• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Uncharted 4 daha çıkmadan çizgisel yapısı için eleştiriliyor! Yorumları - (104) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 23.06.2025 21:52
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.03.2016 20:36
uncharted 3 te berbattı bu da berbat.. uncharted 3 te hisar bölümüne kadar dayanabildim sonrada attım cd yi bi köşeye hiç oynayasım yok..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 31.03.2016 00:24
uncharted da last of us da koca bir balon.. size başyapıtları söyliyim mi? call of duty; bir, Halo; iki.. gerisi hikaye..
MK Okuru
MK Okuru 30.03.2016 09:52
09,22 HAKLISIN BALON OLDUĞU İÇİN O KADAR YÜKSEK PUANLAR ALIYOR ,YAPMAYIN YA GÜLDÜRMEYİN ADAMI
OnurSVR
OnurSVR 29.03.2016 11:19
Yav he he.
Bluetix
Bluetix 29.03.2016 09:22
Uncharted aşırı derece abartılmış bir oyun.Allah aşkına klasik aksiyon oyunlarından ne farkı var?İçinde iki üç puzzle var diye mi bu kadar iyi oldu?Last of Us abartılsa tamam derim gerçekten mükemmel bir oyun ama Uncharted koca bi balon
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 30.03.2016 23:40
bu eleştirmenlerde hep bir gta istiyorlar! çizgisel bir senaryo ile hikaye üzerinde gidince oyunu oynamıyor adeta kitap okuyor gibi oluyorsunuz ki oyunların bu yönünü sevenlerin sayısı az değil.tabi oyunun çizgisini de tamamen hikayeye dayandırmak iyi bir yaklaşım değil oynanışta iyi olmalı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 24.03.2016 00:00
acıkcası ben 2 betayıda oynadım grafik olarak hayal krıklıgı yasadıgımı sölemeliyimki ps4 e cıkan herhangi bir oyundan grafik olarak farkı yok ps3de butun oyunlara grafik olarak fark atan uncharted ps4 te bence fiyasko olmus uncharted collectiondan hiçbir farkı yok grafik olarak her ikisinide oynadı
Yanıtla
OnurSVR
OnurSVR 29.03.2016 11:21
Betası çok oyunculu kısmıydı ve çok oyunculu grafikten kısıp 60 fps ile çalışıyor tek kişilik hikaye kısmı ise daha detaylı 30 fps olacak.
MK Okuru
MK Okuru 25.03.2016 18:49
iyide betada grafiklerin %10-20 sini veriyorlar
Kalan Karakter: 300 Gönder
emc
emc 28.03.2016 00:58
Konsol sahiplerinin tam istediği gibi... Onların derdi zaten uzun uzadıya açık dünyada boğulmak değil birkaç saatte hatta bir tık ilerisi 12-15 saatte oyunu bitirip yenisine bakmak. Uncharted 4'ün akıbeti Order:1886 gibi olmayacağı kesin kendi düşünceme göre...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ultrAslan
ultrAslan 21.03.2016 18:56
