• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Türkiye’de Oyun Fiyatları Neden Pahalı? Yorumları - (125) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 5.07.2025 05:43
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2021 14:33
O steam'deki fiyatlar PlayStation'da filan olsa. Steam'iniz var şükür edin biz ne yapalım? 1 oyun 600 tl
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.07.2017 18:00
Pahali degil sen fakirsin guzel kardesim.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 11.12.2020 16:14
kardeşim sende sıkıntı var 700 liralık 600 liralık oyunlar pahalı değil mi? 200 liralık oyunlar pahalı değil mi?
MK Okuru
MK Okuru 6.07.2017 11:05
Haha süper yorum ama en kötüsüde hem fakir hem bakir olmak parasızluktan hatunlar adama vermiyor
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.07.2017 03:08
Yurt dışında yaşıyorum şuan memlekete geldim kuzenin steamdeki fiyatları bendeki fiyatlardan %50 25 arası daha ucuz Türkiye de oyun fiyatları diger ülkelerden daha ucuz
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.04.2020 04:02
Ne yalanı lan steam türkiyede bedava ispanyada steam bi bok satın alamazsın çok pahali
MK Okuru
MK Okuru 4.02.2019 17:36
yalan söylüyorsun
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.07.2017 19:40
Ne istihdamı be ürümü üretiliyor sanki. Bizim ülkemizdeki parakendeciler kazanacak köşeyi dönsünler diye fiyatlar uçuk. Devlette fazla vergi aldığı için mutlu. Haram olsun ceplerine giren paralar..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.07.2017 22:35
oyuna para mı verilir ya :D
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.07.2017 16:20
neden millet sana veya ailene emeklerinin karşılığı olarak maaş vermiyor mu?veya esnaf bir insan için müşterisi aldığı ürün veya hizmet karşılığında parası neyse vermiyormu?arkadaş ayıptır yaptığın,resmen hırsızlık yapıyorsun birdebununla eğleniyorsun.yarın senin emegini calsalar gülermisin acaba?..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 21:46
gücün yetmiyorsa torrent. 200tl fiyat etiketi olan oyun buldum enayi miyim ben vericem o parayı
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.07.2017 14:39
amma karakter yoksunu hırsız varmış bu sitede be,adamlar doğru söylüyorlar,ya indirim bekleyin yada oynamayın arkadaş amma alıştınız herseyin korsanına.yok filmi korsan izle,yok oyunu korsan oyna,ayakkabıyı çakma al.ruhunuz fakir oglum sizin.hırsızlık cigerinize islemis imkanınız olsa soygun yaprsnz
KARTALIZMA
KARTALIZMA 6.07.2017 09:53
Türkçe çıkan oyunların hepsini orjinal alıyorum. Fakat far cry ve ac serileri gibi oyunlar çoğunlukla torrent.
komikaze
komikaze 6.07.2017 00:44
13:11 Giyim ve yakıt elzem şeyler yani hayatını idam ettirebilmek için gerekli bir durum.Oyunla bu iki eylemi kıyaslaman yanlış bir durum.Oyun tamamen kişisel zevkler için yapılan bir eylem . düşünün ki böyle bir eylem olmasına rağmen haddinden fazla pahalı.Zaten Aral için saydırmaktan yoruldum :)

Benim fikrime göre arkadaş bütçeniz yetmiyorsa . istediğiniz oyunda bir türlü indirime girmiyorsa ÇATIR ÇATIR İNDİRİN BEDAVAAAYA.. :)
MK Okuru
MK Okuru 5.07.2017 23:50
enayi değil hırsızsın :))
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 00:50
19:23 BiLADER, daha fazla tartışmanın mantığı yok. Kim ne isterse onu indirir buna hiç kimse karışımaz! Sonuçta fiyatlar belli! Adil fiyat olsaydı korsana karşı olurdum. Yapımcılar korumaya vereceği parayı fiyat indirimi için kullansa iyi olurdu, tabi Aral varken fiyatlar ne kadar iner Allah bilir.
