. Yok. Geçmişin ve geleceğin arasındaki ortak paydayı bul.
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 14:03
Üçüncü bir yolun var olduğuna inanırmıydın. sana şöyle anlatayım dünyanın başlangıçtan itibaren tarihini bir masa olarak düşün ve bizim sadece kayıtlı tarihimizi düşün; masanın en ucundaki nokta kadardır. işte demek istediğim zamanda kaybolammız öyle kolayki varlığın kanıtını bile bulamayabilirler.
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 22:36
ya sömüreceğiz ya sömürüleceğiz öyle mi ? üçüncü bir yol yok mu ?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 01:40
Uzaylıda olsa insan insandır, bu sebeple sinyale karşılık vermeyin!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 18:06
vermemeliyiz. dışarıdan nasıl göründüğümüzü bir düşünün. 200'e bölünmüş bir dünya. 400 tane inanış. toplu imha silahları üreten bir ırk. köleliği benimsemiş bir tür. dışarıdan çok tehlikeli görünüyoruz. hatta modern insan objektif bakarsak paranoyak bir delidir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.07.2017 00:42
beyler insanlık hakkında ilginç bir kitap okumak istiyorsanız Eckhart Tolle'den Varolmanın Gücü'nü okuyun.
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 08:15
Çok güzel yorumlar
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 22:28
hay senin ağzını öpeyim
Spider_hip
Spider_hip 26.07.2017 22:06
Deli olsa yine iyi. Tür olarak Matrix'ten Smith'in de tarif ettiği gibi memeliden çok bildiğin en basit virüslere benziyoruz. Etrafa yayıl, kaynakları tüket, çoğal, tekrar yayıl, tüket çoğal. Kanser gibi, dünyanın iliğini kurutuyoruz, ormanlar yanıyor, oksijen bitiyor, besinler, türler kayboluyor, diğer hayvanlar sürekli göç etmek durumunda kalıyor. Memeliler çevrelerine ayak uydurur ve yaşar, çevrelerini bozup tüketmez. Onu virüsler yapar.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 23:21
Üstün olan zayıf olanı sömürür,katleder..
Hawking bence en doğrusunu söylemiş var olduklarını bilelim ama iletişime geçmeyelim..Bizden milyonlarca yıl ilerde olan bir medeniyet için bizim bir parazitten farkımız olmaz..aynı durum bizde de geçerli..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
maxpayne59
maxpayne59 27.07.2017 21:00
Belki onlarda aynı bizim gibidir. Belki bizden azıcık ileridir teknolojileri ama aslında 16 ışık yılını kat edecek teknolojileri yoktur. Acaba uzayda yalnız mıyız sorusunu onlarda soruyordur. Belki bize sinyal gönderdiklerinde biz de cevap verirsek "panpa bak la uzayda yalnız değilmişiz bro" diye sevinecekler. Biz gelemiyoruz siz gelin diyecekler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Hickey
Hickey 27.07.2017 20:48
Uzaylı yok, evrende yalnızız(!) Übersilyon kere maşallah.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 20:21
Çok ciddi bir açıklama olmuş ben desem kimse ciddiye almaz ben bile ciddiye almam orası bir başka mevzu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 20:19
Yeşil ufaklıklar bize bir SMS kadar yakınlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 15:18
Uzaylılardan "bizi gelin alın!" diye bi msj gelirse nolcak peki....
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 19:52
it's a trap (Star Wars)
Kalan Karakter: 300 Gönder
dantevsnero821
dantevsnero821 27.07.2017 18:34
" Neden görüntülenen(?) uzaylılar ve uzaylı araçlarının tipleri 1900'lü filmlerdeki gibi hala? " diye bir soru soruyorum kendi kendime. Demek ki hiçbir gelişme yok farklı bi kanıt yok yani en baştan beri kurmaca olabilir. Neden uzaylı araçları hep aynı daire şeklinde? veya ona benzer ilginç tipliler O zaman sadece bizim dünyamızdaki insnalar ve o galaksideki varlıklar mı var? Ne bu hep aynı araçla gelip göz atıp gidiyorsunuz? Bu daha da saçma değil mi? Gibi sorular meydana çıkıyor. İslam dini kitabına göre:
“Gerçekten Biz Âdem evlatlarını şerefli kıldık, karada ve denizde kendilerini taşıyacak vasıtalar nasib ettik, onlara helâl ve hoş rızıklar verdik ve onları yarattığımız varlıkların çoğuna üstün kıldık.”(İsra, 17/70).