Bir şey söylemek istiyorum yanlışlarım olursa lütfen düzeltin. Şimdi her oyun açık dünua olacak diye bir kaide mi var? Veya her oyun çizgisel bir ilerleyişe sahip olacak diye. Şu hayatta oynadığım en güzel 5 oyun içine gta 5, uncharted serisi ve last of us giriyor. Gta 5 ölümüne açık dünya bir oyunken, last of us ve uncharted serileri ölümüne çizgisel bir oynanışa sahip. Demek ki çizgisel olması bir problem değil. Bu bir tarzdır. Oyunun tarzı da bu. Tarzını ne zaman eleştirebiliriz biliyor musunuz? Bence kalitesiz grafiklerde kalitesiz mekaniklerde kötü yapay zekayla çıkınca eleştirebiliriz. Ama tarzı çizgisel diye bir oyunun eleştirilmesine de anlam veremiyorum. Ve bu oyunlar oyun tarihine isimlerini altın harflerle kazımıs yapımlar. Sen şimdi gitsen uncharted'ı açık dünya yapsan o uncharted olmayack ki. Sinematikleri azaltsan o last of us olmayacak ki. O zaman başka oyun olacak bunlar. Bu oyunların doğalarına ve yapılarına ters bir durum. Tabi bu benim görüşüm farklı düşünenler olabilir.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.03.2016 21:53
çıkınca görcez işte uzatmayın hayvan gibi hypelandı oyun mükemmel bile olsa oynayanların çoğu beğenmiycek oyunu
ultrAslan
ultrAslan 26.03.2016 16:47
Ömer bir kez daha açıklamış zaten :)
MK Okuru
MK Okuru 26.03.2016 04:20
bu ömer ve cyrus da ne yazıkki ultraaslan.. kanmayın sakın... adam kendi kendine yorumuna katılıp bir de kendine teşekkür ediyor.. ayıptır yaa
ömervlc
ömervlc 25.03.2016 18:56
açıkçası bu oyun sadece open world (açık dünya) olmadıgı için eleştiriliyor ama bir oyun nasıl başladı ise öyle bitmeli ayrıca open world oyunlar bayıyor bizim istedigimiz film gibi oyun oda cizgisel oyundur açıkçası en güzel oyunlar cizgisel oyunlar :D galiba şuan unchurted 4 ü eleştirenler xbox fanboyları ama şunu bilin bir oyunun hangi platforma degil nasıl olduguna bakacaksın açıkçası bende quantum break'i merak ediyorum şu fanboy luktan kurtulun :D
ömervlc
ömervlc 25.03.2016 18:52
order 1886 kısa oldugu için ve ucu açık bittigi için eleştirildi script'i bilip etmeden gelim yorum yazmayın script farklı bişey kendinize bunları bilmeden oyuncuda demeyin ltf :D :D :D
MK Okuru
MK Okuru 25.03.2016 16:58
script olsa nolcak diyolar order 1886 niye eleştirildi o kadar peki
ultrAslan
ultrAslan 24.03.2016 23:57
Ömer açıklamış zaten
ömervlc
ömervlc 24.03.2016 19:06
bir oyun serisi nasıl başladı ise öyle bitmeli sonu mgs phantom pain gibi olursa görürüm sizi 23:58 script zaten bir oyunda olacak bazı şeyleri önceden belirler asıl siz konuyu anlamamışsınız
ultrAslan
ultrAslan 24.03.2016 17:11
Öyle olsa bile yani fazla script olsa bile ne oluyor yani. Ne olacak onu hala anlamadım. Olayı bu olayı....
MK Okuru
MK Okuru 24.03.2016 16:48
23:58 şükür anlayan biri çıktı sonunda herkes oyun open word olmadığı için eleştirilyo sanmış ama gerçek bu
ultrAslan
ultrAslan 24.03.2016 02:36
Cyrus ve ömer. Teşekkürler :)
MK Okuru
MK Okuru 23.03.2016 23:58
arkadasım anladınmı bilmiyorum ama burda adamların anlatmak istediği order 1886 gibi olmus diyolar cok fazla script varmıs onu demek istiyolar
MK Okuru
MK Okuru 23.03.2016 20:23
Aynen dediğiniz sey mgs 5 de yapildi acik dünya oldu iyide bir oyun olarak cikti ama bir mgs değildi. Oyun mgs den başka bir sey olmuştu.