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:23
07.08 aral hırsızın kralıdır,ama aral ne kadar hırsızsa sen de o kadar hırsızsın,milletin emeğini hiçe sayan,alın terini söüren bir haramisin,senin gibi torrentçilerin ip adresleri tespit edilip hakkında yasal işlem başlatılmalı,pc platformunun yapımcılar tarafından ikinci plana atılma sebebisiniz!!
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 07:08
13:11 "Ben oyun geliştiricisi olsaydım ülkelere göre fiyat belirlerdim" Bu yorumu yazan benim BİLADER, indirimmiş bak bak. Gta 5 çıkalı 4 yıl oldu hala 70 TL nin altına inemedi! Böyle indirim olacaksa hiç olmasın daha iyi! Aralın'da yaptığı bir nevi yasal hırsızlık bunu da unutma! Korsana Evet!
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 13:11
14:04 İNDİRİM BEKLEYECEKSİN O ZAMAN BİRADER,ben de ulkede ki giyim ve yakit vergilerinden sikayetciyim,cakma urun mu kullanayim,hirsizlik mi yapayim,kacak mazot mu kullanayim?bak birader hirsizlik hirsizliktir,bunu duygu somurusu ile mesru gosteremezsiniz,adam istedigi fiyati koyar aral'a aglayin.
Rahro Uth
Rahro Uth 1.07.2017 12:38
İnsanların emeği ile oynamaya hakkımız yok doğru ama onların da milleti kazıklamalarına hakları yok!

100tl üzeri her oyun korsana müsaittir. İndirin indirtin.
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2017 14:04
00:18 Oyunlar dijital olarak pahalı zaten! Kutulu olanları saymıyorum bile! Fiyatlar pahalı olduğu sürece korsan asla bitmez! Ben oyun geliştiricisi olsaydım ülkelere göre fiyat belirlerdim, CD Projekt gibi! Bunlar ise resmen yasal soyguncu haline gelmiş! Fiyatlar uçuk olduğu sürece Korsana Evet!
MK Okuru
MK Okuru 29.06.2017 00:18
git digital olarak al ozaman,alamiyorsan da indirim bekle,insanlarin emegiyle oynama hakkiniz yok,gelip birileri sizin hakkinizi gaspetse ziril ziril aglarsiniz "omo bonom omogommm" diye feryat edersiniz,hah iste bu oyunlarda onlari yapanlarin emegi,senin yaptigin hirsizliktir,haramiliktir,o kadar..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 23:22
korsan oyun indirenler tespit edilip indirdiği oyunun 10 katı parası alınmadıkca Türkiyede oyun sektörü gelişmez.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.07.2017 12:45
Yav hehe
MK Okuru
MK Okuru 5.07.2017 15:21
aynen oyle katiliyorum
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 19:25
ne kadar torrentçi hırsız varsa buraya doluşmuş birbirlerini şak şaklıyorlar,o hırsız dediğiniz,iligimizi kurutan araldan eksik kalır yanınız yok,nasılsa o malum firma gözünü bizim cebimize dikmişse sizde gözünüzü yapımcıların alın terine dikmişsiniz,az tutarlı ve onurlu olun,korsan hırsızlıktır!!!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 16:09
bu adamlar bu oyunları çıkardıkları vakit zaten bizim alım gücümüzde çıkartıyorlar,bizim devletimiz gümrükten geçerken vergiyi bindiriyor,ardından zaten aral raflara koyarken fiyatı neredeyse ikiyle çarpıp öyle raflara koyuyor,yapımcının ne sucu var burada?başkalarının günahını neden yapımcı ödesin?
