• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

The Last of Us Part II Teorileri: Joel öldü mü? Yorumları - (134) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 2.08.2025 09:12
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.05.2020 18:42
amk joel bu oyunu ünlendiren isim imkansız onu öldürmezler yahu seriyi tekte bitirmezler bence
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2025 00:34
izlemeyi bırakırım o kadar
MK Okuru
MK Okuru 22.06.2020 15:43
Öldü maalesef
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.03.2024 12:56
Joe ölmedi 2 neden var 1 inci neden Joe mezara koyulduğunu görmedik 2nci neden Joe eyer öldüyse oyun takipçi kaybeder zaten bize ilk bölümde bize o mutluluğu verse benim teorim Joe biyer den çıkacak ve tommy le abby in hadini bildiğicek
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
krauser
krauser 12.12.2016 13:01
videoda 3.12 de Ellie gitarı kenara bırakırken hamile değil gibi gözüküyor. Tabi hamileliğin ilk ayları da olabilir. Last Of Us uzun zamana yayıyor oyunu. Ben Joel'ün öldüğünü düşünmüyorum. Çünkü ana karakter Ellie değil Joel bence. Sonuçta Joel bütün hayatını Ellie'nin peşinde geçiremez. Daha Joel yürürken Ellie'nin sesi kısılıyor ve şarkıyı utana sıkıla bitiriyor. Bence Joel'ün izini olmayan bir girişimde bulunduğu için. Bence Ellie'nin başka bir derdi var ve yalnız çözmek istiyor. Aklıma çok fazla ve farklı fikirler geliyor ama hiç birinde Joel ü öldüremiyorum çok sevdiğimden.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.09.2023 16:12
Öldü ama
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.04.2019 23:57
bence joel ya öldü ya da oyunun içinde ölecek... Adam illa olecek yani kac yasına geldi hesapladım kabaca 65 lerde bişiler oluo ecelinden ölür yani merak etmeyin
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 17.09.2022 23:28
45
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.08.2018 16:48
ilk oyunun basladıhı yer aynen :) ellie nin ayrıca ellıe hamıle olması mantıklı dehıl
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.05.2021 16:23
Ellis deil opustugu kız hamile
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2020 20:23
Joel'u abby fena dövdü ve öldü olarak gösterdiler fakat fragmanda ellie'nin ağzını kapatıp geri çeken joel ve o sahneyi abby'nin joel'u dövmesinden önce görmedik.Bir Flashback olabilir diye düşünüyorum. Oyunu daha bitirmedim ama umuyorum ki Joel ölmemiştir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.01.2021 06:51
malesefki jesseymiş
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.12.2020 11:13
hatırlarsanız ellie esrar içmişti halisinasyon görmüş olabilir hem o an ellie joel e bakarken esrarın etkisindeydi sesler boğuk geliyodu felan bence joel ölmemiş olabilir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.10.2020 15:01
joel ölmez ölürse oyun da biter ellıy de ebby yi öldürseydi keşke
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.10.2020 14:58
bence ölmemişdir joel
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2019 00:04
joel in oyunda yer alacağı kesin çünkü joeli seslendiren kişinin oyunda baya bir aktif olarak konusuldugu görülmüs yani joel ya ölmdi yada oyunda halisinasyon olarak Ellie nin kafasında belirecek ve ona nasihatler verecek taktikler vb.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.04.2019 00:01
Ayrıca fragmanın başında Ellie nin eli titriyor ve elini sıkıp kendini kontrol altına alıyor.Yani Ellie nin bağışıklılığı var ama virüs etkisini diğer insanlardan çok daha yavaş gösteriyor.Yani joel öldü bence ve Joeli virüsün etkisiyle halisinasyon olarak görüyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2018 11:59
Hastalığın tedavisi için Elli bebek yapmış olabilir hem joel ölmedi daha torun sevecek
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.12.2016 20:57
Ressimdeki ellie olması zor son teorideki kişi şayet ili neden gaz maskesi takıyor oyuncularda bunu çok iyi biliyordur ki ellie hastalıktan ve mantardan etkilenmiyor son ressimdekinin ellie olması mantık dışı
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.01.2018 16:22
Büyük ihtimalle Ellie'nin ya annnesi Anna, ya da Ellie'nin akrabası NEDENİ çünkü Ellie Joel tarafından korunan bir kız. Joel ölse bile Ellie kendi başının çaresine bakan bir kız
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2016 09:51
Belki bebek sporlardan etkilenmesin diye takıyor olabilir. Tabi Ellie'nin annesi de olabilir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
commodore 64
commodore 64 10.12.2016 02:15
Joel ölmedi arkadaşlar, ilk önce işe ticari boyuttan bakalım, Joel olmadan hem oyun yavan kalır hem de hikaye tıkanır 3. seri gelmez. Joel ölmedi fakat oyunda Ellie'yi yönettiğimiz bölümler olacak gibi bir izlenim bıraktı bende.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.01.2018 16:14
Arkadaşlar sakin olalım. Merak etmeyin Naughty Dog öyle 19 yaşındaki kızla bizi dımdızlak ortada bırakmayacak. Bir yan oyun çıkaracak, ve bu yan oyunda Joel Sarah'ı kaybettiğindeki 20 yılı oynayacağız veya Joel ölmeden önce falan oynayacağız. Ama yan oyun geç gelecek aynı Left Behind gibi yani.