ömervlc
ömervlc 23.03.2016 16:50
ultraaslan tam aklımdakini söylemissin
ömervlc
ömervlc 23.03.2016 16:48
20:55 cizgisel dedigin şey degil açıkcası tırmanma vb onlar gayet dengeli denilen şey oyunun tek bir yönde ilerlemesi sandbox açık dünya olmaması ama bence çizgisel oyun çok çok daha iyi
cyrus
cyrus 23.03.2016 13:12
Altina imzami atiyorum.
ultrAslan
ultrAslan 22.03.2016 00:21
Red dead redemption'ı maalesef oynayamadım. Bende xbox 360 vardı ama bir türlü nasip olmadı oynamak. Yani şöyle diyeyim aslında oynadım ama fazla oynayamadım maalesef. Ama oynadığım kadarıyla çok başarılı olduğunu söyleyebilirim ama takdir edersin ki bitirmediğim bir oyunu da en zirvelere koymam gerçekçi olmaz:) Bunun dışında vallahi Uncharted'ın olayı bence bulmacadan çok aksiyon zaten. Sen tabi ki farklı düşünüyor olabilirsin ona da saygım sonsuz. Diğer bir mk okuruna gelirsek senin yorumunun en küçük değeri yok zaten benim için. Sadece amacın ortamı germek ama yemezler.
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:41
Bakınız ngs v açık dünys olarak geldi ve oynadığım en rezalet mgs v di
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:15
"Yanlışlarım olursa düzeltin" den sonrasını okumadım.
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 20:55
Dediklerin doğru ama bence çizgisellikten kastı oyunda çatışma bulmaca tırmanma gibi öğelerin dengesiz olması. Olması gerektiğinden çok çatışma olması diğer öğelere yer yer kalmamış gibi. Ama senin yorumunda doğru bence.
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 20:46
Oynadigin en guzel oyunlardan diger kalan ikilinin biride red dead redemption olmasi lazim :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.03.2016 15:06
Mgs ya da uncharted icin cizgisel diyebilirsiniz ama bu oyunlarin yapisinda bu var.Eger baska bir yapida düsünürseniz bu oyunlari ortaya maalesef Mgs gibi hayal kirikliklari meydana cikabiliyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 26.03.2016 15:03
Bir Mgs seven olarak Mgs5in açık dünya olmasini benim gibi çoğu kisi elestirmistir.Çünkü oyun bu yapisiyla bir çok değerini kaybetti.Oyun ici videolar azaldi, hikaye bütünlüğü tamamen koptu.Oyuna farkli hava katan telefon konuşmalari da olmayinca oyun deyim yerinde ise tamamen öksüz kaldi.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 17:49
nasıl bu özürlü bunlar daha yenimi farkettiniz çizgisel olduğunu ilk 3 oyun çizgiseldi last of us çizgiseldi god of war çizgiseldi ve bunlar efsane oyunlardı daha birsürü var çizgisel olupta başyapıt olanlar ha çizgisel ha açık dünya ben hikayeye oynanışa bakarım arkadaş.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 26.03.2016 14:53
Arkadaslar uncharted oyunu dunyanin en iyi oyunudur acik dunya oyunlari tavsiye etmem naughty dog cikardigi oyunlarla kendini kanitlamistir the last of us uncharted 1 2 3 ve simdi cikacak son seri 4 gercekten helal olsun
MK Okuru
MK Okuru 25.03.2016 19:37
Uncharted super bir oyun acik dunya neymis gta tom clancy bu oyunlardan midem bulaniyor oynayanlarda da oyun zevki oldugunu dusunmuyorum helal naughty dog boyle devam adamsin uncharted the last of us macera oyunu sevmesken bana sevdirdiler
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.03.2016 20:51
inşallah kötü bir oyun olur da ps4 üm olmadığı için kendimi kötü hissetmem.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 25.03.2016 20:04
Phil Spencer gibi Microsoft çalışanları bile Uncharted'a hayran. Bu oyuna laf edenler oyuncu değildir bu kadar basit.