Deniliyor. (Evet kopyala-yapıştır)
Şimdi çoğu varlıklardan üstünüz ancak hepsine değil. Çok açık ve net söyleniyor. Eğer ki insan en üstün varlık değilse ney veya kim abi bu üstün veya eşit olan varlık? Bu dünyadan mı? Onca yıl yaşadı bu insanlar ve hala kendisinden üstün olan varlığı bulamadıysa ya uzayda bir şeyler dönüyor ya da Adem ve Havva'dan önce bir şeyler dönmüş. Yine kitaba göre işin en sonunda kıyamet var ancak kıyamet tanımı hiçte uzaylı istilasına benzemiyor. Ya da gelirlerse kıyameti getirecek kadar güçlü değiller. Tamam belki teknolojileri var ancak belki de fazla oksijen veya su onlara yaramıyor :D

Hadi din kitaplarını geçip aşırı büyük galakside yalnız olduğumuzu düşünürsek ki yıllardır zaten yalnızız. Ya insandan önce bir şeyler dönmüş. Ya da insana gözükmeyen formlar var ortada. Hatta belkide bizde onlara gözükmüyoruz. Bro kafamda çok acayip sorular oluşuyor. Hawking bence biraz ilgi çekmek istemiş olabilir ya da gündem değişikliği yöntemlerinden biridir. Bana kalırsa hepsi tırı vırı. Çünkü şu gördüğünü iddaa eden ve kanıtlamaya çalışan insanlar nedense ya görüntü kalitesini düşük tutuyor ya da uydurma olduğu ortaya çıkıyor. Sonuç olarak var iseler geldiklerinde ilk sorum "Milyarlarca yıl istila etmek için neyi beklediniz? veya nerde kaldınız?" yok iseler "zaten yoktular ne değiştir?" derim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 15:06
Bu gibi düşünceler içerisine girerken maalesef her daim insani değer yargıları ve tarihi gelişmeler içerisinde tartışmaları yürütüyoruz. Uzaylı ve akıllı bir yaşam formunun bizim sahip olduğumuz ahlaki değerlere önem vermemesi çok olasıdır zira bizim kültürümüzü tarihsel olaylar belirlemiştir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 17:55
Mesela cinayet dünyanın genelinde suç olarak kabul edilir ama akıllı başka bir yaşam formunda öldürme gibi bir kavram olmayabilir.
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 08:17
Ahlaki değerlere önem veriyor muyuz? bütünü düşünürsen ne alaka???
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 09:42
diğer canlı türlerini insanımsı olarak hayal ediyoruz. bizim gelişmemize neden olan, hırs, kıskançlık, merak gibi içgüdüsel motivasyonlarımızın uzaylılarda da olduğunu farzediyoruz. rekabetçi evrimsel süreç dünyaya özgü değilse haklı da olabiliriz aslında. temkinli olmakta fayda var :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 06:10
Fazla flim izlemiş stephen
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Gondolierz
Gondolierz 27.07.2017 01:02
haktan akdoğan: bu gezegeni çok iyi tanıyorum hatta gittim geldim gördüm ve şimdi buradayım....
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 04:49
2 seçeneğin var : Birisi Haktan'ın normal olmadığı diğeri para kazandığı. Ben B diyorum. Bu tür sözde araştırmacı , bilim insanı modellerine ''gereken'' değeri vermeyin. İzleyip eğlenin , ara sıra atıştırmalık çerezlerin çok ciddi zararları olmaz.
Kalan Karakter: 300 Gönder
ibrahimAvci
ibrahimAvci 27.07.2017 01:51
zan üstünde konuşmaya bayılıyoruz örnek:D bir telefon çıkmadan 40 tane haberi yapılır çıkınca 4 haber yapılmaz yok uzaylılar şöyleymişte böyleymişte gören varmı yok hep küçük kısa boylu çiziyorlar ya 50 metre neden çızmıyonuz hemide 5 milyar tanesi gelecekmişşş m topaloğlu soruverin
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 04:45
50 metre çizerse ekrana sığdırması da zor ve maliyetli olur. İşin altında pazarlama stratejisi yatıyor... Basit düşünelim ; Temsili uzaylı figurlerin , oyuncakların , film ve kitapların hatta daha da acısı bilimin ne kadar çok sattığına bakıp sorunun asli cevabına kolay yoldan ulaşabiliriz.