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 16:06
tartısamazsın zaten yavrum,buzzz gibi hırsız olduğunu sen de biliyorsun burada şov yapıyorsun,ben sana ne diyorum?aral haramidir,senin gibilerde aral ne kadar hırsızsa o kadar hırsızdır.senin ülkenin ekonomisi yerlerde diye kimse bize özel fiyat çıkarmak zorunda değil,derdin varsa yetkililere seslen
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 00:59
19:25 BILADER, seninle tartışamayacağım. Daha yazacak çok şeyim var emin ol, ama yoruma karakter yazma sınırı var. Seni yüksek ve dahada yükselecek olan oyun fiyatları ile başbaşa bırakıyorum. Daha dur, Oyun fiyatları 400 500 TL'ye yükselecek (PC için, konsollarda fiyat yüksek zaten)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.07.2017 11:15
çok ama çokk pahalı tekno marketler tekelcilik yapıyor. yazıktır insanımıza.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 23:04
Şİmdi konsol fanboyları gelmiş burda laf ebeliği yapıyor la sizin kardeşlik dediğiniz halt farklı mı aynı oyunu 50 tane adam aynı hesaptan oynuyor.O alıyor oynuyor diğerine veriyor o oynuyor başkasına döngü böyle devam ediyor sonrada Pc korsancı konsol kardeşliği de hırsızlıktır bence.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 18:13
Kutulu almayın diyenler bence yanılıyor 200-300tl verip bir kez oyun aldım oynayıp sattım 5-10 tl farkla tüm oyunları bitirdim steamın dandik ayda yılda bir indirimiyle bunu asla yapamazdım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 12:40
200 tl lik oyuna paraniz yetmiyosa cozum basit almiyorsunuz. Yada 2-3 sene bekleyin fiyat kademeli olarak dusuyor. İndirimede girdimi 7.75 liraya AAA oyun alirsiniz. Acikcasi ben oyle yapiyorum suan preyi almam icin 3 sene felan var galiba :(
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 17:51
Ölme eşşeğim ölme sabreden derviş sabretmekten gebermiş
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 17:51
Ölüm var ya beklerken ölürsen
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 07:09
Gta 5 çıkalı 4 sene oldu 5 sene olcak, 70 TL'nin bile altına inemedi! Neden acaba? Korsana Evet!
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 15:36
Merlinin kazanı yöneticileri, sizde taraf tutmayın, görüyorumda işinize gelmeyen yorumları onaylamıyorsunuz? aralı övmenin mantığı yok...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 09:04
Oyun oynamak bir gereklilik degil lüxdür. Benim mesela aldigim en pahali oyun 80tl dir. paraniz yetmiyorsa almazsiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 15:58
yazıyı yazan arkadaşa şunu söylemek istiyorum. Daha yeni Aral ve diğer şirketler arasındaki serbest piyasayı bozan mailleşmeler ortaya çıktı. buna ek olarak ps3 oyunlarının 150 tl den satıldığı dönemlerde popüler oyunlar call of duty ve gta gibi oyunların fiyatı 200'ü gördü.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.07.2017 07:16
İnsan ekmek yediği firmaya toz kondurtturur mu? Neyse.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 23:59
hersene donanım değiştiren,dövizin dışarıya çıkmasına sebep olan kişiler olduğu için olabilir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 23:05
oyunların hepsi türkçe dublaj olsun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
fat2019
fat2019 2.07.2017 17:31
Başlıkta anlatım bozukluğu var. Oyun fiyatları pahalı olmaz yüksek olur. Oyunlar pahalı olur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 1.07.2017 12:15
Normalde 60 dolar oyunun fiyati turkiyede 60 tl oldugu an korsan bu ulkede biter. Bu sistemi oyun firmalarina kabul ettirmekde puf nokta
Ps , xbox ve steam
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 15:52
Bu firmalara normalde 60 dolar olan oyunu 60 tl ye sattırabilirsen 60 tane daha oyun alabil diye 60 aylık maaşımda benden sana gelir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 2.07.2017 12:35
Steam var psn var diyenler oyun yeni çıkacak 300 tl indirimi bekleyeyim derken 3 4 yıl beklerim o zamana kadar başka çıkar döngü böyle devam eder multi 3 4 sene sonra oynarım evet haklısnız
