• Platformlar
    • PC
    • PlayStation
    • Xbox
  • Oyun
    • Haberler
    • İnceleme/Özel İnceleme
    • Ön İncelemeler
    • Makale
    • Tam Çözüm/Rehber
    • Hile
    • Röportaj
    • Sizden Gelenler
    • Video İnceleme
  • Bilim/Teknoloji
    • Teknoloji Haberleri
    • Bilim Haberleri
    • Ürün İnceleme
    • Oyuncu Aksesuarları
  • Eğlence
    • Sinema/TV - Haberler
    • Sinema/TV - Kritik
    • Müzik
    • Kitap
    • Anime/Manga
    • Hikayeler
  • Galeriler
    • Oyun
    • Sinema
    • Etkinlik
    • Teknoloji
    • Cosplay
    • Bilim
    • Diğer
  • Kazandan
    • MK TV
    • Blog
    • Editör Arenası
    • E-Spor
    • Provg
    • E3
    • Gamescom
    • Gaming İstanbul
    • Blizzcon
  • Dead City
  • EN
  • Üyelik
    Giriş yap veya Üye ol
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
  • Popüler Oyunlar

Yapımcıların korsan oyunlar için hazırladığı birbirinden ilginç tuzaklar! Yorumları - (176) Yorum

MK Okuru
MK Okuru 24.06.2025 08:44
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 08:10
Yukarıdakinin devamı
Siz isterseniz onları milyarder yapın ama o şirketin çalışanllarının parası 10 kuruş artırılmaz yazıkk... Sonsuza kadar torrentçiyim.Çünkü o işçiler hiçbir zaman karşılıklarını tam olarak alamayacaklar.Aldıklarını görürsem o zaman orijinale başlarım.Yani ya bu deveyi güdersin ya
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 24.07.2020 19:49
INSANLARIMI BULDUM
MK Okuru
MK Okuru 22.10.2015 21:45
Korsancılara kızanlara girsin.
MK Okuru
MK Okuru 18.10.2015 08:51
Oyun sektöründe çalışanlar çok çalışırlar, yeri gelir sosyal hayatları çöker, evlilikleri biter. Ama konu para oldu mu, çok pis de para kaldırırlar. "onar fakir mahzun işçiler" acıtasyonuna girmeye gerek yok. O kadar milyon dolar bütçe patronun her gün açtırdığı şampanyalara gitmiyor herhalde.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 18.10.2015 12:37
Size ne kardeşim korsan kullanıyorsak.Günahı bizim başımıza.Size ne oluyor.Allah'ın işine karışarak daha çok günaha giriyorsunuz.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2019 22:39
kardeşim kb lütfende allahın parayla dünyada hiç işi olmaz.Ona göre kafidir gereksizdir. Bankacılara bakacaksak sana göre cehennemin dibinde olmaları lazım her gün tonlarca para kaldırıyorlar.Ve insanların da şöyle bir hatası var biri ceza çekecekse o çektirecek kişi görmedikçe insanın içine sinmez
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 28.10.2015 22:15
cogunlukla yalan nerdeyse hepsini torrent oynadim.ozellikle gta sa yalan beyler ben bu oyunu 20 farkli pc alip torrent indirdim ama oyle bir mevzu yok.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 02:35
bedava geldi bedava buyrun bedava beleş var beleş parazitler için beleş
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2015 20:05
Senin yarattığın fazlalık karşısında hiç kalır.Zengin zübbeler sizi.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 20:04
paran yoksa pahalı oyun oynama kesene göre oyun al oyna.kullanmak istiyorsun diye hadi git bir de ferrari çal sür bakalım
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2015 20:04
Yav hehe.Bu yorumu yapınca korsancılık ortadan kalktı sanki.Allah bilir sende korsan kullanıyorsundur.
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 22:29
😃 cool
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 21.09.2015 01:54
Korsancıları aşağılayanlara sesleniyorum:
Demek birilerini zengin etmek istiyorsunuz.Ozaman paraya doymuş insanları değil.Paraya muhtaç insanları zengin edin.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.10.2015 20:02
20:18 dostum bu korsancılık işini çok büyüttünüz.Yani korsan indirince yapımcılar para falan kaybetmiyor.Korsancılığın yapımcılara hiç zararı yok.Okadar büyütmeyin.Kıymetli oyun yapımcıları paralarını aynen kazanıyor.
MK Okuru
MK Okuru 27.09.2015 20:18
Anlamadıysan birde şöyle anlatayım; hiç oyun bitirdim mi ? Büyük ihtimal evet diyeceksin. Oyunun credits bölümüne baktın mı ? Bunu da evet olarak kabul ediyorum. Orada 350+ kişinin adını görürsün. Sen korsan indirirsen bu adamlar evine ekmek götüremez. Artık korsan oyun indirirmisin bilemem. :)
MK Okuru
MK Okuru 27.09.2015 20:09
Zengin etmek ? Adamlar emek veriyor ve karşılığını istiyor. Emin ol baban , annen v.s o firmanın birinde çalışsa düşüncen değişirdi..
MK Okuru
MK Okuru 25.09.2015 12:55
18:47 Biraz beynin olsaydı ne demek istediğimi anlardın.
MK Okuru
MK Okuru 23.09.2015 18:47
hmm bunu smartphone'unundan mı laptopundan mı yoksa gamer pc'inden mi yazdın? Hadi şimdi ödevini bitir.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 16:25
Sizin kafanız mı güzel OYUN SATIN ALDIKÇA TÜRKÇE OLACAK MANTIĞI var?