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2016 18:10
Yalnız Naughty Dog ikinci oyunda yöneteceğimiz karakterin Ellie olduğunu açıkladı...Yani buda Joel öldüğünü yada biz oynarken bir şekilde öleceğini ortaya çıkarıyor ki bence FireFly Joel'un peşini bırakmadı bir yerde bulup öldürdüler Ellie'de bu yüzden FireFly'ın peşine düştü.
ouz1905
ouz1905 10.12.2016 19:47
Umarim öyle olur Joel mutlaka olmalı bence ve onu yönlendirmek gerçekten keyifliydi şimdi ps4 te çok daha iyisini yaparlar eminim
Kalan Karakter: 300 Gönder
RemaG7
RemaG7 7.12.2016 22:47
Video yu tekrar tekrar izledim ve son analizimi yaptım anladığım kadarıyla köyün giriş tabelasında firefly logosu var yani o köy o gruba ait ölenlerde firefly üyeleri ellie nin eli yaralı ve birtakım yaralar almış silah haricinde baya kanlı birebir mücadeleler olmuş ki nefreti kontrol edilemez halde ve akli dengesinin kötüye gittiği anlaşılıyor çünkü joel gelip seslendiğinde pek umursamadan boşluğa bakarak konuşuyor.Bildiğim kadarıyla virüs kapmamasının sebebi bir hastalık ve büyüdüğünü söylüyorlardı bunun bunu bir kenara atalım.Joel in eli silahın tetğinde olarak geliyor durumun farkında. Sonrasında gitarın duruş açısı gözünden damla yaş gelir gibi kan gelmesi bir betimleme yaradan dolayı .yani hamile ellie . ya tecavüze uğradı yada bebek le bağışıklık yada deney muhabbetleri olabilir . ayrıca uncharted 4 deki fotoda ki saçlar gözler ve son videodaki ellienin üzerindeki gri tonlarda ceket var ve en kötüsü elindeki silah joel in altıpatları .
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.01.2018 16:02
Bravo. Hayal gücünü tebrik etmemek imkansız. Ama mantıklı geliyor insana. Güzel teori. Tebrikler. Benden söylemesi sen bu The Last Of Us Part II'nin DLC'sini falan yap ;)
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:04
Ya oyunun konusu kızını kaybetmiş babayla ailesini kaybetmiş kızı anlatıyor yani joel ölmedi benim teorim ellie hamileydi doğurdu fakat virüsün tedavisi için beyni söküldü ellie kızının intikamını almak istiyor ama yalnız etraftaki cesetlerde kızını kurtarmaya çalışırken oldu ve yüzündeki yarada
root
root 28.12.2016 16:04
Tecavüze Uğramış Olabilir. Teorin Gerçekten İyi Çünkü Hepsi Birbirini Tutuyor Ellie Yatakta Oturuyor Yerde Ölü Bir Adam, Yorgan Kaldırılmış... Uncharted 4 Teki Kız O Olabilir. Gaz Maskesi Var Fakat Ortalıkta Sadece Spoorlarda Yok Malesef...

Yada Sadece Orası Saldırıya Uğradı Ve Ellie Kendini Korudu. Ama NaughtyDog Bu Kadar Basit Bir Senaryoya Girmez Bence... Ve Neden CTRL+V Yapınca Bugda Kalıyor Bu Plugin :D
MK Okuru
MK Okuru 28.12.2016 15:53
Tecavüze Uğramış Olabilir. Teorin Gerçekten İyi Çünkü Hepsi Birbirini Tutuyor Ellie Yatakta Oturuyor Yerde Ölü Bir Adam, Yorgan Kaldırılmış... Uncharted 4 Teki Kız O Olabilir. Gaz Maskesi Var Fakat Ortalıkta Sadece Spoorlarda Yok Malesef...