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 18:51
Steam varken markete ne gerek.kur orda da var ama her turlu karli. Ozellikle gundem takintinizda yoksa eski oyunlar(whitcher 3 goy) su an 37 tl. Falout4 56 vsvs. Kutulu cd de bir kere kurma sansin var. Pcni yukselttin gitti oyunun. Steam de herzaman kulllaniminda.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2017 22:25
Kim demiş kutulu cd'de bi kere kurma şansı olduğunu? Özellikle son 6 7senedir bütün kutulu pc oyunları steam origins veyahut uplay gibi sağlayıcıların güvencesi altında kodu giriyorsun hesabına zaten kaydoluyor oyun steam deki gibi kutulu almak daha kota dostu hem tercih meselesi gerçi ben CD
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2017 01:58
Nice bilgi boyle devam kardes
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2017 13:13
Durup durup niye bu konu hortluyor? Türkiye'de kıvırcık da pahalı. Nedeni basit ekonomi diyerek özetleyeyim. Ya da daha anlaşılır dilde anlayayım. Açlık sınırının 2.400 TL (4 yıl önceki rakam) olan bir ülkede 1300 TL ye çalışan insanlar topluluğuyuz. Sanıyorum ilk okul mezunu bile böyle daha iyi anlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2017 12:38
Ülkenin alım gücü belli. Sonuç olarak video oyunlarını lüks olarak gören insanlarla dolu bir ülke. Paramız da değersiz olduğundan dolayı ve devletin yüksek vergi politikasından dolayı fiyatlar haliyle yükseliyor. Ek olarak dağıtımcı ve satıcı firmaların kar ları fiyatları çok yükseltiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 21:58
pahalı olan oyun. para değil. anlatım bozukluğu var galiba :(
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 30.06.2017 12:37
Pahalı olan esas şey para. Oyunun fiyatı ile bizim paramızın değersiz olması arasında ciddi bir bağlantı var.
MK Okuru
MK Okuru 29.06.2017 10:25
ibretlik yorum ufkum açıldı. ( ciddi )
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.06.2017 13:29
Herşey bir yana, aralı paklama yazısı olmuş bu. O yazışmalardan sonra hala "tek sorun dağıtıcıda mı,yok canım aslında onlarda iyi tanısanız seversiniz" mealinde yazılar şaka gibi.Steam iyi diyoruz ama aral ona da müdahale ediyor. Yeni oyunlar gittikçe pahalı oluyor. Kan emici aral...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.06.2017 13:02
Her fiyat artışının sorumlusu aral oyun. Aslında artık kutulu oyun almıyacaksın, aral oyunu iflasın eşiğine getireceksin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 21:07
En önemli noktalardan biri, dağıtımcı firma oyunun ilk rafa çıkıp en çok satış yapacağı zamanda fiyatları yüksek tutar.

Yani oyun çıkar çıkmaz hemen gidip alırsanız değerinin çok çok üstünde para ödemiş olursunuz. Bu da size satış politikası ve uygun fiyata almanız için not olsun :)
Yanıtla
Rahro Uth
Rahro Uth 29.06.2017 12:34
GTA 5 2013'te çıktı. Aradan 4 sene geçti. Daha hala 180tl bay çokbilmiş.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 29.06.2017 09:45
Tam bir Akepe Türkiyesi. Gayet normal buluyorum ben.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 00:40
Türkiyede parayla oyun mu varmış? ilk defa öğrendim.ben 12 yaşından beri oyun oynarım bir oyuna para vermedim.ve evet tahmin ettiğinzden.çünkü sistem adil değil ben burda doğmak için şeçim yapmadım.sistem adil olmadığı için onlarda paralarını avrupadan amerikadan kazansın.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 29.06.2017 00:15
arkadas su konustigin sey yaptigin seyin hirsizlik oldugu gercegini degistirmez,hic be burada kendini acindir ne de laf salatasi yapma senin o oynadigin oyunlarin yapiminda onlarca insan calisiyor ortada bir emek var ve sen o emegi caliyorsun,kutulu alamiyorsan steam var psn var oradan al,CALMA!!!
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 13:01
Sana katılıyorum bu konuda
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 17:50
ÇARE KORSAN !!!
Yanıtla
emc
emc 28.06.2017 23:11
Zaten bu konu Orjinal almak zorunda kalan insanları ilgilendiriyor. PS4 de bugün korsan çıksa Türkiye konsol satış grafiğini seyret.