Korsanın dibine vuran ortadoğudaki arap ülkeleridir,hatta bir çok cracker çinlidir ama bir çok oyunda yazılımda arapça desteği var çince var.Ama Türkçe yok.Buna ne diyeceksiniz?
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 2.10.2015 03:10
Şu güne kadar öyle büyük oyunların hiç birisinin arapça dil desteği verdiğini görmedim sen hangi oyundan bahsediyorsun ?
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 00:09
MK Okuru, 10.09.2015 12:37 (0)

EL İNSAF BE ÇİNE KUYRUK BULDUN.Araplara ne kulp takacaksın?
Onu geçtim kanıtlarla altta asgari ücretleri yayımladım ona ne kulp takacaksın?
MK Okuru
MK Okuru 10.09.2015 12:37
sen çinin nüfusuyla türkiyenin nüfusunu bir mi tutuyosun
Kalan Karakter: 300 Gönder
makaleLe
makaleLe 5.09.2015 12:35
Editörler sözüm size, türkiyedeki oyun editörleri artık işi gücü bırakmış orjinal oyun alma propagandası peşinde.
Bakın türkiyede oyuncu olarak nitelendireceğimiz kitle genelde çoluk çocuk, onlarda meraklıysa orada burada görüp, babasının geliri iyiyse kendine orjinal oyun aldırabilenler. Geri kalanıysa evindeki bilgisayara torrentten oyun dolduranlar.
Tabi artık konsolda aldırabilenler var ah bizim zamanımızda hayalimizin ötesindeydi, bizim kuşak çocukluğunda ps3 sahibi olsaydı tek söyliyeceği kelime "anlayamazsınız" olurdu.
Oyuncu kesim ise iyi bir iş sahibi ve bekar olmasının avantajıyla oyunlarla ilgilenebiliyor, evli olanlar için ise bir kaçamak oyun. Zaten yetişkin birisi leptop ve konsol sahibidir.
Eğer PES ve FİFA dan ibaret değilse oyun anlayışı genel kültürüne göre oyun alır, he bildiği hatırladığı COD ve NFS oyunuda alır bu kitle unutmayalım.
Oyun almak için mağazalara girenlerin aylık geliri bir hayli yüksek olsa gerek. Sahibinden ve GG den alanlar ise ben türkiyeye göre iyi bir kitle. Birçok kişide çok eskimiş ve fiyatı iyice düşmüş oyunları almayı hedefliyor.
Bugün bir orjinal oyun alıpta üstüne saçma sapan ekstra paralar harcıyacakta bir insan yok.
Oyun sektörü kendini amerika ve avrupaya göre şekillendiriyor. Yeni nesilde 1 oyun almak sadece cepten çıkan ilk para, MP için ayrı üyelik parası, DLC leri varsa ilerlemek için çaresiz bıraktıran harcamaları derken oyun 2 katından fazla masraf yapıyor orjinalinden.
Bizim ülke için ters. Oyun sektörü tamamen sömürünün dibine dibine vurma peşinde. Bilindik şeyleri söyleyip durmayın, yok şukadar bütçeyle hazırlanıyor multimilyonluk proje felan filan fistan. Bu adamlar oyunlarının reklamı iyiyse ve bilindik bir oyunsa hertürlü amorti ediyor ve üstünede baya bir kar koyuyor. Ama nedense bir doyumsuzluk var ve bence bu doyumsuzluk işleri kötü yönde etkiliyor, birşeyler daha satayım diye gittikçe oyunlar eksik çıkıyor. Hele bazı oyunlar varki hatadan geçilmiyor parasını bir an önce alayım diye zaten günceller düzeltiriz mantığıyla. Aldığımız kutulu ürünün içindeki oyun güncellemeden sonra evrim değiştiriyor resmen. Para veriyorsun ve paranla rezil oluyorsun bu yeni nesilde. Artık birde iş abartılarak , internet şart koşulması çıktı piyasaya.
Sen bu ülkede gelipde insanlara korsan oyun yadırgaması yapamazsın. Ben orjinal oyun alıyorum konsol oyuncusuyum. Ve eskilerle yenilere baktığımda eski oyun diskimin içinde tam bir oyun varken şimdi yeni nesil olarak aldığım oyunların bir tanesini bile tam oyun görmedim. Bence korsana destek vermek gerekki, bu oyun sektörü bir kendine gelsin ve insanların oyun zevkiyle böyle oynanmıyacağının farkına varsın.
Bugün oyun sektörü korsanı hak ediyor. Bir ders verilmeli oyuncular tarafından. Sıkıldım artık korsan oyunlar hakkında yazılan yazılardan. Artık biraz insanların cebindeki parayla orantılı yazılar yazın lütfen. Kitle belli sizde görün. Çünkü sizin söyledikleriniz oyun sektörü için bir rapor. Siz eleştirin yerden yere vurun ki, artık tam bir oyun çıksın.
Yanıtla
makaleLe
makaleLe 16.09.2015 15:44
@Neomancan ben bu korsanı tek bir sebepten desteklemiyorum oyunlar korsan koruma sistemi yüzünden hep multiye kayıyor, şimdide internet şart muhabbeti çıktı. Ben PS4 kullanıcısıyım ama buna bende maruz kalıyorum. Bu korsan koruma sistemi kurunun yanında yaşıda yakıyor ve bu yüzden firmalarada kılım. Orjinal PC oyunlarıma crack atmak zorunda kaldığımı biliyorum. Diğer yöndense artık güncellemelere güvenip yarım yamalak oyunlar çıkması deli gibi dlc satılmasıda insanın canını sıkan şeyler bu yüzdende artık benim için orjinal oyun almak gibi bir durum söz konusu değil bu saatten sonra. Ben bu sistemin sağılan ineği neden olayım. PS4 kırılırsa birgün seve seve konsolumu kırdırtcamda yani o günü bekliyorum. He yakında sattığıma çok pişman olduğum ps3 yerine yeni bir ultra silim kırılmamış ps3 alcam ve sevdiğim oyunların serilerini satın alcam buda bir zevk meselesi sonuçta benim için hak edene hak ettiği verilir. Bu yüzden yeni nesil oyunların ve yeni nesil cihazların bir şey hak ettiğine inanmıyorum. EA Ubisoft gibi firmalarında para kazanmayı haketmediklerini düşünüyorum ve eğer sağlam bir pc sahibi olursam ilerde oynamadığım oyunlarını korsan oyun güzelliğinden yararlanmak istiyorum :) niye internetten alış veriş yapayım 2 3 lira için sevmiyorum zaten internet alış verişini düzen denge herşey bozuldu bu sanal alış verişlerede kahrolsun. Origin hesabımdan 10 tane oyun silindi durduk yere hadi bunun hesabını versinler ? Benim oynadığım korsan oyunlar hırsızlık değil benden çaldıklarına saysınlar.
Neomancan
Neomancan 16.09.2015 14:23
@makalele çakma ürün aldığında 1 ay dayanacağını bilerek alıyorsun. Asla orjinali gibi olmaz. Ama korsan oyun aldığında hele ki oyunun multisi yoksa tamemen aynı ürünü full özellikleri ile kullanıyorsun. Yani bu sefer çakma ürün olmuyor senin torrentten indirdiğin, mağazadan çalınan ve dağıtılan ürün oluyor. O yüzden sen de hırsız oluyorsun evladım. Oyunlar pahalı geliyorsa her üründe olduğu gibi tepkini göstermek adına almazsın aldırmazsın. Çalmak hiçbir zaman çözüm değildir.
makaleLe
makaleLe 16.09.2015 13:51
@Neomancan Sevgili Yüksek lisanslı arkadaşım, torrentten indirdiğinde cebinden para çıkmıyor ama para kazandırıyorsun. Torrent sitesine kazandırıyorsun, kurulumda sıkıntı yaşıyorsun yardımcı videolara kazandırıyorsun, oyunları crackleyen ekibi tercih ediyorsun onlara biyerlerden bitcoin felan gidiyordur. Kotandan yiyorsun oda var yani alıp verip ekonomiye can veriyorsun. Çakma mallar orjinalin tasarımını çalıyor ama onu tercih edince hırsız olmuyorsun neden çünkü cebinden para çıkıyor. İlla cepten para çıkcak yani. senin mantığına göre cepten para çıkmadımı hırsızlığa giriyor. tales seninle gurur duyuyor yavrum.
MK Okuru
MK Okuru 16.09.2015 11:13
@makalele liseli evladım benim çin malı aldığında yine de cebinden para çıkıyor dmi? Nike kazanmasa da Nixe satan garibana veriyorsun parayı. sen oyunu torrentten indirdiğinde tek kuruş çıkmıyor cebinden ama yine de oyunu oynuyorsun. Bunun adı düpedüz hırsızlıktır. Şimdi odana çık ve düşün evladım.
makaleLe
makaleLe 16.09.2015 02:15