Kalan Karakter: 300 Gönder
hemmen
hemmen 26.07.2017 18:45
stefın amcanın zekasına bişey demiyorum ama çok salakça. bizim zeka seviyemizde bir canlının bizim var olduğumuz zamandan daha önce var olduğunu varsayalım. teknolojilerinin bizimle aynı hızda geliştiğini varsayalım. bizim teknolojimiz doğrusal bir şekilde değil x^2 gibi ivmesel bir gelişme grafiğine sahip, bu durumda uzaylıların teknojisi bizden ya çok devasa bir farkla önde veya çok geride. çok geride ise sıkıntı yok. çok önde ise zaten adamlar cevap vermesek de bizi bulurdu. bundan binlerce yıl sonra teknoloji bu şekilde gelişmeye devam ederse biz de başkalarını rahatlıkla bulabiliriz çünkü. korkacak hiçbişey yok
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 04:40
İçinde bulunduğun dünyaya bir bak...kapitalizm çarkı gırla dönüyor. Yok et , sömür. Bizim onlardan daha çok gelişmiş olma ihtimalimiz bu kez onların sonunu getirir. Çünkü düdüğü çalan tipler vahşi köpekler gibidirler. Asıl korkum , kendi halindeki bir şeyi yok etmek olur , yok edilmek değil.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 04:23
Bu da bir ihtimal elbet. Ama bahsi geçen kadar gelişmiş olan bir medeniyet keşif gemisi ya da sinyal yollamak yerine , donumuza kadar zoom yapabilecek teleskop vb. aygıtlar kullanacağı için..zaten insiyatif onların elinde demektir. Şüphe iyidir , hatta en iyi genetik kodlamalardan biridir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
matrix
matrix 27.07.2017 02:31
Stephen Hawking bunamış. ne alaka, gezegenler arası seyahat eden medeniyet sömürecek gök taşı bulamayıp gelip insanlığa dünyaya mı saracak ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 01:47
Sinyali gönderen iyi niyetli olsada, kesin aralarında bencil, çıkarcı kapitalist peze..nkler vardır. Bu şerefsizde haberi alır almaz bize saldıracaktır. Diğer ülkeleri bilmem ama biz köle olmayacağımız için geberip gideriz. Hawking haklı, o teknolojiye kafa tutamayız. Sinyale karşılık verilmemeli.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 00:40
Amk 400 bilmem kaç ışık yıllından bizim gezegeni istilayamı gelicekler astarı bezinden pahalıya gelir hadi hadi hollywood başka yerden ekmek yee
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 00:39
Ananı Stephen Hawking uyarırken ziyaret ettim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.07.2017 00:34
keşke sadece slav kadınların ve kızların yaşadığı bir gezgen olsa.Cevap diye beni gönderseler razıyım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 23:23
Sinyal geldi bile. Başka kaynaklardan da okumanızı tavsiye ederim. Princeton, Cornell ve Boston Uni. den yayınlanan makalaleri orjinal dilinde okuyun bu yeni bir haber değil. Açıkça söylenen bir şey yok ve sinyali kimin yolladığı kesin değil ama konudan anlayanlar fikir yürütebilir faydalı buldum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 21:33
herkes stephen hawking olmuş hll spr dvm
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mezzin31
mezzin31 26.07.2017 21:22
Adam kesinlikle hakli cunki boyle bir yasam formu varsa ve seyahat edebiliyosa kesinlikle iyi niyetli olamaz bence cunki dunya da su an da boyle oluyo uzayda seyahat pesindeler ve yeni yerlesim alani ariyolar surekli.Sizce bulduklarinda sahip olmak istemiyeceklermi buyuk ulkeler?Kesinlikle buyuk bir uzay savasi yasanir...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 21:15
bilim sonuna kadar destklenmeli bu konular araştırılmalı bu şart asla itiraz yok ama hawking gibi adamlardan bu tip bir söz duymak çok güzel çünkü işin gerçekci tarafı bu.En tehlikeli düşman tanımadığın düşmandır bu iş şakaya gelmez 7 milyar insanın vebali var ucunda büyük sorumluluktur bu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Masterlee
Masterlee 26.07.2017 21:06
Şaka bir yana Kardeshev kardeşlerin yaptığı tamamen teoriktir kaldı ki insanoğlu yani tip 0,7 dediğimiz varlık uzayda daha hayat olup olmadığını bilmiyor. Bazı yorumları görüyorum da Stephen Hawking i kahvede okey de 4. adam yerine koymuşlar. Arkadaşlar adam şu anda Einstein dan sonra dünyadaki en iyi Teorik fizik ve matematikçi. Bence dediklerini iyice düşünmek lazım. Sizce neden şimdi böyle birşey demiş olabilir. Sözlükte de görüyoruz son zamanlarda gerek hükümetler gerek yetkili kişiler yavaş yavaş ağzından baklayı çıkariyorlar. Uzayda yaşam formunun olduğu elbette pat diye söylenmeyecektir. Benim kanımca insanoğlunu yavaş yavaş hazırlıyorlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
CahilDüşmanı
CahilDüşmanı 26.07.2017 21:02
Onu da formülle mi bulmuş?

Fiziksel çözümlemelerine eyvallah ama popüler söylemlerine hayır.

