1/2

Warhound

Mahmut Saral 3.06.2010 - 12:31
Techland'tan paralı askerlik rehberi
Call of Juarez’dan tanıdığımız Polonyalı oyun geliştiricisi Techland, ilk olarak 2007 yılı Oyun Geliştiricileri Konferansında tanıttığı Warhound isimli oyunuyla uzun süredir ilgileniyor. Vahşi Batı’nın kurak topraklarında yaşadığımız güzel maceranın ardından, aynı derecede iyi bir deneyimi de Warhound’tan bekliyoruz. Ne yazık ki epeydir hakkında yeni bir bilgi yayımlanmayan oyun hakkında yapımcılar, bugüne kadar neler belirtmiş, isterseniz bir göz gezdirelim.

Warhound
"FPS türündeki yapımda grafikler genel olarak kaliteli duruyor."

Dünya çapında

Warhound’ın temeli, geniş haritalar ve çok yönlü oynanışa odaklı olarak hazırlanıyor. Dünya çapında iş yapan bir paralı askeri yönetmekle yükümlüyüz. Güney Afrika’dan Pasifik adalarına kadar dolaşacağımız oyunda, Hitman oyununda olduğu gibi şehir yapıları yer almayacak. Oyun işleyişine bakarsak, görev teklifleri bize iletiliyor, biz de eğer uygun görürsek kabul ediyor ve yola koyuluyoruz. İşveren kişiler ve görev detaylarının gizli olması gerektiği için, yüzyüze hiçbir görüşmede yer almayacağız. Bu tip işlemleri, İnternet aracılığıyla halledeceğiz.

Warhound
"Kendini Rambo sanan düşmanımız birazdan fani dünyadan ayrılacak gözüküyor."

Karakterimizin uzmanlık alanı suikast, ancak henüz tecrübeli olmadığı yöntemler de bulunuyor. Bu faktör, ilk başlarda bize iş kaybettirecek. Özelliklerimiz yeterli olmadığı için, ilk tercih biz olmayacağız. Yeteneklerimizi geliştirmek ise, tabii ki bize bağlı. Bu yüzden yapacağımız her başarılı görev, bize yetenek puanı ve para olarak geri dönecek. Yapımda, silah, çevre ve elektronik alet kullanımı olmak üzere geliştirilebilir 3 adet yetenek bulunuyor. Yapacağımız geliştirmeler, diğer paralı askerlele iş kapma konusunda mücadele etmemiz için bize güç sağlayacak. Haliyle araç kullanma konusunda pek becerikli değilseniz, bu tip bir görevi yapamazsınız.