@Neomancan olmaz işte öyle gülüm. Ajitasyona gerek yok, herkes senin gibi cebindeki parasına göre eylenseydi çok mutsuz bir dünya olurdu buralar. Ama millet bir yolunu buluyor işte. Ama sen kahrolsun fakirler edebiyatı yapıyorsun. Adam nike giyemiyorsa nixe giyer, orjinal oyuna parası yetmiyorsa gider korsanına girer. Korsanda multiplayer otomatik güncellemelerden yararlanamaz sözde hizmetlerden yararlanamaz bilgisayarına virüs girer buda oyunun çakmasıdır. Yani hırsızlık kavramına girmez. Sonuçta çin malı büyük bir pazar. Herkes senin gibi orjinal takılamıyor sonuçta. şimdi onu alacağına bunu alacağına gitsin şunu alsın muhabbetlerine girme, ekmek bulamıyosan git pasta ye...
Neomancan
Neomancan 15.09.2015 08:46
@makalele ağır saçmalamışsın. Korsan olsun ki oyun firmaları kendine gelsin ne demek? Lacoste ürünleri çok pahalı, dükkanı patlatıp herşeyi çalalım ki indirim yapsınlar demekle aynı olmuş seninki. Paran yoksa almazsın olur biter. Cebimde ne kadar para var diye ajitasyon yapma buda
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 13:42
dünyanın en uzun yorumu.
Revenant
Revenant 11.09.2015 11:08
Katılıyorum. İndie oyun firmalarından orijinal oyun alırım. Çünkü onların bu paraya ihtiyacı var. Fakat EA gibi DLC sayıları ve fiyatlandırmalarıyla, Ubisoft gibi downgradeler ve buglarıyla ünlenmiş firmalara 5 kuruş dahi vermem. Özellikle EA'dan orijinal oyun almamaya çalışıyorum. 2K gibi eski oyunlarını ücretsiz -Mafia II, Civ 5, XCOM ve 1$'a Bioshock- veren bir firma varken; her ay ücretsiz oyun vereceğini duyurup elle tutulacak 2 oyun veren EA'a verilmez o paralar. Çünkü haketmediklerinden fazla parayı alıyolar zaten.
makaleLe
makaleLe 10.09.2015 18:49
Dengesiz bir arkadaşın söylediği bir söze yanıt vermeden içimin rahat etmeyeceğini düşündüm. Demiş ki akılları durduran paralar ve emek. Hani emek deyince kalbiniz hemen soldan atıyor neyse...
Yazdığım yazıyı baştan sona okudum da biraz saçmalamışım bende hani "ders verilmeli" derken birde "nedense doyum suzluk var" derken.
1.si sizin gibi saf kan insanlar varken bu sektör sütsüz kalmaz yani ders verilemez verilmesi teklif bile edilemez.
2.si doyumsuzluğun nedeni zaten basit kapitalizm.
Başımızı döndüren bütçeler önemli değil. Bu angut firmaların çoğunda vardır belli bir hedef koyarlar maddi olarak ve bunu yakalayıp bir birlerine tekbrik e mail gönderme fetişzmi var.
O kocaman diye nitelendirdiğiniz firmalarıda gözünüzde büyütmeyin. içlerinde sanatçı gibi yazılımcılar var onlar zaten gariban. benim sözüm "satış pazarlama marketing" gibi insanlardan para koparmanın her yolunun araştırma geliştirme departmanı. kendi ceplerine girse bu kadar uğraşmazlar. Kariyerlerin, yöneticilerin, bulunulan konumun inanın hiç bir önemi yok. Büyük işler ayrı ayrı ekiplerle yapılır ve bu ekipler en nihayetinde insanlar tarafından oluşur. Ve ortaya çıkartılan ürün insan evladının sanatıyla şekil bulur, beyniylede etiket olur.
Sizler bu kadar eyvallah derseniz onlarda okadar geçirir. Olayın özeti bu aslında.
Benim yazımında özeti bu ülkede orjinal almak için zengin olmak lazım, değilsen hep geç gelir gazete senin köyüne. bide bu yeni nesilde oyunun üzerine tomla şey satma muhabbeti felan bu ülkede boş şeyler bunlar. gelipte spot verip durmayın orjinal alın diye. İsteyen istediğini yapar, karakterine yorum yapmak sizin haddinize değil heleki bir oyun üzerinden. Herkes keyfine cebindeki para kadar sadık olsaydı herkes sizin kadar mutlu olmazdı. Kapağıda uygun bir yere koydum isteyen alsın.
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 19:52
Bilindik şeyleri söyleyip durmayın demiş bi de ergen. Oğlum o bilinen şeyler gerçekler. Oyunların çoğu aklını hayali durduran bütçe ve emekle hazırlanıo, ağaçta yetişmio. Ekmeği menemene banarken ucuza satsınlar demek kolay tabi.
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 19:50
Paran yoksa ekmek de alamazsın oyun da alamazsın. Bu kadar basit. Her parazit senin gibi düşünseydi oyun yapacak firma kalmazdı, sen de sokakta ip atlıo olurdun. Hadi şimdi uza.
Blaze_04
Blaze_04 6.09.2015 10:40
Konuşmalarından yaşının büyük oldugu belli ama gerçekten böyle düşünüyorsan boşa yaşamışsın.
Orjinal oyun propagandasına karşısın (külliyen saçma bir düşünce)
Ve bunlara ders vermek için korsan oyun alın diyorsun.Eğer gıcık oldugun firmalar varsa oyununu almazsın.Hem oyunu beğenme hemde korsanını alıp oyna.Bunu yapan insan kişiliksiz ve ikiyüzlüdür.
Korsan almak tepki değildir.Allah inşallah bizlere korsanın bittiği günü gösterir.Ki gösterecekte inşallah.Steam gibi platformlarda multiplayer oyunlarının artmasını sırf sizin gibi çapulcular için istiyorum.
Sen kenarda dur biz begendiğimiz oyunu para basıp alırız.İade politikası ve demo oyun diye şeyler var.İstersen oyunu denersin begenmiyorsan almassın.Ama siz bunu yapmassınız çünkü niyetiniz kötü.Değiştiremeyiz.
Ben Amigayla büyüyen neslin bir bireyiyim.Yaşım6-7 yidi biriktirdiğim parayla gidip orjinal disketini almıştım Sensible Soccer'ın.Tarif edilmez bir duyguydu o diske sahip olmak.
İnsanın içinde olacak yani.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:32
Adamlar sizin korsanınızla uğraşmaktan hataları düzeltmeye zaman bulamıyor ki. Korsan yüzünden batan bir sürü şirket var, THQ'yu örnek alalım adamlar milyarlarca para harcadı bir sürü muhteşem devam oyunu yaptı fakat bu senin savunduğun korsan yüzünden yeteri kadar satmadı ve tabi ki iflas etti.
taylanz
taylanz 5.09.2015 18:39
Uzun ve güzel saçmalamışsın kardej.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 17:16
Adamsın kardeşim
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 16:52
Hiç kusura bakma. Korsan oyun propagandası gayet normal bir şey. Milyonlarca insan bu sektörden ekmek yiyor. Firmalar yeri geliyor yüzmilyonlarca dolar harcıyor. Oyun sektörü hacmi on milyarlarca dolar ile ölçülüyor. Ama senin gibi emek hırsızı kişiler tarafından korsan alınıyor. Hiç korsanı savunma
Kalan Karakter: 300 Gönder
TheSpectatoR
TheSpectatoR 16.09.2015 01:57
Dark Souls Olayına İnanmayın :) Tamamiyle Sallamışlar Üstüne Dark Souls 2 Değil 1'in Videosunu Koymuşlar :P Ciddi Misiniz Siz ? Oyunu Bende Spotçulardan Oyun Çıkmadan Önce Almıştım Ve Hiçte Öyle Birşey Yoktu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
Neomancan
Neomancan 15.09.2015 08:52
"Napalım param yoktu ben de çaldım" diyenler ayrılsın şöyle.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
_giray_
_giray_ 12.09.2015 14:04
"...oyunu orjinal almak zorunda kalıyorsunuz."
Hehehehehehehehehehe.
Skidrow vb. gibi gruplar yüzünden kırılmamış oyun kalmıyor maalesef.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 15:43
Son bir haftadır skidorwreloaded sitesine girilemiyor.çok uğraştım erişilemiyor diyor..inşallah yakında tekrar açılır site..
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 22:23
Bu grupların çoğunun hackerlardan oluştuğunuda unutuyorlar.Kendileri gibi nooblardan oluştuğunu sanıyorlar.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 22:37
0yuna 200 lira vereceğime kız arkadaşımı alır haftasonu boğaziçi restoran a götürür 200 lira bayarım daha iyi.Böyle harcasam içim yanmaz ancak 200 lirayı dijital yani gerçek olmayan sanal bir şeye harcamak garip bir şekilde saçmalık gibi geliyor.

