• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Yeni DENUVO tamamen kırıldı! Yorumları - (94) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 25.06.2025 13:40
Kalan Karakter: 300 Gönder
Flipflop
Flipflop 6.05.2017 16:40
oh oh, ben de mi toplasam bi pc:D sizi gidi beleşçiler sizi :D çok beklersiniz RDR 2 yi pc ye
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 15.05.2017 19:28
14:11 nereden biliyorsun biraderim?muneccimmisin sen?emege saygisi olan her gercek oyunsever gider yine parasini oder alir,sizin gibi yagmaci ruhlularda gider torrentten ceker.
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2017 14:11
hadi lan oradan konsolda korsan imkanı olsa görürüz o zaman tek kişilik oyunları kaç milyon kişi korsan indirip oynuyo, konsollar bi kırılsın gör o zaman korsan kullanımı
Hickey
Hickey 7.05.2017 01:37
Oyunlar 50 TL olmazsa korsan azalmayacak. Korsanı savunmuyorum ama bu bence müstehak. Çünkü diğer ülkelere göre çok pahalı.
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2017 20:34
anca ruyalarina gorur torrentci bebeler ahahahha
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 18:36
Görende ekmek gibi zaruri bi ihtiyaç soyup soğana çeviriyolar diyor bide hakkını nasıl ödeyeceksin bu dediklerinin pahalıysa alma almassan bişeyin eksilmez lüks tüketim sonuçta almasan biyerin açık kalmaz
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 14.05.2017 15:57
yazdigim seyi anlayamayacak kadar dusuk zekaliysan zaten yapacak birsey yok,hala daha gelmissin utanmadan sikilmadan hirsizligini mesru gostermeye calisiyorsun,emek veren insanlarin hakkini da savunanlara "amorokon sormiyosono ne cok sovonoyorsonoz" diye cemkiriyorsun.ortada emek ve onu calanlar var
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2017 23:44
16:13 la oğlum ne alakası var ya kıt kafalı mısınız nesiniz ya yağmalamaya nerden geldin,sen korsan kitap almak istediğinde kitap dükkanı mı yağmalıyorsun,korsan kitapçıdan alıyorsun değil mi,kafan mı iyi
hem siz bu amerikan sermayesini ne çok savunuyorsunuz böyle ya sana ne,çok mu seviyosun abd yi
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2017 16:13
14:45 iyi kardesim farzet babanin kitapcisi var millet bizde para yok deyip yagmalasin,hosuna gidermi?veya kendinin bir restaurant actigini dusun,millet onca emekle hazirladigin yemekleri yiyip hesabi odemiyoruz biz deyip tuzluklarini da calip gitsin?boyle bir kafa olabilirmi?hirsizligi ovuyorsunuz.
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2017 14:35
oh iyi o zaman milletin parası yok diye kitap okumasın film izlemesin oyun oynamasın kültürlenmesin sadece ekmek yeyip su içsin cahil kalsın, bunlar lüks değil asıl ihtiyaç bunlardır, bırakın insanlar bir şekilde kendini geliştirsin yasal ya da illegal
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.05.2017 14:16
"Bunu Merlin'den çaldık. Hırsızız biz." İyi güzel saklamışsınız da ne anlama geliyor?
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.05.2017 12:59
Her türlü tonla kazanıyorlar. Korsanı da çok taktıklarını zannetmiyorum. Koruyorsa korur, korumazsa kimin umrunda.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2017 15:15
kalkanı insanlar yapıyor ve kırılamaz diyor... ilginç
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2017 11:22
Korsan oyunlar sorunlu olmaya başladığından beri oyun oynamayı azalttım. Arada cs atıyorum. Eski oyunları oynuyorum. Korsan yoksa oynamakta yok.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2017 14:30
kardeş o sorunlar orjinaller versiyonlardada var amaç yeni çıkan updateleri indirip yüklemek ve oyun buglarını yok etmek sen bunu anlayamamışsın
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.05.2017 10:50
Steam dan alsanda çok ucuza gelmiyor yinede. Kutulu da zati rekor kırıyoruz. Biz denuvo çıkınca millet orjinale yönelir fiyatlar düşer diye beklerken onlar el mahküm yapıştıralım zammı diye düşündü. Çok iyi oldu korsanın her zaman olması gerekiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2017 16:10
o0yun da satın alıyorum, torrent de kullanıyorum. korsan oynadığım oyunu bitirdikten sonra satın aldığım da oluyor. pc platformunun bu serbestliğini seviyorum. gönül ister hep satın alalım ama alım gücümüz malum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 02:42
Fiyatlardan yakınanlar, alacak paranız yoksa geçmiş olsun. Çok pahalı diye gidip Ferrari çalıyor musunuz?