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 20:33
bence çare Nail Hepbildik.. Muhasebede bir İLK.. Nail Hepbildik..
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 11:09
Türkiyede yurtdışından gelipde ucuz olan bişey varmı ?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 20:04
12:09

Adam Suriyelilere ucuz dedi ya la, Devlet ne kadar çok para döküyor onlara senin benim kadar rahat takılmaları için haberin var mı? Konteyner kentlerden haberin yok galiba. Onlar için iş bulma kurumu bile açıldı. Rızık İstihdam Ofisi git de araştır.
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 12:09
suriyeliler
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 18:45
O yazismalari goren kutulu oyun ariyorsa anladiniz siz batsin gitsin hepsi satmasinlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 18:18
Ana dağıtıcı firma Türkiye'de ofis açıpta son kullanıcıya eliyle satsa en fazla yarı yarıya düşer.

Lakin aklıma başka bir soru geliyor. Oyunlar mı pahalı biz mi fakiriz?

Bir oyun bir sinema bileti ile aynı fiyatta olması gayet normal olurdu.200-300 milyon dolarlık filmi 15 Tl civarında izliyoruz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozgurivgen
ozgurivgen 28.06.2017 17:57
Ülkede ne ucuz ki oyun ucuz olsun? Domates tarlada 50 kuruş tezgahta 2,5 TL. Buna benzer örnekleri hepiniz bilirsiniz. Temel ihtiyaçlar bile bu kadar pahalı iken ve bunlarda bile bu kadar fiyat farkı varken eğlence sektörünü kim takar. Ülkede zaten kim kimi denk getirirse durumundayız. Reklamlar , filmler , siyasetçilerin konuşmaları hep kardeşlik masalları anlatıyor ama biz birbirimizi iyi tanırız. Önce devlet geçirir kdv ve ötv ile sonra Aral gibi fırsatçı firmalar. Biz de zar zor kazandığımız parayı lüks harcamalara yatıracaz diye dertleniriz ancak.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 17:16
İsterseniz bu konu hakkında ansiklopedi kadar yazı yazın. "Vur kafasına şamarı düşsünler" diyen, insanları enayi yerine koyan firmaları asla ve asla haklı bul-mam!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 16:07
Get even çıkmadı mı incelemesi nerede kaldı oyunun
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 15:43
Türkiye'de pahalı olmayan bir şey mi var?Türkiye'de benzin neden pahalı, et neden pahalı, elektronik neden pahalı, vb.devam eder gider. Türkiye pahalı. Her geçen gün yaşanmaz bir ülke haline geliyor. Her bakımdan. Zulüm 2002'de başladı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 23:11
Döviz kuru

Avrupa Komisyonu müdahalesi

Aral games (kutulu)

Amerika Avrupa ilişkilerinin bozulması
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 14:52
Şıklardan birini unutmuşsun.
Türkiye de yaşamak
Kalan Karakter: 300 Gönder
onrbal
onrbal 28.06.2017 14:43
Aral sadece fırsatçı değil aynı zamanda terbiyesiz bir şirkettir. Kendim defalarca şahit olduğum gibi indirim kampanyaları da yalan içerikten ve stokta olmayan oyunlardan ibarettir. Defalarca maille kendilerinden bunu yapmamalarını rica ve talep etmeme rağmen aynı olta atma taktiğini kullanmaya devam etmektedirler. Fiyatın pahalı olması bazen firmaya duyulan güvenden kaynaklı göz ardı edilebilir ancak müşterisinde dolandırıcı intibası uyandıran firma sonunda başarısızlığa sürüklenecektir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
youkiboy
youkiboy 28.06.2017 14:14
Ülkemizin en saygın ekonomi kurmaylarından Yiğit Bulut beyefendinin kehaneti olan 1 dolar=1 lira bandının gerçekleşmesini beklemek lazım..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 14:02
Aral artık boş hayallerle yaşıyor, millet Steam'ı bırakacak da senin 200 250 liralık oyununu mu alacak. Adama gülerler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 12:20
Kutulu oyun almanın bir anlamı yok artık . Konsollardaki digital downloadlar bile kutuludan daha ucuza satılıyor.Hele pc'de hiç gerek yok bir yükleme yapmak için almak gereksiz.Zaten oyuncu alemi STEAM'de orada zaten download mevcut hemde kutuluya göre daha ucuza.O yüzden bitti artık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 10:17
psn ve steam dururken artık kutulu oyun alan kalmamalı artık tr psn de çok iyi indirimler oluyor
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 11:48
koleksiyonculuk denilen birşey var ki oyun ne olursa olsun dvdsinin kokusu bile ayrı haz verir
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 11:32
bimer ve cimere dilekçe bile yazdım ben aral ile ilgili sen nediyon
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 10:42
benim Tosun Hürcanım nerede yahu ne zamandır görmüyoruz ??