Düşünsenize taş çatlasa 200 defa oynarım sonra çöp
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 13.09.2015 02:30
boş konuşuyorsun
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 11:27
sizin asıl sıkıntınız, bedavasının sunulması. korsan diye birşey olmasa bunu söyleyenler o 200 tl yi düşünmeden verecek, bedavası sunulduğu için bu gibiler böyle seviyesiz argümanlara sarılıyorlar
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 00:07
MK Okuru, 10.09.2015 00:09

Eğlenmek de yemek yemek gibi bir ihtiyaçtır.Sadece yaşamsal faaliyetin için zorunlu değildir senin mantığınla bakarsak sende yemek yeme o zaman.

MK Okuru, 10.09.2015 05:51 (0)

Kız arkadaşlarıma obje olarak değilde evlenmek için baktığımdan istesemde sizin gibi göremem.
MK Okuru
MK Okuru 10.09.2015 05:51
kızda seni sepetliyebilir 1-2 yemekten sonra... böyle mantık yok. gitti 200tl geldi elizebeth modu =D Çöp olmayan bişey mi var hocam. Telefonlar çöp tvler çöp... herşey çöp oluyo zaten zamanla
MK Okuru
MK Okuru 10.09.2015 00:09
sanal bir şey olan oyunları oynama o zaman
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 20:40
yavuz hırsız ev sahibini bastırır
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 10:21
ölsün korsancılar
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 20:36
katılıyorum
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 16:48
ÖLSÜN KRSANCILAR!
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 00:10
19:54 Şimdi ben çalışırken zar zor kazandığım parayı niye başkalarını zengin etmek için harcayım.Siz öyle yapıyorsunuz diye bendemi öyle yapıcam.Zaten bu firmalar yeterince zengin ve paraya doymuş insanlar.Yani biz onlara para kazandırmasak bile o paradan daha fazlasını hergün kazanıyorlar zaten.
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 00:05
19:54.
Sen daha bebe olamamışsın.Adamla düzgün konuş.O size tek bir küfür bile etmedi.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 13:22
MK Okuru, 05.09.2015 22:05 kredi kartına gerek yok steamden alışveriş için. hesap açtırman yeterli enpara.com'dan... daha birçok alternatif de var tabi.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 12:45
22.05 kredi karti sart degil. Cep telefonu ile para atabilirsin.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 01:21
Çok cahilsin keşke sen ölsen
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 19:54
@22:07 paranı gerekli şeylere harcıon gerisini çalıon yani. Hırsız bebe seni. Tam bir parazit
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:05
14:48 zaten işte çalışıyom.Bilip bilmeden konuşma.Zar zor kazandığım parayı neden oyunlara harcıyım.Gidip merak ettiğim bir oyunu ayda bir torrentten indiriyorum.Okadar.Bu arada kredi kartım olmadığı için steamdan oyun almıyom.Kredi kartım olsa bende steamdan faydalanırdım.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:01
11:14 gereksiz derken oyunları kastetmedim.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 14:48
22.07 ve 99.52 beyniniz yanmış steamde her allahın günü oyunlara indirim yapılıyo 30 liralık bi oyun 7 liraya iniyo sizin zaten onu almaya paranız yoksa zaten bırakın oyun oynamayı gidin bir işte çalışın ailenize katkısı olur hem de ufak bir ihtimal ama oyunlar türkçe çıkar
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 11:14
yaw he he oynarken gereksiz demiyon ama
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 09:52
zengin züppesi seni.sen geber ^^Sen öl lan zengin bebe.Biz en azından paramızı gerekli yerlere harcıyoz.Sizin gibi zengin zübbeler gibi saçma sapan şeylere harcamıyoz.Adam ol.^^ arkadaşa kaltılıyom :D
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 22:07
Sen öl lan zengin bebe.Biz en azından paramızı gerekli yerlere harcıyoz.Sizin gibi zengin zübbeler gibi saçma sapan şeylere harcamıyoz.Adam ol.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 12.09.2015 00:57
bedava yaşıyoruz bedava
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
pokekitty
pokekitty 11.09.2015 19:31
Her konuda pokemonu unutuyorsunuz. Pokemon red ve blue sürümlerinde bir hata var. Benim bildiğime göre oyunu korsan oynuyorsanız pokemon tower'ın tepesinde bir iskelet-eğitmen kazansanız da kaybetseniz ölüyorsunuz ve game over yazıyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 11:37
şimdi diyoruz ya ucuz yapsa da alsak, aslında adamlar zaten ucuz yapıyor ama bize pahalı arkadaş. herifin kendi para birimiyle 30 birime aldığı şey bizde oluyor 100 birim hatta vergisi püsürüyle 150 birim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 11:02
x-com 2 steamde 219 tl ile ön siparişe açıldı. bunu da haber yap eyyyy mk
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 11.09.2015 00:38
KAVGA ALERT! :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 18:55
siz hepiniz burada boşuna tartışıyorsunuz denuvo drm diye bir koruma sistemi mevcut artık oyunlar öyle pat diye kırılamıyor çok uğraş istiyor bakın gta5i ne kadar zor kırdılar bakın mgs5, mad max hala kırılamadı kimbilir kaç ay sonra kırılacak oyun şuan yeteri kadar satacak önemli olan bu işte
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 10.09.2015 11:40
saydıklarının hepsi kırıldı 10 gün içinde.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 19:34
Eninde onunda kıracaklar sen merak etme.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 22:51
Aral dolandırıcı diyip duruyorsunuz da arkadaşlar size kanıtla geliyorum.Bu eA nın kendi sitesindeki satış fiyatı; PC DOWNLOAD
€59.99incl. VAT

Bu araldaki fiyat Aral Özel 180.00 TL.Euro bugün kuru 3,3 le kapattı yani 198 liraya denk geliyor.Arala suç atacağınıza ÜLKENİZİN PARA değerini suçlasanız
Yanıtla
Revenant
Revenant 10.09.2015 11:11
Farklı dağıtıcılarla Steam'dam 60$'lık oyunlar 80-90 TL'ye geliyor. Tamam kutulu fiyat 170 TL olabilir fiziksel bir şey geliyor yurt dışından fakat bir oyunun dijital keyinin 170 TL olmadı tamamen ARAL'ın suçu. Steam TL'ye geçtiğinde oyun fiyatları o kadar ucuzdu ki ARAL rahatsız olup dağıtıcı firma olarak o fiyatları tekrar yükseltti.
gordonfreeman672
gordonfreeman672 10.09.2015 09:01
aynen katılıyorum ülkemizde $ ve € yüksek olduğundan böyle
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 10.09.2015 05:12
napolyon türk oslaydı sözü;

vergi-vergi-vergi olurdu.

Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 23:26
Ülkenizde asgari ücret yıl sonunda 1000 tl olacak yani

Türkiye'de 1000 ₺ = 332,40 $ = 296,72 €
Birleşik Devletler'de 3778,61 ₺ = 1256 $ = 1122 €
Avrupa'da[ALMANYA BAZ ALINDI] 4583,49 ₺ = 1524,34 $ = 1360 €