Yanıtla
yav he he
yav he he 11.05.2017 14:18
hahaha yoruma bak ezberlemişsiniz hep aynı laflar, ferrari nin de aynı kalitede orjinalinden farksız çok çok daha ucuza çakmasını yapsınlar gider onu da alırız sen merak etme
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2017 11:03
Arkadaşım bu nasıl saçma bir yorum, Witcher örneğini sürekli veriyoruz ödüllere doymamış bir oyun türkiye fiyatı 60-70 TL arasında oluyorsa yarım yamalak oyunların 200TL olması onu Ferrari yapmaz. Ayrıca babanın parası var diye asgari ücretliye oyun oynamayı sen çok göremezsin haddin değil.
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 22:47
Peki ferrari neden pahalı sayın kapitavirüs?
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 18:49
Ferrari el ile tutulur bir şey bu oyunlar el ile tutulmuyor diyeceksin ki kutusu var oynayacak bir yer olmayınca kutu elinde kalır.İyi o zaman sen git 230 tl ana oyuna + dlcler artı master editiona 200 tl daha ver toplamda bir oyuna 400 tl ver ve buna için rahat ediyorsa bir şey diyemem.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.05.2017 14:15
ben bu yorumlar kisminda gordugum kadar hirsizi,4 uncharted oyununda birarada gormedim
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2017 18:52
korsan kullanımın önüne denuvo tarzı setler çekerek geçemezsiniz. bunun en büyük örneği spotify. korsan müzik tüketiminin son senelerde nasıl azaldığına bakın. insanlara kaliteli, erişilebilir, yüksek f/p oranlı bir hizmet sunduğunuzda kimse gidip de torrent ile uğraşmaz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2017 02:30
"Korsana Evet! Neden mi? Nedeni fiyatların aşırı pahalı olması!" yoruma bak hizaya gel.e birader o zaman şöyle farzedelim,sen market işletiyorsun gümrükten gömlek getirtmişsin satıyorsun sonra kasada adam gelip ben buna bu parayı ödemicem gidip yan sanayisini alıcam diyor.ne dusunursn?sence normalmi
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2017 16:20
13:25 neden kardes,ekmek eskiden 50 kurustu simdi 1.5 lira kimse gidip firin yagmalamiyor.dolar neredeyse 4 tl oldu,bunun sorumlularina birsey demiyor.kendi rizkiniza goz dikilince ses cikarmamaya oyle alismissiniz ki,milletin emegine goz koymayi hak gorur olmussunuz,hirsiz diyene de cemkiriyorsunuz
MK Okuru
MK Okuru 10.05.2017 13:25
Arkadaşım, bir ülkenin geçim şartları bellidir. Ekmeği yüksek satsan fırını yağmalarlar, sinema pahalı olsa korsan kullanırlar, TV'yi ateş pahası yapsan, yapanı TV yaparlar, peyniri erişilemez kılsan ekmeğin arasına yapanı koyup yerler. Bu böyledir. Girdiğin eve selam çakmasını bileceksin...
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2017 19:07
16:06 Bazı öyle firmalar var ki oyunun içindeki yüzük, skin, kıyafet gibi şeyleri bile DLC ile satıyorlar. Yani demek istediğim DLC olayına tamamen karşı değilim, ama abartanlara karşıyım.
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2017 19:07
16:06 Bazı öyle firmalar var ki oyunun içindeki yüzük, skin, kıyafet gibi şeyleri bile DLC ile satıyorlar. Yani demek istediğim DLC olayına tamamen karşı değilim, ama abartanlara karşıyım.