Ve "hemmen", bu bahsettiğin ilerlemeci tarih anlayışının bir ürünü. Ne tarihçiler, ne de Kuran ilerlemeci tarih anlayışını savunmaz, aksine reddeder. Tarihe bakıldığında insanlığın teknoloji ivmesi "x^2" değil "sin(x)" şeklinde bir yol izliyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 20:41
uzaylılar bi zahmet Onur Güner i alsınlar o da kurtulsun bizde kurtulalım :))
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 20:33
doğru söylüyor kendi ülkesinden yola çıkarak çıkarım yapmış mantıklı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 20:11
uzayda bişeyler oldugundan eminim biz kadar fesat biz kadar kötü değillerdir bence adamlar aşmıstır olayı navilere benzeyen bişey çıkıyormus bide :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
stun
stun 26.07.2017 19:41
kardeshev cetveli hakkında çok az bir bilgisi olan bir insan böyle bir ihtimalin olumlu sonuçlanmayacagını düşünür.. tip 2 veya tip 3 bir medeniyetin bize parmak şıklatırcasına yani o kadar kolay soykırım yapabilir.. nasıl bazı hayvanların türleri yok oluyor da umursamıyoruz.. hadi diyelim bunlar dost '' edasıyla geldiler.. barış ve sevgi dolular çunku çok ahlakı olarak çok üstün bir medeniyetler,veya görüldüğünü sandığımız ufolar bizi izliyor,denetliyor ama bir müdahalede bulunmuyorlar.. böyle bir düşünce bizim nezlimizde onları tanrısal bir varklık yapar.. ben şahsen müslüman olduğum için insanların soykırıma maruz kalması da tanrısal varlıklar' tarafından incelenmekte bana olası gelmiyor.. ama hawking' in endişesini anlayabiliyorum ..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Hickey
Hickey 26.07.2017 16:04
Muhtemelen teknolojileri yetersizdir, yıldızlararası seyahat için uygun olmayabilir. Yada o sinyalleri yollayan tek biz değilizdir başka akıllı yaşam formları sinyal yollayabilir onca sinyal arasından bize denk gelmemiştir belki. Muhtemelen güneşten yayılan enerji sonucu çıkan ses diyip geçiştiririz:)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 19:14
Kedidir o kedi!
Kalan Karakter: 300 Gönder
berks
berks 26.07.2017 19:05
Evet tarafından.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 17:15
Uzaylılara tabiki cevap verilmeli. Ama bunlar insanlıktan gerçekleri uzaylıları saklıyorlar. Basit bir sinyale cevap veremeyen cahil bir ırkız

Bu herif birkaç yüzyıl sonra insanlığın kendini yok edeceğini söylemişti. Bırakın da Uzaylılar kurtarsın bilgi getirsin. Gerçekleri insanlıktan saklamayın!!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 18:43
gerçek diye birşey yok. hiçbirşey bilmiyoruz bizi ayakta uyutyorlar. hepimiz farklı çiftliklere ait olan koyunlarız ve özgür olmadığımızı bile anlayamıyoruz. ülkemiz başkalarını dışarıda tutmak için değil bizi içeride tutmak için yapılmış. bunun tek nedeni içimizdeki özgür hayvanın körelmesi için.
Kalan Karakter: 300 Gönder
Masterlee
Masterlee 26.07.2017 16:04
"şşt napıyonuz beaa" diye bir mesaj geliyormuş ^^
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 18:32
trakyalıların uzaylı olduğuna dair şüphelerim kanıtlanmış olur :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 18:27
Uzaylı haberlerini özlemişim, iyi oldu bu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 16:36
olum adamlar galaksiler arası ödemeli atıyor tabi ki cevap vermiyeceğğiz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
dominnick
dominnick 26.07.2017 15:34
ayıp olur gelen çağrıya geri dönmek gerekir belki önemli bir şey söyleyecekler :)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 16:20
Ne diyecekler ? Biz işgal etmeye geliyoz derler anca
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 15:48
Amerikalı mantığıyla hareket edersek olabilir. Amerikalılar Ay'a yolculuk yapmaya hazırlanırken kızılderililere sorarlar bir mesaj iletcek misiniz diye kızılderililer bir mesaj verirler lakin yerli dilindedir, adamlar merak edip araştırır yazıda şu yazıyordur. " Bu adamlara güvenmeyin! "
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Mejnun
Mejnun 26.07.2017 15:15
Ne biliyo? Nereden biliyo? çağrı mı bıraktılar adama
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.07.2017 15:31
İstihareye yatmış olabilir :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Crysis Sessizce Stea...
  • PS Plus Temmuz 2025 ...
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Resident Evil Requie...
  • Playstation Fiyatlan...
  • Dying Light: Retouch...
  • Battlefield 6 İle Ef...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.