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 10:23
Oyun fiyatlari avrupayla ayni.Oyunlar bir sure sonra indirime girirer ,malesef turkiyede bu indirim bir turlu olmuyor.1 yil once cikan oyunla yeni bir oyunu ayni fiyat etiketi ile satilabiliyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 10:08
Steam fln iyi diyoruz ama hangimiz oyunu ilk çıktığında alabiliyoruz?.Aradan 2-3 yıl geçecek de o oyunu oynayacağız..multiplayer oyunları söylemiyorum bile.Sonuçta para politikası yüzünden kaybeden biz olacağız hep
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mavidon
mavidon 28.06.2017 09:25
Aral oyun sektörünün kanseridir. Aral'dan oyun almayın.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 08:08
Aral'ın acilen defedilmesi lazım..
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
msy67
msy67 28.06.2017 08:06
Sahsi fikrimce Aral Turk oyun sektorunun basina gelmis en buyuk felakettir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 07:14
Kırık PS3 ve i7 ve GTX 1080'li PC'm ile korsanın dibine vuruyorum PS3'de 1TB HDD var 200'e yakın oyun var taş çatlasın 200 oyuna 100Lira vermişimdir darısı PS4'ün başına PC'de Online oynamak için 2-3 oyuna para verdim o kadar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 00:17
öncelikle oyun sektörü Aralın tekelinden kurtulmalı
Türk Lirası değer kazanmalı maalesef dolar için yılsonu için 4 TL telaffuz ediliyor euro da muhtemelen 4.50 olur maalesef durum içaçıcı değil herşey dahada kötüye gidiyor.konuyla alakasız olucak ama ekmeğin fiyatı bile dolara göre şekil alıyor...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 00:09
Aral toplu alım yapıp parayı bastırınca ve rakibi olmayınca fiyatlar yüksek oluyor. Basit karşılaştırma size ttnet 100mb kotasız 550tl ama vodafonenet 150tl (ben kullanıyorum) ortada havuz var parayı veren rakibi olukca dusuk verebilir. rakibi olmayınca fiyat uçar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 00:08
Allah aşkına ne saçmalıyorsunuz. X firma şu oyunu şu kadara alıyor, vergilerle bu kadara geliyor, üstünede bu kadar kar ekleyip oyunculara kaptırıyor diye bir yazı yazmak çok mu zor. Yok dalgalanan kurmuş yok globalleşen dünya vs. bırakın bu işleri. Borsacımıyız iktisatçımı. Şeffaf olun lütfen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.06.2017 00:07
Aral getirdiği bütün oyunları fahiş fiyata satıyor ucuza getirdiği oyun hiç olmadıki firmalara çamur atıyorsunuz bırakın bu ayakları aral size kaç para veriyor bu haberi yapmanız için onu söyleyin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 23:48
aral dan almak yerine steam ,psn den alın daha ucuz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
manson
manson 27.06.2017 23:40
İkinci konu cümlesiyle başlayan paragraf durumu özetliyor aslında.Asgari ücretle çalışan insan karnını zor doyururken nasıl oyun alsın ki?Sadece oyunlar pahalı değil ülkede her şey pahalı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 23:29
Psn akar. Kardeş kardeş geçinmeyi öğrenin...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
burnas
burnas 27.06.2017 22:58
Kutulu oyun lüks. Psn her ay kampanya yapıyor. Denkgeldikçe alıyorum baya iyi indirimler yapıyorlar. Steam i söylemeye gerek yok. İyiki varlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 22:57