Yada Sadece Orası Saldırıya Uğradı Ve Ellie Kendini Korudu. Ama Na
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 13:46
Okudugum en iyi teori bu oldukca iyi bir dusunce yapisi tebrik ederim. Senaryonun bunun uzerine kurulu olmasi cok muhtemel.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 18:58
Arkadaşlar joel bi kere ölmedi bundan emin olun.Oyunu zaten kızını kaybetmiş bi babayla ailesini kaybetmiş bir kızı anlatıyor benim farklı fikirim var ellie hamile ve doğurdu fakat virüsün tedavisi için beyni söküldü bebeğin ve bebek öldü ellie de kızının intikamını almak istiyor benim teorim bu
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.01.2018 15:58
(SENİN KAFADAN BENDE İSTİYOM:D) internette oyunun açılış teması var,hatta bir koltukta Ellie'nin gitarı var.Ve 2 oyun var yani DLC gibi bir şey Left Behind gibi.Hatta o dediğim DLC de ingilizce JOEL'LA OYNA yazıyor.Ve o hikayede o 20 YIL ÖNCESİ anlatılıyor.Benim hayal gücüm kaldırmadı senin teori'yi
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.01.2018 15:49
Joel Ölmüş olabilir çünkü dikkat ederseniz sesi aşırı kaba çıkıyor. Ama ayrı bir teori daha var. The Last Of Us Part II'nin 2. fragmanı yayınlandı ve orada bir kadını bir adam ve kadın asıyor. 1. O kadın asılan kadının göbeğine neden bıçak tutuyor? 2. Bu asılan kadın Ellie'nin annesi Anna mı? CEVAP?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.02.2017 17:34
bu oyun lütfen pc yede çıksın çıldırıcam allahım çıldırıcammmmmmm
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:07
Elie, Lara Croft ve diğer Kadın savaşçıları sollamak için yaratılmış bir karakterdir, ve muhtemelen bu oyunun serisi uzun sürecek. En az Last of Us 5'e kadar sürer. Ayrıca Joel'in hiç bir zaman ölmeyeceğini düşünüyorum. Daha 45 yaşlarında ve yapacak çok işi var. Sully bile öldürülmedi Joel mi ölür.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 1.02.2017 21:36
lara croft u zro geçer biraz diye düşünüyorum abi Lara Croft be senin yorumu görünce tomb raider oynayasım geldi
MK Okuru
MK Okuru 9.12.2016 19:33
45 mi ! Oyunu oynadınmı kardeşim, 50'li yaşlarda Joel ilk oyunda...
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 19:12
11:07 joel öldü deseler kimse ellie yi iplemeyecek oyun firmasının boğazına çökecek ps oyuncuları adam hala sağlam kadın karakter diyor. ne içiyorsunuz la siz?
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 17:29
oğlum nerenizle düşünüyorsunuz bilmiyorum ki? lara croft karaktrinin yenisi de eskisi de 5 basar sizin yeni yetme karakterinize. bir kere bu bahsettiğin karakterin alt zemin sağlamlığı dehşet daha çıkmamış oyuna bile methiyeler yağdırıyorsunuz umarım rezalet olurda hepiniz ağlarsınız!!!
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 13:58
11:07, Sen; Lara Croft gibi video oyunlarının bayan karakter alt yapısını mükemmellikle oluşturmuş bir karakteri tutup da Ellie gibi yeni yetme özenti karakterle karşılaştırmaya cüret edecek kadar beyin yoksunu bir zavallısın!
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 15:30
Gerçek hayata dönsen diyorum. Adamın yoruma bak sanki oyunun içinde yaşıyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
JOKER42
JOKER42 8.12.2016 11:52
bence joel oyunun yarısında ölebilir, ellie de hamile kalmış olabilir joel in kardeşi vardı hikaye ona dayanabilir zaten senaryo yine dehşet bişey olacak adamlar herkesin tahmin edebileceği bişeyi koymayacaklardır
Yanıtla
m_bjk_Q7
m_bjk_Q7 29.01.2017 10:52
güzel fikir olabailir aslında Tommy falan
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 21:19
13:54 Ulan allah iyiliğini versin gül gül öldüm:D
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 13:54
11:52, Bu bir video oyunu, Aşk-ı Walking Dead pembe dizisi değil!
Kalan Karakter: 300 Gönder
JJ-AlexMercer
JJ-AlexMercer 12.12.2016 08:56
Şu teoriyi üretenlerin çoğu adam akıllı The Last of Us'ı oynamamıştır. Öncelikle TLOU'nun yapımcısının Naughty Dog olduğunu öğrenince Uncharted'da ki gibi sağa sola bir şeyler saklayacaklarını biliyordum bu yüzden etrafı da kontrol ettim (o kağıt parçalarını okudum) TLOU 2 Ellie'nin annesini konu
Yanıtla
m_bjk_Q7
m_bjk_Q7 29.01.2017 10:50
hiç birşey anlamadım.