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2017 16:06
ayrica da arkadas her oyunun altinda witcher dan ornek vermeniz de baya bikti usandirdi yani.o fiyat o sirketin tercihinin yaninda ozellikle oyunu turkiyeye getiren bilkom'un eseridir.kaldi ki ayni oyunun dlcleri oyle cokta ucuzdan satmadi.ha oyun bugune kadar oynadigim en iyi oyunlardan o ayri.
MK Okuru
MK Okuru 9.05.2017 14:30
Bu yorumu yazan benim birader, sana örnek vereyim. The Witcher 3 AAA kalitede bir oyun, ve kutulusunu bile 60 TL'ye alabiliyoruz. Demek ki bir oyun 60 TL'ye satılabiliyormuş demi kardeşim? Sen sanal şeyi ile fiziksel şeyi bir tutuyorsun, kaldı ki bazı firmalar DLC ile bizi zaten soyuyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
nerobianco
nerobianco 10.05.2017 16:10
som 10 senedir torrentten oyun indirmemiş ve steam origin vs.de yaklaşık 300 oyunu olan bir oyuncu olarak korsanı destekliyorum. parası olmayan indirsin oynasın arkadaş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 19:53
su yorumlara bakinca insan gercekten uzuluyor.tamam arkadas fiyatlar yuksek kabul ama bunu firmalara yikmadan once oturun biraz dusunun acaba neden diger ulkelerde 200 tl ye tekabul eden oyun burada 360 tl diye.bu ulkede malum firmanin neden sektorde tekel oldugunu,dolarin su durumunu sorgulayin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 16:58
ne kadar sefil torrentci varsa yorumlari isgal etmis birbirlerini saksakliyorlar.aferin evladim boyle devam edin.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 23:11
Naçizane Merlin'in Kazanı'na bir eleştirim olacak.MK Okuru olarak yorum yazdığımızda ne yazdığımızı unutacak kadar geç yayınlanıyor yorumlar. Yeni bir düzenlemeye gitseniz iyi olacak gibi.

-----------------------------------

Yeni düzenlemeye gttik ama malesef küfürün sonu gelmiyor ülkemizde. Serbest bırakınca inanılmaz hakaretler oluyor.

Yeni tasarımla birlikte farklı düşüncelemerimiz var ama o zamana kadar bu şekilde devam edecek.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 14:46
@lucasi İyi de dostum Merlin'in Kazanı, anonim olarak yazmamıza olanak sağlıyor, bizlere zorla üyelik aldırmıyor. Böyle bir hakkımız varken, kullanmayalım mı? Özgürlüğümüze müdahale mi etmek istiyorsun? Üyelik alıpta küfür eden hiç kimse yok mu?
ozan86
ozan86 8.05.2017 13:53
Bizim de bir eleştirimiz var. Üye olmayanlar yorum yazamasın. Küfür eden arkadaşlara da tazminat davası açabiliyor musunuz ? Para cezası ödesinler siteye kazanç olur.

Bir spor yorumcusu kendilerine edilen hakaretlerin hepsini dava etsem, çalışmama gerek kalmazdı diyordu.
lucasi
lucasi 7.05.2017 18:16
Anonim anonim yazacağına git üyelik al çok mu zor yerin belli olsun. Üyeliklerde otomatik onaylanıyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 16:31
Korsana Evet! Neden mi? Nedeni fiyatların aşırı pahalı olması! Örneğin Tekken 7'nin Steam Fiyatı İki Katına Çıktı ne demek bu? Korsanın böyle saçma sapan korumalarla bitirilebileceğini mi sanıyor bu oyun yapımcıları? Korsanı engellemenin tek çözümü fiyatların ucuz olması lazım!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 12:30
"su parayla oyun meselesi de modern sanatin durumu" aklin yok fikrin var burada hirsizliginizi savunucaz diye iyice sacmaliyorsunuz.
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 08:53
Bu ülkedeki ahlak zabitliği beni yiyor,bitiriyor.Olum,kapitalist firmaların paralarının bekçiliğini yapacağınıza kendi paralarınızın nöbetçiliğini yapın da ödediğiniz vergilerin hesabını sorun.Şu parayla oyun meselesi de modern sanatın durumu aynı ikisinde müşterisinin amacı caka satmak sadece
MK Okuru
MK Okuru 8.05.2017 02:20
18:01 Bahane mi? Hadi işine...