Dolar kuru hikaye aral şahane
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 21:55
Arkadaş siz burda şimdi firmaları mı savunuyorsunuz... Kimin tarafındasınız oyuncuların mı ARAL ınmı. Güzel bağlantılarınız var sanırım. Geçin bu tekink kavramları manipülasyonları. Bal gibi sömürüyorlar....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
propontis
propontis 27.06.2017 21:46
Kutulu oyun alınmamalı. Bu kadar basit. Pahalı degil, faiş oldugu halde alan var. O yüzden satan da var.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 21:39
Doğru ama bu konu ve korsan oyun kullanımı ile alakalı bir çok siteyi araştırdım fakat bilgisayar parçası ve konsol ürünleri vs fiyatları ile hiç kimseden ses çıkmıyor. Bence bu konu da araştırılmalı ve üzerinde durulmalı çünkü uzun ömürlü ve iyi bir sistem kurmak çok pahalı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
mahmutca57
mahmutca57 27.06.2017 20:11
Tabi gidip mağazadan alırsanız en dandik uçak oyununa dahi 30 lira bayılırsınız.Aral felan da aynı muhabbet.Allah'tan steam denilen bir şey var.Oyunların ucuza da alınabileceğini bize gösteriyor.Yılın belirli dönemlerinde yüzde 90 lara varan indirimler çok iyi.en baba bir çok oyunu 50 liranın altına alabiliyorsunuz.Hele oyun 5-10 senelik ise 2-3 liraya kadar dahid üşüyor.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 21:39
Aralın çirkefliği yüzünden bir çok yapım steam'in kur politikası dışında kalıyor. Misal tekken 7 ön siparişe açıldığı gün 75 liraydı ertesi gün hop fiyat fırladı 150 liraya. Steam'den tam olarak faydalanmamamızın tek sebebi çirkef araldır.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 21:14
Yazıyı yazan kişi dahi belli olmadığından, aralı güzel gösterme REKLAM yazısıdır bu. Bu makalede yazılan tek bir şey dahi, aralın steam fiyatlarına müdahele etmesini haklı gösteremez. Cesaretiniz var ise bu yazının aralın isteği ile aralı masum gösterme yazısı oldugunu itiraf edersiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 20:55
Aral steam fiyatlarını bile yükseltiyor siz uyumaya devam.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 20:46
Allah aşkına ne saçmalıyorsunuz. X firma şu oyunu şu kadara alıyor, vergilerle bu kadara geliyor, üstünede bu kadar kar ekleyip oyunculara kaptırıyor diye bir yazı yazmak çok mu zor. Yok dalgalanan kurmuş yok globalleşen dünya vs. bırakın bu işleri. Borsacımıyız iktisatçımı. Şeffaf olun lütfen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 20:39
Steam kraldır.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 20:37
Türkiye'de ne ucuz pardon?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 20:00
Başlık aslında Türkiyede neden herşey pahalı? Diye olmalıydı ama oyun sektörünün bi parçasısınız burdaki meselemiz oyun yoksa sorgulayacak çok şey var neyse saygılar :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 19:42
bu yazıyı bazı oyun dagıtıcılarından aldıgınız reklam ücretleri karşılıgı yazmadıgınıza dair bi kannat yada bi unsur varmı. yazıya baktıgımda reklam kokan bazı kesimleri aklamaya çalışan kokular aldım. yeni bi skandal daha çıkacak gibi duruyor....