1 $ = 3.01 ₺
1 € = 3,38 €

ÜLKENİZİN GÜÇSÜZLÜĞÜNÜ DEĞERSİZLİĞİNİ gör
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:38
türkiyede yaşıyoruz napalım oyuna vereceğimz 100 tl ile alışveriş yapıp karnımızı doyuruyoruz oyun alcam dedin bu para bitiyor napalım korsan indiriyoruz yapımcılarda ucuz yapaydı bari böyle pahalı yaparlarsa insanlar korsana gider akıllarını çalıştırsınlarda ucuz yapsınlar
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 13:49
oyun zaten ucuzmu dostum steamda gta 5 180 tl o 180 tl ile sülalene ziyafet verirsin ha onuda geç birde bakıyosun bilgisayar kaldırmıyo donuyo.
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 23:37
birader yapımcılara kızmak yerine ülkeyi yönetenlere kızın.Oyun bile alıcak durumda değiliz.. eee sonra Allah belanı versin EA vs bilmem ne. EA kimseye az kazanın demeyio kardeşim. 300 dolar asgari ucretide belirlemiyolar.Ben asgari ucretle çalışıyorum.Ama sorun oyun firmaları değil =D
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 16:53
Oyun zaten ucuz. Pahalı geliyorsa oynamayacaksın.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 11:17
kimse sana oyun oyna demiyor gir yotubedan oyunun videolarını izle bide haklıymış gibi savunma korsanı
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 8.09.2015 02:42
Command and Conquer Generals eğer korsansa,oyuna başladıktan 5-10 dk sonra inşa ettiğiniz tüm yapılar patlar :))
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 23:17
Arkadaşlar ben korsan oyun kullanıyorumAma kimse de çıkıp korsanı savunmasınBugün açın steami free to play yüzlerce oyun varOyuna parası yetmeyen adam çıkıp da ben bu oyunu beğenmedim şunu oynayayım diyemezWar Thunder Tf2 Dota Lol Warframe ve daha bir sürü oyun bedavaAral Türkiyenin yakasını bıraksa
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 11:14
şu haberin yorumlarında korsanı özenleri tek tek sanal şuçlarla mücadeleye bildireceksin, ip den adreslerini bulup, "suç ve suçluyu övme" torrent indiriyorsa "fikri mülkiyet hırsızlığı" torrent paylaşıyorsa "suça iştirak etme" suçlarından haklarında işlem başlatılsın.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 22:37
Devlet kurumlarında bile korsan Windows sürümü kullanılırken kimi nereye şikayet ediyorsun? Hem sanal suçlarla mücadele böyle durumlara bakmaz.
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 15:27
Buyur İP adresim bilgisayarımda 100 tane oyun var hepiside korsan 95.5.28.185
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 20:47
orjinal oyun kullanmaktan memnunum.kafayı çalıştıran uygun fiyata orjinal oyun alıp oynayabilir.almaya niyeti olmayıp pahalı diye ağlaşıp korsan kullananlara duyurulur.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 13:41
Editör bey ben Batman Arkham City'i bitirdim ve korsandı ama hiç bişey olmadı hiç o sorunlar yoktu
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 19:35
Bende bitirdim.Bunlar hayal görmüş.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 01:33
Aslında düşmanları Crysis Warhead de yumrukla halledebiliriz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 11:19
Ben hayatında hiç korsan kullanmadım ve kullanmam.Orijinal oyun koleksiyonum 237 tane oldu.Filmleride internetten izlemem bluray alırım.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 7.09.2015 00:27
Sizin eve kaç milyar giriyo paşam
ExorcisttoHQ
ExorcisttoHQ 6.09.2015 03:14
2. el ürün satışı var burda Merlin! :)
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:46
kesene bereket, bol olan kesene, bol keseden atıyorsun ya,
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:20
herkesin senin gibi tuzu kuru değil kardeş korsana ewet demiyorum ama biraz daha ucuz olsa oyunlar alınabilir o zaman.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 17:17
Bizden altın ..... kazandınız
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 22:31
asalaklarla ilgili bir belgesel izliyorum
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 16:13
Korsan oyunda durmadan Türkiyeyi günah keçisi ilan etmenizin mantığı nedir beyler ? Türkiyedeki korsan oyuncularmı firmaları zarar ettiriyor ? Dünya geneline oranlarsak bizim ülke % 1-2 seviyesinde kalır.. Nedir bu aşşağılık kompleksi ile ülkemizi aşşağılayıp durmak ? Anlamak mümkün değil!!
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 18:00
böyle olmasına rahmen hala türkçe dil desteğiyle çıkan bir tane oyun yok niye orjina alacakmışım ?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 14:27
Goatz simulator dlc sinde oyun sizi küçücük bir adaya atıyor ve ne zaman aşağı atladığınızda sizi adaya geri atıyor. Ve bir süre sonra Bu bir oyun. Yazısı çıkıyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 11:52
Oyunlar pahalı fln değil. türkiye'de maaşlar düşük. olay bundan ibaret. oyunlara laf atıcağınıza gidin sizi sömüren siyasetçilerinize vıdı vıdı yapın.Kömür, makarna fln dağıtıyolar.padişahınıza söyleyin steam key fln da dağıtsınlar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:33
Arma 2 dede kargaya donusuyoduk
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 04:52
O mp için orjinal mp sunucularına bağlanıp karga olarak izleyebiliyorduk
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 12:01
Fallout 4 180-160 tl arası, bu fiyata asla alamam ve o firma benden para kazanamaz ama 80tl yapsa 80tl mi alır bu iş bu kadar basit.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 6.09.2015 00:22
20:05 İşte paylaşım ruhu!!! Paran yoksa yapımcıya para kazandırma ama kendin de oynama. Yapımcıya para kazandırmayıp oynarsan dünya batar çünkü. Madem yapımcıya para veremiyorsun oynama. Düz mantık ülkemin ergen gençliği. Oyuna para veremiyorsa, korsan oynamış oynamamış ne fark eder ergen kardeşim?
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:00
o ülkemize ait bir sorun adamalr 80 dolar die çıkarıyor oyunu türkiyeye geliyor 160 tl doalr arttıkca oyuncuların başı yanıyor ....
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:00
ben 180tl veririm o oyuna, o senin problemin
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:05
oyunlar 180tl olunca millet oyunlar çok pahalı asgari ücret saçmalığına başlıyor. kardeşim paran yoksa oyun alamıyorsan o zaman alma kimse seni zorla al demiyor. adamlar uğraşıyor yapmak için oyunlar pahalı diye korsan indirirsen suçlu sensin. ya oyunu para verip al ya da hiç oynama.