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 18:01
senin gibi haramiler fiyatlar dusse de gider torrentten ceker oyunu.birak bu isleri birader insanin ruhu hirsizsa yapacak bosey yoktur.bahane arama hic.
Kalan Karakter: 300 Gönder
ozan86
ozan86 8.05.2017 11:41
Fifa neden kırılamadı ?

Bazı teorilere göre firmalar bilinirliği artsın diye oyunlarının kırılması için korsanlara gizliden destek veriyormuş.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Maxpayne53
Maxpayne53 4.05.2017 15:57
Kırılsın oh olsun. 200-300 TL'ye oyun mu olur arkadaş soyup soğana çeviriyorlar milleti. Kıytırık bir oyun bile şu sıralar 20-30 TL. Fiyatları aşağı çekin biraz millet de korsana yönelmesin. Çıkardığınız oyunları bile artık tam çıkarmıyorsunuz. Oyunun %10'unu verip, DLC'ler ile ekstra paralar alıyorsunuz milletten. Oyun içinde artık kostüm yüzük kılıç gibi eşyalar bile paralar ile satılıyor. Her ince detaytan para koparmaya çalışıyorlar. Yuh ya yuh. Korsan oyunu savunmuyorum ama ortalık ta alternatif olmayınca birlik olup fiyatları aynı düzeyde tutuyorlar. Cebinizdeki kuruşa bile göz dikmişler. Piyasada ucuz oyun satan yerler var diyorsunuz. Evet ama ne kadar ucuz yeni bir oyun 200 TL ise taş çatlasın 170TL'ye bulabiliyorsun piyasada o oyunu. Diğer şekilde ise eski oyunların fiyatlarını sanki büyük bir indirim yapmış gibi %75 %60 gibi oranlarda satmaya çalışıyorlar. O oyunların şu anki piyasada olması gerekn fiyatı zaten o indirimli fiyatlar. En basitinden Red Alert 3 2008 yılında çıkmış steam'de bildim bileli fiyatı 30TL civarında üzerinden tam 9 sene geçmiş. Resmen fahiş fiyata satılıyor. Birde yaz kış bilmem cadılar bayramı yada kara cuma yada arada indirimler yapark 7 tl düşürüyorlar. Sorsan indirim yapmışlar. Tam dolandırıcılık. Tekrar ediyorum korsan oyunu savunmuyorum ama yaşananlar onlara müstehak bence.
Yanıtla
lucasi
lucasi 7.05.2017 18:14
Zaten konsol kullanan ağır zengindir MK okuru 250 TL bayılıp online oynamak için tekrar para bayılıyon. Ense kalın olmalı yani.
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 09:40
Ulan konsolda bi oyuna 250 tl verirken dert olmuyo ama pc de 200 tl olunca ooo çok pahalı. Arkadaşım git işine ya. O zaman konsoluds eleştir..
Gunslinger
Gunslinger 4.05.2017 21:50
Gidip adamlar 500 milyon dolar marketinge harcıyorsa tabi biraz fazla olabiliyo çıkış fiyatları. Ama steam indirimleri sağolsun, steamde 200 ün üzerinde oyunum var
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 21:30
Çok haklısın kardeşim. Kimse kimseyi kandırmasın. Witcher 3 mükemmel bir oyun ve kutulu fiyatı 70 Tl gibi müthiş uygun bir fiyattan satılıyor ilk günden beri. Yani istenirse olabiliyor.Oyunu getiren Aral yerine Bilkom olunca uygun fiyat oluyor demekki. O hâlde Aral'ın dayatmalarına mecbur değiliz.
Sandora
Sandora 4.05.2017 21:05
Fiyatlar ülkelerin gelir durumuna göre belirlense korsan falan kalmaz.Önneğin AAA bir yapım 50-80+
tl aralığında satılırsa Türkiyede çoğu oyuncu korsandı crackti uğraşmaz.Zaten sen Türk oyuncularından AAA yapım için 160-200 tl istediğin zaman ister istemez korsana yöneliyor insanlar.Yani fiyat düşürerek orjinal oyun almaya teşvik etmek varken kur farkı yüzünden astronomik rakamlar ödemeye zorlanmamız komik geliyor.