Kalan Karakter: 300 Gönder
m_bjk_Q7
m_bjk_Q7 29.01.2017 10:25
hayırrrr ölemezzzzz :/
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Eredin
Eredin 15.12.2016 19:28
alın size teori dostlar ilk oyununda sonunda jackson gittiler ya orda hayat kurdular tommy karısına kanı ısınmıştı zaten ellienin ordaki herkesle kaynaştı tabi özelliklede tommy ve karısı ile sonra onların çocuğu oldu elliede o çocuğun ikinci annesi gibi oldu derken firefly(büyük ihtimalle) geldi jackson yıktı herkesi öldürdü böyle tank falan geldiler ama büyük savaş oldu o sırada bizim ikilide dışarda erzak arıyor bir geldiler her yer yıkım bunu gören elliede canınızı alıcam oğlum sizin dedi ve joel başkanla yola düştü
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 14.12.2016 18:11
Naughty Dog ikinci oyunda yöneteceğimiz karakterin Ellie olduğunu açıkladı...Yani buda Joel öldüğünü yada biz oynarken bir şekilde öleceğini ortaya çıkarıyor ki bence FireFly Joel'un peşini bırakmadı bir yerde bulup öldürdüler Ellie'de bu yüzden FireFly'ın peşine düştü.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ouz1905
ouz1905 10.12.2016 19:44
Umarim Joel olur ve onu yonetiriz o dövüş mekanikleri vuruş hissini bayan karakter vermeyebilir benim kendi fikrim tabi başkası da ellie yi yönetmek isteyebilir saygı duyarim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 00:04
hipotez yazmanız gerekirdi. teori kanıtlanmış bilgiye denir. hipotez fikirdir.
Yanıtla
commodore 64
commodore 64 10.12.2016 02:21
hipotezin muhtemel üç sonucu vardır:
1-doğrudan kanıtlanıp doğrudan geçerli haline gelebilir bir hipotez gözlem ve deneylerle doğrulanırsa teori değil gerçektir.
2-yeni gerçeklerle desteklenerek teori veya kanun haline gelebilir.
3-çürütülüp terkedilir.
erhansol
erhansol 9.12.2016 16:51
teori kanıtlanmış bilgi değildir teori kanıtlanması gereken bilgidir. sizin dediğiniz kanun dur. kanın kanıtlanmış ve değiştirilemez bilgidir.
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 09:23
00:04 maalesef sen de yanlış biliyorsun. teori kanıtlanmış bilgi ise yasa neye denir? Teori kanıtlanmış değil hipotezlerle desteklenmiştir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.12.2016 12:08
bilemeyiz naughty dog ne yapar eder şaşırtır bizi. belki fire fly da ellie bi sevgili bulmuştur sonuçta büyüdü artık ona bişey olmuştur falan.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 16:17
bence ölmedi ölse bu kadar belli etmezler bence ters köşeye yatıracaklar gibi hissediyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 10:19
Merdiven taşıma oyunu 2 geliyor vuhuuu!! Girişi çok güzeldi ama oynanışı klasik zombi, finaliyse normal olan bir oyundu. Zombi oyunlarını seven tayfayı anlarım da normal kitleyi neden bu kadar heyecanlandırıyor anlamıyorum. Sanırım medya buna heyecanlanın hype yapın HYPE dediginden olsa gerek.
Yanıtla
OnurSVR
OnurSVR 8.12.2016 09:43
Dostum sana acıdım, açık adresini buraya yazarsan sana PlayStation 4 ve The Last of Us remastered hediye etmek isterim. Part II çıktığında onu da yollarım, gerçekten üzüldüm sana.
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 20:14
Adam oyunu normal buldugunu söylemiş gelen cevaplara bak. Her ilkokullunun eline tablet verirsen olucagı bu tabi. Merdivene oturtmak isteyen adamın yorumunu yayınlayan çalışana da ayriyeten sevgiler..
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 18:55
Hoş geldin cs go oyuncusu konu anlatımlarını tek tuşla geçip aksiyon nerde diyen oyunculardan bitane daha
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 18:55
Hoş geldin cs go oyuncusu konu anlatımlarını tek tuşla geçip aksiyon nerde diyen oyunculardan bitane daha
GhostAkeno
GhostAkeno 7.12.2016 14:14
Bir oynasaydın keşke oyunu youtube dan walkthrough izleyip kötü yorum yaparak elit nbir oyuncu mu olduğunu düşünüyorsun? Bırakın şu gereksiz hareketleri ya sizi gördükçe canım darlanıyor...
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 13:10
11:29 dying light ile bu oyunu karşılaştırmayı bile düşünebilecek kişi bebedir başka bir şey değil! dying light ne re bu oyun ner eyahu! eyvallah güzeldir hoştur vs. de biraz düşün sınırsız bir oyun ile yine ps exc. ve koridor oyunu olan bir oyun. her olay aynı yerde aynı şekilde oluyor yine! PEH!
Firefly
Firefly 7.12.2016 11:51
Sana cevap gibi olmuş kusura bakma ...
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:40
Eşcinsel olduğu yapımcılar tarafından onaylanmadı daha zaten çoğu oyuncu öpücüğün masumca olduğunu söylüyorlar yani orası net değil ama bence de en mantıklısi ilk teori...