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 19:59
ne alakası var boş konuşma yurt dışında bunun bir standartı var burada da olması lazım neden bazı oyunlar 80 den çıkıyorda diğerleri 180 den çıkıyor aslında nedenini gayet biliyoruz ama umursayan yok
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 13:40
sen böyle diyosun =D kimiside x bir oyun için 100 olsa alırdım, 50 olsa alırdım 30 olsa alırdım, kişiye göre değişiyor. Bu işin sonu yok. belki 50 olsa bu seferde bence pahalı 20 olmalıydı dicek millet...
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:20
god of war 2 de ki olay drm değildi ve yapımcıylada alakası yoktu.oyunu kopyalayan kişiler 4gb lik dvd ye kopyaladıklarından sığmadı dolayısıyla oyunun devamı yoktu.sonra yakın zamanda 9gb lik dvd kopya versiyonu çıktı ve birçok kişi oyunu korsan olarak bitirdi
konsolda drm olmaz.o pc için geçerli
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 15:58
O KORSAN HATAYI BİLE CRACK İLE DEAKTİF YAPABİLİYORUZ BİZ :)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:07
Buda korsancılara kızanlara girsin.
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 12:11
YüRü BE
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:22
helal my friend :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 16:04
Türkiye de yaşam standartları ve alınan maaş çok düşük olduğundan Orjinal oyun almak çok büyük lüks. O yüzden kimse Türkiye de korsan neden bu kadar yaygın demesin.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:06
Gitsinler ülkenin maddi durumuna bakıpta konuşsunlar.Herkez zengin değil maalesef.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 22:05
FarCry 4 ü korsan indirenlerin Fov (field of view) derecesi çok düşük oluyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 20:41
korsana ve korsancıya ölüm
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 19:09
Çok güzel
Bir ekleme:
The Talos the talos principle oyununda asansör dışında bir koruma daha mevcut.Final puzzle'de size yardım etmesi gereken robot daha ilk başta intihar ediyor(aşağıya atlayarak) ve öylece kalıyorsunuz.Oyunu orjinal aldım aynı yerde intihar etmedi ve yardım etti.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 16:26
Ben sadece şimdiye kadar ek paketi yada dlc si çok olan oyunları indirdim sims 3 gibi. Adamlar 20 tane ek paket çıkardı hepsini alıyım desen 100 ana oyun desek (çıktığı zamandan bahsediyorum belki 80 fln da olabilir tam hatırlamıyorum) 50'şer de ek paketler 1050 lira para yapıyor insaf nasıl alalım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 15:42
Ya arkadaslar bu siteye mobil ile giriyorum,hangi habere tıklasam arka planda büyük binalı resim çıkıyor yoksa bu half life 3 olabilirmi gizliden merlininkazanının mesajı olabilir mi
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 04:53
middle earth dada aynı sorun vardı ama 1 tane değil 100 tane crack var kardeşmi herşeye bi care bulunur :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 5.09.2015 04:26
Korsan olayı olmasa bu kadar pahalı olmazdı oyunlar. Şirketlerin hedef rakamları var. Olası alıcıları tahmin edip hedef rakamı ona göre bölüyor. 100$ olsa hedefi, 10 kişi para verip alıosa oyun 10$'dan satılıt. 100 kişi alsa 1$'dan. Bu kadar basit.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 23:07
arkham city de öyle sorun yok bende nedense
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 22:59
bu oyunların hepsini korsan oynadım hiçbir sorunla karşılaşmadım (diablo 3 hariç)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 22:36
hahaaa siz kiminle aşık atıyorsunuz yahu her türlü açarız biz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 22:25
Merlin senin tuzun kuru tabi inceleme diye hepsi beleş :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 22:11
Yüzüklerin efendisi oyununda oyun kopya ise gandalf ile oynaman gerekli seneryoda frodo ile oynaman gerekiyordu. Büyü yapmamız gereken yerde yapamadigimiz için bölümü gecemiyorduk. Sonra hallettiler ama ;-) .
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:31
bir oyunu almanın hissiyatı başka ama 200 tl lik bir oyunu korsan oynamak Paha biçilemez :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:09
Benim gta4 orjinaldi ama bu sorun vardı
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 21:08
Korsan oyunlari yaklasik 7 senedir oynuyordum bu sene steam hesabı açtım ve orjinal oyunlara yoneldim çok farkını gördüm korsandan nefret ettim o derece
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:55
Korsanı daha dogrusu Kacagı durdurabılmenın tek bır yolu vardır..fıyatlar..baska turlu bu ısın sonu gelmez..! 200 tl ye oyunmu olur gunumuzde yuh..!!!
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:34
Mafia 2 de sağlık sürekli azalıyor bunu unutmuşsunuz
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:20
Birde Hitman Blood Money'de You Better Watch Out... bölümünde oyununuz korsansa köpeğe sosisi atarken oyun çöküyordu orjinalinde birşey olmuyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
kots
kots 4.09.2015 11:50
Red alertte bir hata var, o dönemde korsan olduğunu anlamak gibi bir çaba yoktu. Trainer veya hile kullandığınızda anlatılan durum oluşuyordu.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:14
Yok kardeşim yanılıyorsun bu hatanın sebebi zaten aynı key code la bağlanan bilgisayarlarda oluyor keykode değişince herhangi bir bilgisayardaki red alert 2 nin ozaman yapılar patlamıyor.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:09
Sonuncuyu okuduktan sonra GTA V'i orjinal aldığım için sevindim 100 lira verdim 180 lira vermekten daha mantıklı olur diye beklemiştim.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 16:09
Game dev tycoon u denemek için torrentten indirdim oyunun başında mesaj geldi "oyunu orjinal satın aldığınız için teşekkür ederiz" sağlam cracklemis adamlar
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:03
:D yok artık ya ne kadar insafsız davranmışlar
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:01
Crysis Warhead ve Batman Arkham City oyunlarını korsan olarak bitirdim gaz odalarına düşüp öldüğüm doğrudur fakat oyunu bitirdim, Crysis Warhead oyununda ise tavuk gördüm fakat silahtan çıktığını görmedim :D
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 11:19
ne hikmetse ben bunların hiçbiriyle karşılaşmadım. :)