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 20:45
19:19 Peki ya onların çaldıkları? Haksız kazançları? Sen öt sadece boşa! Neymiş araba da mı çalalım vs. Biraz düşünürsen seni bu düşünce ile doldurup yetiştirip koyunlaştırdıklarını bulabilirsin bir ihtimal! Uyan kardeşim onlar senden çalıyor her saniye her dakika her saat her gün ve sen hala savun!
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 20:24
Abi helal olsun harika bir yorum biz oyuncularıda düşünsünler 200 tl oyun mu olur bu devirde.
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 19:55
Soyut denmesinin nedeni, birim maliyetinin olmaması ve bu yüzden de rahatlıkla ülkeye göre fiyatlandırma yapılabilir olmasıdır. Ama yapılmıyor. İşte sorun da burada başlıyor ve burada bitiyor...
Spider_hip
Spider_hip 4.05.2017 19:19
Bu işin ama soyutu somutu yok. Sonuçta o soyut ürünü hazırlamak içinde bir ton masraf yapılıyor, bir ton insan çalışıyor, para kazanıyor, evine ailesine ekmek götürüyor, yetmiyor pazarlama, reklam, dağıtım kanallarına geçiliyor. Amaaan soyut olan her şey çalınabilir mantığı sonuçta yanlış. Biri soyut öbürü somut diyorsunuz. Soyut o kadar önemsizse çalmayın, ilgilenmeyin soyut şeyle derler.

Yani bende torrent kullandım defalarca, evet alım gücüm yetmiyor, çok pahalılar falan filan. Ama bunun doğru olduğunu da savunmuyorum. En azından yanlış olduğumuzu kabul edelim, yanlışsın diyene hayır değilim diyene kadar.

Hele dini açıdan hiç bakmıyorum, eminin şu şeriat gelsin isteyen %50' içindende bizim gibi torrent indirenler vardır. Şeriata göre elleri kolları kesilirdi. Bence tekrar düşünsünler. Bir emeği çalıyorsan, soyuta somuta bakmaz.
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 16:32
16:09 la oğlum hep aynı örneği verip durmayın, ne alakası var dijital soyut bir ürünle gerçek somut bir ürünü aynı kefeye koymayın, hem o arabaların aynı görevi gören daha ucuzları yapılsa kimse pahalısından almaz
Maxpayne53
Maxpayne53 4.05.2017 16:30
Dolar yüzünden çıkan fiyatlardan bahsetmiyorum. Tabiki doların da katkısı var ama oyun üreticileri de artık oyunları çok pahalı fiyatlardan satıyorlar ki çıkardıkları oyunlar tam bile değil. Normal versiyon, delux versiyon, süper delux versiyon vs... diye fiyatları kademe kademe yükseltiyorlar. Ki bu versiyonların aralarındaki farklar da fazladan eşya, özellik yada çok pahalı olan versiyonlarında ek olarak normal senaryoya göre biraz daha fazla oyun süresi içermesi. Ki bunların da üzerine sonradan dlc'ler ile eklemeler getirip satıyorlar. Kimse de zaten bir şey diyemiyor. -_- Önüne çıkan engelleyen bir sistem faaliyet olmayınca alıp başlarını gidiyorlar. Steam kütüphanemde 50'den fazla oyunum var. Origin'de de genelde fifa olmak üzere 10 tane oyunum var ama o oyunlara verdiğim para yarısını bile hak etmiyor. Misal yukarıda arkadaş yazıda bahsetmiş. Mass effect serisinin son oyunu kesinlikle o parayı hak etmiyor.