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:29
hay o merdivenin üzerine seni oturtsunlar!
yazdıklarından ne anlam çıkartabiliriz?
a)kafan çalışmıyor
b)duygusuzsun
c)yüzeysel birisin detay görme kapasiten yok
d)hepsi
Hype falan yok,ortalama zombi oyunuysa neden bu kadar heyecan yaratıyor? hiç dying light ın yenisine bu kdr heyecanlanan gördün mü?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.12.2016 08:00
Ne alaka saçmalamışsın. Nerden ne çıkarıyorsun. Adam geliyor konuşuyor öldü diyorsun. Eli joe yokken saldırıya uğramış hepsini öldürmüş geçmiş gitar çalıyor. Üzerine joe geliyor filan
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Randall Flagg
Randall Flagg 7.12.2016 23:49
Joel'in ölmüş olmasına pek imkan vermiyorum yada belki inanmak istemiyorum ama yanlış hatırlamıyorsam oyunun yapımında rol alan birisi Ellie ve Joel'in hikayesi devam ediyor tarzında birşeyler söylemişti ##belki biraz spoiler## Ellie hakkında yazılanları okumadım ancak left behind dlcsindeki olayın eşcinsellik olarak değil tamamen çocukluğunu yaşayamamış ve Last Of Us evreninde büyümüş genç bir kızın bu kadar yoğun bağlanma duygularını öpücük şeklinde dışa vurmuş olduğunu düşünüyorum yani aslında karmaşık bir duygu patlaması## tek bir teori bile okumak istemiyorum ama kendimi tutamıyoru nasıl beklenirki böyle bir oyun...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 23:23
Bir de naught dog un twitter hesabında 2 saat once ellie nin dövmesi ve karakter artworku var hamile olarak gostermemişler. Gerci böyle bir şey olsa direk karakter artworkunda gostermezlerdi heralde ama bence hamile değil.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 23:05
uncharted ve last of us oyunlarını oynadığum ve düşünsügüm şey. Naughty dog hikayeyi hep iki karakteri konusturarak oyunun içine yediriyor. Bana Joel in ölmüş olması biraz mantıksız geliyor. Yani yeni bir karakter konmaz ellie nin yanına ya da joel in hayali ile konusturmazlar kızı ruh hastasi gibi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 7.12.2016 13:55
Oyunun yapımcıları dedi oyununu odak noktası ellie olacak diye ellie yi kontrol edicez ve joel de olacak ama onu 1.oyundaki gibi 1 2 bölümde kontrol edicez ve senaryo dlc sinde olabilir yapğımcısı bile bunları söylemişken siz hala joel öldü mü diyorsun nasıl bir kafa bu ?
Yanıtla
rclank93
rclank93 7.12.2016 22:28
Duzeltme: olecegi ya da yasacagiyla ilgili birsey. flashback olarak bile cikartabilirler.
rclank93
rclank93 7.12.2016 22:06
bence sen daha iyi ingilizce ogrenmelisin kardesim. agzindan joel'un olecegiyle ilgili birsey cikmiyor. Onu kontrol edeceksiniz dahi demiyor bu karakterleri yonetirken diyor ki bunun joel oldu ya da olmedi anlamina gelmedigini sen de anlayabilirsin.
rclank93
rclank93 7.12.2016 22:06
bence sen daha iyi ingilizce ogrenmelisin kardesim. agzindan joel'un olecegiyle ilgili birsey cikmiyor. Onu kontrol edeceksiniz dahi demiyor bu karakterleri yonetirken diyor ki bunun joel oldu ya da olmedi anlamina gelmedigini sen de anlayabilirsin.
Ottoman_Empire
Ottoman_Empire 7.12.2016 19:18
16:51 panelde açıladılar ah be kardeşim keşke biraz daha bilgili olsan da şu duruma düşmesen
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 18:12
Tebrikler teoriyi hemen çökerttin ama maalesef flashback adlı şeyler var.
rclank93
rclank93 7.12.2016 16:51
yapimci oyunda ellie'yi kullanicaz ve hikaye nefret uzerine olucak dedi baska birsey soylemedi. Yani kisacasi bu teorilerin dogruluk payi var
GhostAkeno
GhostAkeno 7.12.2016 14:11
Ya bu teoriler falan hep prim kokan hareketler biraz aslında. Adam açıyor Google ı "The Last of Us 2 nasıl olacak?" diye araştırıyor sonuçta da kendini burada buluyor. Yanlış anlaşılmasın MK yı eleştirmiyorum hatta her oyunun fragmanından sonra böyle yapılması gerek ama abartıya da gerek yok yakında paralel evren üzerinden bile konuya dahil olmaya çalışacaklar ya!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 22:00
Harika
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
youkiboy
youkiboy 7.12.2016 21:56
Hamile kız resmi es geçilmemesi gereken bir ayrıntı bence.Nefret hikayesinden hareketle tecavüz ihtimalini daha yakın buluyorum.Bu durumun oyuncuları nefret duyma,intikam alma noktasında daha motive edeceği bir gerçek.Yoksa Joel in ölmüş olma ihtimalinde öfkelerin yarısı emin olun oyun yapım ekibine yönelir.Mass Effect in sonunu hatırlayın.Belki daha etkili oluyor ama kötü sonları sevmiyoruz.