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 19:41
Reklamı pardon haberi (!) Aral yaptirdi sanirim size. Aralın yaptığı sömürge isimli bir haberinizi görürsem ancak bu fikrim değişir. Steam bile sabit kur uygulamasını kaldırırken Türkiye üzerinden, yaptigi aciklamada dağıtıcı firmaların buna sebep oldugunu belirtmisti, yani Aral'ı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 19:40
ahlak yoksunu o malum rezil firma ve vatandasini nereden nasil opecegini sasirmis yetkililer yuzunden tabii ki de,bu kadar analiz kasmaya gerek yok,yurt disina cikan cikmayan,disarida ki piyasaya hakim herkes bu ulkenin insaninin her alanda nasil birileri tarafindan somuruldugunu gayet iyi bilir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 19:19
dünyayı yönetenlerin yanında olduğun zaman fiyatlar düşer,yada sen düşersin ikisinide dene tarafını seç
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Fratos
Fratos 27.06.2017 19:15
Evet kutulu oyunlar ve konsol oyunlarının geneli oldukça pahalı. Ancak Steam platformundaki oyunların çoğunun bir TL bazında bize sunulan fiyatına bir de dolar bazında satılan fiyatını karşılaştırırsanız görürsünüz ki oyun sektörü bizi yeterince gözetiyor. Anlık dolar kuruna göre karşılaştırma yaptığımızda Steam'deki oyunların neredeyse tamamında yabancı oyunculara göre daha kârlıyız. Bu durum Steam'deki kadar olmasa da PSN Store'da da böyle (XBOX'u bilmiyorum). Yani oyunlar eğer bize pahalı gözüküyorsa bundan dolayı yapımcıları ve dijital platformları suçlayamayız çünkü ürünleri biz de alabilelim diye ellerinden geleni yapıyorlar. Kutulu oyun kısmında ise bu fiyatların tüm sorumlusu olarak Aral'ı görüyorum ben.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Opresus
Opresus 27.06.2017 19:09
Bende katılıyorum Aral türkiye de oyun sektörünü sömürüyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 18:51
olay sadece oyunlarda yaşanmıyor ithal edilen her üründe bu politika uygulanıyor
halbuki açgözlü olmasalar daha çok müşteri daha çok kardır mantığını benimseseler
fiyatlarıda sürümden kazanç noktasında değerlendirseler herkes kazanacak bu işten
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Swallow
Swallow 27.06.2017 18:42
Aral'ın maillerini gördük. Kan emiciler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 18:22
sorun tayyipte
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 18:13
Tayyip ve hamili yönetim gitmediği sürece ne kur düşer ne de fiyatlar .. Sefalete devamm..!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 17:43
Bayağı boş bir yazı olmul Aral fiyatlara müdahale etmese steam 1$=1.5TL ye sabit kurla oyun satacak
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 17:41
Rahro Uth

Peki Aral Dijital oyunlara da müdahale edebiliyor mu bazı oyunlar Dijital de daha pahalı kutuluya göre mesela MGSV Definitive Experiance, Dijital 89 Lira Vatan da 60 Lira.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Rahro Uth
Rahro Uth 27.06.2017 17:26
Aral sektörü ele geçirdiğinden beri fiyatlar artmakta. Çünkü firmalar Türkiye ile ilgili fiyatlandırma çalışmasına girmektense aral ile anlaşma yapıyorlar, daha kolay oluyor. Aral'da haliyle istediği fiyatı yapıştırıyor.

Dolarmış, kurmuş, vergiymiş bunlar hikaye.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 17:19
No: 70'i bilmiyorum ama Bannerlord'un fiyatı uygun olacakmış. En azından bizim için, Türkler için. Bir kaç ay önce, "Merhaba MK Okuru, Bannerlord için henüz bir fiyat belirlemedik ancak çok yüksek olmayacağını öngörüyoruz." şeklinde belirttiler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 27.06.2017 16:56
Özenip yazmışsınız ama Makaleyi okumaya gerek yok.. Türkiye’de Oyun Fiyatları Neden Pahalı? Çok basit.. Çünkü paramız aşırı değersiz + dağıtıcı sözde firmalar kan emici ve hak yiyiciler. Bu iş düzelmez o yüzden de korsan asla ama asla bitmez.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Witcher 4'ün Grafikl...
  • Battlefield 6 İle Ef...
  • Xbox Game Pass Temmu...
  • Death Stranding 2 PS...
  • Resident Evil Re:Ver...
  • Ghost Recon Serisi G...
  • The Alters Yapay Zek...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.