sahi yoksa batman arkham knight'ın kasmaları kopya koruma sistemi mi yoksa? :) düşünsenize oyunu korsan alanların oyunları feci şekilde kasılıyor, oynanamaz hale geliyormuş. :)
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 20:00
Bütün dünya mı korsan kullanıyor ? Boş bir yorum daha.
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 19:37
niye bu kadar çok :)? şirin mi oluyosun komik mi?
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 19:48
Max payne 3 ün korsan sürümünde ilerleyen bölümlerde ileri atladığınız zaman yerden kalkmıyordu
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 10:33
Gösterdiğiniz tüm olaylar patch ya da sağlam cracklarda sorun gideriliyor.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 10:30
oyun fiyatları bu denli şişirme olduğu müddetçe korsan devam edecektir. etmelidir de zaten. oyun oynamak, spor müsabakası izlemek, tiyatroya gitmek vs belirli bir kesimin ayrıcalığı olmaya başladığı anda insan doğası gereği ortaya sıradışı çözümler çıkarır. torrent bunlardan biridir.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 09:48
bu iş korsana savaş açılarak çözülmez herkes zamanında korsan oyun oynamıstır. Hangimiz cark atmadı kı ? Bu süre gelen bir savaş ve sonsuza kadar da sürecek gibi doların 3 tl ye yaklaştığı bir ülkede bu çok normal.Zaten okuyucuların ve siteye girenlerin hepsimi orjınal oyun alıyor sanki
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 08:06
Ya kardeşim bırakın bu işleri yav...Şu an Bilgisayarımda 346 oyun var.Bunların sadece 10-11 tanesi orijinal ve diğerlerini torrentten çekiyorum.Hiçbir sıkıntı olmadı.Sizin amacınız sadece şirketin parasına para katmak.Biraz da oradaki asgariden az biraz fazlaya çalışan insanları düşünün.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 18:30
Başlığa girerken Game Dev Tycoon yoksa karım Skylar White gibi olsun dedim iyiki çıktı.
Yanıtla
portakallılahmacun
portakallılahmacun 4.09.2015 01:09
Son sayfaya gelip de Game Dev Tycoon'u hala göremeyince korktun ama di mi :D
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 21:41
torrentçiler şu ilerde boş bir mezar var koşun içine yatın
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 00:55
Merak ediyorum yolda 100 tl bulsan üstüne atlarmısın :)) beleşci değilsin ya o bakımdan.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 18:27
Battle for middle earthtada vardı oyuna başladıktan 5 dakika sonra defeat yazıyordu.
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 00:39
İşin garibi orijinal versiyonunda da defeat sorunu yaşıyordum
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 21:59
adekste battle ofr middle earth oynuyorum demek ikide bir yeniliyorum. Küfür edecektim demek nedeni buymuş.
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 00:14
O değilde bazende para veriyorsunuz, oyundan sürekli atıyor. Yapımcılara yazıyorsunuz, ilgilenmiyorlar.Bu da çok pis oluyor. Mesela Cs:go yu ilk 1 sene oynayamamıştım. Sadece benim pc de değil, eşimin pc de de 5-10 dk da bir oyun çöküyordu. Şimdilerde baktım düzelmiş. Bu seferde oynayasım kalmadı :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 4.09.2015 00:00
sims 4 de vardı sanırım ekran puslanıyodu falan. ama bunu çözdüler tabi zaten oyunlara sürekli cracklar geliyor. bunları düzeltiyolar.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 23:56
Tamam korsan oyunu savunmayın ama Korsan oyun alan insanları aşağılamayın !
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
propontis
propontis 3.09.2015 21:13
Zamanında Tomb Raider 4 oyununda ilginç bir hata ile karşılaşmıştım. Oyunun korsan sürümlerinde, ilerki bölümlerin birinde gölet oluşturmak zorundaydınız ve bu gölet dört taraftan su açmanıza rağmen oluşmuyordu. (Aşağı atlamanız gerekiyordu, uçurum tarzı bir yerdi. Aşağıda su olmayınca ölüyorsunuz kısaca.) Oyunu orjinal edinmeme vesile olan olaydır. :) (Playstation sürümü. Psone.)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 17:49
the amazing spider man 2 oyunu save etmiyodu oyundan çıkıp tekrar girince en baştan başlıyodu. sırf oyunu merak ettiğim için korsan olarak denemiştim iyiki de satın almamışım ilk oyunun çeğreği bile etmezdi 5-10 dk sonra silmişitm zaten oyunu
Yanıtla
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 20:46
Ben filmin gazına gelip alıyordum internetten videolarını izleyince anladım ki çöp
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 20:38
Güzel paylaşım
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 20:35
Metal gear Solid 1'de Raven ile kapışmadan önce Merly ile görüşmemiz gerekiyordu ve Merly'nin telsiz kodu MGS1 CD kutusunun arkasındaki oyun tanıtım resimlerinde belirtiliyordu bu da Kojimanın bi yöntemiydi ama her halûkârda Merly arıyordu zaten.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 20:15
Mk de sırf ilgi çoğalsın millet gereksiz tartışsın diye böyle konular açıyor,yüzlerce kez tartışıldı bu korsan haberlerinden gına geldi artık.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 20:09
Bu durumda proper crack kullanmak gerekiyor. :)
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 20:06
Sonuncusu efsaneymiş harbiden...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 19:59
Assassin Creed'in ilk oyunun korumasından bahsetmeyin bile.Adamlar oyun piyasaya çıkmadan 1 ay mı ne önce kırmışlardı...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 19:56
Son oyun süpermiş :DDD
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 18:38
şimdi bu korsan oyun meselesini araştırırken çok dikkat çekici birşey keşfettim öyle adamlar varki işşiz gücsüz cebinde 1tl ekmek alacak parası yok. pc ailesine ait ailesi desen boşvermiş bu şahsı,eee öyle bütün gün oyun oynuyor. eee dedim sonra yazık ya dünyada neler var yaratan bu kişilere iş buls
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
taylanz
taylanz 3.09.2015 18:33
korsan kullananların geliştiriciyi anlamasını beklemek...