Bioshock, Max Payne gibi oyunlar çizgisel değil mi?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
cyrus
cyrus 24.03.2016 08:17
Naughty Dog yapimlarinin en sevdigim yani, (LoU ve Uncharted 1-2-3 icin) sag gosterip sol vurmalari. Bunu oyun boyunca yapiyorlar. Yani, misal sahnenin basinda kucuk tren vagonunda yapilacak ne kadar aksiyon olabilir ki diyorsun. 10 dak sonra kemiksiz aksiyona boguluyorsun Acik dunya veya cizgisel farketmez, bir oyun, insani sasirtmali. Acik dunya diye her tarafa 500 tane "?" koyup her birine tekrarlayan gorev koyarsan, oyun 2 saat sonra bayar. (ornek: ubisoftun son donemki bazi oyunlari)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.03.2016 20:03
açık dünya oyunlarından hiç haz etmiyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 23.03.2016 13:06
U2 deki tren sahnesi gereginden fazla cizgiseldi :))) yani 40-50 vagon falan gecmek gerekiyordu. Aksiyonu ve heyecani hic yitirmeden gayet basarili bir sekilde ilerliyordu oyun. Yani: eeeeeeeeee????
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
portakallılahmacun
portakallılahmacun 22.03.2016 19:21
Önceki 3 oyun da gayet çizgisel bir oynanışa sahipti açıkçası. O diğer 3 oyunun bi tık daha iyisi bile olsa bana yeter, eski olması falan çok umrumda değil :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 17:28
Bu oyuna Adventure gözüyle bakılması gerek komiklikler, espriler içeren bir oyunun da böyle olması gerekli diğer oyunlardaki ciddiyet ve karakterler deki donuk suratlar artık sıkıyor bu oyunu oynarken Nathen'ın aksiyon anındaki espriler oyuncuyu kendine bağlıyor Ayrıca Nathen'ı olgunlaştırmışlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
TR_Emirhan
TR_Emirhan 22.03.2016 17:06
Yapımcı Naughty Dog fazla konuşmaya bence gerek yok. Artık herkes de bi açık dünya beklentisi oluştu. İlk 3 oyun gerçekten hikaye bakımından çok iyiydi. Beklenti nedir peki? Yaptığın görevi 100lerce kez bi daha mı yapmak? Bu oyunu seven herkes bu hikayeyi ve çizgisel yapısını sevmişti.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 13:27
İlk üç oyun harikaydı bence bu oyun da öyle olacak. Millet çamur atmaya bayılıyor
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 12:40
bakın sony firmasını sevmem uncharted icin söylemiyorum. Şu lineer ve çizgisel olma mevzusunu neden eleştiriyorlar. Senaryolu oyun bulamaz olduk sayenizde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
furkanyasir
furkanyasir 22.03.2016 12:19
bence eleştirecek şey arıyolar yoksa oyun gayet iyi ve heyecanlı olacak yine de benim de kafamı kurcalıyo bu çizgisellik, ki ben oyunlarda kafama göre takılmayı daha çok severim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 11:59
Bu oyun açık dünya niye olsun ki?serideki hangi oyun açık dünya.bence gereksiz bir istek.bu sekilde fanlar için bence yerinde bir karar oyunun çizgisel olması.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 11:59
naughty dog dan açıkcası kötü bir oyun beklemiyorum firma bir kere beklentimin çok üstünde
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 10:27
Konsolda yüksek grafik kalitesi ve en az 30fps için böyle olmak zorunda. 60fps diye çıkan oyunlarda bile aslında söylenmek istenen 30-60 fps arası. Sabit 60 imkansız.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
TheHound190528
TheHound190528 22.03.2016 10:21
Bırakın çizgiselliği filan sırf hikayesi için bile oynanılacak bi oyun.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 09:41
ps4 üm yok ama az çok videolarından izlediğim kadari ile böyle diyebilecğim tek şek böyle çizgisel oyuna can kurban keşke her oyun böyle olsada çizgisel olsa.ps4 aldıracak tek oyun bu oyun serisidir.net
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
delihusrev
delihusrev 22.03.2016 09:20
yaw çok mok atan oluyor şunu düşünmüyolar oyun filim senaryosu gibi ilerliyor hangi filimde farklı şey yapabiliyonki buda öle filimi oynuyorsun:)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ferit
ferit 22.03.2016 08:20