Ama denildiği gibi daha yapım aşamasında bir oyun.Bu teorileri yazar kadrosunun da takip ettiğini düşünüyorum.Değişiklikler yapabilirler.Ama unutmamak lazım ki zaten Last of Us ın başarısı hikayesinde değil hikayeyi sunumunda,anlatımındaydı...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 21:55
Nathanın kızımı olmuş oyun kargodaydı be tüm keyfimi yok ettiniz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 21:39
naughty dog'un facebook sayfasında paylaştığı ellie karakter modeline göre hamile değil rahat bir nefes alabiliriz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 21:34
1 DK 1 DK BELKI DE SARKI DA BIR SEY ANLATIYOR SARKIYI TURKCE CEVIREBILECEK BIRI VAR MI ????
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 21:20
1- ellie escinsel değil

2-ilk oyundaki pencere ile bu odadaki pencere ayni degil

3-bu sahnedeki ev siradan bir ev

4-ellie deki bagisikligin devami icin çocuk dogurmasi gerekir

5-dogacak cocuk insanlik icin yeni bir umut olur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 20:44
ben ne olduğunu söyleyeyim. joel ellieden başka hatun bulamadığından ona ahlaksız teklif yapar, bizim ürememiz gerek der. ve ellie de buna karşı çıkar. joel, ama insanlığın devam etmesi için ürememiz gerekir, diye üsteleyince ellie onu öldürür.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
curse
curse 7.12.2016 20:35
Umarım tatmin edici olur.ve naughty dog artık bundan sonra yeni IP ile karşımıza çıkar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 20:13
Burda tek kafa karıştıran şey yani teorinizi destekleyen Joel'in Ellie'ye "Bunun üstesinden geliceksin" demesi..yani biz demiyor tek başınasın gibi bi algı oluşturmuş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 19:56
Joel'i öldürdüler ve Ellie'ye tecavüz ettiler, o da tüm bunların intikamını alacak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Freeman 171
Freeman 171 7.12.2016 19:51
Vallahi ben bu oyunu oyanamama ragmen ki cok pismanim ben bile heyecanlandim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 18:47
Uncharted 4 spoileri için sağ ol. Oyunu bitirmeme çok az kalmıştı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
komontor
komontor 7.12.2016 18:37
Ayıptır be kardeşim bu kadar da acemilik olmaz yazdığını okur bir insan. Spoiler yok demişsin ama basmışsın spoilerı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
SalçalıEkmek
SalçalıEkmek 7.12.2016 18:12
Yazar kardeş TLOU ile ilgili bir spoiler yok. Ama Uncharted 4'ün sonundaki olayı söylemen pek hoşuma gitmedi. Ben o oyunu oynuyordum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 18:02
(Remsy) Admin senden ricam exprience ta yapilan panel de neil druckman yanlis yazmis olabilirim yeni bir video tanitiyorlar ve orada gecen sohbetin turkce cevirisini yapabilirmisin tesekkurker
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 17:41
(Remsy) ellie nin boynundaki isirilma izini gordunuz mu arkadaslar hamileydi belki gercekten ve sonra isirildi bebekte donusmus olabilir ve diyor ya bir tek kisi kalana kadar hepsini oldurucem diyorya donusmus olanlari kastediyor bence buda mantikli yada yakin bir arkadasini oldurdukleri icin falan
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 17:17
Arkadaslar bence ellie hamileydi ve bir grup manyak elinin bebegini öldurdu ve bundan dolayi ellie hepsinden intikam alicak bana gore the walking dead te ki gibi guclu bir grup(NEGAN)bizimkilere musallat olucak bence kesin hatta ellie yi hamile birakan bizim bas dusmanimiz olucak bence demedidemeyin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 16:59
( Remsy ) Bence elinin yine kafasi bozuldu atla kactigi gibi bir eve geldi ve bu sefer ordakileri kendisi hakladi ve o evde buldugu gitari calmak istedi joel olurse super sacma bisey olur daha 2. Seri de boyle bir sey olamaz bence daha joel kardesi hayatta arkadaslar unutmayin
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 16:43
left behind'de "göğüslerim hiç çıkacak mı?" diye sormuştu kuru kafaya. acaba ne cevap almıştı. sonuç ortada çünkü :) hamile olsaydı göğüslerinden anlardık bence.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 16:11
elli bence kaçtı joel de peşinden geldi buldu ne yapıyon buralarda hesabı yapıyo orda last of us ta ellie ile joel in arasında sürekli tartısmalar oluyodu gene kız kaçmıstır bi yerlere oda peşinden geliyordur belkide doru ölmüştür yaşlıydı zaten
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 7.12.2016 15:44