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 16:09
Ne alakası var arkadaş araba da fahiş fiyata satılıyor memlekette, galeri mi soyalım müstehak diye.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.05.2017 17:44
Ben açıkçası yıllardır steam kullanıyorum. Belki 5-6 Yıl olacak. Fakat alıpta oynadığım oyunun çöp çıkması sonucu defalarca iade ettim. beğenmediğim oyunu asla almam. önce korsanını indirip oynuyorum. beğenirsem orjinaini alıyorum. üstelik 1 saat oynadın iade edemezsin saçmalığıda yok!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.05.2017 16:04
yorumlara bakinca bu sitede ne kadar cok torrentci harami oldugunu gormus oluyoruz.hirsizlik bu insanlarin kanlarinda var ve bu yaptiklari sucu mesrulastirmak icin gerekirse burada paragraf paragraf yazi yazip fakir ve magdur edebiyati kasmaktan da geri durmayacak kadr alcalip birbirlerini gazlarlar
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Hickey
Hickey 7.05.2017 01:38
Darısı konsolların başına, fahiş fiyatlar görmek istemiyoruz.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.05.2017 16:01
kalk git pc topla torrente asil harami.sizin gibi bedavaci yamyamlar yuzunden pc oyun yapimcilari tarafindan ikinci plana atildi.oyun fiyatlari dunyanin her yerinde boyle fahis fiyata mi saniyorsun sen?burada bu kadar alin gucunun ustunde ve bunun tek musebbibi de aral ve ses cikarmayan yetkililer.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 21:42
32 bit ve 64 bit derken denuvo için mi yoksa oyun için mi kullanılıyor bu terim...
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.05.2017 02:17
işletim sistemi. x64 veya x86 (32bit).
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2017 23:55
Denuvo'nun kırılmasına sevinmek pek doğru gelmiyor aslında ama kardeşim alım gücümüz belli asgari ücret belli, nedir bu oyun fiyatları ?Kendim de müzikle uğraşıyorum biraz o yüzden oyun alırken müzik alırken orjinalini alıyorum ama sonra 1 ay evde yiyorum. Denuvo inanılmaz overrated iyi olmuş
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 15:29
çok çok büyük hatalar var mass effect'in 32 bitlik versiyonu kırılmış gibi göstermişsiniz öyle değil 2dark isimli oyun küçük boyutlu küçük bir yapım olduğundan boyutuna göre daha kısıtlanmış şifelenmiş denuvo kalkanına sahipti bu 32bitlik olanı..sizin belirttiğiniz masseffect 64bit olanına sahip
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2017 16:14
32 bitler daha kolay denuvo x64 kırıldıysa iş bitmiştir gerisini düşünmek hata durumu söyle özetliyem
32 bit asm 00000000-7fffffff maxsimum sınırındayken 64 bit 0000000000000000-7fffffffffffffff maxsimum sınırında üstelik 64 bit sistem korsanı zayıflatmak için yapılmış karmaşık asmdir :)
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.05.2017 03:29
steame her ay 50 lira para yükledim 100lira üstü hiçbir oyunu satın almadım istedğim her oyunu indirime girdikçe aldım şimdi cüzdanda 200 lira param var. 1 yılda heralde 60 oyun almışımdır. yani düşünün oyunlar 20-30 liraya gelecekse alınıyor yüksek bütçeli oyunlar daha fazla zevk vermiyor zaten.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 18:06
arkadaşlar hepimiz de biliyoruz ki bu durum herkesin işine geliyor. korsan oyun isteyen amacına ulaşıyor. istemeyen ise fiyatların düşmesi sebebiyle daha ucuza alıyor. hee adam zengindir parası çoktur ama fesatlığından oyunlar pahalı olsun herkes oynayamasın istiyordur orasını bilemem...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 15:14
İşte anca bu kadar.Bu iş korumayla falan olmaz korsan gruplarına para verdikleri belli.Diğerlerinin hiç sesi çıkmıyor, CODEX ve PLAZA bitiriyor işi.Denuvo'da bitti, aslında oyun fiyatları biraz daha inse gerek yok bunlara..