burada yorum yapan arkadaşların çoğu benim gibi uncharted in bütün serisi belkide oynamıştır serinin hangi oyunu açık dünyaydıki hepsi çizgiseldi ama zevkliydi oyunda bol aksiyon vardı bu oyun bu yüzden çok tutulan bir yapım oyunun iyi olacağından bir yana şüphem yok benim naugty dog hata yapmaz bence
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 04:23
Tomb Raider'a, Uncharted çakması diyenlere okkalı bi cevap olmuştur artık. Metal Gear Solid hiç bir zaman çizgisel olmadı Sniper Wolf ile çatışmak için Sniper almaya mapın en başına dönüyoduk mesela MGS3'de The End'i bulup öldürmek için koca ormanı talan ediyorduk daha çok örneği vardır elbet.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 22.03.2016 00:04
Bu seri her zaman script üzerine dayalı ve lineerdi, bu oyun tersi yani açık dünya olacak falan da denmedi. Sanki böyle bir söz verilmiş de yapılamamış gibi eleştirmek tamamen art niyetli.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 23:56
witchger 3 arkasından fallout 4 oynamışlar belli ki. tabi ki bazı oyunlar çizgisel olacak önemli olan oyuncuyu maceranın içine çekmek, çok open world gördük bomboş bir sandboxdan ibaret tat vermeyen.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
blue1
blue1 21.03.2016 23:55
Çizgisel olmayan bir şey yok okuduğun kitaptan seyrettiğin filme kadar, o açık dünya dediğin oyunlarda bile daha önceden belirlenmiş görevlerin peşinden gidiyorsun sadece haritesı daha büyük. Hem Uncharted tarzı ile sevilmiş bir oyun zaten konuda insanları kızıştırmak için açılan konulardan biri, yazar arkadaş tartışmadan bahsediyor ama kaynak göstermiyor.

Bu oyunun türüde bu beyenmeyen oynamaz, ama bir şeyi de herkese sevdiremezsiniz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 23:52
Order çok sevilince ikinci filmi buna çekmişler zaten oyun dediğin çizgisel olmalı hatta ben oynamamalıyım o kendi oynasın okadar para verip niye duseneyim sağdan mı soldan mı gideyim diye fanlar yeni tür yaratmaya çalışmayın sinematiği bol çizgisel yapı güzel falan gibi o dediğin film zaten
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 23:19
Arkadaşlar bu karalamaya noktayı koyayım. Bundan önceki 3 oyunda çizgiseldi ve 4. oyunu bu denli kaliteli çıkaracak kadar sattı ve beğenildi.Son oyun çizgiselliği bozmak alınması gerekilen bir risk değil. Ancak Kojima gibi şirketi terkederseniz kendi prestijinizi yapmak isterseniz belki.Eleştirmedim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 23:08
ABE CİGABAYTİ ÇOKSA KALİTELİ OYUNDUR UNCHARTED
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 23:06
Doom'u niye eleştirmiyorsunuz da Uncharted ile uğraşıyorsunuz?? Ben ilerlemeli oyun seviyorum ikisini de alacağım. Bunlar hep kıskançlıktan kaynaklanıyor. Multiplatform değil çünkü

Open world oyunlar sıkıcı, getir götür işleri
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
HaneFi.
HaneFi. 21.03.2016 20:14
En sevmediğim oyun türü çizgisel oyun türüdür. Ben yokum
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:52
yav görende oyun gurmesi bırak bu ayakları
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 21:26
Senin Xbox'ına çıkmıyor zaten veya PC'ne :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:49
bazı oyunlar çizgiseldir bazıları açık dünyadır.Uncharted hep çizgisel bir oyun olmuştur ve öyle de devam etmelidir.Siz şimdi gidip gta 5 ve ya witcher 3'ü çizgisel yaparsanız oyunun orijinalliğini ve bu oyunların özünü bozarsınız.aynı şekilde uncharted açık dünya olursa uncharted olmaz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:23
Bildiğin "oyun sevdiğim tarzda değil" demiş adam bu nasıl eleştiri? Çizgisel oyun sevenler de dolu bu dünyada.Çok fazla sinematik, çok fazla script ve çizgisel oynanışı duyduğum an halay çekmeye başladım.Naughty Dog <3
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:17
Hayatında uncharted oynamamış adamlar kalkmış diyor biz çizgisel oyun sevmeyiz. Hadi ordan!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
durates
durates 21.03.2016 14:31
7/10 alacak belli oldu puanı!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:17
Xbox fanboyu.