Çok başarılı teoriler kurulmuş tebrik ederim gerçekten. Ama ben oyuna ölmüş bir joel ile başlayacağımızı düşünmüyorum. Belki bir kaç bölüm onun nasıl öldüğü bize oynatılarak gösterilebilir ama bu oyun içinde olur. Çat diye bizi joel ölmüş bir şekilde oyuna başlatmazlar. Yakın zamanda oyunu tekrar açıp bitirmeyi düşünüyorum. Herhangi bir ipucu yakalarsam mutlaka sizlerle paylaşırım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 15:26
Eee Joel ölürse oyunun ne mantığı kalıyor biraz saçma bir teori olmuş. Ölürse ancak oyunun gidişatında yani senaryo ile ölür daha oyun çıkmadan adamı öldürdünüz yani yuh.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 15:25
Keşke Uncharted 4 ün sonunu söylemeseydiniz...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 15:24
Kesinlikle ölmüş olamaz böyle bişey olsa dahi bu oyunun içinde dan diye çok trajik bir biçimde olur tıpkı joel in kızının ölümü gibi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
RemaG7
RemaG7 7.12.2016 15:17
Oyun a gelince uncharted 4 de ki hamile kız bence ellie saç rengi aynı gözler benziyor ve gaz maskesi olayına gelince bağışıklığı zamanla azalıyor veya karnındaki bebeğin etkilenme durumu olabileceği için maske takıyor olma ihtimali var. Diğer bir durum ise herkes genelde joel ölecek demiş fakat firma yönetmenleri zeki insanlar ters köşe yapabilirler. Mesela ellie kötü bir şey yaşadı bir grupla fakat o gruptaki masum insanlar dahil herkesi öldürmeye başladı ki tek başına hareket ediyor öfke kontrolü yok joel de ona yetişememiş katliam öncesi elinde silahı sıkı sıkıya tutuyorki ellie artık tehlikeli bir hal almış yani sonlara doğru ellie ölebilir joel yerine bir sürü ihtimal var açıkçası çok heyecanlıyım ve merakla bekliyorum .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
RemaG7
RemaG7 7.12.2016 15:10
Arkadaşlar bir oyunu beğenmiyorsanız şu şu durumlardan dolayı beğenmiyorum bana hitap etmiyor diyebilirsiniz eleştiri yapmak ayrı şey yargılamak ayrı şey diğer insanlar beğenirler beğenmezler kimseyi ilgilendirmez ama aşağılayıcı şekilde yok merdiven taşıma oyunu yok bilmem ne oynamazsın olur biter sonuçta seven kitle sayısı milyonlar ve saygı duyulmalıdır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 15:09
Bu posterdeki hatunun Ellie olduğunu zannetmiyorum. Ellie'nin polenlere karşı bağışıklığı vardı gaz maskesi takması biraz mantıksız geldi, üretilen diğer teorilerde bu posterdeki hatunun Ellie'nin annesi olduğu söyleniyordu he hamilelik döneminde bebeğe zarar vermemek için takıyorsa orasını bilemem.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 15:05
öldü.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 14:43
Joel ölürse last of us olmaz mesela kurtlar vadisinde Polat Alemdar ölse kurtlar vadisi olurmu ? saçma sapan düşünmeyin bence ellie kim dünkü bo*
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 14:25
Ilk oyunun sonunda Joel Ellieden cok onemli bir sırrı sakladı. Bu açığa cikmadan öleceğini sanmıyorum. Ki zaten last of us ellienin hikayesi değil Joelin hikayesidir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 13:57
eli joel den hamile
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 13:57
Oyunu ps3 de oynadığımda gerçekten beni etkilemişti.devamında da aynı beklenti içindeyim.kısacası şu zamana kadar en zevkli oyun oldu benim için Naughty dog bu işi senaryo ile çok iyi harmanlayıp bize sunuyor.bu oyun sektöründe verdiğiniz paraya değecek işleri yapan tek firma naughty dog
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 13:47
ben daha mantıklı bir teori vereyim isterseniz. rez alın anlatıyorum. bu ellie'nin annesi yani aslında ellie'nin anasını kısmen oynayacağız ya da bahsedilecek ve ellie'nin öcünü almak istediği şey ilk oyunda kısmen bahsedilen annesinin öcünü almak. bu yüzden joel falan ölü değil, ölmeyecektir de.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mkv
mkv 7.12.2016 12:04
ölmüş aga. o kadar açık ve net hiç farketmemiştim izlerken ama belli ölmüş dramatik yapısına uydu oyunun şimdiden ağlayacak gibi oldum yine.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 13:35
Nereniz le izliyorsunuz anlamıyorum.Ölmedi tabi ki.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 13:13
ilk teoriye eklenecek bir soru,6 yıllık bir boşluğun sonrasına mı başlayacağız? Arada ne gibi kesitler olacak? Belki Joel'un bizzat öldüğü anı bizzat yaşayacağız. o duygusal yıkılmayı bize an be an da yaşatabilirler (naughtydog bu). hem böylece oyuncu da ellienin intikam hissine ortak olacaktır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 12:52