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 14:08
kardeş bi bizde pahalı birkaç ülke daha vardır adamlar zaten 60 liradan alıyor asgari ücretleri 1500 lira bizde 60 lira olsa koyar mı herkes alır hadi 80 lira olsun dolar farkından dolaryı ama kimse kusura bakmasın 200 lira oyuna veremem aşırı hype değilsem
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 12:32
CPY ile CODEX beraberler aslında. Farcry Primal gibi denuvo+uplay x64'lerin kırılmasının sebebi CODEX'in uplay emu'su yaratmasıydı yeni nesil uplay drm kırmasıydı yani o sayede wd2,fc:primal vs. oyunlar geldi
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 20:27
Mk Okuru 15.56 ya cevaben.

Codex CPY'ye yardım ediyor.CPY'ye kırıp çıkartıyor.Codex yardım etmiyor demek olmaz.Misal far cry primal ve watch dogs2'de codexin yardımları büyüktür.
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 15:56
CPY kırdı denuvoyu. CODEX falan denuvosuzları çıkarmaya devam ediyor hala.
Kalan Karakter: 300 Gönder
emc
emc 5.05.2017 12:18
Diziye Filmi Ceza geliyor Haberiniz olsun...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
ibrahimAvci
ibrahimAvci 4.05.2017 19:54
yorumların çoğuna katılıyorum özellikle firmaların dlc den para istemesi itemleri satması dolandırıcılığın a babası türkiyede bir kaç ay evvel büyük cezalar yiyen firmaları unutmasın bunların içinde türkiyenin kaymak tabakasıda var sa... insanlar dolandırılıyor soyuluyor aynı domates biber hesabı ureticide 50 kuruş markette 8-10 lira arada madrabazlar köşeyi dönüyoır mecbur bırakıyorlar
Yanıtla
onrbal
onrbal 5.05.2017 09:10
O ceza yiyen firmaların mağazalarına git veya internet sitelerine bak fiyatlarda hiçbir değişiklik yok. Türkiyede adalet, hukuk yok kim kimi tutup öperse var.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.05.2017 07:55
Sonuçta DUNEVOyu da insan yapıyor cracki de. Hiçbir korsandan koruma yöntemi ilelebet başarılı olamaz. Yazılım mühendislikleri ne kadar gelişiyor ise tersine mühendislikler de o kadar gelişiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Trial
Trial 5.05.2017 01:06
Kardeşlerim şunu demek istiyorum hani korsan kullanımın izahı, açıklaması, savunması olamaz diyorlar ya bende şunu sormak istiyorum bağımsız yapım olarak çıkan ve milyonlarca satan Rocket League, Player Unknown's: Battlegrounds, H1Z1 gibi oyunlar hem satış listesinde en yukarda hem ucuz hem kaliteli ve oynanabiliritesi yüksek hem de milyonlarca satış yapıp tomarla para kazandılar. Eee şimdi oyundaki karakterin sadece görünüşünü değiştiren ve çok basit bir şey olan şeyleri parayla satmaya çalışan şirketlerde değil mi suç? Shadow of Mordor'da, Tomb Raider'de DLC ile kıyafet satıldığını gördüm gerçekten çok anormal bir durum. Bir tane kıytırıp bağımsız yapım oyunu milyonlarca satış yapıp elin köklü firması beklediğimiz satışa ulaşamadık diye ağlıyorsa (Evet RE7'den bahsediyorum) suçluyu aramaya gerek yok diye düşünüyorum.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
n3Xtg34r
n3Xtg34r 5.05.2017 00:29
Eskiden şöyle düşünürdüm. Oyunlara en az sinema kadar bütçe ve süre ayrılıyor. Sinema biletleri, cdler ucuz ama oyunlar çok pahalı. Ee tabi oyunlar daha az satılıyor. Kutu masrafı var. Artı daha uzun süren deneyimler sunuyorlar falan. Şimdilerde oyunlar eskiye nazaran çok çok daha büyük bir kitleye hitap ediyor, daha çok satıyor. Kutu masrafı eskisi kadar yok; dijital satışlar ağırlıkta. Daha az emekle dlcler, ek içerikler vs. bir şeyler üretilip süslenerek satılabiliyor. Bu durumda oyun fiyatlarının biraz daha ucuzlaması gerekirken her geçen gün oyun oynamak daha da masraflı hale geliyor. Eskiden bir sinema biletinin en fazla 10 katına bir oyun satılıyorken şimdilerde 20-30 katını bulabiliyor. Daha zengin daha da zengin en zengin olmalıyım diye diye oyun yapıyorlar. Umarım başlarına daha büyük felaketler gelir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 23:02