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 16:01
Yavrucum hadi bakalım yatağa geç oldu saat.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:14
Ben bu tarz sinematikli ve çizgisel yapıya sahip oyunları daha çok seviyorum. Senaryosu, karakterleri ve atmosferi iyi olunca oyun zaten kendini oynattırıyor. Tam tersine karakterin geliştirildiği, her yere gidebildiğiniz bir oyun beni kendinden soğutuyor. Multiplayerı pek seven bir oyuncu değilim.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 22:16
Bende böyle düşünüyorum.
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:47
Peki hangi takımı tutuyon
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 21:30
Uncharted'ın diğer oyunları açık dünyaydı da bizim mi haberimiz yok. Hangi geri zekalı demiş bunu? Lan Uncharted'ın zaten bütün oyunları çizgisel yapısı böyle. Zaten Uncharted'ı açık dünya saçmalığına dahil etseydiler yeminle almayı düşünmezdim bile. Uncharted böyle iyi zaten ...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 21:10
Her oyun açık dünya olsunda kurtulalım bu saçma yorumculardan,yorumlardan.
Bassınlar bomboş dünyayı boş boş dolaşıp taşı toprağı seyredelim.
Red dead gta witcher dışında bu işi başarmış hikayesi ile tutarlı ilerleyen o açık dünyayı hissettiren oyun yok çizgisel diye oyun eleştiriyorlar.ne bolluk...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
OnurSVR
OnurSVR 21.03.2016 20:52
Çizgisel olsun açık dünya kopuk senaryo istemiyoruz öyle oyun istesek U4 beklemeyiz başka alternatiflerine yönelirdik. Şimdi bu şimdi bu oyuna çizgisel diyenler The Last of Us çizgisel değil miydi God of War serisi değil miydi bir söylesinler.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 12:48
Metal gear çizgisel olmaktan çıktıda ne oldu? Benim gözümde 100 olan notu 70 e düştü. Umarım bu oyunu da open world yapıcaz diye harcamazlar. Bırakın open worldü gta yapsın. Zaten ondan iyi yapabilen yok.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 19:55
gta hikaye barbat daha iyi oyun yapsınlar

platform aksiyon bulmaca tarzı
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 18:20
oyun kültürü seviyeni göstermiş oldun
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 19:52
Ya arkadaşım ben çizgisel oynanış seviyorum sinematik sahneleri seviyorum bu yönden oyun eleştirilemez bu oyunu bir open world oyunu olarak değerlendirilemezki!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 19:36
bu tür oyunları tam oyun değilde yarı film yarı oyun gibi hikayesi çok başarılı olursa efsane olur olmazsa eleştirilir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 18:38
Ultraslan ağabey sen ne diyorsun bu işe?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Vorador
Vorador 21.03.2016 18:21
Böyle bir grafik istiyorsan çizgiselliği kabul edeceksin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 18:21
bazı fanboylar hemen savunma moduna geçmiş az objektif olun adamların bi bildiği var ki eleştiriyolar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ato1991
ato1991 21.03.2016 17:56
Açıkçası bende açık dünya olmasın her oyun kafasındayım ama bu oyuna rise of tomb raider tarzı keşfetmeli yarı açık sayılabilecek geniş alanlı bir dünya yakışabilirdi. Sonuçta hazine-macera tarzı keşfetme oyunu. Rise of tomb raider hayatta kalma temasını yarı açık dünyası ile birleştirerek muazzam bir aksiyon ve keşfetme hissi yaratmış. Zehirli ok,patlayıcı ok, molotof ve bomba craftinglemek, ağaçlara tırmanmak vb. gibi düşmanı öldürmenin inanılmaz çok ve zevkli yolunu yaratmışler. Uncharted serisi benim içinde çok iyi bir deneyimdi ve 4. oyunu da bayıla bayıla oynayacağım ön siparişini verdim ama sadece rise of tomb raider tarzının uncharted 4'e inanılmaz yakışırdı görüşündeyim saygılar...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 17:44