iyi de bu kız hamile değil miydi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 12:34
Hikaye ne olursa olsun, oyun nasıl ilerlerse ilerlesin emin olduğum tek bir şey var; bizi harbi sağlam bir devam oyunu bekliyor. Oyunun yapısı nasıl olur, senaryo nasıl olur onu bilemeyiz şuan ama Naughty Dog yine müthiş bir projeye imza atacak buna eminim. Bu adamlar manyak dahası yok yani ...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 10:22
çizgiromandaki kız ellie değil bence.niye gaz maskesi taksın ki o
Yanıtla
Tam-35
Tam-35 7.12.2016 12:28
Bebeği korumak için
Kalan Karakter: 300 Gönder
Tam-35
Tam-35 7.12.2016 12:24
Bu çok klişe bir senaryo olur oyunun güzelliği ikili arasındaki bağ, bence ölmez hiç istemem de ölmesini
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 12:00
UNCHARTED VE LAST OF US serilerini oynayan gerçek manada hikaye içerikli oyuna doyar. Bittiğine üzülür. Türkçe Last of us bizi uçurur. Unuturuz gerçek dünyayı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:42
Bence BMC
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:39
ya abi bırakın felaket senaryoları yazmayı joel ölmedi aha bu yorumumuda yazın bir kenara hayret ya sanki gelen kişi elinin manitası joel değil
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:11
The Last of Us özellikle Joel'in sayesinde başarıya ulaştı. Hiç bir zaman oyundan çıkarılmayacaktır diye düşünüyorum. Joel'siz bir The Last of Us düşünemiyorum. Her oyunun bir babası var. Bu oyunun Babası da Joel'dir, Onu sonuna kadar ellerinde tutarlar. Ancak Direksiyonun Başına Elie geçer galiba.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:09
Amma spoiler yapmamışsın editör sağol.

Uncharted 4'ü oynamamış biri olarak nathan'ın kızını oyunu oynamadan senden öğrendim.Çok sağol tüm keyfimin içine ettin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:04
Değerlendirme ve teorileriniz için teşekkür ederim ama ben pek katılmıyorum. Joel belki de hiç bir zaman hiç bir oyunda ölmeyecek. Bu Uncharted örneği ve tersi gibidir. Elie Nathan'ın yerine oynuyor Joel ise Sully'nin yerine oynuyor. 2. Oyundan itibaren genellikle Elie ile oynayabiliriz. Bu mantıklı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 11:02
Hürcan eline sağlık güzel teori olmuş aşağı yukarı benimde aklımdaydı yanlız farklı bir konudan bahsetmek isterim. Merlinde ve özellikle sende aşırı şekilde eleştiri kaldıramama durumu seziyorum. Yazının başında şakayla karışık yazmışsın ama bence bilinç altında ciddisin. bu kadar takmayın eleştriyi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 10:19
pencere doğrudur odur.bandit=haydut? ve evet joel oyunun bence başlarında hayatta olacak ama ellie'ye muhakkak bir partner lazım bence başka biri olacak yanında.hatta joel'i 1. bölümün sonunda(spoiler vermiyorum) olan olayla alakalı olarak peşine düşüp öldürmüş olabilirler.ay çok heyecanlandım:)

------------------------------------

Hay yaşa be! Haydut! Adamsın sevgili okur :)

Hürcan.
Yanıtla
erhansol
erhansol 7.12.2016 10:42
hometown mu yoksa quarantine zone bolumu mu?
Kalan Karakter: 300 Gönder
erhansol
erhansol 7.12.2016 10:34
kesinlikle öldüğünü düşünmüyorum. naughty dog böyle bir hata yapamaz. çünkü ilk oyunun başarısı joel ve ellie arasındaki bağın bizzat oyuncuya bütün güzelliğiyle hissettirebilmesiydi. bizi bir dramın içine sokmuşlardı. 2. oyun dramdan öte nefrete ve aksiyona giderse bu last of us (adı üstünde) olmaktan çıkar. naughty dog ilk oyunun başarısını bir şekilde sürdürmek isteyecektir. ve bunu en çok etkileyebilecek konu senaryodur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 10:25
buyuk adamsin hurcan
ama joel olduyse cok uzulurum kendimi ickiye verir her aksam sahile giderim ;(

-----------------------

Beraber içeriz :(

Hürcan.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.12.2016 10:27
olur kardesim hadi iyi calismalar
Kalan Karakter: 300 Gönder
Narutolga
Narutolga 7.12.2016 10:21
Belki de ölen kişi Ellie? Hikaye nefret üzerine olduğuna göre "öfkeli bir hayalet" konseptini seçmiş olabilir yapımcılar. Gitar çalma kısmı ise bunu resmen kanıtlar nitelikte. Elm sokağı serisinde de kızlar tekerleme söyleyip, ip atlıyorlardı. Şimdi Joel'in tek ihtiyacı olan şey tuz ve ellie'nin eşyalarını yakmak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Steam 178 TL'lik Yar...
  • GTA 6 Paketleri ve F...
  • Black Myth: Wukong D...
  • PlayStation Plus Ağu...
  • Phantom Blade Zero’d...
  • GTA 6 Oyuncuları 60 ...
  • Mafia: The Old Count...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.