"pağam olsa da virmem"
"korsanı kendileri yayıyoylay"
"1 milyar dolar kazanmışlar, korsan kullansam batacaklar sanki!"
"pağamız yok diye oynamiyak mı?!?!"
"sen türkçe altyazı koymazsan ben de korsan oynarım"
"kiminin pağası kiminin duası kikiki :)"
...
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 17:51
o değilde serious samin müziği efso
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK Okuru
MK Okuru 3.09.2015 17:24
Burada yazan hemen hemen bütün oyunları korsan oynadım. Övünülecek bir şey değil biliyorum, para kazanmaya başladıktan sonra korsanı bıraktım zaten. Ama MK'nın hemen hemen her hafta yayınladığı "korsana hayır" başlıklı yazıları çok saçma geliyor. Ben bu sorunların hiçbirini yaşamadım.
Yanıtla
Kalan Karakter: 300 Gönder
MK
  • Künye
  • Reklam
  • Gizlilik Prensipleri
  • Team One!
  • Hataları Bildirin
  • İletişim
  • Game News and Reviews
Popüler
  • Epic Games 206 TL De...
  • Ulukayın Ertuğrul St...
  • God of War Prequel E...
  • Xbox Game Pass Hazir...
  • Açık Dünya Dungeons ...
  • Resident Evil Evreni...
  • Witcher 4 Kasabaları...
Video Oyunları
  • Oyun Haberleri
  • Oyun İncelemeleri
  • Ön İncelemeler
  • Makale
  • Oyun Çözümleri / Rehberler
  • Oyun Hileleri
  • Video İnceleme
Oyun Platformları
  • PC
  • PlayStation
  • Xbox
  • Nintendo
  • Mobil
Kategoriler
  • Oyun
  • E-Spor
  • Bilim
  • Teknoloji
  • Sinema/TV
  • Galeri
Sosyal Medya
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Twitch
© Copyright 1999-2025 Digitall Entertainment Network
Merlin'in Kazanı, Bigcore Sunucularında barındırılmaktadır.
YASAL UYARI!: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya makale/metinlerin tüm hakları Merlin'in Kazanı'na aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbir içerik önceden özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu makale/metin veya yazılar sadece Merlin'in Kazanı tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak iletilebilir ve/veya bunlardan merlininkazani.com adresine link eklenerek alıntı yapılabilir.