Açık dünya oyunlardan baygınlık gelmedi mi? Metal Slug da cetvel çizgiselliğinde bi oyun ama onun kadar zevklisi yok hala.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 16:17
cizgisel mizgisel bunca yil cizgisel oldugundanmi her oyunu yilin oyunu secildi ciktigi sene. ayrica multisde gayet keyifli zaten cogu kisi alirsa busefer srnaryodan cok multisi icin alicak
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 16:03
Aynısı Quantum Break için söylense editör dahil bütün sony ci kardeşler şu an siteyi yıkmıştı, "Nasıl hala çizgisel oyun yapabiliyorlar, Microsft battı devir ps4 devri" diye. Ama gel görki sanki çizgisel oyunlar en iylermiş gibi yorumlar yapılmaya başlanmış. İlginç
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 15:46
ya illaki beğenmeyen çıkacaktır ama oyun bunun haricinde yine harika olacak bence:):):)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 15:16
çizgisel var çizgisel var... sadece koridor gibi oyunlar tabi ki eski kafalı artık. bence de uncharted acık dunya olmaz ama oynanısa serbestlik katılabilir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:57
Emin bey bu review'ın linkini veya adını soyler misiniz?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:53
her oyun aynı olmamalı bence.serinin sonunda değiştirmeleri saçma olur.rpg açık dünya falan her ne kadar sevsem de eşimle birlikte uncharted ı bekleme sebebimiz açıkcası yeni çıkan bir sinema filmi beklentisi gibi.acaba ne olacak?nasıl oynayacağım değil.çay içerek oyunu izliyoruz:)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:45
Uncharted'ın bütün oyunları çizgisel ve script'e dayalı zaten. sadece 4. oyundamı fark ettiler bunu?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:33
Oyun Açık Dünya oyunu değil öyle bir hava varmış gibi verilmiş Çok fazla sinematik var Çok Fazla Script var bu oyunu alıcam 250 tl'e ve 3 gün sonra oyun bitince ne oynayacağım ?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:26
Hangi eleştirmenler bunlar?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 13:24
Oyun poset cikti desene. Tanitim oynanisinda gayet guzeldi ama bakalim nasilmis.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
aydinnesty
aydinnesty 21.03.2016 13:01
İlk yayınlanan fragmanlarındaki takip sahnelerinden belliydi zaten. Gerçi o zaman bizimkiler de yarı açık dünya diye öve öve bitiremiyorlardı ama neyse. Sony'nin bu klişe çizgisine bayılıyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 12:32
Oyun açık dünya sınıfında değiiki nedir bu eleştirinin sebebi ? Satın alacak kişi çizgisel bir oyunla karşılacağını biliyor zaten .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 12:32
İsterse piksel piksel olsun yine oynarım.Grafik bana hiç bireşey ifade etmiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 11:56
Arkadaş önceki oyunlarda aynı şekildeydi bunlar laf yapmak için boş boş konuşuyorlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 11:32
Grafiğe abanırsan olacağı bu şaşırmamak lazım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.03.2016 11:13
nerde o Uncharted 4'ü övüp Division'u yerin dibine sokmaya çalışan velet... okusun bu satırları da akıllansın biraz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Epic Games 206 TL De...
  • Ulukayın Ertuğrul St...
  • God of War Prequel E...
  • Resident Evil Evreni...
  • Xbox Game Pass Hazir...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.