harika bir haber.çok sevindim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 23:02
harika bir haber.çok sevindim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 23:01
Korsan bence satış rakamlarını etkilemiyor. Üstelik korsanı çıkmayan oyunun fahiş fiyatı hiç düşmüyor. Dishonored 2 şuan 220 TL. Hani şu 8 saat süren Dishonored 2. Hani şu steam gibi sadece dijital yollarla oyunu satan bir sitede hem de. Hani şu sadece "dijital veri" satan steamde.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 22:59
O oyunların fiyatı düşecek aslanım yoksa korsana devam.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 22:51
Çok üzüldüm kardeşim link?? :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 22:28
surada ooohhh iyi olmus pc cilerin cogu sonra kalkip "ama pc yi ikinci plana atiyorlarrrr" diye agliyorlar.sizin hirsizliginiz yuzunden yapimcilar oyunlarin pc portlarini dogru duzgun cikartmiyorlar.bu memleketin her kosesi her yastan her kesimden hirsizlarla dolmus tasmis.yazik gercekten cok yazik.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 22:25
Korsan hırsızlık değildir oyuncuları vaatlerle kandırıp saçma sapan oyunlar çıkarmak ve üstüne üstlük bunu 200-300tl gibi fiyatlarla satmak oyunu satın almış insanlara da 'DLC' diye ''Biz oyunu aslında tam yapmadık tam sürümünü istiyorsanız daha çok para ödeyeceksiniz'' olayını kitlemek hırsızlıktır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 21:43
Önüne sunulan herşeyi sorgusuz sualsiz kabul edip, tüketen insanlar sayesinde artık 300 Tlnin altında oyun çıkmaz oldu.Aynı mantık sayesinde artık çıkan tüm oyunlar eksik çıkıyor.Nasıl olsa satılıyor.Frame sorunları,glitchler,hikayesi yarım oyunlar. ."BAZI" oyunlar korsan oynanmayı bile hak etmiyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 20:23
Sayın merlinin kazanı kusura bakmayın ama size bu konuda kızıyorum.Tamam bir oluşum olarak korsanı desteklemeyin ama biz oyuncularıda düşünün.230 TL'ye oyun mu olur?.Geçen R6 Six Siege alayım dedim oda ne packler mi dersin dlcler mi dersin 200 tl üstelik bu oyun geçen yıl çıktı.Mecbr korsan HAIL CPY
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 19:34
Çok sevindim. Allah razı olsun hepsinden. Deli gibi fiyatlara satıyorlardı Devuno yüzünden. Tek sevindiğim nokta budur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 18:34
Her hayırda bir şer, her şerde vardır bir hayır. Dolar 1.5 tan hesaplanacak dediler 200 liradan aşağı AAA yok. Tamam binlerce kişi çalışıyor, tamam milyon dolarlara yapılıyor ama sizde Ford gibi yapın sürümden kazanın. Hep beraber kazanalım. Yok artık kalmadı bitti tükendi. Sömürdünüz.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 16:41
Çok üzüldüm
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
kots
kots 4.05.2017 16:05
"yapımların satış oranları da yükseliyordu" kısmına katılmıyorum. Belki kârları arttırıyordu onu bilemem ancak, denuvosuz çıkan birçok oyun satış rekorları kırarken, (örnek witcher3, fallout4) denuvoyla çıkan oyunların satış rakamları sürünüyordu (örnek tombraider) ne zaman "tr" kırıldı ve dolayısıyla fiyatı ucuzladı o zaman satış rakamları arttı.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
b1gb0ss_
b1gb0ss_ 4.05.2017 15:41
.AS::ASdasd
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.05.2017 15:39
sniper 3 inceleme ne zaman gelir
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Epic Games 206 TL De...
  • Ulukayın Ertuğrul St...
  • God of War Prequel E...
  • Xbox Game Pass Hazir...
  • Açık Dünya Dungeons ...
  • Witcher 4 Kasabaları...
  • Monster Hunter Wilds...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.